Купеобразната модификация на Mercedes-Benz GLE беше разсекретена още в края на лятото, но тогава производителят разказа само за конвенционалните двигатели на модела. Впоследствие се появи GLE 350 de, а сега тази модификация става налична и за варианта Coupe.
Силовият тракт се състои от редови четирицилиндров дизелов агрегат и електромотор. Първият двигател е с мощност 194 конски сили и с максимален въртящ момент от 400 Нм. Електрическият агрегат пък разполага с допълнителни 136 коня и пиков момент от 440 Нм.
Така се получава системна мощност от 320 конски сили и въртящ момент от 700 Нм, което напълно съответства на дизелов двигател с голям обем. Разходът в случая обаче е значително по-нисък.
За това роля играе и третият участник в силовия тракт - 31.2-киловатовата батерия, която позволява на всъдехода да изминава само на ток разстояние от 86 до 100 километра, в зависимост от условията. По новия цикъл WLTP, въпросният Mercedes-Benz GLE Coupe харчи от 1.1 до 1.3 литра на 100 километра пробег. Ускорението до 100 пък е 6.9 секунди, а максималната скорост - 210 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бмв
11:57 05.12.2019
2 и един мармот сипва дизел
11:58 05.12.2019
3 спамтиелектрика
Коментиран от #75
11:58 05.12.2019
4 zeus
Коментиран от #5, #8
11:59 05.12.2019
5 zeus
До коментар #4 от "zeus":
На нафта де, не видях, че било "екологичен" немски дизел :)12:00 05.12.2019
6 Behemoth
12:01 05.12.2019
7 Анти милиционер
12:07 05.12.2019
8 Анти милиционер
До коментар #4 от "zeus":
Ако му дадеш газ - 15/100.12:08 05.12.2019
9 Стига с тоя хумор бе!
12:08 05.12.2019
10 Колко лъжа само
Коментиран от #14, #25
12:09 05.12.2019
11 Антон
Коментиран от #17
12:09 05.12.2019
12 Morgoth
Коментиран от #16
12:11 05.12.2019
13 Да не забравяме,
12:13 05.12.2019
14 Преател,
До коментар #10 от "Колко лъжа само":
много си прав,ама кой да те чуе!12:16 05.12.2019
15 Наско
Коментиран от #43
12:18 05.12.2019
16 Формулата е за
До коментар #12 от "Morgoth":
сферичен шофьор във вакуум и без въздействие на гравитация.12:19 05.12.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Всичко е така
12:22 05.12.2019
19 Зомби с квадратен волан
12:28 05.12.2019
20 2493
Коментиран от #22, #23
12:32 05.12.2019
21 Komapak
12:37 05.12.2019
22 Сериозно
До коментар #20 от "2493":
Немците са хитри, да! Гледай сега, 31 кВ на средна цена 20 стотинки са ти 6.20 лв. което е почти 3 литра нафта + 1 литър където дават стават 4 литра! Това ли е икономичното? И защо не изписват тока където е повече и по-скъп от този литър където изписват? Те това са немските коли, хитро лъжат хората! А ако зареждаш на бързи зарядни, на ток ще ти е много по-скъпо от колкото да си караш на нафта. Разхода на ток на този джип е огромен 31 кВ за 86 км!!!12:38 05.12.2019
23 Komapak
До коментар #20 от "2493":
Забелязвам, че много хибриди в Германия няма. Или са чисти електричките или ДВГ. Ако видя, че самите немци си го консумират туй животно ще се замисля. В България имаме една служебна Тойота хибрид. Няма случай да е паднала под 12 на сто. Вярно, че само градско, но факта си е факт.12:42 05.12.2019
24 Анти милиционер
12:57 05.12.2019
25 Plameni
До коментар #10 от "Колко лъжа само":
По-голяма глупост не можа ли да измислиш,че има и други "умници" които те подкрепят,а именно че Plug-in Hybrid изразходва повече електричество от ел.автомобили или повече гориво било то дизел или бензин спрямо конвеционален двигателКоментиран от #26
12:58 05.12.2019
26 Еххххх Plameni
До коментар #25 от "Plameni":
Разкажи ни малко за Plug-in хибридите! Аз ги знам, да видим ти какво знаеш! Хората са ти написали 31кВ батерия изминава 86 км. на ток! Колко е разхода на ток на 100 км.? Нищо, нищо те такива като теб лъжат!Коментиран от #37
13:03 05.12.2019
27 VikiLexusNX
Коментиран от #28, #35
13:03 05.12.2019
28 Добре де
До коментар #27 от "VikiLexusNX":
Ама разхода на ток на 100 му е 7 лв. и то ако зареждаш нощна. Не хващате ли, че разхода на ток е висок и тогава е по - изгодно да си караш на нафта. Не хващате ли това?13:09 05.12.2019
29 Viki
Коментиран от #30
13:10 05.12.2019
30 Недей така
До коментар #29 от "Viki":
Паднах! Кво речи? Ахаха. Не е така! Ето така е! Изминаваш 86 километра с ток, който не ти го пишат и като свърши, пали ДВГ - то и за останалите 14 км. изгаря 1.1 литър нафта и готово, 1.1 нафта на 100! Тарикатско, а!Коментиран от #33
13:18 05.12.2019
31 Японеца
Само TREV харчи 1.8кг метан /1000км! 0.180кг/100км
Коментиран от #34
13:23 05.12.2019
32 дст
Всички мерцедеси са пословечни лами !
