Новини

Хървати ще правят моторите за суперкара на Audi

Публикувана: 12 Август, 2019 14:17
9 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2528
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 6 гласа.

Германците от Audi са с твърдото намерение, новият им суперкар да се задвижва от електричество. Точно поради тази причина наследникът на R8 ще е чист електромобил. Той ще дебютира през 2023 година и ще се казва e-tron RS.

По-интересното е, че силовият тракт и акумулаторният блок ще се разработват от хърватската компания Rimac. Според британското издание CAR, новият суперкар ще е с алуминиево шаси във вид на монокок и с каросерийни панели от олекотени сплави.

Задвижващият тракт ще е електрически, а мощността му ще е 952 конски сили. Ускорението от място до 100 км/ч ще става за 2.5 секунди, а с едно зареждане e-tron RS ще може да изминава 500 километра.

Цената на e-tron RS ще започва от 200 000 евро. Ако информацията на CAR е вярна, то сътрудничеството между хърватите Rimac и VW ще се задълбочи, защото Audi ще е втората марка след Porschе, която ще работи с Rimac.

Спекулира се, че групата Volkswagen впоследствие ще търси помощ от хърватите и за разработката на предстоящия електрически кросоувър, който ще е с емблемата на Bugatti. В момента Porsche притежава 10% от хърватския стартъп.

Все още няма официална информация от Audi, а само преди месец шефа на Audi Sport заяви, че наследникът на R8 ще запази десетцилиндровия мотор с вътрешно горене. От друга страна все още няма екологично решение за влизане в норми на този двигател.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 6 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Бай
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Благодарение на празната тиква !!!!!!

Оценка:
-5 +5

ПоводЗаБългарскаГордост
(гост)

Неутрално
2 Отговор
От Audi да вземат и Vilner да им прави интериора, на Rimac-а те го правиха и беше прекрасен. :)

Оценка:
-3 +16

антрашпиц
(гост)

Неутрално
3 Отговор
Пък ий ша правим ч..кии за износ,щот само туй можем..

Оценка:
-2 +6

гост
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Тоест "световния лидер" ВАГ си признава в прав текст , че не знае и не може дори колкото една гаражна компания от бивша соц. република , ахаххахах !!! И за 2023 г се НАДЯВА да достигне резултатите някои други от 2013 година , хахаххах !!!! А тези другите дали ще спят и ще го чакат ??? Ако изобщо стане де , щото изобщо не е сигурно !!!!

Коментиран от #6


Оценка:
-7 +7

Хайл
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Поредното доказателство че немец двигател НЕ МОЖЕ да прави...

Оценка:
-8 +3

Тук и сега
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #4 от "гост":


На това му се казва съкращаване на разходите и времето за развойна дейност, приятелю. ВАГ са платили, за да имат дялово участие в хърватската компания, така че защо да не използват технологиите и? Така ще си изпълнят целите в кратки срокове. Това ще доведе до по-бързо нарастване на конкуренцията в сегмента на електромобилите, което ще доведе до поевтиняването им, от което пък ще се възползват потребителите, които са се насочили към такъв вид автомобили.

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +4

гост
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #6 от "Тук и сега":


Не , на това му се вика капитулация !!!! Кой ти каза , че Римак оттук нататък ще си споделя разработките , дето са само в неговата и още най-много 2 глави ??? Това не ти е голяма компания с отдел за развойна дейност , където всичко се записва до запетайка !! Тук всичко е на проба грешка и зависи от хрумванията на един двама човека !!! Той два прототипа ги прави от 15 години и се пазари с 15 компании за продажбата , кой ти каза , че тия умрели 10% значат , че вовеки е свързан с ВАГ или че може да им предложи нещо повече занапред от това в момента ?? Те Порше от десет години мъдрят "убиец" на Тесла и сега като опря ножа до кокала и трябва да го покажат почнаха оправданията !! Ама те видиш ли не го настройвали за максимално ускорение , а за "много доускорявания" , хахаххахах !!! И пробега щял да е доста по-малък , щото щял да се зарежда по-бързо , ахаххахах !!! И къде , в единственото зарядно пред централата !!!!!! И след 30 000 заявки за 4-5 години напред колко зарядни ще направят ??? Най-вероятно НУЛА !!!! Да не говорим за безплатно зареждане !!!!! Пък ти си мечтай !!!

Оценка:
-4 +2

ГОСТ до Гост
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Пи4, поршето вече го показаха убиеца, вагените също! Справки- Нюрбургринг и Пайк Пийк. Това просто доказва че германците не слагат всички яйца в една кошница. Понеже са назад реализацията, ще ползват силовия тракт на Римак и ще се надяват да го погълнат. Междинно си работят по И-трона и гледат кво пишат балъците по форумите!

Коментиран от #9


Оценка:
-1 +2

гост
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #8 от "ГОСТ до Гост":


Ами , верно ли ?? И какво показаха ?? Ускорение със секунда и две десети повече и пробег с почти 200 км ПО-МАЛКО от семеен седан със седем места !!!! На цена с почти 50% отгоре !!! Това ли ти е убиеца ?? Стой та гледай кой кого ще убие , хахахах !!! Да не говорим , че бюджетния модел във върховото изпълнение ще го бие по всички показатели !!! Пък те си "работят" викаш ? По какво , по харакирито си , хахахха ??!!

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Доналд Тръмп
Президентът на САЩ за бъдещите си планове пред Fox News
Искам да се сдобрим с Русия!"

Още бисери