Макар роудстърите да се смятат за непрактични по дефиниция, сега ще ви обърнем внимание на малката спортна Mazda, която спокойно може да се ползва като автомобил за всеки ден. За разлика от повечето съперници в този клас MX-5 не се нуждае и от прекалено скъпа поддръжка, а изчистеният дизайн се харесва на всички.
Колата се произвежда от 1989 година до ден-днешен, като за това време е преминала през четири поколения. През 1998-а японците пуснаха второ издание на модела, което трябваше да изглади и малкото недостатъци на първото поколение. MX-5 се раздели с прибиращите се фарове.
Днес запазените представители на втората генерация на MX-5 се смятат за една от най-изгодните инвестиции на вторичния пазар, защото все повече придобива статут на класика и в същото време се предлага на поносими цени. То е обозначено с индекс NB, започва да се произвежда през 1997-а, но се появява на пазара през 1998-а и се рекламира като 1999 моделна година.
Третата генерация се появява през 2005, а четвъртата - през 2014. През миналата година модела търпи рестайлинг, обозначен с индекс ND2. У нас предложенията съвсем не са много, а новите държат прекалено високи цени. Ако обаче следите редовно публикациите на обяви в mobile-то, то от време на време изпадат доста атрактивни предложения. Какви са те към момента, можете да видите ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тупан
12:01 09.03.2019
2 Иванчо l-ви
Не Мерси.
12:06 09.03.2019
3 майстора
Коментиран от #9
12:07 09.03.2019
4 jap
12:20 09.03.2019
5 Голям Слон
Коментиран от #7, #23
12:35 09.03.2019
6 Jezza
12:43 09.03.2019
7 слон с голям
До коментар #5 от "Голям Слон":
И в S-класа при удар с камион понякога се мре.Коментиран от #8, #10
12:44 09.03.2019
8 Голям Слон
До коментар #7 от "слон с голям":
С камион рядко някой има шанс. Дори и камионите. Когато 50% от автопаркът ти е пикапи, вероятно да се треснеш в такъв е значително по-голяма, отколкото в България, например. Не казвам нищо лошо за този модел. Просто на мен не ми допада заради размерите и ниските нива на пасивна сигурност.12:47 09.03.2019
9 Японските са еднодневки
До коментар #3 от "майстора":
Ако си торба с ла@на- няма как да ти е комфортно! Колата не е нищо особено.Коментиран от #13, #16
12:50 09.03.2019
10 майстора
До коментар #7 от "слон с голям":
Да ама много рядко ...12:52 09.03.2019
11 Грую
15:47 09.03.2019
12 Голям Слон
Коментиран от #14
16:32 09.03.2019
13 майстора
До коментар #9 от "Японските са еднодневки":
Извинявай не те разбрах ...били се разяснил16:55 09.03.2019
14 Аман от “разбирачи”
До коментар #12 от "Голям Слон":
Абе пич,като не разбираш,хейтиш,типичен Ганьо18:30 09.03.2019
15 111
19:11 09.03.2019
16 селянин 1
До коментар #9 от "Японските са еднодневки":
На който му не харесва Мх-5,да си вземе Mr-2..Коментиран от #18
19:37 09.03.2019
17 Антонн
Първата беше 1.8 140к.с,другата 2.0 160 к.с на купе тон и малко.
Това не е кола за ежедневка,не че няма да те вози на дълъг път или зимата но си е тегаво.
Не е за лилипути,аз съм 196см. и се събирам да тясно е като всички спортни коли.
Това е кола за кеф,за това е двуместна и багажника събира малко сакче .Ако я сравним примерно с MG mgf, е светлинни години напред.
Нищо лошо не мога да кажа за количката,освен че старата версия гние.
Коментиран от #19, #20
20:00 09.03.2019
18 Антон
До коментар #16 от "селянин 1":
От трън та на глок хаха20:50 09.03.2019
19 111
До коментар #17 от "Антонн":
Карал съм 2-ра генерация 1.8 140 коня. Кефът от карането идва най-вече от това, че колата е ниска и лека с много добро разпределение на тежестта, конете са напълно адекватни и колата се кара много лесно и приятно на лимита, без да изисква големи шофьорски умения. Перфектната спортна кола за начинаещи, с която да не се пребият.20:51 09.03.2019
20 селянин 1
До коментар #17 от "Антонн":
A бе,ти още ли си на апчета..що сравняваш ровер с мазда,на mgf,като отвориш капако,гледаш до двг,резервната гума,сравни Mx-5,със Mr-2,и двете са,,japan,,аиде отвори си,,сегментите,,Коментиран от #22
21:01 09.03.2019
21 Минаващ от тук
19:24 10.03.2019
22 Антонн
До коментар #20 от "селянин 1":
Ника ти напълно отговаря ,няма какво да добавя.19:56 10.03.2019
23 АLFA Q 4
До коментар #5 от "Голям Слон":
ПА ЩО НЕ СЕ ЛЕПНЕШ В ПИКАПА С А 3АУДИ
22:22 10.03.2019