17 Април, 2019 13:15 11 866 83

Още по-бърз Nissan GT-R

  • nissan-
  • gt-r-
  • nismo
Още по-бърз Nissan GT-R - 1

През далечната 1968 година, когато в автомобилите се интегрираха още с карбуратори, Nissan представи един наистина прогресивен двигател, обозначен с индекс S20. Година по-късно този мотор бе монтиран на GT-R Skyline. Двулитровият шестак с карбуратори Mikuni-Solex развива невероятните за онова време 160 конски сили при 7 000 об/мин.

Оттогава до днес са изминали 50 години и именно по този повод японците ще покажат на автосалона в Ню Йорк юбилейното купе GT-R 50th Anniversary Edition, както и версията за 2020 година на върховото си суперспортно купе GT-R Nismo 2020. Актуалният GT-R се произвежда от 2007 година, но японците непрекъснато го модернизират.

Сега, двигателят на GT-R Nismo 2020 получава турбокомпресори от състезателната версия GT3, благодарение на които турбодупката на ниски обороти е намалена значително. Според японците, доработеният агрегат ще направи колата много по-бърза. Последната модификация GT-R Nismo ще е достъпна и в изпълнение 50th Anniversary Edition.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 GT-R

    124 41 Отговор
    Трепач на поршета, М-ки БМВ-та, АМГ-та ... и всякакви други немски колесарници

    Коментиран от #27, #49

  • 2 Перър

    89 1 Отговор
    хубава кола

    Коментиран от #4

  • 3 дявола

    7 100 Отговор
    Пълна котура

    Коментиран от #13, #21

  • 4 точно

    87 6 Отговор

    До коментар #2 от "Перър":

    Жестока и брутално красива
  • 5 Ивайло

    100 0 Отговор
    Фен съм на БМВ, но баш наточените бегачки като Supra и специално легендата GT-R заслужават уважение и възхищение!!!
  • 6 гост

    69 1 Отговор
    Неуспоримо е, че при спортните коли няма по-добро съотношние цена/мощност от Нисан. Ако искаш същите показатели от друга марка като Ламборджини или Порше ще трябва да се бръкнеш с двойно повече.

    Коментиран от #24

  • 7 Карачо

    61 2 Отговор
    Брутална машина. Абсолютна уникалност са постигнали японците с това бижу, което търпи на зверски тунинг. А цената на Годзилата е недостижима от никой. Няма кола на света с подобни характеристики на такава ниска цена. За много пари всеки може да направи супер Марио. Номерът е за малко пари да го направиш и то така, че да си с 99% от случайте по-бърз от всички.

    Коментиран от #18

  • 8 Toyota Celica gt4 st205

    16 25 Отговор
    Спор няма колата е трепач, но са взаимствали тези охладители отгоре на калници те от Porsche 911Gt2 RS.
  • 9 Вуте

    21 5 Отговор
    Некой нема ли да каже нещо за дъстър ?

    Коментиран от #10

  • 10 Сектант

    25 8 Отговор

    До коментар #9 от "Вуте":

    Аз пък си поръчах подлакатник за Дъстъра,щото не е серийна екстра.За 200 лв и съм страшен гъзар вече щото карам с една ръка.
  • 11 Б. Б

    14 6 Отговор
    Всичко е копие от Волга.
  • 12 С.С

    13 2 Отговор
    Ако на марината на Диневи в Свети Влас спрат М5, RS7, AMG 55, ST, R-Line и някое такова Nismo,тупалките,надничащи от крайбрежните ресторанти познайте къде ще искат краката им да оставят отпечатъци. Отвътре на челното стъкло...
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Иво

    18 1 Отговор
    Годзила
  • 15 onq s konq

    18 10 Отговор
    Е текъф подобен скоро го правих сам да си говори на магистралата ем бех сипал на беенвето от тая нафта къде ми я дава комшията по-тънко !!!

    Коментиран от #16

  • 16 Все тая

    22 2 Отговор

    До коментар #15 от "onq s konq":

    Дообре, щом казваш. Ама тоя с нисана да не би да бил спрял да пикае?
  • 17 Кольо Камиона

    9 29 Отговор
    Пробвах Годзилата, върви на пожар, но тавана е малко нисък и главата ми опира, а ако сложа и каска става тегаво. Освен това таблото е малко като някаква детска компютърна игра. В края на краищата се спрях на 911 и не съжалявам

    Коментиран от #25

  • 18 Антон

    18 13 Отговор

    До коментар #7 от "Карачо":

    Да те светна че актуалното нисмо гони цена от близо 400 хил.лв. в магазина. Това от статията ако го пуснат може и да мине тази граница. Да обикновения гт-р , с цена около 200 хил.лв. нов е достатъчно бърза кола, като на тази цена няма друга такава. Естествено за толкова пари толкова - от слизане и качване шевовете на шофьорската седалка вече двата пъти се късат и ги шият, като ти звъни телефона, инфотейнмъмта не изписва номера от който те търсят, нямаш право да изключваш vdc-то, а тогава колата върви най-много, защото ако се счупи нещо гаранцията няма да важи, в колата има нещо като блек бокс и записва всичко, така че не може да излъжеш, като интериор и инфотейнмъмт се вижда че това е концепция на повече от 10 год.. говоря ти за кола купена нова от магазина преди почти 2 години и вече на малко над 20 хил.км. Това нещо само децата му се радват и мотористите и естествено аз й изкарвам буталата

    Коментиран от #20

  • 19 Алфа Ромео

    37 1 Отговор
    Видях един път ГТ-Р как стартира от светофара на един булевард, явно му даде здраво газ, не съм виждал на живо кола да ускорява толкова бързо, беше нереално, и то без да вдига много шум, просто си отлетя!
  • 20 МSux

    28 3 Отговор

    До коментар #18 от "Антон":

    Ти ако си взел такава кола за да и ползваш екстрите , значи си объркал колата тотално.

    Коментиран от #22

  • 21 Японеца

    18 8 Отговор

    До коментар #3 от "дявола":

    котура е астрата и голфа на плаката в стаята ти пич**! Тресе ви всички злобата, като видите НИСАН, който не може да стигнете от 2007г.
  • 22 Антон

    14 7 Отговор

    До коментар #20 от "МSux":

    Добре де, аз не ти говоря за масажи на седалките. Говоря ти че не може дс изпише номера, който те търси?! А като ми говориш че бъркам колата защото има куци недосмислици, които ти наричаш екстри, би ли ми обяснил защо произоводителя е сложил: подгравяне седалки, ел. такива, кожа, климатик. Спокойно можеше да го няма и да довърши визията на лагерница. Обаче то знаеш по-добре от японеца.....що не вземеш да им напишеш едно писмо и да им кажеш да махмат примерно ел.седалките с подгряване, защото това е спортна кола

    Коментиран от #23

  • 23 Алфа Ромео

    17 2 Отговор

    До коментар #22 от "Антон":

    Много са ми интересни такива като теб бе пич, като не ти харесва колата що си я купил (ако изобщо имаш такава). Не видя ли предварително кво представлява колата, тест-драйв не направи ли, искаш да кажеш че хвърли няква торба с 200 бона и се метна направо на колата и сега мрънкаш.

    Коментиран от #29

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 аман от фантазьори

    7 0 Отговор

    До коментар #17 от "Кольо Камиона":

    Каза Кольо и са събуди :D
    Шматка, ти за плейстейшъна ли разправяш?!?
  • 26 Мартин

    9 0 Отговор
    Возил съм се в такъв модел 2018г производство, върви на бургия.
  • 27 Да го духаш

    5 22 Отговор

    До коментар #1 от "GT-R":

    Тая пробита, радиоактивна, японска тенекия изглежда като нещо по - долно и от плюнка пред Porsche и Mercedes!

    Коментиран от #30, #35

  • 28 гощо

    1 17 Отговор
    Миксер нЕкъв! Джапанка!
  • 29 Все тая

    13 0 Отговор

    До коментар #23 от "Алфа Ромео":

    Ти мислиш ли че изобщо е сядал в такава кола? Само драскачи тука. Избиване на комплекси, интернет герои. Повече от половината нямат и годините за книжка.

    Коментиран от #33

  • 30 Все тая

    12 1 Отговор

    До коментар #27 от "Да го духаш":

    Може и така да е, ама ги прави точка в огледалото. Като те стигне с убития мерцедес ти пуска левия мигач и му гледаш задния номер за кратко, защото няма как да го стигнеш.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Все тая

    9 6 Отговор

    До коментар #31 от "Зелено":

    Нещо, което работи перфектно, не се пипа!!, няма порше, няма мерцедес, които да се сравняват с гтр! Те мерцедес с бмв не могат да се справят, какво да говорим за гтр. На поршето кое му е по-добро? Возията ки? Ако говориш за панамера съм съгласен. Ама 911 и той вози като лагерница, и е нормално за всяка една такава кола.
  • 33 Антон

    5 3 Отговор

    До коментар #29 от "Все тая":

    Това че ти нямаш не значи авточатически че и другите нямат. Съветвам те да отидеш до дилърството на порше и да видиш последното поколение 911 , което излезе преди има няма месец. После отиди и разгледай гтр. Сам ше разбереш защо едното е 100 а другото 200 хил.евро. Коли като макларъни и подобни няма да ги споменавам. Мислиш ли че маратонки за 50 лв. Са съшите като тези от 200. Да и двете са маратонки, имат подметки и връзки. И токлкова с приликата.

    Коментиран от #34

  • 34 Все тая

    2 2 Отговор

    До коментар #33 от "Антон":

    Ама геройче, ти само си ги гледал тея коли. Ако имаш или си имал такива коли, ако изобщо можеш да си пизволуш и гумите за тези коли едва ли би имал време да драскаш тъпотии тука. Целия свят признава гтр-за по бърза философ Антон твърди обратното. Я погледай малко видийца и пак дрънкай. Мога да ти покажа маратонки за 200лв как се късат на втория месец, и маратонки за 50лв почти две години как не са мръднали. Са ме питай кога ще си взема маратонки за 200лв. Ненказвам че поршето е лоша кола, ама не е като гтр. По бързина, по функционалност няма как да ги сравниш.

    Коментиран от #36

  • 35 аман от фантазьори

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "Да го духаш":

    Бъйльовците да мълчат, плюнката е помогнала да се пръкнеш, и сеа да плюнчиш дет ич абер си немаш!!!
  • 36 Антон

    3 3 Отговор

    До коментар #34 от "Все тая":

    Колко ограничено мислене! Виж си изказа и ще разбереш колко си комплексриан след като свеждаш всичко до едни гуми. Според твоята логика хората с възможности не боледуват, не ползват интернет, не бива да пишат коментари под статиите, не може да се говори с тях нормално, абе направо ние с Гтр-те сме некви от друга планета.Кола нова в магазина на цената на добре оборудвано ново дизелово БМВ 5 или някаква е класа с трилитров дизел или хибриден лексус от средна класа. Отиди на бул.България към 10 сутринта или вечер и обърни внимание какви автомобили слизат и се качват към Бояна. После ми разправяй че Гтр е едва ли не е чудо да да си го купиш. И между другото имам и порше та имам преки наблюдения върху двата автомобила. Ела някой път на лап батъл в Серес да видиш истински коли

    Коментиран от #37, #39, #40

  • 37 Все тая

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "Антон":

    Имаш ти ама такива с дистанционно. Какво ми даваш за пример наще комплексари. Я иди в Германия да видиш кой кара мерцедес, бмв и порше. Само пенсионерите. И като ненти харесва гтр-а не го гледай бре. Ама то човешката злоба и завист край нямат.

    Коментиран от #44

  • 38 Шофьор

    0 0 Отговор
    Момчета, защо се караме да глупости? Всички караме Голф,дали 4-ка,5-ца-въпрос на финансови възможности...Тези,с гоооолеми такива-Пасат,Ауди А3....Четем повечко,и като видим някоя статийка, написана от някой като нас,дето много чете,опаа-коментираме!
  • 39 Plameni

    0 2 Отговор

    До коментар #36 от "Антон":

    "Все тая" е крайно ограничен
  • 40 Госта

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "Антон":

    Антоне,вземи си лекарствата моето момче и лягай,казано ти е от доктора под стриктен прием,не да пропускаш,че виж пак пишеш глупости
  • 41 некойси

    0 0 Отговор
    Дали реното вече ще е по-бързо от NSX?
    Ама чакай че то идва и новото NSX-R :)

    Коментиран от #42

  • 42 JDM racing

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "некойси":

    Типичния 'чул недочул', нисан може да е под шапката на рено, но GT-r е друга бира и се произвежда в Япония 'автономно', но с NSX няма база за сравнение, токът е по-силен от бензина.

    Коментиран от #43

  • 43 АLFA Q 4

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "JDM racing":

    ТО И Ф. Е. Р. А. Р. И. СИ ИМА ШАПКА
    ФИАТ
    АМААА СИ Е Ф. Е. Р. А. Р. И.
  • 44 Зелено

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Все тая":

    Човече, ти наистина ли не вдяваш или само се правиш. Човека ти казва за разликите между двете марки защото има преки наблюдения като собственик, ама простия българин не допуска че има хора с повече възможности от него по света, че и в родината му. И какво излиза? Че никой от тук коментиращите не може да си позволи по- хубава кола или гуми? Подкрепям изказванията на колегата защото и аз имам преки наблюдения и то като бивш собственик на 911. По твоята логика и аз съм ненормален комплексар и нямам право да коментирам по форумите?
  • 45 Все тая

    2 3 Отговор
    Ми съдя по приказките на хората. Не може целия свят да казва, че гтр е по бърз от почти всички, а някой си антон да твърди обратното и аз да се дъглася с него. Пак казвам поршето не е лоша кола, но гтр има преимущество от бързина и практичност. Гтр-с пидходящите гуни можеш и зимата да го караш. Поршето някак не го виждам през зимата само с това задно. А сега към професор пламени. Професоре, аз може да съм ограничен, но за разлика от тебе не си купувам неща, които разни измислени тестове с неясни резултати ми налагат.

    Коментиран от #47

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Все тая

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "Антон":

    Какво пишат тука изобщо не ме интересува. Гледал съм достатъчно неща където в реалния живот се случват. И тези неща показват, че гтр бие по бързина мноооооого от топ колите. В това число и поршето. Порше отдавна не е сред най-бързите коли. Какво ми дреме, че имало тропане? Който си купува колата да си и бере гайлето. Все едно да ми дреме че някой си взел порше и му вози като лагерна количка. Нали на него му друса, не на мен. Карай си колата дето те кефи и не оплювай другите. За всеки влак си има пътници. На вкус и цвет тавариш нет. Има много хора дето ще ти кажат, че порше и на снимка няма да си вземат. Ама както съм казвал много пъти: Ганьовска работа. Той една гайка не е напрсвил, ама дава акъл на хора с многогодишна история как да правят коли. Ми иди им кажи как да я правят като си капацитет.

    Коментиран от #50

  • 49 Калашников

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "GT-R":

    Ти пък много бягаш Само да не те нося с краката напред бавно
  • 50 Plameni

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Все тая":

    В кой шампионат Nissan GTR е по- бърз от Porsche 911 ? За Porsche 911 4x4 ни си ли чувал

    Коментиран от #51, #52

  • 51 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Plameni":

    Абе ти верно си дървен философ. Я ми кажи бугати широн в кой шампионат участва? Или ваеорн може би? Или коенсбърг ли беше че не я помня тая,в кой шампионат участват? И те ли не са по-бързи от поршето? За тебе всичко опира до тест и някво комерсиално състезание ли? Състезание в което автомобилите нямат нищо общо с тея по улиците. В кое драг състезание 1/4 миля порше е по-бързо от гтр, я ми кажи? За какво им е на нисан да набиват милиярди за някво си състезание от които файда йок? От там продажби няма да направят. Ти да си виждал бугати в някой шампионат? Или оная дет все и забравям името конг не знам си кво. За какво им е шампионат? Те така или иначе са двете най-бързи коли в света. Аз да имам широн, па ти си имай поршето дето участва или спечелил някъв измислен шампионат. И като те стигна на магистралата в германия и да мина покрай тебе все едно си спрял, нищо че караш с 250км/ч
  • 52 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Plameni":

    Porsche 911 GT (991 II) GT2 RS 3.8 (700 Hp) PDK
    Ускорение от 0 до 100км/ч е 2,8 сек.
    Nissan GT-R (R35) Track Edition 3.8 V6 (570 Hp) 4WD Automatic
    Ускорение от 0 до 100км/ пак 2,8 сек. ама е с 130 кончета по малко. А какво ли ще е ако и нисана е 700кс? Кое излиза че е по-бързо?

    Коментиран от #53, #55

  • 53 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #52 от "Все тая":

    Какво означава когато от двигател с обем 3.8 имаш 700 кс. ,а не 570 макар,че освен конските сили влияние оказат и много други фактори ? Сигурно си чувал за писта Нордшлайфе където всички автомобилни производители се стремят да покажат на какво са способни. Именно там Nissan GTR Nismo стана известен със своето представяне , но именно там абсолютен лидер е Porsche и при състезателните и при сериините автомобили .

    Коментиран от #54

  • 54 Все тая

    1 1 Отговор

    До коментар #53 от "Plameni":

    Ми ти ми кажи какво означава, нали си всезнайко. Каква история има порше и каква гтр. Я ми кажи. От колко време има порше и от колко гтр? Мислил ли си че може би това състезание не е преоритет вече за нисан? Пак те питам и бугати и онова другото конг незнам си кво ли са по-бавни от порше? Или са по-лоши от порше дамо защото не участват в такива състезания? Много, ама мнооооого тъпо и ограничено мислене. В тея състезания колите нямат нищо общо с тея дето гледаш по пътищата. Нали си наясно или и това трябва да ти се разяснява? Кажи ми едно драг състезание където порше да доминира? Целия свят признава гтр като доста сериозна кола само няколко професора от България теърдят обратното. Ма като сте такива капацитети защо не работите за някоя голяма авто компания? Ми направете вие по-добра кола и им покажете на тея от нисан как да си правят колите. Сигурно и скайлана е боклук и 300ZX и той е боклук. Ама то нали гроздето е на високо, та за това е кисело. Пак го казвам. Ганьо една гайка не произвежда, на намира маана на хора с дългогодишна история и традиция. Много се кефя като ида някъде на сервиз и чуя следното: "Да им се не види на тея тъпи германци, японци, французи, италянци, къде са го наврели тоя стартер, как могат да го сложат там? Толкова ли не можаха да го сложат еди къде си? Техната ма.. а да е.. а.... При такъв втори път не се връщам, и излизам с въпроса: "Ти защо работиш тука, а не за някоя марка дето псуваш?

    Коментиран от #57

  • 55 Зелено

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "Все тая":

    За практичност гарантирам ти че 911 е една от най- практичните спортни коли. От опит ти казвам, в зимно време не е никакъв проблем да се кара поршето, даже е супер удоволствие. Независимо дали 4х4 или задно, стига да имаш добри гуми, е много по-практично от доста бмв-та които се страхуват да ги изкарат навън. Мяташ ските и към планината, не е никакъв проблем. За всекидневието също е много по- практична отколкото си мислят повечето хора. Гтр е бърз,спор няма, но въпроса тук е както при ежедневието- има хубав салам от магазина, но има и телешка пържола. Салама е по- евтин и пак ще ти свърши същата работа, но изживяването няма да е същото, ако ме разбираш. А това че гтр прави 100 за 2.8 секунди, в ежедневието почти няма значение. Факт е че такова време поршето дава в много по- скъп вариант, въпрос на вкус. Аз лично всимам и базово 911 пред гтр всеки път. А за конете, ускорението до 100 не е всичко, има доускорение, еластичност и така нататък

    Коментиран от #56

  • 56 Все тая

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Зелено":

    Ти пък намери коя марка да слагаш до порше и гтр. Нали знаеш какво е бмв? Кола за бедни светофарни джигити. По-бърза от обикновените, най-слаба при силните. Пръв на село, последен в града. Всеки си има вкус. Ама е несриозно да се оплюва един автомобил, който се е доказал пред света.
  • 57 Plameni

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "Все тая":

    От коментара ти оставам с впечетление ,че си мислиш ,че Nissan GT-R се произвеждат по-отдавна от Porsche 911. Само да спомена, че първото Porsche 911 е произведено 1963 г.Като говорим за спортни постижения просто намери клипа на рекордната обиколка на Нордшлайфе с Porsche 919 Hybrid EVO ,и ще забравиш за всякакви нисани и някакви на които името не знаеш дори и извънземни да са .И между другото Porsche 919 подобрява абсолютният рекорд пак поставен от Porsche 956 през 1983 г. Ако и това не ти е достатъчно серийните Porsche 911 GT2 , GT3 и 918 Spyder пак са по -бързи на пистата от Nissan GT-R Nismo между другото той е бил специално подготвен за Нордшлайфе. Потвърдено и признато.И пак те питам в кой шампионат Nissan се представят по -добре от Porsche, или ще ми кажеш ,че имат повече титли.

    Коментиран от #58

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Все тая":

    Земи се спри малко . Не бугатито е най-бързата кола в света ,ако говорим за максимална скорост ,а уная дето не и знаеш името Koenigsegg Agera RS. Това ,че имаш най-висока максимална скорост не означава ,че ще стигнеш първи финала.В реалността не караш само на дълга права, в състезанието също.Чети внимателно коментарите. Porsche 911 GT2, GT3 и 918 Spyder които съм споменал са серийно производство .Най-бързите автомобили( според теб )също са правили опити за най- бърза обиколка на най-трудната писта Нордшлайфе (Зеленият ад) но неуспешно.

    Коментиран от #60, #61

  • 60 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Plameni":

    Оффф по добре да споря с радиото. Айде оди у лево.
  • 61 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "Plameni":

    Топ 10 най бърза обиколка на нордшвеле:
    1во място Radical SR8 LM – 6:48 мин
    2място:. Porsche 918 Spyder (Weissach Package) – 6:57 мин.
    Явно не е чак толкова бърз в обиколките.

    Коментиран от #62, #63

  • 62 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Все тая":

    Нордшлайфе* или иначе казанано Нюрбургринг.
  • 63 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #61 от "Все тая":

    Пак не си в час.Северна дъга на Нюрбургринг -Нордшлайфе :Porsche 911 GT2 RS серийно производство -6.47.5 Доработено Porsche 911 GT2 RS MR - 6.40.3 Абсолютния рекорд без ограничения пак е на Porsche 919 Hybrid EVO - 5.19.5 с което време подобрява абсолютният рекорд от 1983 г поставен пак от Porsche 956 - 6.11.1

    Коментиран от #64

  • 64 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Plameni":

    Леле майкооо ти за всичко ли спориш бре? Това е извадка от интернет. Не си го вадя от пръстите. Я ми кажи кога за последно порше е взел победа там?

    Коментиран от #65

  • 65 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Все тая":

    Споря само с които си мислят ,че знаят,а в същност са много далеч от истината .Преди по -малко от година Porsche поставя абсолютният рекорд на Нордшлайфе. Можеш да провериш в официалната класация на Нюрбургринг по -точно на Нордшлайфе

    Коментиран от #66

  • 66 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Plameni":

    Аз съм я проверил и друго пише там. В серийните автомобили за които говорим порше е на 2ро място. По горе съм ти дал първенеца. Говорим за автомобили, които могат да се движат и по обществената пътна мрежа!!! Не някви си направени само за пистата,каквото е въпросното 919!!! Кажи ми кога порше е взел победа там за последно. Това, че е направил най-бърза обиколка не означава, че е победител!!! Или и това ще успориш?

