7 Октомври, 2019 11:49 24 737 19

Нов миниван за под 18 000 лв.

  • general motors-
  • saic motor-
  • wuling hong guang plus
Нов миниван за под 18 000 лв. - 1

Съвместното предприятие на американския гигант General Motors и китайската компания SAIC Motor представи нискобюджетен миниван, предназначен за осем души. Иновацията се нарича Wuling Hong Guang Plus и към момента е предназначена за местния пазар. Цената ѝ е 70 000 юана, което се равнява на малко под 9 000 евро.

Нов миниван за под 18 000 лв.

Дължината на минивана е 4 720 мм, широчината му е 1 840 мм, а височината - 1 810 мм. Междуосието е 2 905 мм. В зависимост от конфигурацията на втори ред, седалките могат да са седем или осем. Базовата версия обаче е доста "постна". Екстрите са само радио и климатик. Съвременни системи за безопасност не се предлагат.

Нов миниван за под 18 000 лв.

Базата, на която е построен евтиният миниван също е архаична - цял заден мост, ресорно окачване и задно предаване. Силовият агрегат е само един - бензинов, с работен обем 1.5 литра, с турбокомпресор и с мощност 147 конски сили. Двигателят се съчетава с шестстепенна механична скоростна кутия.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 36 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    91 6 Отговор
    А у нас кога толкова евтини нови коли?

    Коментиран от #2, #4, #5

  • 2 сектант

    45 13 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    ама като представят евтина кола ще казваш "е*** боклука" никога няма да си го купя...
  • 3 Веселин

    60 5 Отговор
    В мутренската ни държава нямат сметка от нищо евтино , от евтината стока се събират малко пари от ДДС.
  • 4 пейо

    52 1 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Няма как да е евтино при нас. Това като му сложиш акциз, ддс и другите такси и ще стане 25к и нагоре
  • 5 Коментар

    19 6 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Няма как да има при нас с акциз, ДДС и куп други безмислени такси!
    А ако се произвежда в България или където и да било в Европа, няма как да се задържи такава цена заради по високите заплати, съответно и по-висока цена на части и производство
  • 6 ДОКО

    61 2 Отговор
    ИДЕАЛНА КОЛА ЗА ТРАНСПОРТ НА ДЕПУТАТИ..

    Коментиран от #7

  • 7 Отвратен

    29 1 Отговор

    До коментар #6 от "ДОКО":

    Става,ама ауспуха трябва да бъде вързан към купето!Така може и да почнат да мислят за държавата си.....
  • 8 гост

    28 2 Отговор
    Публикувано във фикти: Базата, на която е построен евтиният миниван също е архаична - цял заден мост, ресорно окачване и задно предаване. ---- Архаично било хаха. Автора май не знае какво е устройството на съвременните бусове
  • 9 onq s konq

    12 4 Отговор
    Иии тва има тиливизур кат тислата на Ристе
  • 10 6549

    51 2 Отговор
    Смешното е, че за такива нафталини като мен, това "само климатик и радио", "цял заден мост" и "задно предаване" направо ме карат да наостря уши и очи. Още повече, че като гледам на снимките джамовете и огледалата са ел. С други думи, какво повече искате, бре серсеми? Е, ресорното окачване ми идва малко в повече, ама като човек отраснал, возейки на Москвич (12-ак!), то едва ли би ме накарало да си разплета чорапите от мъка.
  • 11 gvdff

    9 8 Отговор
    Това няма как да бъде продавано в европа поради това, че няма да срещне изискванията на съюза. Няма системи за безопастност, няма да мине нито един тест за стабилност, няма как и да се представи добре и на краш тест. Вероятно няма да срещне емисийте на изгорели газове. За да го направят да се продава в веропа, то трябва да вложат още средства, а цената може и двойна да стане. После се пита дали европееца има нужда от такова, а не от Sport "Utility Vehicle".
  • 12 Телевизора на Елвис

    9 7 Отговор
    Истината е, че сега им се назландисваме на такива кокошарници, ама като се заформи поредната икономическа криза, дето се гласи да "чукне" всеки момент хората ще започнат да си затварят очите и да пазаруват такива кокошарници с радостно кудкудякане.
  • 13 мани мани

    9 4 Отговор
    това няма как да дойде в европата, защото всички ще почнат да купуват китайските коли, а кой ще купува немските кошове? ами френските, италианските, английските, испански, шведски... то затова и измислят все еко норми и уж защити разни да имат... не че европейските покриват тия норми... все лъжат, но номера е да се възпират китайчулята... инак кола за 8-9000 евро всеки иска :) кой ще им ги купува ония за над 20 бона е евро? никой! не че са лоши китайските, супер са си, а и дори всичко по тях е оригиналдъ :) а на немските кое им е немското? само двигателите те си ги правят, другото сбирщайн из света им ги правят всичките останали неща...

    Коментиран от #14

  • 14 Госта

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "мани мани":

    Ми купи си Great Wall и си джиткай бе отворен,не карай европейските “талиги”

    Коментиран от #16

  • 15 Един

    2 0 Отговор
    Радо, 70000 юана за колата в Китай! А като дойде при нас ще бъде "потребителска" цена 30000 лева! Така че : що я написа тази статия!?
  • 16 мани мани

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Госта":

    Ам не мога да си позволя да карам и китайска бракма понеже бачкам за тоя дето духа... Инак ги харесвам великата стена... В пъти е по-добре отколкото немските кошове... Ония поне са си оригиналдъ, а дойчето нищо тяхно няма освен двигателите... Карам си спортния форд и тъй :) за немски таралясници не ща и да чувам... Карайте си ги към монтьорите
  • 17 Ivan S

    1 1 Отговор
    За доставки е идеален!
  • 18 БАРС

    0 0 Отговор
    Супер е важното е да издържи поне 10 години а после друга а тая на вторични
  • 19 Прекалено късо име

    0 0 Отговор
    Миниван с напречен, бензинов двигател 1.5, задно предаване с кардан, цял заден мост и ресори са стандарт в Азия и Африка. В Европа и Бг са напълно непознати и непрактични, но те си имат своята ниша.