29 Ноември, 2018 11:07 14 446 30

Най-големият Hyundai: Официално

  • hyundai-
  • palisade
Най-големият Hyundai: Официално - 1

На автомобилния салон в Лос Анжелис беше представен официално новият Hyundai Palisade. Най-големият кросоувър на марката ще започне да се продава през лятото на 2019 година и ще се конкурира с големи кросоувъри като Toyota Highlander, Honda Pilot и Mazda CX-9.

Най-големият Hyundai: Официално

Hyundai Palisade може да се разглежда като наследник на модела ix55. Той е осезаемо по-голям от Santa Fe. Дължината му е 4981 мм, широчината - 1976 мм, а междуосието - 2900 мм. В дизайнерско отношение се откриват елементи от Santa Fe, но като цяло Palisade е с доста по-мускулест външен вид.

Най-големият Hyundai: Официално

В салона могат да се съберат осем човека на три реда, като и най-задните седалка са комфортни и разполагат дори с регулировки на облегалките. Креслата на втория ред пък са оборудвани с подгряване и вентилация, а предните седалки са огромни и според корейците предлагат уникален комфорт.

Най-големият Hyundai: Официално

В по-скъпите модификации е предвиден виртуален приборен панел и огромен 10.9-инчов сензорен екран. Вместо скоростен лост са монтирани елегантни бутони. Всички версии са оборудвани с адаптивен круиз контрол, който е с функция за полуавтономно управление, системи за превантивно спиране и много други системи за безопасност.

Най-големият Hyundai: Официално

Най-големият Hyundai разполага с V-образен шестцилиндров бензинов двигател. Работният му обем е 3.8 литра, а максималната мощност - 292 конски сили. Този мотор работи съвместно с осемстепенна автоматична трансмисия, която може да предава момента (според модификацията), както само на предните, така и на четирите колела.

Най-големият Hyundai: Официално


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    12 48 Отговор
    е кое му е голямото на това една дачия lodgy е 7 местна и мога да си взема 5 такива лоджита като се счупи едната да я хвърля и да подкарам следващата... дачия е марката

    Коментиран от #3, #7, #14

  • 2 Марио

    41 1 Отговор
    На мен ми харесва.Красив е.Браво на Хюндай.Дали ще се продава в Европа?Мисля, че ще има успех, ако не е много по-скъп от Santa fe.
  • 3 Само Дъстър

    6 29 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Дъстера пък е по-проходим от тая корейска кошница.

    Коментиран от #5, #12

  • 4 А ТАКА

    9 7 Отговор
    Май някой изкопира Санг Йонг ХЛВ
  • 5 сектант

    17 12 Отговор

    До коментар #3 от "Само Дъстър":

    а така колега - дачия на три морета!
  • 6 AUDI

    6 16 Отговор
    добре че го няма за Европа. Стига с тия кораби , не знам кой им каза на тия всичките, че SUV-тата трябва да са повече от леките коли и всяко второ нещо наречено кола вече е СУВ или crosover... апа корейките...по-добре да си стоят там

    Коментиран от #8

  • 7 Просто гост

    15 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Уникално чувство за хумор имаш.
  • 8 гост

    14 3 Отговор

    До коментар #6 от "AUDI":

    Ти карал ли си голям среден или голям сув, за да изказваш мнение какви били? Аз минах от среден клас лимузина лифтбек на сред клас сув. Колата харчеше 7-9 бензин, а сув 8-9 бензин, макар че е с двойна мощност, 4х4 и 300кг. отгоре. Отгоре на това е много по-практичен, проходим и висок, цената на резервни части е същата, цената на покупка е пренебрежимо по-голяма, към 10%. Та опитай, карай, виж му плюсовете и защо стават толкова предпочитани, и тогава коментирай кое било глупаво и кое не, защото и аз си мислех, че е глупаво да караш такъв туч вместо малолитражка, заради разход, сигурност и лекота, но не е точно така.

    Коментиран от #9, #11

  • 9 AUDI

    6 2 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Значи..ако разбирам правилно караш нещо от сорта на X-trail , Sportage и тн. лошо няма ОК. Аз говоря за наистина параходите , които са по 6 метра.среден клас сув е дълъг колкото А4 примерно. Ок има плюсове - пресечен терен , сняг а у.. колко пъти в годината?
  • 10 параход

    19 2 Отговор
    Dacia Lodgy е такова невероятно недоразумение, че въобще не бива да се коментира. Когато ходих да я тествам, сина от 10 опита не успя да си затвори вратата нито веднъж, аз успявах всеки втори път. Задната и седалка е тип пейка, каквито имаше във Волгата навремето. А за да си регулираш шофъорската седалка на височина , трябва да слезеш от нея. Цялото чудо за 35хиляди с космическите екстри навигация с карта за ИЗточна Европа (за останалата част не се предлага), камера за заден ход и подгряване на седалки. Отстъпка не се прави по голяма от 2%(700лв). Нито е евтина, нито става за нещо
  • 11 сектант

    8 9 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    а ти дори стъпвал ли си в чисто нов модел дачия лоджи да те погали лукса?

