През 2015 г. моделната гама на Maserati ще бъде попълнена с нов седан, твърди френското сп. L'Automobile Magazine. Той няма да заменя Quattroporte, а ще се състезава в по-леката категория, където властва немската "троица" Audi A6, BMW 5er и Mercedes-Benz E-Klasse. Според списанието италианците даже са избрали име за модела - Levante.
Миналата година са продадени едва 6 159 Maserati-та, което е крайно незадоволителен резултат дори за нишов производител. Повече коли продава дори Ferrari. Решение на проблема може да се намери само със създаването на нови модели, които да позволят увеличаване на тиражите до коренно различно равнище - поне 20 000 автомобила годишно. Първата лястовичка в тази стратегия трябва да стане кросоувърът Kubang.
Levante ще бъде дълъг около 4.9 метра. Седанът ще се оборудва не само с класическия за марката V8, а и с по-малки шестцилиндрови двигатели с принудително пълнене и мощност 280-300 к.с. Те ще позволят удържането на цената под 60 000 евро за базовите версии.
15 Май, 2012 10:23 3 521 27
Maserati Levante ще бори A6, 5er и E-Klasse
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ВИП АМГ
Коментиран от #10
10:33 15.05.2012
2 ония на луната
12:14 15.05.2012
3 520 zender
Коментиран от #4
20:33 15.05.2012
4 Венцеслав Иванков
До коментар #3 от "520 zender":
@3 Зендере, не ти ли е малко неудобно да сравняваш Мазерати с марката на малцинствените БГ групи- бмв?Коментиран от #6, #11
21:00 15.05.2012
5 ония на луната
Коментиран от #12
22:12 15.05.2012
6 ВИП АМГ
До коментар #4 от "Венцеслав Иванков":
@4 abe Ivankov .pliuesh BMW a hvalish MAZDA.ili ssi lud ili ot koli ne razbirash.a za maserati shte kaja che e krasiva no vse pak italianska bangia.Коментиран от #7, #17
23:39 15.05.2012
7 Венцеслав Иванков
До коментар #6 от "ВИП АМГ":
@6 Маздите превъзхождат бмв по качество на изработка и надеждност , а цените им са поне 2-3 пъти по- ниски.Коментиран от #8
00:07 16.05.2012
8 ВИП АМГ
До коментар #7 от "Венцеслав Иванков":
@7 haha ospia da rasmeesh men i oshte duzina hora.Mazda e palen klozet.evtina izrabotka i strashno chupliva.nali ne barkash Mazda s Lexus i Honda?Коментиран от #15
00:53 16.05.2012
9 Симеон Симеонов
Коментиран от #16
09:46 16.05.2012
10 niki
До коментар #1 от "ВИП АМГ":
@1 SIGUREN SAM11:15 16.05.2012
11 520 zender
До коментар #4 от "Венцеслав Иванков":
4-Ма що се набутва Мазерати там където изобщо не й е мястото на тая марка.Аз не съм виждал и чувал такова нещо че БМВ е марката на малцинствата ама щом казваш може и така да е.Всъщност бих карал и Трабант ако беше със шестак задно и над 150кс. и то точно щото не съм комплексар и не ми пука кой харесва моята кола и кой не..18:28 16.05.2012
12 520 зендер
До коментар #5 от "ония на луната":
5 Ами БМВ със 7ма или 6та серия в кой клуб е :на богатите или на бедните.Ето ,шеста серия купе с четири врати е около 150-160 000лева.Явно не е кола за шир-потреба....18:56 16.05.2012
13 ония на луната
21:15 16.05.2012
15 Венцеслав Иванков
До коментар #8 от "ВИП АМГ":
@8 Смеха е здраве, стига да не е ехидно. С кое точно не сте съгласни, ти и компанията от смехурковци? Погледни немците от Аутобилд, какво казват за старата мазда 6 и пак се посмейте.В момента карам мазда, карал съм и няколко други марки(към 10), все различни, сред които и едно бмв 3 ка. Впечатленията ми бяха, че е ужасно тясна и неудобна кола с тежък волан. За стабилността на пътя няма, какво да говоря, явно не станах достатъчно добър шофьор, че да карам бмв. С това задно предаване не стават за всекидневна градска кола, а и за магистралата не стават, но това е друга история.
Коментиран от #19
23:11 16.05.2012
16 Венцеслав Иванков
До коментар #9 от "Симеон Симеонов":
@9 За какво превъзходство говориш? Ако е за имидж съм съгласен.Японците градят имиджа си в Европа от има няма 20 години и този имидж е за евтини коли от среден клас (изкл. лексус). Няма как да стигнат динозаврите Ролс- Ройс, Бентли, Астон Мартин, Ламборгини, Мазерати или Ферари. Ако оставим ореолите, които имат тези марки и се обърнем към качеството на изработката и надеждността на агрегати и възли на една проста мазда за няма и 40 хил.лв, често казано се съмнявам Ролс- Ройс да "надвие" евтиния самурай.Спомям си, че преди години казваха, че ролса се познава дали е читав, като се гледа за локва от масло под картера. Ако я има, значи всичко е ОК... обаче на аристократите не им дреме за надеждността на мотор, трансмисия или окачване. По- важни са внушителните размерите, никела, еленовата кожа, слоновата кост и полирания махагон.
23:36 16.05.2012
17 Венцеслав Иванков
До коментар #6 от "ВИП АМГ":
@6 Опаа, чакай бе, ти си с амг... е такова не съм имал или карал. Ама не ми е и мерак и затова даже не мога и да ти завидя.00:06 17.05.2012
18 като че ли ще ме запомниш
един се оплаква че е карал БМВ, сигурно старо МПС. а аз искам да го питам, дали е карал ЧИСРО НОВ автомобил? доколкото разбирам, тук знаете много повече от мен за автомобили и със сигурност знаете, че новия автомобил не може да се сравни с 10 годишен на 200 000км дори и на 100 000км! още повече задно, предно и 4х4 не може да се сравняват. а БМВ 3 е малко МПС. като Ц-класата. тясна е. В ярис ми е по- широко от 10год Цетка
дори не знам от къде ти хрумна, че на аристократа не си прави сметката качество: цена: издръжливост: поддръжка!
а изобщо как можете да сравнявате серийното с ръчната изработка ми е непонянто.
@4 колата на малцинствата е каруцата. БМВ,Бенц и Ауди кара всеки 3, които не си знае мястото е не прави сметка че тези коли имат скъпа поддръжка. 10 годишното ауди на фирмата има по- скъпа поддръжка от 4годишна тойота. е, да, ярис и А6, ама все пак.
и нещо друго на скъпите марки не им трябва реклама, като за WV, Голф примерно. за да се покажат, че имат нещо ново. които си разбира и/или купува тази марка знае, че и те имат нещо, щом и показателите им са еднакви. правят релкама само когато искат да покажат мощ. като 300коня с 4/100 разход, или 9 степенна скоростна кутия. тва с 200км/ч ще го караш и ще дава 5-6/100 (сигурно)
аз обаче няма да сравнявам колите защото освен да ги троша и вкарвам в сервиз за ремонт на агрегат друго не съм правил. мога да кажа само, че оцелях, без драскотина,ПТП с Колт 2008г. при скорост от 160км на магистралата. за щастие нямаше други МПС, които да ме довършат. и нямаше и други хора при мен в колата. ( е не знам колко беше скоростта ми повреме на удар, но на предишния завой карах 180. поднесе и бам. колата беше за скрап де :D
Коментиран от #20, #21
10:01 17.05.2012
19 ВИП АМГ
До коментар #15 от "Венцеслав Иванков":
@15 sled moskvicha se kachil na jalkata Mazdichka i veche tia e izvanzemna za nego.10:27 17.05.2012
20 520 zender
До коментар #18 от "като че ли ще ме запомниш":
18-Незнам дали всеки трети кара Мерцедес или БМВ-всъщност това не ме вълнува.Не съм карал чисто нов автомобил освен бившото служебно Ауди.Въпреки това не се оплаквам от 11-годишното ми 530д.Незнам кво толкоз искаш да ми кажеш ако коментара ти е до мен.Апък за трета серия-ма то всички знаят колко е тясна особенно отзад.Обаче това се променя с настоящия модел.Но си прав за едно-който кара редовно бмв или мерцедес незнае много за тези коли.Като се счупят ги карат в сервиза и там ги оправят.Аз поне така правя.19:45 17.05.2012
21 ВИП АМГ
До коментар #18 от "като че ли ще ме запомниш":
@18 yarisa PO SHIROK OT c KLASA?TI SI MNOGO ZLE ILI NESI SE KACHVAL NIKOGA V c KLASA.Коментиран от #22
01:09 18.05.2012
22 Венцеслав Иванков
До коментар #21 от "ВИП АМГ":
@21 А колко мога да ти разказвам за за една, чисто нова ц-класа. За пластмасовия и интериор, за не добре напаснатите елементи, за напукания и лак около скоростния лост и захабената кожа след по- малко от 2 години... хората около мен са БАШ българи и почти всеки кара бмв или мерцедес... това, че някой му гръмнало турбото на друг се прецакала трансмисията или горивна помпа не ги отказва от безпроблемните им возилаКоментиран от #25, #26
07:57 18.05.2012
23 като че ли ще ме запомниш
Коментиран от #24
10:09 18.05.2012
24 ВИП АМГ
До коментар #23 от "като че ли ще ме запомниш":
@23 mi karai yaris be pich.kvo mrankash tuka.22:22 18.05.2012
25 ВИП АМГ
До коментар #22 от "Венцеслав Иванков":
@22 i kak preceni shto za kola e C klasata ot spisaniata?a mazdata ia karat samo intelektualci i to 300000km bez defekt,haha ti viarvash li si.22:24 18.05.2012
26 520 зендер
До коментар #22 от "Венцеслав Иванков":
22-Пич и аз зная за гръмнало турбо но да ти кажа честно това не е голям кахър-естествено който може да си го позволи.Щото съм виждал и такива главочи които изолират турбото-щото немогат да купят друго дори и рециклирано.За мен това са смешници но да не прибързвам щото всеки си има начало и край.Аз лично се пъча щото нямам проблеми с колата-печеля добре от хазарта който е по-голямата ми част от бизнеса и просто нямам кво да кажа-проблеми с моето Е39-Нямам......Коментиран от #27
23:02 18.05.2012
27 ВИП АМГ
До коментар #26 от "520 зендер":
@26 pich davai go po poleka s hazarta che moi priatel zagubi vsichko koeto imashe a to ne beshe malko v kazinata.Коментиран от #28
22:20 19.05.2012
28 DEKO
До коментар #27 от "ВИП АМГ":
@27 RANO ILI KASNO I TOVA SE SLUCHVA!13:05 21.05.2012