Last news in Fakti

5 Декември, 2019 11:47 23 667 118

1 на 100 разход за Mercedes-Benz GLE Coupe

  • mercedes-benz-
  • gle coupe-
  • 350 de
1 на 100 разход за Mercedes-Benz GLE Coupe - 1

Купеобразната модификация на Mercedes-Benz GLE беше разсекретена още в края на лятото, но тогава производителят разказа само за конвенционалните двигатели на модела. Впоследствие се появи GLE 350 de, а сега тази модификация става налична и за варианта Coupe.

Силовият тракт се състои от редови четирицилиндров дизелов агрегат и електромотор. Първият двигател е с мощност 194 конски сили и с максимален въртящ момент от 400 Нм. Електрическият агрегат пък разполага с допълнителни 136 коня и пиков момент от 440 Нм.

1 на 100 разход за Mercedes-Benz GLE Coupe

Така се получава системна мощност от 320 конски сили и въртящ момент от 700 Нм, което напълно съответства на дизелов двигател с голям обем. Разходът в случая обаче е значително по-нисък.

За това роля играе и третият участник в силовия тракт - 31.2-киловатовата батерия, която позволява на всъдехода да изминава само на ток разстояние от 86 до 100 километра, в зависимост от условията. По новия цикъл WLTP, въпросният Mercedes-Benz GLE Coupe харчи от 1.1 до 1.3 литра на 100 километра пробег. Ускорението до 100 пък е 6.9 секунди, а максималната скорост - 210 км/ч.

1 на 100 разход за Mercedes-Benz GLE Coupe


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 34 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бмв

    76 26 Отговор
    Масло на 100 км ли ?
  • 2 и един мармот сипва дизел

    79 23 Отговор
    После да не се окаже, че опитите са проведени при идеални условия в "безтегловна среда" и всъщност си харчи едни 6-7 л мръсен дизеляк, като стой та гледай ?
  • 3 спамтиелектрика

    52 18 Отговор
    1 какво? 1 туба бензин или 1 туба масло? пояснявайте ги тия работи..

    Коментиран от #75

  • 4 zeus

    103 6 Отговор
    Тръгвате със заредена батерия, минавате 86 километра на ток, останалото на бензин и се получава разход 1 литър на 100 километра. Като свърши батерията логично отивате на 7 литра на 100 ;)

    Коментиран от #5, #8

  • 5 zeus

    34 3 Отговор

    До коментар #4 от "zeus":

    На нафта де, не видях, че било "екологичен" немски дизел :)
  • 6 Behemoth

    38 3 Отговор
    Ами като свърши тока колко харчи?
  • 7 Анти милиционер

    32 9 Отговор
    Чакайте американците да се произнесат и да ги спрат от движение след реалните измервания на този тукмук. Немска милиционерщина.
  • 8 Анти милиционер

    36 7 Отговор

    До коментар #4 от "zeus":

    Ако му дадеш газ - 15/100.
  • 9 Стига с тоя хумор бе!

    38 3 Отговор
    Има си сайтове за вицове!
  • 10 Колко лъжа само

    23 2 Отговор
    Б. си колко лъжат тези производители, само и само да си придават ДВГ-тата! 1 на 100 разход! Да, ама това е само нафтата! А тока не го смятат, нали? Обаче, на електричките го смятат, а при хибридите смятат само горивото! Много интересно! Батерията е 31 кВ и изминава 86 километра! Един Модел С, изминава 150 километра с толкова ток, а Модел 3 изминава 200 км. И като свърши батерията, колко е разхода? Или ако не си заредил, колко е разхода? По-висок от нормален дизел, защото носи батерия и електромотор! Нищо, като има хора да се връзват! И интересно, че е дизел където ремонтите са по - скъпи! Хибридите изразходват повече ел. енергия от електрически коли и повече дизел от дизелови.

    Коментиран от #14, #25

  • 11 Антон

    37 5 Отговор
    Сега ще ви обясня къде уловката. Да приемем че колата ще мине на ток 86 км /мин. пробег на ток според статията/ остават 14 км. до 100 .за тези 14 км колата ще изгори межди 1.1 и 1.3 литра гориво. Т.е. ако приемем че ще изгори 1.3 литра, разхода на бензин за 100 км пробег е 1.3 х 7.14 което е малко над 9 л. бензин. И това по каталог. Като сложим едно 30-50 % отгоре за да получим реалния разход се получава нещо от порядъка на 13-14 литра на 100. Просто нямам думи кой им се връзва на маркетинговите глупости

    Коментиран от #17

  • 12 Morgoth

    15 1 Отговор
    Това да не го изчислявате за кръгъл шофьор във вакуум?

    Коментиран от #16

  • 13 Да не забравяме,

    18 1 Отговор
    че когато изкачваш баир с хибрида качваш и ел мотор и батерия!!По-добре напълни багажника с буркани от село.
  • 14 Преател,

    7 0 Отговор

    До коментар #10 от "Колко лъжа само":

    много си прав,ама кой да те чуе!
  • 15 Наско

    37 5 Отговор
    Когато минете Варна - София с 4.4 литра с този джип, елате да ми се обадите хаха

    Коментиран от #43

  • 16 Формулата е за

    14 2 Отговор

    До коментар #12 от "Morgoth":

    сферичен шофьор във вакуум и без въздействие на гравитация.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Всичко е така

    17 2 Отговор
    Това е за да могат да си продават ДВГ, като заобикалят еконормите! Като сложат батерия и минават малко на ток! Това е.
  • 19 Зомби с квадратен волан

    9 15 Отговор
    Правя им евала на Мерцедес, това е икономична и интелигентна машина. Дизел-електрически хибрид е доста екологична и икономична система. Може следващия дизел да бъде и три цилиндров с по-малък обем, няма нужда от мощности над 200 коня.
  • 20 2493

    18 15 Отговор
    Защо всички имате толкова негативни коментари . Или "кисело било гроздето на лисицата" . Немците са се постарали да напрявят много добра комбинация-похвала за инженерното им постижение. Жалко е хората да ви четат глупавите изказвания , което е типично българска черта . ЖАЛКО

    Коментиран от #22, #23

  • 21 Komapak

    18 2 Отговор
    Според мен теста е не коректен. Или тръгва от 0 на батерията или му се засичат 200км. То като зарежда батерията няма никакво съпротивление и енергията идва от въздуха. Поредната немска лъжа. Ама доста им се връзват като колегата с предния коментар.
  • 22 Сериозно

    17 2 Отговор

    До коментар #20 от "2493":

    Немците са хитри, да! Гледай сега, 31 кВ на средна цена 20 стотинки са ти 6.20 лв. което е почти 3 литра нафта + 1 литър където дават стават 4 литра! Това ли е икономичното? И защо не изписват тока където е повече и по-скъп от този литър където изписват? Те това са немските коли, хитро лъжат хората! А ако зареждаш на бързи зарядни, на ток ще ти е много по-скъпо от колкото да си караш на нафта. Разхода на ток на този джип е огромен 31 кВ за 86 км!!!
  • 23 Komapak

    12 2 Отговор

    До коментар #20 от "2493":

    Забелязвам, че много хибриди в Германия няма. Или са чисти електричките или ДВГ. Ако видя, че самите немци си го консумират туй животно ще се замисля. В България имаме една служебна Тойота хибрид. Няма случай да е паднала под 12 на сто. Вярно, че само градско, но факта си е факт.
  • 24 Анти милиционер

    21 0 Отговор
    Аз ям пържоли, вие ядете хляб. Средно - всички сме яли пържоли.
  • 25 Plameni

    1 11 Отговор

    До коментар #10 от "Колко лъжа само":

    По-голяма глупост не можа ли да измислиш,че има и други "умници" които те подкрепят,а именно че Plug-in Hybrid изразходва повече електричество от ел.автомобили или повече гориво било то дизел или бензин спрямо конвеционален двигател

    Коментиран от #26

  • 26 Еххххх Plameni

    12 2 Отговор

    До коментар #25 от "Plameni":

    Разкажи ни малко за Plug-in хибридите! Аз ги знам, да видим ти какво знаеш! Хората са ти написали 31кВ батерия изминава 86 км. на ток! Колко е разхода на ток на 100 км.? Нищо, нищо те такива като теб лъжат!

    Коментиран от #37

  • 27 VikiLexusNX

    5 1 Отговор
    Със 120 км в час и нула оборота на двигателя с вътрешно горене - уникално! - сегашните плъг ин хибриди дори модел 2019 г. още на 70 км в час са на изцяло бензинов/дизелов двигател....тази електричка на Мерцедес кърти с това 0 оборота при 120 км в час

    Коментиран от #28, #35

  • 28 Добре де

    13 2 Отговор

    До коментар #27 от "VikiLexusNX":

    Ама разхода на ток на 100 му е 7 лв. и то ако зареждаш нощна. Не хващате ли, че разхода на ток е висок и тогава е по - изгодно да си караш на нафта. Не хващате ли това?
  • 29 Viki

    3 5 Отговор
    Разхода на ел.енергия за 86 км. е колкото е цената един литър и 100 гр. дизел - така ги изчисляват полу електромобилите с дизелов двигател! Тоест за 86 км. са необходими около два лева и 50 ст. за ток.

    Коментиран от #30

  • 30 Недей така

    15 0 Отговор

    До коментар #29 от "Viki":

    Паднах! Кво речи? Ахаха. Не е така! Ето така е! Изминаваш 86 километра с ток, който не ти го пишат и като свърши, пали ДВГ - то и за останалите 14 км. изгаря 1.1 литър нафта и готово, 1.1 нафта на 100! Тарикатско, а!

    Коментиран от #33

  • 31 Японеца

    5 2 Отговор
    маркетингови лъжи и мъгли!Нямат още такава технология 1/100! Всичко е парлама за първите 100км!

    Само TREV харчи 1.8кг метан /1000км! 0.180кг/100км

    Коментиран от #34

  • 32 дст

    14 4 Отговор
    Отново прах в очите на кьоравите.
    Всички мерцедеси са пословечни лами !

    Коментиран от #38

  • 33 onq s konq

    8 1 Отговор

    До коментар #30 от "Недей така":

    Демек, като харчи 1.1 за 14км дава :

    1.1х100/14=7.86л/100км!

    Олее много сме напред с дизела, лъжливи германци!
  • 34 Така е

    10 3 Отговор

    До коментар #31 от "Японеца":

    Няма ДВГ което да харчи 1на 100, ДВГ за кола! ДВГ на обороти на място гори, 0,9-1 литър на час! Което ще рече, че ако някой те дърпа отпред със 100 км/ч а ти само седиш в твоята кола на обороти, без да даваш газ, ще си изгорил литър на 100 км.! Е как да стане да върви и пак да има същия разход? Ами като се изключи и върви на ток!
  • 35 Да допиша

    10 0 Отговор

    До коментар #27 от "VikiLexusNX":

    Че, като една кола е на ток, тя трябва и да харчи малко ток, за да е конкурентна на дизел! Ако харчи ток колкото тази, ти би горил същото и само ако си на дизел! Тази гори 31 на 86 км, около 35 кВ на 100, за сравнение Кона харчи 16 кВ, Модел 3 - 16кВ, Модел С - 22 кВ!
  • 36 Да да

    15 1 Отговор
    Даже е още по - тарикатско да ги продават, като пишат че не гори нищо! И отдолу с малки букви - първите 80 км.
  • 37 Plameni

    3 3 Отговор

    До коментар #26 от "Еххххх Plameni":

    Моят коментар е за номер 10,ако използваш различни имена явно какъв си .Относно коментар 10 е написал ,че един хибрид изразходва повече ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ от изцяло електрически или ,че дизелов двигател изразходва по -малко гориво спрямо дизелов хибрид Само един прост пример от ежедневието ,а именно две еднакви стаи ги отопляваш с два еднакви климатика,само че единият е подпомогнат от нафтова печка .Кой климатик ще изразходва по малко ел.енергия,този който сам отоплява или този на когото му помага нафтовата печка? Прочети внимателно ! Затова и от Мерцедес дават разход 1/100км на ДИЗЕЛ ,А НЕ ОБЩА ЦЕНА НА ИЗРАЗХОДВАНАТА енергия необходима за изминаването на 100км.докато при обикновен дизел разхода ще е 10/100

    Коментиран от #39

  • 38 Plameni

    4 5 Отговор

    До коментар #32 от "дст":

    Mercedes GLE все пак е SUV 4x4 2.7 тона .Същият двигател при Mercedes E 220 изразходва 3.6л.дизел и е най-икономичния в своя клас!

    Коментиран от #40, #41

  • 39 Същия съм

    10 1 Отговор

    До коментар #37 от "Plameni":

    Тук няма нищо общо с климатик! Тук е елементарно, имаш батерия, ДВГ и кола! С батерия 31 кВ изминаваш 86 км. и когато свърши тока се пали ДВГ и изразходва 1.1 литра до 100! Гори повече ток от електрическа кола, защото това е ДВГ кола и аеродинамиката е по-лоша и колата е по-тежка, защото носиш ДВГ. Същото и обратно, когато тока свърши, караш само на ДВГ, но носиш батерия 200 килограма и разхода ти се увеличава! Надявам се да съм бил ясен.
  • 40 Ясно

    6 1 Отговор

    До коментар #38 от "Plameni":

    Но например Модел Х на Тесла, изразходва средна енергия на 100км-24 кВ. А тук изминава 86 км. с 31 кВ. По-добре е да си караш само на нафта. Тук ти излиза при 20 стотинки на нощна енергия 6.2 лв. за да изминеш 80 км! И това е на евтин ток! Ако е 30 стотинки става 9 лв. за 80 км.!

    Коментиран от #48

  • 41 8576

    10 2 Отговор

    До коментар #38 от "Plameni":

    Не израсходва 3.6 литра, а ВРЪЩА 3.6 литра на всеки 100 км тая Е-класа. Аз имам такава, зареждам 2 големи бензиностанции и един малък ТЕЦ от върнатата нафта!!!
  • 42 гост

    5 0 Отговор
    Дам, то и при бмв е така, ама се оказа, че вместо 64км батерията работи само 40км. и то като е чисто нова, след година дали ще може да кара 20км не се знае. След това си минава само на двигател, а той, двулитрово турбо, харчи толкова само докато загрее на минусовите температури, понеже нали се сещате, че днешните са с гпф, който изисква работна температура преди да започне да пречиства. Или с този литър ще изминаваш 10км. Правилно са го написали, че 14км са с 1.3л бензин, обаче смешното е, че 31квч батерия не могат да избутат колата 86км, да кажем, че ползва 80процента от капацитета, то 25квч не стигат за 100км, и излиза, че колата харчи над 30кв за 100км само ток и отделно гориво, самият ягуар при тестове показаха, че харчи 32квч, спрямо много по-голямата и мощна тесла модел Х, която даде 27квч. Има коли на ток, има и на бензин, хибридите са само една скъпа и безумна спънка посредата.
  • 43 prizrak

    3 8 Отговор

    До коментар #15 от "Наско":

    За какво въобще ти слагат плюсове. Вие да нямате дислексия при четене? Разстоянието от София до Варна не е 100км, така че няма как да се измине с 4.4 литра. И къде е проблема че толкова се вълнувате? Имате дизелов двигател,който в хибриден режим с електро двигателя ще даде 4.4литра на 100 км разход.При условие че спазвате ограниченията и не се опитвате да вдигате 200, това е напълно възможно. Хората са го написали - САМО на БАТЕРИЯ минава до 100км. Това означава че ако карате нормално в града, да отидете до работа или да си напазарите,спокойно можете да карате само на батерия.Излиза ви евтино и опазвате околната среда.

    Коментиран от #44, #45

  • 44 Колко евтино

    2 2 Отговор

    До коментар #43 от "prizrak":

    Колко евтино излиза, като гори доста ток? Това, че върви на ток не означава винаги че е евтино! Евтино е, ако е на ток и харчи малко! Пак да напишем батерията е 31 кВ, ако зареждаш на 30 стотинки, за да я заредиш е 9.30 лв. за 90 км. Това е на ток!

    Коментиран от #47

  • 45 prizrak

    2 4 Отговор

    До коментар #43 от "prizrak":

    Разхода от 1.1 до 1.3 е даден при идеални условия, когато имаш възможност да си заредиш батерията. Никъде по света на извънградски път няма зарядни станции на всеки 70 -80 километра.Следователно е неуместно да се правят такива сметки за разтояние от София до Варна. При така направената конфигурация с този двигател и хибридна система, разход от 4 до 5 л на 100 км е напълно приемлив и лесно може да се постигне. За такъв разход ис този комфорт, мислш че няма по-добро решение на пазара.

    Коментиран от #46

  • 46 34566

    2 2 Отговор

    До коментар #45 от "prizrak":

    Мисля, предполагам, идеални условия, не е уместно....с такива думи ли се дава разход на автомобил?!?! И накрая от къде си изсмука това "4 до 5 литра на 100" като в заглавието са написали 1л на 100?!? Какво е това увъртане, какво е това шикалкавене не знам ама леко дразни вече. И все си мисля че за измама се лежи в затвора, не знам как така им се разминава на производителите като изкарват такива рекламни статии.

    Коментиран от #49

  • 47 prizrak

    5 2 Отговор

    До коментар #44 от "Колко евтино":

    Ами дай да смятаме.......Приемаме че в България и Германия парите не са в левове и евро а са единици. При заплата в БГ от порядъка на 1000 парични единици ще платим 9.30 парични единици. При заплата от 2000 парични единици в Германия ще платим отново 9.30. Цените на тока са почти еднакви. Сега виждаш ли къде е проблема? Не е скъпо, ами заплащането в БГ е ниско. Тези автомобили са направени за истински европейци с нормални заплати. Не е за бай Ганьо. И когато смятате нещо, него обръщайте в евро,защото когато се произвежда една стока , никой не се интересува от ниската заплата на Ганьо в мафиотската България.

    Коментиран от #50, #97

  • 48 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Ясно":

    Първо :колко лъжа само ,ехххх Plameni,същия съм, за теб е един ник ,Извинявай ама това граничи с.......
    Второ С Mercedes EQC с 22,5 кв/ч може да изминеш 100 км.С Mercedes GLE Plug-in Hybrid може да изминеш 80км на дизел и 20 на електричество ,което е равно на 8кв/ч Кой от двата Mercedes -a е изразходил повече ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ за изминаването на100 км.
    Трето Mercedes GLE Plug-in Hybrid изминава 86 км на ток и останалите на дизел което е равно 1.3 л дизел .Mercedes GLE 400d изминава разстоянието от 100 км.с 5.8л дизел.В задачата се пита : КОЙ от двата Mercedes -а изразходва по-малко дизел за въпросните 100км?Въпрос на гледна точка!

    Коментиран от #53, #62

  • 49 prizrak

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "34566":

    Колко мислиш че е реалния разход на такъв съвременен двигател, на автомобил от класа на Mercedes-Benz GLE Coupe, ако го караш по магистрала със 120 км/ч ? Освен това е хибрид.

    Коментиран от #52

  • 50 така е

    2 2 Отговор

    До коментар #47 от "prizrak":

    Така е,ама в България литър дизел е 2.20 лв.,а в Германия 1.20 евро.И какво става,този ток където ще го изразходиш се равнява на 4 литра дизел,за 90 км! И защо да купуваш хибрид,като дизелова кола е същия разход? В Германия цената на тока е по-висока от България!

    Коментиран от #51

  • 51 prizrak

    2 1 Отговор

    До коментар #50 от "така е":

    Добре, нека хипотетично да приемем че заплата ти е 2000 лв. Цените са същите които си написал. Ти си обикновен потребител,като 90% от нас каращи автомобил, т.е 90% караш в града. Какво ще избереш да си купиш, ако имаше възможност? Този Мерцедес,както е описан или същия но с нормален ДВГ???

    Коментиран от #54

  • 52 34566

    4 0 Отговор

    До коментар #49 от "prizrak":

    Няма кво да го мисля мойто мче - отварям спритмонитор и там пише че бензиновия хибрид харчи 10/100. За дизела още няма данни, ама едва ли ще е 4-5. Нов бил, модерен бил - ала бала. А нехибридния ГЛЕ харчи до 16-17/100. Или той не е нов и модерен - а?

    Коментиран от #56

  • 53 Еххх

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Plameni":

    Гледай,не са ти ясни нещата! Написал си ,че минава 80 км.на дизел! Не,не минава 80 км.на дизел! Минава 80 км.на ток! И 20 км на дизел! Батерията е 31кВ за 80 км. излиза,че разхода на ел.енергия на този джип е над 30 кВ на 100 км.Както си написал на Мерцедес EQC е 22,5 кВ! Кой има по-голям разход на ел.енергия на 100? И другата част,разхода на дизел! Тук е написан разход на дизел със заредена батерия! Тогава имаш разход от 1.1 литра на 100! Когато батерията е празна,разхода не минава под 5 литра! Тогава започва да ти гори като обикновен дизел с товар 200 кг.защото батерията не помага тогава!

    Коментиран от #55

  • 54 зависи

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "prizrak":

    Ако имам възможност за зареждане *А ти трябва да имаш възможност за зареждане за Плъг-ин*,бих си взел електрическа. За плъг-ин трябва да имаш зарядно,трябва да подържаш ДВГ,даже и да не си го ползвал! Ако нямам възможност за зареждане,нова кола на метан с оригинална уредба!

    Коментиран от #57

  • 55 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #53 от "Еххх":

    Ти отговори на моя пример ,както аз съм го написал Моят пример също е реален.

    Коментиран от #61

  • 56 prizrak

    3 2 Отговор

    До коментар #52 от "34566":

    Не го мисли ''тате''. Консумацията на дизеловия двигател винаги ще бъде значително по-ниска от на бензиновия.Освен това явно не си карал хибрид, и затова се изказваш неподготвен.Когато караш по магистрала и поддържаш еднаква скорост си на батерия.При подаване рязко на газ се включва двигателя. При набиване на спирачка се зарежда батерията. При спадане на енергията в батерията, двигателя се включва и започва процес на зареждане.Това е хибридния цикъл, който ти дава по малки разходи и опазва околната среда.Тази от която имаме нужда всички ние, и нашите деца и внуци.Да ти кажа само че съм на 48 г, и за да се обръщаш с моето момче към мен е неуместно.Освен ако не си на около 90г.

    Коментиран от #58, #60

  • 57 prizrak

    2 0 Отговор

    До коментар #54 от "зависи":

    Аз дадох пример за хибрида описан в статията.Не говорим за плъгин.Естествено че и аз бих избрал една Тесла вместо този Мерцедес.Само че не ми е това въпроса.

    Коментиран от #59

  • 58 34566

    3 4 Отговор

    До коментар #56 от "prizrak":

    Ужас - на тия години още не ти е дошъл акъла. Всеки знае че хибрида гори повече от нехибридна версия на магистрала - само ти не разбра. На хибрида силата му е в града - там разхода определено е по-добър. А плъг-ин хибрид е боклук, който и на градско и на извънградско е неефективен. Създаден е да измами еко нормите с тоя измислен разход 1/100 дето никога няма да стане. Всичките ми познати с такива боклуци казват че изобщо не ги и зареждат щото е безсмислено. Аре сега спри да се излагаш.

    Коментиран от #66

  • 59 зависи

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "prizrak":

    Не ти е това въпроса,но си написал грешно! Това тук е Плъгин хибрид! Плъг-ин хибридите са тези с по-големите батерии,които се зареждат от контакта! И ,да,може би ще избера нормалния дизел,защото ще е по-евтин от този Плъг-ин.Тук,ще платиш повече,а няма да спестиш.
  • 60 зависи

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "prizrak":

    Плъг-ин хибридите са различни! При Мицубиши Оутландер ПХЕВ,ДВГ-то се използва за зареждане на батерията,там е бензинов! Но при другите Плъг-ин ДВГ-то е свързано с колелата,не зарежда батерията,а директно към колелата.Батерията се зарежда при спиране или от контакта.Всички видове хибриди,са добри за града и на места където има наклони,за да може батерията да се зарежда на при спускане.При дълги отсечки по-магистрала,когато батерията свърши горят доста.А и както написах,когато са на ток,горят повече ток от електрически коли,като стойността на разхода ти стига равностоен да караш на дизел.
  • 61 добре

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "Plameni":

    Добре,да ти отговоря и на твоя пример! Предполагам този за двете стаи имаш предвит! Ами там,в стаята в която работят печката и климатика,ще изгори повече обща енергия,от стаята в която работи само климатика!

    Коментиран от #64

  • 62 или този въпрос

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Plameni":

    Ако е този въпрос,не мога да разбера много смисъла! Тук е като ,все едно една кола минала 50 км. и изгорила 5 литра гориво и друга която минала 100 км.и изгорила 8 литра гориво! Коя е изгорила повече! Така ми изглежда въпроса ти! Или аз не съм разбрал!
  • 63 Plameni

    1 2 Отговор
    От статията става яспо,че хибрида за 100 км е изразходил 1.1л дизел Разстоянието е ИЗМИНАТО и от р езервоара липсва 1.1л Ако с изцяло дизелов автомобил изминеш въпросните 100км с по -малко от 1.1л дизел ще се съглася с теб Ако започнеш пак да философстваш за малко по -високото тегло ,не забравяй петте режима на рекуперация при плъгин хибрида

    Коментиран от #65

  • 64 Здравей

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "добре":

    Чети внимателно ,а не между редовете!
  • 65 Е, а ти не хващаш

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "Plameni":

    Абе, човек като батерията е заредена и измине 85 км. на ток, колко искаш да ти изгори за останалите 15 км? Но за да заредиш батерията ти дърпа ток за 9 лв.! Значи 85 км. ги изминаваш на ток за 9 лв. и 15 км. ги изминаваш на дизел за 2,30 лв. За първите 100 км. ще платиш 11.30 лв. След това като, падне батерията ще ти гори 5 литра дизел по 2.30 лв. е 11.50 лв. за 100 км.

    Коментиран от #67

  • 66 prizrak

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "34566":

    И по каква логика ще гори повече? Айде обясни на непросветения.
  • 67 Plameni

    3 1 Отговор

    До коментар #65 от "Е, а ти не хващаш":

    Ясно и точно е написано 1 на 100 Изгорил е 1.1ДИЗЕЛ ДИЗЕЛ ДИЗЕЛ и са изминати 100 км .Пълна -празна батерия няма значение. ФАКТ.
    И между другото за изминаване на 100км изцяло на ток са му необходими 25.4квч

    Коментиран от #68

  • 68 Офффф

    1 3 Отговор

    До коментар #67 от "Plameni":

    Къде пише, че му трябват 25 кВ? Пише, че батерията е 31 кВ и стига за 85 до 100 км! Това означава, че 31 кВ е използвало! Купи си и пак пиши!
  • 69 Шофьор

    0 2 Отговор
    0.1 на сто .... избиха рибатаааа !!! :)
  • 70 Plameni

    2 0 Отговор
    Пак не внимаваш! Пише в зависимост от условията .25.4 квч за 100 км и максимален пробег изцяло електрически 106 км Официални данни които в статията са спестени

    Коментиран от #71, #72

  • 71 гледай

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "Plameni":

    Гледай тест на тази кола! Слушай колко минава на ток и колко гори като свърши батерията!
    https://www.youtube.com/watch?v=weC1puL91jk
  • 72 гледай

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "Plameni":

    Във видеото казват,запас хода на ток 60-70 км и разход на дизел при изхабена батерия 6-7 литра на 100 км.Приятно гледане.

    Коментиран от #73

  • 73 Plameni

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "гледай":

    Пак не си в час !!! В статията пише ,че теста е извършен по новия стандарт от 2019г. WLTP които ако не знаеш максимално се равнява до ежедневието като включва студен старт рязко спиране и ускорение, движение с различна скорост която достига до 130 км/ч Включва движение градско ,извънградско ,магистрала и в тази съвкупност е постигнат разхода 1.1 на100 км ,а не както един беше писал някъде как със своята Toyota Prius Plug-in hybrid постигнал разход от 0.35 л на 100км само че на пистата Нюрбургринг с максимум 60 км/ч

    Коментиран от #74

  • 74 MIB

    2 0 Отговор

    До коментар #73 от "Plameni":

    ПРАВ СИ КОЛЕГА В СТАТИЯТА ПИШАТ ЗА РАЗХОД 1.1 ПРИ ПРОВЕДЕН ТЕСТ WLTP КОИТО СЕ ПРОВЕЖДА С НАПЪЛНО ЗАРЕДЕНА БАТЕРИЯ ПРИ ХИБРИДИТЕ А ТОВА ЧЕ НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОСТИГНЕ РАЗХОД ОТ 20 НА 100 Е ДРУГА ТЕМА
  • 75 Ама верно

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "спамтиелектрика":

    Сигурно е на кебапчета🤣
  • 76 Шофьор

    0 0 Отговор
    Направо на Марешки да връща горивото, заредено по погрешка :)
  • 77 Kiko

    2 0 Отговор
    До коментар #23

    Не знам, как я карате тая Тойота хибрид. Аз имам Приус от 2010 и мога да кажа, че над 5 и половина не съм имал разход. Градско даже пада на около 4-4.5. При хибридите разхода в градски условия е по-нисък, няма да обяснявам защо.
  • 78 Отец Прецакий

    2 2 Отговор
    Това е разхода на течността за чистачките
  • 79 боико

    1 0 Отговор
    Аз се чудя, как хора който карат трошки имат мнение за коли който са виждали само на картинки от дъвки Турбо!

    Коментиран от #80

  • 80 Добре

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "боико":

    А ти от къде знаеш, кой какви коли кара? По себе си ли съдиш?

    Коментиран от #81

  • 81 Мойко

    0 0 Отговор

    До коментар #80 от "Добре":

    По акъла ти съдя

    Коментиран от #82

  • 82 Бойко

    0 1 Отговор

    До коментар #81 от "Мойко":

    А по х.я не ми ли съдиш?
  • 83 Мая

    1 2 Отговор
    Боже, Боже, колко тъпанари са се изказали. Досега единствено което са направили е - е едно голямо, много голямо говно!

    Коментиран от #84

  • 84 Генчо

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "Мая":

    А ти и задника си не обърса от говната
  • 85 Plameni

    2 1 Отговор
    Малко данни за оня Бай Хой който постоянно твърди , че един хибрид изразходва повече гориво спрямо друг бензинов или дизелов двигател поради по-високото си тегло заради батерията.
    TOYOTA C-HR 2.0 бензин 148 кс 0- 100 за 10. 9 разход 6.9л.
    TOYOTA C-HR 2.0 хибрид бензин 184 кс. 0-100 за 6.2 разход 4.3 Двата автомобила са модел 2020г,като имаме хибрид ,а не плъгин хибрид с зареждане от контакта или от станции

    Коментиран от #89

  • 86 ABC

    2 1 Отговор
    Тя и моята кола с газов инжекцион гори 1/100 бензин. Газта е отделно ама по талон е на бензин.
  • 87 Гост

    1 1 Отговор
    Екологичен и дизел не са думи за в едно изречение. 21 Век е все пак.
  • 88 220V

    1 0 Отговор
    Колеги, в крайна сметка се гледа разхода на пари. Ако се търси икономичен транспорт, превозното средство трябва да е леко а не чудовище!

    Коментиран от #94

  • 89 Бай Хой

    3 0 Отговор

    До коментар #85 от "Plameni":

    Ти изгледа ли видеото на теста на този Мерцедес? Нали гори 1 на 100? А що като свърши батерията, казва че гори 6-7? Това са данни, на практика е друго. Хибрида гори по - малко на места. Гори по - малко в града, на магистрала гори повече. Не ми се обяснява повече, прочети, погледай. Пускам ти едно видео на Тойота Приус срещу БМВ М3. Тойота Приус изгори повече бензин от БМВ М3. Приятно гледане.

    https://youtu.be/eKIryzmF-VM

    Коментиран от #90

  • 90 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "Бай Хой":

    Аз също мога да ти дам пример публикуван от AUTO BILD как Mercedes C 180 гори по-малко на магистралата със 180км/ч от Toyota Prius Hybrid която дори не може да ги достигне с нейната максимална скорост от 175км/ч Аз ти дадох сравнение отговарящо на твоя коментар ,а именно: Една марка ,един модел, една кубатурата само в разликата хибрид или бензин в случая. ТОВА Е РЕАЛНО СРАВНЕНИЕ .Случая с Mercedes ГОВОРИМ ЗА ТЕСТОВ РАЗХОД ПО WLTP ,а не като му спадне батерията тогава може и 15 /100 да гори не успорвам. За неуместно сравнение между BMW M3 и Toyota Prius Hybrid само ще ти кажа средния разход 8.8 срещу 3.8 за Toyota

