ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Направих ви забележка в предишната статия. Това е пети модел на марката. Първият модел е Tesla Roadster. Второто му поколение вече беше представено, още миналата година.
Страхотна колица е това, за съжаление само за САЩ. Както се вижда навсякъде другаде е много по-скъпа отколкото е там. Къде са 39х.долара (67х.лв), а къде са 56х.евро (105х.лв). Ето например модел 3, конфигурацията за 50х.долара и нас се продава, но на 120х.лв и то ползвана, абсурдно е, със сигурност ако ги пуснат за сглобка в Европа, без мита и такси, да се продават на цени сходни с тези в САЩ няма да могат да се оттърват от заявки и ще произвеждат повече от милион на година. Но засега е само мираж. Инак си я бива колицата, изгледах всички ревюта и червеното й стои най-добре на формите.
Важното е, че ще се продава по-добре от модел 3 на всички пазари. А дори модел 3 е бестселър на всеки пазар на електрички където е пуснат за продажба. Е-трон събра 10 000 поръчки за няколко месеца. Ха на бас за колко време Модел У ще събере толкова? Колко време им даваш за 10 хиляди депозита?
Тези бели седалки са някакъв майтап, нали? Все съм виждал със светла кожа или бежово, или светло сиво, ама това е доста странно. Дали и стелките са бели? А дали ще се продава ще видим след 2-3 години. Май толкова чакаха първите балами платили депозит за модел 3.
Хухухаха.70 000€?Моя началото на 2011год.беше 30 000€ и съвсем не е базов.Дали съм дал досега още 30 000€? Е не съм дал.След две години като направи 10 ще си взема новия модел пак за 30 000€ вече с всички екстри.Боли ме фара,че не ускорява за 4-5сек до 100км.След 500км(без значение от времето навън) слизам отпочинал и скачам в морето.Не е за мен Тесляка.
До коментар #1 от "Още ли не сте се научили да броите":
Тъй като първия Роудстър е на практика Лотус с електрическо задвижване от Тесла, феновете на Тесла не го приемат за истинска или чистокръвна Тесла. На практика е някакъв мелез, въпреки че не е хич лоша кола.
Както и да е , това е четвъртия модел разработен от Тесла от нулата така да си каже.
Така че авторът на статията е прав !
Броим Ами хайде да броим тогава по ред на представяне, какви разработки напълно е направила Тесла. Първо модел S, второ модел Х, трето модел 3, всички дотук са в производство, четвъртият представен беше Тесла семи, петият представен Tesla Roadster второ поколение, шестият представен е Tesla model У. Няма начин по който да ги броиш и Tesla model У да е четвърти.
Дори те видяха, че бъдещето в средносрочен план принадлежи на електромобилите. Установиха, че това няма да е краткотраен експеримент който ще приключи другата година. Че Тесла няма да фалира другата седмица и не е пирамида. Шефовете на любимите им марки, които до миналата година се подиграваха на Тесла, сега ни засипват с картинки обещания как ще стигнат Тесла след няколко години. Електромобилите стават по-евтини, по-леки и се зареждат все по-бързо. Зарядни станции никнат, като гъби след дъжд. Оказа се, че да произведеш някакъв електромобил не е проблем за никой, но да произведеш днес такъв, с параметрите на Тесла от преди 7 г. не е лесна работа и никой засега не може да го предложи на разумна цена, а Тесла вече представя и произвежа още по-добри. То няма вече база дискусия. Повечето опорни точки рухнаха, а нови не се задават.
Пазарите не възприеха позитивно обещанията за поредния миксер на друсаното африканче. $275 е много много далеч от мечтите му за акции на цена $420. Зомбираните собственици-акционери шъ има много да ривът
Ако знаеш на нас зомбираните електрици през къде ни е за акциите на Тесла, когато предлага електромобил за 35 хиляди долара и 5-минутно зареждане за 125 км пробег. Дори още утре да фалира, вече са постигнали определени стандарти, които останалите ще се опитат да надскачат. Ако Тесла фалира днес, останалите имат шанс да я настигнат най-рано след три-четири години. Не вярвам някой да отрече целта на Илон Мъск от преди 10 години - да накара останалите производители да произвеждат електромобили, а не някакви недоразумения с грозен дизайн, под 100 километра пробег, по-слабо ускорение от малолитражка и никакъв багажен обем заради натъпканите в багажника батерии, продавани на цена сравнена с мощен автомобил в луксозния сегмент.
До коментар #17 от "А ти доколко можеш да броиш?":
Прав си гост .
Мисля че в случая разминаването идва от друго място. В случая се има предвид модели които се произвеждат .
На практика Тесла в момента произвеждат само 3 модела , другите 3 са концепции които в момента не се знае кога и при какви обстоятелства ще започнат да се произвеждат. Единствено за Модел Y има заложен стар на производството - есента на 2020г.
Затова се предполага че това ще е четвъртия модел в производство, освен ако роудстъра не го изпревари 😁
Прав си. Днес е модерно да притежаваш електричка. Заради пустата мода, собствениците им са готови да дадат повече пари и да вършат чудеса от храброст за тяхното зареждане, да са живи и здрави. Те са причината да се повиши търсенето, което създава масово производство и логичното сваляне на цените и изграждане на повече зарядни станции. Това от своя страна, от модна прищявка първоначално, все повече се превръща в по-добрата алтернатива на ДВГ, на все повече места. Същото се случи с компютрите, Интернет, плоските телевизори, смартфоните, мобилния Интернет... За всяко едно от тях съм спорил с много хора и дори аз съм се изненадвал от скоростта им на навлизане в бита. Само преди 10г. смартфонът беше "безсмислена играчка за джендъри", а днес 90% от бабите и дядовците дори носят в джоба по един.
До коментар #25 от "Ами увряха им главите на АНТИелектриците":
Отново ме намесваш в глуповатите си и елементарни разсъждения. Как точно старата технология е по-иновативна, само ти си знаеш, обаче да плямпаш колко са безвредни батериите, трафопостовете и силните ЕМП си е болестно състояние. Все още чакам с измервания да ми покажеш как 2 грама магнит в слушалка от телефон с мощност 1 W, има няколко тесли магнитно поле (мерната единица Тесла, не електромобилът). До тогава просто не ме занимавай!!!
Толкова си неграмотен, че дори не можеш да си формулираш въпроса. Плътността на магнитното поле на неодимовия магнит в слушалката, няма нищо общо с мощността на телефона. дори не можеш да схванеш разликата между магнитно поле от постоянен магнит и електромагнитно поле, което се създава от ток с някаква честота. Да не говорим, че не можеш да схванеш разликата, как се променя вредата върху човека при една и съща мощност, но с различна честота, а после какво е значението на плътността на магнитното поле. Надали ще схванеш, че можеш да гледаш с часове от един метър разстояние, източник на светлина с 2000 вата електрическа мощност, но не можеш да гледаш и секунда източник на светлина с мощност по-малко от 1 ват, намиращ се на 10 м. от тебе, без да ослепееш безвъзвратно. За тебе всичко се изчерпва с понятието "мощност"
До коментар #27 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Единственото, което не мога да проумея е наглостта ти съчетана с с уникална глупост. Искам да ми покажеш нагледно как полето на 2 грама неодимов магнит е няколко тесли. Празните приказки са твоя запазена марка, но наглостта е най-отблъскващото нещо в теб. Аз показах цитати как за магнитно поле от 1 Тесла е необходим 12 килограмов магнит, после ти дадох линк на реално измерване как ЕМП на слушалките е хиляди пъти по-ниско и в покой и при изключени слушалки. Ти си само този, който вярва в чутовната глупост, че няма проблеми да стоиш в трафопост, а ЕМП на милиони ватове е по-безопасно от това на няколко вата. Ти си просто един смешничък платен служител в НПО, който стана за смях за пореден път!!!
