Last news in Fakti

30 Септември, 2019 10:46 22 007 89

Луксозна "шестица", престояла 14 г. в гараж

  • ваз-
  • ваз-2106

В кратките паузи, в които си почиват от унищожаване на автомобили по възможно най-екзотичните начини, момчетата от YouTibe-канала Garage-54 понякога просто се радват на съветски класики като този червен ВАЗ-2106. Автомобилът е принадлежал 29 години на един и същи собственик, изминал е само 61 000 км и от 2005 г. се съхранява в гараж без да се кара.

"Шестицата" е от модификацията 1300SL (Super Luxe) и представлява подобрена версия на ВАЗ-21011 с по-модерна каросерия, вакуумен усилител на спирачките, доработен салон и допълнителна шумоизолация. Под предния капак работи 1.3-литров двигател с мощност 51 к.с., съчетан с четиристепенна скоростна кутия.

Производството на "шестици" с мотор от "Жигули" е преустановено в началото на 90-те години. Това означава, че капсулата на времето, открита от Garage-54, е един от последните седани от тази версия. Колата има регистрационни номера по стандарта от 1977 г. и съветски документи.

ВАЗ-2106 се произвежда между 1976 и 2006 г. От модела са продадени 4.3 млн. бройки. Освен с двигател от ВАЗ-21011 луксозната "Лада" се предлага също с 1.5-литров мотор от ВАЗ-2103 със 72 к.с. и 1.6-литров агрегат със 75 коня.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 36 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Ерзац

    23 38 Отговор
    По кфти ЛАДА като мощност и става само зс ретро музея

    Коментиран от #34

  • 3 111

    90 8 Отговор
    Колата мечта на соца, купуваше се с долари от Кореком. Вътре кожа, велур, хромирани лайсни, класи над Жигулите и Москвичите.

    Коментиран от #38, #58, #72

  • 4 Чарлс Дарвин

    58 82 Отговор
    Луксозна 6-ца...хах... Кенеф на колела, недоделан в ссСЕРЕ.... Единственото луксозно нещо в Русия са жените 😂

    Коментиран от #89

  • 5 Радо

    47 22 Отговор
    Красавица!!!
  • 6 дедо Шишарко

    41 58 Отговор
    Колко да е луксозен тоя кенеф?
  • 7 Да попитам

    34 48 Отговор
    До кога ще ни натрапвате тези съветски бракми?

    Коментиран от #15

  • 8 Комбайнер

    48 22 Отговор
    30 години карах ВАЗ 2101.650 000 км. Няма умиране и тва е! Никъде не ме е оставила! Накрая един френд вика... А бе остави я на някой прелез да я блъсне влака и ша спре!

    Коментиран от #40

  • 9 AUDI

    28 34 Отговор
    Лукс и Лада ?! малко като жена и логика

    Коментиран от #11

  • 10 Баш майстора

    53 11 Отговор
    Само да спомена на тези които не са имали наблюдения над автомобилите ВАЗ ,веригата не се сменяше 100 000 км имаше обтегач и се регулираше хлабината за времето си ,пътищата и стандарта тогава си беше супер лукс.Ходовата част беше вечна почти като Москвича.

    Коментиран от #62

  • 11 111

    48 6 Отговор

    До коментар #9 от "AUDI":

    Дядо ми имаше ВАЗ-2103 72 коня 1.5 (предния модел), купена нова през 1975 от Кореком без чакане понеже е работил в Либия. Жълта на цвят, вътре с червен кожено/велурен салон, с червени мокети, с перфориран таван, с дърво по таблото, хромирани елементи в интериора и т.н. Помня я от дете и просто се усещаше италианската жилка в тази кола, за разлика от простите Жигули (ВАЗ-2101).

    Коментиран от #85

  • 12 Всяко нещо с времето си..........

    17 16 Отговор
    Навремето може да се чакало 15 години за нея , ама сега вече си е изпяла песента.
  • 13 asd

    16 14 Отговор
    Оценка за безопасност (- 10)

    Коментиран от #26

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Махайчо

    41 20 Отговор

    До коментар #7 от "Да попитам":

    Колко западни автомобила от 70г. още вървят? Те отдавна са клекнали и издали багажа. Нали ги виждаш, че Ладата е строена като танк - разваляне няма. Чичо ми има Лада, която купи 1979 година и все още я кара и не би я заменил за нищо.

    Коментиран от #23, #28, #43

  • 16 Гост

    59 3 Отговор
    Скъпи читатели, не бъдете толкова арогантни по онова време! Периода 09.09.1944 - 10.11.1989 няма кой да го скрие. След като сме живели хубаво или не (аз лично мразех комунизма), всичко от коли до панелки и корекоми е част от нашето общо национално минало! Няма как да направим бяло петно в главите си!!! Можем само да разказваме на по-малките какво е било за да не бъде пак същото. Лади жигулата и москвичи са част от всички нас, и е много хубаво тук някой да изказва своите спомени.
  • 17 Borislav Popov

    17 35 Отговор
    Гоооолем прас, че някаква шестица била стояла 14 години в гаража !Ако беше да е Порше, Ферари, Мепцедес, тогава щеше да е новина, в Ладата и сто години да я държиш в гаража, все същия леген си остава.
  • 18 krrrrr

    2 5 Отговор
    brrrrrrrrrr...
  • 19 Ант

    13 1 Отговор
    аз имам една още по-запазена жигула от дядо ми .. от 20 години е в гаража :)))
  • 20 Жермен

    22 5 Отговор
    Това си е нож с две остриета да купиш кола която е стояла много време аз купих такава лада на 75 хиляди текна отвсякъде къде има гума ....гумички на клапани ...семеринга на вала спирачки гумички тампони по окачването задни амортисьори ...нови гърнета ...накрая ми се дорева не се радвайте на такива коли че боли
  • 21 Българин във Воронеж

    28 8 Отговор
    Подобен кенеф седял десетина годинки в гараж, една Волга и като я запалихме след двудневни мъки, пропуши с гъст бял дим и протекоха всички гарнитури и съединения, сегментите бяха запекли.... Абе кенеф. Най големия враг на колата е некарането! Да съживиш такава кочина трбват мноо кинти и търпение, но само ако колата си заслужава!
  • 22 гост

    2 3 Отговор
    Ето луксозен интериор на ВАЗ-2103: https://pbs.twimg.com/media/Cfgx7HlWsAAxz7s.jpg
  • 23 стоян георгиев

    9 15 Отговор

    До коментар #15 от "Махайчо":

    ладата е пълен кенеф.чичо ти я кара щото не е карал нищо що горе нормално.нека се качи на едно ауди и да видим дали ще я пипне повече.иначе вярно че е строена за танк,но автомобила не трябва да е танк.и въобще не е здрава.едва ли може да мине и 10000 км без ремонт.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Алфа Ромео

    20 0 Отговор
    Баща ми имаше навремето 21011, израстнал съм с тази кола и нея за пръв път съм карал, ще остане специална за мен завинаги! В никакъв случай не е 51коня, мисля че беше 69 коня, вървеше повече от 1200 кубиковите Жигули които бяха 62 коня.

    Коментиран от #27

  • 26 Алфа Ромео

    12 1 Отговор

    До коментар #13 от "asd":

    Ами да, по съвремените стандарти е толкова горе-долу, но тези коли имаха чар и характер въпреки всички недостатъци.
  • 27 Алфа Ромео

    16 2 Отговор

    До коментар #25 от "Алфа Ромео":

    За 18 години и 270 000 навъртени км. без осн. ремонт ни остави на пътя само един път, нещо по токовете беше.
  • 28 Лъки

    8 3 Отговор

    До коментар #15 от "Махайчо":

    Защото бяха масово произвoдство и други коли нямаше тогава. Старите Лади ги карат предимно старците от селата.
  • 29 гост

    9 9 Отговор
    Егати чудото,много здрави били разваляне нямали,абе вие карали ли сте руска кола изобщо.Не сте явно,ами те нови идваха с десетина заводски дефекта.Като чете човек ще реши че за автомобила на миналото столетие пишете.
  • 30 Моторист и Тираджия

    9 8 Отговор
    А защо няма за Fiat 125 P 1969 година 1.5 мотор и за нея се чакаше 10-на години много по добра беше от ладата и жигулата?
  • 31 Рошава Гарга

    19 8 Отговор
    Няма значение кой ги кара Ладите, важното е че още вървят и не се развалят.
    Тогава в България се продаваха и Трабант, Варбург, Шкода, Варшава, Полски Фиат, Рено9, Рно5, Москвич, Запорожец и Волга.
    Тогава за Трабан, Варбург, Шкода и Полски Фиат не се чакаше ред. Най-много се чакаше за Лада и Волга. За Москвич почти нямаше чакане и бяха много тачени от хората от селта, защто ги товареха като камиони, бяха много здрави и не се разваляха. Нали виждаш колко много хора още ги карат и като имаш пред вид, че много от тях са на по 40 - 45 години. Това е изпитанието на времето.
    По едно време, през 80те г. започнаха да внасят и Дачия, но хорта не ги купуваха, защото едно че бяха боклуци и другото е, че приличаха на хлебарка на колелета. Не че новите им са по-добри. Натиснеш газта и се дави като скопено куче и чак путкта и ще изскочи през багажника и.

    Коментиран от #46

  • 32 Мартин

    7 7 Отговор
    То няма 1 с 1 линия да си пасват. Тоя човек май лъже или пък Ладите такива са си били на времето. Всяка фуга е различна.. Дъртаците какво толкова се прехласват не знам - сигурни по отминалата младост.
  • 33 риформаторски блок

    19 14 Отговор
    Истината е че по време на социализма ладата беше най-търсената кола в соц блока. Волгите бяха по-добри, но и по-скъпи . Било се чакало за нова кола, ами чакало се е защото са се продавали над 50 хиляди нови леки коли на година, а сега се продават жалките 15 хиляди нови на година, а останалото трошляци от моргите. Хората имаха пари и затова се редяха на опашка. Великият СССР произвеждаше милиони коли на година, но можеше ли да смогне да задоволи целият соц лагер. Даже цветните телевизори, транзистори, велосипеди, мотоциклети, камиони, трактори , всякакви машини и тн..всичко това идваше от великият Съветски съюз. Ние и тогава,както сега не можехме да произведем нищо и затова чакахме всичко от СССР. Даже в къщи на чайника и тенджерите пишеше "сделано в СССР" Така че разните помияри тук, от които нищо не става да престанат да плюят.

    Коментиран от #39, #63

  • 34 Тъпите путинофили,пишещи минуси на ерзац

    3 12 Отговор

    До коментар #2 от "Ерзац":

    откровено да споделят колко от тях карат руски автомобили и да обяснят защо в така.Току виж просветнало нещо в примирите им с русофилска лъжлива пропаганда мозъци.

    Коментиран от #35, #36, #42

  • 35 риформаторски блок

    11 5 Отговор

    До коментар #34 от "Тъпите путинофили,пишещи минуси на ерзац":

    В момента ако не бяха митата от 30% сегашните лади щяха да са без конкуренция по цена-качество в Европа. Виж новите им модели и ще се убедиш. Вярно че рено ги спаси навремето, но всички модели се разработват в заводите на лада с изключение на лада ларгус.
  • 36 Random

    6 0 Отговор

    До коментар #34 от "Тъпите путинофили,пишещи минуси на ерзац":

    Аз съм с две петици - 2105 и Е34 520. Щото ме кефят
  • 37 Неразрушим

    14 20 Отговор
    Ладите дето не се развалят - то зат'ва си беше традиция - събота на пазар, неделя ремонт на колата. Само трябва тука да пристегна, тука трябва само да го наглася, само тука трябва леко да го вържа с телчица. То на тая кола с 8 части все имаше нещо развалено, вие колко плоски сте, че да ги сравнявате с днешните автомобили. S-класата има повече възли и технологии в задните седалки от колкото имат 3 лади накуп. Ладата на старо струва 1000-2000 лева, аналогичен модел от всяка друга компания на същата възраст струва 5000+ лева. Те хората в миксерите си слагат по-мощни двигатели от колкото са слагали и продължават да слагат в ладите. Излезте на улицата и вижте колко хора карат Лади - в София веднъж седмично ще видиш някой циганин или някой дядо. Какви са тия вашите теории, че били здрави и още се карали - къде се карат? Помните само като сте били малки как баща ви си е купил нова лада и това е било събитието на живота му и в остатъкът от живота му това е било основната му тема за разговор. Чакам ви да си вземете своето от този живот и последните от това изгнило поколение с робско мислена.
  • 38 куку руку ку

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "111":

    ВАЗ 21063, тази комбинация ( с мотор 1,3) е рядкост. На това купе с големите габарити и 4 фара се слагаха 1.5 и 1.6 двигатели.
  • 39 Йьйь

    8 3 Отговор

    До коментар #33 от "риформаторски блок":

    И сега се чака. Аз за моето Рено — 6 месеца. Колега за Мазда 9месаца, а трети колега 13 месеца за новия си автомобил. И за Тесла се чака безкрайно дълго. Сомо трошляците се купуват веднага и само сега
  • 40 ТКЗС

    8 7 Отговор

    До коментар #8 от "Комбайнер":

    За вас е специална кола понеже нямате база за сравнение.По това време заради кумонистическата изолация са продавали само соц кенефи и като чакаш десет години ред и са ти взели депозит/вноска без да се трупат лихви на твоите пари то тази Лада ти се струва като летяща чиния! Конкурентите на тази колиба като ОПЕЛ,ФОРД,АУДИ,АЛФА РОМЕО и така нататък са в пъти по-добри от всеки соц кенеф!
  • 41 Събчо Тъпчев

    6 0 Отговор
    не знам, колко е луксозна, но думата УСИЛИТЕЛ, е то изби коне и риби ...
    "Публикувано във факти.бг: вакуумен усилител на спирачките..."

    Искам да си купя УСИЛИТЕЛ, помагайте ...
  • 42 Меркелолюб

    0 2 Отговор

    До коментар #34 от "Тъпите путинофили,пишещи минуси на ерзац":

    искам да си купя Дъстър с 2.0 мотор, Чероки SRT с големия мотор,
    ама пусто му защо не става в ЕС, а само в Русия и Швейцария, като говорим за Европа
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "животновъд":

    Тук може и да са били само такива, но по принцип има такъв модел с 1.3 мотор.
  • 46 Иванчо

    1 2 Отговор

    До коментар #31 от "Рошава Гарга":

    Та ..какво казваш ще и изскочи през багажника?

    Коментиран от #48

  • 47 Супер

    1 0 Отговор
    Баща ми имаше същата кошница на нея се учих да карам
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 гост

    7 4 Отговор
    Всички които плюват ЛАДА със сигурност сте правени в ЛАДА.
    ВАЗ 2106 или ЛАДА 1600 беше отлична кола с много потенциал.Западните коли до колкото ги имаше,правех ги смешни на старт от светофарите.

    Коментиран от #51, #52

  • 50 Ввв

    4 2 Отговор
    Руски кенеф и лукс.....оксиморон,айде у лево!!!
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 стоян георгиев

    2 5 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    предполагам си ги правил смешни щото са умирали от смях с теб на светофара.ладата за да вдигне 100 и трябваха няколко минути бе другар.бръмчи ручи ама от 60 нагоре голям зор.та си ги развеселявал безспорно с напъните си.

    Коментиран от #60, #70, #73, #75

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 КАРАИТЕ. КОШНИЦИ. С. ЛЪСКАВА. ЛА.МАРИН

    2 4 Отговор
    Когато. Имаше. КОШНИЦАТА. ЛАДА....... УМРЕЛИТЕ. ПО. ПЪТИШАТА.... БЛАСНАЛИТЕ СЕ. В. ДЬРВО..... СТЪЛБ.... ИЗГОРЕЛИТЕ. В. КОЛА.......... СЕ. БРОЯХА. .... НА. ПРЪСТИ..... И. ЖИВОТА. НИ. БЕШЕ. ПРЕКРАСЕН...А. СЕГА. КАКВО. Е..... ВОИНА. ЛИ. Е.???? ВСЕКИ. ДЕН. МЪРТВИ.....ЧЕ.И.ПО.НЯКОЛКО. НА. ДЕН........ ТАКА LI. E.??????????????????????
    МНОГО. .КАТАСТРОФИТЕ. СТАВАТ. И. ОТ. ТЕЖНИЧЕСКА. ГРЕШКА. НА.. АВТОМОБИЛА...... КОНСТРУКТИВНО. НРИСДЪЖАН...........

    Коментиран от #79

  • 55 КАРАИТЕ. КОШНИЦИ. С. ЛЪСКАВА. ЛА.МАРИН

    2 2 Отговор
    Когато. Имаше. КОШНИЦАТА. ЛАДА....... УМРЕЛИТЕ. ПО. ПЪТИШАТА.... БЛАСНАЛИТЕ СЕ. В. ДЬРВО..... СТЪЛБ.... ИЗГОРЕЛИТЕ. В. КОЛА.......... СЕ. БРОЯХА. .... НА. ПРЪСТИ..... И. ЖИВОТА. НИ. БЕШЕ. ПРЕКРАСЕН...А. СЕГА. КАКВО. Е..... ВОИНА. ЛИ. Е.???? ВСЕКИ. ДЕН. МЪРТВИ.....ЧЕ.И.ПО.НЯКОЛКО. НА. ДЕН........ ТАКА LI. E.??????????????????????
    МНОГО. .КАТАСТРОФИТЕ. СТАВАТ. И. ОТ. ТЕЖНИЧЕСКА. ГРЕШКА. НА.. АВТОМОБИЛА...... КОНСТРУКТИВНО. НРИСДЪЖАН...........
  • 56 КАРАИТЕ. КОШНИЦИ. С. ЛЪСКАВА. ЛА.МАРИН

    3 2 Отговор
    Когато. Имаше. КОШНИЦАТА. ЛАДА....... УМРЕЛИТЕ. ПО. ПЪТИШАТА.... БЛАСНАЛИТЕ СЕ. В. ДЬРВО..... СТЪЛБ.... ИЗГОРЕЛИТЕ. В. КОЛА.......... СЕ. БРОЯХА. .... НА. ПРЪСТИ..... И. ЖИВОТА. НИ. БЕШЕ. ПРЕКРАСЕН...А. СЕГА. КАКВО. Е...........
    . ВОИНА. ЛИ. Е.???? ВСЕКИ. ДЕН. МЪРТВИ.....ЧЕ.И.ПО.НЯКОЛКО. НА. ДЕН........ ТАКА LI. E.??????????????????????
    МНОГО. .КАТАСТРОФИТЕ. СТАВАТ. И. ОТ. ТЕЖНИЧЕСКА. ГРЕШКА. НА.. АВТОМОБИЛА...... КОНСТРУКТИВНО. НРИСДЪЖАН...........

    Коментиран от #64

  • 57 FMC

    1 0 Отговор
    Нещо сте объркали мощността на моторите.
  • 58 Божидар

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "111":

    Родителите ми имаха възможността да работят зад граница...
    ЛАДА-1600 бе върха в онези години...
  • 59 БАРО

    6 3 Отговор
    Малолетните да си траят защото не сте виждали Audi Volkswagen Opel Рено Peugeot от 77 година изброените са адски по-грозни от тая Лада
  • 60 БАРО

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "стоян георгиев":

    Не дрънкай глупости Защото си много тъп и нищо не разбираш

    Коментиран от #77

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 наблюдаващотдалеч

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "Баш майстора":

    Само да ти обясня, че моторите с верига на нормалните коли, не се сменя. А 100 000 км, са си 60 000 мили и такива коли не се смятат за много карани. На р00ските коли ангренажните ремъци се сменяха на 60 00км, а на нормалните коли, на 100 000 МИЛИ.

    Коментиран от #65

  • 63 Гадина

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "риформаторски блок":

    Момче неграмотно, ако един ден осъзнаеш колко си тъп ще се самоубиеш и изчезнеш безследно :)
  • 64 Гад

    1 1 Отговор

    До коментар #56 от "КАРАИТЕ. КОШНИЦИ. С. ЛЪСКАВА. ЛА.МАРИН":

    Слушай бе тъпак, Гугъл още не са го спрели, нац. статистически институт още го има. Там има и данни за загиналите при катастрофи по години. Та не е зле да се поограмотиш колко народ е измрял в тия руски ковчези. Ще ти помогна малко. При 10-15 пъти по малко коли повече умрели. Сега вдяваш ли?

    Коментиран от #76

  • 65 БАРО

    4 1 Отговор

    До коментар #62 от "наблюдаващотдалеч":

    А пък аз само да ти обясня Кои мотори на Ладите са с ремъци само едно и три на петицата и едно и три на самарата всички други са с верига бе тъпак и да ти обясня Още че и веригата се разтегля и пак се сменя и то заедно с ангренажните колела банана успокоител и ако има и хидравличен обтегач Много си тъп Саше дори и на Mercedes и BMW още не е измислено нещо което да е вечно на този свят

    Коментиран от #68

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 наблюдаващотдалеч

    0 2 Отговор

    До коментар #65 от "БАРО":

    Абе всезнайко, ти си гаражен майстор, учил се на жигули и донагласяш това което знаеш, към мерцедес. Днес споровете се решават лесно. Напиши в гугъл или ю туб, какво те интересува, и ще ти се изясни. Но това може да стане, при положение че знаеш какво е гугъл и можеш да го ползваш.
  • 69 Бутам масло!

    0 1 Отговор
    Както каза колегата 111
    Тази кола беше невероятна!
    Най вече за парите си.
    Карайте си боклуците по 5 Бона на 3 години и на 200000км+ виждам ги редовно по магистралите.Собствениците им се чешат и викат по майка им!Карам не по скъпа кола от тази Лада,по евтина е от колелото ми,но всичко и работи,дълга е 4790мм.
    Сменям само масла и филтри пълни километража.Уважавайте нещо което се кара повече от 25 години по пътищата,щото много авери смениха по няколко за по много пари,а аз и много други,си караме вечните кочинки и ви четене коментарите и ви се чудиме.С кой акъл си избирате колите,стоя дето е долу или стоя на комшията!
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Бай Тошо

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "111":

    Хахах кожа вика. Балатума не е кожа.
  • 73 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #52 от "стоян георгиев":

    Не си бил роден или си бил много малък, не си виждал Лада когато беше нова,а сега малко пораснал правиш жалък опит за ирония без да познаваш колата.

    Коментиран от #78

  • 74 Кракра

    0 1 Отговор
    И като си помисля само, че това беше най-желаната кола по време на соца... Недодялано копие на Фиат 124 от началото на 60-те...
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Алфа Ромео

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "Гад":

    Чувал съм за такава статистика дали е вярна, може и да е, истина е че колите бяха с много ниско ниво на безопастност, да не говорим че никой почти не слагаше колани а и те бяха една порнография, не бяха инерционни.
  • 77 стоян георгиев

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "БАРО":

    имал съм поне 4 ри лади.имахме първо 1200 известната жигула ,после една 2007 после самара ,а накрая и нива.тия дараци ги съм карал та карал.тва не е кола ,а тапицирана каруца.и не се е променило нищо до нивата от 2014 нито като качество нито като динамика нито като грижа за пътниците.дараци капещи масло ,дето са много ама много зле във всяко едно отоношение.та явно не аз а ти нищо не разбираш!
  • 78 стоян георгиев

    3 1 Отговор

    До коментар #73 от "гост":

    сега съм на 48 .не знам дали съм малък.а си бях роден и съм се учил на лада.културния ми шок беше като от лада се качих на кола.като се качих първия път на една 190 ка и се чудех на кои свят съм,след ладата.
  • 79 стоян георгиев

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "КАРАИТЕ. КОШНИЦИ. С. ЛЪСКАВА. ЛА.МАРИН":

    през 1980 година умрелите по пътищата бяха повече от сега въпреки че имше в пъти по-малко автомобили и хората почти не ползваха автотранспорт за разлика от сега ,та не лъжи другарю .

    Коментиран от #80

  • 80 Демократизиран

    1 1 Отговор

    До коментар #79 от "стоян георгиев":

    Този който лъже, си ти. Всеки може да вземе тази информация без проблеми!
    Факт е че сега ежедневно биват убити хора по разбитите пътища на България. От 1989г. до сега, над 90% от пътищата ни, никога не са биле ремонтирани.
    В сравнение със сега, пътните злополуки по времето на социализма, бяха в МНОГО ПЪТИ ПО-МАЛКО!!!
    Това са факти, а не плод на скопен мозък като твоя!

    Коментиран от #81

  • 81 Гад

    1 1 Отговор

    До коментар #80 от "Демократизиран":

    Чети бе Демократизиран Тъпак. Ето ти данни по години за загиналите и ранените от страницата на КАТ. Не можете да четете, не можете да търсите данни, само може да пишете простотии.
    https://www.mvr.bg/docs/librariesprovider71/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0-2017/ubitiiranenizaperioda1951do2017.xls?sfvrsn=6d006efe_2

    Коментиран от #82

  • 82 Ивайло

    1 1 Отговор

    До коментар #81 от "Гад":

    До Гад №81
    Не съм "ДЕМОКРАТИЧЕН", но се опитах да вляза в този сайт, който ти препоръча. Опитах на няколко пъти, но без всякакв успех. Предполагам с този сайт, нещо не е наред.
    Баща ми работеше в МВР по времето на социализм и е много добре запознат с тези неща. Каза ми че това което"ДЕМОКРАТИЧЕН" е написал е точната истина и изобщо няма място за сравнение.
    Излиза че твоите данни, изобщо не са верни.

    Коментиран от #84

  • 83 Гад

    1 0 Отговор
    Момче младо, дал съм ти ДИРЕКТЕН ЛИНК към Ексел файл от сайта на МВР. Къде искаш да ВЛИЗАШ акъла ми не го побира. Баща ти какъв беше у милицията, фатмак? И ти не си по умен!
  • 84 стоян георгиев

    1 0 Отговор

    До коментар #82 от "Ивайло":

    баща ти те е излъгал мои човек.през соца мря народа от автокатастрофи много повече от сега.ти лада или зил карал ли си?може да пробваш някои ден ако има от къде да си набавиш.да видиш как се кара каруца с двигател.да видиш спирачен път да видиш как се завива в тия таралясници,как се влиза в завои и т.н.,а тва аербег или система за сигурност в руска кола бе като бялата лястовица.да не говорим за тва че никои не ползваше колан,а пътищата бяха тесни и криви.та тва е положението и не вярваи на баща ти,а напиши загинали по пътищата ,статистика по години и ще ти излязат данни колкото искаш включително и от мвр.реално сега загиват на половина от тогава, а се кара в пъти повече.
  • 85 Пако

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "111":

    Нямаше как за 100хиляди километра да не смениш я разпределителен вал, я оптегач. Карал съм две, трагедия...
  • 86 Гад

    0 0 Отговор
    Ладите имаха на веригата обтегач и успокоител. Таман около 100х.км. чупеха успокоителя
  • 87 Гад

    0 0 Отговор
    Всъщност греша, точно обтегача чупеха.
  • 88 Гад

    0 0 Отговор
    Всъщност греша, точно обтегача чупеха.
  • 89 Генчо

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Чарлс Дарвин":

    Жените. Рускините Само за разврат! Да не ти влиза в къщата! От опит говоря.