През втората половина на 90-те петото поколение на Honda Prelude бе едно от най-харесваните и купувани спортни купета. За съжаление времето си лети и повечето екземпляри вече са на сериозна възраст и пробег.
Последното със сигурност не важи за червения Prelude от снимките. Според обявата за продажба в eBay двувратката от 1997 г. е навъртяла едва 5 082 мили (8 177 км) и е гледана като писано яйце.
Продавачът твърди, че е съхранявал колата само в отоплен гараж още от покупката и никога не я е карал в дъждовно време. Нещо повече - задната седалка е "девствена", тъй като никой не е сядал там.
Под предния капак работи 2.2-литров VTEC, съчетан с петстепенна трансмисия с ръчно превключване. Списъкът с опциите включва 16-цолови лети джанти, климатик, круиз контрол, кожен волан и електрически люк.
Наддаванията приключват в събота и до момента са достигнали кота $15 800 (€14 160). Продавачът не крие, че се е прицелил в $25 000 (€22 404), и обещава съдействие на купувача за превоз до Европа, Азия и дори Австралия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #3
14:05 01.11.2019
2 Dsg or Svt
14:29 01.11.2019
3 Брат ти
До коментар #1 от "сектант":
Само на дзадна си я карал нале14:44 01.11.2019
4 Гост
Коментиран от #5, #6, #9
14:54 01.11.2019
5 Borislav Popov
До коментар #4 от "Гост":
Ми значи не е трябвало да се разделяте, щом като ви е харесвала и сте били толкова доволен от нея.Коментиран от #14
16:07 01.11.2019
6 Соичиро Сан
До коментар #4 от "Гост":
Който разбира при мен се спира16:10 01.11.2019
7 София
Коментиран от #8, #10
16:38 01.11.2019
8 Сникерс
До коментар #7 от "София":
И не е проектирана от счетоводители най-важното16:55 01.11.2019
9 Ганьо
До коментар #4 от "Гост":
Карал съм този модел, по път със завои управлението е ненормално добро! Все още искам такава с неизносена рейка и в добро състояние макар че и Акордът ми е също много стабилен. За съжаление българина нищо не пази нито зачита...18:11 01.11.2019
10 type-R
До коментар #7 от "София":
Действително прекалява с цената, все пак има NSX за 50-60 хил $. Но по-добре да си я държи отколкото да я даде на някой циганин да и вземе душата за 3-4 години и после : пластмасарка!18:15 01.11.2019
11 Голям Слон
18:48 01.11.2019
12 антизелен
19:11 01.11.2019
13 Доктор ДЖАГЕРС
19:33 01.11.2019
14 Гост
До коментар #5 от "Borislav Popov":
Борка, разделих се с нея понеже беше 2+2 места. А аз съм висок 193см и зад мен буквално нямаше шанс някой да седне. Беше истински кошмар със жена ми, сестра ми и нейния съпруг ( и двамата са необичайно високи) да се натикаме вътре! Никога няма да забравя превключването на скоростния лост, беше истинско удоволствие. Бартеросах я за БМВ 525i 2001г. Какъв грях да замениш кон за кокошка само.........Коментиран от #17
21:19 01.11.2019
15 Добре
21:30 01.11.2019
16 audi a8
22:06 01.11.2019
17 Голям Слон
До коментар #14 от "Гост":
Смея се на глас :-))) Когато сменяш кола, заради висок ръст - твой и на другите обичайни пътници, БМВ пета серия е последната кола, за която би трябвало да се замислиш. Явно ти е било мерак да се сдобиеш с Е39. И хем да е евтинко, хем да не гори особено много ;-) Петиците създават погрешно впечатление за голям и просторен автомобил. Освен това точно 525 бензин е изключително муден автомобил. Особено за 4-ма великани (по българските стандарти). Че и с багаж. Трябваше перспективно да се изгърмиш с някой хубав и мощен ван. Аз на времето от 7-ма генерация Хонда Сивик минах на Mazda MPV 3.0 бензин (шестак, 205 коня). Те ти скок от кокошка на кон. А ти обратното.Коментиран от #19
01:17 02.11.2019
18 Алфа Ромео
05:01 02.11.2019
19 Borislav Popov
До коментар #17 от "Голям Слон":
Е, все пак БМВ-то е по удобна и по просторна кола от Прелюда, а и явно човека си пада по коли, които имат поне малко от малко, някакъв спортен характер.Коментиран от #21
08:50 02.11.2019
20 гощо
11:01 02.11.2019
21 Голям Слон
До коментар #19 от "Borislav Popov":
Че 200 коня малко ли са? Съотношението тегло/мощност при Прелюда и моето MPV, което имах, са напълно идентични. Т.е., може и да не съм бил по-бъргав от Прелюда, но със сигурност не съм се давал :-))) Мога да сравнявам MPV-то и 525 на Е39. Ами, нищо общо нямат. Нито като динамика, нито като простор. Да не говорим за разход и подръжка. Прелюд е автомобил за хора с малко пари и желание за адреналин. Както написах, да замениш Прелюд с петица на БМВ при изброените човешки качества е детинско. По тази причина се намесих в темата :-)) БМВ от 2.8 нагоре ;-)Коментиран от #25
18:07 02.11.2019
22 Алфа Ромео
19:24 02.11.2019
23 Стан
19:38 02.11.2019
24 Хаха
Коментиран от #26
22:59 02.11.2019
25 Kirumo
До коментар #21 от "Голям Слон":
Преди да ме нападнете искам да кажа, че не харесвам немски автомобили, а просто съм обективен и говоря от опит. 95 процента от вановете са сравнително тромави и завиват ужасно заради лошата аеродинамика и високия център на тежестта, включително и MPV 3.0. Ускорението от 0 до 100км/ч. отнема малко над 9 секунди и при Прелюд и при MPV а БМВ-то ускорява за 8.1с. до 100км/ч. , което го прави много по-бързо от Хондата и Маздата, същото е и с максималната скорост : 201км/ч. за Прелюд 238км/ч. за 525. Относно поведението в завои - Въпреки по-високото тегло и по-мекото окачване 525 има по-добро шаси от това на Прелюд и могат да се достигнат по-високи скорости в завой, а да не забравяме, че е със задно предаване, което го прави по-забавно за каране за шофьорите които знаят малко теория на доброто шофиране.Коментиран от #30
09:44 03.11.2019
26 Алфа Ромео
До коментар #24 от "Хаха":
Неграмотен си много, по-добре не се излагай.13:20 03.11.2019
27 Всичко с времето си
Коментиран от #29
18:17 03.11.2019
28 Arisa
19:31 03.11.2019
29 Kirumo
До коментар #27 от "Всичко с времето си":
По-добре такъв Прелюд на 250 000км. , отколкото "чисто нова" Дачия която като я караш със 150 и духне страничен вятър те праща в съседната лента. Защо ново, като този Прелюд е по-забавен за каране от почти всички нови коли - Единствените нови коли които са наистина добри коли за ентусиасти са Mazda MX-5 и Subaru BRZ/Toyota GT86, Lotus Elise и моделите на Caterham.22:51 03.11.2019
30 Голям Слон
До коментар #25 от "Kirumo":
:-) Ускоренията се мерят на чисто празни автомобили с никакво гориво в тях и опитен пилот вътре. 525, което да ускорява за под 10 секунди с водач и малко товар аз не съм виждал. А такова ново в семейството сме имали. Тук не исках да раждам спор кой повече се набира, а кой избор е по-практичен. Единственото, което ме разсмя е преходът от Прелюд към петица на БМВ. При така изнесените факти за ръст на основните пътници. Като цяло, нищо лошо няма да смениш Прелюд с петица. Даже и логично. Не е логично, когато сменяш Прелюд, поради теснотия за високите пасажери. За MPV не си никак прав. 205 коня правиха Маздата да откача. При все, че там обикновено се возихме петима. Такава конфигурацияна поседния ред седалки, както при американския вариант, никъде в Европа не успях да видя. Освен това кожа (истинска), двузонов климатик, хидравлики, панорамен покрив.... Ехе, спомени. Честно казано, малко съжалявам, че я продадох. Единственият минус беше, че по някаква неясна причина сменях кислороден датчик (ламбда сонда) кажи-речи всяка година. А смяната беше безумна: сваляш предно дясно колело, главина, генератор....07:50 04.11.2019