Няколко месеца след новината, че Audi смята да се откаже от купето TT, добива очертания евентуалният му наследник в гамата на немската марка. Според Autio Express той ще бъде изцяло електрически кросоувър с работно название eTTron.
С дължина от 4.35 м новият модел ще бъде по-малък, по-нисък и спортен от Q3. eTTron ще бъде базиран на платформата MEB и в базовата си версия ще се оборудва с един електромотор с около 200 к.с. за задвижване на задните колела. Еквивалентът на сегашното TT RS пък ще има втори мотор за предната ос.
Новият кросоувър ще се предлага и с различни батерии с капацитет 45, 58 и 78 кВтч. С тях пробегът с едно зареждане ще варира от 320 до 547 км. Според Auto Express базовата версия ще струва около £45 000 (€52 040).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #8
14:30 28.10.2019
2 Гост
Коментиран от #4
14:33 28.10.2019
3 Боби
14:53 28.10.2019
4 гост
До коментар #2 от "Гост":
Какво значи да поддържаш джип? Все едно и също е дали поддържаш седан или джип. Има един диференциал повече и един кардан, което по принцип не се сменя, най-много веднъж да смениш маслото в дифа, което се прави с еднолитрова бутилка. Не виждам друга разлика. Разликите в разхода са към 10% отгоре при сув спрямо седан, но плюсовете са повече и добави това, че в разбити пътища сув е по-надежден и няма такъв риск да разбиеш картера или да откъснеш бронята в някоя яма, гумите са по-високи оттам джантите са по-защитени. Та реално може да излезе, че дори е по-евтино да караш сув отколкото седан по нашите некачествени и непочистени пътища.Коментиран от #5, #6
14:55 28.10.2019
5 Random
До коментар #4 от "гост":
Къде ги тия ями? У селото у балкана? Щото дори в северозапада пътищата не са толкова зле, има дупки, ама не са ями. Повечето сувове са с нископрофилни гуми, не са много по-високи от нормална кола и харчат значително повече поради влошената аеродинамика и по-високото тегло. Отделно са по-опасни заради по-високия център на тежестта.Коментиран от #14
15:10 28.10.2019
6 Borislav Popov
До коментар #4 от "гост":
Дори джипа има едно малко предимство ! Ако експлоатираш джип или пикап и го караш повечето по хубави асфалтови пътища, а не по разни баири и селски разбити пътища, за които той всъщност е предназначен, тогава се увеличава ресурса на ходовата му част и на още ред детайли, които се износват много по бързо ако го зориш по Балкана и горите. Именно заради това и са толкова популярни пикапите в САЩ, мощен 5-6 литров двигател и здрава ходова част ! За да имаш възможност с него да буксираш разни лодки, яхти, каравани и да го караш по разбити пътища. Нооо, ако си го караш само по асфалта и не теглиш нищо с него, тогава пикапа няма убиване дет се вика и като му сменяш навреме маслата и другите консусамативи, 4-500 хиляди безпроблемни километри, са ти в кърпа вързани.Коментиран от #10
15:29 28.10.2019
7 Кореаца
15:29 28.10.2019
8 Асект
До коментар #1 от "сектант":
Отговора и на ауди на х6 БМВ, а не Дъсърт Дъстър Дристър все тая ... Сбъркан сиКоментиран от #11
15:56 28.10.2019
9 Jack Bauer
16:14 28.10.2019
10 onq s konq
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Не си прав особено като погледнеш Toyota RAV 2/4 ще разбереш какво набутване е "джипа".Коментиран от #15
16:16 28.10.2019
11 сектант
До коментар #8 от "Асект":
ами аз имам дъстър и не смятам да го сменям за такова алди а могаКоментиран от #13
16:37 28.10.2019
12 Дъ Клаш
17:00 28.10.2019
13 гост
До коментар #11 от "сектант":
Прави ми впечатлиение, че има много от новите дъстъри, от последната версия, където и да погледнеш все ще се разминеш с някой. Това е добре, означава, че хората си ценят повече парите и вместо немски премиуми без ресурс те залагат на нова и здрава кола, макар че повечето вероятно ги купуват за служебни и без ддс, пак е добре.17:05 28.10.2019
14 гост
До коментар #5 от "Random":
Не знам ти къде караш, за да смяташ, че пътищата са добри, аз наскоро карах от плевен към мизия и на средата на пътя имаше дупка, която беше 15см дълбока и много масло след нея, тази дупка седи от поне две години и мои познати са си чупили джантите там.Искаш да кажеш, че гума с размери 235/65/17 е същата като гума 235/40/17? Май не си прав.
Аеродинамиката оказва влияние след 90-100км/ч, което е и ограничението на скоростта по повечето пътища, така че ако ти си от тези, които карат с над 140км/ч по междуселските пътища и се мислят за герои, то не си струва да се коментира повече.
Клиренс от 12см и клиренс от 20см има разлика, най-малкото, че бронята ти минава над повечето бордюри при 20см просвет, докато при ниска кола трябва много да внимаваш къде и как спираш, за да не си оставиш част от пластмасите.
Опитай се да стигнеш някъде по черен път с нормална кола, до язовир например или до брега на реката.
Двойното предаване пък те вади от кал и преспи, много е полезно в градска среда, защото ако на Запад комуналните чистят, то у нас това не е реалност и се почистват само главните пътища, а кварталите остават на произвола.
Преди и аз така виках малката кола харчи по-малко, маневрираш по-бързо, по-лека (по малка кинетична сила), ама след това си променяш мнението. Аз съм чупил и амортисьори и пружини и лагери точно в тези чудесни пътища, та един вид се принудих да премина на по-различна кола.
17:17 28.10.2019
15 Borislav Popov
До коментар #10 от "onq s konq":
Какво общо има това паректниче - RAV 2/4 ? Аз говоря за сериозни джипове и пикапи ! Някъде бях чел за една статистика, че 60 -70 % от джиповете в Русия се карат само по асфалтови пътища и магистрали, черен път не са виждали даже.18:51 28.10.2019
16 wrc
20:20 28.10.2019
17 АВЕ ВСЕКИ ДА КАРА ТОВА КОЕТО
23:48 28.10.2019
18 vasik atanasova
това е най добрата марка за едни мъж !
16:44 29.10.2019