17 Април, 2012 10:19 3 882 12

370 коня за Porsche Macan

  • porsche-
  • macan-
  • audi-
  • q5

Новият компактен кросоувър от Цуфенхаузен ще бъде най-мощният представител на своя клас, твърди британското сп. Autocar. Върховата версия на Macan ще се оборудва с трилитров двигател с два турбокомпресора и мощност 370 к.с. За сравнение най-наточените модификации на BMW X3 и Mercedes-Benz GLK разполагат с "едва" 306 коня. Моторът ще се комплектова със седемстепенна механична трансмисия или PDK-скоростна кутия с двоен съединител.

Porsche Macan ще се екипира и с по-скромни четирицилиндрови агрегати. Базов ще стане 2.0-литров бензинов двигател с принудително пълнене и мощност 220 к.с. Версията S пък ще се оборудва с 3.6-литров атмосферен мотор с 295 коня.
 
Освен това купувачите ще могат да избират и между минимум два дизела. Малкият ще бъде с работен обем 2.0 литра и ще развива 190 к.с., а Macan Diesel S ще разполага с трилитров двигател с 250 к.с.
 
От Autocar не изключват на новия кросоувър да се монтира и 3.0-литровият турбодизел на Audi с мощност 309 коня. Очаква се и хибридна модификация, чиято силова установка ще обединява двулитров бензинов двигател (200-210 к.с.) и електромотор с мощност 54 к.с.
 
Porsche Macan ще използва платформата на Audi Q5, но с чувствително преработени окачване, кормилна уредба, спирачки и настройки на системата за стабилизация. Версията с пет врати трябва да се появи на пазара през 2013 г., а година по-късно ще дебютира и "тривратка".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор
    С тия турбокомпресори се уляха,да им пика* на ''еко нормите'' и измислената екология! Не разбраха ли че като изцедят един мотор и му сложат турбо,след 100-150 хил. км пробег така ще се е ''издухал'' че буталата вътре хоро ще играят,а маслото ще го бърка с бензина!
  • 2 Дошо

    5 0 Отговор
    Porsche Macan ще използва платформата на Audi Q5, но с чувствително преработени окачване, кормилна уредба, спирачки и настройки на системата за стабилизация
    Да да, и един мармот слага косми в шоколада
  • 3 Дошо

    4 1 Отговор
    Освен това Порше Q5 изглежда грозно.Ама не много грозно ами посредствено грозно.За сметка на това ще му искат пари като за истинско Порше.
  • 4 Милен

    2 1 Отговор
    Много несериозно ми се струва марка като Порше да се насилва в сегмент на компактни кросоувъри. По дяволите това е спортна марка с традиции, какви са тези паркетни грозници, към които се стремят. От ВАГ сериозно развалят имиджа на марката последните няколко години за голямо съжаление на ценителите на марката.
  • 5 Нед

    4 0 Отговор
    Нали това е идеята на автомобилните концерни- караш 150 хил. км и после нова.Много отдавна мина времето на истински здравите коли!
  • 6 Стан Вишъс

    1 1 Отговор
    Тия от ВАГ за пазарен дял е.аха м..ката на същността на една истински спортна марка, за пари и майка си ще продадат. Като купят Ламборджини очаквайте пикап

    Коментиран от #7

  • 7 Петър

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "Стан Вишъс":

    @6 Стан, Ламборгини е на ВАГ, та в тая връзка, съвсем скоро се очаква да пуснат и там СУВ. И то въобще няма майтап. Както представиха Бентли (също собственост на ВАГ) СУВ, който за щастие няма да излезе, поне засега, заради покъртителния дизайн. Да се надяваме да не купят РолсРойс, че и там ще пуснат СУВ...
  • 8 AMG

    0 3 Отговор
    това нещо трябва да има най малко 600к за да се усеща тръпката.370 коня са за начинаещи маниаци
  • 9 Нема Бира

    1 1 Отговор
    В сегмента на Range Rover Evogue почват да се роят всички марки!?! Не е лошо, обаче Evogue си остава класата

    Коментиран от #11

  • 10 ВИП АМГ

    0 1 Отговор
    tragedia
  • 11 Kobester

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Нема Бира":

    @9 Evogue? Evoque или Vogue, но не и Evogue :Д:Д:Д
  • 12 GTO

    0 0 Отговор
    Ролс Ройс е на BMW. Няма как да го купят от ВАГ. А иначе всички нови коли са направени да се скапят на 150 000хил. Независимо Порше, БМВ , Мецедес и каквото и да е. Отдавна не се печели при продажбата на колата, печели се от сервизна дейност след това.