Новини

Две "японки" на старо за разбирачи и цените им в БГ

Публикувана: 26 Април, 2019 10:30
45 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 14489
Две "японки" на старо за разбирачи и цените им в БГ
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Феновете на японската марка не са никак малко у нас и именно за хардкор феновете на Honda е предназначен този материал. Той обаче не е препоръчителен за онези, които напълно отричат японските четириколесни и залагат на германското. Става дума за две двувратки Honda, които съвсем не са първа младост, но пък за сметка на това са сравнително евтини и все още носят радост от шофирането.

Honda Accord Coupe

Две "японки" на старо за разбирачи и цените им в БГ

Мнозина не вземат този автомобил насериозно, но ако се нуждаете от магистрален круизер с две врати на прилични цена и възраст, и то в комплект с кадифен V6 мотор – Honda имат какво да предложат. На вторичния пазар в България се намират машини, предназначени както за европейския пазар, така и за щатския. Не малка част от тях са оборудвани с АГУ, което редуцира експлоатационните разходи за тежкото купе. За цена до 5 000 лв. може да се намери запазена машина с кожен салон и в добро състояние. Вижте на какви цени се предлага у нас Honda Accord Coupe ТУК.

Honda Prelude

Две "японки" на старо за разбирачи и цените им в БГ

Втората Honda, на която акцентираме днес е ниска и спортна, Prelude е чудесно купе с приличен багажник. Печели от легендарното Honda качество, а VTEC двигателите са истинска магия. Четвъртото поколение все още изглежда добре, макар да е на повече от 20 години. Екземплярите с VTEC двигател и четири завиващи колела струват най-много. 5-то поколение е доста по-ново, но не толкова симпатично и доста по-тежко. Въпреки това и то е забележително, тъй като е последният Prelude. Вижте предложения за Honda Prelude в България ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
Лудия касапин
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Да е, тея VW 3 са пълна скръб...

Оценка:
-12 +36

ШОП
(гост)

Неутрално
3 Отговор
"4 заввиващи колела"????!!!! Автора да не би да е използвал гугъл транслейт?

Коментиран от #6, #10, #25


Оценка:
-63 +21

ШОП
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Корекция. Има такова нещо като 4 завиващи колела! Чак да не повярва човек.

Оценка:
-6 +43

Kkk
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Поздравления за добрата статия 👏

Оценка:
-1 +33

Тъп си шопееее
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #3 от "ШОП":


Има “завиващи” но за “завВиващи” не е ясно

Оценка:
-1 +12

Obey the Law
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Нека хейта започне........сега!

Оценка:
-6 +15

jap
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Годините в които Японците са създали тези уникално красиви,здрави и практични автомобили в Германия се гордееха с модели като първото CLK и Е36coupe,които като дизайн и техника са допотопни.

Коментиран от #15, #29


Оценка:
-18 +37

майстора
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Хонда акорд и магистрален круизер !!! 😂....
"Легендарното Honda качество" !!! 😂😂

Оценка:
-41 +17

Японеца
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #3 от "ШОП":


Оооо, колко си оголфен, гладко мозъчен бенвист!
Колите са стар, но си ги бива!

Оценка:
-9 +20

шефиор
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Статията си е на мястото. Тук е пълно с разбирачи.

Коментиран от #12


Оценка:
-1 +16

шофьор
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "шефиор":


Аман от разбирачи.

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +11

Иво
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Teзи вече раждясаха има митсубишита

Оценка:
-10 +6

777999
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Тези автомобили ,никога няма да бъдат запомнени в Европа като важна част от автомобилостроенето! Youngtimer’s, Outtimer’s никога няма да имат следата и тежестта ,която са оставили БМВ и Мерцедес. Точка. Статията се изчерпва.

Коментиран от #22


Оценка:
-31 +18

Очилааа
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #8 от "jap":


Ти сериозно ли имаш това от снимката за по-красиво от е36 и CLK ?

Оценка:
-24 +12

Гостилничаря
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #12 от "шофьор":


И от правописци.......

Оценка:
-0 +8

локомотива
(гост)

Неутрално
17 Отговор
изрод с тракащи карета

Коментиран от #21


Оценка:
-14 +4

Алфист
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Opel, VW, Audi, Saab, BMW, Lancia, Fiat, Honda, Alfa Romeo

От всичките автомобили, които съм притежавал най-здравата беше определено Хондата (Сивик 6ген).

Оценка:
-6 +24

Jek
(гост)

Неутрално
19 Отговор
О да, и 4-те са завиващи. В Петрич има една такава сива и е автомат. Даже скоростите имат специални режими. Колата е страхотна.

Оценка:
-2 +19

онзи
(гост)

Неутрално
20 Отговор
За тези коли се опитайте да намерите дългата полуоска с висящия лагер (а като я намерите кажете колко струва) ....иначе са хубави явтомобили,спор няма...

Оценка:
-6 +4

онзи
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #17 от "локомотива":


На тези коли разтрака ли се вътрешно каре ....мамата си джаса...аз карам подобно нещо ....и оправия няма ....ще я продавам или ще я давам на скраб...откъм тенекета също е много зле...и мигач в калника е приключения и за капак си намерете майстор който им разбира...и да не забравяме диагностиката на хондите преди 2001година с японската букса....юдейска работа ....

Оценка:
-3 +8

онзи
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #14 от "777999":


На БМВ и Мерцедес плюса им е,че са по-масови и имат повече части афтърмаркет....иначе не са кой знае колко по-надежни от хондите....но пък за сметка на това немските имат части,които нямат заместител и тогава е Ай Хафте...и гова го научаваш от майстора или от магазина за авточасти и ревеш като малко дете ....но пък караш Бмв вси пак

Коментиран от #26


Оценка:
-4 +11

777999
(гост)

Неутрално
23 Отговор
Интересувам се и имам поглед върху автомобилите повече от средностатистически мъж...искам да усещам автомобила и да имам желание да тръгвам с него на път.
Имал съм 4 японски автомобила. Първата ми кола беше Авенсис T22 1.8 бензин 110к.с. Следващите 3 японски автомобила бяха дизел ,мога да кажа само едно - не съм имал ,никакви сериозни проблеми и са много здрави! Но след дълго лутане и смяна на поне 11-12 автомобила (общо)осъзнах напълно ,че японските коли не могат да ми предложат това от ,което имам нужда. Това е лично мнение и личен избор. Всеки сам си преценява ,какво го устройва.

Оценка:
-8 +5

Оги
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Прелюд 5 (ф20), 97г - страхотен автомобил. За 8години съм сменил една задна биалетка и няколко тампона по окачването. Не знам какво е полуоска и защо изобщо трябва да я сменям. Забравих - и АГУ с плочка на пълен инжекцион ;). Откъм дизайн и направия да го сравняваме с е36 е доста нелепо и може да се изкаже само някоя тиква, която не се докосвала до такава кола. Отделно че е36 всеки втори селянин караше по онова време. Като минуси бих посочил много малък багажник и задни седалки за мацки до 50кг. Обичам я и още ми липсва.

Оценка:
-2 +15

Хайл
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #3 от "ШОП":


А добър ден-ти сега разбра че има и коли с 4 завиващи колела...е не е нужно да знаеш всичко,както и не е нужно да се напъваш като глист на суха буца

Оценка:
-0 +13

Хайл
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #22 от "онзи":


Ами хората правят колите здрави за да не се чупят,ползват здрави материали и за това една биалетка за японска е 3 пъти по-скъпа от тази на бмв и кара 3 пъти повече...така че сменяй на бмв биалетки през месец а аз на японката на 5 г веднъж и да видим кой е на сметка от части...пък и твоите са афтърмаркет /китаец отивайки на работа ги прави/ докато моите са made in japan

Коментиран от #31, #45


Оценка:
-3 +12

All
(гост)

Неутрално
27 Отговор
Prelude 5.Все още актуална,здрава, бърза,стабилна .имам я от 11 години .Това е автомобил за ценители.Със малко подобрения успешно се конкурира със по нови модели немски колкото същия клас

Оценка:
-2 +11

гощо
(гост)

Неутрално
28 Отговор
През годините 4 коли Хонда съм имал две от които Прелюд! Кефеха ме!

Оценка:
-1 +10

бмве39
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #8 от "jap":


доста си далече от истината японците имат точно 2,3 неща който не са зле и то подвъпрос по-добре спри дрогата зле ти влияе

Коментиран от #30


Оценка:
-10 +3

jap
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #29 от "бмве39":


Японците ако имат 2-3 неща които стават то Немците нямат нито 1.

Коментиран от #32


Оценка:
-3 +9

БАРО
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #26 от "Хайл":


Да ама само ти така си мислиш и група съветски ученик щото сте еднакво тъпи

Оценка:
-6 +0

Шпрехен з и Deutsch
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #30 от "jap":


Ако не си Киров огледай се малко

Оценка:
-3 +0

Джаф
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Хонда съм нямал, но знам, че всички до една са масларки, Тойота е хубава, но евтинията върре е ужасяваща.

Оценка:
-13 +5

1234
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Единствените плюсове на немските коли са на акумулаторите от японското по здраво и иновативно няма неговоря за дизайн а двигателите на БМВ са взаимствани от v-teka на Хонда но това никои няма да ви го каже естествено както и на много други марки но под други букви

Оценка:
-3 +9

Перник
(гост)

Неутрално
35 Отговор
От къде тази омраза към японски коли!? от шофьори на немски возила, не знам! Смешна работа, какво ще стане, ако кажете, че японките са по качествени генерално? Това са фактите, това са и преобладаващи впечатления от собствениците имали немски и японски коли.

Коментиран от #37


Оценка:
-2 +15

Перник
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Омраза към техника!? Ха-ха, луда работа.

Оценка:
-1 +5

Хайл
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #35 от "Перник":


То не е омраза а глупост да не виждат очевадната истина...както някои тук дето казват "ама на мерцедеса са по евтини частите" а не мисли че са евтини защото са некачествени правени в китай,докато японците все още държат на качеството...мой приятел има пасат-скъса се от ремонти по ходова част,аз съм с японска-повече я карам от него и нищо за сега не съм правил-но японеца е мислил

Оценка:
-1 +12

Лудия монтьор от ПЕРНИК
(гост)

Неутрално
38 Отговор
Който еседнал във ХОНДА вече не иска и да помисли за(ваг)дръзгометините.Истинският автомобил ХОНДА.Голфу е пласмасова реплика на автомобил.Не говоря за истинския vw до 80-те.

Оценка:
-0 +15

Ввв
(гост)

Неутрално
39 Отговор
Пичове,вижте сега,работата е там,че японките са по-здрави и надеждни,но няма “душа” в тях,стоят безлично и “дървено”.Лично мнение.

Коментиран от #43


Оценка:
-6 +2

Умният
(гост)

Неутрално
40 Отговор
Само филтри и масла.Моята е 97 година.Трепач

Оценка:
-0 +7

ДОЙЧЛАНД БАЦЕ
(гост)

Неутрално
41 Отговор
Оризови кенефи с тънки ламарини ! Никога не са били конкуренция на немските автомобили и не могат да бъдат !!! Такива курници се продават и карат основно в Щатите ,където разходите по вноса и всички такси са максимално опростени за азиатските автомобили и оттам ! В същото време царевичарите ,като видят и чуят за европейски автомобили и се подмокрят от кеф защото знаят и разбират отлично ,че това са вече истински автомобили а не оризови курници на килограм !

Коментиран от #42


Оценка:
-10 +0

Obey the Law
(гост)

Неутрално
42 Отговор

До коментар #41 от "ДОЙЧЛАНД БАЦЕ":


Ей, пак мита за тънките ламарини и прочие, вие май нямате друга глупост да измислите.
А когато Lexus LS400 бе пуснат на пазара в САЩ, натри носа на S класите и E38. Винаги са били конкуренция, но вероятно си много заблуден за да го осъзнаеш. А кой ти иска мнение, ти вероятно никога не си се качвал в Японска кола. Да, вярно, има някои модели които са скучни, но какво толкова ти пука ако гониш надеждност. А щом са толкова чупливи, тогава защо са печелили Световните Рали Шампионати и Париж Дакар тогава, а !?

Оценка:
-1 +7

Арнолд
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #39 от "Ввв":


Ти за wrx sti, evo, supra, skyline, rx7, silvia, 200sx, nsx, 350z, gtr, integra чувал ли си.

Коментиран от #44


Оценка:
-3 +7

Ввв
(гост)

Неутрално
44 Отговор

До коментар #43 от "Арнолд":


Ти за 911,М5,М4,SLS чувал ли си?Не говоря за тинейджърски сапунерки с тунинг,а за изкуство

Оценка:
-5 +3

никси
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #26 от "Хайл":


тьпчо ако пьтищата бяха хубаво асвалтирани навсякьде ,нямаше да се сменят доста често тампони ,биалетки накрайници и шарнири ,тогава в сервизите щеше да има глад ,да ви у комплексарите тьпи ,виж пьтищата в другите дьржави и направи сравнение с тука ,и да ти кажа и друго ,ти ако си дьрводелец или конски доктор и двете рьце са ти заврени отзаде ,ако ще и танк да караш ,пак ще го счупиш ,и стига с това величие на всемогьщи автомобили ,всите коли са добри ,стига да можеш да ги цениш и пазиш ,няма лоши автомопбили ,а има лоши стопани на тия коли ,вижда дипки пред него огромни и газ до ламарината ,е какняма да се правят ремонти ,като тие празна главата за да се ,защото не си си дал калта под ноктите за тая кола ,а тия е купил мама или тате, и се набутваш за авто части ,оправете си комплексите , комплексите .

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка