Новини

Това е най-мощното серийно Peugeot

Публикувана: 29 Август, 2019 11:40
38 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7675
Това е най-мощното серийно Peugeot
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.6 от 14 гласа.

Французите от Peugeot представиха своя най-мощен сериен модел - 3008 GT HYBRID4. За задвижването му отговаря хибриден силов тракт, съставен от бензинов двигател и два електромотора. Бензиновият агрегат е с мощност 200 конски сили, а двата електромотора, монтирани на предната и на задната оси, са със 110 и 112 коня, съответно.

По този начин кросоувърът вече разполага и със система, задвижваща и четирите колела, а системната му мощ е 300 конски сили. Ускорението от място до 100 км/ч, е равно на 6.5 секунди, а само на ток колата може да измине 59 километра (по WLTP).

Това е най-мощното серийно Peugeot

Батерията може да се зарежда от битовата ел. мрежа, а времето за което се зарежда, е 100 минути. Най-мощното Peugeot е достъпно и в GT-версия, която се характеризира със салон, тапициран с алкантара и с елементи от натурално дърво.

Налична е и система за полуавтономно шофиране ADAS, която включва адаптивен круиз контрол с функция Stop&Go и система за поддържане на колата в определена лента от пътното платно. Все още не е известна цената на най-мощното серийно Peugeot.

Това е най-мощното серийно Peugeot

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.6 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Али
1 Отговор
Брутален автомобил, дано не е много скъп

Коментиран от #3


Оценка:
-14 +38

Йозеф
2 Отговор
Наблъскайте по-голяма батерия, да има поне 150 км автономен ел.пробег и ще избие конкуренцията!

Оценка:
-7 +24

Хахахаха
3 Отговор

До коментар #1 от "Али":


Брутален боклук е това

Коментиран от #4


Оценка:
-59 +21

газ бок
4 Отговор

До коментар #3 от "Хахахаха":


Викаш друго си е полуразпаднало се е60 на 300к км

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-10 +55

Бай Хой
5 Отговор
Дам франчуляците определено си имат чар. Някой има ли информация какво стана с Peugeot 308 R HYbrid ?

Оценка:
-4 +8

Мани го тоя
6 Отговор

До коментар #4 от "газ бок":


Вероятно няма пари и за семки...

Оценка:
-7 +18

Random
7 Отговор

До коментар #4 от "газ бок":


Ако ще и на милион да е, пак е по-кола от тоя френски боклук.

Коментиран от #8, #11


Оценка:
-45 +15

Natoveca
8 Отговор

До коментар #7 от "Random":


Кола е,ако имаш пари да я стягаш иначе ще си я гледаш на подемника и ще разправяш колко яка била, даже по и от чисто нова кола.

Оценка:
-7 +26

123
9 Отговор
Абе мощен, хибрид и т.н., ама Пежо. Неслучайно не са написали цената. Сигурно е над 100 000 лева. И тия грозни ледове, на предишния модел Киа Сиид. Много грозно. Визията им не е лоша, ама по-бюджетната марка - Рено ги удари в земята по дизайн. На Пежо автомобилите им изглеждат много китайски - от тези лошите имитации.

Оценка:
-29 +12

qwerry
10 Отговор
110+112+200=300? Някой да поясни.

Коментиран от #16, #17, #24


Оценка:
-5 +11

газ бок
11 Отговор

До коментар #7 от "Random":


Не знам колко тъп трябва да си да наливаш на стара кола пари, с които можеш да си купиш нова.

Коментиран от #13, #38


Оценка:
-12 +13

AUDI
12 Отговор
Идеалка... какво повече - в града нисък разход, навън има мощност не като на Тойота по 90 коня бензинки. Идеално е Пежо-то ...за който няма пари е боклук - да или е слушал кварталните разговори за коли от преди 20год.

Оценка:
-8 +22

Случаен
13 Отговор

До коментар #11 от "газ бок":


Ма карай си нова дачия и ме остави да се "мъча" с 7 годишно 535i.

Коментиран от #14, #21


Оценка:
-17 +17

газ бок
14 Отговор

До коментар #13 от "Случаен":


Не карам дачия ама и да карам едвали ще ми пречи. Нямам комплекс за молоценност който да избивам с коли.

Оценка:
-4 +22

Госあ
15 Отговор
Прекрасен автомобил. Пежо печелят Дакар всяка една година и карат във WRC. Много добре че тръгнаха по пътя на Тойота с хибридите, а френско-японското сътрудничество в областта на автомобилостроенето и технологиите тепърва ще дава резултати.

Оценка:
-8 +21

Това е
16 Отговор

До коментар #10 от "qwerry":


Математика въведена от нашенски редактор бягал от часовете през целия цикъл но обучението си но пък вероятно с диплома за виШо.

Оценка:
-5 +15

Random
17 Отговор

До коментар #10 от "qwerry":


Системна мощност бе "умен". Винаги е по-малко от общата

Оценка:
-4 +8

гост
18 Отговор
Въпросът е колко струва. Защото една стандартна такава кола с базов бензин е 50х.лв и то след отстъпките, с тази конфигурация по-малко от 100х.лв ще се очудя ако й поизкат, залаган на 120х.лв. Пежо са добри, но в евтините си варианти, след това не.

Оценка:
-3 +6

тоя с магарето
19 Отговор
Вие си карайте 10 годишни премиум каруци които пушат като ТЕЦовете на Ковачки. Аз съм с новичко 5008 отскоро и съм си много доволен, нищо че е френско. Ама требе парички да имате, а не само комплекси.

Коментиран от #23, #28


Оценка:
-12 +21

Ацо
20 Отговор
Хвалбите и хулите като излезе на пътя и минат 10 години! Сега само външен вид и интериор!

Коментиран от #22


Оценка:
-3 +10

Natoveca
21 Отговор

До коментар #13 от "Случаен":


Ми карай си го Кво си седнал да плюеш новото.

Оценка:
-3 +9

гост
22 Отговор

До коментар #20 от "Ацо":


България не е ЕС, хората на Запад си карат нови коли и макар да увеличиха периода на ползване пак си ги купуват нови, плащат си по 200-300евро месечна вноска, обслужват се в лицензирани сервизи където и м дават кола заместник докато им обслужват/ремонтират тяхната, всичко е на неизвестно за нас ниво, а разходите спрямо дохода им са достъпни и в много случаи ниски. Ако си на заплата от 2200евро чисто защо да не караш такова ново пежо за 200евро, при все че даваш 800евро за наем на квартира например?

Оценка:
-3 +10

Random
23 Отговор

До коментар #19 от "тоя с магарето":


Видял той 3 изтърбушени провинциални каруци и изведнъж всички стават такива. Я ела да видиш на бащата Турана 2007-ма година дали пуши.

Коментиран от #30


Оценка:
-12 +10

БатП
24 Отговор

До коментар #10 от "qwerry":


Диапазоните, в които се достига максимална мощност се разминават, затова и системната не се смята като събереш всичките, малко по-сложно е.

Оценка:
-1 +12

Атлетик Слава 1923
25 Отговор
Новите автомобили Пежо през последните години се продават на цени сходни с тези на премиум марките, което е нон-сенс. Вероятно и въпросната серия ще струва колкото нова М3-ка - затова и няма как да бъде предпочетена на пазара. Статистиката е красноречива в този аспект.

Коментиран от #31


Оценка:
-8 +11

Дъ Клаш
26 Отговор
Е кво да ти ги подаряват ли.Всеки продукт си има себестойност.Навремето имахме часове по география и икономика учеше се нещо поне.

Оценка:
-1 +11

НАЙ-ВЕРОЯТНО ТИ СИ ПОЛУРАЗПАДНАЛ СЕ
27 Отговор
КОМПЛЕКСАР КОЙТО КАТО ПОВЕЧЕТО ПРОФЕСОРИ И ИНЖЕНЕРИ ТУК МНОГО РАЗБИРА ОТ BMW..ПРЕПОРЪЧВАМ ТИ ДА ПРОДЪЛЖИШ ДА СИ КАРАШ БОКЛУКА КОЙТО ИМАШ АКО ВЪОБЩЕ ИМАШ ПРЕВОЗ И ДА НЕ СЕ ИСКАЗВАШ ПО ТЕМИ КОИТО СА ИЗВЪН ТВОИТЕ УМСТВЕНИ ВЪЗМОЖНОСТИ..И ЗА ТЕБ Е КИСЕЛО ГРОЗДЕТО..ПРОЗИРАШ..

Оценка:
-1 +1

НЕ ПРИТЕСНЯВАЙ ЗА ДРУГИТЕ
28 Отговор

До коментар #19 от "тоя с магарето":


ГЛЕДАЙ СЕБЕ СИ..ВИЖДА СЕ ЧЕ ТИ КОМПЛЕКСИТЕ СИ ГИ ИМАШ.. И ЕДИНИЯ ТИ ПРОБЛЕМ Е РЕШЕН..СЕГА САМО ПАРИ ТИ ТРЯБВАТ..

Оценка:
-1 +0

Зайо Байо
29 Отговор
И пак разчитаме на ДВГ о колко са ефиктивни ел.автомобилите!!!!

Оценка:
-1 +6

Пушилка
30 Отговор

До коментар #23 от "Random":


Въпрос на време е да запуши и то не много.

Оценка:
-2 +5

Инглиш
31 Отговор

До коментар #25 от "Атлетик Слава 1923":


Но сенс е да караш Мерцедес и да си мислиш че караш немска кола.
Ако не е с двигател на Рено, ще е с турско-китайски части.
Като караш Пежо, то е френско.

Оценка:
-4 +5

СетихаСе
32 Отговор
Уж серийно а няма цена... еми значи си е студия готова за производство :D... относно мощонстта най- вероят имат ограничение и двата електромотора не могат да работятя на пълна мощност едновременно за това 200к.с. + 50% от сумарната мощност на ел. моторите - т.е има супер малка батерийка (59км преко сили) :)

Оценка:
-0 +3

Бай Коко
33 Отговор
Добре че не се карате за жени. Тогава трябваше да ви ги пробвам и да дам мнение коя е по добра. Всеки си лови рибата всеки си бере гъбите всеки както иска така си кара колата и жената. Един харесва немски друг японски. Мненията тук няма да спрат да се развива техниката и човечеството.

Оценка:
-0 +5

Ники
34 Отговор
Ами купуваш си тази кола, караш я 3 години и се започва с ремонтите и главоболията, ако преди това не се бъгне нещо по електрониката. Френските коли са хубави, но се обезценяват доста по-бързо от немските и японските. Ако този красавец струва като нов примерно 80 000 лева, след 5 години цената му ще е не повече от 30 000 лева, даже и по малко.

Коментиран от #35


Оценка:
-2 +2

Сметки
35 Отговор

До коментар #34 от "Ники":


Виж как вървят в Германия 10 годишните А4-ки на Ауди и 10-годишните Пежо 407 и Ситроен С5 . При двигатели с близки конски сили разликата е до 1000 хиляда евро. При по-мощните на Ауди още малко. Виж и колко са стрували като нови. При Ауди доста повече пари са се изпарили. Но за компенсация, като почнат неизбежните ремонти, ако колата се кара де, и дадеш 7-8000 лв за вериги на двигателя, накладки, дискове, съединител, катализатор и т.н. то вече можеш да кажеш че караш скъпа кола.
Та не виждам смисъла да дам повече пари за немска кола, дето като нова е по-скъпа, като стара пък поддръжката и е много по-скъпа, а не предлага нищо повече, освен че можеш гордо да заявиш че колата ти е немска.
Предпочитам комфортна френска кола с всички необходими екстри, която е лесно да се поддържа, пред някаква немска и на гърбиците буквално да спирам и да потеглям на 1-ва, щото едно че ще ме раздруса, друго че нещо като се счупи и цената на ремонта ще е олеле. Поне аз така си обяснявам гореописаното минаване на гърбици на шофьорите на немските.
Има смисъл спора, немско-френско ако се сравняват коли от сходен клас, иначе какво да спорим дали Q7 е по-хубав от Рено клио. Като продукт е по-хубав Q7-цата, но дали е по-добре да теглиш заем за такава кола, да не можеш да си позволиш поддръжката и дори разхода и на гориво ? Ако производителите взимаха под внимание мераците на пишещите по форумите значи трябваше по пътищата да има само S-класи, А-8 и т.н. и щяхте да си пишете комен

Оценка:
-1 +4

Сметки
36 Отговор
И щяхте да си пишете коментарите от автобуса, марка Мерцедес, евро 6-ца.

Оценка:
-1 +2

Ricco
37 Отговор
За момента е обявена само цената му във Франция и само в изпълнение GT - €53,800.

Оценка:
-0 +0

filo
38 Отговор

До коментар #11 от "газ бок":


Каква нова кола можеш да вземеш на цена на ремонт на стара?

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Петро Порошенко
Украинският президент с обяснение за особеностите на живота в родината му
Корупцията у нас идва от миналото. От цялата поквара на съветската система и манталитета в СССР"

Още бисери