Новини

Колата, от която всички собственици са доволни

Публикувана: 17 Юли, 2019 09:48
59 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 15977
Колата, от която всички собственици са доволни
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 38 гласа.

Неведнъж сме ви показвали най-различни класации за надеждност на автомобили, в които иконата на марката Porsche почти винаги е в челните позиции. Моделът 911 е емблематичен за Porsche и е мечта за голяма част от автомобилните фенове.

В едно от последните проучвания по темата "От кои коли са най-доволни собствениците им", направено от Consumer Reports, автомобилът Porsche 911 отново е на челна позиция. Тук обаче не става дума за надеждност, практичност и функционалност, а за истинско удоволствие от шофирането.

Колата, от която всички собственици са доволни

Говорейки за тези автомобили, собствениците наблягат на отличната управляемост, мощните двигатели, звукът от мотора и въобще - на удоволствието от шофирането. Малкото дефекти не са сред най-честите отговори.

В конкретния случай става дума за новия модел 911 и по-конкретно версията Porsche 911 Carrera S (2019), но времето е показало, че собствениците на такива автомобили изпитват огромно удоволствие и от по-старите модели на 911. Това е колата с едно от най-дълговечните моделни имена. Индексът 911 се използва от 1963 година.

Колата, от която всички собственици са доволни

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 38 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
Грую
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


Не. Просто не е за бедняци!

Коментиран от #3, #15


Оценка:
-2 +81

сектант
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #2 от "Грую":


мога да си го позволя, но дъстъра ми доставя повече динамика и удоволствие

Коментиран от #9, #23, #45


Оценка:
-96 +35

Гостилничаря
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Нормално, все пак не са чак толкова много а и са се изръсили доста за един такъв екземпляр, остана и да не са доволни....

Оценка:
-9 +25

Истина
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Купуваш скъпа кола може хич да не си доволен от колата но казваш обратното щото ще остане в твойте ръце така си е при поршето не си заслужава за дадените парите .

Коментиран от #28


Оценка:
-59 +16

6
Този коментар е премахнат от модератор
гощо
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Това е колата другото е пълнеж!

Оценка:
-11 +55

Behemoth
(гост)

Неутрално
8 Отговор
В интерес на истината това е перфектната кола....бърза спортна кола за ежедневна употреба със страхотен леко ретро вид на прилична цена за всичко това....всички ония супер,дупер таралясници на цена няколко милиона и външен вид все едно от комикс и постоянен абонамент в специализиран сервиз за обслужване могат да му дишат прахта на Поршето....

Оценка:
-5 +77

Аххх
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #3 от "сектант":


Дъстъра ти доставя повече динамика и удоволствие от поршето?
Ти нормален ли си е бастун?

Коментиран от #13, #18


Оценка:
-26 +64

гост
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Тесла е НОМЕР ЕДНО, Порше, Дачия и други смешни марки са много много назад

Коментиран от #17, #31, #41, #46


Оценка:
-69 +14

pyle
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Гроздето е кисело като е високо...

Оценка:
-7 +38

Госта
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Перфектната кола,а цървулите с дъстери и тем подобни....жалка работа да плюят

Оценка:
-11 +44

Пръч
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #9 от "Аххх":


Прав е Сектанта, звукът дето иде от Дъстъра - "Тъндърляка-тъндърляка" е неописуемо удоволствие :)

Оценка:
-7 +49

Кирчо
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Това което е написано в статията е истината, хората с пари не са глупаци. Добрия автомобил струва пари, но дава и неповторима емоция... нещо което японските легени не могат, и никога няма да могат!

Коментиран от #59


Оценка:
-14 +34

Грую
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #2 от "Грую":


Не сравнявай задръстера с порше!

Оценка:
-8 +28

spy
(гост)

Неутрално
16 Отговор
за мен лично Кайман и Панамера особенно втория модел практична и удобна а който сравнява Дачия с Порше наистина е за лечение от психолог

Оценка:
-10 +30

tarikat
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #10 от "гост":


Направи едно добро и се пий хаповете

Коментиран от #25


Оценка:
-4 +13

сектант
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #9 от "Аххх":


просто завиждаш. искаш ли да те повозя и да те погали лукса. фул екстри е и вози меко нито трака нито лопа и разхода е перфееектен. бас ловя, че от софия до варна ще бие това порше само защото ще трябва тоя да си пълни резервоара поне 3 пъти! та да, сравнявам ги и да, дъстъра ми е НОВ и ХУБАВ автомобил а повечето кретени тук карате някакви ТОЙОТА КОРОЛА ВЕРСО на версия и си мислите за поршета - бедняци

Коментиран от #27, #35


Оценка:
-25 +24

сектант
(гост)

Неутрално
19 Отговор
то дори королата версо е по-смислен автомобил от тази еко тоалетна за комплексари 911

Оценка:
-30 +10

помнещ
(гост)

Неутрално
20 Отговор
ако попитате дъщерята на Пол Уокър коя кола ненавижда, със сигурност ще ви посочи Порше 911 карера, същото ще ви сподели и собственика кинкалерните хипермаркети в България и Гърция JUMBO, с една дума изпикай им се на гумите и няма тръгване, а в дъжд и зимни условия просто не си и помисляй за нея защото си пътник, както се случи със сина на собственика на JUMBO преди няколко години та утрепа и цяло невинно семейство, преди няколко години видях един такъв ентусиаст в актуален български зимен курорт със ски багажник на покрива с огромни гуми отзад тип валяци, тия хора чували ли са за законите на физиката, както и стана това Порше не успя и да мръдне, с една дума лятна кола, но с много въпросителни при управление на мокра настилка и с висока скорост, поради факта, че задното предаване е неуправляемо, а порше роудстър 4х4 аз още не съм видял, и Аертон Сена беше краля на мокро с още по мощни болиди, но в един прекрасен слънчев ден на Имола през 1994г. се разби на прав участък с 300 и резонно не оцеля, така че по внимателно със хвалбите.

Коментиран от #21, #22, #26, #29


Оценка:
-32 +14

ажююаж
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #20 от "помнещ":


Едва ли дъщерята на Пол Уокър ще мрази 911, първо защото Пол Уокър не умря в 911, второ, че не е карал той и трето имаше запис от катастрофата, Поршето летеше сигурно с 200 в ГРАД! и се изши в един стълб и се запали. Оказа се че и гумите на Поршето не били сменяни от 10 години. Била лятна кола ха ха, това е най-стабилната кола на пътя, когато Кристиан Менцел, който е рилот от 20 години тества 911 на пистата в Мендик, каза ме никога не е влизал с друга кола по толкова перфектна линия с такава скорост в завоите. Освен това има версии с 4х4, всъщност повечето Поршета са 4Х4 от време на време пускат някоя модификация със задно. А 4Х4 на дъжд и сняг е най-доброто. Твойта лада 1500 със задно може и да е лятна кола, но Порше е нещо за което дори не трябва да мечтаеш, толкова си далеч от него.

Оценка:
-7 +34

гост
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #20 от "помнещ":


И какво следва от всичко което си написал,че 911 не е хубава кола ли?Да ти кажа ,че Пол Уокър загина с порше GT,а Карера 4 дори и роудстар има колкото щеш.

Оценка:
-1 +14

23
Този коментар е премахнат от модератор
сектант
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #23 от "👎🏽👎🏽👎🏽Банален болен мозък":


ела в Бояна да ти го покажа дъстъра - Цоликофер Топков се казвам. А гроздето е кисело когато е високо.

Оценка:
-11 +6

гост
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #17 от "tarikat":


Аз съм друг гост , ама "хаповете" много скоро ще ги пиеш ти !!!! Щото Порше до 6-7 години максимум ще мине на ток за всичките си модели и то първи от ВАГ , а там с Тесла не може и да мечтае да се мери !!! Както и ако не ти е известно Тесла още миналата година го задмина по ВСИЧКИ продажби при еднаква и даже по-висока цена и индентични модели , а тази година ще го задмине ДВОЙНО !!!

Коментиран от #54, #56


Оценка:
-14 +2

Зелено
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #20 от "помнещ":


Със същия успех може да се утрепеш и с някоя тойота или хонда ако няма никой горе в главата. Не са виновни бързите коли, а тези, които ги карат. Просто има индивиди, които карат ненормално и фактите са на лице. И онзи от джъмбо сигурно е карал с ограниченията? А повярвай ми, като стане въпрос за пътно поведение и стабилност, 911 е едно от най- добрите в тази сфера, даже и на сняг. Просто срещу физиката няма как да се върви.

Оценка:
-0 +12

FuckDuster
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #18 от "сектант":


xaaaxxaaxaxxaxa засили се с този канцерогенен дъстър и се забии в некои стълб

Коментиран от #47


Оценка:
-4 +11

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #5 от "Истина":


Написаното от теб е възможно най-голямата глупост в автомобилния свят. Няма друга спортна кола, която да съчетава така всички аспекти на шофирането - ежедневно, спортно, луксозно, писта... Където и да решиш да го ползваш, се справя доста добре. Даже кучетата по улиците го знаят, освен теб...

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +15

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #20 от "помнещ":


И как точно глупостите сътворени от надценяването на собствените умения при приятеля на Пол, да не говорим за АБСОЛЮТНИЯ ОЛИГОФРЕНИЗЪМ на синчето на собственика на Джъмбо, който летеше с над 300 със зимни гуми две години по дърти от неговото GT2 RS? Гумите буквално са се разпаднали от старост и скорост с много надвишаваща хатактеристиките им... Когато колата се завърта и влиза напреки в отбивката на магистралата, отзад е по джанти и е хвърлял искри като шлефовалка...
Колкото до зимните условия, там пръв фактор са гумите. После височината на колата. Ако според теб ниска спортна кола е предназначена да рови в снега, значи си гламав...

Оценка:
-1 +10

гост
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #28 от "Бачо Киро":


Глупости на търкалета !! Всичко , което си написал се прави не по-зле , даже и доста по-добре от поне десет други модела !!!! Единственото предимство на Порше е , че е доста по-евтино от тях , в началото дори до 3-4 ПЪТИ !!!! Иначе нищо особено , особено в първите модели , дори пътното поведение е било ужасно , особено за непрофесионалисти !! Но цената и сравнително евтината поддръжка е довела до сравнителна популярност !!! За съжаление в момента дори това предимство вече не важи и в резултат държи под 5 % от общите продажби на Порше !!!

Коментиран от #32, #33, #37


Оценка:
-9 +0

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #10 от "гост":


С какво са номер едно тея легени с таблет? С едното ускорение до 100? Че турбо С е само на 0.1с разлика на 400м, след като това ти е мерилото, с пълна доминация на ниво унижение на Тесла при всичко останало което можеш да измислиш... Возия, седене в завой, за писта въобще няма да споменавам, че още ви чакаме да завършите 1 обиколка на Нюрбургринг ....

Оценка:
-6 +9

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #30 от "гост":


Слушам, да чуем кои са тея, които вършат ВСИЧКИ изброени неща както 911, че и по-добре според теб. Давай. Репликата ти относно цената определено показва, че никога не си имал допир с нищо в категориите... Цената ВИНАГИ има значение. Когато има продукт, който върши всичко добре и струва х пари, да обясняваш как нещо друго, което струвало 2х пари вършело същата работа е абсолютна неграмотност. Има по-бързи. Има по-луксозни. Така балансирани и на подобна цена няма. Ти твърдиш, че има - чакам обосновка с пример, не мозъчни пръдни...

Оценка:
-1 +7

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #30 от "гост":


И ако обичаш не дрънкай пълни тъпотии, че ще ти се смеят и гаргите... Оригиналното 911, първото, е базирано на ФВ Костенурка, въпреки доста добрата се представа. От 964 ВСИЧКО е различно, колата е на 85% абсолютно нова разработка. За нагоре въобще да не говорим, хеле пък за последните генерации... Ако трябва да се замисля с какво бих заменил едно GT3 RS, то ми хрумва само AMG GT R като идентично.

Оценка:
-3 +7

Steks
(гост)

Неутрално
34 Отговор
За дъстера на сектнанта всичко е вярно ! Лично видях с очите си карам си аз зад едно порше кайен със 160 пускам ляв мигач да го изпреварвам и немога то ускори веднага до 200 кога гледам един дъстер го дърпа и ми стана ясно защо не мога да го изпреваря

Оценка:
-3 +16

Шмекер
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #18 от "сектант":


Турбо S на 911 560ph харчи 25л на 100км като я караш над 300км в час, иначе ако я караш до 200км в час не дава повече от 9/10л . Тази кола наистина е уникална, много върви и малко харчи.

Коментиран от #40


Оценка:
-2 +14

e36
(гост)

Неутрално
36 Отговор
Доволен е щото я кара по 5 хиляди на години, аре да я кара всеки ден да видим колко ще е доволен.

Коментиран от #38, #39


Оценка:
-6 +3

333
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #30 от "гост":


Корвета да не е по-скъп от 911? Или GT-R? Има по-скъпи, има по-евтини и по-бързи. 911 е едно. 911 е колата, която олицетворява представата на повечето хора по света за спортен автомобил.

Оценка:
-5 +8

333
(гост)

Неутрално
38 Отговор

До коментар #36 от "e36":


Защо да не я кара всеки ден? Един приятел имаше таква и я караше всеки ден. Кое да му пречи?

Оценка:
-1 +10

Steks
(гост)

Неутрално
39 Отговор

До коментар #36 от "e36":


Те и умрелите отпреди 15 години е36 не могат да минат 5000км на година щот са все счупени вземете ги сменете малко тия таралясници вече аман ит гробници по пътищата минете поне на е46 даже и е90 са на прилични пари пак ще ви е беемве ама поне няма да е движещ се ковчег

Оценка:
-2 +11

Plameni
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #35 от "Шмекер":


С 90км/ч.колко гори? Има ли литър на сто.

Коментиран от #48


Оценка:
-5 +3

Пешо
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #10 от "гост":


Тесла си е боклук и точка!

Оценка:
-4 +5

Сър Стенли Ройс
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Уникална машина! Мечта за много хора! Просто любима! Истинско Порше!

Оценка:
-1 +11

ВАГ
(гост)

Неутрално
43 Отговор
При спортните коли ситуацията е следната : 911 е една ,сравнявайте другите под нея а не със нея.

Оценка:
-2 +11

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
44 Отговор
Има и други спортни коли които са готини за каране но тази е може би от най-надеждните технически ако се вярва на класациите.

Оценка:
-0 +7

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #3 от "сектант":


карай си дачията с удоволствие
но съм сигурен че и дачия нямаш

Оценка:
-0 +6

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #10 от "гост":


какво общо има поршето с дачията че ги пишеш едно до друго
не пиши нищо по добре хората няма да знаят колко ти е капацитета

Коментиран от #50


Оценка:
-1 +5

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #27 от "FuckDuster":


ууууууууууууу чета и ще се спукам от смях ха хах ах ахх

КАКЪВ ДЪСТЪР БРЕЕ ХА ХА ХА АХ

ТОВА Е СУПЕР ПРОСТОТИЯ

Оценка:
-2 +4

Шмекер
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #40 от "Plameni":


Както казах в предния коментар не повече от 9/10л, с 90км може и под 9л да падне, незнам с 90км никога не е карана извън грацко.

Коментиран от #49


Оценка:
-3 +1

Даскала
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #48 от "Шмекер":


"Не знам" се пише разделено.
"Грацко" е всъщност "градско". (Освен ако не говориш за разхода ти по ГрЪцко, разбира се, но не виждам причина да е по-голям от този по Българско. :D )

Оценка:
-0 +5

гост
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #46 от "vasik atanasova":


Аз имах Порше и го продадох, купих си Тесла и се родих, има две марки автимобили, Тесла и всички останали, който не разбира това е изостанал, но след 5-10 години в Европа ще гледате ДВГ само в музеите и по пътищата на БГ, Косово и Албания

Коментиран от #51, #52


Оценка:
-10 +1

ВАГ
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #50 от "гост":


Аз пък имах Тесла продадох я и си купих совалка и сега си летя ....

Оценка:
-1 +6

vasik atanasova
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #50 от "гост":


добре вярвам ти
прав си
успокой се )

Оценка:
-0 +1

Найдоброто
(гост)

Неутрално
53 Отговор
Имах щастието да покарам едно чисто ново Турбо С - за тези които се съмняват , това е най-добрия автомобил в Света!

Оценка:
-1 +4

Intruder
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #25 от "гост":


Ако се поинтересуваш, ще разбереш, че Porsche вече имат уникален електрически модел.

Оценка:
-1 +4

xyz
(гост)

Неутрално
55 Отговор
Като ги харесвате, па купувайте ги, че Кайена ги спаси веднъж от фалит:)
А според продажбите Мустанг и Тесла , откакто се предлагат в Европа, показват учудващо добри резултати;)

Оценка:
-2 +2

Язе
(гост)

Неутрално
56 Отговор

До коментар #25 от "гост":


Я бегай с Тесляка дето Нисан Лииф го бие на писта.Тоя миксер си го карай ти.Ако не ти свърши тока,ще ти прегрее батерията.Едно гоУемо нищо.Караш 15 минути по-бързо и после чакаш да истине,нЕма що.

Оценка:
-2 +2

Онзи
(гост)

Неутрално
57 Отговор
Когато ми събере трите деца и жената,тогава може да пишете че компактен и комфортен този дребен боклук който струва една торба с пари а не става за нищо

Оценка:
-0 +0

QUADRIFOGLIO
(гост)

Неутрално
58 Отговор
Интересни са поршетата, като възможности на пистата, салоните са им приятни, но тоя, грозен, заоблен, еднотипен дизайн не мога да го гледам! Има редица луксозни автомобили, като Ферари, Мазерати, Ламборгини, и ако щете даже Мерцедес, дето вървят не по-зле, но за сметка на това са много по-красиви и агресивни от Порше.

Оценка:
-0 +0

Giro
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #14 от "Кирчо":


В GT-R стъпвал ли си? Дори едно ЕВО с чип върви повече от прилично. Да не говорим, че за тези пари може и над 1000 коня да изкараш

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка