Last news in Fakti

6 Юли, 2019 10:30 17 099 67

Шефът на BMW напуска компанията

  • bmw-
  • харалд крюгер

След 27 години в BMW и 4 начело на компанията Харалд Крюгер обяви, че няма да се кандидатира за втори мандат като генерален директор. Договорът на мениджъра изтича през април 2020-а и няма да бъде подновяван.

Крюгер оглави BMW през 2015 г. и стана един от най-младите генерални директори в автомобилната индустрия. Причината за оттеглянето му е желанието да използва "разнообразния си опит за решаване на нови задачи и работа над нови проекти".

Председателят на надзорния съвет на BMW Норберт Райтхофер обяви, че уважава и приема решението на Крюгер и желанието му да се развива. "За четвърт век Харалд показа истинска преданост към BMW Group независимо от длъжността, която заемаше", добавя Райтхофер.

Въпросът кой ще наследи Крюгер ще бъде обсъден на заседание на надзорния съвет на 18 юли. Най-големи шансове за поста имат шефът на развойния отдел на компанията Клаус Фрьолих и директорът по производството Оливер Ципсе.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гюнтер с големия чук

    65 16 Отговор
    Ами, ако той седи зад грозното возило на първа снимка не само трябва да напусне,ама и сепуко трябва да си направи !!!! ....ама не е японец !

    Коментиран от #2, #4, #19, #29, #30, #64, #65

  • 2 гост

    35 40 Отговор

    До коментар #1 от "Гюнтер с големия чук":

    Просто той най-добре знае , че БМВ потъва невъзвратимо и се спасява докато е време !!!

    Коментиран от #6, #42, #49

  • 3 111

    14 4 Отговор
    Dieselgate da nqma za tova .vseki mesec nov model a vsi4ki ednakvi
  • 4 гост

    15 6 Отговор

    До коментар #1 от "Гюнтер с големия чук":

    Как ги виждаш след 3 години със ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ емисии за всички модели 95 гр/км , тоест 2,5-2,6 разход , доказан от НЕЗАВИСИМА организация !!!

    Коментиран от #18

  • 5 Лора

    10 17 Отговор
    Не е лесно да си шеф на такава голяма компания, съществуваща толкова години...! Това бежевкото, ми прави удоволствие, дори само да го гледам...!

    Коментиран от #27

  • 6 Госта

    28 13 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Потъва ти самочувствието като видиш ново БМВ

    Коментиран от #9, #10, #12

  • 7 333

    10 17 Отговор
    След глупавото си изказване от преди 1 седмица , в което твърди че клиентите не търсели електромобили, та затова не планирали да пускат нови модели на ток , а само нафтови печки и бензинови , единствената разумна стъпка е да напусне компанията. Това е рядко срещана некомпетентност и недалновидност!

    Явно му е кратка паметта и не помни че последните 5-6 години продадоха над 130 000 бройки от електрическия BMW i3 - https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3
  • 8 ДДД

    4 8 Отговор
    аси мандата 27 години как да се кандидатира за втори ?

    Коментиран от #56

  • 9 ГОСТ

    15 10 Отговор

    До коментар #6 от "Госта":

    Ти като слезеш от беемвето ,рязко те напуска самочувствието ли?
  • 10 гост

    8 27 Отговор

    До коментар #6 от "Госта":

    Никога не бих взел такава комплексарска кола , ако ще да ми я подаряват !!!

    Коментиран от #60, #61

  • 11 Бенц

    7 25 Отговор
    Смо МЕРЦЕДЕС!
  • 12 гост

    16 12 Отговор

    До коментар #6 от "Госта":

    Всъщност излъгах , ако ми я подарят ще я взема , за да я продам веднага на някой въздухар като тебе , дето това дето пише на капака е по-важно от празнотата в главата му !!!
  • 13 Бай Стою касапина

    7 18 Отговор
    Мерцедес и всички останали!
  • 14 ФЕН НА ХУБАВИТЕ КОЛИ

    31 23 Отговор
    БМВ НЕ Е САМО МАРКА НА КОЛА БМВ Е НАЧИН НА ЖИВОТ ОТ НАЙ СТАРИЯ ДО НАЙ НОВИЯ МОДЕЛ.....МОЖЕ ДА ПЛЮЕТЕ ПО МАРКАТА КОЛКОТО СИ ИСКАТЕ НО ВИНАГИ КОГАТО МИНЕ БМВ ПОКРСЙ ВАС ГО ЭАГЛЕЖДАТЕ ТА ДОРИ И САМО ДА ЭЛОБЕЕТЕ И ПЛЮВАТЕ ....ДЕМЕК БМВ ВИНАГИ ВЪЭДЕЙСТВАТ ....

