23 68564

Mercedes-Benz обяви цената на първия си електромобил

  • mercedes-benz-
  • eqc-
  • цена

Първият едросериен електромобил на Mercedes-Benz ще струва близо €9 000 по-малко от директния си конкурент Audi E-Tron. От Щутгарт най-сетне обявиха цените на EQC, които започват от €71 281 с ДДС.

По този начин Mercedes-Benz ще успее да вмести нетната стойност на електрическия си кросоувър под сумата от €60 000, което ще му позволи да отговаря на изискванията за екологичен бонус по германските закони. За сравнение най-евтиният E-Tron струва €79 900.

Срещу €71 281 купувачът ще получи EQC 400 4Matic със стандартната информационно-развлекателна система MBUX с 10.25-инчов екран, гласово управление и навигация. Срещу допълнително заплащане ще се предлагат пакетът Driving Assistance Package с цял набор от системи за безопасност (€2 297), екстериор AMG Line (€1 607) и др.

Mercedes-Benz EQC е снабден с два асинхронни електромотора с обща мощност 300 кВт/408 к.с. и въртящ момент 760 Нм, захранвани от батерия с капацитет 80 кВтч. Ускорението от 0 до 100 отнема 5.1 сек., а максималната скорост е 180 км/ч. Пробегът с едно зареждане по цикъла NEDC е между 445 и 471 км.

Електрическият кросоувър ще се произвежда в завода на Mercedes-Benz в Бремен. Първоначално в продажба ще бъде пусната модификацията EQC Edition 1886, показана на изложението в Ню Йорк. Нейната цена започва от €84 930.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 1 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 e36

    26 86 Отговор
    мерджана с обикновен ДВГ е една от най-трошливите марки, тва направо не ми се мисли как ще изкара 100 хилки

    Коментиран от #2, #15, #64

  • 2 e36

    31 38 Отговор

    До коментар #1 от "e36":

    Ще се напреварват с аудито кой ще е на последно място по надеждност(те не че сега не се състезават де), чакаме и бмв да влезе в тази надпревара :D
  • 3 Jezza

    67 15 Отговор
    За 85 000 евро, получаваш автомобил с 350км. пробег и макс. скорост 180км/ч. - направо съм възхитен !
  • 4 сектант

    39 8 Отговор
    сега остава само да сложат емблемата Рено отпред и Каджар да напишат отзаден
  • 5 ще видим

    33 9 Отговор
    Няма преден багажник защото платформата е за ДВГ. Не са лоши характеристиките, но много зависи какво е управлението на батерията и дали има система за охлаждане и затопляне. Без такова нещо тази батерия може само за няколко години да падне под половината си капацитет (това се случва с батериите на Nissan Leaf например). Има ли ъпдейти като телсата или след 5 години ще трябва да купиш новата? Поддръжката какви пари ще струва, тепърва ще видим дали частите са достатъчно добре сметнати. И най-важното - няма напълно автономен режим и няма как да се добави, все пак купувайки си Тесла днес човек знае, че си купува изцяло автономна кола за след 2-3 години когато разрешат използването им. Това доста обезмисля останалите марки за момента.

    Коментиран от #13, #47

  • 6 Batushka

    56 18 Отговор
    Ми супер си е ...за клоуните ще кажа че в България има ограничение на скоростта под тия 180 км а и какво ще му се счупи чистачката ли?Бъдещето е на електрическите автомобили и в цивилизованите държави отдавна го разбраха....

    Коментиран от #32, #62


  • 7 кккк

    19 28 Отговор
    страшен кенеф
  • 8 1234

    19 14 Отговор
    Тези коли са само за богати. Купи на старо за 20 хил с 10 годишна батерия, и още 20 хил за нова батерия. Цените им настаро ще са трагедия все едно телефон настаро.. За три дни 150 км градско и на третия ден е ппразна батерията

    Коментиран от #29

  • 9 Давид

    14 21 Отговор
    Бъдещето го решиха хората , които контролират оловните мини . Те ще контролират и производителите чрез суровината . Тези коли са един контролиран gps винаги могат да ги контролират и запалят дистанционно ;) виждаме какво се случва с най новите смартфони .