    Коментиран от #67

  • 67 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Все тая":

    Пак си с грешка .Къде по-горе си посочил първенеца при серийните автомобили Lamborghini Aventador SVJ .Посочил си Radical SR8 LM Ще ти кажа и кога Porsche спечели състезание там.Последното състезание 24 hours Nurgburgring е спечелено от Porsche 911 GT3 R

    Коментиран от #68

  • 68 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Plameni":

    Нямам намерение фа си губя времето пивече с тебе. Такива състезания ич не ме бригат. Аз гледам в реалния живот какво се случва. А в реалния живот в родината на порше го карат пенсионерите на по 70г. В реалния живот като се срещнат пирше и гтр на магистеалата поршето винаги е догонващ. В реалния живот си караш поршето по А2 в Германия с 320 и Широна или онова другото дето все го забравям минават покрай тебе все едно си спрял. И относно най бързата кола в света. Да не е широна поради една единствена причина. ОГРАНИЕЧЕН Е НА 450КМ/Ч! А колко може да вдигне това само от Бугати знаят. Айде не ме занимсвай повече с твойте тъпотии за измислени тестове и състезания дето никой не го интересуват.

    Коментиран от #72

  • 69 Зелено

    0 0 Отговор
    Както да го въртим и нагласяме, порше е порше, нисан е нисан. Едната марка се е доказала във времето в автомобилния спорт, и другата има успехи, но не толкова категорични. Кой си е мечтал като малък да има порше и кой си е мечтал за нисан. 911 е еталона при спортните коли и всеки нов спортен модел се сравнява с него. Р35 го направиха да е конкурент на 911, мерцедес амг също, не е обратното. Нисан имат бърз гтр и никой не го оспорва, но до там. Бил по- бърз от 911. Добре, и с колко е по- бърз? Няколко стотни от секундата, ако изобщо е така. Но в имидж, престиж, удоволствие и всичко останало не е никъде близо

    Коментиран от #70

  • 70 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Зелено":

    Ама никой ненуспорва постиженията на Порше бре хора. Беше еталон в спортните автомобили. Но да не забравяме и скайлайн, и 300зх,и датсун. Това също да марки с история. Вече има доста по-бързи и добри спортни автомобили от порше. Преди порше правеха само спортни автомобили. А сега то не са джипове, не са панамери. Размиха се. Като се кажеше порше и веднага ти идваха 911,968, 928, и да не ги изброявам всички. Като ходиш по улицата питай случайни минувачи за какво се сещат първо като чуят нисан, и за какво се сещат като им кажеш порше. Да видиш че всеки ще каже гтр, а за поршето ще почнат да се замислят.

    Коментиран от #71

  • 71 Зелено

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Все тая":

    Няма как да се съглася. Порше бяха и все още са еталон в спортните автомобили. А и следва да се направи разграничение между марка и модел. Порше са имали и други модели но именно 911 се е откроил като най- добър. Скайлайн, 300зх, супра, нсх и всякви подобни също са били легенди. НО виж последното поколение скайлайн и ми кажи какво мислиш- смях! Виж последното поколение супра- пак смях. Можеш ли да свържеш последния скайлайн с р34 или р33 примерно? Няма шанс. Докато 911 е останал верен на себе си от началото и именно за това е една степен по- голяма легенда ако може така да се изразя. Датсън даже не знам дали още съществува. Имаше един 240 и май това беше. Относно другите автомобили които излизат от порше, без кайен нямаше да продължат да съществуват в същия си вид така че не виждам да има нещо лошо в политиката им относно моделната гама. Искаш най- добрия спортен автомобил- 911, искаш спортна джипка или спортна лимузина, пак знаеш какво да си купиш. Грешно е да мислим че няма по- бърза кола от порше, то и от ферари има по- бърза, и от ламбо, ама по- бърз е малко размито понятие вече.
  • 72 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "Все тая":

    Искаш да кажеш ,че в реалния свят пенсионерите над 70 год. със пенсията си купуват Поршета сигурно за да си на местят кокалаците или защото са по удобни и комфортни ,или ги ползват за пазаруване ,или решават ,че след 70 е настъпил момента да се правят на състезатели .Защо ли?

    Коментиран от #73

  • 73 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Plameni":

    Излез малко от България. Излез малко от комплексарщината на гановеца и ще останеш мноооого изненадан. В Германия специално докато са в работна възраст карат малолитражки, обикновенни коли. Чак на пенсионна възраст си позволяват ескласи, бмвта 7ци поршета и подобни коли. Как ти се струва да видиш кю7 със направена стойка за пръскачка и да го видиш в нивата да си пръска посевите? Как ти се струва порше кайен с теглич и от зад си закачил ремаркето и си превозва я бали слама, я изкарва тор? Това там си е в реда на нещата. Там на такива коли никой не им се впечатлява. Миналия месец разтоварвам в един скалд за желязо, и един мъж горе долу 65+ години дойде с чисто ново бмв 5 серия със закачено ремарке. Натовари ремаркенцето с почти 800кг железа и си тръгна. А наш Ганьо после го купува на 400000+км и се фуклевчи ква кола си е взел и се прави на мутра. Знаеш ли в Германия през какво минаваш, за да си купиш такива коли? Гледат те под лупа от къде ти имаш пари за такива коли. И като не ти отговарят доходите за тази кола и ела че ми трябваш.

    Коментиран от #74

  • 74 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Все тая":

    За твое сведение всяка година съм в Германия .Всеки втори вече е работил ,работи или има роднини в чужбина Скъпите коли се купуват от хора с високи доходи и фирми на изплащане Тия за 70+ год. които си купуват Поршета и S клас ги разправяй на друг

    Коментиран от #75

  • 75 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Plameni":

    То много хора ходят до Рим ама папата не са виждали! Това че си ходил на гости за един уикенд или си бил в някое градче заровен в хотел, нищо не значи. Обиколил съм цяла Германия за толкова години. Жалко, че няма как да ти ги снимам дъртаците с коли за по няколко стотин хиляди. И с ремаркетата на тях. А пък фирми да си взимат такива коли???? Ще падна от смях. Това да не са ти наще олигарси? Хахахаг смехуран си ми ти. Щом твърдиш и че завод който от няколко години не функционира, ходил си да знаеш. Само си чел тук там нещо.

    Коментиран от #76

  • 76 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #75 от "Все тая":

    Как ще коментираш 35 години стаж в Германия и 517 € пенсия.Средната пенсия в Германия е 1017 € за мъжете и под 800€за жените.Кажи ми кой пенсионер ще си купи Порше за 200 000€

    Коментиран от #77, #78

  • 77 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Plameni":

    Хаххаххахахахааххаах ще умра от смях. Тая пенсия я продобиваш само с едва 10г стаж. Ама не 10г календарни,ами 10г работни. Ако не знаеш разликата ще тия кажа. И в различните провинции е различно. Хахахахахаахха стига дрънка глупости. Пенсионерите оставят в магазините по 200-300 евро и не им дреме. Мъкнат се с тея каравани по екскурзии на сам на там. Не се спират. На швабата живота му започва когато се пенсионира. До тогава е като робот. От работа в къщи и обратно. Казах ти едно е да идеш за няколко дена на гости или екскурзия, друго е да работиш там.
  • 78 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #76 от "Plameni":

    И да допълня. Такава пенсия от 517 евро взимат хора работили на минималната ставка или около 9е на час!!! И те не са особенно много. Тея места се заемат от чужденци. Имат и един куп ниши от които взимат пари.
  • 79 Plameni

    0 0 Отговор
    Значи вече не умираш от смях ,значи има пенсия от 517€ в Германия , и средната пенсия е малко над 1000€ за които са имали доходи не по-големи от 3900€ Как така става когато се пенсионираш и доходите намаляват двойно и трайно спрямо това което си получавал преди решаваш да замениш Голфа с Порше

    Коментиран от #80

  • 80 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Plameni":

    С мерак. Ама това ще го разбере някой, на който мисленето не му е проблем. Ама при тебе тая дейност е нарушена. Айде кво се занимавам с глупаци. Когато отидеш там ще 3азбереш как. Следващия път като идеш(ако изобщо можел да писочиш на картата къде е Германия), вместо дс стоиш в хотела иди разходи се. На ни капаците от очите, и като видиш някой дядо с такава кола, питай го.

    Коментиран от #81

  • 81 JAPANESE

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Все тая":

    БАБА ТИ GTR ЛИ КАРА

    Коментиран от #82

  • 82 Все тая

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "JAPANESE":

    Да, защо? Даже не е един ами са 10.

    Коментиран от #83

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.