Last news in Fakti

23 Ноември, 2019 10:30 52 521 44

Автомобилът на старо у нас: Nissan Qashqai I

  • автомобилът на старо-
  • nissan-
  • qashqai
Автомобилът на старо у нас: Nissan Qashqai I - 1

Новото поколение на Qashqai постепенно губи позиции на пазара у нас, защото конкуренцията в сегмента на компактни SUV-та става все по-голяма. Не така обаче стоеше и все още стои въпросът с първата генерация на Nissan Qashqai, която в момента може да се намери, като употребяван автомобил, но който е по-надеждна и значително по-евтина от наследника си.

По-надеждна е най-вече заради значително по-малкото електронни системи, както и заради доказаните по-стари дизелови двигатели на Renault. Точно поради тази причина първото поколение на Nissan Qashqai е сред най-популярните градски джипове в България. И има защо.

Автомобилът на старо у нас: Nissan Qashqai I

Факт е, че външният му вид не е сред най-привлекателните, но също така е факт, че първият Qashqai предлага удобен интериор и чудесни дизелови двигатели, произведени, както вече споменахме, от Renault. Предлага се във версия с предно предаване, както и във вариант Qashqai+2, в който удобно могат да се возят петима възрастни и две деца.

Най-препоръчителният вариант и откъм надеждност, и откъм икономичност е 1.5-литровия dCi турбодизелов двигател с мощност от 110 к.с., който едва ли ще ви изненада с динамика, но за сметка на това е доста пестелив. Този автомобил се произвежда през периода 2006 - 2013 година в Англия и отстъпва по качество на преките конкуренти от Toyota и Honda, но пък се предлага на вторичния пазар на по-ниски цени. Какви екземпляри от първата генерация на Qashqai се предлагат у нас, вижте ТУК.

Автомобилът на старо у нас: Nissan Qashqai I


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 31 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нисан Лашкай

    56 67 Отговор
    Хубава количка е, но да кажем НЕ!!! на Дизелите.

    Коментиран от #2, #6

  • 2 Спокоен

    53 25 Отговор

    До коментар #1 от "Нисан Лашкай":

    Ако всички фап филтри и катализатори се поддържат и не са махнати от автоджамбазите,дизела изкарва само пара.Ако не вярваш ела да ти покажа моята.
  • 3 Жоро Семов

    26 22 Отговор
    Е кво стана - скрита реклама на стзри дизели
  • 4 Шофьор

    30 33 Отговор
    Нисан Кашляй
  • 5 Анонимен

    20 44 Отговор
    Нисан коптор.
  • 6 555

    92 26 Отговор

    До коментар #1 от "Нисан Лашкай":

    Няма как да кажем "НЕ", защото българите със селското им мислене убиват за дизел. Особено пък Ауди и Фауве. Теглят кредит, взимат някое А4 3.0ТДИ докарано от Австрия на 800 000км, дето даже и без да е запалено смърди на екарисаж около него и почват да треперят над него да не хвърли дюзи или съединител, че ще трябва рефинанс на кредита. Ама нека има повече такива глупаци да правят майстори и джамбази шампиони. От както видях какво е да караш бензин, дизел повече НИКОГА.

    Коментиран от #8

  • 7 Ернесто

    28 28 Отговор
    Не сте у ред да давате пари за тая кошница! В тоя ценови клас рулят Хонда и Сузуки, Тойотата не е толкова безпроблемна, колкото се надявате.

    Коментиран от #28

  • 8 Спокоен

    46 17 Отговор

    До коментар #6 от "555":

    Просто като се регистрира колата в КАТ или отиде на ГТП ако няма фап филтрите и катализатора не се регистрира и това е или не минава ГТП докато не се оправи проблема.Другото е да пуснат 2-3 коли да обикалят денонощно и да спират от движение пушещи бракми било то дизел бензин или газ.Има многооо бензинови масларки които са по зле и от дизелите.

    Коментиран от #10

  • 9 Мнение

    41 7 Отговор
    Модела не е лош но смятам,че на цените за които се продава има и по смислени алтернативи.Реално погледнато този автомобил не е нищо повече от компактен модел с малко по високо окачване чиито оф роуд възможности са сведени до изкачване на бордюр.
  • 10 555

    60 6 Отговор

    До коментар #8 от "Спокоен":

    Напълно съм съгласен. Но аз исках да кажа, че за нашия мизерен стандарт на живот е по-удачно да караш Астра H бензин/газ отколкото Ауди А4 2.7TDI на кредит. Но българите сме комплексари и малко хора ще ме разберат. Иначе и аз знам за Дачии и Рена с 1.5DCI мотор на по 350 000, които дори не миришат, за пушек да не говорим. Но дизела винаги е по-скъп за поддръжка от бензиновия му еквивалент. И то доста по-скъп.

    Коментиран от #35, #36, #43

  • 11 Без име

    17 50 Отговор
    Изключително грозен безмислен автомобил.Да си вземеш дизел втора ръка си е чист мазохизъм.

    Коментиран от #12

  • 12 Спокоен

    32 19 Отговор

    До коментар #11 от "Без име":

    Обясни защо,иначе дрънкаш просто така.Ти ако си купуваш дизел на 800000км от Дупница има хора които си купуват колите от Германия от представителството на реални километри.

    Коментиран от #14

  • 13 Старите нисани бяха железни

    47 11 Отговор
    След 2000г пълни боклуци и то от както се сдушиха с французите. През 80-те, 90-те години, чисто японският дизел на Нисан беше обявен за най добрият в света, ама дечицата, които коментират тук, не знаят тези факти.

    Коментиран от #15

  • 14 Верно бе

    24 12 Отговор

    До коментар #12 от "Спокоен":

    твоя дизел вероятно е на 51000 каран от дядо който даже си е забравил бастуна в багажника и това те е накарало да го платиш на цената посочена от Горублянския търговец на уникати.

    Коментиран от #16

  • 15 Прав си

    58 2 Отговор

    До коментар #13 от "Старите нисани бяха железни":

    Имах Нисан Съни 2.0дизел от 92ра на който брояча за изминати километри беше спрял на около 470000км и го карах докато ръждата не го съсипа тотално,но зимата палеше абсолютно безпроблемно и не харчеше масло.След него си купих Мерцедес W203 220cdi почти банкрутирах.
  • 16 Спокоен

    12 9 Отговор

    До коментар #14 от "Верно бе":

    Моят дизел да си се замислял,че е взет от представителството с всички сервизни документи и колата е поддържана до последно там???

    Коментиран от #19

  • 17 hienata

    45 4 Отговор
    Като собственик на Кашкай, мога да кажа, че автора е прав. Колата е удобна, моята е 2,0 на газ. Сравнително безпроблемна и с поносими разходи за гориво и консумативи. Малко се е пресилил (или са му платили) с рекламата на 1,5 дизел . Колега има 1,5 и съм го карал. Първо изобщо не е икономичен , колата е тежка за този мотор. Консумативите на дизела са си скъпи, маслото заради турбото трябва да е високо качество, съединителя е 4 пъти по-скъп от този на бензиновия . Та ако нямате парички за Хонда или Тойота - избора е бензинов Кашкай или бензинова КИА Спортидж. Витарата също е алтернатива, но там проблема е ръждата отдолу.

    Коментиран от #18, #21

  • 18 Спокоен

    6 6 Отговор

    До коментар #17 от "hienata":

    Да ама ако караш автоматик,той е един и същ и при дизела и бензина
  • 19 Фред Флинстоун

    12 16 Отговор

    До коментар #16 от "Спокоен":

    Теб пък не те ли е срам дори да коментираш,че караш дизел,та камо ли да се хвалиш с това. Като от каменната ера си!

    Коментиран от #20

  • 20 Спокоен

    10 8 Отговор

    До коментар #19 от "Фред Флинстоун":

    А ти човеко от бъдещето какво караш летяща чиния ли.Само не ми казвай електричка.

    Коментиран от #22

  • 21 Имаш

    12 26 Отговор

    До коментар #17 от "hienata":

    Бомба газта е проблем трева се забрани

    Коментиран от #23

  • 22 Фред Флинстоун

    11 19 Отговор

    До коментар #20 от "Спокоен":

    Добре,че пишеме,че от тракането на дизела ти нямаше да чуваш какво ти говоря. От друга страна пък дано не четеш от лаптоп, поставен върху дизеловия двигател или върху предния капак на колата,защото от вибрациите не само няма да можеш да прочетеш написаното,ами може и да си повредиш техниката(лаптопа).

    Коментиран от #24, #40

  • 23 hienata

    7 5 Отговор

    До коментар #21 от "Имаш":

    Не се знае, в последно време доста ДИЗЕЛОВИ камиони се самозапалиха, а и някой и друг автобус, та всичко си е до подръжката,
  • 24 Спокоен

    22 12 Отговор

    До коментар #22 от "Фред Флинстоун":

    Нобелова награда за най-тъпия коментар получаваш.Нищо не каза.Какво караш за да разберем ние смотаняците с дизелите.47процента от чисто новите коли продадени през 2019в Германия са дизел.Нещо да кажеш или те са тъпи шваби а ти си някакъв извънземен.

    Коментиран от #25, #30

  • 25 Митьо

    10 13 Отговор

    До коментар #24 от "Спокоен":

    Ей тоя кара Астра на газ и реве против дизела.Абе момче ако застанеш до ауспуха на моя дизел ще се чудиш въобще да двигателя и работи.

    Коментиран от #29

  • 26 Мурано

    3 7 Отговор
    Мурано то е по- добро!

    Коментиран от #27

  • 27 Ко речи

    15 1 Отговор

    До коментар #26 от "Мурано":

    Мураното е с най-проблемния мотор. Май няма Мурано, на което да не са му правили основен ремонт. Три литра и половина мотор се маже от три литра масло. Гениално. Моторетката ми литър и сто мотор и се маже от три литра и двеста масло. Само че я е правил друг японец.
  • 28 Тойотата е най доброто

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ернесто":

    Нищо не разбираш
  • 29 авто фен

    5 7 Отговор

    До коментар #25 от "Митьо":

    Да, да , знаеме, той понеже е твой дизела и работи по различни физични закони. Направо по-тих е от електромотор.Айде в детската градина. Срамота

    Коментиран от #31

  • 30 авто фен

    10 14 Отговор

    До коментар #24 от "Спокоен":

    Дали не са тъпи шваби след като сътвориха най-големия скандал с фалшиви дизелови двигатели в историята? И оттогава дизела се продава все по-малко,а се продаваше повече от бензина. Но преди умните като теб и европейците да разберат,че ги цакат с топла бира. Ти си същия шаран. Но остави това,по-смешносто е самото тракане на дизела, това да спреш с дизел до бензинова кола е срамота,ами камо ли до хибрид, тоя с дизела все едно идва от 19 век от времето на Рудолф Дизел. Извинявай, не може в джоба да имаш смартфон, в къщи да се отопляваш с централно топлоподаване или безшумен климати,а не с въглища и да караш дизел,който трака като Икарус от 78-ма година. Ами това е смешно и срамно. Камо ли да се хвалиш и да биеш тъпана ,че караш най-морално остарелия мотор след парния двигател! Да , но влаковете отдавна минаха на ток,а в Япония и Китай се движат с по 400 км/ч. ,вече се продават сгъваеми дисплеи на телефони, а ти пишеш с едва ли не гордост,че караш ДИЗЕЛ,дизел човече, та това е най-морално остарялата технология, сравнима с парните двигатели при влаковете. Един дизел е скъп за поддръжка, неприятен като звук и вибрации и неприятен като замърсяване. До Евро 4 дизел са забранени в центровете на столиците в Европа.

    Коментиран от #34, #44

  • 31 авто фенче

    9 2 Отговор

    До коментар #29 от "авто фен":

    като ти чета коментарите май ти си за първи клас.

    Коментиран от #33

  • 32 Mahindra

    3 2 Отговор
    Mahindra cuv 100 бензин 5 степенна кутия има и автоматична бензин 25000 чистак нова евро 6 този Нисан е вън от играта скоро и в Солун няма да препариш ще го караш на село по браздата
  • 33 авто фен

    4 7 Отговор

    До коментар #31 от "авто фенче":

    Все толкова умни да са първокласниците, защото няма нищо невярно от това,което съм написал. Дизелът е шумен, с вибрации, замърсява, скъп е за поддръжка и е морално остаряла технология.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Митко

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "555":

    Комплексар си ти! Не обобщавай така за българите че ми се драйфа от такива като теб! Карай си еб*ната астра и мълчи.
  • 36 Евгени

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "555":

    Точно казано. Астра х с евтина поддръжка. Разваля се малко и на газ е идеална.
  • 37 Nissan Q plus 2

    5 0 Отговор
    Здравейте,
    Карам 6 годишен такъв бензин 2л автоматик вече 1 година на 112'000 км, основно градско среден разход 11,6 л, на магистрала 9,8 л бензин при 140 км с 3-ма човека и багаж..
    Всичко по колата работи перфектно, купена отначало в БГ.
    От собственици на RAV4 и CRV чувам подобен, но по-висок разход.
    Обслужването на масла/филтри е към 300 лв на 10к километра.
    Не съм попадал на друг еквивалент/конкурент в сегмента ....
  • 38 димитър

    1 0 Отговор
    много умници много акъл,дизела им пречи а дето се горят боклуците на ЕС не се усещат,

    Коментиран от #42

  • 39 Хуйнята

    6 2 Отговор
    Карам си Кашкая 2.0 dci 150 кончета вече 6 години. На 300 000 км. двигателя мърка. Стара кола няма. Има поддържана и остана от тъпи мухльовци и комплексари дето си купуват нещо за което нямат възможност да го поддържат. Само за протокола .............. купих го от първи собственик със сервизна история до последния ден !
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Маца

    0 0 Отговор
    от Факти по големи К@рви нема трият без да четът нито една обидна дума а трият абе я се вземете в ръце бе ...тука некой господа пусуват като чобани а ги пускате Блица затва го сменихме ама и вие сте наред май....
  • 42 бай Георги

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "димитър":

    Абе Митак знаем го ама живеем в корупция от опашката до главата.... отивам да минавам преглед с една кошница за вторични и ме пускат за 20 кинта рушвет и те така със всичко
  • 43 Хитър Петър

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "555":

    Не за нашия а за твоя стандарт...хвани се на две работи като мене 68 часа на седмица и ще имаш за подръжка на 2 колици, жена+1 дете и една любовница и някой лев да ги караш по отделно за седмица на Гръцкото море.
  • 44 джонито

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "авто фен":

    Я не говори глупости и зблуждавай хората в България бе момче. преди месец минах прегледи в Западно европейска държава съм, мотора ми е ЕВРО4 дизел 2006година няма проблем и няма да има ( карам го в Европейска столица) има коли от 1936г също минават прегледи а те кой ЕВРО стандарт са?, ....става дума за новите от завода тях немогат да продават,имаш Гугъл проверяваи си глупостите преди да ги пишеш. А ако става дума за твоята бензинка ЕВРО7 също е миризлива и неприятна срещу електричката...нали?
    Играй си на Плейстейшъна и не се занимавай с мъжките работи. Жокер от мене столицата е Лондон но ще ме контрираш че не са в Европа ха ха ха.