ФАКТИ.БГ

Първият електрически Lexus

Публикувана: 22 Ноември, 2019 19:07
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2963
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.

На автосалона в китайския град Гуанджоу се състоя световната премиера на първия сериен електромобил на Lexus. В Европа кросоувърът на базата на UX ще бъде пуснат в продажба догодина, а в Япония - през 2021 г.

Lexus UX 300e има електромотор с мощност 204 к.с., задвижващ предните колела. Захранва го акумулатор с капацитет 54.3 кВтч, който позволява изминаването на 400 км по цикъла NEDC.

Зарядът на батерията ще може да се следи с помощта на приложението за смартфон LexusLink. То ще позволява и управление на някои функции дистанционно. Цената ще бъде обявена щом наближи стартът на продажбите.


Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ужас
1 Отговор
Грозна, малък багажник.

Коментиран от #6


Оценка:
-35 +5

Е добре
2 Отговор
ако реша днес да мина едни 7-800 километра какво правим ?

Коментиран от #4, #8, #10


Оценка:
-25 +11

Ел фен
3 Отговор
В днешно време всичко ми прилича на Мазда.

Оценка:
-14 +9

Димов
4 Отговор

До коментар #2 от "Е добре":


Искаш съвет от знайковците, които дават за пример оня електрокар, с който са поставили рекорд от 2000км.

Оценка:
-2 +11

Антиелектрика
5 Отговор
Не мога да отрека, че това е доста добро предложение. Семпла, практична и разумна кола, харесва ми.

Оценка:
-2 +20

Николай
6 Отговор

До коментар #1 от "Ужас":


И на мен не ми харесва за това карам 15 годишен Мерцедес. Щото нямам пари за нов Лексус или Мерцедес.

Оценка:
-3 +8

Японеца
7 Отговор
Изпреварват немските кочини и по пробег и по цена!

Оценка:
-2 +22

Какво да правиш
8 Отговор

До коментар #2 от "Е добре":


Същото, като да караш бензинова кола и да нямаш бензиностанции.

Оценка:
-0 +6

Четох за Лексус
9 Отговор
Колата, е доста хубава и цената не е супер висока, като за ел. кола. НО, зареждането става с до 50 кВ, което е малко за съвременен електрически автомобил, това е поради липсата на течно охлаждане на батерията а само въздушно. Това ограничава, използваемостта на колата до градска.

Оценка:
-1 +2

Супер
10 Отговор

До коментар #2 от "Е добре":


Вижда се че нямаш кола от това което си написал и не си изминавал повече от 200км.Знаеш ли как се минават 800км.без да спреш по земя никак.Колата си е супер,и с добри показатели дори и 300км. да изминава пак си е Ок Тръгваш от София на около 250-ят км. Спираш като имаш запас от 50-60км.слагаш колата да се зарежда хапваш пиеш едно кафе,тоалетна раздвижваш си кокалите през това време Бат.се е заредила и газ към морето.Нещо неясно да има?Познавам хора с Нисан лийфт прават София -Пловдив като се има в предвид доста по малкият пробег на Нисана без да спират да зареждат.

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +4

Кольо Тесларов
11 Отговор
И тия бръкнаха в контакта - сега могат да им спрат тока централно

Коментиран от #12


Оценка:
-2 +2

селянин 1
12 Отговор

До коментар #11 от "Кольо Тесларов":


За разлика от други..Тойота са лидер при хибридите,и,,потихоньку,,ще се наместят и при електриките..за разлика от вагините,с техните,,турбо,,електрики за по 300 000лв..японеца ще го направи,да е с нормална цена..е няма да е с,,турбо,,кожа и дърво.

Оценка:
-0 +5

Някой
13 Отговор
Тез електриките трева ги караме по трамвайното, по убу Фани си метрото или карай колело

Оценка:
-1 +1

Boxer 3.0
14 Отговор

До коментар #10 от "Супер":


Е, ти голям пример даде, София - Пловдив, без спиране.

Оценка:
-0 +1

Diesel forever
15 Отговор
Само дизел, друго си е да трака и смърди

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка