ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Разликата идва от там, че времето за обиколка на Нюрбургринг зависи не от времето за ускорение от 0 до 100, а от ускорението след 100 и от мощността. Х6 има 90 коня повече, значението им е огромно. Не виждам какво толкова, че джипа с почти 20% по-мощен е по-бърз...
А бе БМВ е наи измисления афтомобил който може да съществува в днешно време ауди си е класа пред тях и колкото да бягат срещу тях пак няма да ги стигнат гледай ауди със всяка изминала година какви модели вадят и тогава ми ги хвали тези Баварци щом RS6 е най бързата кола след bogatti просто няма какво да говорим повече.!!
@7 Абе ти да не си на 12? Баща ти сигурно кара някакво измислено Ауди и вече най-великите станаха? "А бе БМВ е наи измисления афтомобил"??? Сериозно? Дори да се опитвам, толкова грешки не мога да направя в 1 изречение. Освен това, не знам изобщо от къде си решил, че RS6 e най-бързата кола след Bugatti (да, с U се пише не с О). Не се излагай.
Абе в тази тема който разбира и който не взел акъл да дава. AUDI пък BUGATI и тем подобни.
В статията пише на българси език кои коли се сравняват, а вие и вашето не изживяно детство спорите.
Между другото аВтомобил се пише с В , а не с Ф. НЕГРАМОТНИЦИ.
Сравнението е любопитно и интересно, но в никакъв случай показателно. Двата автомобила не са от един и същи клас, а има и сериозна разлика в мощността. Също така е редно да се тестват от един и същи пилот и в еднакви метерологични условия.
Имам чувството , че господина който подбира статиите има неизживяно детство. Съвет към FAKTI.bg ако държите да запазите аудиторията и да продължите в стремежа да бъдете сериозна медия - започнете да публикувате по-стойностни статии
Гранда е по-бавен, защтото е офроудър. Има по-голям клиренс, който убива аеродинамиката. Има и раздатъчна кутия с понижаващи предавки, която го прави по-тежък. На всичкото отгоре го кара жена!
Ако ги тестват извън пътя, резултата ще е друг.
Не бих карал нито едното от двете.
При това не защото не мога да си го позволя (което е така), а защото не виждам смисъл 6.4 и 4.4 литров джип бегач.
Нищо практично не виждам в този тип автомобили
@23 напълно съм съгласен, но все пак, дори и клиренсите и вси4ко останало да се изравни х6 пак 6те има по-добра аеродинамика, а пък това 4е американеца е с по-голям кубик - никой не го отчита
A някой обърна ли внимание, че става въпрос за SRT 8, а не за някой високопроходим автомобил? Тия времена ( включително на БМВ) доказват само едно - колкото и да точят подобни автомобили, те стават единствено от светофар до светофар. Дори на магистралата издъхват доста рано, заради голямото си аеродинамично съпротивление, а и тегло. Ако вземете списъка с времена на Нюрбургринг ще видите, че времето на X6 се постига от почти всеки наточен Хечбек с около 250 к.с. Тоест, повече от два пъти по-малка мощност. На Нюрбургринг реално има само една или максимум две прави, на които може да се развие максимална или почти максимална скорост. Останалото е ускорение, спиране и завиване. Тия мастодонти нямат шанс там. Тяхната сила би трябвало да е извън пътя, но и там не стават. Не стават и за магистрала. Тогава се питам, за какво изобщо стават? Естествено, за гъзария, в това няма спор.
А тия от UK явно стават. Каквато статията, такива и коментарите. Ако статията ни бе обяснила технически инженерните решения в двата автомобила( щях да се изцепя "болида", щяхме да впрегнем и техническата си мисъл. Сега може да впрегнем само мозъка си и да се поразровим в Гугъл. Та там пише естествено, че има 120-130 официални постижения и още толкова може би неофициални, във формата на клипове в You Tube. Ако вземем само официалните, ще дам пример само с времето на Megane RS - 8 нимути и 7 секунди. Това е със 17 секунди по-добро от "заветното" време на X6, коментирано тук. Ако видим и неофициалните резултати, откриваме още нещо интересно - 7.59 минути за наточен Focus RS отново само с предно предаване.
i az mislq 4e e bezsmisleno da se sravnqvat jipove ot razli4ni klasove. to ne znam dali X6 moje da se nare4e jip 6toto e 1:1 s bmw gt5 BMW-to bie jeep-a 6toto e po leka, s 2 turbini e, po mo6tno e nz togava ko se 4udite 4e e po burzo i sum napulno suglasen s putin za tova 4e ot tezi "jipove" nqma nikakuv smisul !!!
За един истински джип е най-важно за колко време ще измине Нюрбургринг! Първо там ги тестват и ако не вдигат от 0-100 за 5 секунди не ги пускат в производство!
х6 не е само данни, сравнението е изли6но, бмв се отличават с най-добрите двигатели и качество на материалите, което не остава незабелязано и клиента е "обречен" в избора си
бмв е най голямата трошка,чупят се ,електрониката отказва,самозапалват се,спирачките отказват,индикатори светят,крушките вътре несветят,парктроника неработи,4 зоновия климатроник отказва,държи високи обороти,всичко това го видях в Х6 чисто нов от магазина
ЕЕЕ вие пък толкова капризни станахте качили всеки един от нас кара такива джипове....един джип когато е проходим на всякаде викате грозен е не е мощен не знам си какво,сега пък викате това джипове ли са...Немците правят такива коли който на тях им е от полза,какво да прави един немец лада нива(каде да го кара )всякаде е автобани.
@5 да
@13 защо пък да са безмислени?
@26 Да търсиш практичност при спортна кола е като да търсиш девственица в публичен дом.
:D:D:D
@39 правилно
@41 Не само, че Чероките изглежда по-добре а ми и си е истински Джип(с главно Д). Нещо,което едва ли бмв някога ще направят.
@42 GT-то отзад изглежда като смачкано, все едно с някоя Ге класа съм го джаснал :D Иначе да, общо взето са същите. X6 си е SUV не Джип.
@48 Х6, проходимост в едно изречение? БМВ, проходимост, в едно изречеие? Объркал си рейса пич.
СССР ... не мъчи хората да ти четат глупостите , и без това вече си се изложил достатъчно ;) всички мн разбирате ама вземете първо се возете после говорете !! http://www.youtube.com/watch?v=PnkOD2sJw0k
X6 е уникална кола никой не може дори да се доближи до до нея, по-добро е дори от Cayen. Като са такива трошки БМВ ми карайте си другите там мн здрави и вечни коли дето нови са по 30-40 хил лева хаха.
дошо, годината е 1998, в бмв се проектира дизел от ново поколение, и купе (е-46) със зловеща визия и с най-добра аеродинамика, двигателя е 1951 куб., мощността - 136 кс, ср.разход - 6, от тогава насам бмв мачкат при двигателите, опитай се да намериш аналог на това бмв, ако намериш, ще по4ерпя
Е как бе до 98-ма най-добрия дизел до 2000 кубика е на VAG - 1.9 ТДИ, почти неразрушим. Е, повечето модификации горят масло дори и като нови, но няма големи драми с тоя мотор. Когато му слагат помпа-дюза става по-скъп за ремонт и по-капризен към нафта и масла, обаче като цяло още в началото 1.9 ТДИ е замислен като свръх икономичен мотор.
БМВ бият тоя мотор чак когато правят 2.0 150 коня, тоя от 136 има капризна помпа, но е далеч по-направен от 1.9 помпа-дюза, който за да се обслужи заминават около 1200 лв., докато БМВ-то си е с верига.
До 65 айде бе разбирач що първо не прочетеш малко за 1.9тди на ваг пък после говори дали няма 90 коня ама айде ще ти дам няколко двг-та 1.9 на голф4 за пример понеже мн разбираш
1.9тди 90
1.9тди 110
1.9тди 101
1.9тди 115
1.9сди 68
1.9тди 130
1.9тди 150
1.9тд 75
1.9д 65
просто ти давам прост пример колко разновидности има на тоя двг на ваг а колкото по темата ем Бмв-то има повече коне но пък Чирокито е със 2000 кубика повече така че горе доло са равностойни лично мое мнение според мен Биима радва повече :)
@66 Е ок, не знах, не съм чувал за него. Голфа на баща ми е 105-110 коня(2003 година).
@67 Мерси за инфото, не знах между другото, извинявам се тогава, моя е грешката. А иначе да, много пъти повечето коне отстъпват на по-голямата кубатура(като е малка разликата в конете, както е тук), но има и изключения.
Няма проблем колега в спора се ражда истината ама мисълта ми беше,че заради по голямата кубатура би трябвало рокито да има по добър старт както и при американските мусколи те имат голяма кубатура и невероятен старт ама все пак конете при тях ми се виждат малко,но както и да е. Между другото 1.9тди 110 се пройзвежда от 96-та а 1.9тди 130-те и 150-те от 2001. Обаче във статията пише,че въртящият момент на Биима е 678нм а на рокито колко е защото никеде не видях това да се описва ако някой знае може да вметне и това помеждудругото за да имаме по добра представа за сравнение :) .
И да се намеся все пак в спора за дизелите-поназнайвам нещо което пряко ме вълнува и то когато става въпрос за БМВ.е46-320-136-150-163`177 и ПОСЛЕДНО 184КС.Някой нещо да има да каже....Като сравнението в ауто билд беше че никой голф по онова временеможе да бие версията на Е46-150КС на доускорение-говоря за гти.Хеи момчета-а да сте чували за Алпина-там мощноста от 2.0д отива на 211кс...Да знам че и опел са правили тунинг опръжнения с подобна мощност но все пак тук не говорим само за тунинг.Да обобщя-бмв е върха при дизеловите мощности-мерцедес са супер мощни с техния 2.1 но с битурбодизел-при бмв е едно турбо.При бмв каскадното е при пета-любимата ми -серия.Пък да припомням ли трите турбота....Хайде лягайте да спите щом стане въпрос за ТД.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 M-POWER
12:13 03.04.2012
2 Fen
Сега!!!
12:17 03.04.2012
3 AUDI
Коментиран от #5
12:21 03.04.2012
4 Петър
12:24 03.04.2012
5 Стефан
До коментар #3 от "AUDI":
@3 Наистина ли си мислиш, че дизеловото Ауди с 500 коня, ще бие бензиновото Х6 М с 555?Коментиран от #54
12:27 03.04.2012
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 AUDI
Коментиран от #8
12:38 03.04.2012
8 Стефан
До коментар #7 от "AUDI":
@7 Абе ти да не си на 12? Баща ти сигурно кара някакво измислено Ауди и вече най-великите станаха? "А бе БМВ е наи измисления афтомобил"??? Сериозно? Дори да се опитвам, толкова грешки не мога да направя в 1 изречение. Освен това, не знам изобщо от къде си решил, че RS6 e най-бързата кола след Bugatti (да, с U се пише не с О). Не се излагай.Коментиран от #11
12:43 03.04.2012
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 fen ot germaniq
13:01 03.04.2012
11 Unknown
До коментар #8 от "Стефан":
@8 Преди да коментираш кой е грамотен и кой не... провери ти колко си грамотен и колко грешки имаш в 2 изречения13:10 03.04.2012
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 М_SUX
13:45 03.04.2012
14 Анонимен
В статията пише на българси език кои коли се сравняват, а вие и вашето не изживяно детство спорите.
Между другото аВтомобил се пише с В , а не с Ф. НЕГРАМОТНИЦИ.
13:55 03.04.2012
15 Кунев
14:04 03.04.2012
16 бмв кенеф
14:06 03.04.2012
17 фюри
14:12 03.04.2012
18 мартин
14:18 03.04.2012
19 светкавицата
14:50 03.04.2012
20 руснака
15:01 03.04.2012
21 O_O
15:23 03.04.2012
22 Иванов
15:37 03.04.2012
23 gost
Ако ги тестват извън пътя, резултата ще е друг.
Коментиран от #30
15:46 03.04.2012
24 Данаил
16:29 03.04.2012
25 Виктор
16:38 03.04.2012
26 ххх
При това не защото не мога да си го позволя (което е така), а защото не виждам смисъл 6.4 и 4.4 литров джип бегач.
Нищо практично не виждам в този тип автомобили
16:45 03.04.2012
27 dancho
16:51 03.04.2012
28 gosho
17:46 03.04.2012
29 Дошо
Коментиран от #39
18:08 03.04.2012
30 330и
До коментар #23 от "gost":
@23 напълно съм съгласен, но все пак, дори и клиренсите и вси4ко останало да се изравни х6 пак 6те има по-добра аеродинамика, а пък това 4е американеца е с по-голям кубик - никой не го отчита18:10 03.04.2012
31 Путин
19:18 03.04.2012
32 520 zender
19:20 03.04.2012
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 jeep
19:36 03.04.2012
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 gost
неща-доста велико.
20:27 03.04.2012
37 Путин
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fQi0y6pPR_M
Какво да си говорим повече? Казах, каквото имах да казвам. Освен за гъзария, за друго не стават тия машинки.
20:28 03.04.2012
38 МММ
за това ще чакам състезанията с яхти в Сахара.
21:06 03.04.2012
39 Писна ми
До коментар #29 от "Дошо":
@29 Щайги ще викаш на японските боклуци.21:38 03.04.2012
40 330и
22:02 03.04.2012
41 маринчо
22:11 03.04.2012
42 by kolio
22:16 03.04.2012
43 случаен
22:28 03.04.2012
44 до 43
22:32 03.04.2012
45 Шмитц
22:37 03.04.2012
46 330и
22:44 03.04.2012
47 СССР
22:46 03.04.2012
48 330и
23:11 03.04.2012
49 fen ot germaniq
23:18 03.04.2012
50 Павел Стоянов
23:32 03.04.2012
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Алкапоне Мафия
00:53 04.04.2012
53 Speeder
http://www.youtube.com/watch?v=PnkOD2sJw0k
08:27 04.04.2012
54 Kobester
До коментар #5 от "Стефан":
@5 да@13 защо пък да са безмислени?
@26 Да търсиш практичност при спортна кола е като да търсиш девственица в публичен дом.
:D:D:D
@39 правилно
@41 Не само, че Чероките изглежда по-добре а ми и си е истински Джип(с главно Д). Нещо,което едва ли бмв някога ще направят.
@42 GT-то отзад изглежда като смачкано, все едно с някоя Ге класа съм го джаснал :D Иначе да, общо взето са същите. X6 си е SUV не Джип.
@48 Х6, проходимост в едно изречение? БМВ, проходимост, в едно изречеие? Объркал си рейса пич.
10:01 04.04.2012
55 xaaxa
15:13 04.04.2012
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Дошо до 330и
16:15 04.04.2012
58 Лесли каручка
17:38 04.04.2012
59 $$$$$
18:51 04.04.2012
60 Capo
Коментиран от #64, #73
21:10 04.04.2012
61 330i
21:19 04.04.2012
62 Speeder
БМВ бият тоя мотор чак когато правят 2.0 150 коня, тоя от 136 има капризна помпа, но е далеч по-направен от 1.9 помпа-дюза, който за да се обслужи заминават около 1200 лв., докато БМВ-то си е с верига.
09:00 05.04.2012
63 330i
Коментиран от #65
16:41 05.04.2012
64 Kobester
До коментар #60 от "Capo":
@60 ЕВАЛА за изказването, поклон. Това са ми любимите джипове(плюс рейндж роувър), но си е и така, прав си абсолютно.20:59 05.04.2012
65 Kobester
До коментар #63 от "330i":
@63 Кое е 90 коня бе момче? 1.9 ТДИ е 110 коня.Коментиран от #66, #72
21:00 05.04.2012
66 330и
До коментар #65 от "Kobester":
@65 110 коня е след 2001, а говорим за 1998 г., по-това временай-добре са мерцедес и опел - около 100 коня и то от малко по-голяма кубатура
Коментиран от #68
01:45 06.04.2012
67 325tds
1.9тди 90
1.9тди 110
1.9тди 101
1.9тди 115
1.9сди 68
1.9тди 130
1.9тди 150
1.9тд 75
1.9д 65
просто ти давам прост пример колко разновидности има на тоя двг на ваг а колкото по темата ем Бмв-то има повече коне но пък Чирокито е със 2000 кубика повече така че горе доло са равностойни лично мое мнение според мен Биима радва повече :)
01:45 06.04.2012
68 Kobester
До коментар #66 от "330и":
@66 Е ок, не знах, не съм чувал за него. Голфа на баща ми е 105-110 коня(2003 година).@67 Мерси за инфото, не знах между другото, извинявам се тогава, моя е грешката. А иначе да, много пъти повечето коне отстъпват на по-голямата кубатура(като е малка разликата в конете, както е тук), но има и изключения.
14:35 06.04.2012
69 325tds
15:33 06.04.2012
70 520 zender
21:52 06.04.2012
71 330и
:)))
22:49 06.04.2012
72 ВИП АМГ
До коментар #65 от "Kobester":
@65 1.9 TDI ima 90 konia be.a i ako shte i 300 konia da e Golfa ......23:40 08.04.2012
73 ВИП АМГ
До коментар #60 от "Capo":
@60 Q7 i cayena sa nai golemite l..na ot vsichki SUV.troshlivi .edno X6 e v pati po krasi i nadejdno.23:42 08.04.2012