Last news in Fakti

24 Май, 2019 12:06 5 383 31

Audi се отказва от TT

  • audi-
  • tt

Ръководството на Audi обяви, че актуалното поколение на спортното купе TT ще бъде последното издание на модела. Той ще бъде заменен от "емоционален електромобил" с ново име и съпоставима цена.

Разработката на TT започва през есента на 1994 г., а първият концепт е показан на салона във Франкфурт година по-късно. Серийното производство се забавя заради необходимостта от усъвършенстване на технологията за безшевна лазерна заварка, каквато не е използвана до този момент.

Първото поколение на купето се произвежда по сложна схема. Каросериите се произвеждат в Инголщад и после се изпращат до унгарския завод на Audi, където се извършва окончателната сглобка.

През 1998 г. са пуснати 320 предсерийни прототипа без задна предавка. По този начин Audi протестира срещу немския закон за движение по пътищата, който позволява на водачите да карат на заден ход по аварийните ленти на магистралите със скорост до 12 км/ч.

Втората генерация на модела (8J) излиза през 2005 г., а третото поколение (8S) дебютира на салона в Париж през 2014-а. Миналата година TT бе модернизирано, но това явно не е стимулирало достатъчно продажбите, за да оправдае продължаването на производството.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ввв

    35 10 Отговор
    Що бе,фейслифтовете не вършат ли вече работа...тццц “простите” клиенти взеха,че се усетиха

    Коментиран от #2

  • 2 Random

    8 16 Отговор

    До коментар #1 от "Ввв":

    Какво са се усетили?
  • 3 Бай Оня

    12 9 Отговор
    В класацията на фейслифтовете няма ама няма кой да бие последното поколение Нисан ГТР там поколения изсраснаха но колата си е една и съща !!

    Коментиран от #4, #28

  • 4 Гост

    42 13 Отговор

    До коментар #3 от "Бай Оня":

    Сравняваш GTR с тази вагонетка ли?Смях на макс

    Коментиран от #5

  • 5 Random

    26 40 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    R8 прави GT-R сам да си говори. Немеца никой никога няма да го стигне!

    Коментиран от #7, #12, #19

  • 6 Бай Оня

    6 16 Отговор
    Ми я отвпри Тубата селски и виж на колко изостава при драг ТТРС от ГТРа като вначалото ТТРС е винаги първи който може да използва ПОСТОЯННО Лаунч Контол. докато пластмасовата кутия на ГТР не Позволява и изгоря една торба пари!!!!!!!Нисан не препоръчва използването на тази опция хахахах голям спорт кар няма що!!!
  • 7 гост

    18 4 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    Аха , по цени в пъти по-големи и без никакво покритие верно никой никога , ахаххахах !!!!!
  • 8 Христо

    18 5 Отговор
    Прави го само по цена да си говори сам... И на ускорение от място е по-добре, и за пистово каране (справка Нордшлайфе), а най важната му екстра е, че е абсолютно пригоден за ежедневно каране с пълноразмерен багажник и задни седалки, макар и декоративни. Ауди има да потренират още в точно този сегмент...
  • 9 anti vag

    30 5 Отговор
    ТТ си е един пореден Голф-ов дериват със сходни характеристики и безброй дефекти-най често скъпи.
  • 10 Имащ тт

    8 8 Отговор
    Вижте 1та снимка е те такова имам. Вдига 200 и харчи 8. Да съм жив и здрав да остане на внучката

    Коментиран от #21

  • 11 Алфа Ромео

    17 6 Отговор
    Най накрая го спряха тва недоразумение, имаше доста инциденти в началото заради лошото му пътно поведение.
  • 12 Алфа Ромео

    14 11 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    R8 им го направи Ламборгини затова няма кой да го стигне немеца...

    Коментиран от #13, #18

  • 13 .....

    12 7 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    Точно обратното е. Благодарение на Ауди съществуват в момента

    Коментиран от #16, #22

  • 14 The Trooper

    8 3 Отговор
    Спират ги щот не се харчат. Няма конфорт, няма бързина, няма и място за багаж. Няма и предназначение.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Алфа Ромео

    9 4 Отговор

    До коментар #13 от ".....":

    Не ме разбираш явно като говоря, не става въпрос в момента как съществуват, казвам просто и ясно че Р8 е проектирано и създадено от инженерите на Ламборгини. Ауди щяха да сънуват такъв супер-кар ако не ги бяха купили, просто нямаха потенциал да направят подобна кола, правеха някво псевдо спортно корито като ТТ, хем грозно хем нямаше качества на спортна кола.
  • 17 Факт!

    10 1 Отговор
    Нормално да е от Ламборгини това е всеизвестен факт.Друг факт е че единственият суперкар на БМВ М1 от 70-те пак е създаден от Лямборгхини.Толкова за немците.

    Коментиран от #23

  • 18 Красимир

    8 7 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    Само че в обратен ред .Корабът майка е ауди и ламборджини е проектирано по ауди и с неговият двигател , не пишете глупости.

    Коментиран от #20

  • 19 АLFA Q 4

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Random":

    РАЗПЛАКАХ СЕ,, ТОЛКО ТРОГАТЕЛНО
    НА ГРОЗОТИЯ НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА И СЕ ОПРЕ, ДА,
  • 20 АLFA Q 4

    5 3 Отговор

    До коментар #18 от "Красимир":

    ОРОФЕСОРЧО, Я ПРОВЕРИ ОТКОГА ИМА, R 8.. ОТКАКТО ЛАМБО ГО ПРИСЪЕДИНИХА КЪМ, VAG,,, АЙДЕ МАЛКО ДА СЕ ПОДГОТВИШ

    Коментиран от #24

  • 21 АLFA Q 4

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Имащ тт":

    ТОА ПА, НА ВНУЧКАТА.. АБЕ ДО НОВА ГОДИНА ПОНЕ..
    ТОВА ДА НЕ Е АУДИ S1
  • 22 АLFA Q 4

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от ".....":

    ОБРАТНОТО В СЛУЧАЯ СИ ТИ
    МАЙ СИ ОТ ДРУГИЯ БРЯГ
  • 23 Алфа Ромео

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Факт!":

    Италианците са им помагали доста пъти на БМВ най-малкото с дизайн.
  • 24 Зелено

    6 4 Отговор

    До коментар #20 от "АLFA Q 4":

    Подготви се ти псевдо професоре. Р8 си е разработка на ауди. Сега сигурно ще кажеш че вейрон е създаден от италианците? Ако на ВАГ са им нужни италианците за да създадат Р8, то тогава как така инжинерите им сами направиха вейрон? Италианците са добри само в дизайн и чупеща се техника. Добре че бяха немците за да вдигнат ламбо на крака и да им помогнат да не се затрият от автомобилния бранш. Въпреки че и с ваг, си остават чупещи се, но красиви автомобили. Обобщавам- италианците са добри единствено и само на екстериорен дизайн и нищо друго. Дори в интериорния дизайн не могат да стигнат немците, никога!

    Коментиран от #25, #31

  • 25 АLFA Q 4

    4 5 Отговор

    До коментар #24 от "Зелено":

    ПОНЕ РАЗБРАХ КВО КРЕЧЕТАЛО СИ
    ВЪВ ВЕЙРОН НЯМА АБСОЛЮТНО НИЩО НЕМСКО
    ДОРИ И ЧИПА ЗА ПАЛЕНЕ.
    КОКПИТА Е НА ФЕРАРИ... ПОНЕ ПО ПРОЧЕТИ БЕ СУКАЛЧЕ

    Коментиран от #26

  • 26 Зелено

    6 1 Отговор

    До коментар #25 от "АLFA Q 4":

    Какъв кокпит от ферари бълнуваш? Я покажи това къде го прочете че да се посмея и аз?

    Коментиран от #27

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 гощо

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "Бай Оня":

    Коментираме истински коли в момента а не миксери,кафемелачки и джапанки!
  • 29 Истина

    6 1 Отговор
    Защо хора които никога не са имали Rs (в случая ttRs), говорят за ускорението на колата и поведението и на пътя ?
  • 30 АLFA Q 4

    1 0 Отговор
    ФАКТИ МНОГО ЛИЧНО ПРИЕМАТЕ КОМЕНТАРА МИ... ДАЛИ НЯМА ТЕ ПРЪСТ В ДРУГИЯ КОМЕНТАР
  • 31 Сигурно

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Зелено":

    Мда сигурен съм че ако не беше супер ваген ферари ламбоджини нямаше да направят толкова продажби. Добре че голф ги вдига тея Еталианци алфа също. Всичко това благодарение на 1.6 дизел 4 скорости на голф 1. Алфа фиат пак голф кока кола найк всичко е голф. Даже Сони 😜