Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Tesla пуска електромобили втора ръка

Публикувана: 17 Юни, 2019 18:48
70 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8214
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.8 от 21 гласа.

Tesla влиза в търговията с употребявани автомобили. На специален сайт компанията на Илон Мъск вече предлага основно инспектирани и сервизирани електрически коли втора ръка от цялата гама - Model 3, Model S и Model X.

Преди продажба всеки електромобил преминава проверка по 70 параметъра и се предлага с две гаранционни програми: 2 години или пробег от 100 000 мили (160 934 км) и 4 години или 50 000 мили (80 467 км). За момента употребявани "тѐсли" от производителя могат да се купят само в Сан Франциско, а за доставка в други региони трябва да се доплащат по $2 000 (€1 780).

Употребяваните електромобили струват 10-15% по-малко от новите. Model 3 Long Range от 2017 г., например, може да се вземе за $40 000 (€35 609), колкото струва нов електромобил, но в базовата версия с по-малък автономен пробег. Такава е цената и на Model S от 2014-а с пробег 44 000 км, а най-евтиният наличен Model X от 2016 г. на 65 000 км струва $67 000 (€59 646).

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.8 от 21 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
jo hustan
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Това е бъдещето!! Но дано го измислят с едно зареждане да минаваме поне 700км.

Коментиран от #3


Оценка:
-28 +42

Въпрос ?
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Още ли има не изгорели Тесли ??

Оценка:
-40 +51

Знам
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "jo hustan":


Teslata не е бъдещето , а ще устане в историята и то ще ги помнят все с лошо .....

Коментиран от #21, #25, #26


Оценка:
-48 +44

Факт
(гост)

Неутрално
4 Отговор
За направата на една "еко кола" (tesla ) се генерират тонове въглероден диоксид , а батерията изхвърля толкова токсини че дори дизелката е по -екологична .

Коментиран от #10, #34


Оценка:
-37 +49

Behemoth
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Стига писахте глупости бе български неудачници с димящи курници...загубеняци...

Коментиран от #14, #20


Оценка:
-36 +43

Гост
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Абе след като е сглобено в ФАЩ не ми го хвалете ;)

Оценка:
-25 +24

гост
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Когато Тесла се счупи, Илон дава друга кола на собственика, прибира счупената, поправя я когато и както успее и се опитва да я продаде или я използва за части за други счупени, защото все още има десетки милиони желаещи които чакат за Тесла. Илон знае.

Оценка:
-11 +21

Хари
(гост)

Неутрално
8 Отговор
А тези, които са сглобени в Холандия, да ти ги хваля ли?

Оценка:
-3 +15

Елинженер
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Човечеството от години се мъчи да измисли "перпетум мобиле", но няма да се получи. Защо ли толкова бързо се появи пазар втора употреба? Отговорът е ясен. Хората се отървават от боклука. Само мечтатели, но не знаещи, вярват, че може да се създаде нормална електрическа кола.

Оценка:
-25 +11

Яяяя
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #4 от "Факт":


А за направата на двигателя на нафтова та печка, и добива на петрол или производството на ХАЛУМИНА по сжака няма тонове емисии. Дерзайте, бъдещето е в миксерите

Оценка:
-7 +20

знаещ
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Не коментирайте коли,които не разбирате! Ще дойде време,но все още не е за вас да коментирате! Коментирайте в другата статия за капризните ДВГ,там може би имате малко повече представа!

Оценка:
-10 +24

Фред
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Много надути тея цени. Предпочитам някой хибрид за тази цена. Например Хонда. Имат страшен дизайн. Не като Тесла откъм дизайн много са зле.

Коментиран от #16


Оценка:
-15 +13

Русенец
(гост)

Неутрално
13 Отговор
За две години й стопили лагерите на 160 000 км, и я продават с 10-15% по-ниска цена от нова. Тия у ред ли са? Май почнаха яко да гълтат вода.

Коментиран от #15


Оценка:
-11 +15

Реплика
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #5 от "Behemoth":


А ти що ги четеш. Мистър голямото добро утро.

Оценка:
-4 +9

знаещ
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #13 от "Русенец":


Ти уред ли си? Разбираш ли това,което четеш? Я прочети го пак,какво е написано и си го преведи!

Коментиран от #17


Оценка:
-6 +3

Русенец
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #12 от "Фред":


Прав си. Онзиден покарах Айоник на тест драйва при нас. Много хубава електричка. Удобна и приятна за каране. Не ми пука че Тесла изминавала със 100км повече и че набирала по-бързо. Хюндая е моят избор пред кашона с по-яка батерия.

Коментиран от #18, #19


Оценка:
-7 +12

Русенец
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #15 от "знаещ":


Да бе. Ся го осъзнах. Ама пак отстъпката е мега смешна.

Оценка:
-5 +3

знаещ
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #16 от "Русенец":


Браво,вече си опитал електричка,знаеш че е по-добро.Има много които коментират,а никога не са опитали или возили,даже! Тесла не е само голяма батерия! Управлението,ускорението и всичко с шофирането е много по-добро! Ако опиташ,ще си промениш мнението!

Коментиран от #23, #43


Оценка:
-10 +17

знаещ
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #16 от "Русенец":


Но и не казвам,че Йоник е лоша,кола! Хубава е,икономична е,качеството е на ниво!

Оценка:
-2 +14

Иван
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #5 от "Behemoth":


То си личи колко негативни лайка си получил Идиот

Оценка:
-8 +2

До ония дето още язди кон
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #3 от "Знам":


Може и да си прав ама едва ли ще го доживееш

Оценка:
-1 +6

Я кажете
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Нали уж цените на електричките падали още с покупката и нямали вторичен пазар? Покажете някой 100-годишен, който може да си позволи да продаде коли втора ръка само с 10% по-евтино от чисто новите и с такава гаранция? На един Мерцедес, цената му пада с 20% още като излезе от магазина. След 3 години и 65000км вече струва с 60%по-малко

Оценка:
-7 +17

Parushev
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #18 от "знаещ":


Странно защо не казваш нищо за спирането?!?
Ааа... Сигурно защото не могат да спират?!? ;)

Имам голям опит, не се опитвай да пробутваш глупости, като на тези дето не са карали!

Коментиран от #24


Оценка:
-7 +5

Твоя за колко
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #23 от "Parushev":


Твоя автомобил по-бързо ли спира от Тесла? А Йоник по-бързо ли спира? Хайде стига сте писали клюки от агенция ЕЖК (Една Жена Каза)

Коментиран от #27


Оценка:
-3 +6

гост
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #3 от "Знам":


Абе ти на училище ходил ли си ??? Поне трети клас имаш ли завършен ??? Ако такива като теб са нашето бъдеще,по-добре да напуснем България още сега!!!!!!!!!!!

Оценка:
-2 +6

До #3
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #3 от "Знам":


"Ще остане в историята"... !!! Пиши грамотно, неграмотнико!

Оценка:
-2 +2

Parushev
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #24 от "Твоя за колко":


Да, много по-добре спира от Тесла!

Коментиран от #31, #32


Оценка:
-3 +2

Пешо от панелката
(гост)

Неутрално
28 Отговор
Като излезе Хондичката миксер ще си купя една за пазарска чанта, спускам се от Бистрица до София, паркирам където пожелая, прибирам се и си я дозареждам на нощна тарифа. На дълъг път вадя жибката, 1000 км с един резервоар, не да ѝ треперя къде е най близкото зарядно. Миналата седмица като беше станала катастрофата в тунела Витиня или преди четири-пет месеца когато задръстването за влизане в София почваше над Вакарел никак нямаше да ми е спокойно с електричка и да се чудя да спирам ли парното или климатика и какво ще правя ако “спре тока”, хи хи

Коментиран от #29


Оценка:
-6 +8

Кийс
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #28 от "Пешо от панелката":


Електрическите автомобили са много по-добри от Двата в трафик с чести спирания, т.е. при задръстване. Прав си, че липсата на заряда инфраструктура е все още голям проблем в България. В САЩ има 13 000 суперчарджър зарядни на 1500 места и това са само зарядните на Тесла. Ако в Бг, която е около 60 пъти по-млада като население, имаше 220 зарядни на 25 места, приблизително съотношение, щеше да има повече. Официално по-жалко от 10% от автомобилите ползват бързи зарядни станции. 90% от собствениците предпочитат сами вкъщи да си зареждат. Всички гледат зарядното време от празна до пълна батерия, което е важно на дълъг път до друга държава или такава държава, която е по-голям от Бг. Истината е, че всекидневно в българинът изминава до 100км, изключвам хората, които карат професионално. Тези 100км се зареждат за максимум 5 часа на обикновен контакт вкъщи. От София до морето може да се стигне с един заряд на автомобила, но за комфорт и сигурност може да се спре на средата за ядене и зареждане. Накратко - ел.колите не са скъпи, българите са бедни и нямаме инфраструктура...

Коментиран от #38


Оценка:
-6 +12

4oki
(гост)

Неутрално
30 Отговор
Теслата ще остане в историята,както навремето остана делориан.Малко произведени и не практични.

Коментиран от #33


Оценка:
-5 +4

То и аз съм най-красивия
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #27 от "Parushev":


За колко метра спира? По-бързо от BMW М3 ли? С колко метра разлика?

Коментиран от #35


Оценка:
-3 +2

То и аз съм най-красивия
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #27 от "Parushev":


За колко метра спира? По-бързо от BMW М3 ли? С колко метра разлика?

Оценка:
-3 +2

33
Този коментар е премахнат от модератор
Да да
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #4 от "Факт":


Не бъди комунист, дай цифри! Колко СО2, колко азот, колко СО, колко флуор, хлор, газ гризу и т. н.? После кажи и колко се отделя за автомобил с ДВГ. Тук разни експерти предричаха фалит още преди да пуснат Модел 3,после като го пуснаха, днес, след 10 месеца след 2 години, най-късно след 50 год. и т. н. Дотук никой от тях не е познал, ама то не им пречи,както и на теб, да пишете глупости.

Оценка:
-3 +9

Parushev
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #31 от "То и аз съм най-красивия":


БМВ не е моята марка и страст!
Но защо го намесваме изобщо?!?
Говорим за Тесла и абсолютно неефективната спирачна система!
Аз карам Рено Талисман 2018 г, което спира в пъти по-добре от Теслата и е много по-стабилно на пътя!
Готов съм да заложа колата, в един тест, ако някой не вярва!

Коментиран от #37, #56


Оценка:
-4 +4

123
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Eee, от кога го чакам - модел х на 3 години само за 120 000 лева. Направо мечта. Е това е в щатите, като ако го докарам в европа ще има още 20 % ДДС + акзиц + транспорт, ама щом ще е тесла, важното е дръжката да е голяма.

Оценка:
-1 +6

Колко метра кажи? Иначе аз съм по-красив
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #35 от "Parushev":


Дължина на спирачния път по класове:

Малки коли

Mini One D 32,7 м

Mini Cooper 33,0 м

Smart forfour 1,0 34,4 м

Skoda Roomster 1,2 TSI Green tec 34,5 м

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 34,9 м

Renault Clio 1,2 16V 75 35,0 м

Hyundai i20 1,1 CRDi 35,1 м

Љkoda Fabia Combi 1,2 TSI 35,2 м

VW Polo 1,4 TDI BMT 35,4 м

VW cross up! 1,0 35,5 м

Компактен клас

VW Golf Variant 2,0 TDI BMT 33,1 м

SEAT Leon ST 1,6 TDI 33,1 м

Audi A3 Sportback 1,4 TFSI 33,7 м

BMW 220i Coupе 33,9 м

Mercedes-Benz B 200 Natural Gas Drive 34,1 м

Volvo V40 T2 34,2 м

Nissan Pulsar 1,5 dCi 34,5 м

Skoda Rapid 1,2 TSI 34,7 м

Ford Focus 1,0 EcoBoost 34,8 м

Renault Mеgane TCe 130 34,8 м

Среден и горен клас

Mercedes-Benz S 500 Plug-In 32,6 м

Mercedes-Benz C 220 BlueTEC T 32,8 м

Audi A7 Sportback 3,0 TDI 33,0 м

Mercedes-Benz E 400 Cabrio 33,1 м

Audi A6 allroad 3,0 TDI 33,3 м

VW Passat Variant 2,0 TDI 33,7 м

BMW 740i 33,9 м

Tesla Model S P85 34,1 м

Skoda Octavia Combi 2,0 TDI 34,1 м

Volvo S60 D4 34,2 м

Спортни модели

Porsche 911 Carrera Cabrio 31,3 м

Porsche 911 Carrera Coupе 32,1 м

Jaguar F-Type Coupе 32,7 м

Mercedes-Benz SL 350 33,0 м

Porsche Cayman 33,1 м

Audi R8 Spyder V10 33,2 м

Peugeot RCZ R 33,9 м

Audi TT Coupй 2,0 TDI ultra 34,3 м

Mercedes-Benz AMG GT 34,4 м

Nissan 370Z Roadster 34,7 м

Оценка:
-2 +1

SADDF
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #29 от "Кийс":


Не, ел. колите изобщо не са скъпи. Толкова не са скъпи, че на пазарите, където няма някакво голямо субсидиране се скъсват да продават. Всъщност, чакай малко, че май не е така... Припомни на публиката защо всички квичат като вдовица за ..., че няма достатъчно "стимули" за ел. автомобили, че вече съм възрастен и паметта ми изневерява.

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +4

Язе
(гост)

Неутрално
39 Отговор
Уж са супер,гига,евтини,невероятни.Защо тогава някой гледа да се отърве от тях?40000км и вече е на вторичния пазар.Не мерси

Коментиран от #41


Оценка:
-1 +4

за гъби съм
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #38 от "SADDF":


кой те е излъгал че трябва каквото и да било да ти е евтино. комунизма приключи, вече сиренето е с пари. бачкай и ще си купиш и хубава къща и кола и т.н. стига вече с това "евтино".

Коментиран от #46


Оценка:
-8 +3

за гъби съм
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #39 от "Язе":


маняк - само Тесла ли се продава втора ръка бе - ти да не си расъл в Сибир?

Коментиран от #49


Оценка:
-4 +5

Nikolay
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Тези които злобеят cрещу електромобилa ,cъc cигурноcт ще.могaт дa cи го купят до 100 години,Нaли знaеш голфчето кaт зacтaнaло до мaубaхa и кaзaло aбе кaк дa нямa проблем ,че не ги кaрaт мнпго.

Коментиран от #47


Оценка:
-4 +4

Русенец
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #18 от "знаещ":


Казах, че е по-добра от Тесла. Не, че е по-добра от истинска кола. Чети внимателно, за да не си правиш грешни изводи.

Оценка:
-1 +4

Напушляк
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Само хейтърски коментари,подобно на мои приятели незнаещи грам английски незапознати с ел.автомобилите,четат някоя статийка и давай да плюем.Като единия,ми те ел колите като ги направят с пробег над 150км абе бай Х.й догодина роадсетара ще е с над 1000км , почнаха масово таз годишните да ги правят по 600.Ама не били еко, бай същия там, спри на светофара да си кадят в лицето изкормени износени дизелови и газови боклуци,нека теслата не е екологична за околността на завода за батерии в Китаи или където се правят.Батерията цапала колкото нов дизел за 200 хиляди километра.Да но батерията кара 500 хиляди до милион, а нафтата на 200К още не е дошла тук,тук идва на 500К и бълва мизерия още 15години.А маслата които се изхвърлят при смяна, антифризи,мизерии които ги няма,Идеята да карате кола която не се обслужва,която не бучи,хубаво ли ви е вечер като мине някой голф с правата бурия от долу напекан колкото може с 70 но бучащ като за 300. Колко се мърсяло при правене на батерия,а при направата на двигателя с вътрешно горене,а при добива и превоза на горивото за него.Господа нека бъдем реалисти, и да не искаме и да се блъскаме утре наще политици подават задника подписват с цяла европа забрана за движение на дизели и всички горим ,та стискайте палци да са читави тея електрокари и като дойдат 15 годишни при нас още да биват

Коментиран от #45, #64


Оценка:
-7 +7

Ввв
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #44 от "Напушляк":


Пафкай трвицата,”не ти личи”,ама хич

Коментиран от #57


Оценка:
-2 +5

аяьао
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #40 от "за гъби съм":


Електрика ме излъга като написа в коментар номер 29, че ел. колите не били скъпи. Вижте там се разберете нещо по електрофилски последно ел. колите евтини ли са или скъпи?

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +3

яьоа
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #42 от "Nikolay":


Ти като не злобееш купи ли си електричка вече?

Оценка:
-1 +2

Не е бил електрика
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #46 от "аяьао":


Електрика не преувеличава. Нормалният българин не изминава по 35 хиляди километра годишно, за да има средно 100 километра на ден. Нормалният българин изминава свредно 13 хиляди километра годишно, от които като сложим едно ходене на море и едно на ски/друга почивка/село му остават едни 10 хиляди километра, които да разпредели за останалото време, следователно дори 30 километра на ден са много. Те се зареждат за два часа от обикновен контакт зимно време, а през останалото време по-бързо. Сметките в пост 29 са вярни, но не се отнасят за повечето българи. Въпреки това, българина скоро няма да кара електромобили по икономически причини, а не защото електромобилите не стават. По същата причина няма да карат и поршета които стават за писта.

Коментиран от #50


Оценка:
-2 +8

Язе
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #41 от "за гъби съм":


Раснал съм там където такива като теб не ги пускаха едно време.Никъде не съм казал,че никой друг не продава втора ръка.Но в този сайт много"зомбирани" казват,че още с купуването на миксера и започваш да печелиш.Защо ли някой се отказва от "печеленето" и си продава миксера на 40000км?Това ми е интересно.

Оценка:
-0 +7

Язе
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #48 от "Не е бил електрика":


И точно като тръгнеш за море и по средата ти свърши тока и морето отпадна.хухухаха.А забравих,че ако караш с 30км/час ще ти стигне батерията.ГоУемо хухухаха

Коментиран от #53


Оценка:
-3 +5

51
Този коментар е премахнат от модератор
Пропусна най-важното
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #51 от "kjl":


"две гаранционни програми: 2 години или пробег от 100 000 мили (160 934 км) и 4 години или 50 000 мили (80 467 км). "
Кой производител може да си позволи такава гаранция на автомобил втора употреба каран вече няколко години? Че те на новите не дават такава гаранция. После пак разправяйте, как електромобилите се скапвали по-бързо от ДВГ и вторичен пазар няма как да съществува при тях, защото на третата година трябва да сменяш батерията.

Оценка:
-3 +3

Ще ти отпадне морето
(гост)

Неутрално
53 Отговор

До коментар #50 от "Язе":


Ама ако производителите ще водеха по акъла на driving pleasure. Електромобили с пробег 100 километра и 8-часово зареждане. Смятай до морето пет зареждания по осем часа и то, ако караш с 30 километра в час. Тесла с голямата батерия минава 425 км със скорост от 130 км в час и включен климатик при 40 градуса температура. Ако все пак се нуждаеш от зареждане зарежда 125 км за пет минути. Какъв точно ти е проблема да стигнеш до морето или където и да било?

Оценка:
-5 +0

за гъби съм
(гост)

Неутрално
54 Отговор
Аз съм расъл със животните в саваната - а къде е това място където не са пускали такива като мен ми е много интересно :) Иначе свят голям, хора много, всеки може да си продаде колата на 40к. Всякакви марки се продават на старо на всякакви километри, това не е никакъв критерий. Важното е както каза колегата, че се дава гаранция за тия коли повече от колкото на нови с ДВГ.

Коментиран от #55


Оценка:
-5 +0

за гъби съм
(гост)

Неутрално
55 Отговор

До коментар #54 от "за гъби съм":


Ако производителите се водеха по КОЕ на driving pleasure? :D

Не мога да разбера като някой не харесва коли на ток що трябва да се бута във всяка статия да драска едни и същи глупости. Все едно някой дето е решил да си купи Тесла и има 200 бона ще прочете компетентно форумно мнение и ще си вземе нафтова печка. Аман от спамъри.

Оценка:
-3 +2

гост
(гост)

Неутрално
56 Отговор

До коментар #35 от "Parushev":


Ето ти едно видео,да видиш колко са лоши спирачките на Тесла! Направо незнам как спря!

https://www.youtube.com/watch?v=8I-6_H0haAw

Коментиран от #68


Оценка:
-4 +1

Напушляк
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #45 от "Ввв":


Младеж, айде почети малко и тогава коментирай,че много станахте говорещите на изуст.Не знаете две думички на друг език да почетете малко,промиват ви мозъците с глупости из нашите сайтове.Но ние затова сме на това дередже,щото всичките сме философи.Виж скандинавците,те са добър пример за хора които живеят добре и си правят сметката.Погледни колко тесли са продадени в Норвегия.Виж и тестове в реалния живот.Ние сме на философията гроздето е кисело,ако ти дадат да покараш една Тесла за седмица после на каквото и да се качиш ще цъкаш с езика.

Коментиран от #58, #61


Оценка:
-3 +2

Какви чужди езици
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #57 от "Напушляк":


На чист български им казват че за 3 години Тесла модел S губи само 17% от цената си, а те продължават да разсъждават по опорни точки пуснати от driving pleasure и разни подобни антиелектрици и да обясняват как след три години, електромобилите за нищо не ставали и трябвало да се изхвърлят, създавайки екологичен АД. За същото време mercedes губи над 55% от стойността си, а уж произвеждали качествени автомобили за ценители.

Коментиран от #59


Оценка:
-3 +2

за гъби съм
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #58 от "Какви чужди езици":


Тия антиелектрици дори не са българи а руски тролове. Ще си ги повтарят опорните точки защото им се плаща. Лошото е че пишат половината комантари под всяка статия за кола на ток и развалят всякакви дискусии от повече от 1 година, винаги са дежурни по цял ден и все едни и същи глупости дрънкат.

Коментиран от #60, #65


Оценка:
-5 +2

60
Този коментар е премахнат от модератор
двнл
(гост)

Неутрално
61 Отговор

До коментар #57 от "Напушляк":


Ти като можеш да четеш на чужди езици прочете ли за данъчните привилегии на електричките (напр. 0% ДДС) и смъртоносните данъци за ДВГ-та в Норвегия? Дали пък това няма много общо с големия брой продадени електрички там? Или си чел нещо, ама не си дочел?

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +3

Вярно е
(гост)

Неутрално
62 Отговор

До коментар #61 от "двнл":


По-евтино е да се кара електричка в Норвегия. Само че има един малък проблем в логиката ти. Ако наистина не ставаха за каране в зимни условия, дори да им ги подаряваха, нямаше да могат да ги карат. А те не стига че ги карат, а се подиграват на колегите си с ДВГ, че при минусови температури не могат да си запалят двигателите. Електричките в най-лошия случай имат по-малък пробег ДОКАТО ЗАГРЕЯТ. ВЕДНЪЖ ЗАГРЕЕ ЛИ БАТЕРИЯТА, ПРОБЕГЪТ Е СЪЩИЯ КАТО ПРЕЗ ЛЯТОТО. При къси разстояния, например 20 километра дневно, единствената разлика е, че не трябва да зареждат веднъж на 25 дни , а веднъж на10-15 дена. Ако преди тръгване на дълъг път, заредиш през нощта точно преди тръгване и пуснеш подгряване на батерията и купето, то ще стане директно от мрежата без да изяжда от пробегът.

Коментиран от #63, #66


Оценка:
-2 +1

Пешо от панелката
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #62 от "Вярно е":


Сигурно е по лесно в Норвегия с миксерите, вероятно е и по-лесно да плющиш норвежки ако си в Норвегия, но това не променя особено ситуацията в нашата кочинка.

Оценка:
-0 +2

Язе
(гост)

Неутрално
64 Отговор

До коментар #44 от "Напушляк":


Явно си "начетен" и "знаещ".Свалям ти шапка но само да те плесна по кухата кратуна.Как Роудстър започна да минава 1000км?С 200kW батерия момко знаещ 105 езика.Утре като сложат 500kW ще минава 2000км.Все едно да сложа още два резервоара в колата и да кажа,че минава с едно зареждане 3500км.Сега разбрали,че прогрес всъщност няма а батерията е само и единствено двойно по-голяма от стандартната за Тесла.Да го напиша на друг език ако не разбираш Български?

Коментиран от #70


Оценка:
-0 +2

Антиелектрика
(гост)

Неутрално
65 Отговор

До коментар #59 от "за гъби съм":


Аз съм толкова руски трол, колкото ти си нормален, мистър хаха. Но за жалост се оказах прав, че явно работиш за този сайт щом те толерират с всичките ти глупости за лапане, майки, гейзери и фекалии. Давайте, трийте и този коментар, че да си заслужите паричките от производителите на миксери. Наистина вече не виждам смисъл да си губя времето в нелепия ви сайт!

Оценка:
-1 +3

иеяоажо
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #62 от "Вярно е":


Да стават за каране зимата, колко пък да стават при положение, че въпреки, че са по-евтини (както казваш ти) все още не могат да започнат да продават повече електрички от ДВГ-та във въпросната Норвегия. С други думи дори и "евтинията" им не може да наклони везните категорично в тяхна полза. Смятай ако не ги държаха изкуствено по-евтини колко "много" щяха да се харчат, нищо, че според теб са практични и удобни да си е.... майката.

Коментиран от #67


Оценка:
-0 +2

Ще ти се
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #66 от "иеяоажо":


Електромобилите имат 60% пазарен дял в Норвегия, който продължава да расте. по математиката която аз съм учил в училище това е повече от половината, аз 40% продажби на ДВГ е по-малко от половината. Колкото до разликата в цената, преди 3 години се говореше че през 2028 година цените на електромобилите ще се изравнят с тези на бензиновите. Миналата година се говореше че това ще се случи през 2025 година, а тази година се говори за 2023 година. Дори повече да не си поправят прогнозите, до 2023 година остават три четири години.

Коментиран от #69


Оценка:
-2 +0

Parushev
(гост)

Неутрално
68 Отговор

До коментар #56 от "гост":


Не знам за видеото и цифричките от другия пост със спирачните пътища... НО, намаляване и убиване на скорост с Теслата са плачевни в ежедневно шофиране!!! И всички карали го потвътждават! Оправданието е: Да тежка е колата!
Стига, бе!?!? Верно, ли?!? Къде по-тежки коли, как ли спират???

Оценка:
-0 +1

нмвтфг
(гост)

Неутрално
69 Отговор

До коментар #67 от "Ще ти се":


Последно бях виждал някакви статистики за 30-40% дял на електричките при новите коли , но може пък и 60% да са станали вече. Ако е така, браво - 25-30 години яко подпиране на електричките и яко чупене на краката на ДВГ-тата и най-после електричките поведоха в състезанието. Убеди ме! Електрическата кола е супер практична и далновидна технология за автомобили. Направо размазва допотопното ДВГ по всички показатели. Опа, май, не е съвсем така, ама карай да върви. Важното е да се тупаме в гърдите, че си купуваме електрички, защото са практични, евтини, че дори и екологични. Пф, няма такава парвенющина и лицемерие!

Оценка:
-0 +1

Напушляк
(гост)

Неутрално
70 Отговор

До коментар #64 от "Язе":


Ако искаш си наври и една туба отзад.Минава ли 1000 километра минава.Пука ли ми колко е батерията,не.Ще намерите под вола теле,само и само да ги оплюете.Аз пак питам, с какво автомобила с вътрешно горене превъзхожда електрическия.Аз ще ти кажа електрическия с какво е по-добър.Има по-малко механични части,много по-сигурен е при катастрофа,по-тих е, не ти смърди на сфетофара,по-бърз е и всичко това е при положение,че масово електрички се правят от сега и са по-добри.Бензините и дизелите го търкаляме 100 години.Дали след 20 години няма да са три пъти по-добри електричките.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Венцеслав Стефанов
Босът на Славия дава мнението си за силата на българския национален отбор по футбол
Сами си правете сметка за нивото на мъжкия национален отбор, след като Ивелин Попов е звездата"

Още бисери