Новини

Chevrolet обяви цената на новия Corvette

Публикувана: 15 Август, 2019 18:12
35 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3591
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.9 от 8 гласа.

Въпреки огромните разходи по преминаването към нова архитектура със средно разположен двигател и забавянето на проекта заради нуждата от усъвършенстване на конструкцията в тестовата фаза Chevrolet спази обещанието си да удържи цената на новия Corvette C8 под $60 000 (€54 063). От компанията обявиха официално, че базовата версия на суперколата 1LT ще струва $59 995.

Цената включва разходите за доставка и е по-висока с едва $1 005 (€906) от най-евтината модификация на предишния модел C7. Това е добра новина за феновете на Corvette, за които екзотичната нова компоновка с монтиран пред задния мост двигател би изгубила всякакъв смисъл при цена от $100 000.

От Chevrolet вече се похвалиха, че са разпродали целия тираж за догодина, при това още преди да бъде обявена ценовата листа. Друг е въпросът, че който иска най-високото ниво на оборудване 3LT, ще трябва да се бръкне с поне $71 945 (€64 771), а наточените версии ще излиза тепърва и надали ще бъдат толкова достъпни.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.9 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
гост
(гост)

Неутрално
1 Отговор
По последни данни средната цена на кола в САЩ е достигнала 40х.долара, та това е феноменално добра цена за подобен вид кола. Дори у нас това са към 90х.лв, което е на ниво на някое бмв 3та серия с 240кс, което няма база за сравнение.

Коментиран от #3, #4, #8


Оценка:
-4 +48

Дон
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Много добра цена за много добър автомобил!!

Оценка:
-0 +38

гост
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "гост":


А предстои отпадане на митата в ЕС за американски коли , ако искат стогодишните да продават в САЩ !! Щото техните с мито в Америка са абсолютно непродаваеми !

Оценка:
-0 +8

гост
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #1 от "гост":


Само че 60 000 долара по днешния курс са 105 000 лева без ДДС !!!

Коментиран от #5


Оценка:
-8 +7

Бачо Киро
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #4 от "гост":


Ма като ги конвертираш и ддс ли ша тургаш... Тц тц тц тц тц тц тц тц.... Цената е с ддс все пак. Иначе си прав, че не са 90 бона, а 105 и дребни. Въпреки това цената е много добра.

Коментиран от #9


Оценка:
-2 +12

ФауВе
(гост)

Неутрално
6 Отговор
Нали уж само Тесла имала продадени бройки, преди да ги е произвела? Ся се оказва, че и Шевролет са така. Обърквам се вече. Няма ли да умират най-накрая тия стогодишни?

Оценка:
-1 +6

ФК Хетафе
(гост)

Неутрално
7 Отговор
12 милиона долара

Оценка:
-2 +0

Random
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #1 от "гост":


Само дето BMW-то е сто пъти по-кола. И като интериор, и като двигател, и като окачване, за дизайн да не говорим. Това е още с двигател с разпред. вал в блока, ниво 1920 година. Каруца

Коментиран от #11, #19, #20


Оценка:
-35 +6

Random
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #5 от "Бачо Киро":


В щатите по магазините цените са без ддс, за колите не знам

Оценка:
-3 +2

10
Този коментар е премахнат от модератор
CL500
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #8 от "Random":


Чак пък каруца, ади, ади :-) Тая каручка на снимката с перформанс пакета отлепя до 60 мили/час за малко под 3 сек. От Корвет заявиха, че ще има и наточена до 1000 коня версия 4х4 хибрид, а базовата е само с 495 коня V8, 6.2 литра. Не са лоши характеристиките май :-) а е само със задно и е атмосферен двигател, скоростите са с двоен съединител, 8-степенен автоматик. A на писта ще къса всяко БМВ (тя е проектирана да се пъне на Порше, не че ще успее, де) и бъди сигурен, че БМВ въобще не е в категорията и. Защото това е леко спортно купе ( само 1530 кг ) и дълго 4.63 метра, задно разположен двигател. Не ти е семейна кола, това нещо и с широките гуми ( 20'' и 305 мм широки задни гуми) влиза и излиза от завоя, докато ти с БМВ-то още се готвиш и намаляш за завоя ;-)

Коментиран от #12, #13


Оценка:
-1 +20

John Doe
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #11 от "CL500":


Все ми се струва, че предстоящото м3 ще разплаква тоя американец на всяка една писта (ще е и доста по-скъпо де). Като цяло на мен колата ми допада, интериора обаче отново е кошмарен, типично в американски стил.

Оценка:
-10 +4

Random
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #11 от "CL500":


Като направят нормален двигател ще ги призная, дотогава са каруци

Коментиран от #24


Оценка:
-16 +1

Random
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #10 от "Дъ Клаш":


И защо не e? Айде изброй 3 причини като си толкова умен.

Оценка:
-3 +1

Дъ Клаш
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Е кво да ти изброявам то няма база за сравнение различен клас коли бмв е нисък клас тоя корвет е от ранга на Ферари 488.И Не ми губи времето с тъпизмите си между другото уе шут.

Коментиран от #16


Оценка:
-5 +9

Random
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #15 от "Дъ Клаш":


Интересно щом бмв е нисък клас кой клас са дачия, хюдай, шкода, рено и др. 60 хил и било конкуренция на ферари? Ферарито го отнася по всички показатели

Оценка:
-5 +5

Алфа Вълкът
(гост)

Неутрално
17 Отговор
Американска талига е това, возили ли сте се в мъсълкарите им? Все едно си в ЮМЗ, което вдига 250км/ч! Ще ги вдигнете ама, няма да ги бъбреците ви ще играят кючек!

Коментиран от #23


Оценка:
-6 +8

Алфа Ромео
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Браво, чест им прави че са запазили ниска цена за подобен автомобил на фона на всичко поскъпващо. Е то все пак целия свят почти работи за благоденствието на САЩ, нападат разни страни завземат им петрола чи ко ша му е...

Оценка:
-1 +10

333
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #8 от "Random":


Времена на Нюрбургринг.
7:27.88 BMW M4 GTS
7:48 BMW M3 GTS Coupé
7:13.90 Chevrolet Corvette C7 Z06
Времето на стария Корвет е няма и секунда под това на Porsche 918, дето струва към милион евро.
Прав си, че е по-зле интериора, ама М3 хич не може да се мери с тая кола. Виж, Карера и AMG-GT са друга бира, ама цените им са болезнени. BMW подобна кола просто нямат. И да, разпределителен вал в блока е архаично, но очевидно работи.

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +11

Георги
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #8 от "Random":


Само не виждам какъв е проблема на двигател с повдигателни прътове ? Та това е най - надеждния вариант който може да съществува ! Няма да къса ремък нито верига.

Коментиран от #22, #27


Оценка:
-2 +5

CL500
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #19 от "333":


Съгласен съм с теб. За Мерца предполагам имаш в предвид ГТ-Р, който се оказа наистина супер сполучлив модел. Дори много хора все още не са наясно, че той дава по-добри времена и от прехваления Нисан ГТР, а Мерца е само със задно. Отвсякъде го превъзнасят, как наай-сетне Мерц са направили спортен автомобил с истинско спортно и супер директно управление и усещане за пътя. Но наистина е много скъп. За Порше няма смисъл да говорим - за някои красиви, за други грозни - няма значение, но покараш ли малко и оставаш влюбен за цял живот :-) Не напразно са марката, която е на върха на всяка статистика за радост от шофирането, надеждност и удовлетвореност от даването на торбата с парите за нея. А този Корвет мисля наистина е правен да е като европейка от старата школа - малък, лек, задноразположен двигател, само със задно, голям двигател атмосферка. Нищо общо с обичайните американки - тежички, високи, напомпани и почти неуправляеми, просто несъответствие на мощен двигател и купе. А тук имаме мисъл да е истински спортна и бърза на писта, не на тъпия драг. И на тази цена ... Супер е! Дори се предлага в 3 различни ценови варианта, има за всеки - от млади вървежни катилчета захлебили някой лев до мъже в кризата на средна възраст, които винаги са си мечтали за спортна кола, ама толкова пари - тц.

Оценка:
-3 +3

ФауВе
(гост)

Неутрално
22 Отговор

До коментар #20 от "Георги":


Остави ги джендърите. Те си нямат хабер от механика и кинематика.

Коментиран от #25


Оценка:
-3 +2

ФауВе
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #17 от "Алфа Вълкът":


Пълни глупости. Возил съм се в Корвет, две поколения по-стар от този. Изключителна кола с отлична возия и супер добре подбрани предавки.

Оценка:
-2 +5

ФауВе
(гост)

Неутрално
24 Отговор

До коментар #13 от "Random":


Осмаците им са ненадминати двигатели. Можем само да мечтаем за такива.

Коментиран от #26


Оценка:
-2 +6

Random
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #22 от "ФауВе":


Така е, за мой късмет не съм джендър за разлика от вас.

Оценка:
-3 +1

Random
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #24 от "ФауВе":


Ненадминати? По разход? Щото нито са най-мощните, нито най-леките, за надеждност последните 20 години не може да се говори. Японците и немците правят много по-добри двигатели

Коментиран от #31


Оценка:
-7 +1

Random
(гост)

Неутрално
27 Отговор

До коментар #20 от "Георги":


Само да знаеш че на шевролет LS двигателите нямат механизъм за обтягане на веригата. И да знаеш че този вид газоразпределителен механизъм 1-не позволява високи обороти, и 2-поради възможността за само 2 клапана на цилиндър мощността е по-ниска. От там 3-по-висок разход за мощността и 4-поради по-голямата маса на движещите се части се развърта по-бавно. Такъв тип двигатели стават само за камиони и то на дизел. Нямат място в лека кола, още повече спортна.

Коментиран от #29, #32, #34, #35


Оценка:
-4 +1

Ввв
(гост)

Неутрално
28 Отговор
Супер е колата за тези пари

Оценка:
-0 +4

Този
(гост)

Неутрално
29 Отговор

До коментар #27 от "Random":


Много гаден тоя двигател бе, може ли да развърта толкова бавно, пък 100 за 3 секунди.. То това миксерчето на БМВ 2л с 3 турбини го прави за секунда и половина. Друго си е

Коментиран от #30


Оценка:
-2 +4

Random
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #29 от "Този":


Кой ти говори за 2л мотор? 4.4 на бмв е 100 пъти по-двигател от тия хамерски недоразумения от 1920 г.

Коментиран от #33


Оценка:
-3 +1

ФауВе
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #26 от "Random":


Правят японците ама за малки джендърски колички. Масъл карите са истински коли. А двигателите им са направени за дълги разтояния с много ресурсв тях. За ремонтопригодност да не почвам, че японско счупи ли се и си взимаш отпуск. Кинематиката на в8 с вал в блока е надеждна и изпитана. Изкарват по милион км. Няма как да ме убедиш в обратното. Имал съм коли и от двете страни. Харесвах си боксера на Субарото, но щатският мотор е много по. То няма и как да го сравниш. Там концепциите са различни. Все едно сравняваш мотортица или кола. Различно е.

Оценка:
-2 +0

ФауВе
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #27 от "Random":


Глупост след глупост си писал. За какво ти е обтяжка на веригата в ЛС, като там колелото на ангренажа е точно на 1см от на вала? Няма какво да обтягаш на една педя верига. Два клапана си имат предимство. Мощтностният диапазон е изместен по към ниските. Понякога е предпочитано. А това за бавното развъртане ме разсмя. Не на американски, а дори и на дърт руски в8, ГАЗ53 например, не можеш го изненада с педала на газта. Колкото и рязко да натиснеш той моментално е отговорил. Пробвай сам като помолиш някой газкаджия да припомпиш газта няколко пъти. После пиши тука.

Оценка:
-2 +0

ФауВе
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #30 от "Random":


Мечтай си. Не съм чувал за легендата немски масъл кар. Неслучайно има АМС и хеми легенди.

Оценка:
-2 +0

ФауВе
(гост)

Неутрално
34 Отговор

До коментар #27 от "Random":


И само да знаеш, че с този вид ГРМ, един пра-стар ЗИЛ с бутала по едно кило си развърта до 8000об без да се замитли.

Оценка:
-2 +0

333
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #27 от "Random":


LS е прекрасен двигател. Носи много бой. Изкарват ужасяващи коне от него. Новият Корвет е с LT. Серийно го има с 650 коня в предния Корвет, та не виждам къде виждаш липса на мощност. Въпреки спецификите му е един от най-добрите двигатели в света. Да говориш за разход при коли с мощност около 500 коня е несериозно. Японците успешна спорна кола нямат в тоя диапазон. Новите двигатели на нисан не са като RB26DETT. LFA беше абсурдно скъп и нищо особено, и гледам не го купуват много.
В Европа дал Господ хубави коли, ама са много скъпи. Винаги бих предпочел Карера, щото ми е слабост, дори с по-маломощен двигател, дори и с толкова "дървен" интериор като Корвета ама дори и по-маломощните са по-скъпи от него. Не е каруцата от миналия век, дето не може да завива и спира, само с голям мощен мотор, дето не можеш да я вкараш в пътя. От 15 години поне докарват прилично пътно поведение на европейски спортен автомобил.

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка