Новини

Продава се Prelude на 8 хиляди километра

Публикувана: 1 Ноември, 2019 13:57
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6209
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 13 гласа.

През втората половина на 90-те петото поколение на Honda Prelude бе едно от най-харесваните и купувани спортни купета. За съжаление времето си лети и повечето екземпляри вече са на сериозна възраст и пробег.

Последното със сигурност не важи за червения Prelude от снимките. Според обявата за продажба в eBay двувратката от 1997 г. е навъртяла едва 5 082 мили (8 177 км) и е гледана като писано яйце.

Продавачът твърди, че е съхранявал колата само в отоплен гараж още от покупката и никога не я е карал в дъждовно време. Нещо повече - задната седалка е "девствена", тъй като никой не е сядал там.

Под предния капак работи 2.2-литров VTEC, съчетан с петстепенна трансмисия с ръчно превключване. Списъкът с опциите включва 16-цолови лети джанти, климатик, круиз контрол, кожен волан и електрически люк.

Наддаванията приключват в събота и до момента са достигнали кота $15 800 (€14 160). Продавачът не крие, че се е прицелил в $25 000 (€22 404), и обещава съдействие на купувача за превоз до Европа, Азия и дори Австралия.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 13 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
продавам Дачия Соленца на минус -5000 километра с отрицателен пробег е автомобила изключително запазен големия мотор 1.1

Коментиран от #3


Оценка:
-24 +49

Dsg or Svt
2 Отговор
Бааах мама муууу..Да я бех купил преди 20г. а сега 22000доларес.Не сам изперкал толкоз.

Оценка:
-3 +11

Брат ти
3 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


Само на дзадна си я карал нале

Оценка:
-0 +28

Гост
4 Отговор
Имах такъв прелюд но 131к.с. Страшна кола за любители на марката. Никога няма да забравя колко дълъг беше предния капак, все едно долу се криеше V12! Моя беше със позлатени емблеми и алуминиево магнезиеви японски джанти 17" на косей рейсинг. Помня че бях теглил едната на кантара в магазина на съседите и тежеше около 5 кг! С огромна мъка обаче се разделих с колата.

Коментиран от #5, #6, #9


Оценка:
-3 +38

Borislav Popov
5 Отговор

До коментар #4 от "Гост":


Ми значи не е трябвало да се разделяте, щом като ви е харесвала и сте били толкова доволен от нея.

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +13

Соичиро Сан
6 Отговор

До коментар #4 от "Гост":


Който разбира при мен се спира

Оценка:
-1 +7

София
7 Отговор
Продава се Prelude на 8 хиляди километра.... за 25 хилки има да си я кара още толкова години, иначе колицата е супер !

Коментиран от #8, #10


Оценка:
-1 +9

Сникерс
8 Отговор

До коментар #7 от "София":


И не е проектирана от счетоводители най-важното

Оценка:
-1 +18

Ганьо
9 Отговор

До коментар #4 от "Гост":


Карал съм този модел, по път със завои управлението е ненормално добро! Все още искам такава с неизносена рейка и в добро състояние макар че и Акордът ми е също много стабилен. За съжаление българина нищо не пази нито зачита...

Оценка:
-0 +18

type-R
10 Отговор

До коментар #7 от "София":


Действително прекалява с цената, все пак има NSX за 50-60 хил $. Но по-добре да си я държи отколкото да я даде на някой циганин да и вземе душата за 3-4 години и после : пластмасарка!

Оценка:
-1 +4

Голям Слон
11 Отговор
Много интерес пробег за такъв тип автомобил :-) 20 годишен автомобил и 8.000 км навъртени до момента. Това прави по 300 км на година. Или по километър на ден. Няма и толкова. Не знам за вас, но мен подобни цифри сериозно ме напрягат. Най-вероятно ще получи онова, което търси като цена, но съм на мнение, че тук нещо гнило има и то се крие. Иначе здравината на Хонда от онези години е пословична. Прелюд не съм продавал, но и двата семейни сивика заминаха на почти 400.000 км всеки на втория ден от обявата. Мексиканосите особено ги обичат :-)))

Оценка:
-1 +11

антизелен
12 Отговор
Не става! След 2,3 години ще е на трупчета, че няма Евро4.

Оценка:
-6 +2

Доктор ДЖАГЕРС
13 Отговор
на 5082 км. е що лъжеш

Оценка:
-1 +2

Гост
14 Отговор

До коментар #5 от "Borislav Popov":


Борка, разделих се с нея понеже беше 2+2 места. А аз съм висок 193см и зад мен буквално нямаше шанс някой да седне. Беше истински кошмар със жена ми, сестра ми и нейния съпруг ( и двамата са необичайно високи) да се натикаме вътре! Никога няма да забравя превключването на скоростния лост, беше истинско удоволствие. Бартеросах я за БМВ 525i 2001г. Какъв грях да замениш кон за кокошка само.........

Коментиран от #17


Оценка:
-0 +20

Добре
15 Отговор
е колата.Запазена отвън,но няма снимки на интериора,освен на таблото.

Оценка:
-1 +5

audi a8
16 Отговор
просто кола с нищо не е интересна

Оценка:
-12 +1

Голям Слон
17 Отговор

До коментар #14 от "Гост":


Смея се на глас :-))) Когато сменяш кола, заради висок ръст - твой и на другите обичайни пътници, БМВ пета серия е последната кола, за която би трябвало да се замислиш. Явно ти е било мерак да се сдобиеш с Е39. И хем да е евтинко, хем да не гори особено много ;-) Петиците създават погрешно впечатление за голям и просторен автомобил. Освен това точно 525 бензин е изключително муден автомобил. Особено за 4-ма великани (по българските стандарти). Че и с багаж. Трябваше перспективно да се изгърмиш с някой хубав и мощен ван. Аз на времето от 7-ма генерация Хонда Сивик минах на Mazda MPV 3.0 бензин (шестак, 205 коня). Те ти скок от кокошка на кон. А ти обратното.

Коментиран от #19


Оценка:
-5 +6

Алфа Ромео
18 Отговор
Хубава е колата като управление и динамика, за съжаление предния модел е в пъти по-добре изглеждащ.

Оценка:
-0 +8

Borislav Popov
19 Отговор

До коментар #17 от "Голям Слон":


Е, все пак БМВ-то е по удобна и по просторна кола от Прелюда, а и явно човека си пада по коли, които имат поне малко от малко, някакъв спортен характер.

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +6

гощо
20 Отговор
Имах Прелюд в времена когато се караше Голф2 и Опел Кадет! Беше доста по интересна кола от споменатите по горе! Ама нали живеем в република Голфария.......

Оценка:
-0 +6

Голям Слон
21 Отговор

До коментар #19 от "Borislav Popov":


Че 200 коня малко ли са? Съотношението тегло/мощност при Прелюда и моето MPV, което имах, са напълно идентични. Т.е., може и да не съм бил по-бъргав от Прелюда, но със сигурност не съм се давал :-))) Мога да сравнявам MPV-то и 525 на Е39. Ами, нищо общо нямат. Нито като динамика, нито като простор. Да не говорим за разход и подръжка. Прелюд е автомобил за хора с малко пари и желание за адреналин. Както написах, да замениш Прелюд с петица на БМВ при изброените човешки качества е детинско. По тази причина се намесих в темата :-)) БМВ от 2.8 нагоре ;-)

Коментиран от #25


Оценка:
-2 +3

Алфа Ромео
22 Отговор
Японците имат с изключение на Мазда имат дарбата да влошават дизайна със всяко следващо поколение, европейските клиенти трудно ги възприемат като дизайн.

Оценка:
-1 +6

Стан
23 Отговор
Големи тарикати има тук, но това е много истинска и красив автомобил. Малко хора знаят че този мотор 2.2 VTEC е по-икономичен от двулитровия и е много вероятно тази кола е с 4 завиващи колела. За жалост Прелюд си няма много фенове, както и CRX, но за мен това са култови машини. Изглежда липсата на интерес накара Хонда да спрат и двата модела. Ако имах пари бих си купил този Прелюд независимо от цената

Оценка:
-0 +4

Хаха
24 Отговор
Ръждясват по задните вежди тези Прелюди, отделно атмосферните мотори са малко отживелица,ще чакам аз 5.000 оборота да тръгне да върви -скукаааа

Коментиран от #26


Оценка:
-9 +0

Kirumo
25 Отговор

До коментар #21 от "Голям Слон":


Преди да ме нападнете искам да кажа, че не харесвам немски автомобили, а просто съм обективен и говоря от опит. 95 процента от вановете са сравнително тромави и завиват ужасно заради лошата аеродинамика и високия център на тежестта, включително и MPV 3.0. Ускорението от 0 до 100км/ч. отнема малко над 9 секунди и при Прелюд и при MPV а БМВ-то ускорява за 8.1с. до 100км/ч. , което го прави много по-бързо от Хондата и Маздата, същото е и с максималната скорост : 201км/ч. за Прелюд 238км/ч. за 525. Относно поведението в завои - Въпреки по-високото тегло и по-мекото окачване 525 има по-добро шаси от това на Прелюд и могат да се достигнат по-високи скорости в завой, а да не забравяме, че е със задно предаване, което го прави по-забавно за каране за шофьорите които знаят малко теория на доброто шофиране.

Коментиран от #30


Оценка:
-0 +2

Алфа Ромео
26 Отговор

До коментар #24 от "Хаха":


Неграмотен си много, по-добре не се излагай.

Оценка:
-0 +2

Всичко с времето си
27 Отговор
Бяха готини коли но вече само за витрина новото и по новото живей в бъдещето, помни миналото и бъди разумен мераците са си мераци

Коментиран от #29


Оценка:
-0 +2

Arisa
28 Отговор
Здравейте, аз съм г-жа Arisa Lamon, от Тайланд. Много се радвам да се срещна с вас, ще ми се иска да проведем специална дискусия с вас, моля, свържете се с мен за по-добро запознаване: arisalamon796@gmail.com

Оценка:
-0 +0

Kirumo
29 Отговор

До коментар #27 от "Всичко с времето си":


По-добре такъв Прелюд на 250 000км. , отколкото "чисто нова" Дачия която като я караш със 150 и духне страничен вятър те праща в съседната лента. Защо ново, като този Прелюд е по-забавен за каране от почти всички нови коли - Единствените нови коли които са наистина добри коли за ентусиасти са Mazda MX-5 и Subaru BRZ/Toyota GT86, Lotus Elise и моделите на Caterham.

Оценка:
-0 +0

Голям Слон
30 Отговор

До коментар #25 от "Kirumo":


:-) Ускоренията се мерят на чисто празни автомобили с никакво гориво в тях и опитен пилот вътре. 525, което да ускорява за под 10 секунди с водач и малко товар аз не съм виждал. А такова ново в семейството сме имали. Тук не исках да раждам спор кой повече се набира, а кой избор е по-практичен. Единственото, което ме разсмя е преходът от Прелюд към петица на БМВ. При така изнесените факти за ръст на основните пътници. Като цяло, нищо лошо няма да смениш Прелюд с петица. Даже и логично. Не е логично, когато сменяш Прелюд, поради теснотия за високите пасажери. За MPV не си никак прав. 205 коня правиха Маздата да откача. При все, че там обикновено се возихме петима. Такава конфигурацияна поседния ред седалки, както при американския вариант, никъде в Европа не успях да видя. Освен това кожа (истинска), двузонов климатик, хидравлики, панорамен покрив.... Ехе, спомени. Честно казано, малко съжалявам, че я продадох. Единственият минус беше, че по някаква неясна причина сменях кислороден датчик (ламбда сонда) кажи-речи всяка година. А смяната беше безумна: сваляш предно дясно колело, главина, генератор....

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери