Last news in Fakti

27 Май, 2019 14:38 5 562 31

Най-достъпното BMW, трети епизод

  • bmw-
  • 1er-
  • f40

Когато представят следващото поколение на някой модел, автопроизводителите обикновено говорят за него като за абсолютно нов автомобил. В повечето случаи това далеч не е така, но третата генерация на BMW 1er (F40) е изключение от правилото.

Новата баварска единичка е разработена от нулата, а основната новост, разбира се, е платформата с предно предаване с възможност за допълване със система за задвижване на четирите колела. Досега тази архитектура бе използвана за BMW 2er, достъпния на някои пазари седан 1er и кросоувъра X1.

Противно на тенденцията всяко ново поколение да бъде по-голямо от предходното, F40 е с 5 мм по-къс от предшественика си. Хечбекът е дълъг 4 319, широк 1 799 (+34) и висок 1 434 (+13) мм. Междуосието също е скъсено с 20 мм и достига 2 670 мм.

Дизайнът на автомобила е кардинално различен и промените се виждат от пръв поглед като отвън, така и отвътре. Както и останалите нови модели на BMW, бъбреците на радиаторната решетка са нараснали чувствително на размери.

В зависимост от модификацията броните имат различна форма. Отстрани на очи се набиват преработената Чупка на Хофмайстер и новите дръжки на вратите.

За пръв път за модела ще се предлага като опция панорамен покрив. Стоповете са станали по-тънки и широки и подобно на фаровете могат да бъдат изцяло светодиодни.

Обемът на багажника е нараснал с 20 литра и вече достига 380, а при сгънати задни седалки - 1 200 литра. Срещу допълнително заплащане вратата на товарния отсек може да бъде снабдена с електрическо отваряне и затваряне.

Арматурното табло се вписва напълно в стилистиката на останалите нови модели на компанията. Вдясно от приборния панел е разположен 8.8-инчовият сензорен екран на мултимедийната система, който може да се управлява с жестове. На по-скъпите версии ще се монтира 10.25-инчов дисплей.

F40 ще се предлага с два бензинови двигателя и три турбодизела. Най-достъпната модификация 118i има трицилиндров 1.5-литров мотор с мощност 138 к.с. и въртящ момент 220 Нм, съчетан с 6-степенна механична трансмисия или 7-степенен автоматик.

Официалният дебют на новото BMW 1er ще се състои в Мюнхен на 25 юли. Продажбите започват веднага след това, а първите готови коли ще пристигнат при собствениците си до края на годината.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ивайло

    28 8 Отговор
    Абе всичко добре, ама БМВ с предно си не е никакво БМВ!!! Лично мнение от личен опит с коли с предно!!!
  • 2 асддса

    14 8 Отговор
    Ужас направо. Досега имаше два варианта за хечбек. РС3 с 5 цилиндровия мотор, ил М140 със задно и шестак. Всичко останало е на предно/4х4 с турбо 4 цилиндъра , не се отличава по нищо.
    Вече единствения вариант е аудито, тея миксери за безмислени.
    Който иска да минава направо на 2ра серия.

    Коментиран от #7

  • 3 асддса

    4 5 Отговор
    Поне да пуснат версия Xdrive с 400 коня....
  • 4 чичо Пешо

    13 5 Отговор
    Отказвам да свикна със съвременната странична линия, при която хората на задната седалка се чувстват като в бункер, а за шофьорът ако няма камера за обратно виждане + паркинг асистент, му остава да си сложи само "пернишки" такъв, иначе ще паркира назад само "по слух".
  • 5 jdm

    9 9 Отговор
    Много грозно са го направили с тая решетка. А за вътре да не говориме. Тези седалки се едно някой циганин ги е правил.
  • 6 duster

    7 12 Отговор
    изкопирали са дачия логан
  • 7 jdm

    13 4 Отговор

    До коментар #2 от "асддса":

    До някъде си прав. БМВ трябва да си е с задно. 4х4 си има кой да прави. Бмв с предно е все едно Субару с задно.
  • 8 гост

    18 12 Отговор
    Това прилича на КИА. Само дето КИА е много по-качествена.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 сектант

    8 3 Отговор
    достъпно може да е без екстрите с две врати и без джанти
  • 12 гост

    14 3 Отговор
    Вече няма нещо различно, заради което да бъде избрано насред конкуренцията от хечбек-предложения. Единицата бе интересна с това, че бе със задно предаване и въпреки това къса и компактна кола. Вече са поредния хечбек.
  • 13 гост

    8 15 Отговор
    Само някой изпаднал тийнеджър или ром може да се впечатли от бмв
  • 14 dsadsa

    14 1 Отговор
    Старата Единичка се купуваше от хората само заради емблемата и около 80% даже не знаеха с предно ли е или със задно
  • 15 AUDI

    5 2 Отговор
    Ако някой иска X2 ама с предно и малко по-ниско - ето му вариант :D

    Коментиран от #16

  • 16 004130

    7 0 Отговор

    До коментар #15 от "AUDI":

    Че то Х2 е с предно?

    Коментиран от #18

  • 17 smeh

    10 2 Отговор
    Не ми става ясно само защо БМВ взе да прилича на Ауди отзад. Вижте последната снимка и скрийте емблемата с пръст. Кой гл*пак взе да затрива фирмената идентичност на Баварците с тоя дизайн не знам. За предното нямам коментар, освен - тотално обезличаване на 1-ва серия.
  • 18 AUDI

    5 3 Отговор

    До коментар #16 от "004130":

    Прав си :) ужас...
    добре ако някой иска ниско BMW x2 без емблемка на С-колона , да заповяда , не е сигурно че ще е по-евтино :D
  • 19 Бемеве никога

    11 2 Отговор
    Решетка Киа, отвори в задната броня от AMG.. абе тези нямат ли собствено виждане за дизайн?! Че са пълни боклуци от към качество- е ясно за всички.

    Коментиран от #21

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 лео

    8 4 Отговор

    До коментар #19 от "Бемеве никога":

    Моля не сравнявайте тази кочина с КИА!
  • 22 ВМW то си е BMW

    16 6 Отговор
    ПОВЕЧЕТО ОТ КОМЕНТИРАЩИТЕ ТУК ЯСНО Е ЧЕ НИКОГА НЕ СТЕ ИМАЛИ И НЯМА ДА ИМАТЕ BMW.КОМЕНТАРИТЕ СА НЕКОМПЕТЕНТНИ И ЕЛЕМЕНТАРНИ.НИКОЙ НЕ Е КАЗАЛ ЧЕ BMW НЯМАТ НЕДОСТАТЪЦИ НО ДА КАЗВАТЕ ЧЕ Е БОКЛУК И ДА Я СРАВНЯВАТЕ С КИА САМО ПОТВЪРЖДАВА ВАШАТА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ ПО ТЕМАТА.А ЗА ГРОЗДЕТО ВИЕ СИ ЗНАЕТЕ.

    Коментиран от #23, #26

  • 23 BMW M4

    3 3 Отговор

    До коментар #22 от "ВМW то си е BMW":

    M3, M4 и нагоре да. 1-ва серия изобщо не е BMW. Само виж интериора. 4-ката там където има кожа, 1-та има грозна пластмаса все едно е Дайсия Сандреро. И не-M воланите до 5-та серия също са като от Дейсия.
  • 24 Разбирач

    1 7 Отговор
    Умните французи отдавна правят колите си с предно на тъпите немци чак сега им увря тиквата.Че задното извъ пистата не става за нищо осо е о за градска кола.Но нали били уж спортни коли бмв улти ейт драйвинг машинн дрън дръ какъв спортен автомобил е кола тежаща по 2 тона.Германските инженери винаги са били много по-назад от френските.

    Коментиран от #25

  • 25 Госта

    5 0 Отговор

    До коментар #24 от "Разбирач":

    Колко мъка има по този свят....карай си френското недоразумение и си чопли семките пред блока,важното е да си във филма
  • 26 Бентлито

    3 6 Отговор

    До коментар #22 от "ВМW то си е BMW":

    Хайде да обясниш с какво бмв превъзхожда киа.С гаранция, цена, надеждност, остатъчна стойност.

    Коментиран от #27, #28

  • 27 876546874

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "Бентлито":

    Материали, мощност, пътно поведение, престиж, външен вид. Киа още ползват японски двигатели щото не могат да си направят техни си
  • 28 BMW то,си е ВMW

    4 1 Отговор

    До коментар #26 от "Бентлито":

    АМИ КАКВО ДА ТИ ОБЯСНЯ ТО СЕ ВИЖДА.ВЗЕМИ ДА ПРОЧЕТЕШ НЕЩО ПО ВЪПРОСА ИМА ИНТЕРНЕТ И СЛЕД КАТО ИСКАШ ДА ЗНАЕШ МОЖЕ И САМ ДА СИ НАМЕРИШ ИНФОРМАЦИЯ.КОМЕНТАР 27 Е ПОВЕЧЕ ОТ ДОСТАТЪЧЕН.КАРАЙ СИ КИА ЯВНО НЕ ХАРЕСВАШ ХУБАВИ КОЛИ.
  • 29 Трифонов

    2 0 Отговор
    Такова мащабно о*****е не бях очаквал! Знаех, че ще е някакъв вид о*****е, ама толкова грандиозно не бях очаквал. Като излезе новата А класа, изобщо не ми хареса. И сега не ми харесва, но е много за предпочитане пред това. И новото А3 също ще е много по-добрият избор. Но тези автомобили просто вече не си струват парите. Ако ще купуваш автомобил в този клас, много по-правилно е да избереш онези марки, които правят коли в него от повече от 70 години - VW, Peugeot, Renault, FIAT, както и новите - KIA, Hyundai, както и японските марки. Така или иначе технологично са същите коли, а по-напудреният интериор просто не си струва разликата в цената. В този клас, и златна да е колата, никого не би впечатлила. Просто, защото славата на премиумите, те са натрупали с над век традиции в конструирането на автомобили от C клас нагоре. В класовете надолу, има други по-големи имена!
  • 30 Информирайте се

    0 0 Отговор
    Първоначално помислих, че статията е 100% преписана, докато не видях: най-мощния 2.0-литров четирицилиндров мотор в света. Той развива 306 к.с. и 450 Нм. Жорка, ще ти кажа само, 2013г. А45 AMG. Печели няколко пъти двигател на годината и за човек, който от години пише автомобилни статии е несериозно да драскаш някакви фантасмагории.
  • 31 Ivaylo

    0 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг: "На върха на гамата е версията M135i xDrive, която ще се оборудва с най-мощния 2.0-литров четирицилиндров мотор в света."

    АЙде да си напишете домашното :) Кой мотор е по-по-най?
    1. Mercedes А45 - 2литров мотор - 381к.с. 475nm
    2. BMW M135i - 2литров мотор - 306к.с. 450nm

    и между другото: Карал съм първата M135i от F-серията. 3литров мотор - същите показатели (малко повече коне), супер здрав. ЕКО нормите ли ги натискат с тия опаковки на натурален сок?