На шведския сайт Blocket се появи обява за продажбата на последния автомобил, произведен във фабриката на Saab в Тролхетан. Сребристият седан 9-5 с пробег 7 000 км струва 225 000 крони (€21 269).
Продавачът твърди, че автомобилът е сглобен по времето, когато компанията вече се управлява от синдик. Колата е наблъскана с всички възможни екстри от арсенала на Saab през 2011 г.
Оборудването включва предни, задни и странични паркинг сензори, безключов достъп и стартиране на двигателя, мултимедийна система с екрани за пътниците отзад, прожекционен дисплей, навигация, DVD-плейър, сензори за налягането в гумите, четиризонов климатик и ксенонови фарове.
Saab-ът е от върховата модификация 2.0 TTiD Aero. Битурбодизеловият двигател развива мощност от 190 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм, предаван към четирите колела.
Миналия декември италианската автокъща Zanetti Omero & C пусна за продажба Saab 9-3, за който също твърдеше, че последният произведен в Тролхетан автомобил. Черното комби бе с пробег 90 км и се предлагаше за €31 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Borislav Popov
Коментиран от #4, #5, #12, #23, #61, #67, #79
20:06 25.02.2019
2 подозрителен
Коментиран от #16, #44, #100
20:06 25.02.2019
3 Random
20:08 25.02.2019
4 Някой си
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Волво таралясник. Слушам и не вярвам на очите си..... Вярвай сиКоментиран от #7, #10
20:10 25.02.2019
5 Димитър Димитров
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Голям разбирач сиКоментиран от #11
20:11 25.02.2019
6 Анти седераст
Коментиран от #52
20:13 25.02.2019
7 Borislav Popov
До коментар #4 от "Някой си":
Слушай , вярвай - твоя си работа. Добре че ги купиха китайците че им направиха поне външния вид приличен . Отговори ми на въпроса - щом бяха много хубави и читави - защо фалираха ?Коментиран от #15, #34, #81
20:14 25.02.2019
8 Анти седераст
Коментиран от #53
20:14 25.02.2019
9 Анти седераст
Коментиран от #14
20:15 25.02.2019
10 Borislav Popov
До коментар #4 от "Някой си":
Да ти кажа само че преди това Волво си бяха просто един Форд ! То и за това фалираха ! По качество - също като Форд !20:16 25.02.2019
11 Borislav Popov
До коментар #5 от "Димитър Димитров":
А GM защо продаде СААБ ? СААБ и беше просто един Опел ! Много от елементите по таблото са директно от Опел !Коментиран от #48
20:19 25.02.2019
12 Ивайло
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Колега явно никога не си карал нищо подобно на СААБ, няма смисъл да ти обяснявамКоментиран от #17, #18
20:27 25.02.2019
13 VWandMercedes
20:34 25.02.2019
14 Антон
До коментар #9 от "Анти седераст":
Само да отбележим че бмв имат от малка градска кола до престижна голяма лимузина, имат от малък градски сув до сврухлулсозен голям сув. Имат спортни модели икони, имат пълноценна градска ел.кола, правят мотоциклети особено HP4, притежават мини, а от няколко години и ролс ройс. Ако сааб имаха поне 1/100 от това може би щеше да си прав, а те ги няма вече, някаква жълта фирма ги купила......Коментиран от #32, #101
20:39 25.02.2019
15 Obey the Law
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Информирай се поне, General Motors купиха Saab в началото на 90-те, и продаваха "ребаджнати" Опели и Шевролети и това ги фалира, същата съдба ги последва Pontiac, Saturn и Oldsmobile.Коментиран от #20, #22
20:39 25.02.2019
16 eдин
До коментар #2 от "подозрителен":
И какво от това? Пречи ли по някакъв начин това, че е Опел под маскировката?Audi и VW са абсолютно същите, Chrysler и Dodge също.
Нищо ново под небето е това, което казахте.
Коментиран от #39, #43
20:40 25.02.2019
17 Антон
До коментар #12 от "Ивайло":
Именно няма друга фирма да ти продава посредствен средностатистически автомобил с техника от опел, който да бъде презентиран като нещо толкова заслужаващо си. В един момент канарчетата свършват, а от там пътя до фалита е много кратък.20:41 25.02.2019
18 Borislav Popov
До коментар #12 от "Ивайло":
Ами обясни ми тогава ! За мен СААБ на външен вид ми бяха много грозни и никога не бих си купи . Но явно не само аз мисля така след като фалираха. За сметка на това съм карал доста Опели. Сега китайците възобновяват СААБ / но в доста по приличен външен вид / и като за начало ще се продава само в Швеция и Китай !20:45 25.02.2019
19 Манавски
Коментиран от #21, #35, #56, #68
20:46 25.02.2019
20 Borislav Popov
До коментар #15 от "Obey the Law":
Не разбрах коментара ти ? По принцип и аз това казвам , че СААБ си е само един Опел.Коментиран от #57
20:47 25.02.2019
21 Borislav Popov
До коментар #19 от "Манавски":
Италианците отдавна казаха че не продават Алфа Ромео ! Серджо Маркионе - Алфа Ромео - само през трупа ми !20:50 25.02.2019
22 асддса
До коментар #15 от "Obey the Law":
Не, фалираха защото правиха твърде много скъпи промени от опела и цената и печалбата не бяха добри20:57 25.02.2019
23 Геро
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Типичен пример за чешаещ си езика човек, дето няма грам опит със Сааб.Коментиран от #24
21:02 25.02.2019
24 Borislav Popov
До коментар #23 от "Геро":
А ти като имаш опит със СААБ - дай мнение ? А карал ли си и Опел - че да направиш сравнение по между им ? Сравни го с Опел Инсигния и кажи кой по ти харесва ???? На мене лично тоя котурник СААБ - изобщо не ми харесва на външен вид . То по принцип шведите са си малко извратени - ама все пак !!!Коментиран от #45
21:08 25.02.2019
25 Ники
Коментиран от #26, #31
21:10 25.02.2019
26 Borislav Popov
До коментар #25 от "Ники":
Обикновено когато си купуваш автомобил /независимо нов или втора употреба / държиш ли да ти харесва външно ? Имаш ли някакви претенции към дизайна или само кола - като кола? Щото иначе техниката е от Опел Омега 5.7 V8 (310 Hp) !!! Возията на Омегата също е много добра .Коментиран от #27, #49
21:19 25.02.2019
27 Ники
До коментар #26 от "Borislav Popov":
В интерес на истината ми харесваше и визията му и интериора. Говорим преди 10ина години. Имаше много як спойлер и сивия цвят много му ходеше. Специално този модел хващаше окото. Има хубава спортна линия.Коментиран от #33
21:22 25.02.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Сааб
21:25 25.02.2019
30 Русуфил
До коментар #28 от "Troll from trollhättan":
Ми карай си го ве. Кво мрънкаш?21:26 25.02.2019
31 Антон
До коментар #25 от "Ники":
Нои бмв-та е правил смешни, 2.0 дизел ли? Сравняваш топ модела на сааб с масовите бмв-та. Дай да го сравним с ем3 или ем4 или който е аналига на този сааб. Тц тцКоментиран от #40
21:28 25.02.2019
32 Разбирач
До коментар #14 от "Антон":
Ами шведите първо са летели сас самолети Сааб Грипен и са карали Скания.Немчугата са карали мотопеди а шведа е внедрил турбо комресорра.Но малко трява да почетеш,преди да се излагаш,но явно си тъп галош и не ти се съдяКоментиран от #36, #41, #46
21:30 25.02.2019
33 Borislav Popov
До коментар #27 от "Ники":
Това за спортната линя за СААБ ли се отнася ? Линията каква беше - две черни линии през покрива и капака ? Майко мила - СААБ и спорт !!!! То го мъчиха за премиум автомобил / ама явно никой не го искаше / - ама че и спортен ...??!!!!21:31 25.02.2019
34 Димитър Арабаджиев
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Карам Сааб 9-5 2.3 турбо. 1998г. Няма такава здрава кола. Удобна и пъргава. Карайте си TSI двигателите с пластмасови фарове и калници. Държа да отбележа, че съм минал през Мерцедес 124 и Е класа. Lexus ls400, Ford Winstar ( двигател v6 3.8 на мустанг)И нищо не може да ме накара да си сменя Сааб 9-5 1988г. А този Сааб който го вземе може да е сигурен, че няма нищо общо с Опел. Дори и платформата е различна. Те за това и Опел ги зарязаха, а Сааб правят Скания и Грипен.
Коментиран от #38, #64, #65
21:33 25.02.2019
35 Стоян
До коментар #19 от "Манавски":
Те затова купиха отбор в Ф1 защото ще фалират а!!! В момента Фиат е изключително стабилен финансово а и виж последните модели на марките им.21:34 25.02.2019
36 Borislav Popov
До коментар #32 от "Разбирач":
Идеята за използване на свръхпълненето за увеличаване на мощността и подобряване на икономичността съществува от създаването на двигателя. За тази цел Готлиб Даймлер и Рудолф Дизел са изучавали ефекта от сгъстяване на въздуха още през 1885 и респективно 1896 година!!!!!!!...........Концепцията за сгъстяване на въздуха, посредством използване на част от енергията на отработените газове е развита и записана (патентована) от швейцарския инженер Алфред Бюхли през 1905г. Той успява да постигне 40% увеличение на мощността при неизменни размери на двигателя, което довежда до официалното представяне на турбокомпресорите в автомобилната индустрия...........................21:34 25.02.2019
37 Borislav Popov
До коментар #28 от "Troll from trollhättan":
Ако е жена -ще е егати грозотията !! Мерси - нема нужда !!!21:37 25.02.2019
38 Borislav Popov
До коментар #34 от "Димитър Арабаджиев":
Ами карай си таратайката от 1988 година тогава ! Прави ли и рожден ден като навърши 30 лазарника ? Още малко и ще е готова за ретроавтомобил !21:39 25.02.2019
39 подозрителен
До коментар #16 от "eдин":
Тъгувам по марката СААБ и по екзотиката, която лъхаше от нея. Не съм искал да поставям под съмнение професионализма на инженерите и на двете марки, съжалявам ако съм прозвучал обидно. Автомобила е прекрасен и по него биха извръщали очи, особено след като няма да има други такива...21:41 25.02.2019
40 Ники
До коментар #31 от "Антон":
Ами 340 коня , от където и да го погледнеш са си 340 коня и с това 4х4. Съгласен съм ,че една М3-ка е 420 коня, но пък за сметка на това СААБ е 3 пъти по евтин и купето е по-леко от на М3. По-мощно е от БМВ 335 например. А говорим за БМВ все пак. Определено заслужава овации този СААБ.Коментиран от #42
21:49 25.02.2019
41 Антон
До коментар #32 от "Разбирач":
Е какво като са летели със самолети....... къде са сааб сега, къде е немското автомобилостроено. Хаха жалка шведска история , пък ти ме наричай както искаш. Показва единствено ниското ти ниво. Правили някога грозни и посредствени коли и клиентелата ги НАКАЗА! Да ти кажа те и ролс ройс правят самолетни двигатели, атомни реактори, двг за морски съдове, супер прецизна апарутира за ядрената енергетика и т.н. ама това какво общо има с колите им. Ама понеже освен с един фалит и спиране на производството, няма с какво друго да се похвалите и започвате да говорите за скания, самолети и т.н. И между другото пазарния дял на грипен е нищожен. Очевидно не им се отдава да шведите да правят бизнез.Коментиран от #89
21:52 25.02.2019
42 Антон
До коментар #40 от "Ники":
Стана ми интересно и отворих гугъла. Едиснтвено ми изкарва 9-3 aero v6 2.8 turbo 276 коня топ модела им, динамиката му не е нещо особено. И понеже намеси бмв, то топ модела им / все пак е коректно да сравняваме аналогични коли в случая топ моделите им/ по всички показатели е с по-добри цифри.22:21 25.02.2019
43 един с Ауди
До коментар #16 от "eдин":
Публикувано във факти.бг: Audi и VW са абсолютно същите.... Ти сериозно ли го мислиш това? И така погледнато " глупавия" западняк си купува Ауди което реално е VW и плаща 2 пъти повече ? А да се изходиш по въпроса за Сеат и Шкода, и те ли са като Ауди или VW???22:28 25.02.2019
44 789
До коментар #2 от "подозрителен":
GMC22:49 25.02.2019
45 Foff
До коментар #24 от "Borislav Popov":
Брат'чед, ти принцО на София ли беше, та някой да го вълнува какво ти харесва и какво не?!?!?23:28 25.02.2019
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 лъв
До коментар #11 от "Borislav Popov":
А знаеш ли кой купи опел? - ПЕЖО За да им оправят фацата и ламарините да не ръждясват!!!!02:08 26.02.2019
49 бай хой
До коментар #26 от "Borislav Popov":
много е убава омегата ама гори 30 бевзинче06:12 26.02.2019
50 ЗаминавАт си легендите
06:33 26.02.2019
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Сааб
До коментар #6 от "Анти седераст":
Аз съм се метнал на Сааб, и ми е супер. Докато има части ще си го разтривам.Коментиран от #60
06:41 26.02.2019
53 Бачо Киро
До коментар #8 от "Анти седераст":
Това българите сме си Ганьовци! Масово се карат 20+ годишни немски "премиум" таралясници и а кажи нещо против дойчовското автомобилостроене - КРАЙ... Като кажеш на някой, че този или онзи модел НОВ автомобил струва 13-15-20 хил. и се почва "ама ти за тия пари ще си вземеш С-класа на 10 години"?! Значи да не си купя нов френски или френско-румънски автомобил, щото видиш ли мога да карам 10+ годишен мерджан на 200+ хил. км.?! Да не говорим, че мерджо гори повече и е по-скъп откъм поддръжка. На гол тумбак чифте пищови. Парите им не стигат да си купят и румънчето, ама видиш ли немец ще караме, пък била тя и прабаба. Пък после защо ни е стар автопарка. Не сме толкова бедни, за да не можем да караме (по-)нови коли, някои модели са с по 4-5 хил. първоначална и по 150-200 лв. на месец лизинг. Ганьо дава повече за лизинг на яФона на щерка си или като вноски по кредита за 10-15 год. си немска лимузина.Коментиран от #59
07:01 26.02.2019
54 Търговец
07:02 26.02.2019
55 Да бъде смърт
Коментиран от #62, #63
07:03 26.02.2019
56 КУРТИ
До коментар #19 от "Манавски":
и то това АЛФА какво е -НА мен ми звучи като фафла и се троши лесно като фафлаКоментиран от #58
07:19 26.02.2019
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Антон
До коментар #53 от "Бачо Киро":
Е за това съм напълно съгласен с тебе. Само да допълня че С класата на 10 год ако е на реални 200 хил.км трябва да викаш ура, защото буквално си ударил кьоравото08:34 26.02.2019
60 Антон
До коментар #52 от "Сааб":
Карай си го със здраве и незаварийно!08:35 26.02.2019
61 Бай Благой
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Пич карай си волкс-вагината и не гледай при истинските коли.Не са за тебе!
Специално този СААБ е страхотен на визия. Качвал съм с в такъв и трябва да ви кажа че е много много комфортен.
Карам Волво в моемнта и с удоволствие бих се метнал на такъв един СААБ....ако имаше части за него.
За съжаление евреите от GM успяха да затрият една страхотна марка.
Коментиран от #66
08:54 26.02.2019
62 Алфа Ромео
До коментар #55 от "Да бъде смърт":
А максималната скорост колко е била 426 км/ч ли....11:02 26.02.2019
63 Алфа Ромео
До коментар #55 от "Да бъде смърт":
Или 330 км/ч по-скоро, моя грешка...11:06 26.02.2019
64 хаха
До коментар #34 от "Димитър Арабаджиев":
точно този Сааб е на платформа GM2900, което си е идентично отвсякъде със Вектра Б. Няма модели от 1990 до 2010 да нямат общо с Опел като платформи и технологии, което е логично, тъй като и двете бяха подразделения на GM, с повечето платформи разработени от ОпелКоментиран от #69
13:07 26.02.2019
65 insignia
До коментар #34 от "Димитър Арабаджиев":
А този от статията си е на базата на Опел Инсигния, която си изглежда доста по-добре. Платформата е GM Epsilon II 🙂13:12 26.02.2019
66 Саабаджия
До коментар #61 от "Бай Благой":
Скачай смело! ;)За радост или не, този Сааб 9-5 е на платформата на Insignia и части за него има! А в същото време скачаш вътре и гледаш табло от самолет, а не тоя измисления на хлОпел... Ламарините също са адски корави и нямат общо с Опелската гнусотия, която до ден днешен си ръждясва с неуморни темпове. Аз в момента съм със Сааб 9-3 2007г с Фиатския двигател 1.9TiD 150кс и съм зверски доволен! Вътре е супер комфортно, широко, на пътя се държи смазващо добре, в завой е адски стабилна и общо взето така зацепва като ѝ нашиеш педала до долу, че все едно са ти шибнали един хубав диф отзад да държи колицата стабимно на пътя, а не са! :)
За зелената светлина вътре с белите стрелки по таблото и Night Panel бутона - няма равно! :)
13:57 26.02.2019
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 petar
До коментар #19 от "Манавски":
пепел ти на устата15:56 26.02.2019
69 Ицо
До коментар #64 от "хаха":
Отново супер разбирач. Точно този 9-5 е на платформа Епсилон II, на база Кадилак ГТЦ. След Кадиклака вземат платформата за Инсигния. Прочетете. Осведомете се. Дори списанието Господ-Бог за Фолксваген, Авто Билд казва, че в Сааб 9-5 има повече място от в С-класа. Погледнете стоповете с ЛЕД на Сааба, още 2010 са серийни. Порше миналара гидина се сетиха, да им имитират формата...Неграмотник е тизи, който величае Ауди и БМВ. Системата е ясна. Несмките списания винаги в тестовете немски коли на първо място изкарват. Но това се прави с умисъл и стеатегия. И с много пари. А за поназнайващия нашенец е чист закон тази манипулация. Лапни шаран. Приятели имам в АутоМоторШпорт в Германия и те казват как се манипулират тестовете им...Коментиран от #70, #71, #72
16:33 26.02.2019
70 Антон
До коментар #69 от "Ицо":
Тестовете в списанията са за глупаците и хората които нямат собствено мнение, демек стадото. Някой казал това е добро или лошо и веднага трябва да сме съгласни. Отиваш, гледаш колата ако вече си си харесал модела, качваш се вътре, допаднели ти, почувстваш ли я че твойта кола какво те вълнува че в някакво списание някой казал че тази е по-добра щото багажника бил с 10литра по-голям или резервоара е 70 литра а не 75. Тези тестове са жалка картинка.16:46 26.02.2019
71 хаха
До коментар #69 от "Ицо":
написъл съм, че е на платформа Епсилон II още в следващия ми коментар 65.. няма нужда да ме повтаряш 😉... дали е кадилак, опел, сааб или шевролет, все тая, всичко е ГМ... идеята на поста е, че не е по различно от опел като плаформа. доста съм чел дори... а дори кадилак да е първия автомобил на тази хлатформа, това не променя факта, че в разработката на самата платформа, най-голямо участие има Опел. просто политика на ГМ. А между другото първия автомабил на тази платформа е Инсигния А от 2008...17:02 26.02.2019
72 xaxa
До коментар #69 от "Ицо":
кадилак ГТЦ? ако говориш за CTS, той е на GM Sigma II, на GM Epsillon II e Cadillac XTS от 2012 насам. уточни за кой модел говориш точно.Коментиран от #75
17:08 26.02.2019
73 Ицо
Коментиран от #77, #93
17:20 26.02.2019
74 Ицо
17:22 26.02.2019
75 Ицо
До коментар #72 от "xaxa":
Исках да кажа Буик Регал, но се отплеснах. Ето ти ги всичките на тази база:Epsilon II: Opel Insignia A, Saab 9-5 Gen.II, Buick LaCrosse (2009), Buick Regal, Chevrolet Malibu Gen.VIII, Chevrolet Impala Gen.X, Cadillac XTS
и то по неволя е тази платформа, защото GM са платили разработката на платформа от ФИАТ, тази на Алфа 159, но накрая не я внедряват....плана за нов 9-5 е бил за 2007...общо взето, до което се докоснат хамериканците, на него му виждат сметката...
Коментиран от #92
17:32 26.02.2019
76 Ицо
17:35 26.02.2019
77 Антон
До коментар #73 от "Ицо":
А усещаш ли се че все с бмв и ауди се сравнявате, докато обратния вариант липсва. Имаш ли отговор защо, някъде в себе си знсеш че са просто по-добриКоментиран от #78
17:45 26.02.2019
78 Ицо
До коментар #77 от "Антон":
Ами с кое да се сравнява, айде давай и ще сравним. нещо от същия клас. Давай да срваним моята. YS3F 9-3 1,8t 110 kw, класа е като на Ауди А4, ти прецени с какво да сравняваш. Има доста материали, как GM задължават шведите да им използват чарковете. За щастие при мех за само 30%. То затова след като разпарчетосват компанията амариканците нямат права върху модела.18:02 26.02.2019
79 Оня без коня
До коментар #1 от "Borislav Popov":
Ако ставаше нещо от теб, нямаше да даваш мнение за нещо от което хал хабер си нямаш.Карам сааб, да напарфюмиран опел е, и е в пъти по здрав, ръжда няма, пали без проблем при -20, части знам от къде да си намирам. Лесен за подържане автомобил. А ти надали някога ще имаш удоволствието да се качиш на такава кола за по-дълъг период от време и да се убедиш колко удобни са, не само за градски автомобил, но и за дълъг път :) И вземи се замисли от какво печелят производителите на втомобили... от ЧАСТИ, а сааба не се разваля.Печалбата от продаден автомобил не е толкова голяма, колкото повечето си мислите, Инженерите наблягат определената част да издържа определен период от време. Това е една главните причини да няма сааб, просто са ЗДРАВИ. Мога и по-подробно ЕСЕ да ти напиша за издържливостa, надежността и здравината на тези автомобили, но няма смисъл да навлизам в такива подробности за човек, който критикува нещо което не е притежавал. Лека вечер :)Коментиран от #84
18:37 26.02.2019
80 Пффф
18:39 26.02.2019
81 Някой си
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Ако се разровите малко в историята на СААБ ще видите че ,,Фалират,, за 3-ти или 4-ти път, поради простата причина че правят производство и залагат на качество и здравина.... И до ден днешен не е спирало производството на резервни части за СААБ.... Много експерти са признали че шведската стомана за сега няма равна, и че частите са едни от най-здравите 😉Коментиран от #82
18:51 26.02.2019
82 Ицо
До коментар #81 от "Някой си":
За стоманата да, но насила са натикали в колите чаркове на GM. Основно те сдават багажа. Сред най-зле са Valeo боклуците, по стара френска традиция...19:39 26.02.2019
83 Ицо
Коментиран от #91
19:43 26.02.2019
84 Антон
До коментар #79 от "Оня без коня":
Хайде стига с глупостите. Отваряте е един форум на сааб и четете. Най-различни проблеми и дефекти като при всички останали производители. Отивайте и четете. Ето малко линкове според чичко гигъл: https://www.google.com/amp/s/repairpal.com/problems/saab/9-3.amp. , https://www.eeuroparts.com/blog/7053/10-saab-9-3-common-problems/, https://www.breakerlink.com/blog/cars/saab-9-3-common-problems/ . И още много много. Не се разваляли. Еми не се рязвалят, те ги няма вече, фалираха зКоментиран от #85, #86
21:23 26.02.2019
85 Ицо
До коментар #84 от "Антон":
Добре ти какъв опит със Сааб имаш, ще философстваш толкова? На чичко гугъл няма представителна статистика за която и да е било марка. Има мнения за отделни случаи.първия ти линк не се отваря. другите описват възможните проблеми, не е задължително да се троши всико в колата, описано от тях. Мога да ти кажа, че страницата е булшит, защото казва, че 2,0 л двигател е екотек....глупост. 1,8t, 2.0t и 2.0T са сто процентови мотори на Сааб, разработени от VM Motori. Провери мотор B207E...1,8i е бил GM.
Но приятно каране на Гоуфо, не се занимавай с истински коли. Впрочем дали се знае, че два пъти Volkswagen са крали протоипи на Вартбург и Трабант...?
Коментиран от #87
22:48 26.02.2019
86 Ицо
До коментар #84 от "Антон":
Фалираха ги зорлем, прочети по-горе. Но и БМВ сториха същото с Роувър, с Ленд Роувър и прочие. Става въпрос: вземат се патентите, другото се съсипва. Така няма никакви разходи за разработки, които са измерими в милиарди. Една случайност : кога се появи първата Х-серия, малко след като купиха Ровър...Запазиха си само Минито, а то не е нищо друго освен една Тойота Ярис, но за повече пари...Коментиран от #88
22:53 26.02.2019
87 Антон
До коментар #85 от "Ицо":
Нямам интерес към фирми които са фалирали, а преди това са имали 1-2 модела!23:44 26.02.2019
88 Антон
До коментар #86 от "Ицо":
А защо са ги фалирали зорлем? Защото някой ги е притежавал! А защо някой ги е притежавал? Защото фирмата не е имала кинти и финансова независимост! А защо на сааб не са им стигали паричките? Защото не е имало достатъчно продажби! А защо няма достатъчно продажби! Защото шаренчеъа които кълват на уникални коли в един момент свършват! А защо свършват шаранчета? Защото като няма кинти, няма нови модели, няма иновации, няма ектри. Еми не става така. Пазара е най-показател за една стока дали е успешна или провал. В този случай се оказва тотален провал! Що некой не фалира бмв, ваг или даймлер. Отиди в некой форум на сааб и чети за проблеми, като гугъла не ти е надеждна извадка. Явно и шофьорите на сааб са същите дървета като колите им.Коментиран от #90
23:52 26.02.2019
89 Ицо
До коментар #41 от "Антон":
Няма значение пазарният дял. Ти сигурно си фен на натиканите ни в носа кошници от 35 години фЪ-16. Факт е, че по вузможности само МИГ и СУ са пред тях. Но май и ти си от сорта на управляващия в момента. И турския поток ще ни спрат...Факт е обаче да се отбележи, че най-първият Сааб е с техника на ДКВ след втората световна. Но дотам с тогавашното Ауди.
00:06 27.02.2019
90 Ицо
До коментар #88 от "Антон":
Знаменитият VAG e фалирал цели два пъти, добре че са били кражбите на протоипите на Вартбург 355, т.е. първият Пасат и Трабант 610, т.е. първият Голф, естествено минали през италианско дизайнерско перо. Да не говорим за трицилиндровия двигател на VAG, отново окраден от VAG. Въобще Господин Порше е бил голям майстор в краденето. Представил Татра V 570 за прочутия Фолксваген, няма що...00:14 27.02.2019
91 dido
До коментар #83 от "Ицо":
Аз пък имам Астра Г 1.4 90... 2014 до 2015 за 1 година 100 000 служебно без никакви ядове. Сега карам Вектра Ц комби 1.9 150, чипосана на 270, но със стоковите дюзи и помпа, което е далеч под лимита за този двигател. Ца 2 години над 90 000, което 45-50 000 на година и абсолютно никакви праблеми освен консумативи. Много здраво окачване, 2006 година е, а отдолу е като нова. Така, че платформата си е много здрава. Плаформата е Epsilon от 2002 за Вектра и 2003 за СААБ 9-3, но при Вектра комби е още по-добре, че е удължена на 2.83 междуосие.08:59 27.02.2019
92 d2d2
До коментар #75 от "Ицо":
Опел, всъщност е доста по-добре при ПСА отколкото при ГМ. Като развитие на марката, оригиналност и повече свобода на самия бранд.09:04 27.02.2019
93 buick
До коментар #73 от "Ицо":
Buick Regal, си е Инсигния А от всякъде, не просто на същата база, а същия автомобил, който дори се прави и в германия.Коментиран от #94, #95
09:07 27.02.2019
94 Ицо
До коментар #93 от "buick":
прав си за Буик, но само в началото: "Die ersten Exemplare wurden bei Opel in Rüsselsheim gefertigt, wobei seit 2011 die Produktion im kanadischen Oshawa erfolgt."09:38 27.02.2019
95 Ицо
До коментар #93 от "buick":
Не е много сигурно къде са по-добре. Разрешението им да разработват се е изпарило вече. Пример: актуаллната Корса е Пежо 208. Затварят завода на Вартбург, отткъдето идва и сапунерката Адам.09:41 27.02.2019
96 Драгомир
Коментиран от #97
10:20 27.02.2019
97 Ицо
До коментар #96 от "Драгомир":
Kои французи? По-скоро японците от Мицубиши, завода в Холандия след купуването на DAF и после Форд.10:37 27.02.2019
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 Грипен
До коментар #2 от "подозрителен":
Братчет!карай си немския кенеф и не се изказвай неподготвен!21:27 01.03.2019
101 Скания
До коментар #14 от "Антон":
Автобус или самолет БМВ да си виждал?18:24 02.03.2019
102 VEKTOR 9-5
Коментиран от #103
15:06 13.12.2019
103 DIANA
До коментар #102 от "VEKTOR 9-5":
imam SAAB 9000 I SAAB 95 TOVA SA MNOGO ZDRAVI I MO6NI KOLI. KOLI ZA CENITELI .NE SA KATO BMW19:00 23.03.2020