Last news in Fakti

7 Октомври, 2019 12:28 24 110 48

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

  • bmw-
  • 5er-
  • m5-
  • e60-
  • обява-
  • продажба

Германска автокъща продава една от колите, използвани за рекламните фотосесии на BMW M5 E60 през 2005 г. Седанът е изминал само 16 000 км и по неофициална информация от тогава насам е бил собственост на самата компания.

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

Миналото на фотомодел издават старите регистрационни номера на M-петицата. Табелата M: JE 4267 може да се види на колата в почти всички промоционални материали, съпроводили дебюта на модела преди 14 години.

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

Както може да се предположи, колата има изрядно попълнена сервизна история и се намира в безупречно състояние. Оборудвана е с чудовищния 5.0-литров 10-цилиндров S85B50 с мощност 507 к.с. и седемстепенна трансмисия SMG.

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

За съжаление подобна находка няма как да бъде евтина предвид пробега, поддръжката и състоянието дори да става дума за екземпляр от първата година на производството. Баварската "манекенка" струва €58 900.

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км

Продава се рекламно BMW M5 Е60 на 16 хил. км


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 27 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 е60

    65 78 Отговор
    тия коли са много здрави и това даже е ниска цена за 10 в образен

    Коментиран от #4

  • 2 em4o

    44 23 Отговор
    то чека и свети от сега а съм фен на марката

    Коментиран от #9, #10, #41

  • 3 е60

    54 61 Отговор
    как веднага ми нацъкаха минусите утайките с еднодневките

    Коментиран от #23

  • 4 БмВ

    47 22 Отговор

    До коментар #1 от "е60":

    Е39-ката е здрава. Тази цена е висока според мен, за 70000€ може да си вземеш най новата М5 на същите километри

    Коментиран от #5, #7, #8

  • 5 е60

    17 45 Отговор

    До коментар #4 от "БмВ":

    айде бе :) аз пък ти казвам, че имам е60 внесено от германия навремето 2009та година на 22000 км сега е на 160 000 някъде 520 дизел с чип. До момента сервизни дейности:
    -акумулатор.
    -електронен компонент един забравих как се казваше, но в бмв ми взеха 1400 лева за цялата смяна.
    -фар, защото един тъпанар го чукна.

    нещо да ми кажеш?

    Коментиран от #14, #31, #38

  • 6 ем4о

    14 7 Отговор
    да не се надуват тея от ауто хаус лукс не на нас тея
  • 7 е60

    6 27 Отговор

    До коментар #4 от "БмВ":

    да добавя само електронния модул се прецака чак сега преди няколко месеца. колата е била гаражна до 100 000 някъде след това е навън седяла само.. ръчни скорости 2007 година. не е цедена нито пуши а ауспуха и е бял отвътре..
  • 8 е69

    9 20 Отговор

    До коментар #4 от "БмВ":

    имал съм и е39тка продадох я на 230 000 км цялата гаражна - при нея освен акумулатор и консумативи друго не е сменянео 3.0 дизел автомат комби
  • 9 Геле

    44 25 Отговор

    До коментар #2 от "em4o":

    Хаха верно и свети чека. Типично за марката. После ще се почне проблеми с електрониката, проблеми със скоростите, харчове на масла. Абе типично бмв. Честито на мазохиста

    Коментиран от #11

  • 10 Бенчо

    15 17 Отговор

    До коментар #2 от "em4o":

    Къде видя че свети чека ве да те изкецам?

    Коментиран от #12, #13

  • 11 е60

    25 16 Отговор

    До коментар #9 от "Геле":

    проблема е в теб, че не си си намерил добра кола от марката а сигурно някоя на 600 000 реални а пишело, че е на 130 000 и после като дойдат хилядите да се бръкнеш за ремонт, заплатата чао чао и после качва6 се и кара6 в мобилето на други такива като тебе за да я разкараш .. далече ли съм от истината или евтиното не излиза скъпо?

    Коментиран от #17

  • 12 ем4о

    15 0 Отговор

    До коментар #10 от "Бенчо":

    как каде ве там кадето е чека ей форумни терористи Ем4о каза тихооооо

    Коментиран от #16

  • 13 ем4о

    5 2 Отговор

    До коментар #10 от "Бенчо":

    Ще кецаш на картинки ей рибок
  • 14 Хаха

    22 7 Отговор

    До коментар #5 от "е60":

    Статията е за М5 не за нафтова печка и наистина цената много висока за 14 годишна кола та дори и колекционерска

    Коментиран от #15

  • 15 е60

    15 14 Отговор

    До коментар #14 от "Хаха":

    именно.. 1во това е в10 и най-доброто от модела, което значи, че е в пъти по-добро от 520ка и по здраво съответно. не само това.. цената е такава, защото тук има рядък в10, който бмв ще спрат да произвеждат ако не са спрели вече. купуваш история буквално
  • 16 до разбираЧА

    6 5 Отговор

    До коментар #12 от "ем4о":

    емчо нали разбираш.. като е на контакт кое свети, ба?

    Коментиран от #28

  • 17 Геле

    13 2 Отговор

    До коментар #11 от "е60":

    Да, далече си от истината. Явно нямаш представа от марката и свързаните проблеми с нея. Само гледаш картинки в нета и се радваш

    Коментиран от #29

  • 18 Хаха

    12 6 Отговор
    Статията е за М5 не за нафтова печка и наистина цената много висока за 14 годишна кола та дори и колекционерска
  • 19 до 16

    16 1 Отговор
    До 16. Само дето не е на контакт а е запалено. Виж оборотомера къде е. На 800 оборота е. Разбирачо

    Коментиран от #21, #24, #42

  • 20 Момичето с БМВ-то

    9 37 Отговор
    Само можете да си мечтаете за този звяр! Аз имам Е36 с ванос мотор може да е на 20г. ама по магистралата реват от него,нема настигане защото зад кормилното ми устройство е много добро! Не е важно само каква е колата а можеш ли да я караш!

    Коментиран от #22, #39

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Горивен

    14 4 Отговор

    До коментар #20 от "Момичето с БМВ-то":

    Хубаво е да си мечтаеш и да вярваш

    Коментиран от #25

  • 23 Горивен

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "е60":

    Еднодневката с 2-ка дизел, халлааххлалаала
  • 24 Да да

    14 3 Отговор

    До коментар #19 от "до 16":

    Като залепиш, черното тиксо отгоре, няма да ти свети чека, гаранция ти давам.
  • 25 Момичето с БМВ-то

    6 15 Отговор

    До коментар #22 от "Горивен":

    Не си мечтая а е така! Ела в Благоевград и ще се убедиш сам.

    Коментиран от #30, #48

  • 26 111

    29 4 Отговор
    Такава кола всички коментиращи тук не са и помирисвали, без да се броят разни чипосани 530д. Това е суперкар в цивилни дрехи където една гума и един преден диск струват колкото половин 530д...
  • 27 Големия хур

    11 3 Отговор
    Абе разбирачи,свети ви чека в вашите глави,не виждате ли че е лампата на бензина,кой ще остави там да има нещо не наред с колата.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Горивен

    10 3 Отговор

    До коментар #25 от "Момичето с БМВ-то":

    Госпожице, верно че мокрите гащички като видите е36, ама недей си помисли че е 911 турбо.
  • 31 е69

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "е60":

    Съжалявам, но и други хора са карали и по няколко нови коли от марката (в случая имам предвид себе си). Не опитвай да насаждаш мнението си за миродавно без доводи. Щастлив съм, че смених марката:). (не карам никого да го прави, всеки има право на избор).
  • 32 мани мани

