Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Най-достъпното BMW, трети епизод

Публикувана: 27 Май, 2019 14:38
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4560
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Когато представят следващото поколение на някой модел, автопроизводителите обикновено говорят за него като за абсолютно нов автомобил. В повечето случаи това далеч не е така, но третата генерация на BMW 1er (F40) е изключение от правилото.

Новата баварска единичка е разработена от нулата, а основната новост, разбира се, е платформата с предно предаване с възможност за допълване със система за задвижване на четирите колела. Досега тази архитектура бе използвана за BMW 2er, достъпния на някои пазари седан 1er и кросоувъра X1.

Противно на тенденцията всяко ново поколение да бъде по-голямо от предходното, F40 е с 5 мм по-къс от предшественика си. Хечбекът е дълъг 4 319, широк 1 799 (+34) и висок 1 434 (+13) мм. Междуосието също е скъсено с 20 мм и достига 2 670 мм.

Дизайнът на автомобила е кардинално различен и промените се виждат от пръв поглед като отвън, така и отвътре. Както и останалите нови модели на BMW, бъбреците на радиаторната решетка са нараснали чувствително на размери.

В зависимост от модификацията броните имат различна форма. Отстрани на очи се набиват преработената Чупка на Хофмайстер и новите дръжки на вратите.

За пръв път за модела ще се предлага като опция панорамен покрив. Стоповете са станали по-тънки и широки и подобно на фаровете могат да бъдат изцяло светодиодни.

Преходът към предно предаване е направил салона по-просторен. Разстоянието в областта на краката на пътниците отзад се е увеличило с 33 мм, над главите им - с 19 мм, а в зоната на раменете - с 13 мм.

Обемът на багажника е нараснал с 20 литра и вече достига 380, а при сгънати задни седалки - 1 200 литра. Срещу допълнително заплащане вратата на товарния отсек може да бъде снабдена с електрическо отваряне и затваряне.

Арматурното табло се вписва напълно в стилистиката на останалите нови модели на компанията. Вдясно от приборния панел е разположен 8.8-инчовият сензорен екран на мултимедийната система, който може да се управлява с жестове. На по-скъпите версии ще се монтира 10.25-инчов дисплей.

F40 ще се предлага с два бензинови двигателя и три турбодизела. Най-достъпната модификация 118i има трицилиндров 1.5-литров мотор с мощност 138 к.с. и въртящ момент 220 Нм, съчетан с 6-степенна механична трансмисия или 7-степенен автоматик.

Базовата дизелова модификация 116d ще се оборудва с 1.5-литров агрегат със 115 к.с. и 270 Нм, а 118d - с четирицилиндров двигател с обем 2.0 литра, мощност 148 к.с. и максимален въртящ момент 350 Нм. Най-мощният турбодизел на версията 120d xDrive има същата кубатура, но развива 188 коня и 400 Нм.

На върха на гамата е версията M135i xDrive, която ще се оборудва с най-мощния 2.0-литров четирицилиндров мотор в света. Той развива 306 к.с. и 450 Нм и работи с осемстепенна автоматична трансмисия. Ускорението от 0 до 100 е 4.8 сек., а максималната скорост е ограничена принудително на 250 км/ч.

Официалният дебют на новото BMW 1er ще се състои в Мюнхен на 25 юли. Продажбите започват веднага след това, а първите готови коли ще пристигнат при собствениците си до края на годината.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ивайло
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Абе всичко добре, ама БМВ с предно си не е никакво БМВ!!! Лично мнение от личен опит с коли с предно!!!

Оценка:
-8 +28

асддса
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Ужас направо. Досега имаше два варианта за хечбек. РС3 с 5 цилиндровия мотор, ил М140 със задно и шестак. Всичко останало е на предно/4х4 с турбо 4 цилиндъра , не се отличава по нищо.
Вече единствения вариант е аудито, тея миксери за безмислени.
Който иска да минава направо на 2ра серия.

Коментиран от #7


Оценка:
-8 +14

асддса
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Поне да пуснат версия Xdrive с 400 коня....

Оценка:
-5 +4

чичо Пешо
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Отказвам да свикна със съвременната странична линия, при която хората на задната седалка се чувстват като в бункер, а за шофьорът ако няма камера за обратно виждане + паркинг асистент, му остава да си сложи само "пернишки" такъв, иначе ще паркира назад само "по слух".

Оценка:
-5 +13

jdm
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Много грозно са го направили с тая решетка. А за вътре да не говориме. Тези седалки се едно някой циганин ги е правил.

Оценка:
-9 +9

duster
(гост)

Неутрално
6 Отговор
изкопирали са дачия логан

Оценка:
-12 +7

jdm
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #2 от "асддса":


До някъде си прав. БМВ трябва да си е с задно. 4х4 си има кой да прави. Бмв с предно е все едно Субару с задно.

Оценка:
-4 +13

гост
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Това прилича на КИА. Само дето КИА е много по-качествена.

Оценка:
-12 +18

Проста аритметика
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Боклук марка+модел боклук=ГОЛЕМ БОКЛУК

Оценка:
-16 +12

бмв боклук
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Колкото и снимки да нацвъкате тая марка е последна дупка на кавала по качество и изобщо не ме интересуват трошливите и валвтроник произведения

Оценка:
-16 +11

сектант
(гост)

Неутрално
11 Отговор
достъпно може да е без екстрите с две врати и без джанти

Оценка:
-3 +8

гост
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Вече няма нещо различно, заради което да бъде избрано насред конкуренцията от хечбек-предложения. Единицата бе интересна с това, че бе със задно предаване и въпреки това къса и компактна кола. Вече са поредния хечбек.

Оценка:
-3 +14

гост
(гост)

Неутрално
13 Отговор
Само някой изпаднал тийнеджър или ром може да се впечатли от бмв

Оценка:
-15 +8

dsadsa
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Старата Единичка се купуваше от хората само заради емблемата и около 80% даже не знаеха с предно ли е или със задно

Оценка:
-1 +14

AUDI
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Ако някой иска X2 ама с предно и малко по-ниско - ето му вариант :D

Коментиран от #16


Оценка:
-2 +5

004130
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #15 от "AUDI":


Че то Х2 е с предно?

Коментиран от #18


Оценка:
-0 +7

smeh
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Не ми става ясно само защо БМВ взе да прилича на Ауди отзад. Вижте последната снимка и скрийте емблемата с пръст. Кой гл*пак взе да затрива фирмената идентичност на Баварците с тоя дизайн не знам. За предното нямам коментар, освен - тотално обезличаване на 1-ва серия.

Оценка:
-2 +10

AUDI
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #16 от "004130":


Прав си :) ужас...
добре ако някой иска ниско BMW x2 без емблемка на С-колона , да заповяда , не е сигурно че ще е по-евтино :D

Оценка:
-3 +5

Бемеве никога
(гост)

Неутрално
19 Отговор
Решетка Киа, отвори в задната броня от AMG.. абе тези нямат ли собствено виждане за дизайн?! Че са пълни боклуци от към качество- е ясно за всички.

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +11

Steks
(гост)

Неутрално
20 Отговор
Не знам кой им е дизайнера на новите БМВ-та но явно по рисуване е имал само 2-ки

Оценка:
-2 +9

лео
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #19 от "Бемеве никога":


Моля не сравнявайте тази кочина с КИА!

Оценка:
-4 +8

ВМW то си е BMW
(гост)

Неутрално
22 Отговор
ПОВЕЧЕТО ОТ КОМЕНТИРАЩИТЕ ТУК ЯСНО Е ЧЕ НИКОГА НЕ СТЕ ИМАЛИ И НЯМА ДА ИМАТЕ BMW.КОМЕНТАРИТЕ СА НЕКОМПЕТЕНТНИ И ЕЛЕМЕНТАРНИ.НИКОЙ НЕ Е КАЗАЛ ЧЕ BMW НЯМАТ НЕДОСТАТЪЦИ НО ДА КАЗВАТЕ ЧЕ Е БОКЛУК И ДА Я СРАВНЯВАТЕ С КИА САМО ПОТВЪРЖДАВА ВАШАТА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ ПО ТЕМАТА.А ЗА ГРОЗДЕТО ВИЕ СИ ЗНАЕТЕ.

Коментиран от #23, #26


Оценка:
-6 +16

BMW M4
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #22 от "ВМW то си е BMW":


M3, M4 и нагоре да. 1-ва серия изобщо не е BMW. Само виж интериора. 4-ката там където има кожа, 1-та има грозна пластмаса все едно е Дайсия Сандреро. И не-M воланите до 5-та серия също са като от Дейсия.

Оценка:
-3 +3

Разбирач
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Умните французи отдавна правят колите си с предно на тъпите немци чак сега им увря тиквата.Че задното извъ пистата не става за нищо осо е о за градска кола.Но нали били уж спортни коли бмв улти ейт драйвинг машинн дрън дръ какъв спортен автомобил е кола тежаща по 2 тона.Германските инженери винаги са били много по-назад от френските.

Коментиран от #25


Оценка:
-7 +1

Госта
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #24 от "Разбирач":


Колко мъка има по този свят....карай си френското недоразумение и си чопли семките пред блока,важното е да си във филма

Оценка:
-0 +5

Бентлито
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #22 от "ВМW то си е BMW":


Хайде да обясниш с какво бмв превъзхожда киа.С гаранция, цена, надеждност, остатъчна стойност.

Коментиран от #27, #28


Оценка:
-6 +3

876546874
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #26 от "Бентлито":


Материали, мощност, пътно поведение, престиж, външен вид. Киа още ползват японски двигатели щото не могат да си направят техни си

Оценка:
-2 +4

BMW то,си е ВMW
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #26 от "Бентлито":


АМИ КАКВО ДА ТИ ОБЯСНЯ ТО СЕ ВИЖДА.ВЗЕМИ ДА ПРОЧЕТЕШ НЕЩО ПО ВЪПРОСА ИМА ИНТЕРНЕТ И СЛЕД КАТО ИСКАШ ДА ЗНАЕШ МОЖЕ И САМ ДА СИ НАМЕРИШ ИНФОРМАЦИЯ.КОМЕНТАР 27 Е ПОВЕЧЕ ОТ ДОСТАТЪЧЕН.КАРАЙ СИ КИА ЯВНО НЕ ХАРЕСВАШ ХУБАВИ КОЛИ.

Оценка:
-1 +4

Трифонов
(гост)

Неутрално
29 Отговор
Такова мащабно о*****е не бях очаквал! Знаех, че ще е някакъв вид о*****е, ама толкова грандиозно не бях очаквал. Като излезе новата А класа, изобщо не ми хареса. И сега не ми харесва, но е много за предпочитане пред това. И новото А3 също ще е много по-добрият избор. Но тези автомобили просто вече не си струват парите. Ако ще купуваш автомобил в този клас, много по-правилно е да избереш онези марки, които правят коли в него от повече от 70 години - VW, Peugeot, Renault, FIAT, както и новите - KIA, Hyundai, както и японските марки. Така или иначе технологично са същите коли, а по-напудреният интериор просто не си струва разликата в цената. В този клас, и златна да е колата, никого не би впечатлила. Просто, защото славата на премиумите, те са натрупали с над век традиции в конструирането на автомобили от C клас нагоре. В класовете надолу, има други по-големи имена!

Оценка:
-0 +2

Информирайте се
(гост)

Неутрално
30 Отговор
Първоначално помислих, че статията е 100% преписана, докато не видях: най-мощния 2.0-литров четирицилиндров мотор в света. Той развива 306 к.с. и 450 Нм. Жорка, ще ти кажа само, 2013г. А45 AMG. Печели няколко пъти двигател на годината и за човек, който от години пише автомобилни статии е несериозно да драскаш някакви фантасмагории.

Оценка:
-0 +0

Ivaylo
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Публикувано във факти.бг: "На върха на гамата е версията M135i xDrive, която ще се оборудва с най-мощния 2.0-литров четирицилиндров мотор в света."

АЙде да си напишете домашното :) Кой мотор е по-по-най?
1. Mercedes А45 - 2литров мотор - 381к.с. 475nm
2. BMW M135i - 2литров мотор - 306к.с. 450nm

и между другото: Карал съм първата M135i от F-серията. 3литров мотор - същите показатели (малко повече коне), супер здрав. ЕКО нормите ли ги натискат с тия опаковки на натурален сок?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка