Last news in Fakti

3 Юни, 2019 12:05 8 855 100

Пикапът на Tesla ще струва под $50 хиляди

  • tesla-
  • пикап

Базовата цена на бъдещият пикап на Tesla ще бъде около $49 000 (€43 850), обяви Илон Мъск. Както и останалите електромобили на компанията, товаро-пътническият модел ще притежава отлични динамични характеристики.

Ако Мъск осъществи намеренията си, пикапът на Tesla ще превъзхожда значително новоизгрялата звезда Rivian R1T, чиято базова версия с автономен пробег от "над 230 мили" (370 км) струва $69 000 (€61 737).

Tesla Model P, както засега някои в медии наричат бъдещия пикап, ще може да изминава 500 мили (804 км) с едно зареждане. Самият Мъск пък се похвали в Twitter, че товаро-пътническият електромобил ще може да тегли на буксир 300 000 фунта (136 077 кг).


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Анонимен

    45 22 Отговор
    Тесла просто нвмат конкуренция.

    Коментиран от #4

  • 2 за гъби съм

    25 17 Отговор
    не че нещо ама тоя пикап 100 годишните и на картинки само не могат да го конкурират, да не говорим в реалността каква е трагедия..
  • 3 123

    13 12 Отговор
    Добре изглежда, ама цената... Вземаме модел 3 за отправна точка - в щатите струва 35 000 долара или 60 000 лева. В Европа цената на базата на модел 3 е почти 60 000 евро след акциз и ДДС и с помощи от съответна държава. Този пикап - 50 000 долара или 85 000 лева. По горната схема като се сложи ДДС и акциз ще е 85 000 евро. Нещо скъпичка ми се вижда дори за богатия европеец. Който освен това доста практичен и не е толкова фермеризиран като в щатите.

    Коментиран от #10, #27, #42

  • 4 123

    8 11 Отговор

    До коментар #1 от "Анонимен":

    тии нормален ли си а дъстера
  • 5 Електрошок

    19 11 Отговор
    Кое му е предницата?)

    Коментиран от #95

  • 6 Driving pleasure

    13 16 Отговор
    50 000 другия път... за 800 км пробег батерията му ще е огромна, което значи и скъпа. Да не говорим, че пазар за такъв добитък има основно в САЩ. При условие, че Ф150 серията на форд е 30 000 долара, а за 50 хил си взимаш Раптор, който е тунингован за ралирейд от фабриката не вярвам нито на продажбите нито на цената на Т'слата. Пак ще е само дръжката ;)

    Коментиран от #9

  • 7 Зелено

    10 13 Отговор
    Да се похвалиш с нещо, което несъздадената ти все още кола, още повече електричка, ЩЕ прави и ЩЕ изминава, е направо достойно за вярване или поне лек смях
  • 8 744

    25 5 Отговор
    Явно си свикнал на руската пропаганда.Кажи ми един автомобил който тесла са показали първо и после не е станал факт ?
  • 9 Колко да са по-скъпи?

    9 4 Отговор

    До коментар #6 от "Driving pleasure":

    Нека сметнем 200 киловатчаса батерия, въпреки че ще са по-малко. При цени от 100$/квч батериен пакет, батерията ще струват 20 000 долара. След като ford f150 струва 30 000 долара заедно с двигателя и скоростните кутии и всички други глупости покрай него, защо ти се струва невъзможна тази цена? А знаеш ли колко гори натоварен f150? За колко километра според тебе ще ги изгори тези двайсет хиляди долара разлика? Хайде сега добави и горивото на генератора за електричество който захранва електрическите инструменти?

    Коментиран от #14, #32

  • 10 Какво значение има цената в Европа?

    15 2 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Ford f150 като се евтини, колко от тях си видял по улиците на България? А в Европа? Това не е автомобил за нашия пазар. Какво си се загрижил колко ще струва тук?

    Коментиран от #11

  • 11 Driving pleasure

    6 6 Отговор

    До коментар #10 от "Какво значение има цената в Европа?":

    1во нИ чИтеш - ясно съм упоменал че основния пазар на тия чудовища е САЩ :) 2ро 50 хил долара е в САЩ цената, знаейки надценката за модел 3 както 123 от 3тия коментар е сметнал в европа пикапа ще е около 80+ и то евраци.

