ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
браво на хонда - най-накрая да видя някаква красива електричка - до сега всяка една електричка излиза е изключително грозна поради някакви неписани закони ама тия малкоп*****ци най- накрая и те да направят нещо полезно
Са всички хипстъри с Фиат 500 ще са демоде, защото не са еко! Но всъщност тази Хонда има съвсем друго излъчване (Азимо ) много по приятно от снобарско-кифленския Фиат,та може и да не го харесат. Коментар едно го подминавам благородно.
Вбъдеще,ако намерят решение за по добри батерии и сложат малко изкуствен интелект като на робота си, ще стане култова. Много ми харесва за градски автомобил.
При подобни размери и среден разход от 13кв на 100км, то батерията няма да е повече от 25-28квч. Или по днешни цени излиза към 4х.долара за батерия и другото е за колата, бидейки проста вероятно 5х.долара, или всичко над 10х.долара е много за подобна кола, а вероятно ще се продава към 30х.долара. Ето Шеви Болт има пробег, има цена-равна на модел 3, но не се купува и линиите им спряха докато на Тесла не смогват да произведат толкова коли и продадоха 150 хиляди за под година.
Някой знае ли какво е това животно коефициент на полезно действие?Колко е при вървящите с огън превозни средства-двигатели с вътрешно горене и колко е при електриките?Отговорете си сами,ако можете.Дълъг път има да се извърви в развитието на електрическите технологии,но това е посоката.Двигателя с външно горене отдавна е в историята.Двигателя с вътрешно горене рано или късно и той ще го последва .Въпроса е какво ни остава в наследство.За себе си аз имам отговор на този въпрос.
КПД-то много зависи за кои части на системата "автомобил" ще го смяташ. Ако го смяташ ДВГ срещу електромотор е едно, ако го смяташ "резервоар-ДВГ" срещу "батерия-електромотор" ще е друго, пък ако го смяташ "бензиноколонка-резервоар-ДВГ" срещу "контакт-батерия-ел. мотор" ще е трето.
Сега добави и петролен кладенец-танкер-рафинерия-цистерна-бензиноколонка, срещу слънце-фотоволтаик(който може и да е твой)-контакт и става още по различно
А литиевата батерия не може и половината ефективност да стигне на една елементарна туба с бензин, но какво от това? Нали това ви обяснявам, че сравнявате ябълки с портокали и зависи какво точно мериш.
А има друго-мина, кюмуюр, котел, турбина, генератор, трансформатор, пренос, още 2 трансформации и преноси, зарядно, батерия, електромотор, трансмисия, колела-път. Във сяко звено се отделят загуби. И погледнато глобално разлика никаква.
Точно фотоволтаиците не ги намесвай, че при тях КПД-то е пряко сили към 35%, т.е. още на старта си назад с материала. Изобщо така като ви чета, да попитам - вие знаете ли какво точно е КПД и как се изчислява, или просто карате на заучени фрази?
Исках само да кажа кпд на двигател с кюмур-5%-жална им майка на огнярите,на двг-около 25-30% преко сили и по обясними причини,и на електрическия двигател- над 90%т.е при Ел двигателя има най-добро преобразуване на енергията и с най-малко загуби.Но всичко е само в началото.Съгласен съм с всички Ваши разсъждения.И още нещо-оползотворяването енергията от спиране или продължително спускане.При ДВГ само топлина в атмосферата .При Ел. Всичко в батериите.При хибридите не знам.Те са грешка на техниката.
Безсмислено е, няма как да те разбере същество пишещо с всевъзможни никове. То за сметка на това пише едни и същи простотии и лъжи. Ел. двигателя имал 90% КПД и краставицата също има 90% вода. Батерията не е важна, защото всичко е в началото, само от някакви си 170 години има електрички. Започвам да си мисля, че това същество работи за петролната мафия, за да намразват хората електричките, пишейки такива идиотски пасквили за ДВГ.
Колко болни хора има в този сайт! Японците обаче здраво ви бъркат в изхода! И като видите кръгли фарове и изброявате всички модели от 1903 до сега, умници!
НЕ СЪМ ФЕН НА БМВ но тяхната електричка има жестока визия.Тази дето набира до 100 за 3 сек първия път за 9 втория за 27 третия за 48 четвъртия петия път изобщо не може да вдигне 100
Да, чудесно, че КПД-то на ел. мотора е над 90%, но какво от това? Той не може да си работи ей така самостоятелно без някой да му доставя енергията от някъде. И когато това "от някъде" е неефективно, келепира от неговото високо КПД се губи. Затова обърнах внимание, че простото съпоставяне и натъртване на КПД-та е безсмислено и непрактично.
Супер яка градска кола с невероятни удобства !Няма огледала и стърчащи дръжки.Салона е спартански но много удобен широк и с лесен достъп "Слизане качване"и тн.Пък самураите са факири да направят миниатюрна кола от вън с огромно вътрешно пространство. Виждал съм го
Да в България е пълно с размътеномозъчни скръндзи сънуващи "надеждност"! За по-интересно я дирят от обратната страна на Земята, произведено обаче в... Турция! Хахаха.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #15, #31
12:20 27.02.2019
2 Аноним
12:34 27.02.2019
3 ГосТ
Коментиран от #28
12:35 27.02.2019
4 jap
Коментиран от #7
12:48 27.02.2019
5 Гост
Коментиран от #6
12:48 27.02.2019
6 ГосТ
До коментар #5 от "Гост":
Азимо ;)12:52 27.02.2019
7 ОЩЕ ДВАЙСЕ САНТА ЗАДНИЦА
До коментар #4 от "jap":
И пълно КОПИЕ НА ЩКОДА 120Л ОН ОСЕМДЕСЕТТЕ ГОДИНИ.12:53 27.02.2019
8 Техник
12:55 27.02.2019
9 Манавски
Коментиран от #11
12:57 27.02.2019
10 Манавски
13:02 27.02.2019
11 ГосТ
До коментар #9 от "Манавски":
Вбъдеще,ако намерят решение за по добри батерии и сложат малко изкуствен интелект като на робота си, ще стане култова. Много ми харесва за градски автомобил.Коментиран от #12
13:08 27.02.2019
12 Манавски
До коментар #11 от "ГосТ":
прав си колега13:10 27.02.2019
13 Дедо ви
13:12 27.02.2019
14 гост
13:31 27.02.2019
15 дизайнер
До коментар #1 от "сектант":
Странен вкус обаждаш,дори за сектант.13:40 27.02.2019
16 оффф
13:49 27.02.2019
17 Физик
Коментиран от #21
14:55 27.02.2019
18 мда
14:56 27.02.2019
19 Гошо
15:35 27.02.2019
20 Ю Ту
16:14 27.02.2019
21 ТНТМ
До коментар #17 от "Физик":
КПД-то много зависи за кои части на системата "автомобил" ще го смяташ. Ако го смяташ ДВГ срещу електромотор е едно, ако го смяташ "резервоар-ДВГ" срещу "батерия-електромотор" ще е друго, пък ако го смяташ "бензиноколонка-резервоар-ДВГ" срещу "контакт-батерия-ел. мотор" ще е трето.Коментиран от #22, #23, #29
17:14 27.02.2019
22 дпк
До коментар #21 от "ТНТМ":
Сега добави и петролен кладенец-танкер-рафинерия-цистерна-бензиноколонка, срещу слънце-фотоволтаик(който може и да е твой)-контакт и става още по различноКоментиран от #25, #26
17:19 27.02.2019
23 гост
До коментар #21 от "ТНТМ":
Ако ще и десето да измислиш , файда йок !!!!! Умрялото дваг не може и половината ефективност на електомобила да стигне !!!Коментиран от #24
19:37 27.02.2019
24 гксгн
До коментар #23 от "гост":
А литиевата батерия не може и половината ефективност да стигне на една елементарна туба с бензин, но какво от това? Нали това ви обяснявам, че сравнявате ябълки с портокали и зависи какво точно мериш.20:08 27.02.2019
25 Ставри
До коментар #22 от "дпк":
А има друго-мина, кюмуюр, котел, турбина, генератор, трансформатор, пренос, още 2 трансформации и преноси, зарядно, батерия, електромотор, трансмисия, колела-път. Във сяко звено се отделят загуби. И погледнато глобално разлика никаква.20:32 27.02.2019
26 ТНТМ
До коментар #22 от "дпк":
Точно фотоволтаиците не ги намесвай, че при тях КПД-то е пряко сили към 35%, т.е. още на старта си назад с материала. Изобщо така като ви чета, да попитам - вие знаете ли какво точно е КПД и как се изчислява, или просто карате на заучени фрази?20:47 27.02.2019
27 Физик
Коментиран от #34
21:05 27.02.2019
28 Стоян
До коментар #3 от "ГосТ":
Снобския Фиат 500 вече 12год.е най продаваната кола в класа си21:28 27.02.2019
29 Антиелектрика
До коментар #21 от "ТНТМ":
Безсмислено е, няма как да те разбере същество пишещо с всевъзможни никове. То за сметка на това пише едни и същи простотии и лъжи. Ел. двигателя имал 90% КПД и краставицата също има 90% вода. Батерията не е важна, защото всичко е в началото, само от някакви си 170 години има електрички. Започвам да си мисля, че това същество работи за петролната мафия, за да намразват хората електричките, пишейки такива идиотски пасквили за ДВГ.22:01 27.02.2019
30 Японеца
Коментиран от #40
22:03 27.02.2019
31 ДДД
До коментар #1 от "сектант":
НЕ СЪМ ФЕН НА БМВ но тяхната електричка има жестока визия.Тази дето набира до 100 за 3 сек първия път за 9 втория за 27 третия за 48 четвъртия петия път изобщо не може да вдигне 10022:42 27.02.2019
32 Plameni
23:59 27.02.2019
33 Геле
08:00 28.02.2019
34 ТНТМ
До коментар #27 от "Физик":
Да, чудесно, че КПД-то на ел. мотора е над 90%, но какво от това? Той не може да си работи ей така самостоятелно без някой да му доставя енергията от някъде. И когато това "от някъде" е неефективно, келепира от неговото високо КПД се губи. Затова обърнах внимание, че простото съпоставяне и натъртване на КПД-та е безсмислено и непрактично.09:51 28.02.2019
35 Крас
20:26 28.02.2019
36 Само Форд
10:22 01.03.2019
37 Ми готина е
Коментиран от #38
17:02 01.03.2019
38 Жълтур
До коментар #37 от "Ми готина е":
Японците трябва да стават от шофьорската седалка ,за да стигнат десния край на дисплея .Абе Хонда!19:08 01.03.2019
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Гост
До коментар #30 от "Японеца":
Да в България е пълно с размътеномозъчни скръндзи сънуващи "надеждност"! За по-интересно я дирят от обратната страна на Земята, произведено обаче в... Турция! Хахаха.21:58 01.03.2019