Last news in Fakti

31 Януари, 2019 16:38 27 030 56

Какво се крие под големите мускули

  • mercedes-benz-
  • c-klasse-
  • ауспух

Старите немски автомобили не бяха триумф на красотата, но компенсираха естетическите си дефицити с надеждност и техническа издържаност. Днес фасонът, екстрите и емблемите играят много по-централна роля за успеха на всеки продукт и колите не правят изключение.

Нелепа катастрофа на открит Mercedes-Benz C-Klasse във Великобритания илюстрира тази тенденция по леко конфузен начин. Навирилият задницата кабриолет доказва, че външният вид често лъже.

Макар да блести с масивни ауспухни отвори в долната част на задната броня, Benz-ът всъщност крие направо комично с размерите си гърне, което изпуска отработените газове надолу. За справка най-слабата версия на модела е C 180 с 1.6-литров четирицилиндров двигател със 156 к.с. и 250 Нм.

Залетел 😵 @tebovideo [email protected]

A post shared by tebo (@tebovideo) on Jan 26, 2019 at 1:42am PST


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ганю Ганев

    66 3 Отговор
    Гоше, ако се наведеш до някой Мерцедес, ще видиш че и отвори няма даже.

    Коментиран от #33

  • 2 гост

    60 4 Отговор
    Тези ауспуси са само декорация на бронята. Изглежда яко, но вътре има само едно нюню...

    Коментиран от #26

  • 3 Гост

    87 19 Отговор
    Еми класическо - най-слабия възможен мотор, в комбинация с АМГ пакет, примерно! Няма как да му сложат кюнци като за АМГ на цикалката! Както примерно гледаш трета серия на БМВ, с М-пакет до последното болтче и като видиш отзад фабричната чурчица и разбираш за "слабия" му характер (или останал надпис 316i :) ) Няма смисъл от М-пакети, или АМГ пакети, като колата е със слаб мотор, самочувствие без покритие :) Най-вече залъгваш себе си! Важно е какво има под капака ;)! Ако е яка, да е яка и тогава слагай по-агресивния пакет! Все едно аз на мойто 318is да му сложа М-пакет и да си мисля, че е станало друга кола! Няма смисъл, върши си ми работа и така, няма да стане 300 коня от едни брони и прагове.

    Коментиран от #15

  • 4 AUDI

    41 8 Отговор
    То това си стана тенденция с тези фейк ауспуси уви....изглежда ок , ама все едно бате Ставри ги е взел от Илиенци а па то с тръба на Клио

    Коментиран от #40

  • 5 Арбитър

    19 53 Отговор
    Класацията на немските премиуми е 1. Порше, 2. БМВ, 3. Ауди, 4. Мерцедес

    Коментиран от #21, #28

  • 6 Сърдете се на Audi

    29 8 Отговор
    Audi започнаха с тази тъпа тенденция и дори мерцедес да слагат истински гърнета на AMG версиите вижте на Audi SQ5 версията с какви гърнета е, уж спортно туй онуй смисъл ок платил си за по малко получаваш по-малко ама да вземеш S модела и да си с такива смешни гърнета как не ги е срам от Audi поне на напомпаните модели сложете един ауспух бе!

    Коментиран от #7, #8, #14

  • 7 Само Дъстър

    25 8 Отговор

    До коментар #6 от "Сърдете се на Audi":

    Да ама не , първите които вкарват тези ауспусти са Хонда на сивик 8ма генерация от 2006 с неговите грозни тригълни фейк ауспуси

    Коментиран от #13

  • 8 AUDI

    19 4 Отговор

    До коментар #6 от "Сърдете се на Audi":

    Добре че има интернет и картинки та да видиш някакви стойностни автомобили...точно за S , Sq , RS да казваш ,че са с фейк ауспуси (накрайници ) направо е смешно човече

    Коментиран от #35

  • 9 kjl

    21 3 Отговор
    По модерен холивудски почин, всичко вече е бутафория.
  • 10 🚶🚘 Антон

    8 36 Отговор
    Е добре де, като няма втори ауспух в дясно защо слагат дупка там, където няма нищо? Купувачите на колите Mercedes Benz, когато видят от двете страни дупки за ауспуси трябва само да погледнат дали има втори ауспух в ляво или в дясно. Лекия ми автомобил е BMW E91 DISEL 163к.с. с 340 Нм. стартира от 0 - до 100 за 7 секунди и е с един ауспух от ляво идеална работа ми върши и комбинирани харчи 6л. на 100км.

    Коментиран от #11, #36

  • 11 Гост

    52 2 Отговор

    До коментар #10 от "🚶🚘 Антон":

    Е91 с 163 к.с. ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди само в сънищата ти! https://www.auto-data.net/bg/bmw-3er-touring-e91-320d-163hp-9941 Една бърза справка показва 8,6 секунди, та по-полека с лъжите г-н беемвист!

    Коментиран от #50

  • 12 гост

    30 2 Отговор
    На Дачия гърнето си е оригиналното , няма скито покрито.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Антон

    4 6 Отговор

    До коментар #6 от "Сърдете се на Audi":

    Баш sq5 е с 4 накрайника, и му стоят много добре.

    Коментиран от #32

  • 15 Дискретен герой

    15 6 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    При бмв няма го това нещо с fake ауспуси даже и при малките мотори.
    Фабрично колата ако е излезнала от завода с М-пакет, и от двете страни в бронята отворите за издувните гасове са напълно реалистични. Това че някои хора в последствие ги редят колите с всякакви цигании си е отделно.
    Докато виж при Бенз и Ауди всичките са fake, даже и S-class и А8, с изключение на AMG и RS моторите им.

    Коментиран от #19

  • 16 фалш

    17 1 Отговор
    Един журналист през 2019 откри топлата вода и 15 коментиращи в екстаз
  • 17 Пенчо

    10 0 Отговор
    А факти откриха топлата вода.......
  • 18 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н

    16 24 Отговор
    Мерцедеса е боклук на боклуците
  • 19 Антон

    11 4 Отговор

    До коментар #15 от "Дискретен герой":

    Не си съвсем прав. Новата седмица отзад има два огромни накрайника, като се загледаш виждаш вътре в тях малките тръби. Отделно истинските емки са си с два по два накрайника, ако е с ем пакет мисля са с две сплескани гърнета, в случая говоря за последната версия на 5 серия. Дори на гтр-а ми, отзад има 4 брутално големи накрайника. Ако клекнеш и се загледаш ще видиш че те просто са нахлузени на едни тънки тръбички каквито бяха на жигулите.така че хейтърчета към всичко немско да замълчат, защото и жълтите правят същото.

    Коментиран от #24

  • 20 Село

    13 1 Отговор
    То голяма фъсня туй ауспуха му кат на мойта голф двойка само дет моя пробит дагоеба и тампона му скъсан вързал съм гу с тел от асмата малко раждясала ама не пречи.
  • 21 Японеца

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "Арбитър":

    Ходи да повръщаш бързо, натровил си се нещо, халюцинираш!Цитираш всички немски тоалетни.
  • 22 Ставри

    8 1 Отговор
    Еми като никога не са лягали под кола ще си мислят небивалици.
  • 23 дъстър

    7 3 Отговор
    а на дъстъра какво се крие от долу с тези 90 коня

    Коментиран от #45

  • 24 Язе

    9 0 Отговор

    До коментар #19 от "Антон":

    Прав си,забелязал съм го това на Нисана.Почти всички коли са с по-малки тръби и гоооолеми накрайници.Все пак се търси и визия.
  • 25 Tucson

    23 0 Отговор
    Тия аспуси нищо не значат. Карам Хюндай Тусон 2.0 дизел 113кс автоматик. С два големи кюнеца е отзад. Милия не ще да откъсне.........

    Коментиран от #30, #47

  • 26 a m g

    3 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    глупости говориш ,някои селски гьзар сие сменил задната броня ,но в бензьвсичко си е както требе да е оргинално с 2 кюнеца ,неможе дакараш кола с 500 нютон метра или amg 63 с 580 нютон метра и да имаш един азспух отзаде просто няма какда стане ,а тоя е някькьв комплексар.
  • 27 Мемфис

    5 1 Отговор
    Защо гледате колко е голямо гърнето?По-важно е да обърнете внимание на диаметъра на ТРЪБАТА!!!!!
    Големината на гърнето има значение за шума от него, а голямата тръба има по-малко съпротивление! А относно това, че двете бленди били излишни????, ами “ангелските очи” на БМВ с какво подобряват осветеността на пътя? Блендите на Мерцедес са ЧУДЕСНИ!
  • 28 Здрасти

    3 1 Отговор

    До коментар #5 от "Арбитър":

    Доктор Иванов е от психото. Моля те да се върнеш да си довършиш лечението защото се притесняваме за теб...

    Коментиран от #29

  • 29 класация

    8 11 Отговор

    До коментар #28 от "Здрасти":

    1.мерцедес 2.бмв 3.ауди и всички останали
  • 30 Пълен

    2 4 Отговор

    До коментар #25 от "Tucson":

    Та.ак са Хюндай. Нема вътък
  • 31 Верчето

    15 0 Отговор
    Обикновено на тези с големите мускули са им малки пишл.енцата и ги крият.

    Коментиран от #34

  • 32 АLFA Q 4

    2 1 Отговор

    До коментар #14 от "Антон":

    А ДЕФАКТО Е ЕДИН АУСПУХ
  • 33 348

    9 6 Отговор

    До коментар #1 от "Ганю Ганев":

    Немски коли баце. Всичко е лъжа и фалш там.
  • 34 АLFA Q 4

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Верчето":

    Е. МАЛКИ
    САМО СА КЪСИЧКИ
  • 35 АLFA Q 4

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "AUDI":

    АМИ ФЕЙК СА НАКРАЯ ГИ РАЗДЕЛЯТ ОТ ЕДНА ТРЪБА
  • 36 По 2 причини

    7 0 Отговор

    До коментар #10 от "🚶🚘 Антон":