    Коментиран от #25

  • 12 Марио

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "Само Дъстър":

    Луд ли си.Къде сравнява тоя скапан дъстър, дето скърца и е 90 коня и струва 20 хиляди и по-малко чисто нов с този хюндай,дето е 5 класа по-висока от него и струва над 100 хиляди лева.Ти добре ли си???Май не.Това,че караш дачия и не можеш да си позволиш такава кола като този хюндай, който си е само за много добре финансово хора си е твой проблем.Не изибивай комплекси и не говори глупости.Дори не си се качвал в по-висок клас автовобил

    Коментиран от #13, #20

  • 13 сектант

    3 11 Отговор

    До коментар #12 от "Марио":

    че кое и е високия клас на тая повдигната елантра от ок супер малшанс такси

    Коментиран от #15

  • 14 агент

    4 9 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Дачия е номер едно и спортното им подразделение РЕНО! Имам Дачия и Рено за уикенда - магистрална бегачка с която наказвам наред по МАГИСТРАЛАТА!

    Коментиран от #16, #26

  • 15 Марио

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "сектант":

    Това доколко разбирам ще е от класа на q7 или малко под него.Какво сравнява с елантра(кола среден клас,която е евтина и чиято цел е най много да се продава за служебни или такси или просто за градска кола)Ставаш смешен.Я сподели каква кола имаш и колко преди това си сменил и изобщо качвал ли си се в подобни коли.Правиш се на разбирач, а всъщност за 10 години сигурно най-много 2 коли си сменил и то съм сигурен, че са евтини и стари.Така че си мълчи.

    Коментиран от #17

  • 16 Марио

    6 5 Отговор

    До коментар #14 от "агент":

    Вие луди ли сте.Дачия и Рено.Всичко пластмаса.Трака.Мегана набира все едно е Камаз и на всичкото отгоре не са и от най-здравите.Какво говориш.Каква дачия.Това са евтини коли с цел служебни или просто да се привличат бедни,неразбиращи от коли клиенти.Какво ми ги хвалите.Какво искате от коли, които струват 10 хиляди лева чисто нови Но не е важно колко струват.Аз карах меган,защото ми се наложи 1 седмица като заместващ автомобил.Няма такъв кафез.Нито върви ,нито е удобно, нито качество има.
  • 17 сектант

    4 8 Отговор

    До коментар #15 от "Марио":

    аз карах бмв 5та серия е60, но много се чупеше и го смених за дачия лоджи и сега мисля да си взема най новия дачия сандеро степуей или дачия дъстър, която е много по проходима от тоя автобус

    Коментиран от #18

  • 18 Марио

    4 3 Отговор

    До коментар #17 от "сектант":

    Да да сигурен съм, че нацията е проходима.Те половината са с предно, тия с 4х4 са пълен провал и надуват и буксуват навсякъде.
  • 19 Любезния лос

    5 0 Отговор
    С тази кола корейците се целят в американския, руския и азиатските пазари. Поне нов мнение този мотор е малко слаб за теглото на колата. Слагат го на Санта Фе/ Соренто но Палисейда ще е доста по- тежък. На Genesis G90 слагат един битурбо шестак с 365 коня, това е по- добрия избор.
  • 20 Само Дъстър

    6 8 Отговор

    До коментар #12 от "Марио":

    Аве момче в гаража имах дачия 1300 още от 1994 това ми беше първата кола карах я 22 години и още е здрава !! Купиха ми я за 5000 лева от Дачия за да я откарат в музей на Дачия в брашов , сега е там да и се радват хората, отделно ми направиха 15% отстъпка на Дачиа Дъстер и той сега 2ра година без грешка върви,живот и здраве след 30тина години и той ще е в някой музей ЗДРАВ и без грешка , тоя Хюндай след 20 години освен за скрап за нищо друго няма да става така че хич не ми ги хвали ! !

    Коментиран от #27

  • 21 сектант

    4 4 Отговор
    ами да много ясно, разумен си, знаеш какво да си купиш дори вчера изпънах тия новите им 0.9 мотори и съм много доволен на магистралата залепям лявата лента и бой

    Коментиран от #23

  • 22 Марио

    8 0 Отговор
    Пожелавам ви да си карате дачиите.Щом ни харесват и сте давали.Живи и здрави да си ги карате
  • 23 Агент

    4 4 Отговор

    До коментар #21 от "сектант":

    0.9 моторите са ПО БЪР КВА НЕ ! Моя е на олиото е такъв с чип направо на светофара като го изрежа ми троши врата и си бия главата в облегалата. Пълна лудост! А на магистралата лява лента 200 нищо ги няма и тия с поршета разни гледат и се чудят какво става!

    Коментиран от #29

  • 24 Ачко

    3 3 Отговор
    Копирано от БМВ!
  • 25 Антон 1

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "сектант":

    “Да те погали лукса “ в този случай , звучи толкова примамващо , като “Да те пори Пищова “!:):):):):):)
  • 26 Антон 1

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "агент":

    Наказваш само себе си ! Моля те ,пожали се !:)
  • 27 Антон 1

    4 0 Отговор

    До коментар #20 от "Само Дъстър":

    15. % правят на всеки ! Лъжеш значи !;)
  • 28 гощо

    0 2 Отговор
    Хюндай вербуваха двама водещи инжинери преди години.Един от Ауди и един от БМВ. Това почва да дава резУлтати. Познвам човек работещ тук в Хюндай който твърди,че масово се копира от Ауди а вече и от БМВ.Там било само копи пейсТ няма мисъл тяхна.
  • 29 Цеко

    4 0 Отговор

    До коментар #23 от "Агент":

    Ти си бил значи, едвам прибрах Поршето в дясна лента, мина к'ат матор бря.:)
  • 30 сектант

    1 0 Отговор
    не бе не тойаз бях, ти ли беше с gt3ката?