16 Декември, 2018 12:00 31 212 73

Две евтини дизелови коли в България

  • автомобилът на старо-
  • fiat-
  • punto-
  • skoda-
  • fabia-
  • дизелови двигатели
Две евтини дизелови коли в България - 1

Такива определено има доста и въпреки европейската инвазия против дизеловите коли, то българите продължаваме да си харесваме автомобилите, задвижвани от по-тежкото гориво. У нас обаче на почит са големите дизелови коли, но сега ще ви обърнем внимание на два градски автомобила с дизелови двигатели. Те, естествено не са нито най-безпроблемните, нито най-икономичните, но са добро предложение спрямо съотношението цена предлагане в България.

Fiat Punto 1.3 JTD

Две евтини дизелови коли в България


Факт е, че 70 к.с. мощност не са никак много, но от друга страна е факт, че е хубаво да имаш нисък пътен данък. Пък и фейслифтът на второто поколение на Punto (2003 - 2005 г.) не е от най-тежките коли. Италианската компания Fiat е известна с ефективните си турбодизелови двигатели, които години наред доставя на редица производители, сред които и Opel. Като всяка друга италианска кола на години, при покупката на Punto също трябва да се внимава за проблеми с електрониката. Вижте какви дизелови екземпляри от Fiat Punto се предлагат у нас ТУК

Skoda Fabia 1.4 TDI

Две евтини дизелови коли в България


Доста спорния трицилиндров 1.4 TDI двигател на Volkswagen се вгражда и във Fabia, която е студена и скучна като визия, но за сметка на това е доста практична, тъй като за по-ниска цена може да бъде открита дори в комби версия. Става въпрос за първото поколение на модела, което се произвежда от 1999 г. до 2007 г. Като недостатък можем да отбележим доста ниските нива на оборудване, с които през онези години бе известна чешката компания. Избягвайте коли, които са били използвани като такси. Причините са ясни. Ето и какви са предложенията на нашия пазар ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1.9 sdi

    66 11 Отговор
    Фабията трябва да е SDI, е тогава вече е неубиваема

    Коментиран от #51

  • 2 Гадната Англия

    52 36 Отговор
    Такива тук в Англия струват една седмична заплата (£500).

    Коментиран от #3, #5, #6, #14, #29, #32, #45

  • 3 4х4

    122 17 Отговор

    До коментар #2 от "Гадната Англия":

    А у нас , такива от Англия нищо не струват,или айде най-много 2-3 работни дни.
  • 4 Японеца

    52 159 Отговор
    Дизела беше до тук!Не се опитвайте да ни рекламирате смърдящи и отровни технологии при възхода на хибридите и електроколите!

    Коментиран от #28, #48

  • 5 uio

    28 1 Отговор

    До коментар #2 от "Гадната Англия":

    То и Шкодата на снимката е в Англия.
  • 6 Емил

    66 7 Отговор

    До коментар #2 от "Гадната Англия":

    Само, че ако си забелязал, у вас карат в насрещното (във всякакаъв смисъл)!
  • 7 Емил

    34 52 Отговор
    Сериозна реклама на пушещи дизелаци - явно пазарът вече е задръстен с нафтови печки!
  • 8 Гоуст

    37 22 Отговор
    Авторе, как може да изразяваш собствено мнение и да се налгаш, слагайки всички коли под един общ знаменател. Най-много ми се наби, че фабията била със скучни въшни форми, а лично за мен си е една доста симпатична, на външен вид, градска кола
  • 9 Американец

    30 42 Отговор
    Пьлен леш са и двете
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Punto

    48 7 Отговор
    Пунтото е пушка но със 1.2 16V бензин. За фабията вече са писали - 1.9SDI е мотора.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Зиги

    35 47 Отговор
    Един пежак 307 2.0 хди 90 коня е в пъти по добър избор пред тия двете салми.

    Коментиран от #20

  • 14 Русуфил

    38 16 Отговор

    До коментар #2 от "Гадната Англия":

    500 паунда в Англия са като 50лв в България. Не знам къде си тръгнал/а да се хвалиш.

    Коментиран от #47

  • 15 Софиянец

    18 10 Отговор
    Две таратайки
  • 16 Vw 1.9 TDI

    45 13 Отговор
    Най-здравия и добър дизел е на Vw Golf 1.9 Tdi 90hp.
    И пак е малкия данък и е супер икономична а върви доста добре :)

    Коментиран от #33, #35

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Бай вую

    12 8 Отговор
    1,9 тди самоче 131
  • 19 Va60

    52 17 Отговор
    Не искам да чувам повече за 1.9тди на VW личен опит.То не бяха глави,турбини,сегменти.Карай си нещо 1.6/1.8 бензин и те това е.

    Коментиран от #41

  • 20 Гост

    20 8 Отговор

    До коментар #13 от "Зиги":

    А пък Авенсис е още по-добре. Къде тикаш 307 при Пунто и Фабия а?
  • 21 Реалист

    27 35 Отговор
    Фиат и кола са две думи които в моя речник са несъвместими за едно изречение

    Коментиран от #34

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Гост

    17 4 Отговор
    Дизайнът на шкодата е супер, ама да беше с фиатовия двигател. Трицилиндровият на ФауВе е леш. Не бих я върнал и с 1.9 ТДИ 90 к.с на VW, даже е за предпочитане. Някой горе беше споменал хди 2.0л. 90к.с - също много добър, ама не знам дали ще влезе в коша на фабиата :).
  • 24 Ттттъъ

    8 6 Отговор
    Кенеф бг ти откадеси излязъл нали от кенефа голяма работа си станал село весело
  • 25 PlimP

    10 8 Отговор
    D-4D или иначе казано, дай 4 дюзи
  • 26 антрашпиц

    7 17 Отговор
    Изобщо не се залъгвайте с тези глупости.Искате долу горе пълноразмерен коптор на 15…-20 години?Ами веднага ви казвам за Рено Сценик.Голяма каруца,ама почти надеждна.Мойто дци е вече на 550 000 хиляди а дефакто на незнайни километри ,ама незнае кво е ремонт на дюзи помпа и др...
  • 27 Алфа Ромео

    15 3 Отговор
    Фабията и Пунтото са добри малки колички, и двете имат по 4 звезди за сигурност, дизели не карам но Фиатовия е по-добрия доколкото съм чувал и чел.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Бай ой

    15 2 Отговор

    До коментар #2 от "Гадната Англия":

    Абе ip-то ти излиза в Люлин.... А в Перник как вървят ?
  • 30 никси

    7 3 Отговор
    наи добрия мотор на шкодата е голфовия мотор 1.9 тди/ 110 коня и всичките даса под капака а не да са пуснати да пасьт трева
  • 31 🇮🇹🤟🏼Forza Italia🤟🏼 🇮🇹

    14 5 Отговор
    За Дизел аз предпочитам 1.9 JTD 😄но най изгодно ще си остане Газ Бензин 8лв 100 км нямаш проблеми с дюзи демпфер и помпи

    Коментиран от #38

  • 32 асддса

    5 5 Отговор

    До коментар #2 от "Гадната Англия":

    Хората със седмична заплата от 500 я дават за чисто нова кола, не за шкода. Нова М3-ка струва 600 на месец
    Хората със седмична заплата от 200 си купуват шкода.
  • 33 АLFA Q 4

    5 4 Отговор

    До коментар #16 от "Vw 1.9 TDI":

    ЕЕЕГАТИ И КОКАЛЯКА.. ГРЪМОТЕВИЧЕН
    ТОЯ МОТОР НЕМА НИКАКЪВ ОТМЕТ
  • 34 АLFA Q 4

    10 4 Отговор

    До коментар #21 от "Реалист":

    ЩОТО СИ ЦЪРВЪЛ С ГРОЗЕН ГОЛФ
    УТРЕПАН ОТ КОМПЛЕКСИ
  • 35 Русуфил

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "Vw 1.9 TDI":

    Направо си е супер, само да не беше тотален кенеф.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 АLFA Q 4

    7 1 Отговор

    До коментар #36 от "Ако":

    КАК ОТ КАДЕ БЕ ПИЧ... ОТ КЛОЗЕТА.... Е ИЗПЪЛЗЯЛ... А ВЕЧЕ Е ТОАЛЕТНА.
    ТОЯ ПРИЯТЕЛ Е ОТ... ДО ЧИКАГО И НАЗАД
    ( ИЗВИНЕТЕ ХЛЯБ ИМАТЕ ЛИ... ДА И АЮЕ... ДАЙ МИ ЕДИН САМУН ЛЕБ
    .... КИРТАК...
  • 38 А LFA Q4

    8 4 Отговор

    До коментар #31 от "🇮🇹🤟🏼Forza Italia🤟🏼 🇮🇹":

    JTD то. МОЖЕШ ДА ГО УБИЕШ САМО АКО МУ СРЕЖЕШ АНГРЕНАЖНИЯ РЕМЪК
  • 39 А-98 Vpower

    6 16 Отговор
    2 дизелови бараки по-скоро махнете ги че не мога да ги гледам направо.Цел свят отрича дизела вие ще ви показвате най-големите нафтови печки.Време е да се осъзнаем че трябва да караме автомобили на газ само или бензин.Това искат да ни кажат хората от Запада.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 МАК

    9 14 Отговор

    До коментар #19 от "Va60":

    Хахайайайа личен опит а ти наясно ли си какво представлява този мотор!! Моднат грамотно харчи 3,5 на 100!! Сегменти турбини и тем подобни си правил защото такива като вас слушат неграмотни майстори които ви зомбират с грешния факт че като е на 2500000 трябва да е със гъсто масло!! После що турбината сдала багажа задрала , сегментите износени и други!! Това е най непретенциозния и надежден мотор на Фв груп!! Няма японска чикия италиянска резачка или френска щайга която да има толкова надежден мотор!!!Хайде аман от хора дето нямат грам понятие от ФВ коли!!

    Коментиран от #49

  • 42 nnn

    7 1 Отговор
    Много експерти....много нещо.Туй боклук,онуй барака.Ама изобщо карали ли сте такива коли че се изказвате така "подготвени" или само на теория така си дърдорите?И Шкодата и Фиата са добри коли,ама да си ги вземете нови,а не да се домъкнат някакви бабички на 15 години и да ги плюват форумните експерти.
  • 43 Бесен язовец

    4 11 Отговор
    Аз съм карал такава Шкода същата и кво това кола ли първо на първо?По-скоро е за някой млад шофьор или некоя бабичка.Аз лично такава кола не бих си взел понеже не ме кефи въобще нито като обем нито като двигател.И аз съм против дизеловите мотори и кво като харче 3.5 на сто както беше казано пък нема душичка да върви като я сравня с моята турбо с газов инжекцион което ми дава 12 най много на 100 газ разликата е от земята до небето е не благодаря предпочитам си мотора на газ и нема да правя дребни сметки за некви стотинки икономия.

    Коментиран от #46

  • 44 много отговорна статия

    7 6 Отговор
    Безотговорно е всичко това, статията пропагандираща стари дизели и доста от коментарите с подобна нагласа. И двата боклука са стари и ще са с издухани очистителни системи, ако въобще ги има и у нас ще бъдат отстранени, за да сеят канцерогенните сажди и азотни окиси по улиците. Много евтин стана тоя живот у нас, не само заради средствата, а най-вече заради начина на мислене, ако въобще някой мисли.....
  • 45 Хайл

    7 3 Отговор

    До коментар #2 от "Гадната Англия":

    Що толкова малко ти дават,да не чистиш къщи...
  • 46 Хайл

    7 5 Отговор

    До коментар #43 от "Бесен язовец":

    В момента в който си помислил за газова вече си на тънките сметки-що не си кара на бензин и що си махна катализатора,нали "мислиш" за природата? А и не мисли хората за будали щото когато се включи турбо на колата веднага минава на бензин а не на газ-тук има хора които разбират от коли

    Коментиран от #50

  • 47 ТОДОР

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Русуфил":

    А ТИ ПРАВИШ ЛИ РАЗЛИКА?... МАЙ НЕ
  • 48 Jordano

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":

    Такива глупости като чета значи си китаец.дизели е имало и ще има а такива смърдящи електро мобили имало ипреди години и са умрели това е тъпа технология.
  • 49 А LFA Q4

    3 3 Отговор

    До коментар #41 от "МАК":

    ЗА МАСЛОТО САМ АБСОЛЮТНО САГЛАСЕН
    НО ДА СРАВНЯВАШ ТОЯ ТРАКТОР НА VW. С JTD НА ФИАТ. ОЗНАЧАВА ЧЕ ГРАМ НЕ РАЗБИРАШ А ДРАСКАШ ТЕНДЕНЦИОЗНО.
    КАРАМ CROSWAGON 2006. 1,9JTD M, JET
    ПИПНАТ ГРАМОТНО СОФТУЕР И ХАРЧИ 4/100 ПРИ СКОРОСТ 120 НА ИЗВЪНГРАДСКО ПРИ ТЕГЛО. 1610 И ДВА МОСТА.

    Коментиран от #52

  • 50 Бесен язовец

    3 0 Отговор

    До коментар #46 от "Хайл":

    Аре бе ама сигурен ли си че е така ако искаш можем да хванем бас да видиш като ми се включи турбото дали минава на газ.Нема такова нещо брат.

    Коментиран от #57

  • 51 фау ве

    1 5 Отговор

    До коментар #1 от "1.9 sdi":

    SDI-то е железен двигател, но е супер тромав, няма турбо. TDI-то, също не е, много пъргаво, но, като цяло е доста сполучлив мотор. И двата двигателя нямат никакви проблеми.
    Фиат не съм карал и няма и да подкарам, но един приятел има 1.9 JTD и е много доволен, тихо си работи колата и набира повече. Предполагам, че 1.3 дизелът на Фиат ще е по зле от този на Фолксваген.

    Коментиран от #68

  • 52 МАК

    3 7 Отговор

    До коментар #49 от "А LFA Q4":

    Щом караш италианска резачка си голям разбирач!! Няма Що!!да италианските са по малкото зло от френските боклуци но пак неща да чувам !! Аз нямам проблеми и няма да имам със 1,9’тди на Фв!! Съжалявам!! Аи много пъти отворковци с Разни Алфи с 1,9 са отнасяли шамара така че не ми говори колко е добър ами не е!! От опит го казвам!! Единствено 2,4 jtd може да ме надгони без да споря,но пък там в тоя клас има други мотори дето и 2,4 ше духа супата!! Хайде със здраве!!

    Коментиран от #53, #56

  • 53 А LFA Q4

    2 3 Отговор

    До коментар #52 от "МАК":

    А ТИ С SDI ЛИ СИ
    АКО СИ ТОЛКО ПИЧ ДА СИ СРЕЩНЕМ БАРАКИТЕ

    Коментиран от #55

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 МАК

    4 3 Отговор

    До коментар #53 от "А LFA Q4":

    Ти не само че дрънкаш безмислици а и не си прочел какво съм писал!!!Къде съм писал за SDI мотор не знам!!!

    Коментиран от #62

  • 56 nnn

    9 3 Отговор

    До коментар #52 от "МАК":

    Пич,за какви "шамари" пишеш?Ти да не си от ония малоумни хлапета дето въртят гуми и сабарят стълбовете и дърветата из татковината?Аман от келеши с коли над 150кс....дето ги дават размазани по новините.ПП:За коли на 120кс трябва да има 2000лв данък и тогава ще се спрете с идиотизмите.

    Коментиран от #59

  • 57 Хайл

    2 2 Отговор

    До коментар #50 от "Бесен язовец":

    Недей че ще загубиш,едната ми кола е с турбо и знам - 2 литра 170 кс сещаш ли се кой е с такъв двигател

    Коментиран от #58

  • 58 АLFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "Хайл":

    СТОТИЦИ ТАКИВА КОКАЛИ САМ НАПРАВИЛ
    ТОВА ХИЧ НЕ МИ ПУКА
  • 59 МАК

    2 4 Отговор

    До коментар #56 от "nnn":

    Слушай -ти откъде се пръкна !! Отворко!!първо не съм рейсърче и не си падам по това!! Просто обичам отвреме на време на отворковци с италиански резачки и френски боклуци и Бмв та от типа 316 и 318 да им покажа че лъскарката им не върви!!!и по леко с определенията аз катастрофи нямам и съм си съвестен на пътя който иска да се състезава прав му път затова често някое дърво или стълб изчезва!!!аман от такива дървени философи!!

    Коментиран от #60

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 МАК

    3 2 Отговор
    Бъркаш нещо комплекси не избивам!! А мразя такива като теб!! Първо колата ми може да е на 21 години със сигурност нее кочина както ти се изказваш със е доста по здрава от твоя нов комплексарски боклук дето сигурно си му скъсал найлона !! Много важно не страдам от това. Да не говоря колко още куп професионално направени модове по колата с цел сигурност съм направил без да влизам в подробности!!да не говоря за конете че въпреки километрите конете си ги има,защото си подържам мотора Така както много хора не правят!!Неща едва ли понятни на такъв надут пуяк като теб!! Да пояснявам че съм си отговорен на пътя!! А съм се научил да си владея колата както трябва щот при мощността която съм постигнал мога да се утрепя.а това не бива да става

    Коментиран от #65

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 ALFA Q 4

    6 0 Отговор
    ТУК В ТАЯ ТЕМА СТАНА МАЗАЛО ОТ ТЪПАНАРЩИНА
    АЕ ЧАО
  • 64 Брат

    6 1 Отговор
    Колеги, гледам нещо имате разногласия. Време е май "сектанта" да се включи и да ви убеди да си вземете по един супер-дупер-ултра-мега Дъстър. И аз и всички други колеги ще си вземем такива разбира се и ще настъпи епоха на мир и хармония ;)
    Приятна вечер на всички :)

    Коментиран от #66

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 МАК

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Брат":

    Хахахахах!! Е тука ме разби!! Къде се сети за тия дъстъри!!!тая талига натко вози по зле от поло 2ка първо поколение!!!
  • 67 гощо

    2 1 Отговор
    Е такава Шкода карахме служебна и издържа на опън и напън бе зпроблем. Доста идиото устойчива кола.Повтарям СЛУЖЕБНА карана от трима човека на гоз до ламарината.
  • 68 чист дизел чук

    4 0 Отговор

    До коментар #51 от "фау ве":

    За купето на Фабиата става, 64 конове са, но за такъв слаб мотор я движи доста прилично и пъргаво. Карах 100 000 км такава служебна и не беше правено абсолютно нищо по нея, освен консумативи и един път съединител. С мен и 4 жени вътре цепи със 130 по магистралата, минава Шипка и гори 5.6/100. Колата беше купена нова от БГ, аз я взех на 206 хил., карах я до 300 хил., в момента е над 400 хил. и още върви. Не прилича на нищо отвън и отвътре, но върви и още няма ремонти. Страшен чук е тоя чист дизел.

    Коментиран от #69

  • 69 МАК

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "чист дизел чук":

    Иди го обеснявай на хора с промити мозъци!! И без грам техническо разбиране за ФВ груп колите!!хаахахахах

    Коментиран от #70

  • 70 чист дизел чук

    4 0 Отговор

    До коментар #69 от "МАК":

    Тези са фактите, Фабиа 1 е адски сполучлива, чистият дизел също. Купето е леко, управлява се добре, скоростите влизат плътно и точно, седалката с проста ръчка за люлката е пресметната идеално, общо взето практична малка кола без претенции. Една от причините за успеха на Шкода е точно Фабиа 1. Чистия дизел на ФВ умря заради еко нормите, но истината е, че си е супер здрава машинка.
  • 71 Гост

    3 1 Отговор
    До преди 10-ина год. жената кара няколко години нафтово пунто от първата генерация. Нямам лично наблюдение върху пословичната японска надеждност, но този автомобил беше точно тотално надежден, супер непретенциозен. Единствените минуси бяха непригодността му за за дълъг път (освен ако не си соло) и доста високия разход на нафта за такава въшка. Към 8/100 лапаше градско!!! Обаче пък незнаеше какво е сервиз и разходи за ремонти!!!
  • 72 Шуменец

    2 1 Отговор
    Купи си Фиат за да ти е яд!
  • 73 Иво

    1 0 Отговор
    И двете не стават каруци