23 Август, 2019 11:01 9 231 25

Заводски тунинг за най-голямата Toyota, продаваща се у нас

  • toyota-
  • camry-
  • trd-
  • тунинг
Заводски тунинг за най-голямата Toyota, продаваща се у нас - 1

Вече ви информирахме, че след близо 15-годишно отсъствие, в България отново стартираха продажбите на най-големия седан на Toyota. Става дума за новото осмо поколение на популярния на много места по света модел Camry.

Сега, придворното тунинг ателие на японците представи и наточена версия на новата Toyota Camry. Концепцията на тунинг специалистите от TRD беше показана още миналата есен, а продажбите започнаха преди дни.

За съжаление на българските фенове на Toyota, към момента наточеният седан ще се продава само на пазарите в Япония и Северна Америка. Казваме за съжаление, защото тунинг изпълнението впечатлява с доста демократична цена.

Заводски тунинг за най-голямата Toyota, продаваща се у нас

В САЩ Toyota Camry TRD се предлага за сумата от $32 000. Самият тунинг включва различна радиаторна решетка, нов аеродинамичен обвес, задно антикрило и черни 19-цолови джанти. Червени спортни елементи пък променят и придават доза спорт в салона.

Toyota Camry TRD е достъпна само с топ мотора V6 с обем 3.5 литра, който работи съвместно с автоматична скоростна кутия. Двигателят не е доработван и е с мощност от 301 к.с. Окачването обаче е пренастроено и е монтирана спортна ауспухна система.

У нас новата Toyota Camry се предлага с 2,5-литров Hybrid Dynamic Force двигател и разполага с мощност от 218 конски сили. В България Camry Hybrid е налична в четири нива на оборудване, а цените варират в диапазона 61 000 - 74 000 лева с ДДС.

Заводски тунинг за най-голямата Toyota, продаваща се у нас


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Олег

    81 2 Отговор
    Че то с тунинга в САЩ е по-евтина отколкото без тунинг у нас. Но ние сме по-богати от американците и можем да си го позволим. Иначе сериозно, колата е върха, особено така тунгована и за тези пари.
  • 2 GOLF R

    20 3 Отговор
    това е генгста
  • 3 999

    48 3 Отговор
    В превод - евроейци карайте си голфовете, автомобилите оставене на нас :ДД
  • 4 Boxer 3.0

    55 0 Отговор
    Нали има вече търговско споразумение между Япония и ЕС за отпадане на митата. Значи колите им тук трябва да са на същата цена като в сащ. Кой продължава да цоцка? Кой прибира разликата в цените?

    Коментиран от #5

  • 5 Ицо

    20 0 Отговор

    До коментар #4 от "Boxer 3.0":

    Гърците от ТМ ауто
  • 6 Винету

    7 11 Отговор
    Пропускате, че Кемрито го произвеждат в Кентъки, САЩ.

    Коментиран от #7, #8

  • 7 Boxer 3.0

    15 0 Отговор

    До коментар #6 от "Винету":

    Е, това е точен коментар! Между щатите и ЕС има мита + транспорт - цената е по-ясна. Обаче, другите японски автомобили, произведени в Япония? Да ли дилърите в Бг са наясно, че споразумението е в сила от няколко месеца?
  • 8 Random

    6 5 Отговор

    До коментар #6 от "Винету":

    кАмри
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Като гост

    19 5 Отговор

    До коментар #9 от "Зелено":

    Зелен си, не ги разбираш нещата.

    Коментиран от #17

  • 11 bmw

    19 6 Отговор
    Тойотата е уникална .Е тва е колата.
  • 12 Алфа Ромео

    8 16 Отговор
    Камри и спорт са несъвместими понятия но може и да са я докарали горе-долу.

    Коментиран от #13

  • 13 селянин 1

    6 5 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    То според теб..Ярис и спорт са несъвместими,гледай От Танак,горе-долу е пръв в световния рали шампионат..ама там,що нема поне един жабар.
  • 14 Джуган

    16 7 Отговор
    Със и без тунинг, неубиваем, много як, здрав, надежден седан. Също и Хонда Акорд. VW e пълен боклук в сравнение.

    Коментиран от #15

  • 15 Муха

    5 8 Отговор

    До коментар #14 от "Джуган":

    02.2018 сервизна акция за неправилно свързани горивни маркучи и риск от пожар...
    04.2018 сервизна акция за "двигателя може да блокира поради грешен размер бутала"...
    03.2018 сервизна акция за вакум помпата на спирачният асистент...
    Доста "надежден" ....;)

    Коментиран от #16

  • 16 Японеца

    8 2 Отговор

    До коментар #15 от "Муха":

    Това за некоя немска кочина ли се отнася

    Коментиран от #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Муха

    3 1 Отговор

    До коментар #16 от "Японеца":

    Забравих, че на заблудените сектанти четенето ви е трудоемък и ненужен процес (поради липса на капацитет да се осмисли/възприеме написаното)!
    Втори опит:
    215к.с. и ускорение на ръдив опел от 90'те с 150коня... С немски премиум да се сравни ще е безумие! CVT автомат...Бляк! Максимална скорост 180км/ч... Мухахахаха... Без коментар дето викат!
    "Camry makes an underwhelming return to the UK. It'll make a decent Uber, but you wouldn’t want to own one" - Дано поне google trаnslate не ви е преко сили...
    Да не си кривим душата ще я приемем за изгодна (ценово) и надеждна (макар, че изброените сервизни акции са си факт!)...
    То хубаво, ама ако това ми определя каква кола да карам ще си купувам вечно кола като на бакшишите... Яката работа! Мухахаха...

    Коментиран от #19

  • 19 Каракуд

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Муха":

    Семеен автомобил, за работа, за офроуд, само японска. За кеф си джиткам с Поршето. Кефя се и ми дреме че някой си ме смята за заблуден сектант с ограничен капацитет.

    Коментиран от #20

  • 20 Муха

    6 7 Отговор

    До коментар #19 от "Каракуд":

    Всеки да си кара каквото иска. Апропо мен ме напушва смях, като ми кажат "японско"... То в европа японска произведена в Япония има ли? Като сложиш и бъркоча нисан-рено, мазда-форд, че двигатели пежо... Евтин интериор, тънки тенекии, почти никъв избор на двигатели, особенно дизел... Рахитични топ версии с по 150кс... Тук там някой джип и толкос... Японско...смех!

    Коментиран от #25

  • 21 Бай Джап

    3 2 Отговор
    Любимата кола на арабските стънтъри - бяло камри ! Малко коли могат да издържат на такива издевателства и нито една от тях не е германистанска
    ха ха За справка ютуб !

    Коментиран от #22

  • 22 Шлюп шляп

    0 5 Отговор

    До коментар #21 от "Бай Джап":

    Цял час разглеждам в тубата клипове намерени с "arab car stunt" и изненада! Повече от половината са с корейски коли! Предимно хюндай и Шевролет (деу)! Още половин час гледам какво карат богатите араби и?! О чудо! Освен топ версиите на ленд крузъра, няма нищо японско! Сега, май трябва да приема, че редовия безмозъчен разбира повече от милионера!?

    Коментиран от #24

  • 23 Насакото Яката

    5 0 Отговор
    Горките средни американци, пак са най-прецакани! Чисто нова Тойота за 32,000 долара, това и по 20, 000 долара чисто годишно да вземаш, пак спокойно ще отделиш 1,000 долара месечно за лизинг (автомобилът в САЩ е необходимост, не глезотия). И с цената на бензина ги цакат, та бензинът им е страшно евтин, само сядаш и караш 😄. Ама ние, ние, българите-европейци, с тези страшно надути заплати, как да не плащаме 3 ПЪТИ Повече за същата Тойота, даге?! Същата, бе, абсолютно същата, само светлините й са американски и по тамошните стандарти са червени... И това при положение, че имаме споразумение за свободна търговия, а горките американски мучачос не са и чували за такова...
  • 24 Ивайло Пенев

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "Шлюп шляп":

    Бил съм в няколко арабски държави и там с очите си видях как карат доста японски автомобили. Не мога да твърдя, че са само японски, въпреки факта, че 80-те пак бях в няколко арабски държави и тогава само японско се виждаше по пътищата - тойота, датсун, нисан и т.н. За богатите араби няма смисъл да разговаряме, там бирата е друга, те могат да си позволят цял автопарк и едва ли се хвалят с японски "премиуми", освен когато отскачатза кръгче в пустинята... Впрочем, сервизите акции са факт, но вината е на поддоставчици, самите японци от тойота имат т.нар. "тотално управление на качеството" и едва ли ще допуснат дефекти при производството и монтажа. Е, после се появява един такъв "Таката" и на някой му откъснали главата, но дефектът не е на Тойота...
  • 25 Боко от блоку

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Муха":

    Муха каца на цаца... Форд-Мазда? *Няма такъв Концепт* Фиат 124 Спайдер и него ли да наречем Фиат-Мазда!?