Last news in Fakti

15 Май, 2012 10:23 3 521 27

Maserati Levante ще бори A6, 5er и E-Klasse

  • maserati-
  • levante-
  • kubang

През 2015 г. моделната гама на Maserati ще бъде попълнена с нов седан, твърди френското сп. L'Automobile Magazine. Той няма да заменя Quattroporte, а ще се състезава в по-леката категория, където властва немската "троица" Audi A6, BMW 5er и Mercedes-Benz E-Klasse. Според списанието италианците даже са избрали име за модела - Levante.

Миналата година са продадени едва 6 159 Maserati-та, което е крайно незадоволителен резултат дори за нишов производител. Повече коли продава дори Ferrari. Решение на проблема може да се намери само със създаването на нови модели, които да позволят увеличаване на тиражите до коренно различно равнище - поне 20 000 автомобила годишно. Първата лястовичка в тази стратегия трябва да стане кросоувърът Kubang.

Levante ще бъде дълъг около 4.9 метра. Седанът ще се оборудва не само с класическия за марката V8, а и с по-малки шестцилиндрови двигатели с принудително пълнене и мощност 280-300 к.с. Те ще позволят удържането на цената под 60 000 евро за базовите версии.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВИП АМГ

    1 7 Отговор
    Maserati e mnogo dobar avtomobil koito mnogo udavna e po kachestven i s po dobro izlachvane ot Audi no v bitkata s Mercedes B enz i BMW niama dase spravi.

    Коментиран от #10

  • 2 ония на луната

    3 0 Отговор
    ако крайната му цена е не по-голяма от аналозите на Мерцедес, БМВ и Ауди, ще е достоен конкурент и на трите марки.
  • 3 520 zender

    1 3 Отговор
    Ко ша прай...Ша конкурира БМВ5..И как по-точно...С кво..Освен с лукс невиждам друго с кво ще ги конкурира.С дизели-едва ли.Не мога да си представя че Мазерати ще прави дизели.БМВ вече преминава на четирицилиндрови турбо агрегати.Те също са по-иновационни от остарелите осмаци на Мазерати.То той и автора го е написал-Мазерати продава по-малко и от Ферари.А как ще продават повече от БМВ Мерцедес и Ауди...За мен това е глупава стратегия обречена на провал.Е при всички положения ще продават но от успеха ще са далеко италианците.

    Коментиран от #4

  • 4 Венцеслав Иванков

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "520 zender":

    @3 Зендере, не ти ли е малко неудобно да сравняваш Мазерати с марката на малцинствените БГ групи- бмв?

    Коментиран от #6, #11

  • 5 ония на луната

    2 1 Отговор
    зендер, мазерати е в клуба на богатите , БМВ е ...............................

    Коментиран от #12

  • 6 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Венцеслав Иванков":

    @4 abe Ivankov .pliuesh BMW a hvalish MAZDA.ili ssi lud ili ot koli ne razbirash.a za maserati shte kaja che e krasiva no vse pak italianska bangia.

    Коментиран от #7, #17

  • 7 Венцеслав Иванков

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "ВИП АМГ":

    @6 Маздите превъзхождат бмв по качество на изработка и надеждност , а цените им са поне 2-3 пъти по- ниски.

    Коментиран от #8

  • 8 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #7 от "Венцеслав Иванков":

    @7 haha ospia da rasmeesh men i oshte duzina hora.Mazda e palen klozet.evtina izrabotka i strashno chupliva.nali ne barkash Mazda s Lexus i Honda?

    Коментиран от #15

  • 9 Симеон Симеонов

    1 2 Отговор
    При децата е по-лесно. При тях чуждата играчка е винаги по хубава. От над 100 марки има само една която превъзхожда всички, но тя не е за простосмъртни и броящи стотинки като нас мишоци. това е класиката Ролс.

    Коментиран от #16

  • 10 niki

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "ВИП АМГ":

    @1 SIGUREN SAM
  • 11 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Венцеслав Иванков":

    4-Ма що се набутва Мазерати там където изобщо не й е мястото на тая марка.Аз не съм виждал и чувал такова нещо че БМВ е марката на малцинствата ама щом казваш може и така да е.Всъщност бих карал и Трабант ако беше със шестак задно и над 150кс. и то точно щото не съм комплексар и не ми пука кой харесва моята кола и кой не..
  • 12 520 зендер

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "ония на луната":

    5 Ами БМВ със 7ма или 6та серия в кой клуб е :на богатите или на бедните.Ето ,шеста серия купе с четири врати е около 150-160 000лева.Явно не е кола за шир-потреба....
  • 13 ония на луната

    1 1 Отговор
    зендер , забравяш ,че от мазерати се произвежда лимитирана бройка коли . Това не е шир потребата на БМВ, където всичко е серийно производство. А това че някое БМВ струвало няколко стотин хиляди не го прави кола уникат. Истинския богаташ иска да се отличава от масата , за разлика от парвенюто с пари , което робува на обществените предразсъдъци. .В този смисъл малцина могат да си позволят да карат мазерати , а БМВ- всеки посъбрал малко стотинки. Да не споменавам и за изработката на автомобил мазерати(ръчна)
  • 15 Венцеслав Иванков

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "ВИП АМГ":

    @8 Смеха е здраве, стига да не е ехидно. С кое точно не сте съгласни, ти и компанията от смехурковци? Погледни немците от Аутобилд, какво казват за старата мазда 6 и пак се посмейте.
    В момента карам мазда, карал съм и няколко други марки(към 10), все различни, сред които и едно бмв 3 ка. Впечатленията ми бяха, че е ужасно тясна и неудобна кола с тежък волан. За стабилността на пътя няма, какво да говоря, явно не станах достатъчно добър шофьор, че да карам бмв. С това задно предаване не стават за всекидневна градска кола, а и за магистралата не стават, но това е друга история.

    Коментиран от #19

  • 16 Венцеслав Иванков

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Симеон Симеонов":

    @9 За какво превъзходство говориш? Ако е за имидж съм съгласен.Японците градят имиджа си в Европа от има няма 20 години и този имидж е за евтини коли от среден клас (изкл. лексус). Няма как да стигнат динозаврите Ролс- Ройс, Бентли, Астон Мартин, Ламборгини, Мазерати или Ферари. Ако оставим ореолите, които имат тези марки и се обърнем към качеството на изработката и надеждността на агрегати и възли на една проста мазда за няма и 40 хил.лв, често казано се съмнявам Ролс- Ройс да "надвие" евтиния самурай.
    Спомям си, че преди години казваха, че ролса се познава дали е читав, като се гледа за локва от масло под картера. Ако я има, значи всичко е ОК... обаче на аристократите не им дреме за надеждността на мотор, трансмисия или окачване. По- важни са внушителните размерите, никела, еленовата кожа, слоновата кост и полирания махагон.
  • 17 Венцеслав Иванков

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "ВИП АМГ":

    @6 Опаа, чакай бе, ти си с амг... е такова не съм имал или карал. Ама не ми е и мерак и затова даже не мога и да ти завидя.
  • 18 като че ли ще ме запомниш

    0 2 Отговор
    не знам какво да ви кажа.
    един се оплаква че е карал БМВ, сигурно старо МПС. а аз искам да го питам, дали е карал ЧИСРО НОВ автомобил? доколкото разбирам, тук знаете много повече от мен за автомобили и със сигурност знаете, че новия автомобил не може да се сравни с 10 годишен на 200 000км дори и на 100 000км! още повече задно, предно и 4х4 не може да се сравняват. а БМВ 3 е малко МПС. като Ц-класата. тясна е. В ярис ми е по- широко от 10год Цетка
    дори не знам от къде ти хрумна, че на аристократа не си прави сметката качество: цена: издръжливост: поддръжка!

    а изобщо как можете да сравнявате серийното с ръчната изработка ми е непонянто.
    @4 колата на малцинствата е каруцата. БМВ,Бенц и Ауди кара всеки 3, които не си знае мястото е не прави сметка че тези коли имат скъпа поддръжка. 10 годишното ауди на фирмата има по- скъпа поддръжка от 4годишна тойота. е, да, ярис и А6, ама все пак.
    и нещо друго на скъпите марки не им трябва реклама, като за WV, Голф примерно. за да се покажат, че имат нещо ново. които си разбира и/или купува тази марка знае, че и те имат нещо, щом и показателите им са еднакви. правят релкама само когато искат да покажат мощ. като 300коня с 4/100 разход, или 9 степенна скоростна кутия. тва с 200км/ч ще го караш и ще дава 5-6/100 (сигурно)
    аз обаче няма да сравнявам колите защото освен да ги троша и вкарвам в сервиз за ремонт на агрегат друго не съм правил. мога да кажа само, че оцелях, без драскотина,ПТП с Колт 2008г. при скорост от 160км на магистралата. за щастие нямаше други МПС, които да ме довършат. и нямаше и други хора при мен в колата. ( е не знам колко беше скоростта ми повреме на удар, но на предишния завой карах 180. поднесе и бам. колата беше за скрап де :D

    Коментиран от #20, #21

  • 19 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Венцеслав Иванков":

    @15 sled moskvicha se kachil na jalkata Mazdichka i veche tia e izvanzemna za nego.
  • 20 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "като че ли ще ме запомниш":

    18-Незнам дали всеки трети кара Мерцедес или БМВ-всъщност това не ме вълнува.Не съм карал чисто нов автомобил освен бившото служебно Ауди.Въпреки това не се оплаквам от 11-годишното ми 530д.Незнам кво толкоз искаш да ми кажеш ако коментара ти е до мен.Апък за трета серия-ма то всички знаят колко е тясна особенно отзад.Обаче това се променя с настоящия модел.Но си прав за едно-който кара редовно бмв или мерцедес незнае много за тези коли.Като се счупят ги карат в сервиза и там ги оправят.Аз поне така правя.
  • 21 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "като че ли ще ме запомниш":

    @18 yarisa PO SHIROK OT c KLASA?TI SI MNOGO ZLE ILI NESI SE KACHVAL NIKOGA V c KLASA.

    Коментиран от #22

  • 22 Венцеслав Иванков

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "ВИП АМГ":

    @21 А колко мога да ти разказвам за за една, чисто нова ц-класа. За пластмасовия и интериор, за не добре напаснатите елементи, за напукания и лак около скоростния лост и захабената кожа след по- малко от 2 години... хората около мен са БАШ българи и почти всеки кара бмв или мерцедес... това, че някой му гръмнало турбото на друг се прецакала трансмисията или горивна помпа не ги отказва от безпроблемните им возила

    Коментиран от #25, #26

  • 23 като че ли ще ме запомниш

    1 1 Отговор
    е,да , говоря ти за миналия модел на Ц-класа. като си дръпна седалката да ми е удобно и минус 1 място зад мен. ако седне и баща ми до мен става доста тясно. в яриса не е така. и пак ми е удобно!

    Коментиран от #24

  • 24 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "като че ли ще ме запомниш":

    @23 mi karai yaris be pich.kvo mrankash tuka.
  • 25 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "Венцеслав Иванков":

    @22 i kak preceni shto za kola e C klasata ot spisaniata?a mazdata ia karat samo intelektualci i to 300000km bez defekt,haha ti viarvash li si.
  • 26 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Венцеслав Иванков":

    22-Пич и аз зная за гръмнало турбо но да ти кажа честно това не е голям кахър-естествено който може да си го позволи.Щото съм виждал и такива главочи които изолират турбото-щото немогат да купят друго дори и рециклирано.За мен това са смешници но да не прибързвам щото всеки си има начало и край.Аз лично се пъча щото нямам проблеми с колата-печеля добре от хазарта който е по-голямата ми част от бизнеса и просто нямам кво да кажа-проблеми с моето Е39-Нямам......

    Коментиран от #27

  • 27 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "520 зендер":

    @26 pich davai go po poleka s hazarta che moi priatel zagubi vsichko koeto imashe a to ne beshe malko v kazinata.

    Коментиран от #28

  • 28 DEKO

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "ВИП АМГ":

    @27 RANO ILI KASNO I TOVA SE SLUCHVA!