Коментиран от #38
13:25 05.12.2019
33 onq s konq
До коментар #30 от "Недей така":
Демек, като харчи 1.1 за 14км дава :1.1х100/14=7.86л/100км!
Олее много сме напред с дизела, лъжливи германци!
13:27 05.12.2019
34 Така е
До коментар #31 от "Японеца":
Няма ДВГ което да харчи 1на 100, ДВГ за кола! ДВГ на обороти на място гори, 0,9-1 литър на час! Което ще рече, че ако някой те дърпа отпред със 100 км/ч а ти само седиш в твоята кола на обороти, без да даваш газ, ще си изгорил литър на 100 км.! Е как да стане да върви и пак да има същия разход? Ами като се изключи и върви на ток!13:32 05.12.2019
35 Да допиша
До коментар #27 от "VikiLexusNX":
Че, като една кола е на ток, тя трябва и да харчи малко ток, за да е конкурентна на дизел! Ако харчи ток колкото тази, ти би горил същото и само ако си на дизел! Тази гори 31 на 86 км, около 35 кВ на 100, за сравнение Кона харчи 16 кВ, Модел 3 - 16кВ, Модел С - 22 кВ!13:42 05.12.2019
36 Да да
13:45 05.12.2019
37 Plameni
До коментар #26 от "Еххххх Plameni":
Моят коментар е за номер 10,ако използваш различни имена явно какъв си .Относно коментар 10 е написал ,че един хибрид изразходва повече ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ от изцяло електрически или ,че дизелов двигател изразходва по -малко гориво спрямо дизелов хибрид Само един прост пример от ежедневието ,а именно две еднакви стаи ги отопляваш с два еднакви климатика,само че единият е подпомогнат от нафтова печка .Кой климатик ще изразходва по малко ел.енергия,този който сам отоплява или този на когото му помага нафтовата печка? Прочети внимателно ! Затова и от Мерцедес дават разход 1/100км на ДИЗЕЛ ,А НЕ ОБЩА ЦЕНА НА ИЗРАЗХОДВАНАТА енергия необходима за изминаването на 100км.докато при обикновен дизел разхода ще е 10/100Коментиран от #39
15:05 05.12.2019
38 Plameni
До коментар #32 от "дст":
Mercedes GLE все пак е SUV 4x4 2.7 тона .Същият двигател при Mercedes E 220 изразходва 3.6л.дизел и е най-икономичния в своя клас!Коментиран от #40, #41
15:19 05.12.2019
39 Същия съм
До коментар #37 от "Plameni":
Тук няма нищо общо с климатик! Тук е елементарно, имаш батерия, ДВГ и кола! С батерия 31 кВ изминаваш 86 км. и когато свърши тока се пали ДВГ и изразходва 1.1 литра до 100! Гори повече ток от електрическа кола, защото това е ДВГ кола и аеродинамиката е по-лоша и колата е по-тежка, защото носиш ДВГ. Същото и обратно, когато тока свърши, караш само на ДВГ, но носиш батерия 200 килограма и разхода ти се увеличава! Надявам се да съм бил ясен.15:25 05.12.2019
40 Ясно
До коментар #38 от "Plameni":
Но например Модел Х на Тесла, изразходва средна енергия на 100км-24 кВ. А тук изминава 86 км. с 31 кВ. По-добре е да си караш само на нафта. Тук ти излиза при 20 стотинки на нощна енергия 6.2 лв. за да изминеш 80 км! И това е на евтин ток! Ако е 30 стотинки става 9 лв. за 80 км.!Коментиран от #48
15:29 05.12.2019
41 8576
До коментар #38 от "Plameni":
Не израсходва 3.6 литра, а ВРЪЩА 3.6 литра на всеки 100 км тая Е-класа. Аз имам такава, зареждам 2 големи бензиностанции и един малък ТЕЦ от върнатата нафта!!!16:15 05.12.2019
42 гост
16:23 05.12.2019
43 prizrak
До коментар #15 от "Наско":
За какво въобще ти слагат плюсове. Вие да нямате дислексия при четене? Разстоянието от София до Варна не е 100км, така че няма как да се измине с 4.4 литра. И къде е проблема че толкова се вълнувате? Имате дизелов двигател,който в хибриден режим с електро двигателя ще даде 4.4литра на 100 км разход.При условие че спазвате ограниченията и не се опитвате да вдигате 200, това е напълно възможно. Хората са го написали - САМО на БАТЕРИЯ минава до 100км. Това означава че ако карате нормално в града, да отидете до работа или да си напазарите,спокойно можете да карате само на батерия.Излиза ви евтино и опазвате околната среда.Коментиран от #44, #45
17:26 05.12.2019
44 Колко евтино
До коментар #43 от "prizrak":
Колко евтино излиза, като гори доста ток? Това, че върви на ток не означава винаги че е евтино! Евтино е, ако е на ток и харчи малко! Пак да напишем батерията е 31 кВ, ако зареждаш на 30 стотинки, за да я заредиш е 9.30 лв. за 90 км. Това е на ток!Коментиран от #47
17:33 05.12.2019
45 prizrak
До коментар #43 от "prizrak":
Разхода от 1.1 до 1.3 е даден при идеални условия, когато имаш възможност да си заредиш батерията. Никъде по света на извънградски път няма зарядни станции на всеки 70 -80 километра.Следователно е неуместно да се правят такива сметки за разтояние от София до Варна. При така направената конфигурация с този двигател и хибридна система, разход от 4 до 5 л на 100 км е напълно приемлив и лесно може да се постигне. За такъв разход ис този комфорт, мислш че няма по-добро решение на пазара.Коментиран от #46
17:40 05.12.2019
46 34566
До коментар #45 от "prizrak":
Мисля, предполагам, идеални условия, не е уместно....с такива думи ли се дава разход на автомобил?!?! И накрая от къде си изсмука това "4 до 5 литра на 100" като в заглавието са написали 1л на 100?!? Какво е това увъртане, какво е това шикалкавене не знам ама леко дразни вече. И все си мисля че за измама се лежи в затвора, не знам как така им се разминава на производителите като изкарват такива рекламни статии.Коментиран от #49
17:46 05.12.2019
47 prizrak
До коментар #44 от "Колко евтино":
Ами дай да смятаме.......Приемаме че в България и Германия парите не са в левове и евро а са единици. При заплата в БГ от порядъка на 1000 парични единици ще платим 9.30 парични единици. При заплата от 2000 парични единици в Германия ще платим отново 9.30. Цените на тока са почти еднакви. Сега виждаш ли къде е проблема? Не е скъпо, ами заплащането в БГ е ниско. Тези автомобили са направени за истински европейци с нормални заплати. Не е за бай Ганьо. И когато смятате нещо, него обръщайте в евро,защото когато се произвежда една стока , никой не се интересува от ниската заплата на Ганьо в мафиотската България.Коментиран от #50, #97
17:51 05.12.2019
48 Plameni
До коментар #40 от "Ясно":
Първо :колко лъжа само ,ехххх Plameni,същия съм, за теб е един ник ,Извинявай ама това граничи с.......Второ С Mercedes EQC с 22,5 кв/ч може да изминеш 100 км.С Mercedes GLE Plug-in Hybrid може да изминеш 80км на дизел и 20 на електричество ,което е равно на 8кв/ч Кой от двата Mercedes -a е изразходил повече ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ за изминаването на100 км.
Трето Mercedes GLE Plug-in Hybrid изминава 86 км на ток и останалите на дизел което е равно 1.3 л дизел .Mercedes GLE 400d изминава разстоянието от 100 км.с 5.8л дизел.В задачата се пита : КОЙ от двата Mercedes -а изразходва по-малко дизел за въпросните 100км?Въпрос на гледна точка!
Коментиран от #53, #62
17:53 05.12.2019
49 prizrak
До коментар #46 от "34566":
Колко мислиш че е реалния разход на такъв съвременен двигател, на автомобил от класа на Mercedes-Benz GLE Coupe, ако го караш по магистрала със 120 км/ч ? Освен това е хибрид.Коментиран от #52
17:57 05.12.2019
50 така е
До коментар #47 от "prizrak":
Така е,ама в България литър дизел е 2.20 лв.,а в Германия 1.20 евро.И какво става,този ток където ще го изразходиш се равнява на 4 литра дизел,за 90 км! И защо да купуваш хибрид,като дизелова кола е същия разход? В Германия цената на тока е по-висока от България!Коментиран от #51
17:58 05.12.2019
51 prizrak
До коментар #50 от "така е":
Добре, нека хипотетично да приемем че заплата ти е 2000 лв. Цените са същите които си написал. Ти си обикновен потребител,като 90% от нас каращи автомобил, т.е 90% караш в града. Какво ще избереш да си купиш, ако имаше възможност? Този Мерцедес,както е описан или същия но с нормален ДВГ???Коментиран от #54
18:07 05.12.2019
52 34566
До коментар #49 от "prizrak":
Няма кво да го мисля мойто мче - отварям спритмонитор и там пише че бензиновия хибрид харчи 10/100. За дизела още няма данни, ама едва ли ще е 4-5. Нов бил, модерен бил - ала бала. А нехибридния ГЛЕ харчи до 16-17/100. Или той не е нов и модерен - а?Коментиран от #56
18:07 05.12.2019
53 Еххх
До коментар #48 от "Plameni":
Гледай,не са ти ясни нещата! Написал си ,че минава 80 км.на дизел! Не,не минава 80 км.на дизел! Минава 80 км.на ток! И 20 км на дизел! Батерията е 31кВ за 80 км. излиза,че разхода на ел.енергия на този джип е над 30 кВ на 100 км.Както си написал на Мерцедес EQC е 22,5 кВ! Кой има по-голям разход на ел.енергия на 100? И другата част,разхода на дизел! Тук е написан разход на дизел със заредена батерия! Тогава имаш разход от 1.1 литра на 100! Когато батерията е празна,разхода не минава под 5 литра! Тогава започва да ти гори като обикновен дизел с товар 200 кг.защото батерията не помага тогава!Коментиран от #55
18:09 05.12.2019
54 зависи
До коментар #51 от "prizrak":
Ако имам възможност за зареждане *А ти трябва да имаш възможност за зареждане за Плъг-ин*,бих си взел електрическа. За плъг-ин трябва да имаш зарядно,трябва да подържаш ДВГ,даже и да не си го ползвал! Ако нямам възможност за зареждане,нова кола на метан с оригинална уредба!Коментиран от #57
18:15 05.12.2019
55 Plameni
До коментар #53 от "Еххх":
Ти отговори на моя пример ,както аз съм го написал Моят пример също е реален.Коментиран от #61
18:18 05.12.2019
56 prizrak
До коментар #52 от "34566":
Не го мисли ''тате''. Консумацията на дизеловия двигател винаги ще бъде значително по-ниска от на бензиновия.Освен това явно не си карал хибрид, и затова се изказваш неподготвен.Когато караш по магистрала и поддържаш еднаква скорост си на батерия.При подаване рязко на газ се включва двигателя. При набиване на спирачка се зарежда батерията. При спадане на енергията в батерията, двигателя се включва и започва процес на зареждане.Това е хибридния цикъл, който ти дава по малки разходи и опазва околната среда.Тази от която имаме нужда всички ние, и нашите деца и внуци.Да ти кажа само че съм на 48 г, и за да се обръщаш с моето момче към мен е неуместно.Освен ако не си на около 90г.Коментиран от #58, #60
18:33 05.12.2019
57 prizrak
До коментар #54 от "зависи":
Аз дадох пример за хибрида описан в статията.Не говорим за плъгин.Естествено че и аз бих избрал една Тесла вместо този Мерцедес.Само че не ми е това въпроса.Коментиран от #59
18:37 05.12.2019
58 34566
До коментар #56 от "prizrak":
Ужас - на тия години още не ти е дошъл акъла. Всеки знае че хибрида гори повече от нехибридна версия на магистрала - само ти не разбра. На хибрида силата му е в града - там разхода определено е по-добър. А плъг-ин хибрид е боклук, който и на градско и на извънградско е неефективен. Създаден е да измами еко нормите с тоя измислен разход 1/100 дето никога няма да стане. Всичките ми познати с такива боклуци казват че изобщо не ги и зареждат щото е безсмислено. Аре сега спри да се излагаш.Коментиран от #66
18:43 05.12.2019
59 зависи
До коментар #57 от "prizrak":
Не ти е това въпроса,но си написал грешно! Това тук е Плъгин хибрид! Плъг-ин хибридите са тези с по-големите батерии,които се зареждат от контакта! И ,да,може би ще избера нормалния дизел,защото ще е по-евтин от този Плъг-ин.Тук,ще платиш повече,а няма да спестиш.18:55 05.12.2019
60 зависи
До коментар #56 от "prizrak":
Плъг-ин хибридите са различни! При Мицубиши Оутландер ПХЕВ,ДВГ-то се използва за зареждане на батерията,там е бензинов! Но при другите Плъг-ин ДВГ-то е свързано с колелата,не зарежда батерията,а директно към колелата.Батерията се зарежда при спиране или от контакта.Всички видове хибриди,са добри за града и на места където има наклони,за да може батерията да се зарежда на при спускане.При дълги отсечки по-магистрала,когато батерията свърши горят доста.А и както написах,когато са на ток,горят повече ток от електрически коли,като стойността на разхода ти стига равностоен да караш на дизел.19:05 05.12.2019
61 добре
До коментар #55 от "Plameni":
Добре,да ти отговоря и на твоя пример! Предполагам този за двете стаи имаш предвит! Ами там,в стаята в която работят печката и климатика,ще изгори повече обща енергия,от стаята в която работи само климатика!Коментиран от #64
19:10 05.12.2019
62 или този въпрос
До коментар #48 от "Plameni":
Ако е този въпрос,не мога да разбера много смисъла! Тук е като ,все едно една кола минала 50 км. и изгорила 5 литра гориво и друга която минала 100 км.и изгорила 8 литра гориво! Коя е изгорила повече! Така ми изглежда въпроса ти! Или аз не съм разбрал!19:15 05.12.2019
63 Plameni
Коментиран от #65
19:50 05.12.2019
64 Здравей
До коментар #61 от "добре":
Чети внимателно ,а не между редовете!19:57 05.12.2019
65 Е, а ти не хващаш
До коментар #63 от "Plameni":
Абе, човек като батерията е заредена и измине 85 км. на ток, колко искаш да ти изгори за останалите 15 км? Но за да заредиш батерията ти дърпа ток за 9 лв.! Значи 85 км. ги изминаваш на ток за 9 лв. и 15 км. ги изминаваш на дизел за 2,30 лв. За първите 100 км. ще платиш 11.30 лв. След това като, падне батерията ще ти гори 5 литра дизел по 2.30 лв. е 11.50 лв. за 100 км.Коментиран от #67
19:59 05.12.2019
66 prizrak
До коментар #58 от "34566":
И по каква логика ще гори повече? Айде обясни на непросветения.20:00 05.12.2019
67 Plameni
До коментар #65 от "Е, а ти не хващаш":
Ясно и точно е написано 1 на 100 Изгорил е 1.1ДИЗЕЛ ДИЗЕЛ ДИЗЕЛ и са изминати 100 км .Пълна -празна батерия няма значение. ФАКТ.И между другото за изминаване на 100км изцяло на ток са му необходими 25.4квч
Коментиран от #68
20:26 05.12.2019
68 Офффф
До коментар #67 от "Plameni":
Къде пише, че му трябват 25 кВ? Пише, че батерията е 31 кВ и стига за 85 до 100 км! Това означава, че 31 кВ е използвало! Купи си и пак пиши!20:32 05.12.2019
69 Шофьор
20:41 05.12.2019
70 Plameni
Коментиран от #71, #72
20:48 05.12.2019
71 гледай
До коментар #70 от "Plameni":
Гледай тест на тази кола! Слушай колко минава на ток и колко гори като свърши батерията!https://www.youtube.com/watch?v=weC1puL91jk
22:52 05.12.2019
72 гледай
До коментар #70 от "Plameni":
Във видеото казват,запас хода на ток 60-70 км и разход на дизел при изхабена батерия 6-7 литра на 100 км.Приятно гледане.Коментиран от #73
22:55 05.12.2019
73 Plameni
До коментар #72 от "гледай":
Пак не си в час !!! В статията пише ,че теста е извършен по новия стандарт от 2019г. WLTP които ако не знаеш максимално се равнява до ежедневието като включва студен старт рязко спиране и ускорение, движение с различна скорост която достига до 130 км/ч Включва движение градско ,извънградско ,магистрала и в тази съвкупност е постигнат разхода 1.1 на100 км ,а не както един беше писал някъде как със своята Toyota Prius Plug-in hybrid постигнал разход от 0.35 л на 100км само че на пистата Нюрбургринг с максимум 60 км/чКоментиран от #74
23:36 05.12.2019
74 MIB
До коментар #73 от "Plameni":
ПРАВ СИ КОЛЕГА В СТАТИЯТА ПИШАТ ЗА РАЗХОД 1.1 ПРИ ПРОВЕДЕН ТЕСТ WLTP КОИТО СЕ ПРОВЕЖДА С НАПЪЛНО ЗАРЕДЕНА БАТЕРИЯ ПРИ ХИБРИДИТЕ А ТОВА ЧЕ НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОСТИГНЕ РАЗХОД ОТ 20 НА 100 Е ДРУГА ТЕМА23:56 05.12.2019
75 Ама верно
До коментар #3 от "спамтиелектрика":
Сигурно е на кебапчета🤣04:40 06.12.2019
76 Шофьор
05:21 06.12.2019
77 Kiko
Не знам, как я карате тая Тойота хибрид. Аз имам Приус от 2010 и мога да кажа, че над 5 и половина не съм имал разход. Градско даже пада на около 4-4.5. При хибридите разхода в градски условия е по-нисък, няма да обяснявам защо.
05:54 06.12.2019
78 Отец Прецакий
06:27 06.12.2019
79 боико
Коментиран от #80
07:11 06.12.2019
80 Добре
До коментар #79 от "боико":
А ти от къде знаеш, кой какви коли кара? По себе си ли съдиш?Коментиран от #81
07:32 06.12.2019
81 Мойко
До коментар #80 от "Добре":
По акъла ти съдяКоментиран от #82
10:29 06.12.2019
82 Бойко
До коментар #81 от "Мойко":
А по х.я не ми ли съдиш?10:31 06.12.2019
83 Мая
Коментиран от #84
10:34 06.12.2019
84 Генчо
До коментар #83 от "Мая":
А ти и задника си не обърса от говната10:51 06.12.2019
85 Plameni
TOYOTA C-HR 2.0 бензин 148 кс 0- 100 за 10. 9 разход 6.9л.
TOYOTA C-HR 2.0 хибрид бензин 184 кс. 0-100 за 6.2 разход 4.3 Двата автомобила са модел 2020г,като имаме хибрид ,а не плъгин хибрид с зареждане от контакта или от станции
Коментиран от #89
11:21 06.12.2019
86 ABC
11:34 06.12.2019
87 Гост
11:50 06.12.2019
88 220V
Коментиран от #94
12:04 06.12.2019
89 Бай Хой
До коментар #85 от "Plameni":
Ти изгледа ли видеото на теста на този Мерцедес? Нали гори 1 на 100? А що като свърши батерията, казва че гори 6-7? Това са данни, на практика е друго. Хибрида гори по - малко на места. Гори по - малко в града, на магистрала гори повече. Не ми се обяснява повече, прочети, погледай. Пускам ти едно видео на Тойота Приус срещу БМВ М3. Тойота Приус изгори повече бензин от БМВ М3. Приятно гледане.https://youtu.be/eKIryzmF-VM
Коментиран от #90
12:07 06.12.2019
90 Plameni
До коментар #89 от "Бай Хой":
Аз също мога да ти дам пример публикуван от AUTO BILD как Mercedes C 180 гори по-малко на магистралата със 180км/ч от Toyota Prius Hybrid която дори не може да ги достигне с нейната максимална скорост от 175км/ч Аз ти дадох сравнение отговарящо на твоя коментар ,а именно: Една марка ,един модел, една кубатурата само в разликата хибрид или бензин в случая. ТОВА Е РЕАЛНО СРАВНЕНИЕ .Случая с Mercedes ГОВОРИМ ЗА ТЕСТОВ РАЗХОД ПО WLTP ,а не като му спадне батерията тогава може и 15 /100 да гори не успорвам. За неуместно сравнение между BMW M3 и Toyota Prius Hybrid само ще ти кажа средния разход 8.8 срещу 3.8 за ToyotaКоментиран от #91
12:46 06.12.2019
91 Бай Хой
До коментар #90 от "Plameni":
Ти данните ли четеш или си ги тествал? И мотора на ФВ беше екологичен по данни!13:04 06.12.2019
92 Plameni
Коментиран от #93
13:13 06.12.2019
93 Добре
До коментар #92 от "Plameni":
Купувай!13:28 06.12.2019
94 MIB
До коментар #88 от "220V":
Mercedes GLE Coupe не е за хора които гледат разхода на пари,а за хора които се наслаждават на лукса ,избират свободата на двигателя с вътрешно горене и в същото време да не се съобразяват с бъдещите забрани на градовете13:45 06.12.2019
95 хаха
19:53 06.12.2019
96 333
Коментиран от #98
00:48 07.12.2019
97 333
До коментар #47 от "prizrak":
Тока в Германия е 30 цента.00:52 07.12.2019
98 Не е така
До коментар #96 от "333":
В градско горят защото има ускорение. Електричките харчат най-малко, при постоянна скорост. И към това има и друг момент, имаш консуматори които работят (печка или климатик и т. н.). Когато се движиш бавно, разхода на 100 излиза повече, защото консуматорите работят по-дълго време. Този джип, не можеш да го свалиш до 15 кВ среден разход, освен ако в по - голямата част от пътя върви на долу! Разхода му е висок, както каза колегата в Германия тока е 30 цента, става 9,30 евро за да заредиш батерията за 100 км. На нафтата е по-евтино!Коментиран от #99, #101, #103
07:08 07.12.2019
99 Гост 5
До коментар #98 от "Не е така":
Те ще го пуснат в продажба пролетта, а ти още от сега знаеш колко ще изразходва в града. Много ги разбираш тия работи ,веднага го сметна ,че на дизел ще е по-евтино .Твоите познати сигурно затова не ги зареждат.Защо дават толкова много пари да ги купуват ? хахахаКоментиран от #100
08:04 07.12.2019
100 Така е да
До коментар #99 от "Гост 5":
Разбирам ги. А ти като си пр. ст не можеш и да си ги сметнеш. По на горе има видеа от тестове. Достатъчно е да погледаш. Ако тока, ще го крадеш, ще ти е по-евтино на ток.08:18 07.12.2019
101 Гост 5
До коментар #98 от "Не е така":
Ти си ""гений "браво откри ,че автомобилът изразходва повече в града отколкото извън града. Гениално !!! Да те попитам нещо :Ти автомобил имаш ли ,защото с тия изказвания как, като се движиш по-бавно изразходваш повече нещо ме съмнява.Производителите явно грешат като дават по-нисък разход при-по-ниска скоростКоментиран от #102
10:16 07.12.2019
102 Гений
До коментар #101 от "Гост 5":
Няма ли кой да ви учи? Или сами не се ли учите? Когато върви на ток, печката например ти е включена, нали? Тя харчи ток, нали? Значи, ако караш с 5 км/ч, ще изгориш ток за предвижване 1 кВ, но за отопление например 3 кВ за час? Значи за изминаване на 5 км. си изразходил 4 кВ! И тогава колко е разхода на ел. енергия на 100 км? Започваш ли да загряваш или още не? Ясно е че колкото е по-ниска скоростта харчи по - малко, но не токова бавно та да увеличаваш времето с много! Или не трябва да използваш консуматори, тогава да! Но и в града има ускорения, на всеки светофар които увеличават разхода! Учете малко в тези учелища, не ходете само да пушите цигари!Коментиран от #104
10:45 07.12.2019
103 Гениално
До коментар #98 от "Не е така":
След твоя пореден гениален коментар разбрах как тия от Мерцедес са постигнали тоя разход ,те прост са карали максимално бързо за да спестят от климатик и др консуматори,защото както казваш : Когато се движиш бавно ,разхода на 100 излиза повече ,защото консуматорите работят по- дългоКоментиран от #105
10:57 07.12.2019
104 Гост 5
До коментар #102 от "Гений":
Слушайте" гения "какво ви казва със 140км /ч разхода ще ви е по- малък спрямо 90 км /ч. Гледайте колко енергия ще е необходима за климатик фарове и други дребни консуматори ,а не за главния консуматор .Очаквам клип как разхода пада с увеличаване на скоростта.Коментиран от #106
11:15 07.12.2019
105 Обясних ти
До коментар #103 от "Гениално":
Обясних ти, в коментар 102! Но явно бавно, вдяваш! Да довърша тогава, 4 кВ за 5 км! За 100 км. излиза 80 кВ, среден разход! Ако караш с 200 км/ч и имаш доста висок разход на ел. енергия от 30 кВ на 100, ще си минал 100 км. за половин час и ще си изхарчил 31,5 кВ за 100 км! 1.5 кВ е половин час отоплението! Айде ходи сега по другите теми, да разказваш колко си умен! Винаги има един най-икономичен режим.Коментиран от #107
11:17 07.12.2019
106 Много си пр. ст
До коментар #104 от "Гост 5":
Аз не пиша за 140 и 90 км/ч. Аз ти пиша за града и изванграда! Да та.... у гения.Коментиран от #108
11:18 07.12.2019
107 Alfa Q 00
До коментар #105 от "Обясних ти":
От статията разбираме ,че с батерия 31кв/ч са изминали 86 км По твоя пример с 200 км/ч изразходваш 31,5кв/ч нещо на тоя Мерцедес печката им харчи многоКоментиран от #109
12:00 07.12.2019
108 Гост 5
До коментар #106 от "Много си пр. ст":
Когато се движиш бавно, разхода на 100 излиза повече .Цитирано от твоят коментар ,логично според твоя коментар разхода при примерно 140км/ч да е по-малък спрямо 90км/чКоментиран от #110, #111
12:17 07.12.2019
109 Написал съм
До коментар #107 от "Alfa Q 00":
Че този Мерцедес харчи много ток! Един нормален ел. автомобил изразходва 16 кВ на 100, разбра ли? Когато изразходва 16 кВ на 100, с такава батерия трябва да изминава 200 км.,разбра ли? За сравнение Голф с 35 кВ батерия го дават да изминава 300 км, но изминава 240 км, а не 86 км,разбра ли? Разхода на този Мерцедес на ток е равностоен на дизел, а в Германия може би ще е по - скъпо да зареждаш ток на този Мерцедес, заради високата консумация на ток! В Германия такива хибриди не се купуват много. Или електрически или дизел/бензин. А и още една причина, при движение само на електрически двигател характеристиките са доста слаби! Ускорението е 6.9 до 100 но с двата двигателя, ако си в режим само на ток, е доста слабо!12:18 07.12.2019
110 Не не
До коментар #108 от "Гост 5":
Когато се движиш в задръстване! Не извъртай! Къде съм написал друго? Писах ти за скорост 5 км/ч и скорост 200 км/чКоментиран от #112
12:20 07.12.2019
111 Гост 5
До коментар #108 от "Гост 5":
Точно за това те признах за гений с твоето откритие ,че разхода в града е по-голям12:31 07.12.2019
112 Гост 5
До коментар #110 от "Не не":
Сега задръстване ,после ще последва сняг и кал ,после на място,с климатик ,с печка без печка12:35 07.12.2019
113 Alfa Q 00
Коментиран от #114, #115
12:48 07.12.2019
114 Последен коментар
До коментар #113 от "Alfa Q 00":
Нямам какво да ти обяснявам повече! Даже и да харчи, колкото Модел Х, не върви като Модел Х! Нито на ускорение нито на максимална скорост, на нищо! А харчи колкото Модел Х!13:16 07.12.2019
115 Последен коментар
До коментар #113 от "Alfa Q 00":
Ето ти консумацията на Модел Х! 22 кВ среден разход на 100 км!https://insideevs.com/news/355282/2019-tesla-model-x-epa-ratings-compared/
13:34 07.12.2019
116 audi a8
18:53 08.12.2019
117 ИндИанци
Ако се съберете сигурно ще създадете шедьовър дето да върви на пръдна 😂😂😂😂
09:48 11.12.2019
118 Габровец 1и9тди
16:01 11.12.2019