Подразделението на Mercedes-Benz, носещо обозначението AMG постепенно започва да се превръща в отделен автомобилен производител. От ателието заявиха, че съвсем скоро ще представят цели осем нови автомобила. Идеята е до 2017 година AMG да произвежда по 30 000 автомобила годишно.
Първи в списъка с иновации от AMG ще стане хот-хечбека A 45 AMG, който ще направи своя официален дебют през септември в рамките на автомобилното изложение в Париж. Най-интересна от всички известни предстоящи премиери на AMG обаче е спортния модел SLC AMG.
Той се явява по-млад брат на суперкара SLS AMG и по непотвърдена информация ще е по-лек от 1 500 килограма. За целта шасито му ще е изработено от свръхлека алуминиева сплав. Идеята на този автомобил е да е по-лек и респективно по-динамичен от Porsche 911.
Главният конкурент на бъдещия SLC AMG ще стане именно Porsche 911 Turbo S, което тежи 1 600 килограма. Спекулира се, че SLC AMG ще бъде оборудван с V-образен осемцилиндров турбо мотор, който ще притежава мощност от 550 коня и 700 Нм въртящ момент.
Преди време папараци успяха да заснемат прототип облечен с камуфлаж на новия Mercedes-Benz SLC AMG, не без основание наричан от мнозина "Убиецът на Porsche 911" (долната снимка).
Впоследствие се оказа обаче, че фотографиите не са на SLC AMG, а на разновидност на по-големия Mercedes-Benz SLS AMG Black Series. Така или иначе появата на SLC предстои, защото както е известно ръководството на Mercedes-Benz вече официално даде зелена светлина на проекта.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Valeri
10:14 17.06.2012
3 кик
10:32 17.06.2012
4 Венцислав Кацарски
10:38 17.06.2012
5 Ганьо Балкански
А от мен да знаете: Удоволствието от шофирането не зависи само от цифрите и статистиките на пистата!!!
10:55 17.06.2012
6 dani
10:58 17.06.2012
7 Tomas
11:23 17.06.2012
8 Станко
Коментиран от #12
11:29 17.06.2012
9 ВИП АМГ
Коментиран от #21
11:37 17.06.2012
10 911
11:44 17.06.2012
11 фен фен
11:46 17.06.2012
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Георги Симеонов
11:53 17.06.2012
14 go4o
Коментиран от #19
12:03 17.06.2012
15 go4o
Коментиран от #20
12:17 17.06.2012
16 Иван Димитров
12:24 17.06.2012
17 Night Rider
12:24 17.06.2012
19 слабаци
До коментар #14 от "go4o":
@14 хах като гледам това докато излезе ще минат 5 години. До тогава другите ще са светлинни години пред тоя умрял мерцедс.Коментиран от #28
12:53 17.06.2012
20 911
До коментар #15 от "go4o":
@15 Не несъм карал,911 е със средно разположен двигател,и неме интересува ти какво си карал,аз сам гледал много предавания за тази кола и много добре знам какво представлява,не идвам от луната!!!!!13:06 17.06.2012
21 520 зендер
До коментар #9 от "ВИП АМГ":
Какво ще кажеш-може ли да се мери с 911....Аз незная ,пък и немога да преценя.Да кажем че на мощност и въртящ момент са го докарали.Ма то тоз двигател като на М5, долу горе си приличат техн.характеристики...13:25 17.06.2012
22 порше
13:48 17.06.2012
23 Gt RS
13:57 17.06.2012
24 ГТр
14:02 17.06.2012
25 Иван Димитров
14:03 17.06.2012
26 нисан гтр
14:04 17.06.2012
27 гаврош
14:06 17.06.2012
28 лис
До коментар #19 от "слабаци":
умрял мерцедес ще викаш на каруцата дето те вози дядоти на село15:11 17.06.2012
29 до лист
Па умрял е. Пълна щайга, кошница и бъбреко-трошачка. Виж ако е CL е друга работа.
15:25 17.06.2012
30 маистора
15:42 17.06.2012
31 PIRANHA
17:53 17.06.2012
32 миро
17:57 17.06.2012
33 MB фен
18:15 17.06.2012
34 BMW
Коментиран от #43
19:01 17.06.2012
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 losho
19:25 17.06.2012
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 дидо
Коментиран от #44
20:40 17.06.2012
40 Ф-1хшеб
21:11 17.06.2012
41 Владимир Владимиров
21:29 17.06.2012
42 nqkoi
CL 550, 600,63,65AMG
CLS 550, 63AMG
S 550, 600, 63, 65AMG
SL 550, 600, 63, 65AMG
SLS AMG GT
vsi4ki ostanali modeli I modifikacii sa 6irpotreba za masata hora
Коментиран от #45
22:30 17.06.2012
43 ВИП АМГ
До коментар #34 от "BMW":
mnogo predi BMW23:45 17.06.2012
44 ВИП АМГ
До коментар #39 от "дидо":
pak sanuvash gluposti.23:46 17.06.2012
45 Mercedes-Benz
До коментар #42 от "nqkoi":
Научи се че не са 550 двигателите,а 500,550 е цифрата за американския пазар! Също така какво си ми изброил само скъпите модели,а разбирачо? "Това било Мерцедес",а къде забрави C и E-class,които са гръбнака на марката и които са най-добре продаваните й модели? C63 AMG или E63 AMG не са ли коли бе моето момче,или понеже си се доближавал само до тия Бенцове,които си изброил си мислиш,че само те представляват марката? И още едно уточнение,не изброявай имена и цифри на класовете,а изброявай моделните индекси,за да се разбере,за кво говориш,щото S600 дотука има 3 модела,само дето от втория (W220) не става и чеп за зеле,който е наясно с марката ще ме разбере,за какво говоря!За финал казвам,кое представлява Мерцедес-Бенц:
W100,W110,W111,W112,W113,W114/W115,W116,R107,C107,W460,W123,C123,W126/C126,W461,W124/C124,R129,W140/C140,W463,W202,W211,R230,W204,W212,W221 и още много други.
Коментиран от #46
23:48 17.06.2012
46 Пешо Дългия
До коментар #45 от "Mercedes-Benz":
Колега,не съм съгласен с теб,че Ес600,купе 220 е боклук.Мотора си е доста здрав,изключва до половината си цилиндри,ако се кара леко в ниски обороти.Естествено иска си и подобаващо обслужване,но това си е Топ клас.Коментиран от #50
00:03 18.06.2012
47 go4o
Германия
Основател Фери Порше
Директори
Известни пилоти Дан Гърни
Йо Боние
Шаси Порше
Двигател Порше
Кариера във Формула 1
Активни години 1958-1964
Състезания 31
Шампион -
Шампион при пилотите -
Победи 1
Общо точки 48
Първи позиции 1
Най-бързи обиколки -
Дебют 1958, Голяма награда на Нидерландия
Първа победа 1962, Голяма награда на Франция
Последен старт 1964, Голяма награда на Нидерландия
00:19 18.06.2012
48 go4o
00:26 18.06.2012
49 go4o
1 1954 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Франция Реймс Статистика
2 1954 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Германия Нюрбургринг Статистика
3 1954 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Швейцария Бремгартен Статистика
4 1954 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Италия Монца Статистика
5 1955 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Аржентина Буенос Айрес Статистика
6 1955 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Белгия Спа-Франкоршамп Статистика
7 1955 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Нидерландия Зандворд Статистика
8 1955 Стърлинг Мос Мерцедес К ГН Великобритания Ейнтрий Статистика
9 1955 Хуан Мануел Фанджо Мерцедес К ГН Италия Монца Статистика
10 2012 Нико Росберг Мерцедес П ГН Китай Шанхай Статистика
00:36 18.06.2012
50 Mercedes-Benz
До коментар #46 от "Пешо Дългия":
Еми "колега" притежавал ли си такава кола,че спориш? Къде включвам мотора и т.н. Мотора не прави колата,колата е сбор от много компоненти. Двигател и скорости са бетон,относно изключването на цилиндри мислиш ли че не го знам,а и отделно кво ми пука за разхода като имам пари да го купя,второ още W140 изключваше цилиндри след фейса 94-та(пак нищо ново). W220 си има кусурите и ти ако си запознат с модела ще знаеш кои са,давам жокер - електроника,AIRMATIC и т.н. А и в коментара ти ме цитираш грешно къде съм казал,че специално W220 S600 е боклук,казах че S600 има три различни купета до момента,първо и второ S600 от последните години 2004-2005-та е с оправени "бъгове",следователно става. Виж на W140 и W221 не може да им стъпи на малкия пръст по визия,надеждност и кеф от шофирането. Та това е накратко,аз говорех за масовите W220!Коментиран от #65
03:52 18.06.2012
51 дидо
Единствения му опонент е ГТ-Р ...и то когато е тунингован яко....иначе сток модела му е далеч назад от Поршето !
