Италианският производител Pagani Automobili разработва специална серия на хиперавтомобила Huayra с името Dragon. Серията с тираж 5 екземпляра е поръчана от руската компания TopCar Design.
Dragon ще се отличава от "стандартната" Huayra предимно по аеродинамичния пакет. Отзад ще има фиксирано антикрило от въглеродни нишки и грамаден дифузьор, а на покрива ще се появи въздухозаборник с "гребен", а калниците ще получат вентилационни прорези.
Промени по механиката не се предвиждат. Dragon ще се оборудва с познатия от екстремната Huayra BC 6.0-литров V12 с два турбокомпресора, мощност 800 к.с. и максимален въртящ момент 1 100 Нм, предават към задните колела през седемстепенен робот Xtrac.
Изходният модел ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.7 секунди. Pagani Huayra Dragon обаче може би ще бъде една идея по-бърз заради оптимизираната аеродинамика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
11:40 21.03.2019
2 Знам
11:44 21.03.2019
3 Bahti
11:59 21.03.2019
4 onq s konq
12:43 21.03.2019
5 Случаен
12:47 21.03.2019
6 12345
13:17 21.03.2019
7 гост
Коментиран от #8, #11
13:29 21.03.2019
8 Някой
До коментар #7 от "гост":
Викаш французите, японците и хамерите и те са изостанали щото си купуват италиански коли?Коментиран от #9
14:12 21.03.2019
9 гост
До коментар #8 от "Някой":
Не той нищо не вика.Ти казваш така,защото те е яд ,че една кола не можете да направите.Освен Лада и Москвич -нищо друго не излиза от Раша. Добре,че Рено ви купиха заводите та да видите как се правят коли,а не каруци.Коментиран от #10
14:19 21.03.2019
10 Някой
До коментар #9 от "гост":
Рено и кола, Хахахаха. Когато Лада са имали двигател с горно разположен разпред. вал и 65к.с. от ~1200 кубика, рено са имали някакво подобие на двигател с долно разположен разпред. вал и 54к.с. от 1500 кубика. Развития запад...Коментиран от #12
14:30 21.03.2019
11 АLFA Q 4
До коментар #7 от "гост":
АБЕ ГОСТЕ ТИ КАТО СИ НА НИВО МЕРЦЕДЕС,, ЩО НЕ СИ ПОРЪЧАШ, 11, БРОЯ И ДА ПРЕЦАКАШ РАШКИТЕ21:34 21.03.2019
12 Гост
До коментар #10 от "Някой":
Много си наивен. Даже Лада не е ваша кола,а сте купили от Фиат тяхното 124. За вашия Москвич крадете двигатяля на BMW,но защото сте нация техническа,не можете да разберете съставите на сплавите от които е изработен мотора,за това на Масквича му се правише основен ремонт на 90 000 км.За нищо не ставате рашки,едно свястно нещо не можете да измислите. Дадохме ви азбука,направихме ви християни,но си останахте същите говедаКоментиран от #13
22:16 21.03.2019
13 Random
До коментар #12 от "Гост":
И си вярваш? Ладовивт двигател няма нищо общо с фиатовия, първо разред. вал е в главата, а не в блока, и второ - междуцилиндровото разстояние е 95мм вместо 91мм. Нищо общо. УЗАМ-412 няма много общи с бмв, да, газоразпред. механизъм е ПОДОБЕН, но НЕ Е ЕДНАКЪВ. Като за начало блокът е с напълно различна конструкция - алуминиев блок с чугунени ризи. Междуцилиндровото разстояние е различно пак - 104мм вместо 98мм. Това ще рече че няма и една част която да пасва от единия двигател на другия. За сплавите не си прав. Проблемът на руснаците е че след Сталин развитието на промишлеността спира. Технологията на изработка - леене, пресоване, фрезоване и т.н. остават на ниво 1950г. за по-голямата част от периода 1953-1980г. Инженерите нямат никаква вина че управляващите са избирани по военни медали, а не по техническа или икономическа грамотност. Инженерите са разработвали нещо което е еквивалентно на западното, министърът на съответният отрасъл го отсвирва защото е тъп. Москвич С-серия - независимо окачване отпред и отзад, двигател с два разред. вала, тестван срещу порше, бмв и др западни автомобили по издръжливост и накрая Поляков спира проекта и подарява на инженерите Симка, оттам Алеко и след това фалит. Затова мразя комунизма, защото той е виновен за изоставането на Русия.22:44 21.03.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.