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Следваш ли някаква логика

    4 5 Отговор

    До коментар #11 от "Driving pleasure":

    Или пишеш тук да не заспиш? След като много ясно си написал точка 1, каква е логиката въобще да пишеш за точка 2, след като самият ти казваш че е безсмислено?
  • 13 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #11 от "Driving pleasure":

    Я пак да ни сметнеш "надценката" за Модел 3 , ама за една и съща модификация , а не за най-евтината в САЩ и най-скъпата в Европа !!! Да не говорим след 2 години като почне местно производство !!! Видя ли цената за Китай от местната фабрика ??? По-ниска от тази в Щатите !!!!!! Американският производител на електромобили Tesla започна да приема поръчки за Model 3, които ще се произвеждат в Китай . Базираната в Пало Алто, Калифорния, компания постави базова цена от 328 хил. юана (47 523 долара) , включително добавените такси, сочи изявлението на фирмата от днес. Седаните ще се произвеждат в Gigafactory в Шанхай и ще издържат 460 км с едно зареждане. Очаква се те да бъдат доставяни в рамките на 6 до 10 месеца. Колата е с 49 хил. юана (7100 долара) по-евтина от вносната версия . И това преди субсидията в Китай , която важи за всички произведени в страната електромобили ! След нея около 40 000 !!!

    Коментиран от #17, #23

  • 14 Driving pleasure

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "Колко да са по-скъпи?":

    Има един малък проблем... модел Х, който е по-малък и по-лек "гори" 30кВч/100 та мисълта ми е, че 200 кВч батерия не стига за 800 километра ;) Има и още един малък проблем - зареждането, как се зарежда 200 кВч батерия от томашно зарядно с айде от мен да мине щедри 7 кВч - Ден и половина на стената, :) а на зарядната станция е над 20 цента за киловат, а стига и до близо 40 цента - тоест 6 долара за 100 км минимум. Криво ляво 2.5 долара е за галон бензин значи еквивалента на 10тина литра гориво - е ти познай кога точно ще се избие първоначалната покупна цена...

    Коментиран от #18

  • 15 гост

    4 2 Отговор
    В Германия версията на Model 3 с AWD и пробет от 544 км ще се продава за 57 900 евро. По-мощният вариант – Performance, е оценен на 68 600 евро. В съседна Австрия цените са съответно 58 300 и 69 100 евро !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Айде сега да не береш много срам , отвори си сайта на Тесла и виж цените на ТЕЗИ (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) модификации в САЩ !!!!!!!!!!!!!!!!!! И ако пак напишеш нещо за 35 000 си плюеш сам в гьонсурата !!!!!

    Коментиран от #26

  • 16 гост

    4 3 Отговор
    Ако пуснат това от снимката с пробег от 500км и аз се нареждам за 50х.долара.
  • 17 Driving pleasure

    3 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    От де дойде сега и Китай не знам... човека 123 от 3ти пост ти е сметнал. В най-лошия случай - Лонг рейндж в щатите струва 49 000 в Европа е около 60 но това е без значение - пикапа в Европа няма да се продава. От значение е, че се опитвате да ме убедите как по-малката кола с по-малка и то в пъти батерия 75 кВч струва 49 000 в сащ - а Огромния пикап с 200 квч батерия ще е на същите пари... е може ако разликата Илончо я вади от джоба си ;) О чакай той от там вадисамо джойнтче - парите ги вади от джобовете на балъците ;)

    Коментиран от #20

  • 18 Проблемите са малки наистина

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Driving pleasure":

    Проблемите наистина са малки, защото не се отнасят за tesla за твоята математика. Tesla гори наистина около 30 киловатчаса, но не на 100 километра, а на 100 мили, защото модел x изминава 325мили с едно зареждане. Заради лошата аеродинамика на пикапа, съм завишил разхода и затова съм сметнал 200 киловата батерия, а не 150.
  • 19 СССР

    9 4 Отговор
    Дрогари и дрогарки а кога да очакваме Лада Нива автоматик ?
  • 20 Skroutz

    3 4 Отговор

    До коментар #17 от "Driving pleasure":

    Aман от дървени философи. Ти си за БАН, много говорене, резултат никакъв!
  • 21 Заряд-разряд

    1 2 Отговор
    Направо ме уби от смях със сметките за зареждането! Значи една смотана модел s, зарежда с 22 киловата домашно зарядно, а пикап с 200 киловат часа батерия, ще го зареждаме с три пъти по-слабо? Подиграваш ли ми се или наистина ти е толкова акъла? Дори напълно разредена батерия, което е много далеч от реалността, дори със зарядното на Тесла модел s, който вече е по-близо до реалността, зареждането ще трае десетина часа в денонощието и тези 800 километра ще струват 20 долара. Колко долара ще струват тези 800 километра на ford f150? Ако тегли ремарке 3тона, гори по 21-23$ на 100км. https://youtu.be/bgi01ednxXM Гледай обаче КОЛКО СТРУВАТ да си ги купиш!

    Коментиран от #34

  • 22 Иванов

    4 0 Отговор
    Моля, някой да обясни възможно ли е да тегли 136 077кг. - ами това са 136 тона.

    Коментиран от #24

  • 23 Язе

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Все си начетен за тая Тесла.Я кажи и нещо за поредната запалила се в Белгия,че тук може и да не пишат?Май ще изкарват зарядните в полето да не изгори целия град.хухухаха
  • 24 Язе

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Иванов":

    Електрическпто Мини,тегли 150тона.Тесляка пак изостава.
  • 25 Свети Илон Лъжливий

    7 1 Отговор
    Ако фирмата не фалира, бъдете сигурни че ще продължавам да продавам и коли, и пикапи, и камиони и автобуси, каквото искате, ще продължа да ги продавам на загуба защото все още има шарани които са готови да инвестират пари в моите идиотщини, да не получават дивиденти, акциите им да се обезценяват, но те с божествено благоговение да слушат пръдните ми през уредбата на любимата си Тесла. Скоро ще има ъпдейт с оригни и други интересни телесни симфонични звуци.

    Коментиран от #28

  • 26 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Ако не сте разбрали, аз се излъгах да си купя Тесла. Оказа се боклук, постоянно ме е страх че ще ми свърши заряда, опитах се да я продам но дължа много повече на банката отколкото някой друг шаран е готов да ми плати. Обадих се на Илон и той ме посъветва са пускам коментари по форумите, да качвам клипчета на Тубата, да лъжа приятели и познати, че и непознати, колко съм влюбен в Тесла за да не рухне пирамидата. Не съм такъв лъжец като Илон но се старая, Тесла са готини, вервайте ми!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 27 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Браво,много добра сметка!Лева и евро излиза на едно! Ставаш за таксиметров,на Сънито да ги смяташ така на англетата!Модел 3 която е в Америка за 39 900 долара струва във Франция 42 600 евро! Модел 3 за 35 хил.долара,все още не е произвеждан!

    Коментиран от #62

  • 28 Колко да лъже?

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "Свети Илон Лъжливий":

    Първо лъжеше, че ще произвежда Роудстъра и излъга, после шал да произвежда модел S, пак излъга, после продължи с лъжи за Модел Х и въпреки че не беше произвел нито едно от тези всички модели, половин милион балъка се записаха за някакъв Модел 3, които дори на картинка не бяха виждали. Той никога няма да произведе нищо, защото Тесла е пирамида и само събира пари за празни обещания! Сега си е наизмислил разни нови камиони, пикапи, роудстъри и Модел У, ама и от тях нищо няма да произведе като предишните. Виж 100 годишните ако решат, още от другия месец могат да започнат да продават милиони електромобили с пробег 2000 км на 20 хил долара и Тесла да фалира.

    Коментиран от #29

  • 29 Жалки са

    6 1 Отговор

    До коментар #28 от "Колко да лъже?":

    Тесла е ПИРАМИДА, Илон е манипулатор, зомбираните са жалки шарани

    Коментиран от #31

  • 30 Честито

    3 2 Отговор
    Вече най-добрите времена на ринга се държат от електрифицирани автомобили. Електрическия Фолксваген записа 6:05.336 минути за обиколка. ДВГ сдава и последните фронтове пред електрификацията.
  • 31 Прав си

    2 4 Отговор

    До коментар #29 от "Жалки са":

    Никога няма да произведе нито модел S нито модел Х, нито модел 3. Само лъже и събира парите на балъците. Пирамида. Мошеник. Изгорете го жив този! Щял да прави и ракети които да кацат обратно, ха-ха-ха тоя пак е пушил нещо силно! Или пък ти?

    Коментиран от #44

  • 32 666

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Колко да са по-скъпи?":

    Няма значение колко гори един пикап, те не са направени за дълги пътувания

    Коментиран от #33

  • 33 За щатите са къси разстояния

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "666":

    Ето по колко МИЛИ минават реални собственици на
    F150 гласували в анкета. Под 10k
    33
    26.19%
    10-15k
    43
    34.13%
    15-20k
    22
    17.46%
    20-25k
    13
    10.32%
    Повече от 25k
    15
    11.90%

    Ако сметнем колко ще струва това в долари, ако вземем примера от клипа по-горе - 20$ за 66 мили, значи 1000 мили са 300$. Над 75% от тях дават над 6000$ годишно само за гориво за 32000 км годишно. За 8 годишната гаранция на Тесла това са 48 000$ само за гориво - колкото още един пикап на Тесла. Ако вземем последните 12% изминаващи над 40 000 км годишно, това са само по 110км на ден. Никакъв проблем за батериите дори с голям товар. С малък товар, може да зарежда веднъж на седмица.

    Коментиран от #36

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Я да видим в Европа

    0 1 Отговор
    Нека видим колко ще струва да се кара тук с товар по 30 000км годишно. Това са 7200 литра годишно или около 9000€ Това са 72 000€ за гориво за 8 години. С тези пари, 200квч батерия може да се зарежда ежедневно по 2 пъти на нощна тарифа през целия период.

    Коментиран от #38

  • 36 Driving pleasure

    6 0 Отговор

    До коментар #33 от "За щатите са къси разстояния":

    От това, което си написал излиза че 77% от собствениците минават по 20 000 км годишно (12 000 мили). При 20/100 СРЕДЕН разход (което за съвременен мотор е изключително много) са 1000 галона на година или 2500 долара за гориво. Автобилд измериха среден разход за Тесла Х 29 кВч, да приемем, че ще са 25 кВч/100. Средната цена на електричеството в САЩ 11 цента. Цена за зареждане на Суперчардж на Тесла от 24 до 36 цента - средно 30 цента. Да приемем че само 25% от времето ще ползва суперчардж, а останалите от домашел уолбокс (не че ще е така но нека е + за електричките) имаш $3.15/ 100 км годишно за същите 20 000 км ще дадеш $630 . Да ги извадим от тия $2500 които ще даде собственика на бензинов пикап - остават $1900 (пак закръглих нагоре да сте щастливи). ГРАНД ТОТАЛ: При $20 000 разлика в покупната цена и $1900 в годишните разходи ще карам 10 години преди да изравним цената. Е тоя пикап на 5тата година ще си смени собственика значи си назад около 10 бимки, а колко назад ще си като смениш 200 кВч батерии на Т'слата ще разбереш сам. Е НЕ МЕРСИ ТОЛКОВА ТЪП ДА КАРАМ ЕЛ.ШИТНЯ НЕ СЪМ!!! Благодаря и аре у лево към контакта!
  • 37 Я слез на земята!

    1 0 Отговор
    6кв може да е само в някоя гарсониера с ТЕЦ. Повечето партиди са до 15кв монофазен ток. Погледни си собственото табло. Обзалагам се, че главния ти предпазител е 50Ампера, а в най-лошия 40А. Ако си в къща е 63А. Моя е 3х63А партидата ми струваше 1800лв. Един такъв пикап ще спести парите за партидата още през първите няколко месеца. Между другото, eто с каква мощност може да зареждаш Тесла със стандартния кабел който идва с автомобила в ЕвропаTYPE 2 CABLE
    Type 2 cable
    STANDARD WITH DELIVERY MAX. CHARGE RATE, AND MAX. ADDED RANGE PER HOUR**
    Yes Model S: 16.5 kW or 77 km
    Model X: 16.5 kW or 69 km
    Model 3: 11 kW or 65 km

    Сам виждаш, че това е доста повече отколкото ти казваш. Този кабел се включва директно контакт.
  • 38 Driving pleasure

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "Я да видим в Европа":

    Сега кажи и колко американски пикапа се продават в Европа, че правиш и европейски сметки :D

    Коментиран от #41

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Ти въобще гледа ли клипа

    0 1 Отговор
    Превод ли искаш? Два F150 , единия струва 64 555$ и измина 65 мили с 6,7галона за 21,40$ , а втория струва 54 845$ измина същото разстояние с 7,5 галона за 23,4$ да ми обясниш отново, колко години трябва да ги караш за да излязат по-евтини от пикапът на Тесла? Има ли математика по която това да е възможно?
  • 41 Досега нямаше смисъл

    1 3 Отговор

    До коментар #38 от "Driving pleasure":

    Прекалено е скъпо горивото за такъв разход. Тесла обаче, може да промени това. Дори при германските цени на тока, ще е изгодно да се кара такъв пикап. При милиони фамилни фотоволтаични покриви, ще е възможно и "безплатно" зареждане. Да не говорим за теглителните му възможности, които са без аналог.
  • 42 Теслата

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "123":

    Харесва ми как разсъждаваш!
  • 43 Джуган

    6 1 Отговор
    Пълен резервоар 74 литра, София-Банско-Гоце Делчев, три поредни дни тежък офроуд режим 4L, главно 1-3 скорост бавни, Гоце Делчев-Сандански-София, по магистралата 160-170, прибрах се в София и имам нафта за още 100 км в пикапа (цена като нов $35 хиляди). Ако това е възможно с Тесла ще се позамисля сериозно, предвид огромния въртящ момент който ще предложи.

    Коментиран от #45

  • 44 Джуган

    5 0 Отговор

    До коментар #31 от "Прав си":

    Никога няма да ги произведе хем за цената която рекламира, хем да е НА ПЕЧАЛБА. Пирамида е защото за да излезе на печалба трябва да завладее пазара и да продава милиони автомобили, а засега това не се случва. Точно затова ако пусне този пикап за тези пари и с тези показатели, веднага отивам и купувам защото са малко тези които са готови да продават продукт на цена по ниска от себестойността, тоест на загуба. Ако Илон и шараните губят аз печеля, капиш?

    Коментиран от #47

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 джуган

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "за гъби съм":

    разликата е че това което пиша е истина и че мога да си позволя пикапа или джипа който ми харесва, а ти си един мъничък гъбарко, пожелавам ти успех на прайда

    Коментиран от #49

  • 47 Печели, не се притеснявай

    0 2 Отговор

    До коментар #44 от "Джуган":

    При това печели повече отколкото всички останали масови автопроизводители. Конкуренти бяха сметнали че себестойността на най-скъпата модел 3 е 28000 долара. За да не излезе на печалба за тримесечието, проблем не са печалбите на произведен автомобил, а големите разходи за други проекти. Да знаеш друг автомобилен производител, който само за година да е увеличил производството си четири пъти? Тази година евентуално "само" ще го удвои, а догодина пак "само" ще го удвои, като започне производството в Китай. Това са огромни разходи. А за следващите две години, са планирани нови три модела. На някои от 100-годишните, това им е отнело... 100 години, а Тесла ги издуха за пет и вече продава повече и като количество и като оборот. Всичко това струва пари, много пари. За да излезе на печалба, единственият вариант е да спре да се разраства, но това ще е най-голямата глупост, която могат да направят.

