Last news in Fakti

26 Ноември, 2019 11:03 5 068 31

Новото Sandero ще има хибридна версия

  • dacia-
  • renault-
  • sandero

Третото поколение на Dacia Sandero ще бъде построено на нова платформа, ще се оборудва с двигатели от Renault Clio и ще получи хибридна модификация, твърди френското издание L'Argus. Премиерата на румънския хечбек най-вероятно ще се състои на автосалона в Париж догодина.

Преминаването към нова архитектура се налага, за да може Sandero да покрие европейските екологични стандарти и да постигне приемливи резултати в краш тестовете. Ето защо инженерите на Renault-Nissan ще се откажат от старата платформа в полза на CMF-B, на която са построени петата генерация на Clio и Nissan Juke.

Новото Sandero ще се предлага с трицилиндрови бензинови двигатели с мощност 75 и 100 к.с. По-мощният 1.3-литров турбомотор отпада от сметките, а дизелът ще бъде само 1.5-литров dCi с 85 коня.

Топ версията Sandero Stepwa ще стане пълноценен кросоувър с умерена хибридна силова установка E-Tech със системна мощност 140 к.с., съставена от 1.6-литров атмосферен двигател и електромотор.

Очаква се продажбите на Sandero III да започнат през последното тримесечие на 2020 г. Със смяната на поколенията моделът ще поскъпне незначително с €200 - €300.

Новото Sandero ще има хибридна версия


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    21 17 Отговор
    новия дъстър ще изглежда като кибертрък на Елон Мъск

    Коментиран от #9

  • 2 Русуфил

    24 49 Отговор
    На кой му пука за тоя коптор. Влашко недоразумение.

    Коментиран от #7

  • 3 BorisLaugh PopOff

    19 14 Отговор
    Много е готина, само чи в розово няма ли я, че да ми отива на розово-кафевия каскет?

    Коментиран от #12

  • 4 Ивайло

    20 3 Отговор
    Пу за сектанта!!! ;)))

    Коментиран от #6

  • 5 Японеца

    5 5 Отговор
    Пред Тесла е като руско електронно запалване! Но цената ще е добра и може да си го купя!

    Коментиран от #13, #25

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 в БГ няма и това

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "Русуфил":

    Опитваш се да създадеш интрига, но и децата знаят, че Дачия е по-ниският клас на Рено и Нисан!
  • 8 122

    9 2 Отговор
    АУУ ЕКСТРА ВЗИМАМ СИ Я И БЕЗТОВА МИ Е ВРЕМЕ ДА СМЕНЯМ ДЪСТЕРА НАЙ ДОБРИТЕ КОЛИ ЕВТИНИ И ЗДРАВИ
  • 9 Въх

    11 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    кога ще се случи това събитие бе секта?
  • 10 Динко

    4 8 Отговор
    Мъка,мъка...
  • 11 Енчо

    9 3 Отговор
    И ще промотират като подарък 4 броя алуминиеви джанти плюс 4 броя гумени стелки!!!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 гост

    7 2 Отговор

    До коментар #5 от "Японеца":

    Ходих да тествам новата Дачия Дъстър с 4х4 и дизел със 115кс. Външно изглежда добре, лека е, таблото и седалките са добри, макар и бюджетни. Евтиния е от таблото надолу, не подхожда дори на такава кола, но все пак и ФВ туран са същите. Друг минус е, че добре оборудвана кола е 37х.лв преди дилърските отстъпки, което вече е доста. Изгодна е най-орязаната версия с най-слабия двигател, но пък за лични нужди си е голям компромис. Да, сайбъртрък е двойно по-скъп и то преди мита, но е нещо невиждано и нечувано, което според мен омаловажава цената и ако ти харесва сайбъртрък, то купи си го и не се замисляй, няма да има такива други на пътя.
  • 14 Japbest

    8 8 Отговор
    На свинче звънче, а може и- барабар Петко с мъжете. Сигурен съм че ще прекарва повече време в сервиза отколкото на пътя. Когато Тойота извади хибридите, Дачия беше с карбураторни двигатели, никога няма да ги стигнат, по скоро ще фалират, дай боже!

