ФАКТИ.БГ

Най-слабо обезценяващите се нови коли

Публикувана: 19 Февруари, 2019 10:57
54 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 24622
Най-слабо обезценяващите се нови коли
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Голяма част от хората, които си купуват нови автомобили не се замислят за евентуалната им препродажба след няколко години. А статистиката показва, че различните автомобили се обезценяват различно след определен срок на използване.

Skoda Superb

Най-слабо обезценяващите се нови коли

Проучване на Avtostar показва, че има автомобили, които след третата си година почти не губят от първоначалната си цена. Изследването е разделено на три сегмента - градски коли, леки автомобили и кросоувъри.

Dacia Sandero

Най-слабо обезценяващите се нови коли

В него са включени 27 автомобилни марки, 181 модела и 700 модификации. След прецизна обработка на данните се оказва, че най-ликвидният нов автомобил след тригодишна употреба е Skoda Superb (71.8%).

Honda CR-V

Най-слабо обезценяващите се нови коли

При градските автомобили най-малко се обезценява румънската Dacia Sandero (79.39%), а при кросоувърите с най-ниска обезценка е Honda CR-V (84.1%), която показва и най-добър резултат общо.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
TERVEL BITCOIN BILLIONER
1 Отговор
Все трошки

Коментиран от #3


Оценка:
-109 +30

Дачия Фен
2 Отговор
Логичен избор.

Оценка:
-38 +35

Марто
3 Отговор

До коментар #1 от "TERVEL BITCOIN BILLIONER":


Honda ли наричаш трошка бе. Това може да не са най-красивите, нито най-бързите, нито най-комфортните, но са най-здравите коли. А сега като се махнат от Англия заради Брекзит и се върнат в Япония, заради новата договорка между ЕС и Япония и колите им ще станат още по-здрави. Така че е нормално да се обезценяват най-малко от всички

Коментиран от #4, #13


Оценка:
-52 +154

TERVEL BITCOIN BILLIONER
4 Отговор

До коментар #3 от "Марто":


Хубавото на Honda е че ако я блъснеш няма да е голяма трагедия направо я изхвърляш и си взимаш нова

Коментиран от #36


Оценка:
-88 +69

www
5 Отговор
Сега ще ви кажа кое се обезценява най-малко - след 11г. добрите екземпляри на Toyota Land Cruiser се продават на половината от цената си. На 6-та година бяха се обезценили с едва 20%. Моят за жалост го откраднаха

Оценка:
-10 +90

гост
6 Отговор
Има голяма разлика колко искат като цена и колко им дават. На мой познат от му предложиха много ниска цена за кола на 1 година и това от дилърството, които му дадоха едва 70% от цената като нова за 8х.км пробег, а в същото време те продават същите коли на 90% от цената им като нови. Или разликата е доста голяма. Не вярвам някой да иска да си купи ЦРВ на 3 години и поне 30х.км, за да спести 15% спрямо нова кола.

Оценка:
-7 +38

така е
7 Отговор
Най-малко се обезценяват най-евтините коли. И трите от статията са такива

Коментиран от #32


Оценка:
-24 +43

8
Този коментар е премахнат от модератор
Сеирджия
9 Отговор
Най-слабо обезценяващите се коли са ефтините коли. Ако я продаваш близо до цената и "за скраб", колко повече да се обезцени?

Коментиран от #31


Оценка:
-11 +30

гост
10 Отговор

До коментар #8 от "И трите са големи боклуци":


Най-добрата кола е френска и е на 6г. Това е формулата за най-високо качество, най-съвременни технологии и най-адекватна цена. Немските коруби са добри, но са много скъпи за притежание и сервиз, така също цените са им двойни, а не предлагат двойно по-добър комфорт, двойно по-добри характеристики или др. Само цената им е двойна спрямо останалите.

Коментиран от #42


Оценка:
-33 +59

бмв
11 Отговор
Грешиш мерцедес нов струва 150000лв след 10 години , струва най-много 10 хил лв. , и то ако се намери будала да ги даде.

Коментиран от #14, #27


Оценка:
-11 +83

гост
12 Отговор

До коментар #8 от "И трите са големи боклуци":


в статията се говори за проценти, не за цифри. Ама чукча писател, не читател.

Оценка:
-1 +59

Рено Каптур
13 Отговор

До коментар #3 от "Марто":


Аз не мога да разбера хонда за марка ли я зачитат още?

Оценка:
-70 +12

Plameni
14 Отговор

До коментар #11 от "бмв":


Нека да съм будала !Дайте ми Mercedes S клас 2009 г. за 10 000 лв.

Коментиран от #20, #37


Оценка:
-20 +35

ЛУД
15 Отговор
Аз автомобили не видех. Само варели!

Оценка:
-32 +18

Бай Благой
16 Отговор
Шкода и Дачия - най -слабо обезценяващи се коли.....това да не е някакъв майтап?!

Оценка:
-11 +39

mf2
17 Отговор
Така като гледам повечето от пуберите в този форум не са и помирисвали Хонда.
Кефят се на немските си курници, които тате им е купил, а после нямат пари за ремонтите :-)))))

Оценка:
-9 +64

123
18 Отговор
Супърбът е номер 1. И изобщо не е евтин автомобил, ама от къде да го знаете, като карате само автомобили 15-та употреба. Цената му почва под 50, до добре оборудван е между 60 и 70 хил. лева. На аналозите - A6-8, Е-Sкласа, S80, Артеон и подобни цените са им поне с 50 % отгоре.
Та всичките подобни след 3-тата година са около 40 хил. и на Супърба е най-ниска обезценката. Не е за подценяване и факта, че обслужването на Шкода е много по-ниско от това на аналозите. Смяна на масла, течности и 3-4 филтъра - 500-600 лева, а за Мерцедеса няма да е по-малко от 2-3 хил. лева.

Коментиран от #33


Оценка:
-6 +33

Здравомислещ
19 Отговор
Цената се определя, както от пазара, така и от амортизацията на автомобила. Всичко е индивидуално. В този смисъл, питам: Каква трябва да е цената на двугодишен лек автомобил с цена на закупуване 40 000 лв. И пробег от 7000 км. (седем хиляди км.)?

Оценка:
-1 +4

James
20 Отговор

До коментар #14 от "Plameni":


Точно S-класата S500L фейслифта с масичките, мултимедийната система и вентилацията на всички седалки не е струвала 150к, а около 250. Затова и цените започват от 22-24к.

Коментиран от #21


Оценка:
-3 +12

Plameni
21 Отговор

До коментар #20 от "James":


Не ми обяснявай на мен, а на оня бмв

Оценка:
-2 +7

Фен на БМВ
22 Отговор
За Шкода съм съгласен, ама за Дачия твърдо НЕ. И обезценяването се смята в проценти. Не 8к на Дачия, 100к на Мерцедес. И чисто нова Дачия, не може да стигне качество, лукс и изработка на 10-годишен Мерцедес,Бмв,Ауди...

Коментиран от #34


Оценка:
-9 +12

токо
23 Отговор
Купуваш една голф двойка за 500 лева и след 5 година я продаваш за 650 лева ... А? .... Проферчета !

Оценка:
-2 +25

24
Този коментар е премахнат от модератор
Бат Благо Жизъса
25 Отговор
Е вече реших.. Ще го преместя!

Оценка:
-3 +5

Яблани и груши
26 Отговор
Не че нещо, но истината е съвсем друга. Добрите екземпляри, имат V образна цена. Яко скъпи, после много евтини. След години още по-скъпи. Разбира се не се отнася за посочените "страОтни" полски бегачи.

Оценка:
-3 +3

асддса
27 Отговор

До коментар #11 от "бмв":


Я ми на мери 10 годишен мерцедес за 10 000 че аз не мога ?

Оценка:
-8 +6

хондаджия
28 Отговор
Кво ревете срещу Хонда?Карайте си трошките и не се обаждайте.Хонда е номер 1.

Оценка:
-9 +11

БГ.мания
29 Отговор
Що се нападате.утре ще излезе друга статия за трабант примерно.всеки да си кара каквото му е на сърце.И БЕ ЗАВАРИИНО

Оценка:
-1 +10

Зайко Байко многознайко
30 Отговор
След W124, е W 210. Общото между двете е дизеловия двигател OM 606 , без турбо 137 к.с. или с турбо 154 к.с. ламарините им обаче са под всякаква критика. Няма я вече седем слойната обработка, боите на водна основа и ръждясват за 5-6 години. Времето от джойнтвенчъра им с Крайслер. Абсолютна аномалия, най-великата компания за автомобили в световен мащаб с най-слабата американска компания?!? След това направиха един дизелов двигател с CDI ( комон райл системата ) с кубатура 3.2 редови, обозначението му е OM 613, за мен това беше последния успешен двигател. След това почнаха да правят V6 дизелови, които се оказаха проблематични.

Оценка:
-3 +4

Gost 666
31 Отговор

До коментар #9 от "Сеирджия":


Само дето се пише скрап , а скраб е вид океански рак...и не еФтини,а евтини се пише...

Оценка:
-1 +8

някой
32 Отговор

До коментар #7 от "така е":


CRV то си е 30 000 евро.Ако на това му викаш най евтино сигурно Ролс Ройс караш.

Оценка:
-1 +9

Цар Навуходоносор
33 Отговор

До коментар #18 от "123":


Супърб е D сегмент A6, E, 5, Артеон са от E сегмент. Шкода нямат автомобил в Е сегмент и като цяло, повечето марки, поне в Европа, не предлагат своите автомобили от Е сегмент (визирам Хонда, Тойота, Хюндай, Нисан). В D сегмент, преки concurenti са Пасат, Инсигния, Мазда 6,Талисман,508,C5, C klasse, 3er, A4, Exeo, Avensis, Accord, Jag XE, Mondeo, Malibu, Giulia/159, вече споменатия Супърб. В С сегмент, наричан още "голф класът", са другите Астра, Октавия, Мазда 3 и тем подобните. Мисълта ми е, че да се сравнява Супърб и неговата поддръжка с коли от от скъпото немско трио в Е сегмент е крайно нередно.

Коментиран от #46, #48


Оценка:
-1 +8

hmhmhm
34 Отговор

До коментар #22 от "Фен на БМВ":


Айде у лево с твоя мерцедес карах стар мерцедес и му изпадна пружината я у лево. То се утрепаха от ръжда пък ти ги фалиш

Оценка:
-3 +6

Plovdiv
35 Отговор
Да сложиш под една черта Дачия и Хонда, е все едно да сложиш под една черта Бакалин и Бакалавър.

Оценка:
-0 +10

Притежател на Хонда
36 Отговор

До коментар #4 от "TERVEL BITCOIN BILLIONER":


Явно не си карал японски коли

Оценка:
-2 +5

Пича
37 Отговор

До коментар #14 от "Plameni":


Даже си и голям будала явно и Мерцедес не си карал само мечтаеш.

Оценка:
-3 +1

Рейсьр
38 Отговор
Дачия,моля........Най- много дефекти според аутобилд дават румьнките.Шкода си е фолксваген,японките са си традиционно корави,но Дачия......хайде холан....

Оценка:
-0 +3

гощо
39 Отговор
Опитът в сферата ми показва,че една кола ако е харесвана от хората на 5-тата година струва 50% от цената и в магазина! Другото е ..........

Оценка:
-0 +0

Жоро
40 Отговор
Живях в америка като студент и си купих форд за 800$.Карах го над 3години и го продадох за 950$.Просто евтината стара кола не се обезценява ,защото самото желязо струва пари.Сега в бг карам мерцедес и за няколко години от 30000лв вече струва 6-7 хил. лв.Премиумите се обезценяват най-бързо.Няма такова нешо като "мерцедеса не му пада цената".

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +8

41
Този коментар е премахнат от модератор
42
Този коментар е премахнат от модератор
Реалист
43 Отговор
На чстииии

Оценка:
-0 +0

Petko
44 Отговор
Щом не е Мерцедес, BMW или Ауди всичко останало е пустиняк.

Оценка:
-5 +3

Plameni
45 Отговор

До коментар #40 от "Жоро":


Жоро ,защо не пробва в САЩ да си купиш Форд за 30 хил. долара и след 3 год .да го продадеш за 35 хил. долара. В България можеш да си купиш Мерцедес за 3000 лв.и след 3 години да го продадеш пак за 3000 лв.

Оценка:
-1 +1

Да да
46 Отговор

До коментар #33 от "Цар Навуходоносор":


Нещо бъркаш нещата! Къде прати Октавия при Астра и Мазда 3? Това да не е Рапид? Не знам в кой сегмет е Супърб, но със сигурност е по-широка вътре от А8.

Коментиран от #47


Оценка:
-2 +2

Цар Навуходоносор
47 Отговор

До коментар #46 от "Да да":


Поинтересувай се, че се излагаш иначе, Skoda нямат автомобил в E сегмент и нека не сравняваме кола с дължина 4860 ММ със сегмента на Audi A8 , тъй като са несравними. Superb си е в D и в D ще си остане, малките производители не могат да се бутат в Е сегмент, има опити например като Alfa 166, 167, Peougeot 607, Citroen C6, Opel Omega, но нещата не стават така. Да си жив и здрав, поинтересувай се повече от пазарната структура на марките.

Коментиран от #49


Оценка:
-2 +1

123
48 Отговор

До коментар #33 от "Цар Навуходоносор":


Е, айде това със сегментите да не го гледаме, а? Там всеки си слага където иска. Супърба от първото поколение е пораснал мноого и все в същия сегмент си стои. Много отдавна Октавията е в сегмента с по-малките колички, които цитираш. Като искаш да си обективен - вземи размерите на моделите, за които съм писал и сравни. После пак ще си говорим. А за най-важния габарит при този тип лимузини - мястото на краката за стоящите отзад искам да ти кажа, че се съмнявам дори S класата да може да се сравнява със Супърба. А поддръжката е почти навсякъде една и съща - маслата са еднакви, филтрите са еднакви, спирачната течност и АДблуто е еднакво. Само егото на някой хора е различно - друго е да платиш за същата услуга тройно, защото караш някой от голямата тройка.

Оценка:
-0 +0

123
49 Отговор

До коментар #47 от "Цар Навуходоносор":


Абе пич, няма регламент за сегментите - по дължина ли, по база ли, по междуосие ли. Ако някъде има нещо официално - дай линк. Затова всеки производител сам си слага моделите където му е най-изгодно. Супърба е 4861, а Артеона е 4862, А6 е 4939, S80 е 4854, Е класа - 4923. Действително A8 и S класата са с 30-40 см по-дълги, ама това се дължи на огромните двигатели, които им слагат. За пример класата е с багажник 500 литра - по-малко от Октавия...

Коментиран от #50


Оценка:
-0 +0

Навуходоносор
50 Отговор

До коментар #49 от "123":


Радвам се, че стана дискусия, в никакъв случай не те хейтя, готин си, бъди жив и здрав.
Относно автомобилите, за мен учудването дойде, когато се качих в C7 3.0Tdi Bi, и беше тясничко в сравнение със семейния миниван на родителите ми. Дълго време ми отне докато разбера на какво се дължеше теснотията в купето и накрая разбрах - изолацията на купето. Когато шофьорът натискаше клаксона, в купето не се чуваше нищо, само по реакциите му разбирах, че натиска.
Какво искам да кажа, различните сегменти освен с габарит се отличават и с екстри. Например седалките на пълноразмерните лимузини са доста по-дебели от тези на Супърб, или пък който и да е друг представител на D сегмент,което пък пряко влияе на пространството отзад.
Не можеш да слагаш колите, в койти сегмент ти дойде, всеки се характеризира с определени особености и никой не смее да излезе осезаемо от рамката, защото ако даде повече а не може да повиши цената, за да се concurira, ще претърпи загуби.
За това и всичките производители предлагат почти едни и същи неща, с малки разлики в цените.
Ако сам се замислиш, ще видиш че по екстри и характеристики A8, S, 7er не се различават, различните модификации предлагат варианти с почти едни и същи коне и динамипни характеристики.
Има спекула за възможен картел при немското трио.
Супърб ползва платформата на Пасат, което отново свидетелства за сегмента и позиционирането в продуктовата гама.

Коментиран от #51, #52


Оценка:
-0 +0

123
51 Отговор

До коментар #50 от "Навуходоносор":


Аз също не споря само за спорта и приемам аргументи. Съгласен съм с теб, че има защо премиумите да на по-скъпи. Не съм мерил дебелината на седалки, но чехите имат удивителната способност от една и съща платформа да извадят много по-голямо вътрешно пространство и това не се дължи на некачествени материали, а на ергономия и много дизайн. Действително Субърб и Пасат ползват една и съща база, както и Октавията и Голф. Но Октавията изглежда огромна спрямо Голфчето. А на второто цената му е по-висока. Освен това скоро гледах едно вътре и ми се видя доста евтино и пластмасово спрямо Шкодата. Та в тази класация леките автомобили са всички освен градските - разбирай по-малките моделчета. И сред това многообразие е напълно възможно да Супърба да е с най-ниска обезценка, защото неговата начална цена - по една или друга причина е изключително добра, спрямо това което предлага като оборудване и комфорт. При най-големите скъпи лимузини обезценката е най-висока, затова са в дъното на класацията. Снобът, който е бил готов да даде 300 000 лева за не му пука, че след 3 години може да я продаде за 100 000, а при тази цена са малко купувачите готови да дадат дори и толкова, пък ако ще да е S класа. Ако се колебая между S80 и Супърб и първата, макар много да я харесвам струва над 100 000, ще предпочета втората при цена от 60 000. Не ми се струва рентабилно да дам над 40 000 отгоре, а освен това след 3 години Шкодата има шанс да и взема 40, а Волвото ще е максимум 50. Така, че

Оценка:
-0 +1

123
52 Отговор

До коментар #50 от "Навуходоносор":


Така, че класацията за мен е напълно вярна.

Оценка:
-0 +1

Само Дачия
53 Отговор
ХХАХАХАХАХАХАХА немските варели пак супер зле

Оценка:
-0 +1

Акорд 5 генерация
54 Отговор
Кви са тия фермани бе хора. Купувате си Хонда и се раждате.Тези от VAG си мислят че карат коли(нищо против)

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Димитър Манолов
Това заяви за протестите председателят на КТ "Подкрепа" Димитър Манолов пред БНТ.
Мислил съм си, че тези неща може да си ги организират и управляващите, за да хвърлят пешкира."

Още бисери