Новият състезателен автомобил на Volkswagen, който се нарича ID. R, има за цел да подобри рекорда на "Северната дъга" на пистата Нюрбургринг. Това е най-спортният представител на бъдещата серия от електромобили на VW, които ще се продават под името ID.
По-рано този прототип направи нов рекорд на състезанието Pikes Peak International Hill Climb, а сега колата е преработена, за да може да се справи възможно най-бързо със завоите на "Зеления ад". Докато на Pikes Peak инженерите са търсили максимална сила на притискане, тук скоростите ще са доста по-големи и ще се търси максимална обтекаемост.
Нова е и конструкцията на задното антикрило, като в него е интегрирана технологията DRS (Drag Reduction System), известна от болидите във Формула 1. Ще припомним, че съществуващия в момента рекорд на Нюрбургринг е 6.45.90 минути.
От Volkswagen са убедени, че ID R ще успее да го подобри. Това показвали и предварителните изпитания, които са правени в аеродинамичен тунел. Все още от компанията не казват кога ще се опитат да счупят досегашния рекорд.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бат Гошо
Коментиран от #3
11:13 22.04.2019
2 смях
Коментиран от #5
11:18 22.04.2019
3 гост
До коментар #1 от "Бат Гошо":
Въпросния рекорд е на КИТАЙСКИЯ електромобил NIO EP9 , който на всичкото отгоре има разрешение за нормална употреба по пътищата и вече е продаден в малка серия от десетина броя на клиенти !!!! Освен това фирмата която го произвежда вече изгради първата мрежа по магистралите в Китай за смяна на батерии за електромобилите и в рамките на 3-5 минути , така че Фолксваген имат мноооооого да наваксват , да не говорим , правят "супер прототип" да борят практически сериен автомобил !!!! А Поршетата си ги дръж на плакати на стената да им се радваш , за друго не стават !!!!Коментиран от #6, #14, #15
11:33 22.04.2019
4 сектант
Коментиран от #10
11:40 22.04.2019
5 Хайл
До коментар #2 от "смях":
И да преместят финала с 200 м 😂11:41 22.04.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Plameni
12:08 22.04.2019
8 Ама то не е честно
До коментар #6 от "Антиелектрика":
Знаех си че ако вече не си писал ще се появиш да обясняваш как няма да е честна битката, само защото става въпрос за електрически автомобил. Не бързай да се радваш. И на pikes peak бяха отишли да съборят електрическият рекорд, но падна абсолютния.Коментиран от #9
12:29 22.04.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 фенче
До коментар #4 от "сектант":
Имат ли колянов вал електричките?13:24 22.04.2019
11 Никой
До коментар #9 от "Антиелектрика":
Леле нямаш ли други неща да правиш, освен да заплашваш хората по интернет.Коментиран от #12, #13
13:29 22.04.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Плаши гаргите
До коментар #11 от "Никой":
Заплашва той, само че няма топки. Предложих му да се срещнем. Просто го помолих да дойде сам и невъоръжен. Щял да дойде въоръжен и с биячи.Коментиран от #21
13:52 22.04.2019
14 Ferdinand Porsche
До коментар #3 от "гост":
https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=PQmSUHhP3ug14:39 22.04.2019
15 Бачо Киро
До коментар #3 от "гост":
Стига писа глупости моля те. Рекордът на Нио падна отдавна. GT2 RS е това, което е много близо, други минаха електричката.GT2 RS MR 6:40.33 700ps (доработки по шаси и аеро, без да е пипан двигателят)
Aventador SVJ 6:44.97 770ps (с полу-клетка, предлага се като опция)
Nio EP9 6:45.9 1360ps
GT2 RS 6:47.3 700ps
Старият абсолютен рекорд беше на Стефан Белоф с Порше 956 - 6:11.13 от 1983 г. Порше 919 Hybrid Evo подобри абсолютния рекорд на 5:19.55.
Смешното е, че коли с половината мощност на Нио Еп9 го бият, донастроеното GT2 RS с цели 5 секунди при това. Лошо няма в развитието на EV, но трябва да престанете да летите из облаците. Да не говорим, че 911 и Авентадор, а особено 911, са си не само серийни автомобили, а и напълно използвани в ежедневието. Nio EP9 има продадени 6, малко трудно да мине за серийно производство, за цената въобще няма да говорим.
Коментиран от #16, #17
15:25 22.04.2019
16 Димитър
До коментар #15 от "Бачо Киро":
Дори да имаш достатъчно пари за обслужване, нито една от двете не става за всекидневно шофиране. Със студени гуми и студени спирачки, спират по-зле от корейска малолитражка. Да не говорим интервалите на обслужване. Всеки месец да сменяваш гуми, накладки, спирачни дискове, масла и тн. си е убийвство от където и да го погледнеш.Коментиран от #19, #20, #22
15:42 22.04.2019
17 Plameni
До коментар #15 от "Бачо Киро":
Точно! Надявам се "Все тая"да чете.15:46 22.04.2019
18 Spawn
16:10 22.04.2019
19 Бачо Киро
До коментар #16 от "Димитър":
И Авентадор, и 911 стават за ежедневно шофиране, стига си говорил глупости. Не, не са Е-клас Мерцедес. Никъде и не съм писал такова нещо. Ежедневно ползване не означава да караш 3км до кафенето. Познавам 2ма, единият с 997 GT2 RS, другият с 991.2 И двамата си ги карат абсолютно редовно. Както можеш да си представиш, не са им единствени автомобили, което означава, че не се карат 365 дни в годината. Дори в немското Мобиле има на по 12-13-15 хил.км, коли на по година... Ако сравняваш с карането на единствената си кола, не е баш същото. Като сложиш другите коли които имат такива собственици и няколкото месеца в шоуруума за продажбата - мисля, че и сам можеш да разбереш дали е карана, щом има примерно 13000км за няколко месеца... Колкото до Nio Ep9... Мисля, че въобще няма смисъл да говорим...Коментиран от #23
17:07 22.04.2019
20 Бачо Киро
До коментар #16 от "Димитър":
Между другото никой не сменя всеки месец масла и накладки... Откъде ги изнамирате тези глупости? И кой си купува супер спортен автомобил за 300000+ евра ако не може да го поддържа? Дори изнеженото Ферари не сменя толкова често... Виж им големия и малкия кит... Дрънкате колкото да се намирате на приказки за неща, които сте видели само в Интернет...17:11 22.04.2019
21 Антиелектрика
До коментар #13 от "Плаши гаргите":
Хайде кажи къде бе шушумиго. Предложил бил, евнух!17:44 22.04.2019
22 асддса
До коментар #16 от "Димитър":
В големите градове повечето коли са все такива. Обслужват се като всяка друга кола, един път в годината. Ако я караш по улиците и гуми и спирачки не трябва да сменяш толкова често.17:48 22.04.2019
23 Антиелектрика
До коментар #19 от "Бачо Киро":
Ти с болни електрофилски мозъци не може да излезеш на глава. Коли които чупят рекорда на Ринга спирали по-зле от корейски малолитражки - смятай за какво увреждане на втория етаж говорим!Коментиран от #24
17:49 22.04.2019
24 Димитър
До коментар #23 от "Антиелектрика":
Електрика,Коли са божествени. Това не се оспорва.
Но и ти като Бачо Киро имате приятел, който има приятел, който кара такав автомобил, а цялата информация си я вадите от Youtube.
Колкото и да не ти се вярва, със студени гуми и студени спирачки тези коли НЕ спират. С тръгни-спри в града все едно си с пластмасови галоши.
Кола, която вадиш само събота и неделя, не е кола за всекидневна употреба. Това се опитах да кажа на Кирето, но явно ефектът е друг.
18:06 22.04.2019
25 Алфа Ромео
18:36 22.04.2019
26 Не зная дали Поршето е най-бързо ,Но
21:05 22.04.2019