Рекордните продажби на Model 3 и натрупаната печалба ще позволят на Tesla да ускори старта на серийното производство на кросоувъра Model Y. Най-малкият електромобил на компанията излезе на 11 място по продажби в Европа за септември с 19 500 бройки и уверено води в класациите за автомобили на ток.
Производството на Model Y трябваше да започне през есента на 2020 г., но от Tesla са преценили, че могат да го изтеглят още през лятото. Изпреварването на графика става възможно благодарение на по-бързото инсталиране на оборудването в Гигафабриката в Шанхай и стабилно увеличаващите се приходи.
Печалбата на Tesla за третото тримесечие на годината е достигнала $6.3 млрд. (€5.7 млрд.). Компанията отчита и сериозен напредък в процеса на избор на място за завода си в Европа, но по темата все още има информационно ембарго.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Borislav Popov
Коментиран от #6, #37
19:21 24.10.2019
3 Йозеф
Коментиран от #38, #78
19:22 24.10.2019
4 666®
19:24 24.10.2019
5 Аха
19:31 24.10.2019
6 Каскет през лятото ушанка през зимата
До коментар #2 от "Borislav Popov":
Фейк нюз, броят и бъдещи доставки като извършени през третото тримесечие за да зарибят нови шарани и да се освободят от акциите си на изгодна цена, четвъртото тримесечие ще бъде катастрофално за пирамидата на Фараон Илон.Коментиран от #8
19:39 24.10.2019
7 Borislav Popov
Коментиран от #10, #16, #39, #87
19:43 24.10.2019
8 Borislav Popov
До коментар #6 от "Каскет през лятото ушанка през зимата":
А бе, каскет, откриването на новата гига фабрика в Шанхай, също ли е фейк ? Изпрeвaрвaнeтo нa грaфикa cтaвa възмoжнo блaгoдaрeниe нa пo-бързoтo инcтaлирaнe нa oбoрудвaнeтo в Гигaфaбрикaтa в Шaнхaй и cтaбилнo увeличaвaщитe ce прихoди.19:58 24.10.2019
9 Must
20:03 24.10.2019
10 Каскет под ушанката
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Борка, ако от Тесла знаеха как яростно ги защитаваш сигурно щяха да те назначат за нощен пазач в новия завод.Коментиран от #13
20:11 24.10.2019
11 Borislav Popov
Коментиран от #12, #22
20:22 24.10.2019
12 Антиелектрика
До коментар #11 от "Borislav Popov":
Абе ти не си наясно със себе си. Хем не искаш да пишем под статии за миксери, хем пък сега искаш някой да ти се извинява за нещо! Само, че аз никога не съм твърдял, че Тесла ще фалира или че няма да пуска нови модели. Хиляди пъти твърдях, че силното ЕМП от стотици киловати не е за пренебрегване за човешкото здраве, както и че литиево-йонните батерии са леснозапалими и токсични. Бях се хванал на бас, че до края на 2019 г. модел 3 няма да падне под 8 минути на Ринга. Ето това са нещата, които съм твърдял и не ме занимавай с тъпотиите си.Коментиран от #14, #40
20:28 24.10.2019
13 Borislav Popov
До коментар #10 от "Каскет под ушанката":
Аз не я защитавам, аз просто вас, каскетите ви ашладисвам, щото сте много досадни много лъжете, а ти за "Теслата" не се кахъри и без мен има кой да я защитава и да и пази заводите.20:29 24.10.2019
14 Borislav Popov
До коментар #12 от "Антиелектрика":
Не, не, искам пред мен да се извиняваш, но поне един да беше казал, да беее, май не бях прав, дето говорех таива работи и т.н. Лично аз, когато съм изпадал в подобна ситуация никога не ме е било срам да си призная грешката, и не смятам, че това е някакво унижение за мен ! Всеки може да сгреши, но малцина са способни да си признаят грешките, за съжаление, вие антиелектриците не сте между тях.Коментиран от #21, #41
20:37 24.10.2019
15 Японеца
Коментиран от #19
20:45 24.10.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Малка грешка
Коментиран от #20
21:09 24.10.2019
18 Borislav Popov
До коментар #16 от "6626":
Не кълва аз на празна кука, бъди спокоен, последния абзац казва, че Тесла търси терен за новия завод в Европа ! Те това визирам аз, а не прихода, макар, че и прихода също е важен за компанията ! Знам какво е приход, иначе чистата печалба на "Тесла" само за третото тримесечие е 143 милиона долара, не е много но, експерДите прогнозираха загуба от 80 милиона долара. Освен това след откриването на завода в Шанхай, акциите на Тесла подскочиха с 20 процента, от $254 на $306, което никак не е малко. Аз не говоря че това е кой знае какъв голям прогрес, но все пак, излязоха на плюс, много по рано от колкото прогнозите на специалистите и за фалит никой не говори вече.Коментиран от #23
21:15 24.10.2019
19 гост
До коментар #15 от "Японеца":
Ти четеш ли или си фантазираш каквото ти изнася ?? 19 500 са САМО в Европа и САМО за септември !! Общо за тримесечието са над 90 000 броя и то 30% от тях са Модел С и Х ! Да не говорим , че и за Модел 3 средната цена е към 50 000 долара , а не 35 000 , която даже и в САЩ вече е 39 000 минимално !!21:27 24.10.2019
20 гост
До коментар #17 от "Малка грешка":
Всъщност голяма грешка , щото реално печалбата е 342 милиона при прогнози за 257 милиона ЗАГУБА !!! Тоест не са познали с над половин милиард !! А печалбата от автомобил вече отива на над 3500 долара , което е почти 10% , при положение , че стогодишните се радват на 3-4 % !!!Теѕlа ce зaвъpнa нa пaзapa c пeчaлбa зa тpeтoтo тpимeceчиe cлeд зaгyби зa пpeдxoднитe двe тpимeceчия нa 2019 гoдинa.
Aвтoмoбилният пpoизвoдитeл изнeнaдa "Уoлcтpийт" c тaĸaвa oт 342 милиoнa дoлapa пpи oчaĸвaния нa aнaлизaтopитe зa зaгyбa oт 257 милиoнa дoлapa, cъoбщaвa СNN Вuѕіnеѕѕ. Дoбpaтa нoвинa зa ĸoмпaниятa изcтpeля aĸциитe ѝ c 21%.
Коментиран от #24
21:31 24.10.2019
21 Антиелектрика
До коментар #14 от "Borislav Popov":
Ти четеш ли изобщо какво ти пиша? За какво да си признавам, като сто пъти ти написах, че аз НИКОГА не съм прогнозирал фалит на Тесла?! Явно не може да проумееш нищо от написаното!Коментиран от #25
22:10 24.10.2019
22 Каскет под ушанката
До коментар #11 от "Borislav Popov":
Ако Тесла наистина пласира обещаните 360-400 хиляди автомобила за 2019 и завърши годината на печалба официално ще напиша че прогнозите ми са били грешни. Не виждам място за извинение тъй като съм изказал честно и откровено мнение което в последствие е било опровергано от фактитеКоментиран от #27
22:22 24.10.2019
23 7964
До коментар #18 от "Borislav Popov":
Миналата година пак имаха едно тримесечие на плюс. Пак акциите им бяха по 350-360 долара. Дори покрай изцепката с продажбата на арабите май и повече бяха. И пак се говореше за завод в ЕВропа (в Германия по-точно). Демек, този филм вече са ни го прожектирали. Затова казвам, че кълвеш на празна кука. Просто много ти е ниска общата култура и затова се лъжеш на "клик бейтове".Коментиран от #26, #36
06:23 25.10.2019
24 XYZ
До коментар #20 от "гост":
Не знам откъде ги вадите тези ваши милиони и милиарди с бай Жорко Касабов, навсякъде пише Q3 net profit $143 million, вземете се консултирайте с Борката, той твърди че знае каква е разликата между revenue и profit. Aко пък успеете да разделите 143 милиона на 97000 deliveries току виж стигнете до нещо по реалистично, като например $1474 на автомобил.Коментиран от #30, #43
06:58 25.10.2019
25 Borislav Popov
До коментар #21 от "Антиелектрика":
А ти не четеш ли, че аз не визирам специално теб, а всичките тролове, които пишат тук и които през един, предсказваха фалита на Тесла. Онзи твой приятел Димов, най подробно тук ми описваше сценария за банкрутството на Тесла,а сега но няма никакъв и мълчи, кът тутка. А може и да си сменил ника от де да го знам, аз не съм екстрасенс, като вас дето, тук от разстояник познавате, кой колко ника имал и кой с какъв ник пишел. А, ти въобще, защо се обаждаш, дет не ти е работата, нали уж щеше да ме игнорираш и дори, приканваше и другите тролове да го направят, не изтрая ли ??Коментиран от #45
08:48 25.10.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Borislav Popov
До коментар #22 от "Каскет под ушанката":
А бе, аре стига и ти бе, правиш пазарлъци като в детската градина, ако Тесла това, ако Тесла онова. Козиш ми тук с някакви измислени твои прогнози и с цифри изсмукани от палеца ти. Тесла излезе с чиста печалба 143 милиона още в третото тримесечие, въпреки прогнозите на специалистите, че ще затвори годината с минус 80 -100 милиона. Акциите се вдигнаха с 20 процента, а ти пак, ама ако Тесла това, ако Тесла онова, бла, бла, бла, лаладжия.Коментиран от #28
09:23 25.10.2019
28 123
До коментар #27 от "Borislav Popov":
Като ти гледам писанията или си акционер в Тесла или си с някакво психично разстройство. Ако не си първото отиди да се прегледаш някъде. Относно пазара на електрически автомобили всичко ще стане ясно следващата година и най-късно през 2021. Само след 3 месеца влизат строгите регулации на ЕС за СО2 емисиите. След това за да ги спазят всички автомобилни производители ще пуснат доста модели на ток. Тогава вече - след средата на годината ще има някаква реална конкуренция на тесла. Освен това всички тези производители са наясно, че електрически автомобили с цена над ДВГ версиите с повече от 10-20 % са обречени на неуспех. Затова, какво ще стане с тесла ще разберем след 1-2 години. Също дълбоко се съмнявам в масовото навлизане на електрическите коли, защото и в момента няма държава в Европа няма електрическа мрежа, която да понесе електрифициране дори на 30 % от автопарка. За България това важи с още по-голяма сила. В големите градове трафовете са натоварени до максимум с това лудо строителство. Инвестицията в ЕРМ се измерва в милиарди и никой няма да я направи, защото някакви несигурни потребители на автомобили искали да си зареждат колите.Коментиран от #32, #33, #34, #35
09:37 25.10.2019
29 123
До коментар #1 от "Емил":
защо първия коментар е някво плюене по някой и няма общо с статията нещо живота ли ти е скапан кво09:37 25.10.2019
30 гост
До коментар #24 от "XYZ":
Ами не беше лошо и ти първо да прочетеш какво значи " net profit" и също така какво значи "with taxes" и " before taxes" , ама карай , това са подробности , ти си гледаш каквото ти изнася , нали ?? А пък откъде съм го взел съм показал ! Или не знаеш как да го намериш ??09:58 25.10.2019
31 12345
10:13 25.10.2019
32 гост
До коментар #28 от "123":
Сега вече на тия ли мечти легнахте дружинката , хахахха !!! Значи те стогодишните сега не могат сколаса да намерят и по 50-100 000 батерии на марка да си направят сегашните "супер електрички " на цени 100-200 000 евра , обаче видиш ли само след една година щели да намерят милиони батерии за коли по 20-30 000 евра ?? Хахаххахаххахахха !!!! Само да ти припомня , ВАГ официално обявиха , че планират 1-1,5 електрички до 2025 !!!!!! ОБЩО !!! ЗА ВСИЧКИ МАРКИ ОТ КОНЦЕРНА !!! Другите ще са в ПЪТИ по-малко !!! Че Тесла до края на ТАЗИ година ще мине милион , а до 2021 ще мине милион ГОДИШНО !!! Завода в Китай от голя поляна тръгна за 10 (десет) МЕСЕЦА !!!! На ВАГ толкова не им стигат само да изберат място !!! Искаш ли да хванем бас , че завода на Тесла в Европа ще тръгне ПРЕДИ тоя за кюмбета на ВАГ в Турция или където и да е ?? 2021 година ВСИЧКИ немски производители НАКУП няма да продадат толкова електрички , колкото Тесла , запомни го това , да не ревеш после !!Коментиран от #67
10:18 25.10.2019
33 гост
До коментар #28 от "123":
Чети сега тук и реви !!! Кога любимците ти постигнат и половината от това , тогава се обаждай !!!"Уcпяxмe дpacтичнo дa пoдoбpим тeмпoвeтe нa paбoтa и ĸaпитaлoвaтa eфeĸтивнocт нa нoвитe пpoизвoдcтвeни линии", пocoчвaт oт дpyжecтвoтo в пиcмo дo aĸциoнepитe.