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 гост

    21 3 Отговор

    До коментар #9 от "Давид":

    Та от всичките "размишления" на неграмотника само едно не разбрах !!! Ще бъдеш ли така добър да обясниш какво олово те тресе ????

    Коментиран от #12

  • 12 Давид

    11 12 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Нека не бързаме с обидите . И ще видим след като автомобилните производителите и тези на слънчеви фотоволтаици започнат масово производство , кои акумулаторни батерии ще свалят цените . Оловно - киселинните акумулатори с добро охлаждане са по евтиния вариант за цървули като вас . Хората , които контролират света се грижат за потребителите си . ;)
  • 13 MIB

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "ще видим":

    Мерцедес още преди близо 25 г. са били използвали автономни автомобили. Изминавали са над 1500 км.почти самостоятелно. Дори и през осемдесетте години са правили тестове само че с бусове заради големия обем на компютрите по онова време, а за бъдещето не се тревожи най малко поради факта, че работят съвместно с други големи фирми като Bosch, BMW ,VW, Uber

    Коментиран от #24

  • 14 Жоро

    21 9 Отговор
    Май теслата остава по-добър вариант.
  • 15 Evo

    16 3 Отговор

    До коментар #1 от "e36":

    Не го приемай като обида, но ти не знаеш какво говориш/пишеш/. Привързаността към определена марка коли, не оправдава плюенето по пряката конкуренция.

    Коментиран от #18

  • 16 гост

    12 5 Отговор
    Когато градиш електричка на платформа за двг няма как да е напълно ефективно. От МВ и останалите закостеняли марки искат да ползват една платформа за всички модели и да слагат всички възможни двигатели от бензин и дизел, до хибрид и чиста електрика. Но това няма как да е ефикасно от гледна точка на техника и практичност, за самият концерн е по-изгодно от страна на разходи, но дотам. Ето, вижда се разликата между Тесла и МВ. Едната е с два багажника и голямо пространство вътре в купето, а второто прави компромиси, отпред сложили само една кора, вместо да сложат един дълбок леген и да и има място за кабелите, авариен компект и пазарска чанта. На всичкото отгоре колата не е евтина, двойно по-скъпа е от лийф и хюндай които са с подобен пробег.

    Коментиран от #21

  • 17 Йозеф

    8 3 Отговор
    Чака се новия Лийф с 60 кВт батерия.
  • 18 e36

    7 6 Отговор

    До коментар #15 от "Evo":

    Карам велосипед който не е пряка конкуренция на мерджо, баварци и прочие
  • 19 Маркуча

    5 4 Отговор
    Чакаи те да си го преместиа
  • 20 Джоко

    28 4 Отговор
    КПД на ел. двигател е 98%, а на двигател с вътрешно горене едва 37%. Отделно от това всеки Ел. Двигател може да бъде и Ел. генератор. Всички двигатели с вътрешно горене са печки /кюмбета/ и освен пари и власт на 5% богаташи, на всички останали им донасят глобално затопляне, рак, белодробни болести, алергий, заболявания на черен дроб, болни зъби, заболявания на нервната система, финни прахови частици, мощни производствени аварий, много бедност, робство /икономическо/ и войни за петролни кладенци, и газопроводи.

    Коментиран от #25, #63

  • 21 Иван

    6 7 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Сравняваш МБ с Хюнде?! Едното е премиум марка, на която се возят бизнесмени и държавни глави, а другото бюджетен автомобил?! Е, Хюнде имат и своя премиум марка, но това не е МБ, който си работи под собственото име.
  • 22 Бумеранг

    8 0 Отговор
    Много ми е интересно при тези цени като как ще им излезе сапа на производителите! Като изчезнат ДВГ-тата продажбите ще паднат от 3 до 5 пъти. Честито!
  • 23 Zubar

    1 1 Отговор
    Ми че те повечето мв в Германия от среден клас са на тея цени...
    635
  • 24 да да да

    11 3 Отговор

    До коментар #13 от "MIB":

    И така да е тази кола няма да е автономна. Човека ти го е написал - при Тесла това ще стане със софтуерен ъпдейт, а тук липсва целия хардуер освен предупреждението за катастрофа и автоматичното спиране. Друго е след 3 години да дадеш още 200 000 лева за да вземеш "автономната" версия. Това е разликата между Тесла и всички останали - в единия случай си купуваш нещо което в момента в който излезе и вече е остаряло, в другия това което купуваш непрекъснато се осъвременява.

    Коментиран от #28

  • 25 Антиелектрика

    6 11 Отговор

    До коментар #20 от "Джоко":

    Виждам, че и тук някой се опитва да "блесне" с необразованост! Не знам какво трябва да значат думи като "алергиЙ" и "авариЙ", може би са древноримски императори?! Обаче това с КПД-то може да минава пред неуките, както и, че ДВГ означава само петрол. Лошото е, че си изписал такива измошльотини, че сам не ги осъзнаваш. Батериите на електричките са много по-лесно запалими и токсични при ПТП, а фините прахови частици при тях са повече от колите с ДВГ, защото износват по-лесно гумите си, заради по-високото си тегло. А Глобалното затопляне едва ли е мястото да се коментира с теб, съдейки по фундаменталното ти непознаване на материята. Само времето ще покаже какво ще се случи, но залитане в крайностите е смехотворно и нелепо.
  • 26 Ъфутуг6

    13 3 Отговор
    Предлагам да се затвориш в един гараж с работещ ДВГ по твой избор и като излезеш след 3 часа , пак да си поговорим колко безвредни са. Ако излезеш въобще. Праховите частици от гумите са с големина, като на домашен прах, с който организмът се справя на ниво бели дробове. Праховите частици от турбо бензина не се филтрират и преминават директно в кръвта.

    Коментиран от #27

  • 27 Антиелектрика

    3 9 Отговор

    До коментар #26 от "Ъфутуг6":

    Нямам достъп до водородната 7-ца на БМВ, която освен вода, не отделя друго и която не влезе в серийно производство. Но като не четеш какво пиша, аз какво да направя? Явно за теб ДВГ, означава само петрол, но за малко по-умните хора, е различно от петрол. И моля те, не се опитвай да разсъждаваш, че пишеш пълни глупости. Ето ти едно изследване на екип от Кралския колеж в Лондон: "Един от проблемите е, че електрическите превозни средства няма да намалят в достатъчна степен праховите частици (PM) – другия токсичен замърсител (освен азотния диоксид), излъчван от автомобилния транспорт. Това е така, защото праховите частици се генерират не само от двигателите, но и от триенето на гумите, от износването на спирачките и от разрушаването на пътните настилки" - https://greentech.bg/archives/73254 Организмът се справял, пък с другите не се справял, нищо че са с една и съща големина, така ли? Я върви ги разправяй тези глупости някъде другаде!!!

    Коментиран от #30

  • 28 MIB

    3 5 Отговор

    До коментар #24 от "да да да":

    Ти и сега в момента на закупуване на Tesla Model S купуваш остаряла технология не променяна откакто е създадена преди десет години и пусната в масово производство преди седем и за в близко бъдеще няма изгледи за нов модел. Ако разчиташ на автономността наTesla няма да стигнеш далече. Има доста клипове и във Факти ги бяха публикували

    Коментиран от #35

  • 29 Хахах

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "1234":

    Чак сега ли проумя , че мерцедес е за богатите хахсхсх Дам половин България си мисли че като кара 10 годишен мерцедес, ще заблуди някой че е богат хахахах Единици са хората с възможности който карат кола над 7-8 години (по-скоро са изключение)
  • 30 Ъихкйк

    10 2 Отговор

    До коментар #27 от "Антиелектрика":

    Ти много насериозно се взе, че очакваш чак да те чета и да ти вярвам. Като вярваш че финни прахови частици PM10 и фини прахови частици РМ0,1 са едно и също и имат едно и също въздействие върху здравето, аз какво да направя? Това е същото като да вярваш, че всички течности, като например водата и сярната киселина имат еднакво въздействие върху здравето. Аз какво да правя? След като вярваш, че бъдещето принадлежи на водороден двигател с вътрешно горене, от който всички са се отказали преди 20 години, аз какво да направя? Ако вярваш в дядо Коледа аз какво да направя? Вярвай си! За нас остава само да ти се смеем, а ти продължавай да вярваш. Всеки има право да вярва в каквото си пожелае.

    Коментиран от #34

  • 31 Бим бим

    7 3 Отговор
    Ти още ли вярваш на всичко написано в факти? Не си ли забелязал, че се публикуват само негативни новини за Тесла, а за цвят пускат и някоя хубава, но в цялата статия хубавото е само 10%, допълнено с 90% негативни внушения. Да си спомняш да са публикували един от хилядите клипове в който автопилота спасява живота на пътуващите? Няма и да видиш, а всяка седмица има поне един. https://electrek.co/2019/05/06/tesla-autopilot-maneuver-avoid-crash-video/amp/ този е от днес за избягване на удар, който надали е спасил нечии живот, но все пак е впечатляващо как избягва още една катастрофа в предният автомобил в трафик след, като са го блъснали отзад. Кой друг автопилот е способен на това?
  • 32 БАРО

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Batushka":

    Когато две метални повърхности се трият Винаги има какво да се счупи
  • 33 БАРО

    4 1 Отговор
    Абе като ви гледам колко много дрънкате Много ми е интересно колко от вас могат да си купят нова Тесла или токови bentz или пък някой друг тролей без жартиери
  • 34 Антиелектрика

    1 7 Отговор

    До коментар #30 от "Ъихкйк":

    Моля??? Ти грамотен ли си? Можеш ли да четеш изобщо? Проучването и линка, който ти дадох са от сайт за електромобили, а думите, които цитирах не са мои, а на проф. Франк Кели от Кралския колеж в Лондон. Та в тази връзка, ти кой си, че да вярваме на теб, а на проучванията на професор Кели? Ти си този, който дори не знае, че в гумите се влагат сажди. Та кои сте тези "вие", които ми се смеете - ти и останали в главата ти ли? Невежеството съчетано с наглостта, са сигурен знак за слабоумие!!!

    Коментиран от #37

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 дявола

    3 4 Отговор
    Друга кола освен Мерцедес не признавам но ако трябва да бъда честен електромобилите неми допадат ако и да е Мерцедес
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 ADMIN

    3 2 Отговор
    То няма лошо, но защо не опенават че като си в бг, на задалжитени светлини през деня, и като си на климатик,кака ще да е пробег?? Мошенициии
  • 39 MIB

    1 2 Отговор

    До коментар #35 от "Точно това е истината":

    Мерцедес е с 80кв/ч ,а Тесла Х със 100кв/ч 2018г.моделите на Тесла Х 75 са с по лоши характеристики от Мерцедес Мислиш ,че Мерцедес не могат да сложат по-големи батерии и по-мощни електродвигатели за по- добро представяне .Въпросът е на кому са нужни .Цената е по -важна за продажбата и екологичния бонус

    Коментиран от #42

  • 40 Антиелектрика

    3 6 Отговор

    До коментар #37 от "Ъкгкг":

    Може би ти е трудно да схванеш, че хората класифицират ФПЧ от износването на гумите като ФПЧ2.5? Я пак прочети какво са саждите и, че 28% от състава на гумата е именно от сажди! Аман от многониковото ти съзнание и наглите ти лъжи!

    Коментиран от #41

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Антиелектрика

    2 5 Отговор

    До коментар #41 от "Кой го каза?":

    Толкова ли е трудно да прочетеш какво пиша? Саждите какво са - колко пъти да те питам? Я дай ти линк какви са ФПЧ от гумите като си толкова отворен.
  • 44 MIB

    1 1 Отговор

    До коментар #42 от "Сравняваш кон с кокошка":

    Mercedes EQC вече е в производство, а Tesla ModelY най-рано 2020-2021г.ОтTesla обявяват 450км. за модел Y ,колкото и Mercedes EQC. По-големи батерии - по-висока цена.От Mercedes целят 60 000€ базова цена ,за да могат бъдещите клиенти в Германия да се възползват от 4 000€ екологичен бонус

    Коментиран от #48

  • 45 Мистър Морз

    2 1 Отговор
    В интересни времена живеем. Дано да са и благодатни. Стремим се към по добро но все пак едностранчиво. Пак ще се ръси в големи количества феродо от спирачки които концептуално не са променяни от век. Отървахме се от петролни горива и смазки но може и още. Сигурно има и други начини за спирачно усилие освен триене или парашут.

    Коментиран от #55

  • 46 Браво бе гений

    3 2 Отговор
    Значи всички плодове и зеленчуци са течности, защото съдържат над 90% вода. А да ти идва на ум, че саждите се задържат от каучукът на гумата? Аз линкове ще ти дам, но не е там работата. Ти говориш с конкретни цифри, а не знаеш от къде си ги взел. С други думи просто си ги съчини при цялото море от информация на един клик разстояние! Например: Средно около 80% от всички ПЧ10 в градовете идват от автомобилния транспорт. Износването на гумите и спирачките причинява около три до седем процента от този компонент. Всяка година в Обединеното кралство PM 10 s от всички видове се обвиняват за още 10 000 смъртни случая, дължащи се на сърдечни и белодробни заболявания.

    Всяка година в Европа нормалното носене на гуми освобождава около 40 000 тона PAH (полициклични ароматни въглеводороди), най-вече като PM10.

    Коментиран от #50

  • 47 Жоро

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "ще видим":

    Нека да ти каже, че ако наистина разрешат след 2-3 години автономно шофиране, в България все още нама да имаме пътища и маркировки за него.
  • 48 Кое му е по-доброто на Мерцедес, кое?

    2 1 Отговор

    До коментар #44 от "MIB":

    "Модел Y" ще се предлага в четири варианта - с нормален пробег, удължен пробег, с двойно задвижване и пърформанс изпълнение. В салона има място за седем възрастни. В своята пърформанс версия кросоувърът се ускорява от място до 100 км/ч за под 4 секунди.


    Максималната скорост е 241 км/ч, а запасът от ход е 370 или 483 километра в зависимост от избраната батерия.

    Освен отзад новата "Тесла" има багажник и отпред, а багажният обем се увеличава благодарение на сгъващите се задни седалки. Сред екстрите са използването на смартфона на собственика вместо ключ, 15-инчов екран на арматурното табло, възможност за предварителна климатизация на салона и други.


    "Модел Y" e съвместим с нова суперзарядна станция, разработена от "Тесла". Плановете са от нея да бъдат монтирани 12 000 бройки в 36 страни. Твърди се, че за минута тя може да зареди ток за изминаването на 25 километра.

    Първите доставки на новия модел на "Тесла" се очакват през есента за версиите с удължен пробег и през следващата пролет за тези с нормален. Цените ще тръгват от 39 000 долара. С всички екстри "Тесла Модел Y" ще струва 60 хиляди долара.

    Коментиран от #49

  • 49 Plameni

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Кое му е по-доброто на Мерцедес, кое?":

    Ще! Планове! Очакват !Твърди се! Следващата пролет! Цените ще! Само в бъдеще време ,а Мъск как спазва срокове всички знаят.
  • 50 Антиелектрика

    3 3 Отговор

    До коментар #46 от "Браво бе гений":

    Ще кажеш ли нещо конкретно или ще продължиш с празнодумставата и глуповатите ти сравнения? Аз дадох статии и изследвания и нямам намерения пак да се занимава с тролските ти измислици!

    Коментиран от #51

  • 51 Е колко по-конкретно

    2 5 Отговор

    До коментар #50 от "Антиелектрика":

    Само цифрите, че май не ги видя" Средно около 80% от всички ПЧ10 в градовете идват от автомобилния транспорт. Износването на гумите и спирачките причинява около ТРИ ДО СЕДЕМ ПРОЦЕНТА от този компонент. ...Всяка година в Европа нормалното носене на гуми освобождава около 40 000 тона PAH (полициклични ароматни въглеводороди), НАЙ-ВЕЧЕ КАТО PM10." Какво не разбра? Колко по-конкретно го искаш? Това са най-едрите частици, които могат да се нарекат фини, а на всичко отгоре, гуми и спирачки отговарят само за 3-7% от отделяните от автомобилите частици с тази големина. Колко може да ги увеличи допълнително тегло от 200-300кг според тебе? От 3,3 до 7,7%? Вманиачил си се в десетите от процентите, а пренебрегваш останалите 90% . Дори не споменаваш PM1 и PM0,1 които са истинската опасност и се отделят предимно от ДВГ и само от спирачките, но не и от гумите.

    Коментиран от #52

  • 52 Антиелектрика

    4 3 Отговор

    До коментар #51 от "Е колко по-конкретно":

    Не разбрах от къде ги вземаш тези цифри? Нали говореше за под 2,5? Ама забравих, че твои бяха думите "Да го духат учените от Единбург" и сега очаквам да кажеш "Да го духа Кралския колеж в Лондон". Я се скривай някъде, нагъл лъжец!
  • 53 Научи се да четеш

    1 2 Отговор
    Майка ти трябваше да те научи да четеш преди да те научи да обиждаш, защото ти първо обиждаш и после четеш. Хайде прочети отново какво съм написал и ако можеш този път да ми отговориш. " Вероятно не мога да чета, ще ми помогнеш ли с намирането на частта в която е опомената големината на частиците? За атмосферен прах РМ10 какъвто отделят гумите ли говорят или за ултрафини РМ 0,1 , какъвто отделят двигателите с вътрешно горене? Все са фини прахови частици, все вредят на здравето, но от едните кашляш и кихаш, а от другите хващаш рак и безплодие. Първите ги създава и вятъра, а вторите се създават предимно от човека. За кои говори проф. Франк Кели от Кралския колеж? "

    Ако не разбираш въпросите ще ги задам още по-конкретно. И линкове мога да ти дам, изтрият мнението.

    Коментиран от #54

  • 54 Антиелектрика

    3 1 Отговор

    До коментар #53 от "Научи се да четеш":

    Моята майка ме е научила да чета, ама твоята май е правила друго, щом не може да асимилираш какво пише в статията.
  • 55 Пижо 2.0.6

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Мистър Морз":

    Има отдавна алтернатива,но без реално приложение в масовото производство.Нарича се обратна тяга.На принципа на моторната спирачка,но с кратно увеличено усилие което води до кратно загряване и триене.
  • 56 Научи се да четеш

    2 3 Отговор
    Ами нали затова те помолих да ми дадеш конкретни данни от статията която даде за доказателство на думите ти. Очевидно съм неграмотен и не можах да намеря данни за какъв размер частици става въпрос и какъв процент от фините прахови частици отделени при движение се дължат на гумите и спирачките. Затова си намерих собствени източници за тази информация. Оказва се, че твоята професор казва, че ако се качиш на една стълба до мен, ще си по-близо до луната от мен, което е вярно и няма как да му противореча. Ако беше схванал смисъла на статията, тя е че смъртността ще се намали наполовина, ако се премине на електромобили и единственият начин да намалее още повече е да се намали движението с което също съм съгласен. манипулацията тук, е че се слагат всички прахови частици под общ знаменател и смъртоносната се приписва на всички тях. Просто пропускат факта, че в един грам частици с размер PM10 има 10 000 ПЪТИ по-малко на брой частици отколкото в един грам PM0,1. Ако първите могат да се пречистят от лигавиците с изхвърляне на слуз, или с просто кихане, вторите през лигавиците минават директно в кръвта и освен количествено, са много по-опасни и качествено. Не видях някой да прави такива разграничения в статията.

  • 57 Образование

    4 1 Отговор
    80 % от пишещите са неграмотни а изказват мнение???

    Коментиран от #60

  • 58 Ивайло

    1 0 Отговор
    Вярно е това.
  • 59 Леле

    2 0 Отговор
    Не знам със зерзавати ли се занимавате.
    Мислиш, че компании като дб, бмв и фв не могат да направят алгоритъм за автономно управление? Всичко са готови с това много отдавна! Проблема е регулациите и масовия потребител.
    Направо ме изумява те - такава"ултра хай технология" могат да направата сигурно 90 процента от софтуерните компании в София.
    Няма автомобилна компания, която да го изпълни технически. Въпрос е на бизнес решение!
  • 60 Среден 3

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Образование":

    И Ви е имате правописни грешки !
  • 61 Аве не ве

    0 0 Отговор
    Дъстъра е по убав бееееее
  • 62 факт

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Batushka":

    Да разбраха го, само пропуснаха да разберат как се правят батериите им в колите, как 10 годишни африканчета и индийчета работят в нечовешки условия за да им добиват компонентите в иначе "луксозните" батерии, да не говорим и самия ток как се добива......единствено в Германия където голяма част от тока действително е от вятър, всичко останало е лъжа и измама
  • 63 Бай хой

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Джоко":

    Абе "алергии" кой номер е в Менделеевата... или тепърва ще го добавяш...?!?
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.