Такива определено има доста и въпреки европейската инвазия против дизеловите коли, то българите продължаваме да си харесваме автомобилите, задвижвани от по-тежкото гориво. У нас обаче на почит са големите дизелови коли, но сега ще ви обърнем внимание на два градски автомобила с дизелови двигатели. Те, естествено не са нито най-безпроблемните, нито най-икономичните, но са добро предложение спрямо съотношението цена предлагане в България.
Fiat Punto 1.3 JTD
Факт е, че 70 к.с. мощност не са никак много, но от друга страна е факт, че е хубаво да имаш нисък пътен данък. Пък и фейслифтът на второто поколение на Punto (2003 - 2005 г.) не е от най-тежките коли. Италианската компания Fiat е известна с ефективните си турбодизелови двигатели, които години наред доставя на редица производители, сред които и Opel. Като всяка друга италианска кола на години, при покупката на Punto също трябва да се внимава за проблеми с електрониката. Вижте какви дизелови екземпляри от Fiat Punto се предлагат у нас ТУК
Skoda Fabia 1.4 TDI
Доста спорния трицилиндров 1.4 TDI двигател на Volkswagen се вгражда и във Fabia, която е студена и скучна като визия, но за сметка на това е доста практична, тъй като за по-ниска цена може да бъде открита дори в комби версия. Става въпрос за първото поколение на модела, което се произвежда от 1999 г. до 2007 г. Като недостатък можем да отбележим доста ниските нива на оборудване, с които през онези години бе известна чешката компания. Избягвайте коли, които са били използвани като такси. Причините са ясни. Ето и какви са предложенията на нашия пазар ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 1.9 sdi
Коментиран от #51
12:26 16.12.2018
2 Гадната Англия
Коментиран от #3, #5, #6, #14, #29, #32, #45
12:31 16.12.2018
3 4х4
До коментар #2 от "Гадната Англия":
А у нас , такива от Англия нищо не струват,или айде най-много 2-3 работни дни.12:45 16.12.2018
4 Японеца
Коментиран от #28, #48
12:47 16.12.2018
5 uio
До коментар #2 от "Гадната Англия":
То и Шкодата на снимката е в Англия.12:56 16.12.2018
6 Емил
До коментар #2 от "Гадната Англия":
Само, че ако си забелязал, у вас карат в насрещното (във всякакаъв смисъл)!13:01 16.12.2018
7 Емил
13:03 16.12.2018
8 Гоуст
13:04 16.12.2018
9 Американец
13:05 16.12.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Punto
13:59 16.12.2018
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Зиги
Коментиран от #20
14:32 16.12.2018
14 Русуфил
До коментар #2 от "Гадната Англия":
500 паунда в Англия са като 50лв в България. Не знам къде си тръгнал/а да се хвалиш.Коментиран от #47
15:00 16.12.2018
15 Софиянец
15:32 16.12.2018
16 Vw 1.9 TDI
И пак е малкия данък и е супер икономична а върви доста добре :)
Коментиран от #33, #35
15:51 16.12.2018
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Бай вую
16:30 16.12.2018
19 Va60
Коментиран от #41
16:32 16.12.2018
20 Гост
До коментар #13 от "Зиги":
А пък Авенсис е още по-добре. Къде тикаш 307 при Пунто и Фабия а?16:57 16.12.2018
21 Реалист
Коментиран от #34
17:30 16.12.2018
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Гост
18:30 16.12.2018
24 Ттттъъ
18:59 16.12.2018
25 PlimP
19:13 16.12.2018
26 антрашпиц
19:34 16.12.2018
27 Алфа Ромео
19:36 16.12.2018
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Бай ой
До коментар #2 от "Гадната Англия":
Абе ip-то ти излиза в Люлин.... А в Перник как вървят ?20:44 16.12.2018
30 никси
21:11 16.12.2018
31 🇮🇹🤟🏼Forza Italia🤟🏼 🇮🇹
Коментиран от #38
21:19 16.12.2018
32 асддса
До коментар #2 от "Гадната Англия":
Хората със седмична заплата от 500 я дават за чисто нова кола, не за шкода. Нова М3-ка струва 600 на месецХората със седмична заплата от 200 си купуват шкода.
21:30 16.12.2018
33 АLFA Q 4
До коментар #16 от "Vw 1.9 TDI":
ЕЕЕГАТИ И КОКАЛЯКА.. ГРЪМОТЕВИЧЕНТОЯ МОТОР НЕМА НИКАКЪВ ОТМЕТ
21:53 16.12.2018
34 АLFA Q 4
До коментар #21 от "Реалист":
ЩОТО СИ ЦЪРВЪЛ С ГРОЗЕН ГОЛФУТРЕПАН ОТ КОМПЛЕКСИ
21:55 16.12.2018
35 Русуфил
До коментар #16 от "Vw 1.9 TDI":
Направо си е супер, само да не беше тотален кенеф.21:57 16.12.2018
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 АLFA Q 4
До коментар #36 от "Ако":
КАК ОТ КАДЕ БЕ ПИЧ... ОТ КЛОЗЕТА.... Е ИЗПЪЛЗЯЛ... А ВЕЧЕ Е ТОАЛЕТНА.ТОЯ ПРИЯТЕЛ Е ОТ... ДО ЧИКАГО И НАЗАД
( ИЗВИНЕТЕ ХЛЯБ ИМАТЕ ЛИ... ДА И АЮЕ... ДАЙ МИ ЕДИН САМУН ЛЕБ
.... КИРТАК...
22:51 16.12.2018
38 А LFA Q4
До коментар #31 от "🇮🇹🤟🏼Forza Italia🤟🏼 🇮🇹":
JTD то. МОЖЕШ ДА ГО УБИЕШ САМО АКО МУ СРЕЖЕШ АНГРЕНАЖНИЯ РЕМЪК22:54 16.12.2018
39 А-98 Vpower
23:11 16.12.2018
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 МАК
До коментар #19 от "Va60":
Хахайайайа личен опит а ти наясно ли си какво представлява този мотор!! Моднат грамотно харчи 3,5 на 100!! Сегменти турбини и тем подобни си правил защото такива като вас слушат неграмотни майстори които ви зомбират с грешния факт че като е на 2500000 трябва да е със гъсто масло!! После що турбината сдала багажа задрала , сегментите износени и други!! Това е най непретенциозния и надежден мотор на Фв груп!! Няма японска чикия италиянска резачка или френска щайга която да има толкова надежден мотор!!!Хайде аман от хора дето нямат грам понятие от ФВ коли!!Коментиран от #49
00:30 17.12.2018
42 nnn
01:03 17.12.2018
43 Бесен язовец
Коментиран от #46
01:41 17.12.2018
44 много отговорна статия
02:57 17.12.2018
45 Хайл
До коментар #2 от "Гадната Англия":
Що толкова малко ти дават,да не чистиш къщи...03:53 17.12.2018
46 Хайл
До коментар #43 от "Бесен язовец":
В момента в който си помислил за газова вече си на тънките сметки-що не си кара на бензин и що си махна катализатора,нали "мислиш" за природата? А и не мисли хората за будали щото когато се включи турбо на колата веднага минава на бензин а не на газ-тук има хора които разбират от колиКоментиран от #50
03:58 17.12.2018
47 ТОДОР
До коментар #14 от "Русуфил":
А ТИ ПРАВИШ ЛИ РАЗЛИКА?... МАЙ НЕ05:23 17.12.2018
48 Jordano
До коментар #4 от "Японеца":
Такива глупости като чета значи си китаец.дизели е имало и ще има а такива смърдящи електро мобили имало ипреди години и са умрели това е тъпа технология.06:52 17.12.2018
49 А LFA Q4
До коментар #41 от "МАК":
ЗА МАСЛОТО САМ АБСОЛЮТНО САГЛАСЕННО ДА СРАВНЯВАШ ТОЯ ТРАКТОР НА VW. С JTD НА ФИАТ. ОЗНАЧАВА ЧЕ ГРАМ НЕ РАЗБИРАШ А ДРАСКАШ ТЕНДЕНЦИОЗНО.
КАРАМ CROSWAGON 2006. 1,9JTD M, JET
ПИПНАТ ГРАМОТНО СОФТУЕР И ХАРЧИ 4/100 ПРИ СКОРОСТ 120 НА ИЗВЪНГРАДСКО ПРИ ТЕГЛО. 1610 И ДВА МОСТА.
Коментиран от #52
08:53 17.12.2018
50 Бесен язовец
До коментар #46 от "Хайл":
Аре бе ама сигурен ли си че е така ако искаш можем да хванем бас да видиш като ми се включи турбото дали минава на газ.Нема такова нещо брат.Коментиран от #57
10:09 17.12.2018
51 фау ве
До коментар #1 от "1.9 sdi":
SDI-то е железен двигател, но е супер тромав, няма турбо. TDI-то, също не е, много пъргаво, но, като цяло е доста сполучлив мотор. И двата двигателя нямат никакви проблеми.Фиат не съм карал и няма и да подкарам, но един приятел има 1.9 JTD и е много доволен, тихо си работи колата и набира повече. Предполагам, че 1.3 дизелът на Фиат ще е по зле от този на Фолксваген.
