Южноамериканският филиал на Volkswagen показа серийна версия на спортно ориентирания седан Virtus, който на останалите пазари се продава под името Polo. Иновацията се отличава външно по нов аеродинамичен обвес в стил хечбек версията на европейското Polo GTI и с оригинални 17-цолови джанти.
Салонът също е различен, като спортни акценти се откриват в седалките с изразена странична поддръжка, и в декоративните елементи. Двигателят е с мощност 150 конски сили. Иначе, конструктивно седанът Volkswagen Virtus GTS не се отличава коренно от стандартните седани Polo.
Прави се на платформата MQB A0, а вместо стандартните еднолитрови турбомотори се монтира 1.4 TSI двигател с мощност 150 коня и с максимален въртящ момент 250 Нм. Продажбите стартират от началото на следващата година, като цената ще е 100 000 реала - сума, равняваща се приблизително на 21 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сергей
Коментиран от #4
11:13 02.12.2019
2 Тъпото
Коментиран от #11
11:32 02.12.2019
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Пишманлиев
До коментар #1 от "сергей":
Вече ще се набляга на турския автопром-Volkswagen. Да свикваме.12:19 02.12.2019
5 Вариатор
Егати простоватия и елементарен изказ...
Радвам се,че повечето глупава паплач като теб си остана в дупката България та да не ни излагат из Европа ...пък си бегай колкото искаш.....
Коментиран от #7
13:50 02.12.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Ввв
14:22 02.12.2019
9 Джендър
До коментар #7 от "До джендъра":
Джендър тък е само един Балкански Хомо Сапиенс .Нагъл,груб и необразован плоскочел индивид с генетично зададена мозъчна недостатъчност.....
Почвай да БЕГАШ БАТЕ......убитляк
Коментиран от #10
14:29 02.12.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Гражданин
До коментар #2 от "Тъпото":
Това всъщност няма нищо общо с европейското Поло. На базата на Голф е. Тоест е това което се продаваше под името Джета.Но нали обособиха отделна марка с това име се е наложило да ползват друго име.
07:59 03.12.2019
12 Лудогорец8
Коментиран от #13
08:02 03.12.2019
13 123
До коментар #12 от "Лудогорец8":
Страшен разбирач си, явно. 200 000 и в кофата, а? Ти колко такива двигателя хвърли в кофата. А дори и така да е, кой го интересува пробег от 200 000? Карам по 20 000 на година, за 5 години 100 000. После се взема следващата нова. 99 % от закупилите някоя от 11-те млн. бройки на концерна през миналата година изобщо не ги интересува какво се случва след 200 000 км. Защо производителя да прави коли, които издържат по 1 млн. км. като няма интерес към такива? За 5 години и 100 000 км дори да е здрава, колата вече е морално остаряла. Ти би ли ползвал телефон на 10 години, а - с копчета и система Симбиан, а? Няма нужда да отговаряш. Сигурен съм, че караш някоя издухана Мазда 6 на поне 12 години, с отрязан катализатор и според теб е върха на технологиите, нали?10:28 03.12.2019
14 Наточено
13:17 03.12.2019
15 Симо
16:50 04.12.2019