Last news in Fakti

15 Януари, 2019 15:55 3 691 17

Новите "Чудовища" Ram Heavy Duty

  • ram-
  • heavy duty-
  • пикапи
Новите "Чудовища" Ram Heavy Duty - 1

Триото от най-тежките пикапи Ram беше съществено обновено. Става дума за Ram 2500 и Ram 3500, между които се намества всъдеходната версия Power Wagon. Приличащите на камиони пикапи ще се конкурират с Ford F-Series Super Duty и Chevrolet Silverado HD.

Новите "Чудовища" Ram Heavy Duty

Принципно, показаните пикапи се водят рестайлинг на досегашния модел, но новостите съвсем не са малко. Нова е дори рамата, която е изработена от 98.5% високоякостна стомана. Променени са настройките на окачването, двигателите, системите за безопасност, инфотеймънта в купето, екстериорният и интериорен дизайн.

Новите "Чудовища" Ram Heavy Duty

Топ двигателят е 6.7-литров Cummins. Дизелов е и разполага с чудовищен въртящ момент от 1 356 Нм. Товароносимостта е 3 484 килограма, а възможността за теглене на прицеп - 15 921 килограма. На такива подвизи е способно върховото изпълнение Ram 3 500. Въпреки многото новости от компанията заявиха, че няма да има промяна на цените. На снимките по-долу можете да видите визуалните разлики преди и след обновяването. От дясно е досегашната версия, а от лява - новата.Новите "Чудовища" Ram Heavy Duty


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Европа е смазна от сащ

    31 19 Отговор
    Убеден съм че 7 литров дизел не отговаря и на евро 4, и съм убеден същи че няма да му забранят да минава по нито един щатски път. В брюксел освен че има само зеле е и мухлясало и не знае изобщо къде се намират. Ще водят война с дизела!? Но иначе ферара с 500 кс е много екологично щом е на бензин! Той бензина не замърсява хич даже!

    Коментиран от #2, #3, #4, #9, #10, #17

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 ха ха

    16 6 Отговор

    До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":

    САЩ "смаза" Европа, с това че започна да назовава комиона като пикап
  • 4 Емил

    8 5 Отговор

    До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":

    Може да си убеден, че Земята е плоска, но това няма нищо да промени! Ако се беше зачел внимателно в храктеристиките, щеше да забележиш, че става дума за камион (категория С на водача), а никой в Европа не говори за бензинови камиони.
  • 5 Браво на сащ

    11 19 Отговор
    Какви чудовища само правят американците, а руснаците правят “лиценз на Дачия”
    А, щях да забравя, правят и “НОВИЧОК”!

    Коментиран от #6

  • 6 пръц

    18 7 Отговор

    До коментар #5 от "Браво на сащ":

    Каза ли нещо по темата или само се изпусна
  • 7 Ник

    3 8 Отговор
    Всичко ми харесва, а ма като го видя този кол от страни избран за скоростен лост ми се обръща душата. - Грозна картина!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Любезния лос

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":

    Аз съм убеден че стандарта евро 4 изобщо не се използва в САЩ. Те си имат свои регламенти за емисиите. Дали не хитруват с емисиите? Не знам. Все пак Додж е компания на Фиат.
  • 10 Любезния лос

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":

    Аз съм убеден че стандарта евро 4 изобщо не се използва в САЩ. Те си имат свои регламенти за емисиите. Дали не хитруват с емисиите? Не знам. Все пак Додж е компания на Фиат.
  • 11 Зайко Байко многознайко

    8 4 Отговор
    Номер едно не тъп а е прав, не искам да определям коефициента ти на интелигентност щом така лесно определяш другите, като тъпаци. Всичко е бизнес. 2,6-3л.дизелови двигатели на Фолксваген, Мерцедес, Рено , Фиат замърсяват.а Cummins I Power Strock с кубатура 6,7 до 7,3 л.отделят газове с качеството на планински въздух?!? Всичко е свързано с борба за пазара. Има една наука нарича се " Политическа Икономия" , номер 2 попрочети, пък тогава се изказвай, със здраве остани и повече чети, ще ти бъде полезно!

    Коментиран от #12

  • 12 Никой

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Зайко Байко многознайко":

    Пикапите там се пишат за камиони, а не леки автомобили. На теб кога ти се е налагало да дърпаш няколко тона товар с Рено или Фиат? Такива машини се купуват от хора, които имат нужда от тях.

    Коментиран от #14

  • 13 Хипермен

    1 3 Отговор
    CO2 емисии по половин кило бате, и нема никви проблеми
  • 14 56789

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "Никой":

    Тия машини се купуват там от свободните хора, тези които работят истинска мъжка работа, не живеят в апартаменти и не работят на заплата като европейски роби.
  • 15 Гого

    5 0 Отговор
    Автора е объркал дясно с ляво! Ясно се вижда, че от ляво е старото поколение , а от дясно е новото!
  • 16 Станчо

    2 1 Отговор
    На ник ще му кажа, че не разбира нищо! Когато си с работни зимни ръкавици само с този лост можеш да редиш предавките, а не с бутони. Аз карам в бг такова нещо и съм наясно! Който няма опит да мълчиа
  • 17 за дизелите

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Европа е смазна от сащ":

    Немците ги съдиха не защото са пуснали дизел в Щатите, а защото лъжат и манипулират потребителите и институциите, а това е наказуемо. По същата причина ги съдят и в родината им. Дали един мотор отговаря на дадена норма не зависи от кубатурата му, а от наличието на съответните "очистителни" системи. 7-литров дизел със система за неутрализиране на азотните окиси и филтър за твърди частици цапа по-малко в тоя аспект от двулитров дизел без никакви или отстранени филтри, каквито са повечето у нас. Големината на кубатурата оказва влияние на количеството изхвърлян СО2. Един типичен за БГ стар дизел без филтри с обем 1,6 л. ще има малко СО2 заради малкия разход, но ще бълва сажди и NOx като за световно. Прави разлика между двата вида замърсяване - парниковото СО2 (пряко зависещо от разход) и канцерогенните сажди и азотни окиси (зависещо от "очистители" и поддръжката им). Убийствено вредно за хората в населени места е втората група, която тотално доминира у нас. По принцип бензина няма димни газове и сажди и има пренебрежимо ниски нива на NOx спрямо дизела, но харчи повече и отделя повече СО2. От здравна гледна точка е по-малко зло за хората в населени места. Не случайно започнаха с ограничаването на дизелите из Европа и най-вече старите.