    Първата е фасон и симетричност да лъже окото, втората е за модели с по голяма кубатура които са с 2 броя реални. Ползват същата броня. Много компоненти където позволява са така.
  • 37 Карл Бенц

    7 4 Отговор
    Откога ви разправям, че днес автомобилите се правят от счетоводители, а не както едновремешните - от инженери. Ама вие бухате минуси и си мислите, че сте хванали дявола за опашката, като сте яхнали съвременните компютърни игри.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Сандо

    2 12 Отговор
    То за това е любима марка на бълхарина щот си приличат и двете са въздух под налягане за справка карам Ауди 80 което на последния Дино даде 820кс на колелата и ми излезна към 70к кюнците са акропович нераждавейка кво им прайм на ламбота амгета е ясно на тия дет разбират и дет ме знаят

    Коментиран от #41

  • 40 AUDI,обясни бе!

    5 4 Отговор

    До коментар #4 от "AUDI":

    Защо обаче Румен Грипена(а също баща му и жена му) предпочита Мерцедес? Нали настоява за сваляне на санкциите срещу Русия,а това е автомобил,произведен в държава от "загниващия капитализъм,който ще рухне всеки момент"? Нека даде личен пример и да ползва само руски коли!
    Банкянският тиквеник беше казал преди време че ще се прехвърли на Лада Нива.Защо ли забрави обещанието си?

    Коментиран от #42

  • 41 Дочо

    8 1 Отговор

    До коментар #39 от "Сандо":

    Бацееее ако си сложим 820 коня на колелото /планински бегач/ ще видиш какво ще те направя :))) А за бенца на някой да му хрумна че може да е дизел и че техните ауспуси са надолу изкривени по дефолт и на визията на бронята няма да подхожда изкривения кюнец. На моят дизел бронята няма и следа за наличие на ауспух чак като погледнеш отдолу виждаш че преди бронята има кривак който насочва димът надолу към земята - еко простотии но ги спазват!
  • 42 ИВО78

    2 4 Отговор

    До коментар #40 от "AUDI,обясни бе!":

    ЗАЩОТО ОБИЧА БОГАТАШКИ ЖИВОТ И СИ Е ДАЛ ЗАДНИКА ПОД НАЕМ НА СЪРПА И ЧУКА!НЕ СЛУЧИ НА РОДНИНИ ТЪПИЯ ФАТМАК!!!
  • 43 vasik atanasova

    3 0 Отговор
    Е ТАКА ГИ ПРАВЯТ СЕГА
    БУТАФОРИЯ
  • 44 Amix

    5 0 Отговор
    Аз за туй на Бемвето от началото до края сам турил една права траба, и накрая ено спортно гарне.
    Хем убуу стои хем фаца има

    Коментиран от #49

  • 45 hater

    5 1 Отговор

    До коментар #23 от "дъстър":

    мек френски чучур и тегло на хамър.едвам се подмества ,но за 90 годишни е ок
  • 46 гощо

    3 1 Отговор
    Тази марка последните 15г спука гума от всякъде!
  • 47 Garrincha

    2 0 Отговор

    До коментар #25 от "Tucson":

    Голям … :)))
  • 48 Japbest

    4 1 Отговор
    Перничани трябва да съдят Мерцедес за плагиатство, това е тяхна запазена марка да слагат големи гърнета на елементарен 1.6 голф със лепенка GTI.
  • 49 Ботев

    5 1 Отговор

    До коментар #44 от "Amix":

    Искаш да кажеш : бучи, а не върви. Сигурно си от Перник и току що си минал от Голф на баварската щайга.
  • 50 Бмв

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Ти си луд
    Преди 10 години калибрата ми правеш 100км за 7.5сек
    Айде по полека имаме бмвта знаек как вървят
    Тия дето неса карали да не се изказват неподготвени

    Коментиран от #51, #52

  • 51 Lele

    4 1 Отговор

    До коментар #50 от "Бмв":

    Може ама аз съм проверил и тия беенвенца им права ластик до 325 е91 прая сичко под ножа 330 същото в високите скорости ме минава ама чак тогава... :/ селика 192кс (208 по точно) е знам ги вървят хаха
  • 52 Lele

    4 0 Отговор

    До коментар #50 от "Бмв":

    И по точно след 200 и но разликата е че 330 ката е 2 цилиндъра отгоре и 1200 кубика също и пак го праа смешно човек хохо нека карам косачка
  • 53 smeh

    6 1 Отговор
    Аз се чудя как да скрия 2-та оригинални истински кюнеца отзад, та да има повече учудени физиономии после, па вие за какво се вайкате...
  • 54 Гост

    1 1 Отговор
    Моторите стават все по-ефективни и безшумни. Сметнали са го в Даймлер, че гърнето е с достатъчна големина.
  • 55 318tds

    0 0 Отговор
    Мерцедес вече не правят класни коли а нискокачевени фейк буклуци подобни на коли. И моторите им са недоразумение и дизайна и качеството и всичко. Бмв и ауди им взеха трона. Мерцедес вече е Трето степенна марка
  • 56 Бьбд

    0 0 Отговор
    Крие се малка мура