"Гигaфaбpиĸaтa бeшe пocтpoeнa зa 10 мeceцa и e гoтoвa зa пpoизвoдcтвo, ĸaтo инвecтициитe в нeя ca oĸoлo 65% пo-мaлĸи oт тeзи, влoжeни в пpoизвoдcтвoтo нa Моdеl 3 в CAЩ", ce ĸaзвa oщe в нeгo.
Oт cвoя cтpaнa Илън Mъcĸ пocoчвa, чe бaзaтa в Шaнxaй щe бъдe "xpaмът зa бъдeщ pacтeж" нa ĸoмпaниятa. Cъщo тaĸa дoпълвa, чe тaм щe зaпoчнe пpoизвoдcтвoтo нa пo-eвтиния вapиaнт нa Моdеl Х ЅUV - Моdеl Y, ĸoйтo мoжe дa бъдe пpeдcтaвeн в cpeдaтa нa cлeдвaщaтa гoдинa.
10:23 25.10.2019
34 Не не
До коментар #28 от "123":
Конкуренти излизат, да. И то доста добри на конкурентни цени на Тесла, Полестар е голям конкурент. Техния проблем е друг - НЯМАТ ЗАРЯДНА МРЕЖА. И другото нещо, да ти напиша, че конкуренцията не е на Тесла, а на колите с ДВГ. Електричките, ядат от пазара на ДВГ, а не от пазара на Тесла.Коментиран от #46
10:35 25.10.2019
35 Borislav Popov
До коментар #28 от "123":
Ще бъда кратък, като ти гледам съчиненийцето, веднага ми става ясно, че не си акционер на Тесла, но, че си с психическо разстройство, това е със 100 % сигурност.Коментиран от #62
10:44 25.10.2019
36 Borislav Popov
До коментар #23 от "7964":
Ти остави, какво било миналата година бе, гледай сега какво става ! Тесла откри нов завод в Китай, акциите скочиха с 20 процента ! Освен това миналата година експертите прогнозираха, че Тесла ще затвори 2019 г. с минус 80-100 милиона долара, а те още в третото тримесечие, дръпнаха с 143 милиона долара отгоре. А ти като си Тома невярващия, продължавай все така да си мечтаеш, че Тесла ще фалира, понякога и идиотските мечти се сбъдват.10:57 25.10.2019
37 Димов
До коментар #2 от "Borislav Popov":
Брао Боре! Точно по темата. Много смислен коментар. Много поучителен и полезен. Я, дай още един!Коментиран от #49
12:11 25.10.2019
38 Димов
До коментар #3 от "Йозеф":
Имаше вече един. Май беше в Габрово, но без главна буква и ударението беше на друга гласна.12:12 25.10.2019
39 Димов
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Кой е тоя Маск бе Боре?Коментиран от #50
12:14 25.10.2019
40 Димов
До коментар #12 от "Антиелектрика":
Нищо, той пак ще твърди, че си казал обратното. Също като оня, другия трол - Електрика, дето му говориш за фотоволтаици, а той се прай на утрепан, че било за слънчеви бойлери. Увъртанки и халосванки - това правят келешорите, като се видят натясно. Остей тая работа, ами давай да вадим шампанското, че следващото тримесечие може и да няма денги и за минерална, в Тесла. Явно при тая фирма едно тримесечие печалба заличава няколко години загуба. Да празнуваме, викам, докле има за кво.Коментиран от #42
12:21 25.10.2019
41 Димов
До коментар #14 от "Borislav Popov":
Брао, Боре! Голем си! Също като оня път, когато си мислеше, че тазгодишната електричка на Опел им била първата, а като видя, че преди нея са имали друга, почна да си признаваш най-мъжкарски, че си имал предвид, цитирам "първата, откак ги купиха французите". Ако не ги бяха купили французите, сигурно щеше да си имал предвид, че е първата за тоя вторник. Мноо си мъж, Боре. Мноо!Коментиран от #52
12:24 25.10.2019
42 Антиелектрика
До коментар #40 от "Димов":
Троловете няма как разберат, че не сме срещу електричките, а срещу лъжите, диктатурата и лобизма им. Ама родения от украинка помак от Гоце Делчев, го гони параноята за рубли, Моцква и комунизъм.Коментиран от #44
12:25 25.10.2019
43 Димов
До коментар #24 от "XYZ":
Да продаваш продукт с единична цена от 35 000$ и печалбата ти от него да е едва 1500%?!..... Та това е под 5%. Миналата година участвах в малък, общ проект на сходна цена (30 000Евро), а с печалбата, единият ортак си доизплати заемът за новопостроеното му хале. Към 40% беше чистата печалба.12:33 25.10.2019
44 Димов
До коментар #42 от "Антиелектрика":
На всичко отгоре, май вече съм карал повече електрокари от него, докато той ги гледа само на картинки. Като не броим няколкото тестдрайва, онзиден покарах поредният самоделен такъв. Нямах представа, че има толкова самоделни ел коли в България. Тази е третата, на която се натъквам. Собственикът беше изключително учтив човек. Предостави всякаква информация. И дори самият той, въпреки че е луд фен на електрокарите, си каза мнението, че докато не оправят проблемът с батериите, няма как да станат по-еко. Не съм против електромотора в електромобила. Но и аз не вярвам, че тия батерии са по-малко мръсни от сегашните ДВГ. Това, дали е елмотор или ДВГ е въпрос на личен вкус към агрегата и звука му. Някой хора, като мен, са покарвали атмосферен В8 и знаят, как гласът на тая машина ти остава в душата.Коментиран от #47
12:41 25.10.2019
45 Димов
До коментар #25 от "Borislav Popov":
Ма тоз фалит за 2019 ли го прогнозирах, или за 2050? Или нарочно се напрай, че 30 г разлика не е от значение? Що се прайш на халосан?Коментиран от #54
12:46 25.10.2019
46 Димов
До коментар #34 от "Не не":
Това са пълни глупости. Все едно да кажеш, че Форд не яде от пазара на ФВ, а яде от пазара на електричките. Всяка електричка, различна от Тесла, яде И от пазара на Тесла.12:52 25.10.2019
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Димов
До коментар #47 от "за гъби съм":
Да ти го кажа и на тебе: петролните машини трябва да си отидат. Ся доволен ли си. Що си мислите, че на нас ни е хубаво, да ни пуши? Да не смяташ, че живеем от азотен оксид? И на мен ми е гадно, като надуша поредният хасльо с натокан дизеляк и кълбета димки отзаде. Но за разлика от тебе, смятам, че днешните батерии ще са крахът на екологията, ако се умножат. Трябва нова батерия. По-екологична. По-чиста. По-безвредна. Едва тогава, електромобилът ще е екологичен превоз.Коментиран от #51
12:59 25.10.2019
49 Borislav Popov
До коментар #37 от "Димов":
Именно, моя си по темата, а твоя не е !13:23 25.10.2019
50 Borislav Popov
До коментар #39 от "Димов":
Онзи същия !13:24 25.10.2019
51 Антиелектрика
До коментар #48 от "Димов":
Не бе, те са най-големите радетели на екологията, пък едно дръвче не са засадили. И сто пъти да им напишеш, че сме против петрола, пак същите простотии ще пишат. Пък колко е еко да те облъчва ЕМП, колкото хиляди хладилници на една педя от теб, няма да го коментираме.Коментиран от #53
13:31 25.10.2019
52 Borislav Popov
До коментар #41 от "Димов":
Да, иманно тазнодишната електричка е първата за Опел, а онази си беше Chevrolet Volt за Европейския пазар !13:32 25.10.2019
53 Димов
До коментар #51 от "Антиелектрика":
Миналата година ми показаха статистики, колко е облъчването на човек, от естественият радиационен фон, докато кара колата си 1 час. Направо хлъцнах. Хората постоянно се заобграждат с разни уреди, за които си въобразяват, че им помагали в ежедневието. А те всъщност ни тровят и убиват. Техниката винаги взима повече, отколкото дава. Затова КПДто е под 1. Може и да ти е по-лесно с някоя машинария, но тя ще вземе от тебе повече, отколкото ще ти даде.Коментиран от #55, #56
13:36 25.10.2019
54 Borislav Popov
До коментар #45 от "Димов":
Стига лъгА, каскет, ти прогнозираше, че ще фалират, но за 2050 г. не си говорил нищо, това сега го измисли, е гаааси и прогнозиста си...) Добрееееее аре, аз тогава прогнозирам, че през 2055 година, освен ел - атомобил "Тесла", ще има още ел-камион, ел-трактор, ел-кораб, ел-подводница, ел-самолет, а през 2060 г. и електрокосмическа совалка, ще има под марката "Тесла".13:43 25.10.2019
55 Антиелектрика
До коментар #53 от "Димов":
Не съм мерил в Тесла колко е ЕМП, но в първите вагони на метрото при ускорение достига 250 микро тесли. Това са стойности, които не са критични, но са опасни за хора със сърдечни заболявания. А метрото има мощност от 2 MW, т. е. само 4 пъти повече от Тесла, с малката разлика, че електромоторите са намират на доста по-голямо разстояние от хората.Коментиран от #59
13:52 25.10.2019
56 Borislav Popov
До коментар #53 от "Димов":
Стина с тези простотии, коментатор № 47 ти го е казал ясно, влез в едно помещение в което няма нито един електрически уред, който да те облъчва и вкарай през една дупка маркуч, присъединен към ауспуха на любимата ти нафтова печка, да те видя, колко ще издаяниш....) А аз ще вляза в друго помешение, претъпкано с електоруреди да видим с каква доза радиация ще бъда облъчен, докато ти опънеш петалата от изгорелите газове...)Коментиран от #57
14:03 25.10.2019
57 Антиелектрика
До коментар #56 от "Borislav Popov":
Влез в трафопост, гений безподобен.Коментиран от #58, #73
14:05 25.10.2019
58 Borislav Popov
До коментар #57 от "Антиелектрика":
Влизъл съм и то не веднъж !Коментиран от #61
14:20 25.10.2019
59 Ба м.. му
До коментар #55 от "Антиелектрика":
То за това, сърдечно болните само в метрото умират. От метрото ще да е.Коментиран от #60
14:25 25.10.2019
60 Антиелектрика
До коментар #59 от "Ба м.. му":
Само миналия месец има двама починали от инфаркти в метрото. Не виждам нищо смешно. Или си мислиш, че си застрахован?14:31 25.10.2019
61 Антиелектрика
До коментар #58 от "Borislav Popov":
Влизал ли си? Ами то ако можеше да четеш, нямаше да влизаш. Другия път като влезеш, мини и през металната клетка, до самия трансформатор, да навестиш Свети Петър.Коментиран от #63
14:34 25.10.2019
62 123
До коментар #35 от "Borislav Popov":
Извинявай, не съм прав. Освен, че си с психическо разстройство си и инфантил. Само недораслите отговарят на някого със същото. Бъди по иновативен.Коментиран от #65
14:42 25.10.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Borislav Popov
До коментар #62 от "123":
Не те извинявам и ми е през пистолета дали си прави или седнал, но след този твой пост се убедих, че Карлуково плаче за теб.Коментиран от #68
14:47 25.10.2019
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 123
До коментар #32 от "гост":
А искаш ли да се хванем на бас, че ФВ, а и другите производители не произвеждат и не планират да произвеждат повече електрички, защото просто няма по-голямо търсене. То и това, което го има в момента е на база сериозни дотации от страна на държавите, които вече бяха спрени, а в някои са валидни за още 1-2 години. А като си гледал статистики да ти правило впечатление, че там където няма субсидии, продажбите на електрички паднаха с по 2-3000%? За миналата година са продадени в световен мащаб около 2 млн. електромобили. Знаеш ли основно къде? В Китай. И знаеш ли основно какви марки - китайски. А знаеш ли, че само ФВ произвеждат по 11 000 000 автомобила годишно? Ако не бяха малоумните законодателни екологични промени, ФВ никога нямаше да се занимава с производство на електрически коли, в мащабите, в които планира за следващите няколко години. Просто няма търсене. Скъпи.. тежки.. замърсяващи 7-8 пъти повече още при производството.. трудни за рециклиране.. опасни.. и т.н. Естествено в световен мащаб над тези 2 милиона продажби за миналата година ще има поне още толкова за следващите няколко години. Все пак на 7 милиарда население все половин - един процент електрически ултраси има. И като приятелски съвет - ако някога решиш да инвестираш някъде. Не вярвай на това, което ръководството на една компания обещава, особено за да си вдигне цената на акциите на борсата. Няма мега, ултра, хипер светло бъдеще - просто четеш финансовите отчети. Също малко микро и макро ик14:56 25.10.2019
68 123
До коментар #65 от "Borislav Popov":
И това го казва човек с повече от 20 коментара под тази тема. Най-притеснително е, че си мислиш, че някой от опониращите ти сме приели сериозно написаното горе или пък влагаме някакви емоции в спора. Жалко, че не сме преди 90-та година. Вече щяха да се отнесли белите престилки.Коментиран от #69, #72
15:03 25.10.2019
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 за гъби съм
До коментар #69 от "Borislav Popov":
На каскетнята всеки ден трябва да се напомня, че те влизат в статии за електромобили да обиждат феновете на електромобили, както и да пишат едни и същи лъжи и фантасмагории за самите електромобили.Това е все едно да пишеш под всички статии за БМВ, колко са им зле колите и им обиждаш феновете дето коментират.
Само дето феновете на БМВ няма да им цепят басмата на каскетите и няма да им говорят така културно както им се иска :)
Коментиран от #71
15:24 25.10.2019
71 Borislav Popov
До коментар #70 от "за гъби съм":
Да бееее, толкова ограничени хора са, че не може и да бъде, само те могат тук да кажат на бялото, че е черно или на черното, че е бяло, то тяхната простотия бива, бива, ама цял бивол за мезе, не бива.15:36 25.10.2019
72 Borislav Popov
До коментар #68 от "123":
Пака повтарям за тези дето по бавно схващат, абсолютно ми е през оная работа, дали опониращите ме каскети влагали или не влагали емоции в спора с мен, все ми е тая, честно ти казвам.16:22 25.10.2019
73 Този
До коментар #57 от "Антиелектрика":
Не знам за попов, но аз всеки ден влизам и какво?На теб да не ти настръхва косата като влезеш?
Аз влизам до уредби 20кV, но електромобилите са на 400 волта постоянно напрежение. Мислиш ли че полето е същото? В градовете мислиш ли, че няма хора живеещи до трасета 10кV?
Коментиран от #74
18:31 25.10.2019
74 Антиелектрика
До коментар #73 от "Този":
Всеки ден влизаш в работещи трафопостове ли? Ти тия измишльотини защо не ги разправяш на друг? Влезеш ли в работещ трафопост до самия трансформатор, си мъртвец. Не един и двама изгоряха като въглени, защото и те като теб, много разбираха! И за какви 400V постоянно напрежение говориш изобщо в електричките, като са с асинхронен двигател и за това имат инвертори? Пък да ми обясняваш, че работиш при 20 kV, когато аз пиша за магнитно поле, показва че си скаран с електротехниката, защото магнитното поле се поражда от ТОКЪТ, г-н Електрик. До кога няма да правиш разлика между ток и напрежение? И кои са тези хора, които живеят на 30 см от 10 kV трасе, та ги сравняваш с електричките - май не знаеш и за експоненциалното намаляване на магнитното поле с отдалечаване от източника на ЕМП.Коментиран от #76
19:24 25.10.2019
75 олеееееееее
Коментиран от #79, #80
20:55 25.10.2019
76 олеееееееее
До коментар #74 от "Антиелектрика":
Ти па си на всяко гърне мерудия. Оди си демонтирай двигателя на колата и си го запази некъде, че след 10 год, само на картинка че ги гледаш.Коментиран от #77
20:59 25.10.2019
77 Антиелектрика
До коментар #76 от "олеееееееее":
Ти пък кой си, че да ми даваш наклон какво да правя? Ти гледай след 10 години да не са те затворили в някоя стая с бели стени.Коментиран от #81
21:14 25.10.2019
78 Pokololo
До коментар #3 от "Йозеф":
не било компютри а компоти.така и за завода на Тесла, било завод за тесли в България.
21:34 25.10.2019
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Borislav Popov
До коментар #77 от "Антиелектрика":
От опит ли го знаеш това за бялата стая с белите стени ? Защото минаправило впечатление, че вие антилектриците сте много нервни и въобще не можете да търпите друго мнение, което е различно от вашето и веднага палите, когато някой ви противоречи. Сакън, да не ви каже човек нещо напреки, веднага му поставяте диагноза - луд, болен, пихиатрия, стая бели стени и бла, бла, бла...) Но струва ми се, че точно вие страдате от тези психо - проблеми в които набеждавате опонентите си, я по кротко бе, имайте поне малко търпение и уважение към другите.
Коментиран от #82
21:50 25.10.2019
82 Антиелектрика
До коментар #81 от "Borislav Popov":
Чшшш, я трай, кой говори с теб? Като няма какво конкретно да кажеш и започваш с елементарните номерца за разводняване на темата. Уважение към теб, никога и от никой няма да получиш в този живот, защото си карикатура. Аз каквото съм имал конкретно да кажа, съм го написал в по-предишния си коментар.Коментиран от #83
22:01 25.10.2019
83 Borislav Popov
До коментар #82 от "Антиелектрика":
Чшшшш, ще викаш на жена си в къщи и съм ти го казал, конкректно да имаш някакво уважение, не само към мен но и към всички останали посетители на сайта, че то това вашто на нищо не прилича ве, уляхте се тук да се правите на умни. Всичките ви опоненти значи, неграмотни и откачени, само вие тук, така пръщите от интелект, че чак от ушите ви избива излишния.Коментиран от #84
22:15 25.10.2019
84 Антиелектрика
До коментар #83 от "Borislav Popov":
Чшшш ще викам на такъв нагъл двуличник като теб. С цялата си наглост си тръгнал да говориш за уважение, след като ти си този, който пишеш с чужди никове, наричаш хората рубладжии, каскети и тролове от Моцква и не уважаваш това, че някой пише конкретно слабостите на миксерите. Ти, който нямаш даже книжка, си тръгнал да наглееш! Аре у лево!Коментиран от #85
22:24 25.10.2019
85 Borislav Popov
До коментар #84 от "Антиелектрика":
Чшшшш, ще викаш на жена си и на щерката си, а такива епитети, катро рубладжии, каскети и мацковски тролове, вас не трябва да ви засягат, защото си е така в действителност, тези думи дори за вас са като комплимент. Но все пак това не е такова тежко обвинение, като да кажеш на някого, че бил луд или нещо от този род. Квкто на теб не ти харесва, да те обвиняват несправедливо, че си такъв или онакъв, така и на мен не ми харесва и на другите. Не прави на другите такива золуми, ако не искаш същите золуми да ти ги правят и на теб.22:36 25.10.2019
86 1944
11:11 27.10.2019
87 Ами
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Грешиш новини от фалирала Гърция вместо премиум бензин звяр. Датчия дизел. За 2 дена пълни резервоара надници. Месец кара. Шефа естествено с брутално мощно субару после бмв инфинити. Просто трябва да има разнообразие ел дизел бензин. Никакви газ метан и прочие. Лобиране се нарича.21:55 27.10.2019