Старите немски автомобили не бяха триумф на красотата, но компенсираха естетическите си дефицити с надеждност и техническа издържаност. Днес фасонът, екстрите и емблемите играят много по-централна роля за успеха на всеки продукт и колите не правят изключение.
Нелепа катастрофа на открит Mercedes-Benz C-Klasse във Великобритания илюстрира тази тенденция по леко конфузен начин. Навирилият задницата кабриолет доказва, че външният вид често лъже.
Макар да блести с масивни ауспухни отвори в долната част на задната броня, Benz-ът всъщност крие направо комично с размерите си гърне, което изпуска отработените газове надолу. За справка най-слабата версия на модела е C 180 с 1.6-литров четирицилиндров двигател със 156 к.с. и 250 Нм.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ганю Ганев
Коментиран от #33
16:42 31.01.2019
2 гост
Коментиран от #26
16:45 31.01.2019
3 Гост
Коментиран от #15
16:49 31.01.2019
4 AUDI
Коментиран от #40
16:49 31.01.2019
5 Арбитър
Коментиран от #21, #28
16:49 31.01.2019
6 Сърдете се на Audi
Коментиран от #7, #8, #14
16:53 31.01.2019
7 Само Дъстър
До коментар #6 от "Сърдете се на Audi":
Да ама не , първите които вкарват тези ауспусти са Хонда на сивик 8ма генерация от 2006 с неговите грозни тригълни фейк ауспусиКоментиран от #13
17:04 31.01.2019
8 AUDI
До коментар #6 от "Сърдете се на Audi":
Добре че има интернет и картинки та да видиш някакви стойностни автомобили...точно за S , Sq , RS да казваш ,че са с фейк ауспуси (накрайници ) направо е смешно човечеКоментиран от #35
17:04 31.01.2019
9 kjl
17:13 31.01.2019
10 🚶🚘 Антон
Коментиран от #11, #36
17:17 31.01.2019
11 Гост
До коментар #10 от "🚶🚘 Антон":
Е91 с 163 к.с. ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди само в сънищата ти! https://www.auto-data.net/bg/bmw-3er-touring-e91-320d-163hp-9941 Една бърза справка показва 8,6 секунди, та по-полека с лъжите г-н беемвист!Коментиран от #50
17:46 31.01.2019
12 гост
17:50 31.01.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Антон
До коментар #6 от "Сърдете се на Audi":
Баш sq5 е с 4 накрайника, и му стоят много добре.Коментиран от #32
18:01 31.01.2019
15 Дискретен герой
До коментар #3 от "Гост":
При бмв няма го това нещо с fake ауспуси даже и при малките мотори.Фабрично колата ако е излезнала от завода с М-пакет, и от двете страни в бронята отворите за издувните гасове са напълно реалистични. Това че някои хора в последствие ги редят колите с всякакви цигании си е отделно.
Докато виж при Бенз и Ауди всичките са fake, даже и S-class и А8, с изключение на AMG и RS моторите им.
Коментиран от #19
18:24 31.01.2019
16 фалш
18:30 31.01.2019
17 Пенчо
18:31 31.01.2019
18 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н
18:37 31.01.2019
19 Антон
До коментар #15 от "Дискретен герой":
Не си съвсем прав. Новата седмица отзад има два огромни накрайника, като се загледаш виждаш вътре в тях малките тръби. Отделно истинските емки са си с два по два накрайника, ако е с ем пакет мисля са с две сплескани гърнета, в случая говоря за последната версия на 5 серия. Дори на гтр-а ми, отзад има 4 брутално големи накрайника. Ако клекнеш и се загледаш ще видиш че те просто са нахлузени на едни тънки тръбички каквито бяха на жигулите.така че хейтърчета към всичко немско да замълчат, защото и жълтите правят същото.Коментиран от #24
18:37 31.01.2019
20 Село
18:40 31.01.2019
21 Японеца
До коментар #5 от "Арбитър":
Ходи да повръщаш бързо, натровил си се нещо, халюцинираш!Цитираш всички немски тоалетни.18:48 31.01.2019
22 Ставри
18:51 31.01.2019
23 дъстър
Коментиран от #45
19:56 31.01.2019
24 Язе
До коментар #19 от "Антон":
Прав си,забелязал съм го това на Нисана.Почти всички коли са с по-малки тръби и гоооолеми накрайници.Все пак се търси и визия.19:59 31.01.2019
25 Tucson
Коментиран от #30, #47
20:12 31.01.2019
26 a m g
До коментар #2 от "гост":
глупости говориш ,някои селски гьзар сие сменил задната броня ,но в бензьвсичко си е както требе да е оргинално с 2 кюнеца ,неможе дакараш кола с 500 нютон метра или amg 63 с 580 нютон метра и да имаш един азспух отзаде просто няма какда стане ,а тоя е някькьв комплексар.20:14 31.01.2019
27 Мемфис
Големината на гърнето има значение за шума от него, а голямата тръба има по-малко съпротивление! А относно това, че двете бленди били излишни????, ами “ангелските очи” на БМВ с какво подобряват осветеността на пътя? Блендите на Мерцедес са ЧУДЕСНИ!
20:23 31.01.2019
28 Здрасти
До коментар #5 от "Арбитър":
Доктор Иванов е от психото. Моля те да се върнеш да си довършиш лечението защото се притесняваме за теб...Коментиран от #29
20:32 31.01.2019
29 класация
До коментар #28 от "Здрасти":
1.мерцедес 2.бмв 3.ауди и всички останали20:35 31.01.2019
30 Пълен
До коментар #25 от "Tucson":
Та.ак са Хюндай. Нема вътък20:59 31.01.2019
31 Верчето
Коментиран от #34
21:42 31.01.2019
32 АLFA Q 4
До коментар #14 от "Антон":
А ДЕФАКТО Е ЕДИН АУСПУХ21:45 31.01.2019
33 348
До коментар #1 от "Ганю Ганев":
Немски коли баце. Всичко е лъжа и фалш там.21:46 31.01.2019
34 АLFA Q 4
До коментар #31 от "Верчето":
Е. МАЛКИСАМО СА КЪСИЧКИ
21:47 31.01.2019
35 АLFA Q 4
До коментар #8 от "AUDI":
АМИ ФЕЙК СА НАКРАЯ ГИ РАЗДЕЛЯТ ОТ ЕДНА ТРЪБА21:49 31.01.2019
36 По 2 причини
До коментар #10 от "🚶🚘 Антон":
Първата е фасон и симетричност да лъже окото, втората е за модели с по голяма кубатура които са с 2 броя реални. Ползват същата броня. Много компоненти където позволява са така.22:00 31.01.2019
37 Карл Бенц
22:27 31.01.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Сандо
Коментиран от #41
23:34 31.01.2019
40 AUDI,обясни бе!
До коментар #4 от "AUDI":
Защо обаче Румен Грипена(а също баща му и жена му) предпочита Мерцедес? Нали настоява за сваляне на санкциите срещу Русия,а това е автомобил,произведен в държава от "загниващия капитализъм,който ще рухне всеки момент"? Нека даде личен пример и да ползва само руски коли!Банкянският тиквеник беше казал преди време че ще се прехвърли на Лада Нива.Защо ли забрави обещанието си?
Коментиран от #42
00:12 01.02.2019
41 Дочо
До коментар #39 от "Сандо":
Бацееее ако си сложим 820 коня на колелото /планински бегач/ ще видиш какво ще те направя :))) А за бенца на някой да му хрумна че може да е дизел и че техните ауспуси са надолу изкривени по дефолт и на визията на бронята няма да подхожда изкривения кюнец. На моят дизел бронята няма и следа за наличие на ауспух чак като погледнеш отдолу виждаш че преди бронята има кривак който насочва димът надолу към земята - еко простотии но ги спазват!01:37 01.02.2019
42 ИВО78
До коментар #40 от "AUDI,обясни бе!":
ЗАЩОТО ОБИЧА БОГАТАШКИ ЖИВОТ И СИ Е ДАЛ ЗАДНИКА ПОД НАЕМ НА СЪРПА И ЧУКА!НЕ СЛУЧИ НА РОДНИНИ ТЪПИЯ ФАТМАК!!!01:51 01.02.2019
43 vasik atanasova
БУТАФОРИЯ
02:19 01.02.2019
44 Amix
Хем убуу стои хем фаца има
Коментиран от #49
02:36 01.02.2019
45 hater
До коментар #23 от "дъстър":
мек френски чучур и тегло на хамър.едвам се подмества ,но за 90 годишни е ок06:07 01.02.2019
46 гощо
07:44 01.02.2019
47 Garrincha
До коментар #25 от "Tucson":
Голям … :)))07:47 01.02.2019
48 Japbest
08:32 01.02.2019
49 Ботев
До коментар #44 от "Amix":
Искаш да кажеш : бучи, а не върви. Сигурно си от Перник и току що си минал от Голф на баварската щайга.08:37 01.02.2019
50 Бмв
До коментар #11 от "Гост":
Ти си лудПреди 10 години калибрата ми правеш 100км за 7.5сек
Айде по полека имаме бмвта знаек как вървят
Тия дето неса карали да не се изказват неподготвени
Коментиран от #51, #52
09:01 01.02.2019
51 Lele
До коментар #50 от "Бмв":
Може ама аз съм проверил и тия беенвенца им права ластик до 325 е91 прая сичко под ножа 330 същото в високите скорости ме минава ама чак тогава... :/ селика 192кс (208 по точно) е знам ги вървят хаха10:29 01.02.2019
52 Lele
До коментар #50 от "Бмв":
И по точно след 200 и но разликата е че 330 ката е 2 цилиндъра отгоре и 1200 кубика също и пак го праа смешно човек хохо нека карам косачка10:31 01.02.2019
53 smeh
10:50 01.02.2019
54 Гост
13:17 02.02.2019
55 318tds
11:19 03.02.2019
56 Бьбд
20:16 03.02.2019