Новото поколение на Qashqai постепенно губи позиции на пазара у нас, защото конкуренцията в сегмента на компактни SUV-та става все по-голяма. Не така обаче стоеше и все още стои въпросът с първата генерация на Nissan Qashqai, която в момента може да се намери, като употребяван автомобил, но който е по-надеждна и значително по-евтина от наследника си.
По-надеждна е най-вече заради значително по-малкото електронни системи, както и заради доказаните по-стари дизелови двигатели на Renault. Точно поради тази причина първото поколение на Nissan Qashqai е сред най-популярните градски джипове в България. И има защо.
Факт е, че външният му вид не е сред най-привлекателните, но също така е факт, че първият Qashqai предлага удобен интериор и чудесни дизелови двигатели, произведени, както вече споменахме, от Renault. Предлага се във версия с предно предаване, както и във вариант Qashqai+2, в който удобно могат да се возят петима възрастни и две деца.
Най-препоръчителният вариант и откъм надеждност, и откъм икономичност е 1.5-литровия dCi турбодизелов двигател с мощност от 110 к.с., който едва ли ще ви изненада с динамика, но за сметка на това е доста пестелив. Този автомобил се произвежда през периода 2006 - 2013 година в Англия и отстъпва по качество на преките конкуренти от Toyota и Honda, но пък се предлага на вторичния пазар на по-ниски цени. Какви екземпляри от първата генерация на Qashqai се предлагат у нас, вижте ТУК.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Нисан Лашкай
Коментиран от #2, #6
10:43 23.11.2019
2 Спокоен
До коментар #1 от "Нисан Лашкай":
Ако всички фап филтри и катализатори се поддържат и не са махнати от автоджамбазите,дизела изкарва само пара.Ако не вярваш ела да ти покажа моята.10:56 23.11.2019
3 Жоро Семов
11:02 23.11.2019
4 Шофьор
11:06 23.11.2019
5 Анонимен
11:08 23.11.2019
6 555
До коментар #1 от "Нисан Лашкай":
Няма как да кажем "НЕ", защото българите със селското им мислене убиват за дизел. Особено пък Ауди и Фауве. Теглят кредит, взимат някое А4 3.0ТДИ докарано от Австрия на 800 000км, дето даже и без да е запалено смърди на екарисаж около него и почват да треперят над него да не хвърли дюзи или съединител, че ще трябва рефинанс на кредита. Ама нека има повече такива глупаци да правят майстори и джамбази шампиони. От както видях какво е да караш бензин, дизел повече НИКОГА.Коментиран от #8
11:08 23.11.2019
7 Ернесто
Коментиран от #28
11:19 23.11.2019
8 Спокоен
До коментар #6 от "555":
Просто като се регистрира колата в КАТ или отиде на ГТП ако няма фап филтрите и катализатора не се регистрира и това е или не минава ГТП докато не се оправи проблема.Другото е да пуснат 2-3 коли да обикалят денонощно и да спират от движение пушещи бракми било то дизел бензин или газ.Има многооо бензинови масларки които са по зле и от дизелите.Коментиран от #10
11:28 23.11.2019
9 Мнение
11:32 23.11.2019
10 555
До коментар #8 от "Спокоен":
Напълно съм съгласен. Но аз исках да кажа, че за нашия мизерен стандарт на живот е по-удачно да караш Астра H бензин/газ отколкото Ауди А4 2.7TDI на кредит. Но българите сме комплексари и малко хора ще ме разберат. Иначе и аз знам за Дачии и Рена с 1.5DCI мотор на по 350 000, които дори не миришат, за пушек да не говорим. Но дизела винаги е по-скъп за поддръжка от бензиновия му еквивалент. И то доста по-скъп.Коментиран от #35, #36, #43
11:38 23.11.2019
11 Без име
Коментиран от #12
12:23 23.11.2019
12 Спокоен
До коментар #11 от "Без име":
Обясни защо,иначе дрънкаш просто така.Ти ако си купуваш дизел на 800000км от Дупница има хора които си купуват колите от Германия от представителството на реални километри.Коментиран от #14
12:34 23.11.2019
13 Старите нисани бяха железни
Коментиран от #15
12:47 23.11.2019
14 Верно бе
До коментар #12 от "Спокоен":
твоя дизел вероятно е на 51000 каран от дядо който даже си е забравил бастуна в багажника и това те е накарало да го платиш на цената посочена от Горублянския търговец на уникати.Коментиран от #16
12:50 23.11.2019
15 Прав си
До коментар #13 от "Старите нисани бяха железни":
Имах Нисан Съни 2.0дизел от 92ра на който брояча за изминати километри беше спрял на около 470000км и го карах докато ръждата не го съсипа тотално,но зимата палеше абсолютно безпроблемно и не харчеше масло.След него си купих Мерцедес W203 220cdi почти банкрутирах.13:04 23.11.2019
16 Спокоен
До коментар #14 от "Верно бе":
Моят дизел да си се замислял,че е взет от представителството с всички сервизни документи и колата е поддържана до последно там???Коментиран от #19
13:57 23.11.2019
17 hienata
Коментиран от #18, #21
14:27 23.11.2019
18 Спокоен
До коментар #17 от "hienata":
Да ама ако караш автоматик,той е един и същ и при дизела и бензина14:29 23.11.2019
19 Фред Флинстоун
До коментар #16 от "Спокоен":
Теб пък не те ли е срам дори да коментираш,че караш дизел,та камо ли да се хвалиш с това. Като от каменната ера си!Коментиран от #20
15:30 23.11.2019
20 Спокоен
До коментар #19 от "Фред Флинстоун":
А ти човеко от бъдещето какво караш летяща чиния ли.Само не ми казвай електричка.Коментиран от #22
15:35 23.11.2019
21 Имаш
До коментар #17 от "hienata":
Бомба газта е проблем трева се забраниКоментиран от #23
15:50 23.11.2019
22 Фред Флинстоун
До коментар #20 от "Спокоен":
Добре,че пишеме,че от тракането на дизела ти нямаше да чуваш какво ти говоря. От друга страна пък дано не четеш от лаптоп, поставен върху дизеловия двигател или върху предния капак на колата,защото от вибрациите не само няма да можеш да прочетеш написаното,ами може и да си повредиш техниката(лаптопа).Коментиран от #24, #40
15:54 23.11.2019
23 hienata
До коментар #21 от "Имаш":
Не се знае, в последно време доста ДИЗЕЛОВИ камиони се самозапалиха, а и някой и друг автобус, та всичко си е до подръжката,16:46 23.11.2019
24 Спокоен
До коментар #22 от "Фред Флинстоун":
Нобелова награда за най-тъпия коментар получаваш.Нищо не каза.Какво караш за да разберем ние смотаняците с дизелите.47процента от чисто новите коли продадени през 2019в Германия са дизел.Нещо да кажеш или те са тъпи шваби а ти си някакъв извънземен.Коментиран от #25, #30
17:21 23.11.2019
25 Митьо
До коментар #24 от "Спокоен":
Ей тоя кара Астра на газ и реве против дизела.Абе момче ако застанеш до ауспуха на моя дизел ще се чудиш въобще да двигателя и работи.Коментиран от #29
17:33 23.11.2019
26 Мурано
Коментиран от #27
18:19 23.11.2019
27 Ко речи
До коментар #26 от "Мурано":
Мураното е с най-проблемния мотор. Май няма Мурано, на което да не са му правили основен ремонт. Три литра и половина мотор се маже от три литра масло. Гениално. Моторетката ми литър и сто мотор и се маже от три литра и двеста масло. Само че я е правил друг японец.18:37 23.11.2019
28 Тойотата е най доброто
До коментар #7 от "Ернесто":
Нищо не разбираш21:58 23.11.2019
29 авто фен
До коментар #25 от "Митьо":
Да, да , знаеме, той понеже е твой дизела и работи по различни физични закони. Направо по-тих е от електромотор.Айде в детската градина. СрамотаКоментиран от #31
01:53 24.11.2019
30 авто фен
До коментар #24 от "Спокоен":
Дали не са тъпи шваби след като сътвориха най-големия скандал с фалшиви дизелови двигатели в историята? И оттогава дизела се продава все по-малко,а се продаваше повече от бензина. Но преди умните като теб и европейците да разберат,че ги цакат с топла бира. Ти си същия шаран. Но остави това,по-смешносто е самото тракане на дизела, това да спреш с дизел до бензинова кола е срамота,ами камо ли до хибрид, тоя с дизела все едно идва от 19 век от времето на Рудолф Дизел. Извинявай, не може в джоба да имаш смартфон, в къщи да се отопляваш с централно топлоподаване или безшумен климати,а не с въглища и да караш дизел,който трака като Икарус от 78-ма година. Ами това е смешно и срамно. Камо ли да се хвалиш и да биеш тъпана ,че караш най-морално остарелия мотор след парния двигател! Да , но влаковете отдавна минаха на ток,а в Япония и Китай се движат с по 400 км/ч. ,вече се продават сгъваеми дисплеи на телефони, а ти пишеш с едва ли не гордост,че караш ДИЗЕЛ,дизел човече, та това е най-морално остарялата технология, сравнима с парните двигатели при влаковете. Един дизел е скъп за поддръжка, неприятен като звук и вибрации и неприятен като замърсяване. До Евро 4 дизел са забранени в центровете на столиците в Европа.Коментиран от #34, #44
02:02 24.11.2019
31 авто фенче
До коментар #29 от "авто фен":
като ти чета коментарите май ти си за първи клас.Коментиран от #33
10:20 24.11.2019
32 Mahindra
11:34 24.11.2019
33 авто фен
До коментар #31 от "авто фенче":
Все толкова умни да са първокласниците, защото няма нищо невярно от това,което съм написал. Дизелът е шумен, с вибрации, замърсява, скъп е за поддръжка и е морално остаряла технология.15:13 24.11.2019
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Митко
До коментар #10 от "555":
Комплексар си ти! Не обобщавай така за българите че ми се драйфа от такива като теб! Карай си еб*ната астра и мълчи.09:23 25.11.2019
36 Евгени
До коментар #10 от "555":
Точно казано. Астра х с евтина поддръжка. Разваля се малко и на газ е идеална.22:08 26.11.2019
37 Nissan Q plus 2
Карам 6 годишен такъв бензин 2л автоматик вече 1 година на 112'000 км, основно градско среден разход 11,6 л, на магистрала 9,8 л бензин при 140 км с 3-ма човека и багаж..
Всичко по колата работи перфектно, купена отначало в БГ.
От собственици на RAV4 и CRV чувам подобен, но по-висок разход.
Обслужването на масла/филтри е към 300 лв на 10к километра.
Не съм попадал на друг еквивалент/конкурент в сегмента ....
18:48 29.11.2019
38 димитър
Коментиран от #42
12:40 13.05.2020
39 Хуйнята
22:08 19.08.2020
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Маца
21:41 31.05.2021
42 бай Георги
До коментар #38 от "димитър":
Абе Митак знаем го ама живеем в корупция от опашката до главата.... отивам да минавам преглед с една кошница за вторични и ме пускат за 20 кинта рушвет и те така със всичко21:48 31.05.2021
43 Хитър Петър
До коментар #10 от "555":
Не за нашия а за твоя стандарт...хвани се на две работи като мене 68 часа на седмица и ще имаш за подръжка на 2 колици, жена+1 дете и една любовница и някой лев да ги караш по отделно за седмица на Гръцкото море.22:00 31.05.2021
44 джонито
До коментар #30 от "авто фен":
Я не говори глупости и зблуждавай хората в България бе момче. преди месец минах прегледи в Западно европейска държава съм, мотора ми е ЕВРО4 дизел 2006година няма проблем и няма да има ( карам го в Европейска столица) има коли от 1936г също минават прегледи а те кой ЕВРО стандарт са?, ....става дума за новите от завода тях немогат да продават,имаш Гугъл проверяваи си глупостите преди да ги пишеш. А ако става дума за твоята бензинка ЕВРО7 също е миризлива и неприятна срещу електричката...нали?Играй си на Плейстейшъна и не се занимавай с мъжките работи. Жокер от мене столицата е Лондон но ще ме контрираш че не са в Европа ха ха ха.
22:25 31.05.2021