Триото от най-тежките пикапи Ram беше съществено обновено. Става дума за Ram 2500 и Ram 3500, между които се намества всъдеходната версия Power Wagon. Приличащите на камиони пикапи ще се конкурират с Ford F-Series Super Duty и Chevrolet Silverado HD.
Принципно, показаните пикапи се водят рестайлинг на досегашния модел, но новостите съвсем не са малко. Нова е дори рамата, която е изработена от 98.5% високоякостна стомана. Променени са настройките на окачването, двигателите, системите за безопасност, инфотеймънта в купето, екстериорният и интериорен дизайн.
Топ двигателят е 6.7-литров Cummins. Дизелов е и разполага с чудовищен въртящ момент от 1 356 Нм. Товароносимостта е 3 484 килограма, а възможността за теглене на прицеп - 15 921 килограма. На такива подвизи е способно върховото изпълнение Ram 3 500. Въпреки многото новости от компанията заявиха, че няма да има промяна на цените. На снимките по-долу можете да видите визуалните разлики преди и след обновяването. От дясно е досегашната версия, а от лява - новата.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Европа е смазна от сащ
Коментиран от #2, #3, #4, #9, #10, #17
16:07 15.01.2019
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 ха ха
До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":
САЩ "смаза" Европа, с това че започна да назовава комиона като пикап16:13 15.01.2019
4 Емил
До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":
Може да си убеден, че Земята е плоска, но това няма нищо да промени! Ако се беше зачел внимателно в храктеристиките, щеше да забележиш, че става дума за камион (категория С на водача), а никой в Европа не говори за бензинови камиони.16:14 15.01.2019
5 Браво на сащ
А, щях да забравя, правят и “НОВИЧОК”!
Коментиран от #6
16:21 15.01.2019
6 пръц
До коментар #5 от "Браво на сащ":
Каза ли нещо по темата или само се изпусна16:24 15.01.2019
7 Ник
16:24 15.01.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Любезния лос
До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":
Аз съм убеден че стандарта евро 4 изобщо не се използва в САЩ. Те си имат свои регламенти за емисиите. Дали не хитруват с емисиите? Не знам. Все пак Додж е компания на Фиат.16:47 15.01.2019
10 Любезния лос
До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":
Аз съм убеден че стандарта евро 4 изобщо не се използва в САЩ. Те си имат свои регламенти за емисиите. Дали не хитруват с емисиите? Не знам. Все пак Додж е компания на Фиат.16:47 15.01.2019
11 Зайко Байко многознайко
Коментиран от #12
17:00 15.01.2019
12 Никой
До коментар #11 от "Зайко Байко многознайко":
Пикапите там се пишат за камиони, а не леки автомобили. На теб кога ти се е налагало да дърпаш няколко тона товар с Рено или Фиат? Такива машини се купуват от хора, които имат нужда от тях.Коментиран от #14
17:20 15.01.2019
13 Хипермен
18:51 15.01.2019
14 56789
До коментар #12 от "Никой":
Тия машини се купуват там от свободните хора, тези които работят истинска мъжка работа, не живеят в апартаменти и не работят на заплата като европейски роби.21:53 15.01.2019
15 Гого
22:01 15.01.2019
16 Станчо
22:52 15.01.2019
17 за дизелите
До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":
Немците ги съдиха не защото са пуснали дизел в Щатите, а защото лъжат и манипулират потребителите и институциите, а това е наказуемо. По същата причина ги съдят и в родината им. Дали един мотор отговаря на дадена норма не зависи от кубатурата му, а от наличието на съответните "очистителни" системи. 7-литров дизел със система за неутрализиране на азотните окиси и филтър за твърди частици цапа по-малко в тоя аспект от двулитров дизел без никакви или отстранени филтри, каквито са повечето у нас. Големината на кубатурата оказва влияние на количеството изхвърлян СО2. Един типичен за БГ стар дизел без филтри с обем 1,6 л. ще има малко СО2 заради малкия разход, но ще бълва сажди и NOx като за световно. Прави разлика между двата вида замърсяване - парниковото СО2 (пряко зависещо от разход) и канцерогенните сажди и азотни окиси (зависещо от "очистители" и поддръжката им). Убийствено вредно за хората в населени места е втората група, която тотално доминира у нас. По принцип бензина няма димни газове и сажди и има пренебрежимо ниски нива на NOx спрямо дизела, но харчи повече и отделя повече СО2. От здравна гледна точка е по-малко зло за хората в населени места. Не случайно започнаха с ограничаването на дизелите из Европа и най-вече старите.01:44 16.01.2019