Коментиран от #68
11:07 17.12.2018
52 МАК
До коментар #49 от "А LFA Q4":
Щом караш италианска резачка си голям разбирач!! Няма Що!!да италианските са по малкото зло от френските боклуци но пак неща да чувам !! Аз нямам проблеми и няма да имам със 1,9’тди на Фв!! Съжалявам!! Аи много пъти отворковци с Разни Алфи с 1,9 са отнасяли шамара така че не ми говори колко е добър ами не е!! От опит го казвам!! Единствено 2,4 jtd може да ме надгони без да споря,но пък там в тоя клас има други мотори дето и 2,4 ше духа супата!! Хайде със здраве!!Коментиран от #53, #56
14:41 17.12.2018
53 А LFA Q4
До коментар #52 от "МАК":
А ТИ С SDI ЛИ СИАКО СИ ТОЛКО ПИЧ ДА СИ СРЕЩНЕМ БАРАКИТЕ
Коментиран от #55
15:11 17.12.2018
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 МАК
До коментар #53 от "А LFA Q4":
Ти не само че дрънкаш безмислици а и не си прочел какво съм писал!!!Къде съм писал за SDI мотор не знам!!!Коментиран от #62
17:16 17.12.2018
56 nnn
До коментар #52 от "МАК":
Пич,за какви "шамари" пишеш?Ти да не си от ония малоумни хлапета дето въртят гуми и сабарят стълбовете и дърветата из татковината?Аман от келеши с коли над 150кс....дето ги дават размазани по новините.ПП:За коли на 120кс трябва да има 2000лв данък и тогава ще се спрете с идиотизмите.Коментиран от #59
17:44 17.12.2018
57 Хайл
До коментар #50 от "Бесен язовец":
Недей че ще загубиш,едната ми кола е с турбо и знам - 2 литра 170 кс сещаш ли се кой е с такъв двигателКоментиран от #58
18:03 17.12.2018
58 АLFA Q 4
До коментар #57 от "Хайл":
СТОТИЦИ ТАКИВА КОКАЛИ САМ НАПРАВИЛТОВА ХИЧ НЕ МИ ПУКА
19:11 17.12.2018
59 МАК
До коментар #56 от "nnn":
Слушай -ти откъде се пръкна !! Отворко!!първо не съм рейсърче и не си падам по това!! Просто обичам отвреме на време на отворковци с италиански резачки и френски боклуци и Бмв та от типа 316 и 318 да им покажа че лъскарката им не върви!!!и по леко с определенията аз катастрофи нямам и съм си съвестен на пътя който иска да се състезава прав му път затова често някое дърво или стълб изчезва!!!аман от такива дървени философи!!Коментиран от #60
19:42 17.12.2018
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 МАК
Коментиран от #65
20:51 17.12.2018
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 ALFA Q 4
АЕ ЧАО
21:49 17.12.2018
64 Брат
Приятна вечер на всички :)
Коментиран от #66
22:09 17.12.2018
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 МАК
До коментар #64 от "Брат":
Хахахахах!! Е тука ме разби!! Къде се сети за тия дъстъри!!!тая талига натко вози по зле от поло 2ка първо поколение!!!01:54 18.12.2018
67 гощо
07:05 18.12.2018
68 чист дизел чук
До коментар #51 от "фау ве":
За купето на Фабиата става, 64 конове са, но за такъв слаб мотор я движи доста прилично и пъргаво. Карах 100 000 км такава служебна и не беше правено абсолютно нищо по нея, освен консумативи и един път съединител. С мен и 4 жени вътре цепи със 130 по магистралата, минава Шипка и гори 5.6/100. Колата беше купена нова от БГ, аз я взех на 206 хил., карах я до 300 хил., в момента е над 400 хил. и още върви. Не прилича на нищо отвън и отвътре, но върви и още няма ремонти. Страшен чук е тоя чист дизел.Коментиран от #69
14:22 18.12.2018
69 МАК
До коментар #68 от "чист дизел чук":
Иди го обеснявай на хора с промити мозъци!! И без грам техническо разбиране за ФВ груп колите!!хаахахахахКоментиран от #70
15:22 18.12.2018
70 чист дизел чук
До коментар #69 от "МАК":
Тези са фактите, Фабиа 1 е адски сполучлива, чистият дизел също. Купето е леко, управлява се добре, скоростите влизат плътно и точно, седалката с проста ръчка за люлката е пресметната идеално, общо взето практична малка кола без претенции. Една от причините за успеха на Шкода е точно Фабиа 1. Чистия дизел на ФВ умря заради еко нормите, но истината е, че си е супер здрава машинка.16:28 18.12.2018
71 Гост
17:08 18.12.2018
72 Шуменец
21:47 19.12.2018
73 Иво
23:38 27.04.2019