Новини

Автомобилът на старо: Малко Audi за малко пари

Публикувана: 12 Октомври, 2019 10:30
21 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4828
Автомобилът на старо: Малко Audi за малко пари
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 25 гласа.

Audi е марка, която се радва на особена почит на родните пазари за употребявани автомобили. В повечето случаи обаче, нашенецът търси голяма кола с четири кръга на решетката, която да показва престиж и благополучие.

По-новите екземпляри от марката, естествено са доста скъпи, но сега, акцентът ни пада върху един по-стар модел, който обаче се произвежда след 2000 година. Става дума за субкомпактното Audi A2, което е доста по-различно от повечето модели на марката.

Автомобилът на старо: Малко Audi за малко пари

Именно поради тази причина представлява интересно предложение за онези, които търсят по-авангардно возило - такова, извън масовката. Моделът се произвежда от 1999 до 2005 година и както вече споменахме, е един от най-нетипичните и странни модели на Audi.

Автомобилът на старо: Малко Audi за малко пари

Колата обаче има своите фенове, които търсят комбинация от Audi имидж с висока ефективност и малки размери. Бензиновите двигатели на модела са четирицилиндрови, но турбодизеловите опции с 1.2 и 1.4 литра работен обем имат само 3 цилиндъра.

В зависимост от годината на производство и конкретния двигател, мощността варира от 60 до 90 к.с., а турбокомпресорът осигурява приятна тяга при ускорение и доускорение. Какви екземпляри са налични на нашия пазар, можете да разгледате ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 25 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Фен
1 Отговор
Алоо, "обективната" медия, що сте спрели коментарите под набеждаването за Чобанов!?

Оценка:
-5 +16

Телефончету
2 Отговор
Доста си я бива тази кола, но нямам книжка, жалко...!

Оценка:
-17 +9

Не ви препоръчвам
3 Отговор
Имах такова Ауди 1.4 бензин 75к.с.Нямаше никаква динамика и харчеше над 10 в града,а лятото с пуснат климатик трябваше да се потегля на високи обороти иначе угасваше.Двигателя е с 2 ангренажни ремъка и водната помпа е зацепена в единия.Смяната е трудна и най добре да е с оригинален комплект чиято цена е около 900лева.Единствения плюс на тази кола е вътрешното пространство което за този клас е доста голямо,иначе материалите в интериора са евтини на вид и качеството им не е типичното за марката.Моята препоръка е Хонда Джаз,като добра алтернатива.Много по здрава,икономична и евтина за поддръжка е.

Коментиран от #7, #11, #18, #19


Оценка:
-16 +60

Ганя много обича да се изфука
4 Отговор
Ще даде и последните си кинти за това.

Оценка:
-8 +5

Гост
5 Отговор
Имам 1.4тди най-добрата кола която съм купувал. Има окачване на танк след като жена ми я кара а вече 3 г несам сменял нищо гори 3.5 на 100 и върви доста прилично отделно колата е изцяло алуминий и забравяш за ражди вовеки

Коментиран от #9


Оценка:
-26 +14

въй
6 Отговор
Ауди 1,4 TDI-някой беше написал ТУРБОДИЗЕЛ ИНЖЕКЦИОН. Схванах се!

Оценка:
-4 +3

Random
7 Отговор

До коментар #3 от "Не ви препоръчвам":


Що пишеш глупости? Как ще ти харчи 10 на сто в града бе? 1.4! Ти на всеки светофар трябва да си потеглял с мръсна газ. Колата си е много хубава, икономична и здрава, ама бай ти ганя все не му харесва нещо

Коментиран от #16


Оценка:
-29 +14

Айде у лево
8 Отговор
Ти имал ли си за да знаеш колко харчи?За мен тази кола беше просто една от многото защото ги сменям почти ежегодно и имам много бази за сравнение,а ако този модел беше успешен нямаше да спрат да го произвеждат.

Оценка:
-11 +20

Ъъъъ?!
9 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


Стига се излагайте с тези разходи под 5 - 5.5 /100 ! Има ги само в драсканиците на дилърите,но реалността е друга

Коментиран от #12, #20


Оценка:
-11 +13

10
Този коментар е премахнат от модератор
Audi A2 14i
11 Отговор

До коментар #3 от "Не ви препоръчвам":


Карам 1.4i от три години 2005 год.произведена.За тези три години съм сменял само масло и маслен филтър.Извънградско харчи 5-5.5л.Скоро смених и ангренажния ремък с всичките други части за 500 лв.Който казва,че колата не я бива ,ще му кажа,че от коли не разбира.Не бих сменил колата си за друга.

Оценка:
-8 +10

Само питам
12 Отговор

До коментар #9 от "Ъъъъ?!":


Колко искаш да гори кола с двигател три цилиндъра?Разбира се ,че ще гори 3-4л на 100км.Големи разбирачи се извъдихте.

Коментиран от #13


Оценка:
-10 +9

Алфа Ромео
13 Отговор

До коментар #12 от "Само питам":


Един приятел караше служебна Фабия с три цилиндъра, каза че думкала 8.5-9 градско, иначе беше готина количка.

Оценка:
-6 +12

Ввв
14 Отговор
Трябва да си много спрял и неадвкватен да караш това!!!

Коментиран от #15


Оценка:
-6 +16

АLFA Q 4
15 Отговор

До коментар #14 от "Ввв":


АБЕ ТАЯ ГРОЗОТИЯ. НЕСТАВА ЗА НИЩО
НИТО ВЪРВИ
НИТО Е ЗДРАВО.
А НА ГРОЗИЛЪК, И МУЛТИПЛАТА, Е БЕЗМЪЛВНА

Оценка:
-5 +13

гощо
16 Отговор

До коментар #7 от "Random":


Имал съм едновремено кола 1,4 90к.с. и 2,4 170к.с. И двете харчеха еднакво в града а извън града 1,4 харчеше повече! Така,че малкият мотор е дърво и не става! Харчи и не върви! Говоря за бензинови такива!

Оценка:
-4 +11

123
17 Отговор
Шкода Фабия е по-добрия избор.

Оценка:
-2 +4

Луд
18 Отговор

До коментар #3 от "Не ви препоръчвам":


Как евтини материали.Няма кола с по-луксозен интериор в този клас.

Оценка:
-2 +2

gvdff
19 Отговор

До коментар #3 от "Не ви препоръчвам":


джаза е удивително скучен и грозноват. Ама може да ми събере цялото колело в багажника при спуснати седалки, да харчи малко и в града и извън него. Здравичка е и по-скоро е евтина за ремонт, не само обслужване. Предаде ли се някой сензор, лошо, ама стискаш палци.

Оценка:
-0 +2

Random
20 Отговор

До коментар #9 от "Ъъъъ?!":


Туран 1.9 105 извънградско - 120 магистрала, 90-100 междуградски/междуселски + изпържване до 180 на една права - 5/100. Съвсем нормално е А2-ката да харчи под 5.

Оценка:
-2 +2

Хохо
21 Отговор
Ауди, ама това е много грозно.

Оценка:
-2 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Левон Хампарцумян
Главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк Левон Хампарцумян с коментар за българската икономика
Еврозоната не е цветя и рози, но е печат за качество на икономиката."

Още бисери