Новини

Nissan показа първото си електрическо SUV

Публикувана: 23 Октомври, 2019 10:44
52 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4036
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 15 гласа.

Първият електрически кросоувър на Nissan ще носи името Ariya. Прототип на новия модел е гвоздеят в програмата на японската компания за автосалона в Токио, който отваря врати за посетители утре.

Ariya е построена на модулната платформа CMF-EV, архитектурата на силовата установка е заимствана от Leaf, а каросерията е създадена по мотиви от концептуалните IMx и IMq. За разлика от тях обаче новият електромобил има по-традиционен дизайн на предницата, класически врати с дръжки и странични огледала.

Размерите на Ariya са съпоставими с габаритите на X-Trail. Кросоувърът е снабден с два електромотора за всяка от осите, ускорява от 0 до 100 за по-малко от пет секунди и може да измине до 483 км с едно зареждане.

От Nissan са отделили специално внимание на интериора, който няма много общо със сегашните модели на марката. На арматурното табло има два 12-инчови дисплея, плоският под създава повече простор, а материалите изглеждат по-качествено.

Сред особеностите на концепта си струва да се отбележат възможността за бързо зареждане на батерията и технологията за обновяване на софтуера през интернет като при Tesla. Системата ProPilot 2.0 пък ще предлага не само контрол на движението в лентата, автоматично ускорение и спиране, а и автономно управление по пътища с добра маркировка без участието на водача.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 15 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант wannabe
1 Отговор
Космически кораб в сравнение с Дъстъра ми. Ама защо са сложили волана от грешната страна?!!

Коментиран от #6, #33


Оценка:
-1 +19

Borislav Popov
2 Отговор
Инженерите на Нисан изглежда не са чели и те коментарите на тукашната сектантня - каскетня и решили и те завалийките, електроавтомобил да произведат. Че и нагли на това отгоре, цели 480 км. може да изминава нисанчето им само с едно зареждане и това е само началото. Тукашните антиелектрици от сектата, трябва напишат едно открито писмо до ръководството на японската компания и да им разяснят някой положения относно, недостатъците на батериите и проблемите с тяхното им рециклиране ! А като им се оплачат, че с този Нисан, не можеш да изминеш 800 км. с едно зареждане и съответно не можеш да ходиш с него в бърза командировка от София за Бургас, тогава вече, японците може и съвсем да се откажат да го произвеждат. Дори могат напълно да се откажат, да развиват по нататъшното си производство на електрокари и да се ориентират само към прозводството на нафтови и бензинови калорифери. Хайде, антиелктрици, действайте и не се бавете с писмото, защото всяко едно забавяне, може да се окаже гибелно за автомобилите с ДВГ !

Коментиран от #5, #11, #14


Оценка:
-11 +18

Димов
3 Отговор
Пробегът не е лош. Но интериорът е като за сиромаси и хора без вкус. Иначе бива.

Коментиран от #48


Оценка:
-10 +5

Браво
4 Отговор
Хубава кола с добри характеристики. Сега само остава да качат производството до към 150 хил. коли на тримесечие, да направят още няколко ел. модела, да направят 10 хил. собствени зарядни станции в Европа и ще са стигнали Тесла.

Коментиран от #7, #28


Оценка:
-3 +13

Borislav Popov
5 Отговор

До коментар #2 от "Borislav Popov":


Чакайте, че забравих - Много ви моля, другари каскети да не ми игнорирате коментарите и да приемете най дейно участие в дискусията на тема - За или Против електричките ? Щото, заради това, че снощи някой от вас ме игнорираха и ме коментираха само в трето лице, цяла нощ не съм мигнал и дори съм на границта на дълбок нервен стрес ! Нидейти да правите така другари, по вечи...)

Коментиран от #16


Оценка:
-13 +5

сектант
6 Отговор

До коментар #1 от "сектант wannabe":


хубава е, да ама новия дъстър ще ги помете всичките... инжинерите на дачия само чакат да излезат всички за да ги убият с 1 куршум

Оценка:
-10 +4

Boxer 3.0
7 Отговор

До коментар #4 от "Браво":


Съгласен съм с твоят коментар. Но има и една добавка в името на концернът Нисан - рено.
Докато я има тази добавка, трябва да се има и "едно на ум" относно качеството на материалите и надеждността на системите.

Коментиран от #8


Оценка:
-5 +5

гост
8 Отговор

До коментар #7 от "Boxer 3.0":


Да , верно ! За разлика от него името на другия концерн е напълно недвусмислено !!! ВАГ-ина !!!!!! Хахахахах , даже не трябва да се обяснява какво да очакваш от него , то е ясно като бял ден !!

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +12

Boxer 3.0
9 Отговор

До коментар #8 от "гост":


А, пък щото емблемата на рено е много двусмислена ;)

Коментиран от #52


Оценка:
-4 +4

type-R
10 Отговор
Уау, тази предница е идеална за гътане на тухлени стени! Ще се справя по-добре от булдозер! Чалгарите направо ще припадат. Хахахах!

Оценка:
-2 +2

Ввв
11 Отговор

До коментар #2 от "Borislav Popov":


Споко бе джендър,ти си карай ел.вибраторите,остави истинските коли за хората :)

Коментиран от #13


Оценка:
-2 +6

гост
12 Отговор
И колко 60х.евро ще му искат? Те сега искат за обикновен дизелов х-трейл 40х.евро, какво остава за такава кола с ускорение 5сек. Повече върви да му сложат емблемата на инфинити.

Оценка:
-2 +2

13
Този коментар е премахнат от модератор
XYZ
14 Отговор

До коментар #2 от "Borislav Popov":


Борка, чудя се дали факти.бг не са те назначили на щат да ръсиш тъпни, така че другите участници във форумите да се чувстват по умни и информирани отколкото са всъщност? Или може би да предизвикваш дълги и глупави размени на реплики за да отчитате дейност пред рекламиращите в сайта? Ако ми изтриете коментара значи съм прав!!!

Коментиран от #17, #26


Оценка:
-2 +7

XYZ
15 Отговор

До коментар #13 от "Borislav Popov":


Боре, айде сега, ама честно, мъжка дума, с колко ника пишеш тук?

Оценка:
-2 +5

Майтап, майтап ама.....
16 Отговор

До коментар #5 от "Borislav Popov":


стреса яко ти личи.Я гаврътни едно малко.Ваште няма да забележат.

Оценка:
-2 +4

17
Този коментар е премахнат от модератор
18
Този коментар е премахнат от модератор
XYZ
19 Отговор

До коментар #18 от "XYZ":


*неща

Оценка:
-1 +1

Антиелектрика
20 Отговор

До коментар #17 от "Възмъжно е":


Недейте сега и вие така, че пак ще му се привидя аз. То горкото е толкова увредено, че не може да осъзнае как целия свят му се смее и болното му съзнание се успокоява, че всички подиграващи го коментари са само от мен. Живеел на 130 км от морето (не било Черно море), имал роднини в Русия, бил до планината, виси от сутрин до вечер и пише стотици коментари, като във всички задължително ползва сумата "каскет", пише "по вече" и го толерират тук. Ха познайте що е то и за какъв ненормалник става въпрос.

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +4

XYZ
21 Отговор

До коментар #20 от "Антиелектрика":


Ха ха, може да се привидиш и на “гост”

Коментиран от #23, #24


Оценка:
-2 +4

Много прозрачно
22 Отговор

До коментар #18 от "XYZ":


Противно на логиката на плиткоумниците, такова нещо прави впечатление на момента и читателите мигом си вадят изводи. Стига да имат мозък по-голям от стафида. Но, явно тук се държи само на читателите с по-малко акъл. Тъпи сензации не се харчат сред умни хора. А щом няма кой да пише умни статии просто са решили да орежат читателският кръг от куха лейка надолу.

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +2

За сметка на това пък
23 Отговор

До коментар #21 от "XYZ":


на Борислав Попов никога не му се привижда гост, въпреки че и той плюе електромобилите на всички традиционни марки, а възхвалява само Тесла. Такова припознаване никога не е ставало. Интересно защо?

Оценка:
-1 +3

Антиелектрика
24 Отговор

До коментар #21 от "XYZ":


То и на "да да", "за гъби съм", "мнение" и т.н. все аз им се привиждам, защото е един и същ и си мисли, че всички са като него с раздвоение или разтроение на личността. Особено "интелигентен" похват е да се пишат педерастии с моя ник. Това е еманация на мозъчната сингулярност.

Оценка:
-1 +5

Селянин с кололо
25 Отговор
Браво , почти 500 км. СЛед 5- години ще са по 800 км -напълно достатъчно. Димов, кво си пил, та плещиш глупости?

Оценка:
-2 +2

26
Този коментар е премахнат от модератор
27
Този коментар е премахнат от модератор
Леон
28 Отговор

До коментар #4 от "Браво":


За разлика от Теслите който искат да монополизират зареждането на електрички,то Nissan работят с различни партньори по отношение зареждане.Един от тях са холандците от EvBox който имат над 85.000 точки за зареждане в ЕС/Англия.

Оценка:
-0 +2

XYZ
29 Отговор

До коментар #26 от "Borislav Popov":


Борка, ще ти повярвам ако сам си изтриеш коментара и след това се баннеш, ама не забравяй и да баннеш и другите си никове. Можеш да почнеш от “гост”

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +3

XYZ
30 Отговор
Според модито “каскет” и “рублераст” написани от Борката по мой адрес май са комплименти и не ги трие. Борка, как да ви подаря по една ушанка от благодарност?

Коментиран от #32


Оценка:
-0 +3

Я кажи
31 Отговор

До коментар #26 от "Borislav Popov":


, как се пише спамаджий, интелектуалецо?

Коментиран от #34


Оценка:
-0 +1

ето как
32 Отговор

До коментар #30 от "XYZ":


Като отидеш да ги търсиш на прайда.

Оценка:
-0 +1

Самурай
33 Отговор

До коментар #1 от "сектант wannabe":


В Япония са с дясна дирекция, за тях волана си е на точното място. Така или иначе този модел ще е предназначен за техния пазар. То и така е по-добре, че то тук нямаме маркировка по пътищата в градовете, а какво остава за второстепенните пътища и магистралите, няма да им сработва автопилот за автономно управление.

Оценка:
-0 +0

34
Този коментар е премахнат от модератор
Съвсем не
35 Отговор

До коментар #34 от "Borislav Popov":


Оооо не не. Ти се праскаш с кози и шилета. Тук-таме спохождаш по някой нерез от свинекомплекса.

Коментиран от #39


Оценка:
-0 +1

И пак
36 Отговор

До коментар #34 от "Borislav Popov":


правописеа??? Много станаха малките правописни грешки. Май през дума, през две.

Коментиран от #38


Оценка:
-0 +1

37
Този коментар е премахнат от модератор
38
Този коментар е премахнат от модератор
39
Този коментар е премахнат от модератор
Дъ Клаш
40 Отговор
Ще...и тия като немците.Французите вече извадиха 5-6 електрички тия ще...Клоуни

Коментиран от #49


Оценка:
-3 +3

съвсем не
41 Отговор

До коментар #38 от "Borislav Popov":


Даскал съм по биология и намирам грешки на природата. Ти си извор на вдъхновение.

Коментиран от #43


Оценка:
-1 +5

тъй тъй
42 Отговор

До коментар #39 от "Borislav Popov":


Ама аз първи ти го казах.

Оценка:
-2 +3

43
Този коментар е премахнат от модератор
44
Този коментар е премахнат от модератор
45
Този коментар е премахнат от модератор
46
Този коментар е премахнат от модератор
47
Този коментар е премахнат от модератор
на димов брат му
48 Отговор

До коментар #3 от "Димов":


димов веднага си личи че интериорния дизайн ти е много слаба черта

Оценка:
-3 +1

дъ на баба ти шортите
49 Отговор

До коментар #40 от "Дъ Клаш":


не се излагай дъ клаш ли дъ кур ли си не тъ знам, когато японците и немците произвеждаха електрички франсетата все още не знаеха какво е това ел кола , когато преди доста години мицибиши i-miev се търкаляше в софия нямаше нито една електрическа френска кола даже и на конвеера сигурно

Коментиран от #50, #51


Оценка:
-4 +0

ахаха
50 Отговор

До коментар #49 от "дъ на баба ти шортите":


Виж i-miev с платформата с кои коли се прави. Пежо ион и на Ситроен. Колите са едни и същи, под различна марка.

Оценка:
-0 +5

Имаха
51 Отговор

До коментар #49 от "дъ на баба ти шортите":


Пежо имаше 106 електрик, ако си спомняте. Бяха от старата генерация със стар тип батерии, но имаха.

Оценка:
-0 +1

гост
52 Отговор

До коментар #9 от "Boxer 3.0":


А пък щото емблемата на Фолксваген не прилича на същото , ама хванала паяжини , което също много точно отразява какво да очакваш от него !!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка