Last news in Fakti

30 Септември, 2010 12:16 5 940 11

Peugeot вади прототип на градски кросоувър

  • peugeot-
  • hr1-
  • париж 2010

Още в края на първия ден за пресата от парижкото автомобилно изложение се потвърдиха слуховете, че единият от двата концепта на Peugeot ще представлява малък кросоувър. Французите демонстрираха иновацията на родна земя, а името й е HR1.

Създателите на прототипа не причисляват Peugeot HR1 към нито един от сегментите. С новата си разработка французите смесват жанровете градски модел, купе, SUV. HR1 е изцяло градско и новаторско предложение, адресирано към активните млади хора.

Малкият кросоувър е с хибридно задвижване. HR1 използва технологията Hybrid4, комбинираща малък трицилиндров бензинов двигател 1.2 ТНР отпред и електрически мотор в задната част. Това позволява на хибрида да отделя ниски емисии на СО2 (80 г/км и 0 г в електрически режим), достатъчна мощност (147 к.с.) и задвижване 4х4.

Основните предимства в градски условия са две. Първото са компактните размери (3 690 мм дължина, къси преден и заден надвес), а второто – оригиналната система за отваряне на вратите. Те се издигат електрически нагоре, което улеснява достъпа до купето при всякакви обстоятелства (малък паркинг, гараж и др.). По-високото място на водача е направено с цел по-добра видимост и по-лесни маневри.

Следващ тенденциите, показани с последните продукти на марката, интериорът на HR1 е организиран основно около мястото на водача и е изпълнен в стил high-tech. Авангардният дизайн, качеството на материалите в купето, доброто оборудване и ергономичността са акцентите на концепта.

Багажникът е голям и удобен, с равен под и правоъгълна форма. Обемът е 734 л. Купето може лесно да се конфигурира с 3 и дори 4 пълноценни места, според нуждите, благодарение на оригиналната система на седалките. Задните са прибрани плътно зад предните и могат да се инсталират с едно движение на ръката.

Подобно на RCZ, специфичната форма на задното стъкло с двойна изпъкналост също допринася за оптимизиране на пространството в задната част. Когато двете задни места се използват, обемът на багажника е минимален - 180 литра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mm

    5 2 Отговор
    Изглежда футуристично, но и доста интересно. Добре са докарали дизайна на концепта. Поздравления
  • 2 баце ЧОЧКО

    27 5 Отговор
    Че то градският кросоувър отдавна е измислен-Айго на баце ЧОЧКО, хищникът в градската джунгла, повелителят на манекенките
  • 3 ---

    7 4 Отговор
    toq gornq nqma takuv retard prosto :D
  • 4 Мадо

    8 0 Отговор
    Тия седалки на втория ред за инвалиди с ампутирани крака ли са ? Що не са направили един хубав багажник като и без това колата е двуместна
  • 5 NIKOS

    4 5 Отговор
    Tipi4no po frenski,nejno,malko krasivo i pe...asko...
  • 6 Vicitos221

    2 0 Отговор
    Napravo po frenski BACE
  • 7 koceto

    2 0 Отговор
    a we to verno otzad e za invalidi
  • 8 toz

    3 0 Отговор
    конкуренция на Айгото - и то е за инвалиди одзад ,или деца до 3год. ама легнали напряко
  • 9 nakata

    3 0 Отговор
    kefi me
  • 10 maksito

    1 0 Отговор
    Nai mnogo mi xaresvat vratite i kilometraja.
  • 11 BMW NissaN fan

    1 0 Отговор
    Помните ли когато се появи RCZ всички мислехме, че е само прототип а той взе, че влезе в серийно производство.
    Дано и с това чудо стане така.
    Като визия е невероятно.