    Коментиран от #52

  • 48 GBP

    0 2 Отговор
    Сравнявате автомобил с годишни продажби от над 1млн.с нещо което изобщо още не сте видели и може никога да не видим. Колко мъка има по света която явно е съсредоточена в малка България.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 555

    1 1 Отговор
    Страхотен дизайн! Досега Тесла ме впечатляваха само с технология, но тук дизайнът революционен. Досега ел. автомобилите ги проектираха като адаптирани от ДВГ, а тук е използван пълният им потенциал.
  • 51 до гъбарко

    3 0 Отговор
    кое не излиза бе селски? имам магистрала/шосе около 450 км, сложи го около 8.5 на 100, това са 38 литра, след това имам 5 часа х 3 дни = 15 часа офроуд, някъде 150-160 км по около 18 на 100 средно, нагоре повече, надолу почти нищо, някъде 28 литра, общо около 66 литра, 8 л. остават и компа показва че мога с тях да мина около 100 км, какви три на сто, какви пет лева, къде да бЕгам??? както казваше Жорж Ганчев, българският народ е малък, но много прост
  • 52 Джуган

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "Печели, не се притеснявай":

    разделям дългото ти послание на две части. едната част са неща които лесно може да се проверят и се вижда че финансовите отчети на Тесла показват друго. втората част са прогнози и мечти, тук аргументи не важат, всеки има право да мечтае, а когато си пуснат през стереото пръдните на Илон, мечтите на зомбираните стават необикновено смели
  • 53 за гъби съм

    1 2 Отговор
    абе селски - кой е тоя пикап дето гори със 170 км/ч 8/100 и на тежък офроуд на 1 литър на час? Ти кой клас си и от кое село пишеш че не разбрах?

    Коментиран от #54

  • 54 гъбарко си беше и си остана

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "за гъби съм":

    гоше, гошеее, по добре си гледай гъбите, ама хайде да те светна, японски пикап, дизел, по магистралата с газ гори 9.5-10, по път с ограничение 90, гори около 7-7.5, на офроуд като се изкачвам нагоре на 4L гори 25-30, като слизам не повече от 4-5, дори по малко, нито имаш представа за офроуд, нито пък можеш да четеш и да вденеш това което съм написал, ти или си гледал офроуд на картинка или ходиш на дядо ти с уазката дето харчи 15 по асфалт ама само по голямо нанадолнище

    Коментиран от #55

  • 55 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #54 от "гъбарко си беше и си остана":

    шматка - както ти написах на офроуд се смята на час разхода и не е 1 и 2 литра. и как надолу ще ти гори 4 литра - по инерция изключил от скорост ли се спускаш през калта и камъняка или кво?

    и пак няма шанс да ти гори 10/100 на магистрала със 170 пикапа - ти да не си спал на течение нещо???

    да не говорим че сметката дето я правеше отече в канала и излезе че или лъжеш, или си малчуган дето говори за пикапа на баща си.
  • 56 за малкия гъбарко

    2 0 Отговор
    градски, надолу се спускам на ниска предавка и тогава харчи 0 л/100 км или 0 на час, както искаш го смятай, нула е нула е нула, точно като познанията ти по темата, не се излагай с тия теории от счупената газка на дядо ти от село, събери стотики, купи си бира и се успокой

    Коментиран от #57, #58

  • 57 за гъби съм

    0 3 Отговор

    До коментар #56 от "за малкия гъбарко":

    0/100 му горял вълшебния пикап на офроуд! ти правиш ли разлика между черен път и офроуд бе балъчЕ? не че и на черен път в планина може да се спусне някой с 0/100 с тия завои. да не говорим през кал, коловози и камъняк да се спускаш на скорост с 0/100?!?!?!?!!?!?!?!?!

    и аз съм тръгнал да си говоря с тоя фантазьор - смяяяятай!!!!!
  • 58 за гъби съм

    0 3 Отговор

    До коментар #56 от "за малкия гъбарко":

    и още нещо дребен - ако искаш да ти гори 0/100 на спускане оставяш колата на ВИСОКА предавка. на ниска предавка колата ще спре. и цялото нещо става само на асфалт. на офроуд се спускаш на ниска предавка (втора, маааакс трета) ама не гори 0/100. Ако се спускаш на висока предавка и на спирачки 5 часа не само накладките ще изгориш ами и дисковете, че може даже и джантите. Ама тия неще който е карал само ги знае, не който се е возил в на тати пикапа на задната седалка.
  • 59 до гъбарко

    1 1 Отговор
    гъбарко мамин, чул си нещо но не си го разбрал, до преди малко се чудеше дали се спускам надолу на нулева за да пестя гориво но сега ме учиш на каква предавка да спускам, в желанието си да минеш за разбирач ръсиш тъпни, жалък си с тази твоя уазка, не ми се губи повече време с теб, качил съм няколко клипчета на тубата, потърси, гледай и се учи. аре сега у лево
  • 60 за гъби съм

    0 1 Отговор
    на нулева се пускаш да пестиш гориво ама като се събудиш и двата пръста в контакта. обясних ти че ТОВА Е НЕВЪЗМОЖНО - ще ти прегреят дисковете!!!! клипчета пускал - мамин златен ненегледен хахахааха!!!
  • 61 за гъбарко мозъка

    3 0 Отговор
    на празен ход спускайки се надолу двигателя харчи повече гориво отколкото на скорост без газ, но кой да ти каже, карай си уазката и си мисли че разбираш

    Коментиран от #63

  • 62 123

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    42 000 евро във Франция може само да го сънуваш. Във Франция е 53.5 хил. евро, а в Германия е 57 хил. евро и то след приспадане на субсидията от държавата и то за най-базовия модел без 4х4. Иначе малко рекламки - $35,000 Tesla Model 3 Available Now USA, Tesla Model 3 European Pricing Announced, Starts at 53,500 EUR in France

    Коментиран от #68, #70, #78

  • 63 за гъби съм

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "за гъбарко мозъка":

    олееееее - тука брейн демиджа е на ниво - айде кажи последно на коя скорост се спуска и колко ти гореше? не знаш а?

    Коментиран от #64

  • 64 гъбарко си беше и си остана

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "за гъби съм":

    нали това се опитвам да ти обясня, когато се спускам по стръмен наклон на скорост без газ, двигателят не харчи никакво гориво, разход нула, нищо на 100 км, а на коя скорост го спускам - обикновено на тази на която съм го изкачил. я сега ти кажи кво праиш с уазката да се посмеем още малко

    Коментиран от #65

  • 65 за гъби съм

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "гъбарко си беше и си остана":

    значи примерно се спускаш надолу на втора скорост и пикапът ти гори 0/100 - правилно ли схващам?

    Коментиран от #66

  • 66 гъбарко почна да вдява

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "за гъби съм":

    да точно така, включил съм на втора предавка и ако оставя пикапа да се спуска надолу БЕЗ ДА ДАВАМ ГАЗ, разходът на гориво е нула, като подам газ показва 3-4 /100, като отнема газта пак показва 0/100, хайде сега разкажи за уазката, не се срамувай

    Коментиран от #67

  • 67 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #66 от "гъбарко почна да вдява":

    ако ми пунеш клип как става тоя фокус ще ти преведа 100 кинта на момента, не се шегувам! с пикап на втора най-много да спреш на място, а тва за 3-4 разход на втора вече изби рибата.

    Коментиран от #73

  • 68 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "123":

    Качвам страницата за не знам си кой път вече и винаги има хора да спорят! Би ли ми отговорил колко излиза на твоя компютър! Ето ти страницата!

    https://www.tesla.com/fr_FR/model3/design?redirect=no#battery
  • 69 гъбарко гъбаркооооо

    1 0 Отговор
    достатъчно ти отворих очите, не ми трябват твоите пикливи 100 лева, разпитай наоколо, когато е много стръмно пикапа си върви надолу на втора при това в режим 4L, но според малкия гъбарко пикапа щял да спре на място, ха ха ха. Бих коментирал интелектуалния ти потенциал но ще ме баннат, затова ще се върна към темата и ще кажа че ако не беше такъв сиромах сигурно щеше да се вържеш на лъжите на Илон и щеше да направиш деозит за Тесла

    Коментиран от #71

  • 70 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "123":

    И колко е Перформънс в Америка 60 хил долара ли беше?Колко е в Франция? 62 хил евро!
  • 71 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #69 от "гъбарко гъбаркооооо":

    ти нормален ли си? как ще се спускаш на втора без газ на офроуд бе???? да не говорим часове наред!?!?!!? за разхода те хванах че лъжеш, сега и тая простотия измисли. па и нагъл на всичкото отгоре!
  • 72 за гъби съм

    0 2 Отговор
    нека да го кажа малко по-ясно - *ЪЗА ДА СИ СКЪСАШ на втора с 0/100 разход няма да се спуснеш от планина. не с пикап ами и със самолет да пробваш се тая!

    Коментиран от #74

  • 73 Спри да спориш, защото е прав.

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "за гъби съм":

    Но само за надолу. Аз обаче искам да видя, как му гори 2 литра на час при качване и 8 на 100 при 170 километра в час на равно с пикап.

    Коментиран от #75, #80

  • 74 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "за гъби съм":

    Стига сте спорили,така е както пише човека.Когато използваш ДВГ като моторна спирачка разхода е 0. На коя скорост си зависи от наклона,колкото е по-стръмно,на по-ниска тогава гумите въртят двигателя.Елемантарно е,когато имаш кола да го знаеш това!

    Коментиран от #76

  • 75 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #73 от "Спри да спориш, защото е прав.":

    То и аз искам да ги видя тия фокуси ама едва ли :):):)
  • 76 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #74 от "гост":

    Моторна спирачка на офроуд пробвал ли си да ползваш? Говорим си за кал, камъняк, треволяк, коловози и завои. И ти с моторната спирачка и 0 разход. И така часове наред. М? Как я мислиш да стане тая работа :)
    И цялото това нещо след като си се катерил няколко часа с разход 2 литра на час. Мойта кола толкова гори спряла на паркинга :) Докато не ги видя тия неща не вярвам и тва е!

    Коментиран от #77, #79

  • 77 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "за гъби съм":

    При загрял двигател,колата гори на място от половин до 1 литър на час,зависи дали си включил климатик и какви разходи имаш по системата.Ако толкова е лош терена и се спускаш и даваш газ,естествено че не ти е 0,но ако мотора спира колата,тогава е 0. Незнам за какъв терен пише,офроуд не винаги да е само кал.Може просто да е черен път. И естествено разхода при 170 не е 8 ,но предполагам дава средна стойност.А къде в БГ има 170 разрешена?
  • 78 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "123":

    Пич къде си?Видя ли страницата на Тесла?Надявам се да съм бил информативен!
  • 79 Спри да спориш, защото е прав.

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "за гъби съм":

    А ти пробвал ли си да удариш спирачка на стръмен хлъзгав участък и да въртиш волана за да управляваш автомобила? Такива като тебе правят кълбета, излизайки опасен защото не могат да ползват двигателната спирачка. Тя очевидно не се ползва за пестене на гориво, а за по-голяма сигурност. Остави тази тема, за да видим поне една минута клип с моментен разход 8 на сто при скорост 170 километра в час с пикап.
  • 80 Джуган

    2 0 Отговор

    До коментар #73 от "Спри да спориш, защото е прав.":

    нека сме коректни, никога не съм твърдял че харчи 8/100 по магистралата или 2 л/час, в пост номер 51 и 54 ясно уточнявам че по магистралата харчи 9.5-10, на офроуда се качвам 2-2.5 часа и също толкова време се спускам, за изкачването съм изхарчил около 7 литра, надолу около два, спокойно каране по равен път с ограничение 90 км харчи 7-7.5, винаги сипвам от по скъпия дизел, няма да пиша марката на пикапа или на бензиностанцията за да не излезе че ги рекламирам, нито пък ме интетесува дали умничкия гъбарко вярва или не

    Коментиран от #81

  • 81 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #80 от "Джуган":

    Да,но също написа ,че за 15 часа си изгорил 28 литра,което излиза,под 2 литра на час средно.Надолу даже и да не харчи,нагоре си харчи доста.Но предполагам че пишеш 15 часа със стоп и почивки,иначе си е малко,при положение че на място разхода е около 0,8 литра да кажем.
  • 82 Спри да спориш, защото е прав.

    2 1 Отговор
    А колко харчи със скорост 160-170 километра в час? Като ти гледам разхода на офроуд, вероятно минаваш по терени за паркетници. Не е лошо, важното е да ти доставя удоволствие, но първоначално останах с впечатление за по груб офроуд.

    Коментиран от #84, #85

  • 83 Джуган

    3 0 Отговор
    Няма офроуд който 2.5 часа да е хомогеннен, в смисъл еднакво тежък, обикновено се качвам високо в планината без да търся съзнателно супер тежки участъци но не ги и избягвам, има участъци където почвам на 2H, като усетя че губя сцепление минавам на 4Н и някъдв нагоре минавам на 4 L до върха, около Гоце Делчев този уикенд не валя много и терените бяха сравнително сухи, споделям пътните бележки не за да си хваля пикапа а за да кажа че ако с Тесла това което лесно правя на дизел може и на ток сериозно ще се замисля заради огромния въртящ момент на ниски обороти

    Коментиран от #86

  • 84 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #82 от "Спри да спориш, защото е прав.":

    И сега за кое е прав - че спуска на моторна спирачка 2 часа с разход 0/100 ли? Не знам ама аз на офроуд постоянно помпам спирачката, нищо че съм на скорост, а при това положение си гори джипката и не е 0/100. Да не говорим, че постоянно спираш на място или даже изкачваш няколко метра. Ти как си го представяш това спускане - като ски писта и даваш право надолу на втора. Това го няма никъде.
    И офроуд значи "Извън пътя" а не "по черния път"!
    Някой има ли тук дето е карал да каже - кво само си спорим едни и същи.

    Коментиран от #87

  • 85 Джуган

    2 0 Отговор

    До коментар #82 от "Спри да спориш, защото е прав.":

    в нито един момент не падам под 140, на места 160-170, максимума му по равно е 180 км/ч, около 9.5-10/100

    Коментиран от #88

  • 86 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #83 от "Джуган":

    еми хубав замисъл ама карай по същество, не да ни алабалосваш с 2 литра на час разходи и каране със 170.

    Коментиран от #89

  • 87 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #84 от "за гъби съм":

    Докато мотора спира разхода е 0,когато подаваш газ,разхода се качва.Когато е на моторна спирачка,можеш да държиш спирачката,просто да подържаш скороста.Когато минеш под 1200 оборота на двигателя разхода започва да ти се покачва! Тогава можеш да минеш на по-ниска предавка,за да имаш моторна спирачка-ако пасва!

    Коментиран от #90

  • 88 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #85 от "Джуган":

    При 180 не можеш да имаш 10 разход! Това ти е средния,от когато си започнал шофирането или си запалил колата.Моментния разход когато подадеш газ,скача до 25-30 литра,а това което пишеш е средния за цялото пътуване.Премини на моментен разход и там ти излиза!

    Коментиран от #92

  • 89 ех гъбарко гъбарко

    2 0 Отговор

    До коментар #86 от "за гъби съм":

    много трябва да ти се обяснява, като пускам надолу на скорост не харчи но това не е по цялото разстояние, на места подавам газ и имам макар и много по малък разход, затова ти обяснявам че ако нагоре изхарча 7-8 литра, надолу са ни необходими 1.5-2.0 литра, вервай ми щот е така :)

    Коментиран от #91

  • 90 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #87 от "гост":

    Извън пътя няма как да "поддържаш" скороста. Постоянно се върти волана и се натиска спирачката, оборотите играят, спира се, тръгва се и няма как разхода да е 0/100. А ако сложи реалния разход няма как да му излезе сметката че 3 дена карал офроуд и 450 км магистрала с 1 резервоар.

    Коментиран от #94

  • 91 за гъби съм

    0 2 Отговор

    До коментар #89 от "ех гъбарко гъбарко":

    7-8 литра нагоре, 1-2 литра надолу - и после аз не съм бил прав. ц. ц. ц.

    както и да е - важното е да сме живи и здрави!

    Коментиран от #93

  • 92 Джуган

    2 0 Отговор

    До коментар #88 от "гост":

    абе вие четете ли или само се намирате на приказки? къде видя че карам със 180? писах че това му е максималната скорост, но не че карам с нея. писах че не падам под 140, на много места 160-170. менюто ми дава моментен и среден разход. моментния разход постоянно варира, и дори при малък наклон нагоре или надолу скача на 12-14 или пада на 8-9. средния разход има две показания така чв мога да го нулирам като заредя, като тръгна за деня или като стъпя на магистралата
  • 93 Гъбарко е прав

    3 0 Отговор

    До коментар #91 от "за гъби съм":

    ако те прави щастлив, бъди прав, ти с уазката постоянно натискаш спирачката, аз съм тъп и не натискам чак толкова, каквото - такова, лъжа и тайно сипвам от туба, така добре ли е?
  • 94 Джуган

    3 0 Отговор

    До коментар #90 от "за гъби съм":

    сигурно си от Северозападна БГ и не знаеш, затова ще те уведомя че по маршрута който писах, Благоевград-Симитли-Банско-Гоце Делчев- Благоевград общо взето не е магистрала и не карам със 140+++ а там за разлика от уазката, пикапа е супер икономичен на 90-100 км/ч
  • 95 Тесла

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Електрошок":

    Нама да разбереш,защото никога няма да го претежаваш.:):):)
  • 96 Джуган

    2 1 Отговор
    в заключение, колкото и да съм анти-Тесла, тържествено обещавам на "гост" и компанията електричари че ако в БГ пуснат Тесла пикап за $50 хиляди без ДДС който изминава 800 км с едно зареждане ще разкарам пикапа си ($35 хиляди с ДДС) и ще купя Теслата,

    Коментиран от #97

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Джуган

    3 0 Отговор
    допускам че преди 10 години може да си имал 30 годишен джип на 700 хиляди километра и оттам да си вадиш изводите за разхода на гориво. по другата тема, разход при спускане на стръмен наклон на ниска предавка , очевидно е че и още 20 години да караш и да навърташ по 20 хиляди на месец (ха ха) ако ще и предника да си намокриш, си оставаш един доста постедствен шАфьор, но за таксиметраджия може и да те вземат
  • 99 дявола

    2 0 Отговор
    Много смях тези правят подвижни бомби за камикадзета и то законни
  • 100 Джуган

    2 0 Отговор

    До коментар #97 от "за гъби съм":

    А на емблемата на "японския" ти джип не пишеше си УАЗ? Питам за един приятел.