    7 12 Отговор
    то по принцип такива коли, които са седяли по шоуруми демек за изложение са били, то са евтини :) те са си нови, но после ги продават много евтино... никой не ги иска :) всеки нормално трезво мислещ няма да закупи такава "нова" кола! все едно от махлата ви да ви минат жената и вие да се ожените после за нея хахахахаха
    инак бмв си е доказано диагноза :) всеки иска да кара бмв, но е голямо даване на пари за ремонти :) с магарцедесите е същата работа :) немските не са читави! просто са набедени за много хубави :) добре че има немски коли, та автомонтьорите да не са безработни :) все нещо им се разваля! инак добре звучат като марки:) бе ем ве :) мерсидис, мерцедес ала бала звучно е :) желани са... незнайно от мен защо :) все им се чудя :) всичките са еднакви - еднакви бемвета, еднакви мерджани... може би тия с двето врати са леко по-различни и красиви, останали стават за кокошкарници :)
  • 33 Пилот на самолет

    6 1 Отговор
    С едни нови биелни лагери и като нова :D
  • 34 БАТКО

    0 0 Отговор
    ЧУДЯ СЕ,И СЕ МАЯ!!! КАК НЕ СЕ ''ИЗАКАХТЕ'' В ГОРУБЛЯНЕ.......
  • 35 F 11

    8 1 Отговор
    Ванеса постоянно за ремонт, скорости също! Харчи над 25/100!
    Давай газ яко и доливай масло 500/1000!
    Едвам се отървах от този боклук
  • 36 M5 E60 V10 S85B50

    7 5 Отговор
    Това е най-доброто попадение на БМВ.Една легендарна кола която не може да се дублира с никоя друга.Според мен цената за запазен екземпляр като този е ниска.Всеки който се е насочил към М5 не търси икономия и със сигурност не го плашат проблемите които колата създава.Все пак към днешна дата адекватните модели започват от 40 000лв=
  • 37 анонимен

    10 1 Отговор
    Давам 5800 лв и Москвича от гаража плюс три кила ракия и малко пръжки за туй BMW! Нито лев повече! !!!
  • 38 ЕТОРЕ

    7 2 Отговор

    До коментар #5 от "е60":

    Е60 твоето 520d със сигурност е по-здраво от тая М5-ца. Е60 е много здрав и сполучлив модел като цяло, но М5 от тая генерация не е
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Гьобелс

    1 0 Отговор
    Ако ми я харижат я карам, колкото и да се поврежда. После аз ще я харижа у някоя морга и те това е.
  • 41 Николай

    0 3 Отговор

    До коментар #2 от "em4o":

    Чека свети щото е на контакт, а мотора не работи.

    Коментиран от #44

  • 42 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "до 16":

    Да бе верно че бачка мотора. Може заради отворените врати да е.

    Коментиран от #43

  • 43 Хикимян

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Николай":

    Хахахахахаха
  • 44 ем4о

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Николай":

    САМО ПОСЛЕДНО да Кажа че повечето са много зле колата не работела лампата на бензина светела по добре си трайте че сте много зле а такива коли сте гледали на картинки само карайте си дизелите и тихооооооооо смехоранчовци ЕМ4О казаааа
  • 45 Телевизора на Елвис

    5 1 Отговор
    Абе грам не харесвам беенвета, ама тази като излезе беше късане на шаблона отвсякъде. Ясно е, че е скъпа играчка, ясно е, че е скъпа за "чуване"и капризна, ама си е готина.
  • 46 Ввв

    4 0 Отговор
    Малиии,е с това да изфорсираш пред джендърите ще се поболеят
  • 47 Информиран

    7 0 Отговор
    На тази кола на 70000км се сменят разпределителни валове задължително.Диференциала не е от най-здравите и ако се правят изпълнения се чупи не много трудно.
    Колата е страхотна но не е за всеки.
  • 48 Кольо

    4 2 Отговор

    До коментар #25 от "Момичето с БМВ-то":

    Ще дойда с c32 amg и ше видим кой реве, защото такива тройки като твоята ги ям на закуска , а и нашата магистрала не позволява да се движиш с повече от 200-220 пътя те изхвърля , така че си карай трошката и я бутай зимата