    Коментиран от #15, #17, #20, #41, #53, #57

  • 15 Ха-ха

    5 6 Отговор

    До коментар #14 от "ФЕН НА ХУБАВИТЕ КОЛИ":

    Ентусиаст

    Коментиран от #45

  • 16 Геят

    4 7 Отговор
    Аз предпочитам стари жини, пред нови коли..!!!
  • 17 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #14 от "ФЕН НА ХУБАВИТЕ КОЛИ":

    Колко трябва да си прост и задръстен , за да си въобразяваш , че когато хората те плюят ти завиждат ??? Или такива като теб по принцип обичат да ги плюят и това им доставя удоволствие ??

    Коментиран от #23

  • 18 Бачо Киро

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Нали знаеш, че това е средна стойност на всички произведени. Ще набъкат малки електрички и хибридчета и пак ще има М3,4,5....

    Коментиран от #25

  • 19 Има и полошо

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Гюнтер с големия чук":

    Ето например: https://fakti.bg/technozone/393133-nai-evtinoto-bmw-idva-prez-septemvri
  • 20 Kirumo

    9 14 Отговор

    До коментар #14 от "ФЕН НА ХУБАВИТЕ КОЛИ":

    Какъв начин на живот и какво удоволствие може да ти даде Isetta, 316 Е36 или новото малко ванче с предно 2-ра серия? Виж ако говорим за Ферари, Мазерати, Алфа Ромео или старите японски спортни автомобили то тогава би бил прав, защото това са колите за ентусиасти. 90% от БМВ-тата са създадени да те карат от точка А до точка Б, без никаква душа и страст, като хладилник или пералня.

    Коментиран от #24

  • 21 бмввв

    15 3 Отговор
    Ужасно грозни 'бъбреци'. Като гъ.а на Кардашиян

    Коментиран от #28

  • 22 Smoking Gun

    12 2 Отговор
    BMW ne e marka, BMW e diagnosa.
  • 23 Random

    23 4 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    И що плюете? Като са уж чупливи и със скъпа поддръжка що не ги оставите да си трошат парите? То се знае защо, яд ви е че ви изпреварват и им е удобно, пък вие с дачийките се чудите на коя права да изпреварите и се молите 2 км да няма коли. А като тръгнете на дълъг път и пълните една чанта лекарства за глава и мазила за кръст. Та затова ви е яд. А марката няма нищо общо. Просто няма друга кола със задно и редови шестак със същото управление. Пък ти си мисли че е заради марката на капака.

    Коментиран от #33, #67

  • 24 Random

    8 4 Отговор

    До коментар #20 от "Kirumo":

    Колко исети, 316 и 2серия ванчета има? Да не говорим че 316 макар и да няма мощност има същото шаси и окачване като на по-мощните варианти и в завои е същата. 2серия айде не става, ама не е съвсем, базирана е на мини и като за ван е много добро. 90% не са М-ки, но като шасито е еднакво, в завои са почти еднакви, само на правите са по-бавни. Душа си имат, всички могат да влизат с вратите в завоите.

    Коментиран от #32

  • 25 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #18 от "Бачо Киро":

    Средна стойност за всички произведени е от ДОГОДИНА (2020) , от 2023 е за ВСЕКИ отделен модел !!!! Та баяяяяя електрички ще трябват , особено тия дето си ги написал М 3,4,5 и т.н. !!!! А "хибридите" ги забрави !!!!

    Коментиран от #26

  • 26 В голяма грешка си

    6 2 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Средната стойност не е за произведен, а за продаден автомобил. От bmw тръгнаха с голямата кошница, при анонса на BMW i3. Бяха с него да убиват Тесла и да завземат пазара на електрички. Само където намеренията се разминаха с реалностите. Дори 20 модела да пуснат в ПРОИЗВОДСТВО, за средните емисии са важни ПРОДАЖБИТЕ. Този образ, не напуска доброволно, а му биха шута именно заради провала му с ПРОДАЖБИТЕ. То да беше само провал с електричките, можеше и да му се размине, но под неговото ръководство, BMW изгуби лидерската си позиция в сегмента и бяха изместени от mercedes, а сега дори Тесла ги настига, а в САЩ направо ги задмина, въпреки че продават само електрички.
  • 27 goni

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Лора":

    Брато! Не е като за нас!:) И не че е толкова скъпо!:) Пари има!:) Кой ще го обслужва?!:) Сигурно и в Германия не са много сервизите дето да обслужват дзверо!:) Апа, у нас?!:)

    Коментиран от #31

  • 28 goni

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "бмввв":

    Не са бъбреци!:) Крилца на пеперудки са!:) Въпрос на въображение!:)
  • 29 Ганьо

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гюнтер с големия чук":

    Снимал се със дизеловия си изрод с гигантската зурла, хахаха!
  • 30 Ганьо

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гюнтер с големия чук":

    Трябва да се сформира една европейска комисия и най-после да се забранят уголемените решетки и въобще SUVтата като причиняващи умствени увреждания
  • 31 Не ми казвай..!

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "goni":

    Брато...!!!Аз пиша коментари, които ги мисля с главата си, не с оня работа..! И враговете ми, много добре знаят, че е така...! Това не са компании, а концерни, ако знаеш какво е това...!!!
  • 32 Kirumo

    10 5 Отговор

    До коментар #24 от "Random":

    Всеки автомобил със задно и достатъчно мощ могат да влизат с вратите в завоите. М-ките и останалите БМВ-та нямат абсолютно нищо общо, освен някои дребни части по каросерията и интериора. Обикновените БМВ-та (с 6 цилиндъра и нагоре) не са лоши автомобили, но не са единствените коли със задно и по-директно управление. Въпреки, че в последно време малко се излагат с усета във волана. Дразни ме превъзнасянето, че БМВ-тата били най-най и подобни твърдения от хора, които очевадно са карали само 3 автомобила през животът си - Един СОЦ, една малолитражка и едно БМВ.
  • 33 Kirumo

    4 5 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    Ако искаш добро управление си вземи Порше 911. Много са евтини в днешно време, може да се намери сравнително запазено 996 Carrera за около 20 000 евро. Има и други автомобили със задно, редови шестак и добри шасита, просто не са обезценени колкото БМВ-тата. Като примери мога да дам първото поколение на Lexus IS200, Nissan Skyline R32 GTST/R33 GTST/R34 GT-T, Toyota Supra MK3 и MK4, но при MK3 трябва да се увеличи ъгъла на завиване, защото оригиналния не е достатъчен. Повечето истински спортни автомобили не са с редови шестак защото тази конфигурация не е достатъчно ефективна в днешно време. Казвам "истински" защото БМВ-тата са спортно-ориентирани автомобили.
  • 34 Нещастни комплексарчета

    5 1 Отговор
    Ганзо е толкова прост,че като види от Дачийката някоя по-хубава кола,не дай си Боже да е БМВ и злобната му душичка ще изскочи.Принципът на мислене в тази кочина,наречена държава,е доста неаедекватен и простоват,но добре че има и бели държави та да отидат качествените хора там

    Коментиран от #35

  • 35 Kirumo

    7 3 Отговор

    До коментар #34 от "Нещастни комплексарчета":

    Защо според теб Ганзо не плюе Поршетата например? Комплексарчетата са тези с БМВ-тата, които си мислят, че 17-годишното им БМВ 330 е най-добрата кола на света, а истината е съвсем друга, защото не е нито Порше, нито Ферари, не може да се сравнява дори с малките Мазда MX-5 и Toyota MR2 ZZW30 ако говорим за удоволствие от шофирането и директно управление, а е просто един седан с добро управление и нищо повече.

    Коментиран от #50

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 BMW MOTORSPORTS FOREVER

    3 6 Отговор
    Дори и на най-луксозните автомобили под капаците им има БМВ ахахахх
  • 38 Bmw

    4 7 Отговор
    Напълно съм съгласен с теб.Не приличат на поршета и фераритата с течове от масло по двигателя и калпави дюзи... Качесто и Красота това е ;)

    Коментиран от #40

  • 39 Изумен

    4 1 Отговор
    Простете моята некомпетентност, но ъова на снимката предната или задната част на автомобила ли е?
    Странно е да се снима откъ ауспусите!
  • 40 Kirumo

    5 4 Отговор

    До коментар #38 от "Bmw":

    Сега кой е комплексар? Никога не си се доближавал до спортен автомобил, но плюеш автомобили световно признати от всеки в сферата защото не можеш да си ги позволиш. Но ако някой ти даде Порше или Ферари ще полудееш от кеф. Това което ще ти кажа може да прозвучи грубо, но си е самата истина. Ако наистина мислиш, че БМВ-тата са по-добри от Ферари и Порше, то това говори много лошо за психическото ти здраве и твоя капацитет. Къде си ги виждал тези Ферарита и Поршета с течове от масло и калпави "дюзи"?

    Коментиран от #43, #44

  • 41 БМВ

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "ФЕН НА ХУБАВИТЕ КОЛИ":

    не се купуват от нормалните хора, а от комплексарчета. Болни хора.
  • 42 Хахха

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Тоя пак избухна с тъпотия
  • 43 Няма смисъл...

    4 5 Отговор

    До коментар #40 от "Kirumo":

    Братле,90% от притежателите на БМВ са тежко увредени в главният мозък,а останалите 10% просто го нямат!
    Сам виждаш,какви ги бръщолевят,за течовете на Порше и проблемните дюзи на Ферари..... Събрали са се по форумите там и си създават една обща въображаема вселена,и се филмират,как всеки се обръщал след 46цата щот видиш ли,била егаси тупалката.........
    Горките собственици на Порше и Ферари,те не знаят какво изпускат......

    Коментиран от #47

  • 44 Няма смисъл

    2 2 Отговор

    До коментар #40 от "Kirumo":

    А ако трябва да съм честен,доста ме е яд за БМВ,как умствено изостаналите им собственици създават една доста кофти репутация на хубавите коли...

    Коментиран от #48

  • 45 Антистатик

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ха-ха":

    Е кои са тия хубави коли та ти си им фен. А на бас, че караш щайга дето и тропа под капака. Или може би такъв е трака... Тъндърляка Тъндърляка. Специалист, най вероятно си пиянист.
  • 46 Normalen

    2 0 Отговор
    Аз пък да попитам как ще сравнявате Порше и Ферари с БМВ? Как ще сравниш ниска, лека суперкола със тежък суперседан?
  • 47 Има смисъл

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Няма смисъл...":

    Братле, при теб дали пък не е увреден гръбначния мозък. Твоя Мултипла е сериозна кола. Заслужава си. И като караш не дръж главата на една страна.

    Коментиран от #52

  • 48 Монофреза

    1 3 Отговор

    До коментар #44 от "Няма смисъл":

    Хубавите коли? Кои са бе бацко, Фиат, Рено? Ползвай си метрото и не се занимавай с далечни за теб неща. Има форуми за трактори и тежка механизация, пиши там.

    Коментиран от #51

  • 49 Гюнтер с малкия чук

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Ти си фантастичен. Отново разкъса тъмнината. Поклон пред прозорливостта и находчивостта ти.
  • 50 Корадо Котани

    2 4 Отговор

    До коментар #35 от "Kirumo":

    Верно, не е Порше или Ферари, ма не е и Пежо или Ситроен, нито пък Фиат или Алфа. Юнак!!!

    Коментиран от #58, #62

  • 51 Нямаш мисъл

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Монофреза":

    Батко, благодаря ти,че даде пример със себе си,така на хората ще им стане ясно за какво говоря в горните си коментари! Нито ме познаваш,нито знаеш с какво се занимавам и съм се занимавал,нито си наясно какво карам! Точният пример за БМВ фен си,неук,заблуден и много надъхан...

    Коментиран от #54

  • 52 Няма смисъл

    4 0 Отговор

    До коментар #47 от "Има смисъл":

    Това че си държиш главата на една страна у баварката за не те прави гъзар бе гръбначно изкривен!

    Коментиран от #55

  • 53 Разбирача от коли

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "ФЕН НА ХУБАВИТЕ КОЛИ":

    Прав си че BMW e начин на живот. Другите просташки Audi-та и Mercedes-и да си седят в кофата за боклук
  • 54 Много кисел

    1 0 Отговор

    До коментар #51 от "Нямаш мисъл":

    Познавам те добре. Ти си ватман.
  • 55 Глава на мечка

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Няма смисъл":

    И на страни и на право пак си с мултипла. Това, че ти е голяма главата не те прави половин човек. Карай си кошарата.
  • 56 ...

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "ДДД":

    "27 години в компанията, последните 4 начело... " чети всичко :)
  • 57 ...

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "ФЕН НА ХУБАВИТЕ КОЛИ":

    Ааах руска подлогоооо...
  • 58 Бухахахахахха

    1 3 Отговор

    До коментар #50 от "Корадо Котани":

    20-30 годишни кошници и леле какво управление имат.И какво е ако не е тайна?Отдавна тия коли са за скрап,само Ганьо им се кефи.

    Коментиран от #63

  • 59 Някой си

    0 0 Отговор
    Мисля че е грозно от наша страна да плюем по коли, които даже не сме имали. Всеки кара това, което може да си позволи. Преди два месеца си взех F01 и мога да кажа, че с останалите десетина автомобила, които съм имал през живота си, просто не мога да ги сравня, а даже и не искам. Не съм фен на марката, не съм фен и на останалите марки, имам две малки деца и за дълъг път, колата наистина е страхотна. Днес бях до Македония и впечатление ми направи, че всеки втори автомобил кара с пуснато стъкло на вратата, това някаква нова мода ли е?
  • 60 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Никой не те пита
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Kirumo

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Корадо Котани":

    Alfa Romeo са всепризнати автомобили относно душата която имат и страстта която е вложена в тях. Най-бързата кола с 4 врати на Nurburgring доскоро беше Алфа Ромео. В тестовете между Giulia QV и еквивалентите БМВ-та, Алфата винаги излиза като по-добрия автомобил.
  • 63 Корадо катани

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Бухахахахахха":

    И не само управление. Бухахаха ти май си от буржоазията а... Ганьовците нека си карат BMWта. Ти карай тролей.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Sheer driving pleasure

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    Амин! Performance + comfort = not cheap