Last news in Fakti

4 Септември, 2019 11:04 5 437 39

Supra срещу Golf R

  • volkswagen-
  • toyota-
  • golf-
  • supra-
  • драг-
  • състезание

Макар да вълнуват една и съща аудитория, Toyota Supra и Volkswagen Golf R нямат нищо общо. Това обаче не е попречило на южноафриканския сайт Cars.co.za да изправи двата бързака един срещу друг на драг пистата и въпреки че японското купе се ползва с много по-сериозно реноме, това в никакъв случай не му гарантира победата.

На хартия Supra има явно предимство. Golf R разполага с 300 к.с. и 400 Нм, което му позволява да ускорява от 0 до 100 за 4.7 сек. Баварският шестак на Supra развива 340 к.с. и 500 Нм, достатъчни за спринт до 100 за 4.3 секунди.

Теглото на двата автомобила е приблизително еднакво, но типовете задвижване са различни. VW-то има двойно предаване и разчита на седемстепенна DSG, а "тойотата" залага на класическа схема със задни задвижващи колела и нормален автоматик от BMW.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АУДИттрс420

    25 7 Отговор
    Тоя русия дето е зад волана на голфа за нищо не става
  • 2 Ракия

    36 1 Отговор
    Да се пробва срещу Пернишка модификация
  • 3 neon

    14 4 Отговор
    Проспа старта тоя с Голф-а! После не става ясно, но ми се струва, че БМВ-то (така де -Супрата) леко дръпва.

    Коментиран от #6

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Бай Салам

    17 1 Отговор
    Проспа първия старт Голфа но веднага се реваншира във втория!!!
    Нищо ново 4х4 и дсг срещу задно и обикновен автомат 8ск ЗФ.
    Заради просто по голямата мощност Супрата започва да го догонва в един момент но за 402м не стига
  • 6 Госあ

    3 20 Отговор

    До коментар #3 от "neon":

    К'во бмв, братчед Тойота бе 😂 Освен всичко друго само им вижте дизайна ! Или дизайна на Супра е на бмв 😂😂😂

    Коментиран от #8, #9, #11

  • 7 гост

    13 10 Отговор
    А колко коня е голфа с овърбуст през тези 10сек? Защото стандартното гти с 210кс го замериха и показа към 240кс. Или тези 300кс може да са 350кс в овърбуст и с по-ниското тегло си казва думата. В САЩ казаха, че се зачудили защо при еднаква мощност и задвижване ГТИ побеждавал конкуренцията и решили да го замерят, което показало къде е скрито предимството и макар да изглежда като плюс за потребителите, това е сериозен проблем за застраховки и данъци, сходно с дизелгейт.
  • 8 Гларус

    12 1 Отговор

    До коментар #6 от "Госあ":

    Май не се интересувш от автомобили...
  • 9 Цаца (ама от едрата)

    13 5 Отговор

    До коментар #6 от "Госあ":

    Това приятелю е BMW Z4
  • 10 Анти седераст

    2 11 Отговор
    300 коня са Ладите в днешно време. Смях.

    Много джендърско.
  • 11 Дъ Клаш

    9 8 Отговор

    До коментар #6 от "Госあ":

    Е да де то само дизайна е на Тайота затова и неприлича на нищо.Хаха
  • 12 тойота

    16 17 Отговор
    Кой ще вземе голфа пред това изящество незнам.
  • 13 Призрак

    12 26 Отговор
    Японския кошник да го карат направо за скраб. Браво на Голф. Отново показа че е най-доброто за парите си. Хохохохохохо.
  • 14 Дъ Клаш

    8 5 Отговор
    Къдего изяществото за дърветата отзад ли говориш.Съгласен съм че в ЮАР имат интересна флора!
  • 15 гост

    14 8 Отговор
    Трябва да се спомене също, че Тойота е над 63х.евро, а голф Ер е 43х.евро, има няма 50% по-евтин за същото представяне, нещо от Тоъота са се объркали като преоблякоха едно посредствено бмв и убеждават хората, че е японска кола. Нищо общо няма със старата тойота, която е имала агрегат за чудо и приказ, издържащ на големи натоварвания, а този е сглобен от баварците, дали ще издържи като знам, че слагат части от пластмаса и нямат дори щека за маслото.

    Коментиран от #38

  • 16 Японеца

    6 3 Отговор
    Публикувано във факти.бг: задни задвижващи колела и нормален автоматик от BMW. Тея бенвета собствена кутия ли имат автора нещо греши?

    Коментиран от #17

  • 17 МВР

    9 2 Отговор

    До коментар #16 от "Японеца":

    Сега нямаше какво да кажеш и изръси това.
    Автомата не е на БМВ но е част от серийното оборудване на 4ката.
  • 18 Бай Салам

    6 5 Отговор
    Каква пародия така оплюваното дсг яко шамаросва всички автомати.А скоростта на превключване на предавките плюс превключването на дсгето без двигателя да губи и грам бууст също играе решаваща роля.
    А за обективност трябва и да споменем че рук стой не коя и да е ДСГ а най новата и здрава ДКЮ 500 със 7 предавки издържаща до 600нм ......

    Коментиран от #24, #26

  • 19 Вариатор

    5 2 Отговор
    Нормален автоматик разчита бмвето хахахах браво факти.
    Защо направо не написахте ,че това е по бавната кутия.Ясно е че ДСГто р по бърза от всеки автомат камоли полека одтаряващата ZF 8 HP
  • 20 ВАГ

    6 7 Отговор
    Бих казал едно 2литра 4 цилиндъра срещу 3литра 6 цилиндъра...
    Сами преценете коя кола за парите си предлага повече перформанс

    Коментиран от #21

  • 21 До Ваг

    8 7 Отговор

    До коментар #20 от "ВАГ":

    Това е чисто новата Супра е това е вече слизащ от сцената остарял Голф 7 и той пак успя.
    Много скоро ще разберем какво ще предложи новия Голф 8 Р срещу Супра
  • 22 Алфа Ромео

    7 3 Отговор
    Не видях Супра тук, имаше някво грозновато изтърсаче на БМВ и Голф.
  • 23 Алфа Ромео

    6 2 Отговор
    ....баварскиия шестак на БМВ развива 340 коня.... Японците би трябвало спешно да си направят сепуко.

    Коментиран от #25

  • 24 Jezza

    9 0 Отговор

    До коментар #18 от "Бай Салам":

    Прав си, в този случай точно кутията и AWD на Golf R му помагат.За всеки, който се е интересувал, знае какви са предимствата на кутиите с два съединителя и не би оспорил предимствата и - спортно поведение, предаване на повече от въртящия момент, по-икономични и като цяло много комфорт. Плюенето на DSG е заради надежността в по-дълъг период от време и това е за всички роботизирани кутии с два съединителя. Просто не са доусъвършенствани от към надежност и купуването на кола с такава кутия, крие повече рискове. Все пак са много приятни за каране, късмет и безаварийна желая от сърце на всички, че счупили се става много лошо.
  • 25 Jezza

    6 0 Отговор

    До коментар #23 от "Алфа Ромео":

    Всъщност и те лъжат, към 372к.с са някъде реалните, но това не е единичен случай. На М5 Competition вместо обявените 618 на DYNO се оказват много повече.

    Коментиран от #27

  • 26 Да ама не

    3 3 Отговор

    До коментар #18 от "Бай Салам":

    Ще го видим това дсг колко ще изкара. Съмнявам се че ще издържи дълго на такова превключвания.
  • 27 Алфа Ромео

    3 3 Отговор

    До коментар #25 от "Jezza":

    Знаят че са им куци конете и затова лъжат, 700 вървят като за 600, той тоя Голф за малко да завърши наравно със спортната "легенда"...
  • 28 Койота е кенеф

    10 7 Отговор
    VW е много по добрата марка от всички японски диарии наречени коли
  • 29 Шофьора е руски олигофрен

    10 6 Отговор
    Много пристрастно това клипче, японският кенеф няма никакъв шанс срещу Голфа, тоя с голфа изпуши една цигара и тогава тръгна
  • 30 VW GROUP

    9 10 Отговор
    ФВ винаги ще се харесва, купува, предпочита много повече, от всички японски грозилища. Италянските боклуци и френските кларинети не ги броя за коли. Единствено афлата е по бърза от ремонта. Хааааах

    Коментиран от #35, #36

  • 31 Само Ваг

    8 9 Отговор
    Не ме интересува коя е по бърза , а коя е по добра, по харесвана, по здрава, по красива. Това е цар Голф
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Боговете на Олимп си го признаха

    4 7 Отговор
    За ФВ или хубаво или нищо, в противен случай, ви осъждам на разстрел
  • 34 Японеца

    2 4 Отговор
    Ваг, от Левски или от ЦСКА е запенени дрогари? Или гаражните майстори слушате?
  • 35 Алфа Ромео

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "VW GROUP":

    Успокой се малко, наплискай се с вода, обикновено нервните кризи отминават до 10 минути.
  • 36 Язе

    3 2 Отговор

    До коментар #30 от "VW GROUP":

    "ФВ винаги ще се харесва, купува, предпочита много повече, ....".Да продължа...ФВ винаги ще са по-трошливи,чупещи дсг-та,глави,дюзи и горящи масло на поразия.Пропусна и добавих.

    Коментиран от #37

  • 37 И забрави

    1 1 Отговор

    До коментар #36 от "Язе":

    И забрави да кажеш че мангалцедеса ти са му паднали веждите и комшиите го помислили за Опел
  • 38 BMW

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Голям “разбирач” си ти,я кажи Макларън с какъв двигател са?!?Сигурно от ГоуФо!БМВ прави едни от най-добрите двигатели,но джапанките сгрешиха не за друго,ами поради това,че легендата Супра не е самостоятелен проект,всичко вече е “мижи да те лъжа”
  • 39 dsa

    0 0 Отговор
    Хъбаво че тоя проспа старта ясно се вижда как голфа го настига .Срам и позор за Toyota как се подиграха с една от иконите си.