07:33 18.06.2012
52 ферари
Коментиран от #54
09:00 18.06.2012
53 радо
много съм доволен засега, прекрасна возия.
Коментиран от #59
09:05 18.06.2012
54 Еюб Еюб
До коментар #52 от "ферари":
Порше е в собственост на VW.Коментиран от #55
09:12 18.06.2012
55 ферари
До коментар #54 от "Еюб Еюб":
хахахаха не всички сте прости09:16 18.06.2012
56 nqkoi
pod kapaka stoi 5,5 litrov motor 5461 см3
stava duma ot 2006g.
09:21 18.06.2012
57 щъркел
09:29 18.06.2012
58 AMG
Коментиран от #60
09:44 18.06.2012
59 голфа
До коментар #53 от "радо":
шапка ти свалям бате жив и здрав с новата кола09:46 18.06.2012
60 Mercedes-Benz
До коментар #58 от "AMG":
"Разбирач" до миналата година 500 мотора (който си е 5.5,но съм направил забележката по-долу,защото в Европа се води 500,и така е правилно да се пише в моделната гама) беше атмосферен 388 коня! С фейсовете на повечето модели и заради "еко" тъпотиите им разместиха местата и стана следното:450 двигателя (който е 4.7) замести в моделната гама "500" като му добавиха два турбо компресора,а атмосферния 500 стана "AMG" също с два турбо компресора и замести атмосферния 6.3 (който е 6.2). А това,че са с различни характеристики не ги прави различни двигатели,блока и главата са абсолютно еднакви,разликата е в компресията на самия мотор,налягане на турбините,изпускателна система и т.н.
Коментиран от #63
10:06 18.06.2012
61 VVV
Коментиран от #64
10:21 18.06.2012
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 AMG
До коментар #60 от "Mercedes-Benz":
Първо не съм отговарял на твоя пост Второ всичко казано от мен е напълно вярно Чети малко по внимателно Различни характеристики не значи различни блокове глави и т.н.10:54 18.06.2012
64 Батко
До коментар #61 от "VVV":
Няма ли да се научите де пишете на Български.12:38 18.06.2012
65 ВИП АМГ
До коментар #50 от "Mercedes-Benz":
kolega W220 ima svoite problemi no ne zabraviai che si ostava S klasa.W140 niama koi da ia bie po nadejdnost.vsichki novi avtomobili se bagvat poveche ot starite.pozdravi.Коментиран от #66
21:49 20.06.2012
66 до ВИП АМГ
До коментар #65 от "ВИП АМГ":
Абе, като почнете с тези недоказани патетични изказвания сте траги- комични. Кога мерцедес са били надеждни коли!?!?! Я покажи някоя състоятелна статистика в която да го има това чудо. Самите немци поставят мерцедес след всички японски марки, и някой други, а вие тука сте тръгнали да си разказвате приказки за величието на г-жа Мерцедес.14:05 25.06.2012