    Коментиран от #21, #26

  • 15 werty

    11 1 Отговор
    май не си давате много зор да погледнете ел. разработките на дачия.
    комшиите бая пара наливат в електрификацията и в момента дачия има доста добри резултата. монета в който европейския пазар " се отвори" за ел. МПС и "старите" производители пуснат на пазара масово това задвижване най-вероятно отново дачия ще е най - достъпно, но качеството на батерията, моторите и задвижването ще е на сериозно ниво, с думи прости това ще е достъпната електричка, а не за 60 000 +
  • 16 Алфа Ромео

    7 3 Отговор
    Това Сандеро изглежда по-добре, предното доста грозновато. Един колега си купи ново Сандеро 1000 куб. три цилиндъра 75 коня, как ще върви тази кола по баир с пътници и включен климатик примерно малко ми е чудно.

    Коментиран от #20, #27

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 АМИ РУМЪНЦИТЕ ДОБРЕ СИ ПЕЧЕЛЯТ

    12 1 Отговор
    ОТ ТЕЗИ БОКЛУЦИ..ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НИЕ В МОМЕНТА ДАЖЕ И БОКЛУЦИ НЕ ПРОИЗВЕЖДАМЕ..ДАНО ДА Е САМО ЗА МОМЕНТА НО НАДАЛИ..НИЕ ЕДИН ТРОТОАР НЕ МОЖЕМ КАЧЕСТВЕНО ДА НАПРАВИМ А ЗА КОЛИ ДА НЕ ГОВОРИМ..

    Коментиран от #30

  • 19 Добре че и рено участва

    4 1 Отговор
    Че да стане кола от тоя скрап
  • 20 Няма да върви

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Алфа Ромео":

    Затва истината е в пирамидата
  • 21 Готин

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Japbest":

    Явно си набор на новите пари и не си виждал карбуратор. По добро нещо от карбуратора не е измислено все още. Това е ,,сърцето,, на двигателя, което можеш да настроиш по твой Вкус и да извлечеш максимума от двигателя, скъпо дете!

    Коментиран от #28

  • 22 варненец

    1 2 Отговор
    Дано най-после да и сложат нормални дръжки на вратите...
  • 23 Sofia

    2 0 Отговор
    До 2025 г. Audi планира да съкрати до 9500 човека, което се равнява грубо на 15% от работната сила на марката в Германия. Това ще помогне да се съкратят около 6 млрд. евро разходи, които да се инвестират в догонване на Mercedes-Benz и BMW AG

    Коментиран от #29

  • 24 Тодор Колев

    4 0 Отговор
    Как, кааак ще ги стигнем...румънците
  • 25 Ха ха

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Японеца":

    Първо не си японец а типичен Ганю
    Второ теслАта е абсолютен черпак с готини "бронирани" супер стъкла хи хи досущ като заоблените ръбове на телефона на бившия крадец-"визионер"
    Трето от Хамбург до Истанбул нема такава като твойта кочина от Калотина до София...
    А със здраве!....
  • 26 ДДС а бе да

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "Japbest":

    Затова Нисан продажбите падат щот са яката работа пък Рено растат щот не можели да правят коли))))
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 :D:D:D:D

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Готин":

    Голям + за това изказване, това е самата истина!
  • 29 :D:D:D:D

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "Sofia":

    Много ценна информация, само дето е ни в клин, ни в ръкав.
  • 30 :D:D:D:D

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "АМИ РУМЪНЦИТЕ ДОБРЕ СИ ПЕЧЕЛЯТ":

    Доста неадекватно изказване, пи ли си хапчетата днес?
  • 31 Стратиев

    0 0 Отговор
    Що бе, добро си е и старото. Братчеда върти такси вече пет години и е доволен. Преди имаше Шевролет Авео и Сандерото вика е много по-здраво. Последно беше на малко под 300000 км., сега сигурно ги е минало,без проблеми по двигател, скорости и скъпи ремонти.