Tesla влиза в търговията с употребявани автомобили. На специален сайт компанията на Илон Мъск вече предлага основно инспектирани и сервизирани електрически коли втора ръка от цялата гама - Model 3, Model S и Model X.
Преди продажба всеки електромобил преминава проверка по 70 параметъра и се предлага с две гаранционни програми: 2 години или пробег от 100 000 мили (160 934 км) и 4 години или 50 000 мили (80 467 км). За момента употребявани "тѐсли" от производителя могат да се купят само в Сан Франциско, а за доставка в други региони трябва да се доплащат по $2 000 (€1 780).
Употребяваните електромобили струват 10-15% по-малко от новите. Model 3 Long Range от 2017 г., например, може да се вземе за $40 000 (€35 609), колкото струва нов електромобил, но в базовата версия с по-малък автономен пробег. Такава е цената и на Model S от 2014-а с пробег 44 000 км, а най-евтиният наличен Model X от 2016 г. на 65 000 км струва $67 000 (€59 646).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 jo hustan
Коментиран от #3
19:04 17.06.2019
2 Въпрос ?
19:04 17.06.2019
3 Знам
До коментар #1 от "jo hustan":
Teslata не е бъдещето , а ще устане в историята и то ще ги помнят все с лошо .....Коментиран от #21, #25, #26
19:06 17.06.2019
4 Факт
Коментиран от #10, #34
19:15 17.06.2019
5 Behemoth
Коментиран от #14, #20
19:50 17.06.2019
6 Гост
20:05 17.06.2019
7 гост
20:08 17.06.2019
8 Хари
20:13 17.06.2019
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Яяяя
До коментар #4 от "Факт":
А за направата на двигателя на нафтова та печка, и добива на петрол или производството на ХАЛУМИНА по сжака няма тонове емисии. Дерзайте, бъдещето е в миксерите21:47 17.06.2019
11 знаещ
21:51 17.06.2019
12 Фред
Коментиран от #16
21:54 17.06.2019
13 Русенец
Коментиран от #15
21:56 17.06.2019
14 Реплика
До коментар #5 от "Behemoth":
А ти що ги четеш. Мистър голямото добро утро.21:56 17.06.2019
15 знаещ
До коментар #13 от "Русенец":
Ти уред ли си? Разбираш ли това,което четеш? Я прочети го пак,какво е написано и си го преведи!Коментиран от #17
21:58 17.06.2019
16 Русенец
До коментар #12 от "Фред":
Прав си. Онзиден покарах Айоник на тест драйва при нас. Много хубава електричка. Удобна и приятна за каране. Не ми пука че Тесла изминавала със 100км повече и че набирала по-бързо. Хюндая е моят избор пред кашона с по-яка батерия.Коментиран от #18, #19
21:59 17.06.2019
17 Русенец
До коментар #15 от "знаещ":
Да бе. Ся го осъзнах. Ама пак отстъпката е мега смешна.22:01 17.06.2019
18 знаещ
До коментар #16 от "Русенец":
Браво,вече си опитал електричка,знаеш че е по-добро.Има много които коментират,а никога не са опитали или возили,даже! Тесла не е само голяма батерия! Управлението,ускорението и всичко с шофирането е много по-добро! Ако опиташ,ще си промениш мнението!Коментиран от #23, #43
22:06 17.06.2019
19 знаещ
До коментар #16 от "Русенец":
Но и не казвам,че Йоник е лоша,кола! Хубава е,икономична е,качеството е на ниво!22:09 17.06.2019
20 Иван
До коментар #5 от "Behemoth":
То си личи колко негативни лайка си получил Идиот22:27 17.06.2019
21 До ония дето още язди кон
До коментар #3 от "Знам":
Може и да си прав ама едва ли ще го доживееш22:50 17.06.2019
22 Я кажете
22:54 17.06.2019
23 Parushev
До коментар #18 от "знаещ":
Странно защо не казваш нищо за спирането?!?Ааа... Сигурно защото не могат да спират?!? ;)
Имам голям опит, не се опитвай да пробутваш глупости, като на тези дето не са карали!
Коментиран от #24
23:59 17.06.2019
24 Твоя за колко
До коментар #23 от "Parushev":
Твоя автомобил по-бързо ли спира от Тесла? А Йоник по-бързо ли спира? Хайде стига сте писали клюки от агенция ЕЖК (Една Жена Каза)Коментиран от #27
00:23 18.06.2019
25 гост
До коментар #3 от "Знам":
Абе ти на училище ходил ли си ??? Поне трети клас имаш ли завършен ??? Ако такива като теб са нашето бъдеще,по-добре да напуснем България още сега!!!!!!!!!!!01:20 18.06.2019
26 До #3
До коментар #3 от "Знам":
"Ще остане в историята"... !!! Пиши грамотно, неграмотнико!04:38 18.06.2019
27 Parushev
До коментар #24 от "Твоя за колко":
Да, много по-добре спира от Тесла!Коментиран от #31, #32
06:41 18.06.2019
28 Пешо от панелката
Коментиран от #29
06:58 18.06.2019
29 Кийс
До коментар #28 от "Пешо от панелката":
Електрическите автомобили са много по-добри от Двата в трафик с чести спирания, т.е. при задръстване. Прав си, че липсата на заряда инфраструктура е все още голям проблем в България. В САЩ има 13 000 суперчарджър зарядни на 1500 места и това са само зарядните на Тесла. Ако в Бг, която е около 60 пъти по-млада като население, имаше 220 зарядни на 25 места, приблизително съотношение, щеше да има повече. Официално по-жалко от 10% от автомобилите ползват бързи зарядни станции. 90% от собствениците предпочитат сами вкъщи да си зареждат. Всички гледат зарядното време от празна до пълна батерия, което е важно на дълъг път до друга държава или такава държава, която е по-голям от Бг. Истината е, че всекидневно в българинът изминава до 100км, изключвам хората, които карат професионално. Тези 100км се зареждат за максимум 5 часа на обикновен контакт вкъщи. От София до морето може да се стигне с един заряд на автомобила, но за комфорт и сигурност може да се спре на средата за ядене и зареждане. Накратко - ел.колите не са скъпи, българите са бедни и нямаме инфраструктура...Коментиран от #38
07:39 18.06.2019
30 4oki
Коментиран от #33
07:39 18.06.2019
31 То и аз съм най-красивия
До коментар #27 от "Parushev":
За колко метра спира? По-бързо от BMW М3 ли? С колко метра разлика?Коментиран от #35
08:09 18.06.2019
32 То и аз съм най-красивия
До коментар #27 от "Parushev":
За колко метра спира? По-бързо от BMW М3 ли? С колко метра разлика?08:10 18.06.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Да да
До коментар #4 от "Факт":
Не бъди комунист, дай цифри! Колко СО2, колко азот, колко СО, колко флуор, хлор, газ гризу и т. н.? После кажи и колко се отделя за автомобил с ДВГ. Тук разни експерти предричаха фалит още преди да пуснат Модел 3,после като го пуснаха, днес, след 10 месеца след 2 години, най-късно след 50 год. и т. н. Дотук никой от тях не е познал, ама то не им пречи,както и на теб, да пишете глупости.08:26 18.06.2019
35 Parushev
До коментар #31 от "То и аз съм най-красивия":
БМВ не е моята марка и страст!Но защо го намесваме изобщо?!?
Говорим за Тесла и абсолютно неефективната спирачна система!
Аз карам Рено Талисман 2018 г, което спира в пъти по-добре от Теслата и е много по-стабилно на пътя!
Готов съм да заложа колата, в един тест, ако някой не вярва!
Коментиран от #37, #56
08:47 18.06.2019
36 123
08:55 18.06.2019
37 Колко метра кажи? Иначе аз съм по-красив
До коментар #35 от "Parushev":
Дължина на спирачния път по класове:Малки коли
Mini One D 32,7 м
Mini Cooper 33,0 м
Smart forfour 1,0 34,4 м
Skoda Roomster 1,2 TSI Green tec 34,5 м
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 34,9 м
Renault Clio 1,2 16V 75 35,0 м
Hyundai i20 1,1 CRDi 35,1 м
Љkoda Fabia Combi 1,2 TSI 35,2 м
VW Polo 1,4 TDI BMT 35,4 м
VW cross up! 1,0 35,5 м
Компактен клас
VW Golf Variant 2,0 TDI BMT 33,1 м
SEAT Leon ST 1,6 TDI 33,1 м
Audi A3 Sportback 1,4 TFSI 33,7 м
BMW 220i Coupе 33,9 м
Mercedes-Benz B 200 Natural Gas Drive 34,1 м
Volvo V40 T2 34,2 м
Nissan Pulsar 1,5 dCi 34,5 м
Skoda Rapid 1,2 TSI 34,7 м
Ford Focus 1,0 EcoBoost 34,8 м
Renault Mеgane TCe 130 34,8 м
Среден и горен клас
Mercedes-Benz S 500 Plug-In 32,6 м
Mercedes-Benz C 220 BlueTEC T 32,8 м
Audi A7 Sportback 3,0 TDI 33,0 м
Mercedes-Benz E 400 Cabrio 33,1 м
Audi A6 allroad 3,0 TDI 33,3 м
VW Passat Variant 2,0 TDI 33,7 м
BMW 740i 33,9 м
Tesla Model S P85 34,1 м
Skoda Octavia Combi 2,0 TDI 34,1 м
Volvo S60 D4 34,2 м
Спортни модели
Porsche 911 Carrera Cabrio 31,3 м
Porsche 911 Carrera Coupе 32,1 м
Jaguar F-Type Coupе 32,7 м
Mercedes-Benz SL 350 33,0 м
Porsche Cayman 33,1 м
Audi R8 Spyder V10 33,2 м
Peugeot RCZ R 33,9 м
Audi TT Coupй 2,0 TDI ultra 34,3 м
Mercedes-Benz AMG GT 34,4 м
Nissan 370Z Roadster 34,7 м
10:02 18.06.2019
38 SADDF
До коментар #29 от "Кийс":
Не, ел. колите изобщо не са скъпи. Толкова не са скъпи, че на пазарите, където няма някакво голямо субсидиране се скъсват да продават. Всъщност, чакай малко, че май не е така... Припомни на публиката защо всички квичат като вдовица за ..., че няма достатъчно "стимули" за ел. автомобили, че вече съм възрастен и паметта ми изневерява.Коментиран от #40
10:09 18.06.2019
39 Язе
Коментиран от #41
10:20 18.06.2019
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Nikolay
Коментиран от #47
10:44 18.06.2019
43 Русенец
До коментар #18 от "знаещ":
Казах, че е по-добра от Тесла. Не, че е по-добра от истинска кола. Чети внимателно, за да не си правиш грешни изводи.10:45 18.06.2019
44 Напушляк
Коментиран от #45, #64
12:24 18.06.2019
45 Ввв
До коментар #44 от "Напушляк":
Пафкай трвицата,”не ти личи”,ама хичКоментиран от #57
12:58 18.06.2019
46 аяьао
До коментар #40 от "за гъби съм":
Електрика ме излъга като написа в коментар номер 29, че ел. колите не били скъпи. Вижте там се разберете нещо по електрофилски последно ел. колите евтини ли са или скъпи?Коментиран от #48
13:31 18.06.2019
47 яьоа
До коментар #42 от "Nikolay":
Ти като не злобееш купи ли си електричка вече?13:32 18.06.2019
48 Не е бил електрика
До коментар #46 от "аяьао":
Електрика не преувеличава. Нормалният българин не изминава по 35 хиляди километра годишно, за да има средно 100 километра на ден. Нормалният българин изминава свредно 13 хиляди километра годишно, от които като сложим едно ходене на море и едно на ски/друга почивка/село му остават едни 10 хиляди километра, които да разпредели за останалото време, следователно дори 30 километра на ден са много. Те се зареждат за два часа от обикновен контакт зимно време, а през останалото време по-бързо. Сметките в пост 29 са вярни, но не се отнасят за повечето българи. Въпреки това, българина скоро няма да кара електромобили по икономически причини, а не защото електромобилите не стават. По същата причина няма да карат и поршета които стават за писта.Коментиран от #50
14:11 18.06.2019
49 Язе
До коментар #41 от "за гъби съм":
Раснал съм там където такива като теб не ги пускаха едно време.Никъде не съм казал,че никой друг не продава втора ръка.Но в този сайт много"зомбирани" казват,че още с купуването на миксера и започваш да печелиш.Защо ли някой се отказва от "печеленето" и си продава миксера на 40000км?Това ми е интересно.16:13 18.06.2019
50 Язе
До коментар #48 от "Не е бил електрика":
И точно като тръгнеш за море и по средата ти свърши тока и морето отпадна.хухухаха.А забравих,че ако караш с 30км/час ще ти стигне батерията.ГоУемо хухухахаКоментиран от #53
16:16 18.06.2019
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Пропусна най-важното
До коментар #51 от "kjl":
"две гаранционни програми: 2 години или пробег от 100 000 мили (160 934 км) и 4 години или 50 000 мили (80 467 км). "Кой производител може да си позволи такава гаранция на автомобил втора употреба каран вече няколко години? Че те на новите не дават такава гаранция. После пак разправяйте, как електромобилите се скапвали по-бързо от ДВГ и вторичен пазар няма как да съществува при тях, защото на третата година трябва да сменяш батерията.
17:48 18.06.2019
53 Ще ти отпадне морето
До коментар #50 от "Язе":
Ама ако производителите ще водеха по акъла на driving pleasure. Електромобили с пробег 100 километра и 8-часово зареждане. Смятай до морето пет зареждания по осем часа и то, ако караш с 30 километра в час. Тесла с голямата батерия минава 425 км със скорост от 130 км в час и включен климатик при 40 градуса температура. Ако все пак се нуждаеш от зареждане зарежда 125 км за пет минути. Какъв точно ти е проблема да стигнеш до морето или където и да било?17:51 18.06.2019
54 за гъби съм
Коментиран от #55
18:03 18.06.2019
55 за гъби съм
До коментар #54 от "за гъби съм":
Ако производителите се водеха по КОЕ на driving pleasure? :DНе мога да разбера като някой не харесва коли на ток що трябва да се бута във всяка статия да драска едни и същи глупости. Все едно някой дето е решил да си купи Тесла и има 200 бона ще прочете компетентно форумно мнение и ще си вземе нафтова печка. Аман от спамъри.
18:08 18.06.2019
56 гост
До коментар #35 от "Parushev":
Ето ти едно видео,да видиш колко са лоши спирачките на Тесла! Направо незнам как спря!https://www.youtube.com/watch?v=8I-6_H0haAw
Коментиран от #68
18:13 18.06.2019
57 Напушляк
До коментар #45 от "Ввв":
Младеж, айде почети малко и тогава коментирай,че много станахте говорещите на изуст.Не знаете две думички на друг език да почетете малко,промиват ви мозъците с глупости из нашите сайтове.Но ние затова сме на това дередже,щото всичките сме философи.Виж скандинавците,те са добър пример за хора които живеят добре и си правят сметката.Погледни колко тесли са продадени в Норвегия.Виж и тестове в реалния живот.Ние сме на философията гроздето е кисело,ако ти дадат да покараш една Тесла за седмица после на каквото и да се качиш ще цъкаш с езика.Коментиран от #58, #61
18:47 18.06.2019
58 Какви чужди езици
До коментар #57 от "Напушляк":
На чист български им казват че за 3 години Тесла модел S губи само 17% от цената си, а те продължават да разсъждават по опорни точки пуснати от driving pleasure и разни подобни антиелектрици и да обясняват как след три години, електромобилите за нищо не ставали и трябвало да се изхвърлят, създавайки екологичен АД. За същото време mercedes губи над 55% от стойността си, а уж произвеждали качествени автомобили за ценители.Коментиран от #59
18:54 18.06.2019
59 за гъби съм
До коментар #58 от "Какви чужди езици":
Тия антиелектрици дори не са българи а руски тролове. Ще си ги повтарят опорните точки защото им се плаща. Лошото е че пишат половината комантари под всяка статия за кола на ток и развалят всякакви дискусии от повече от 1 година, винаги са дежурни по цял ден и все едни и същи глупости дрънкат.Коментиран от #60, #65
19:05 18.06.2019
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 двнл
До коментар #57 от "Напушляк":
Ти като можеш да четеш на чужди езици прочете ли за данъчните привилегии на електричките (напр. 0% ДДС) и смъртоносните данъци за ДВГ-та в Норвегия? Дали пък това няма много общо с големия брой продадени електрички там? Или си чел нещо, ама не си дочел?Коментиран от #62
20:56 18.06.2019
62 Вярно е
До коментар #61 от "двнл":
По-евтино е да се кара електричка в Норвегия. Само че има един малък проблем в логиката ти. Ако наистина не ставаха за каране в зимни условия, дори да им ги подаряваха, нямаше да могат да ги карат. А те не стига че ги карат, а се подиграват на колегите си с ДВГ, че при минусови температури не могат да си запалят двигателите. Електричките в най-лошия случай имат по-малък пробег ДОКАТО ЗАГРЕЯТ. ВЕДНЪЖ ЗАГРЕЕ ЛИ БАТЕРИЯТА, ПРОБЕГЪТ Е СЪЩИЯ КАТО ПРЕЗ ЛЯТОТО. При къси разстояния, например 20 километра дневно, единствената разлика е, че не трябва да зареждат веднъж на 25 дни , а веднъж на10-15 дена. Ако преди тръгване на дълъг път, заредиш през нощта точно преди тръгване и пуснеш подгряване на батерията и купето, то ще стане директно от мрежата без да изяжда от пробегът.Коментиран от #63, #66
21:21 18.06.2019
63 Пешо от панелката
До коментар #62 от "Вярно е":
Сигурно е по лесно в Норвегия с миксерите, вероятно е и по-лесно да плющиш норвежки ако си в Норвегия, но това не променя особено ситуацията в нашата кочинка.22:58 18.06.2019
64 Язе
До коментар #44 от "Напушляк":
Явно си "начетен" и "знаещ".Свалям ти шапка но само да те плесна по кухата кратуна.Как Роудстър започна да минава 1000км?С 200kW батерия момко знаещ 105 езика.Утре като сложат 500kW ще минава 2000км.Все едно да сложа още два резервоара в колата и да кажа,че минава с едно зареждане 3500км.Сега разбрали,че прогрес всъщност няма а батерията е само и единствено двойно по-голяма от стандартната за Тесла.Да го напиша на друг език ако не разбираш Български?Коментиран от #70
01:20 19.06.2019
65 Антиелектрика
До коментар #59 от "за гъби съм":
Аз съм толкова руски трол, колкото ти си нормален, мистър хаха. Но за жалост се оказах прав, че явно работиш за този сайт щом те толерират с всичките ти глупости за лапане, майки, гейзери и фекалии. Давайте, трийте и този коментар, че да си заслужите паричките от производителите на миксери. Наистина вече не виждам смисъл да си губя времето в нелепия ви сайт!07:28 19.06.2019
66 иеяоажо
До коментар #62 от "Вярно е":
Да стават за каране зимата, колко пък да стават при положение, че въпреки, че са по-евтини (както казваш ти) все още не могат да започнат да продават повече електрички от ДВГ-та във въпросната Норвегия. С други думи дори и "евтинията" им не може да наклони везните категорично в тяхна полза. Смятай ако не ги държаха изкуствено по-евтини колко "много" щяха да се харчат, нищо, че според теб са практични и удобни да си е.... майката.Коментиран от #67
15:07 19.06.2019
67 Ще ти се
До коментар #66 от "иеяоажо":
Електромобилите имат 60% пазарен дял в Норвегия, който продължава да расте. по математиката която аз съм учил в училище това е повече от половината, аз 40% продажби на ДВГ е по-малко от половината. Колкото до разликата в цената, преди 3 години се говореше че през 2028 година цените на електромобилите ще се изравнят с тези на бензиновите. Миналата година се говореше че това ще се случи през 2025 година, а тази година се говори за 2023 година. Дори повече да не си поправят прогнозите, до 2023 година остават три четири години.Коментиран от #69
17:44 19.06.2019
68 Parushev
До коментар #56 от "гост":
Не знам за видеото и цифричките от другия пост със спирачните пътища... НО, намаляване и убиване на скорост с Теслата са плачевни в ежедневно шофиране!!! И всички карали го потвътждават! Оправданието е: Да тежка е колата!Стига, бе!?!? Верно, ли?!? Къде по-тежки коли, как ли спират???
11:51 20.06.2019
69 нмвтфг
До коментар #67 от "Ще ти се":
Последно бях виждал някакви статистики за 30-40% дял на електричките при новите коли , но може пък и 60% да са станали вече. Ако е така, браво - 25-30 години яко подпиране на електричките и яко чупене на краката на ДВГ-тата и най-после електричките поведоха в състезанието. Убеди ме! Електрическата кола е супер практична и далновидна технология за автомобили. Направо размазва допотопното ДВГ по всички показатели. Опа, май, не е съвсем така, ама карай да върви. Важното е да се тупаме в гърдите, че си купуваме електрички, защото са практични, евтини, че дори и екологични. Пф, няма такава парвенющина и лицемерие!12:07 20.06.2019
70 Напушляк
До коментар #64 от "Язе":
Ако искаш си наври и една туба отзад.Минава ли 1000 километра минава.Пука ли ми колко е батерията,не.Ще намерите под вола теле,само и само да ги оплюете.Аз пак питам, с какво автомобила с вътрешно горене превъзхожда електрическия.Аз ще ти кажа електрическия с какво е по-добър.Има по-малко механични части,много по-сигурен е при катастрофа,по-тих е, не ти смърди на сфетофара,по-бърз е и всичко това е при положение,че масово електрички се правят от сега и са по-добри.Бензините и дизелите го търкаляме 100 години.Дали след 20 години няма да са три пъти по-добри електричките.15:25 20.06.2019