Last news in Fakti

7 Януари, 2019 11:44 3 670 27

Така ще изглеждат новите Infiniti-та

  • infiniti-
  • дизайн-
  • qx inspiration
Така ще изглеждат новите Infiniti-та - 1

Компанията Infiniti публикува първа фотография на концептуалния си кросоувър QX Inspiration. Моделът има за задача да покаже как ще изглеждат новите модели на марката и като цяло да демонстрира новото дизайнерско направление.

Премиерата на прототипа ще се състои в средата на януари и ще е в рамките на автомобилното изложение в Детройт. По-конкретно кросоувърът показва как биха могли да изглеждат електрическите спортно ориентирани коли на марката.

Радиаторна решетка с подсветка, тънки предни светлини и камери, заменящи страничните огледала, са сред новите дизайнерски решения. Иначе колата е построена на съвършено нова платформа, специално разработена за електромобили.

Технически характеристики към момента няма, но ако този автомобил бъде пуснат в серийно производство, то той директно ще се противопостави на Tesla Model X.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    5 13 Отговор
    Прилича ми на лада калина

    Коментиран от #5

  • 2 Що така

    16 9 Отговор
    Абе що така всички тръгнаха да се противопоставят на Тесла? Не знаят ли, че Tesla е балон, а електромобилите нямат бъдеще и никога няма да бъдат рационално решение? Защо си губят времето, вместо да прочетат коментарите тук и въобще да се откажат от идеята за електромобили, защото в България нямало къде да се зареждат в междублоковите пространства. Те не знаят ли че всички потенциални клиенти на Инфинити живеят в панелен блок на осмия етаж и няма как да пуснат разклонител оттам?

    Коментиран от #3, #10

  • 3 гост

    9 9 Отговор

    До коментар #2 от "Що така":

    По-големия проблем е , че се противопоставят на Тесла 2012 г и очакват тя да си е същата и през 2022 , обаче им предстои голяма изненада , Тесла 2022 ще е с поне два пъти по-добри показатели , да не говорим за капацитет за батерии , щото всички останали ще си делят капацитет и то произведен от други , който тя сама си произвежда само за себе си !!

    Коментиран от #4, #7

  • 4 бб9

    9 9 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Добре казано. Тесла ще изяде доста от пазара на немските коли в близките 10 години. Единствения вариант да ги спрат е ако сложат някакви високи мита, но и това е преодолимо. Просто Тесла преди години още се ориентираха правилно. Аз лично нямам търпение да мога да си взема Тесла и чао чао автомонтьори дето само ни дерат кожата. На теслата има да и поддържаш само окачване и батерия...точка.

    Коментиран от #8

  • 5 Кон да не ме

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    лъжеш????

    Коментиран от #12

  • 6 гост

    3 6 Отговор
    Прилича на футуристичен Юк. Всичко добре, но защо трябва да са всички електрически, не може ли да има и прост бензинов двигател с автомат?
  • 7 CL500

    7 4 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Не забравяй и за един друг проблем и той е цените на Теслите, които са за истински премиум ДВГ автомобил, а качеството е далеч от това. Има и друг проблем и той е, какво ли ще стане, когато спрат дотациите за Тесла и се изправят в конкурентна среда с огромните автопроизводители, които могат да ги унищожат с ниски цени и в пъти по-голямо производство и предлагане. Какво става, когато всеки един голям и реномиран играч пусне 10 ел. модела съвсем скоро и то на същите и по-ниски цени, с по-голямо реноме, с по-качествени материали, с много повече сервизи и обслужване на клиентите и т.н..

    Коментиран от #9

  • 8 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #4 от "бб9":

    До 2022 Тесла ще има фабрики и в Китай и в Европа , даже още 2020 вероятно , така че митата отпадат тотално !!! Да не говорим , че по новия закон в Китай още от тази година производителите които продават под 12% електромобили ще плащат за специални кредити , а тези , които надвишават 12% , ще получават такива , демек стогодишните ще "субсидират" Тесла в Китай , хахаххаха !!!!
  • 9 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #7 от "CL500":

    Явно си караш по опорки , а не четеш какво съм писал !!! И да те светна за "ниските" цени !!! Според Порше дългоочаквания Тайкан ще струва между 100 и 140 000 евра , а близнакът му от Ауди само 4-5 000 по-малко !!! И двата с МНОГО по-лоши показатели от съответната Тесла за 100-110 000 ДОЛАРА !!!! И то с осигурени батерии за не повече от 10-15 000 автомобила , а Тесла МИНАЛАТА година е продала 102 000 Модел С и Х , със 20% ръст спрямо 2017 !!! За другите даже не споменавам , щото са на фаза "ще" , ама някоя незнайна година !!!

    Коментиран от #22

  • 10 Зорлем

    5 5 Отговор

    До коментар #2 от "Що така":

    А вие, прогресивните, така докато се надъхвате един друг за светлото бъдеще поръчахте ли си вече по един Модел 3?
  • 11 Що така

    3 5 Отговор
    Не сме. А ти поръча ли си бензиново Инфинити? Аз ще изчакам да си купя електричка за 20 000 евро, която да изминава поне 500 км и да може да се зарежда за 20 минути. Марката не ме интересува кой знае колко. Колкото повече тесли се продават, толкова повече ще изяждат хляба на стогодишните, които щат не щат ще започнат и те да правят електрички и най-накрая ще има някаква реална конкуренция. В момента са само Тесла, а другите ще ще ще в бъдеще неопределено време. Докато няма конкуренция, няма да го има така бленуваното масово производство на батерии и електромобили и като следствие ниските им цени.

    Коментиран от #13

  • 12 Истината

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Кон да не ме":

    Той бил заченат в Ладата на дядо си и затова все Лади му се привиждат.
  • 13 Зорлем

    4 5 Отговор

    До коментар #11 от "Що така":

    Да си прочел някъде да припадам в захлас по Инфинити или някоя друга марка? Или тип задвижване? Просто много ме радвате разни клавиатурни философи, които много ги разбирате нещата... ама на теория. Като дойде време за практика никакви ви няма. Твоят коментар е типичен пример - щяло някога да се случи нещо след като станело друго нещо, за да може трето да е възможно? Няма как да не се сетя за вулгарната поговорка - "Надай се к...е на пияна жена!". Или, "Аз не съм ял баница, обаче на един приятел братовчед му е виждал как един човек яде и каза, че е много хубаво."

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Антиелектрика

    6 4 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Той многониковия трол е диагностициран отдавна и вече не е интересен - нека си говори сам.
  • 15 Що така

    1 6 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Разбира се че не харесваш никакви марки и задвижвания. Това не е в кръвта ти. Вие с АНТИелектрика не сте ЗА каквото и да било, вие винаги сте ПРОТИВ всичко. Единственото ви изключение за харесване и обич е това, че харесвате и обичате да МРАЗИТЕ. Ние клавиатурните философи, поне ги разбираме нещата, които коментираме и следим и както виждаш ПРАКТИКАТА на автомобилните концерни следва нашите пророчества от преди две-три години, въпреки че самите автопроизводители тогава твърдяха точно обратното. Това, че вие сте слепи да видите накъде върви света, не е наш проблем. Това че не виждате по-далеч от носа си и смятате, че бъдещето на автомобилната история зависи изцяло само от вашия практически избор, пак си е ваш проблем. Нас историята ни е научила, че новите технологии настъпват първо в най-високия ценови сегмент и е необходимо време докато стигнат до ниския. Написал съм точни критерии кога ще пристъпя към практически действия, но тези условия още не са постигнати.
  • 16 Зорлем

    5 1 Отговор
    Те автомобилните концерни преди години така следваха "практиката" да развиват дизеловата технология, пък сега всички знаем какво стана. Някои залагаха, и още залагат, на хибриди, но и тях ги знаем докъде са. Така че внимателно с търсенето на одобрение при този или онзи. Изобщо аз мразя единствено фенчета на "новото", които хвърлят шапки и викат, "Алелуя! Измислихме топлата вода.", и започват да си мислят, че света започва с това "ново" и започват да бият чела в земята в благословие по някого или нещо. А най- са ми любими "футуристите". Те са досущ като бабите по селата, които врачуват или проракуват дали ще ти се роди момче или момиче. Е, как да не ви се подиграва човек и да не ви пуска по пързалката?

    Коментиран от #17

  • 17 Антиелектрика

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "Зорлем":

    Този луд няма как да те разбере. Аз му казвам, че единствено мразя него и неговото ненормално и фанатично поведение, той пак си мисли, че мразя електричките. Когато ми бъркат в джоба за субсидии на миксерите, много ясно, че ще искам смислени доводи, а идиотщините на многониковите тролове от БАЕПС.
  • 18 Бъдещето

    1 5 Отговор
    Електричките са бъдещето! Колкото и да си чешем езиците, след години само това ще се кара! А сега някой да се мъчи да ме убеди, че дизелът или бензинката е по-добре, е като лисицата, дето не стигнала гроздето и казала, че е кисело!

    Коментиран от #19, #23

  • 19 Антиелектрика

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "Бъдещето":

    Добре Нострадамусе - поредния ник, но със същата простотия. Върза ли заплатката в БАЕПС?

    Коментиран от #20

  • 20 Бъдещето

    1 4 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Не знам за какво говориш!? Какъв пореден ник, каква заплатка в БАЕПС? Явно се бъркаш, аз съм жена, лекар съм и си имам собствено мнение!!! Дали то ти харесва или не, няма абсолютно никакво значение!

    Коментиран от #21

  • 21 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "Бъдещето":

    Имаше подобен ник тук преди време със същите прогнози. Или пишеш за първи път? Но щом си жена лекар със собствен бизнес - ок. Само, че е добре да се знае, че електричките веднъж са били бъдещето преди появата на ДВГ и не се е получило.
  • 22 Зелено

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Всъщност в другата статия се казва че цените на тайкана ще почват от около 95000долара, 140000 евро е малко далеч. А и така да е, много бих се радвал да влезна в тайкан отколкото в тесла. И другото което беше споменато изобщо не изглежда за пренебрегване. В момента тесла се ползва с доста помощи от правителството, въпроса е до кога ще продължават тези помощи и дали ще са достатъчно дръпнали напред докато те свършат за да се конкурират с големите концерни
  • 23 Зорлем

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "Бъдещето":

    Така е, съгласни сме за бъдещето. Дрязгата само е кога точно в бъдещето и кои точно електрички.
  • 24 Бъдещето

    1 2 Отговор
    Да, за първи път пиша. И никът Бъдещето го написах, като имах пред вид, че ел.автомобилите са бъдещето - екологично и икономично. Нямах представа, че и друг ползва този ник. Аз самата карам Хюндай Кона електрик, не е кой знае каква марка, но това мога да си позволя със собствени средства, ама ми е чисто нова, нямам разходи, паркирам безплатно в синя зона, зареждам си я вкъщи (живея в къща с двор) и ми е супер. Смятам, че човечеството ще се ориентира към този вид коли пред вид опазването на чиста планета и намаляващите петролни запаси, а е и на практика супер икономично.

    Коментиран от #25, #26

  • 25 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "Бъдещето":

    Както казах електрически коли има още от 1836 година, така че няма как да са бъдещето. Що се касае до екологичност, те са всичко друго, но не и екологични заради мръсните батерии. Това вече не помня за кой път го пиша, но все още явно има хора, които вярват в такива захаросани и популистки приказки. Карай си каквото ти харесва, но това със синята зона и евтиния ток е за сметка на престъпните политически субсидии.
  • 26 Зорлем

    1 1 Отговор

    До коментар #24 от "Бъдещето":

    Дори и да приемем, че е икиномична, за разликата в началната цена между "нормална" и електрическа Кона (по спомен към 30-ина или повече хил. лева!) бая паркиране в синя зона трябва да навъртиш. Сметките са правени милион пъти и плюсът на парите при електричките се появява след стотици хил. километри пробег и години експлоатация. Така да се каже "икономично" е почти същото като "икономичност", но не съвсем.

    Коментиран от #27

  • 27 Бъдещето

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Зорлем":

    Ами вижте, аз сметката съм си я направила - всеки ден навъртам 100+ км (26 дни в месеца) тъй като живея на 45 км от града, в който работя. Като сложим и минимум три пъти годишно почивка в чужбина с кола, на година навъртам 40 - 50 000 км и като сложим и другите неща, които не се плащат, само от синята зона спестявам 350 лв на месец, сметката си ми излиза чудесно. Само за година и половина от спестените пари от бензин си изплащам колата. Батерията е с 8 г гаранция! Ще я покарам няколко години и още докато е гаранционна ще си я сменя. Така че, всичко си е ок.