Ти въобще знаеш ли как се мери магнитно поле на постоянен магнит? Осъзнаваш ли, че плътността на водата на една капка е равна на плътността на водата на 20-тонна цистерна или не можеш да схванеш как една капка вода може да има плътност 980 кг на кубичен метър, като тежи по-малко от грам? Толкова са ти жалки познанията че дори не можеш да схванеш какво ти говоря, нали? Схвана ли поне за какво ти говоря в предишния пост? Как може един ват да е по-опасен от 2000 вата?
До коментар #30 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
До кога ще занимаваш аудиторията с тъпите си разсъждения и жалки опити за сравнения между вода и електричество? Ще кажеш ли нещо конкретно или ще продължиш с детските си празнословия? Като няма какво да кажеш, по-добре си трай - току виж, може да минеш за нормален!
Когато се говори за плътност, независимо на какво, тя винаги, ама винаги е отношение на някакво количество към площ или обем. Тесла е мярка за плътност на магнитното поле равна на 1вебер/м² следователно 0,1Wb/0,1м² пак е равно на 1Т , а 0,0001Wb/0,0001м² пак е равно на 1Тесла. Още 11 месеца и 3 седмици и 1000 примера и ще го схванеш. Не е толкова сложно, като закона на Ом и вътрешното съпротивление на батериите или пък радиацията излъчвана от електрическите двигатели.
До коментар #32 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Колкото и пъти да повтаряш една и съща идиотщина, тя няма да стане истина. Ти написа тази чутовна глупост: Публикувано във факти.бг: "После няколкото Tesla, на неодимовият магнит в слушалката на мобилният ти телефон, който доближаваш на милиметри от главата си". Ето какво пишат хората: 01 T); Голям 12-килограмов магнит на високоговорител осигурява поле с напрегнатост 1 T в междината за бобината на мембраната". Ето ти отновои клип с измервания: https://www.youtube.com/watch?v=hht9ExlgYfs Така, че сам се сети къде може да си завреш елементарните разсъждения. Единственото по-голямо от глупостта ти е твоята наглост! Интересно до кога и колко още може да се излагаш?
Нарочно не съм дал линк дори към Уикипедия, откъдето съм цитирал и не съм ползвал обиди, за да не ми триеш поста АНТИелектриче, понеже не ти е угодно написаното. Правя скрийншот и ще го поствам докато не заключите коментарите! Поствам дословно без редакция изтрития пост:
И от къде взе този цитат? Дай оригиналния източник. Упс, не можеш. Сега прочетох по-обстойно страницата, която започва с това: "Проблеми със страницата
За информацията в тази статия или раздел не са посочени източници. Въпросната информация може ДА Е НЕПЪЛНА, НЕТОЧНА ИЛИ ИЗЦЯЛО НЕВЯРНА.
Имайте предвид, че това може да стане причина за изтриването на цялата статия или раздел.
Тази статия се нуждае от вниманието на редактор с по-задълбочени познания.
Ако смятате, че имате необходимите знания, подобрете тази страница." В тази страница са написани ОТКРОВЕНИ ГЛУПОСТИ И ЛЪЖИ. Именно заради това не е добра идея да се образоваш от Уикипедия.
Я да те хвърля в шок и ужас! Знаеш ли колко е голям един атом и колко тежи в сравнение с 12-килограмов магнит? Е как тогава магнитното поле в един атом може да бъде над 1000 Тесла? Най-вероятно между слушалките няма атоми, защото иначе онзи уред във видеоклипа щеше да ги отчете, нали? Добре, че според тебе атоми има само в атомната централа и атомните бомби.
До коментар #38 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Сега това ли измисли - бухахахахаха? Не е истина колко си заблуден! До кога бе, до кога ще падаш толкова ниско и ще продължаваш да демонстрираш такова фрапиращо невежество? Всъщност само чаках да изръсиш подобна глупост, защото ти и идея си нямаш какво се случва на квантово ниво и, че именно електрона поражда магнитното поле. Как може да си толкова нагъл, как може да съществуват такива като теб изобщо? И за да се продължи отново до безкрайност писането ти на глупости, чакам клип в измервания, в който да се вижда, че магнит с тегло 2 грама, поражда ЕМП от няколко тесли. Аз ти дадох достатъчно примери! Казах ти вече - просто си трай, за да изглеждаш нормален!
Много избирателно си подбираш източниците. Винаги там където пишат най-големите глупости. Ако отвориш руската версия на Уикипедия ще прочетеш:
Магнитные поля в атомах — от 1 до 10 килотесла (103 — 104 Тл).
Как можеш да вярваш на източник в който дори формулите са объркани. Хайде отвори българската версия и сравни формулите с който и да е език. Има ли някаква прилика? Да ми даваш за пример Линк в който не различават знака за умножение от знака за деление, говори само за твоето интелектуално ниво. Дадох ти цитати от английската версия в който се казва колко е плътността на магнитното поле на всеки един неодимов магнит. силата му на привличане е равна на площта по плътността. Чак тогава размерът има значение.
До коментар #25 от "Ами увряха им главите на АНТИелектриците":
Само, че удобно забравяш, че при мобилните комуникации имаше период на "мобифони" и дори пейджъри. При телевизорите по едно време плазмите бяха голямата работа, но и те не се задържаха. С други думи, кое те кара да мислиш, че електричките с литиеви батерии са новите смартфони, а не аналогови мобифони и ще променят света?
Я пак прочети мнението ми и цитирай къде съм говорил за литиево-йонни батерии? Още сега има по-добри батерии, но литиево-йонните са на пазара заради ниската си цена, защото технологията е позната и се произвежда от години, а не защото е добра. Бъдещите батерии нито ще са литиеви, нито ще са с течен електролит. Електродите също се усъвършенстват и вероятно всички за в бъдеще ще станат графенови, което ще позволи използването на други материали за електролит. LED телевизорите винаги са били по-добри от плазмените, но в началото бяха в пъти по-скъпи от тях. Масово се налага не по-добрата технология, а по-евтината. Налагането на ДВГ пред електромобилите преди век, е живото доказателство. В наши дни, електромобилите ще се наложат масово, едва след като станат равни по цена или по-евтини от ДВГ. Никой не го е еня за екологията, когато му бъркаш в джоба.
До коментар #40 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Ще дадеш ли измервания или ще продължаваш да разтягаш локуми? Това с електрона беше поредната ти глупост, защото не може да асимилираш изобщо какви ги бръщолевиш. Ще си траеш ли да изглеждаш нормален или избираш да продължаваш да тролиш идиотщини, че 2 грама магнит в слушалките поражда поле от няколко Тесли?
До коментар #42 от "Ами увряха им главите на АНТИелектриците":
Ама ти така кажи, че си говорим по принцип, бре! Като пуснат не-литиеви батерии с твърд "електролит" тогава ела и обяснявай електриките колко са практични, евтини, екологични, и как бъдещето им принадлежи. Засега дори върхът на върховете при електричките Тесла е с мокри литиеви батерии, така че за чий се пънкяш да ги боготвориш тези електрички и да обясняваш как доминацията им е неизбежна?
Настоящето и близкото бъдеще така или иначе принадлежи на литиево-йонните батерии. По-песимистични прогнози, през 2025 година цените на електромобилите и автомобилите с ДВГ ще се изравнят. Ако гледаме тенденциите ще стане доста по-рано. За да се смени технологията на литиево-йонните батерии ще са необходими десетина години, така че доминацията ще си е с литиево-йонни батерии колкото и недостатъци да имат те. Коя технология ще ги замени е рано да се каже. Дори сегашното технологично ниво на литиево-йонните батерии е достатъчно за 95% от шофьорите. Проблемите вече се прехвърлят единствено на липсата на зарядна инфраструктура, а не на самите електромобили. Дори редовното "до морето" е проблем на зарядната инфраструктура, а не на десетте минути време за зареждане.
Вземи си пусни отново клипа и се заслушай какво точно мерят в него. Това измерване е за звукови честоти. Говори се за следващ клип в който ще измерват радиочестотите. В кой клип трябва да гледам измерването на магнита? Постоянен магнит говори ли ти нещо? Той на каква честота работи? С какво се захранва? От батерията на телефона през жака за слушалките? Все още ли не си прочел в Уикипедия каква е разликата между ЕЛЕКТРОмагнитно поле и магнитно поле. Я прочети на уреда кое от двете мери?
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Още ли не сте се научили да броите
Коментиран от #16
11:14 15.03.2019
2 Манавски
11:16 15.03.2019
3 Манавски
11:19 15.03.2019
4 Манавски
11:20 15.03.2019
5 Renault
11:25 15.03.2019
6 сектант
11:40 15.03.2019
7 гост
12:34 15.03.2019
8 Driving pleasure
Коментиран от #9
12:52 15.03.2019
9 Кво ти пука
До коментар #8 от "Driving pleasure":
Важното е, че ще се продава по-добре от модел 3 на всички пазари. А дори модел 3 е бестселър на всеки пазар на електрички където е пуснат за продажба. Е-трон събра 10 000 поръчки за няколко месеца. Ха на бас за колко време Модел У ще събере толкова? Колко време им даваш за 10 хиляди депозита?13:08 15.03.2019
10 123
Коментиран от #11
15:37 15.03.2019
11 гост
До коментар #10 от "123":
Ще се продават много добре,но не и в България,защото там хората са много умни и карат 20 годишни дизели.18:22 15.03.2019
12 Каракуд
20:06 15.03.2019
13 Язе
20:12 15.03.2019
14 tyuijkl
Коментиран от #18
00:20 16.03.2019
15 гост
07:05 16.03.2019
16 Мен
До коментар #1 от "Още ли не сте се научили да броите":
Тъй като първия Роудстър е на практика Лотус с електрическо задвижване от Тесла, феновете на Тесла не го приемат за истинска или чистокръвна Тесла. На практика е някакъв мелез, въпреки че не е хич лоша кола.Както и да е , това е четвъртия модел разработен от Тесла от нулата така да си каже.
Така че авторът на статията е прав !
Коментиран от #17
08:54 16.03.2019
17 А ти доколко можеш да броиш?
До коментар #16 от "Мен":
Броим Ами хайде да броим тогава по ред на представяне, какви разработки напълно е направила Тесла. Първо модел S, второ модел Х, трето модел 3, всички дотук са в производство, четвъртият представен беше Тесла семи, петият представен Tesla Roadster второ поколение, шестият представен е Tesla model У. Няма начин по който да ги броиш и Tesla model У да е четвърти.Коментиран от #24
09:05 16.03.2019
18 Ами увряха им главите на АНТИелектриците
До коментар #14 от "tyuijkl":
Дори те видяха, че бъдещето в средносрочен план принадлежи на електромобилите. Установиха, че това няма да е краткотраен експеримент който ще приключи другата година. Че Тесла няма да фалира другата седмица и не е пирамида. Шефовете на любимите им марки, които до миналата година се подиграваха на Тесла, сега ни засипват с картинки обещания как ще стигнат Тесла след няколко години. Електромобилите стават по-евтини, по-леки и се зареждат все по-бързо. Зарядни станции никнат, като гъби след дъжд. Оказа се, че да произведеш някакъв електромобил не е проблем за никой, но да произведеш днес такъв, с параметрите на Тесла от преди 7 г. не е лесна работа и никой засега не може да го предложи на разумна цена, а Тесла вече представя и произвежа още по-добри. То няма вече база дискусия. Повечето опорни точки рухнаха, а нови не се задават.Коментиран от #22
10:20 16.03.2019
19 Скъп гост
11:29 16.03.2019
20 Зомбиран електрик
Коментиран от #21
11:53 16.03.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 56ещжшио
До коментар #18 от "Ами увряха им главите на АНТИелектриците":
Или просто модата им отминава. Като на въртенето на обръч преди 50 години (hula hoop) или "спинерите" и ловенето на Покемони отпреди година-две.Коментиран от #23, #25
20:57 16.03.2019
23 ОБЯВА
До коментар #22 от "56ещжшио":
Заменям Тесла Х, 2016 г., задните врати понякога не се отварят/затварят, за малко употребявано Тамагочи.22:15 16.03.2019
24 Мен
До коментар #17 от "А ти доколко можеш да броиш?":
Прав си гост .Мисля че в случая разминаването идва от друго място. В случая се има предвид модели които се произвеждат .
На практика Тесла в момента произвеждат само 3 модела , другите 3 са концепции които в момента не се знае кога и при какви обстоятелства ще започнат да се произвеждат. Единствено за Модел Y има заложен стар на производството - есента на 2020г.
Затова се предполага че това ще е четвъртия модел в производство, освен ако роудстъра не го изпревари 😁
22:23 16.03.2019
25 Ами увряха им главите на АНТИелектриците
До коментар #22 от "56ещжшио":
Прав си. Днес е модерно да притежаваш електричка. Заради пустата мода, собствениците им са готови да дадат повече пари и да вършат чудеса от храброст за тяхното зареждане, да са живи и здрави. Те са причината да се повиши търсенето, което създава масово производство и логичното сваляне на цените и изграждане на повече зарядни станции. Това от своя страна, от модна прищявка първоначално, все повече се превръща в по-добрата алтернатива на ДВГ, на все повече места. Същото се случи с компютрите, Интернет, плоските телевизори, смартфоните, мобилния Интернет... За всяко едно от тях съм спорил с много хора и дори аз съм се изненадвал от скоростта им на навлизане в бита. Само преди 10г. смартфонът беше "безсмислена играчка за джендъри", а днес 90% от бабите и дядовците дори носят в джоба по един.Коментиран от #26, #41
08:42 17.03.2019
26 Антиелектрика
До коментар #25 от "Ами увряха им главите на АНТИелектриците":
Отново ме намесваш в глуповатите си и елементарни разсъждения. Как точно старата технология е по-иновативна, само ти си знаеш, обаче да плямпаш колко са безвредни батериите, трафопостовете и силните ЕМП си е болестно състояние. Все още чакам с измервания да ми покажеш как 2 грама магнит в слушалка от телефон с мощност 1 W, има няколко тесли магнитно поле (мерната единица Тесла, не електромобилът). До тогава просто не ме занимавай!!!Коментиран от #27
15:31 17.03.2019
27 Функционално неграмотен си. Доказано!
До коментар #26 от "Антиелектрика":
Толкова си неграмотен, че дори не можеш да си формулираш въпроса. Плътността на магнитното поле на неодимовия магнит в слушалката, няма нищо общо с мощността на телефона. дори не можеш да схванеш разликата между магнитно поле от постоянен магнит и електромагнитно поле, което се създава от ток с някаква честота. Да не говорим, че не можеш да схванеш разликата, как се променя вредата върху човека при една и съща мощност, но с различна честота, а после какво е значението на плътността на магнитното поле. Надали ще схванеш, че можеш да гледаш с часове от един метър разстояние, източник на светлина с 2000 вата електрическа мощност, но не можеш да гледаш и секунда източник на светлина с мощност по-малко от 1 ват, намиращ се на 10 м. от тебе, без да ослепееш безвъзвратно. За тебе всичко се изчерпва с понятието "мощност"Коментиран от #28, #29
16:01 17.03.2019
28 Неграмотен гост
До коментар #27 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
За мен всичко се изчерпва с времето 0 - 100 км/ч и обещанията на бате Илон17:38 17.03.2019
29 Антиелектрика
До коментар #27 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Единственото, което не мога да проумея е наглостта ти съчетана с с уникална глупост. Искам да ми покажеш нагледно как полето на 2 грама неодимов магнит е няколко тесли. Празните приказки са твоя запазена марка, но наглостта е най-отблъскващото нещо в теб. Аз показах цитати как за магнитно поле от 1 Тесла е необходим 12 килограмов магнит, после ти дадох линк на реално измерване как ЕМП на слушалките е хиляди пъти по-ниско и в покой и при изключени слушалки. Ти си само този, който вярва в чутовната глупост, че няма проблеми да стоиш в трафопост, а ЕМП на милиони ватове е по-безопасно от това на няколко вата. Ти си просто един смешничък платен служител в НПО, който стана за смях за пореден път!!!Коментиран от #30
19:03 17.03.2019
30 Функционално неграмотен си. Доказано!
До коментар #29 от "Антиелектрика":
Ти въобще знаеш ли как се мери магнитно поле на постоянен магнит? Осъзнаваш ли, че плътността на водата на една капка е равна на плътността на водата на 20-тонна цистерна или не можеш да схванеш как една капка вода може да има плътност 980 кг на кубичен метър, като тежи по-малко от грам? Толкова са ти жалки познанията че дори не можеш да схванеш какво ти говоря, нали? Схвана ли поне за какво ти говоря в предишния пост? Как може един ват да е по-опасен от 2000 вата?Коментиран от #31
19:54 17.03.2019
31 Антиелектрика
До коментар #30 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
До кога ще занимаваш аудиторията с тъпите си разсъждения и жалки опити за сравнения между вода и електричество? Ще кажеш ли нещо конкретно или ще продължиш с детските си празнословия? Като няма какво да кажеш, по-добре си трай - току виж, може да минеш за нормален!21:16 17.03.2019
32 Функционално неграмотен си. Доказано!
Коментиран от #33
23:19 17.03.2019
33 Антиелектрика
До коментар #32 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Колкото и пъти да повтаряш една и съща идиотщина, тя няма да стане истина. Ти написа тази чутовна глупост: Публикувано във факти.бг: "После няколкото Tesla, на неодимовият магнит в слушалката на мобилният ти телефон, който доближаваш на милиметри от главата си". Ето какво пишат хората: 01 T); Голям 12-килограмов магнит на високоговорител осигурява поле с напрегнатост 1 T в междината за бобината на мембраната". Ето ти отновои клип с измервания: https://www.youtube.com/watch?v=hht9ExlgYfs Така, че сам се сети къде може да си завреш елементарните разсъждения. Единственото по-голямо от глупостта ти е твоята наглост! Интересно до кога и колко още може да се излагаш?Коментиран от #38
07:03 18.03.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Функционално неграмотен си. Доказано!
И от къде взе този цитат? Дай оригиналния източник. Упс, не можеш. Сега прочетох по-обстойно страницата, която започва с това: "Проблеми със страницата
За информацията в тази статия или раздел не са посочени източници. Въпросната информация може ДА Е НЕПЪЛНА, НЕТОЧНА ИЛИ ИЗЦЯЛО НЕВЯРНА.
Имайте предвид, че това може да стане причина за изтриването на цялата статия или раздел.
Тази статия се нуждае от вниманието на редактор с по-задълбочени познания.
Ако смятате, че имате необходимите знания, подобрете тази страница." В тази страница са написани ОТКРОВЕНИ ГЛУПОСТИ И ЛЪЖИ. Именно заради това не е добра идея да се образоваш от Уикипедия.
07:46 18.03.2019
36 Функционално неграмотен си. Доказано!
https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Тесла_(единица)#/languages
Могат да сравнят написаното там на български и английски и да видят очевидната разлика.
07:53 18.03.2019
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Функционално неграмотен си. Доказано!
До коментар #33 от "Антиелектрика":
Я да те хвърля в шок и ужас! Знаеш ли колко е голям един атом и колко тежи в сравнение с 12-килограмов магнит? Е как тогава магнитното поле в един атом може да бъде над 1000 Тесла? Най-вероятно между слушалките няма атоми, защото иначе онзи уред във видеоклипа щеше да ги отчете, нали? Добре, че според тебе атоми има само в атомната централа и атомните бомби.Коментиран от #39
08:04 18.03.2019
39 Антиелектрика
До коментар #38 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Сега това ли измисли - бухахахахаха? Не е истина колко си заблуден! До кога бе, до кога ще падаш толкова ниско и ще продължаваш да демонстрираш такова фрапиращо невежество? Всъщност само чаках да изръсиш подобна глупост, защото ти и идея си нямаш какво се случва на квантово ниво и, че именно електрона поражда магнитното поле. Как може да си толкова нагъл, как може да съществуват такива като теб изобщо? И за да се продължи отново до безкрайност писането ти на глупости, чакам клип в измервания, в който да се вижда, че магнит с тегло 2 грама, поражда ЕМП от няколко тесли. Аз ти дадох достатъчно примери! Казах ти вече - просто си трай, за да изглеждаш нормален!08:28 18.03.2019
40 Функционално неграмотен си. Доказано!
Магнитные поля в атомах — от 1 до 10 килотесла (103 — 104 Тл).
Как можеш да вярваш на източник в който дори формулите са объркани. Хайде отвори българската версия и сравни формулите с който и да е език. Има ли някаква прилика? Да ми даваш за пример Линк в който не различават знака за умножение от знака за деление, говори само за твоето интелектуално ниво. Дадох ти цитати от английската версия в който се казва колко е плътността на магнитното поле на всеки един неодимов магнит. силата му на привличане е равна на площта по плътността. Чак тогава размерът има значение.
Коментиран от #43
08:46 18.03.2019
41 54tgh
До коментар #25 от "Ами увряха им главите на АНТИелектриците":
Само, че удобно забравяш, че при мобилните комуникации имаше период на "мобифони" и дори пейджъри. При телевизорите по едно време плазмите бяха голямата работа, но и те не се задържаха. С други думи, кое те кара да мислиш, че електричките с литиеви батерии са новите смартфони, а не аналогови мобифони и ще променят света?10:31 18.03.2019
42 Ами увряха им главите на АНТИелектриците
Коментиран от #44
11:04 18.03.2019
43 Антиелектрика
До коментар #40 от "Функционално неграмотен си. Доказано!":
Ще дадеш ли измервания или ще продължаваш да разтягаш локуми? Това с електрона беше поредната ти глупост, защото не може да асимилираш изобщо какви ги бръщолевиш. Ще си траеш ли да изглеждаш нормален или избираш да продължаваш да тролиш идиотщини, че 2 грама магнит в слушалките поражда поле от няколко Тесли?11:32 18.03.2019
44 56ещжшио
До коментар #42 от "Ами увряха им главите на АНТИелектриците":
Ама ти така кажи, че си говорим по принцип, бре! Като пуснат не-литиеви батерии с твърд "електролит" тогава ела и обяснявай електриките колко са практични, евтини, екологични, и как бъдещето им принадлежи. Засега дори върхът на върховете при електричките Тесла е с мокри литиеви батерии, така че за чий се пънкяш да ги боготвориш тези електрички и да обясняваш как доминацията им е неизбежна?Коментиран от #45
13:32 18.03.2019
45 Ами увряха им главите на АНТИелектриците
До коментар #44 от "56ещжшио":
Настоящето и близкото бъдеще така или иначе принадлежи на литиево-йонните батерии. По-песимистични прогнози, през 2025 година цените на електромобилите и автомобилите с ДВГ ще се изравнят. Ако гледаме тенденциите ще стане доста по-рано. За да се смени технологията на литиево-йонните батерии ще са необходими десетина години, така че доминацията ще си е с литиево-йонни батерии колкото и недостатъци да имат те. Коя технология ще ги замени е рано да се каже. Дори сегашното технологично ниво на литиево-йонните батерии е достатъчно за 95% от шофьорите. Проблемите вече се прехвърлят единствено на липсата на зарядна инфраструктура, а не на самите електромобили. Дори редовното "до морето" е проблем на зарядната инфраструктура, а не на десетте минути време за зареждане.14:34 18.03.2019
46 Функционално неграмотен си. Доказано!
16:07 18.03.2019
47 ееееее
13:22 22.03.2019