    Коментиран от #91

  • 91 Бай Хой

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "Plameni":

    Ти данните ли четеш или си ги тествал? И мотора на ФВ беше екологичен по данни!
  • 92 Plameni

    0 0 Отговор
    На безличния ще отговаря ,че досега които съм ги тествал отговарят на данните

    Коментиран от #93

  • 93 Добре

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "Plameni":

    Купувай!
  • 94 MIB

    1 0 Отговор

    До коментар #88 от "220V":

    Mercedes GLE Coupe не е за хора които гледат разхода на пари,а за хора които се наслаждават на лукса ,избират свободата на двигателя с вътрешно горене и в същото време да не се съобразяват с бъдещите забрани на градовете
  • 95 хаха

    1 0 Отговор
    Защо пък не, аз с доста по-стара кола съм падал до 3/100 от Пампорово до Асеновград, но пък после бързо ги наваксах
  • 96 333

    0 0 Отговор
    с 30kWh батерия това нещо ще можеш да го караш всеки ден само на ток. Градско повече от 15kWh/100 не мисля, че ще харчи. Електриките им е проблем скоростта. Повечето се вместват в 10, 12kWh в градски условия. Навремето, като пуснаха Шевролет Волт, който беше със значително по-малка батерия, американците се надпреварваха кой ще мине най-много, без да изгори литър бензин. Имаше хора, които подминаха 100х километра. Сега си помислете колко често излизате извън града, защото в града не можеш да му свършиш батерията буквално за ден.

    Коментиран от #98

  • 97 333

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "prizrak":

    Тока в Германия е 30 цента.
  • 98 Не е така

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "333":

    В градско горят защото има ускорение. Електричките харчат най-малко, при постоянна скорост. И към това има и друг момент, имаш консуматори които работят (печка или климатик и т. н.). Когато се движиш бавно, разхода на 100 излиза повече, защото консуматорите работят по-дълго време. Този джип, не можеш да го свалиш до 15 кВ среден разход, освен ако в по - голямата част от пътя върви на долу! Разхода му е висок, както каза колегата в Германия тока е 30 цента, става 9,30 евро за да заредиш батерията за 100 км. На нафтата е по-евтино!

    Коментиран от #99, #101, #103

  • 99 Гост 5

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Не е така":

    Те ще го пуснат в продажба пролетта, а ти още от сега знаеш колко ще изразходва в града. Много ги разбираш тия работи ,веднага го сметна ,че на дизел ще е по-евтино .Твоите познати сигурно затова не ги зареждат.Защо дават толкова много пари да ги купуват ? хахаха

    Коментиран от #100

  • 100 Така е да

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "Гост 5":

    Разбирам ги. А ти като си пр. ст не можеш и да си ги сметнеш. По на горе има видеа от тестове. Достатъчно е да погледаш. Ако тока, ще го крадеш, ще ти е по-евтино на ток.
  • 101 Гост 5

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Не е така":

    Ти си ""гений "браво откри ,че автомобилът изразходва повече в града отколкото извън града. Гениално !!! Да те попитам нещо :Ти автомобил имаш ли ,защото с тия изказвания как, като се движиш по-бавно изразходваш повече нещо ме съмнява.Производителите явно грешат като дават по-нисък разход при-по-ниска скорост

    Коментиран от #102

  • 102 Гений

    0 0 Отговор

    До коментар #101 от "Гост 5":

    Няма ли кой да ви учи? Или сами не се ли учите? Когато върви на ток, печката например ти е включена, нали? Тя харчи ток, нали? Значи, ако караш с 5 км/ч, ще изгориш ток за предвижване 1 кВ, но за отопление например 3 кВ за час? Значи за изминаване на 5 км. си изразходил 4 кВ! И тогава колко е разхода на ел. енергия на 100 км? Започваш ли да загряваш или още не? Ясно е че колкото е по-ниска скоростта харчи по - малко, но не токова бавно та да увеличаваш времето с много! Или не трябва да използваш консуматори, тогава да! Но и в града има ускорения, на всеки светофар които увеличават разхода! Учете малко в тези учелища, не ходете само да пушите цигари!

    Коментиран от #104

  • 103 Гениално

    0 0 Отговор

    До коментар #98 от "Не е така":

    След твоя пореден гениален коментар разбрах как тия от Мерцедес са постигнали тоя разход ,те прост са карали максимално бързо за да спестят от климатик и др консуматори,защото както казваш : Когато се движиш бавно ,разхода на 100 излиза повече ,защото консуматорите работят по- дълго

    Коментиран от #105

  • 104 Гост 5

    0 0 Отговор

    До коментар #102 от "Гений":

    Слушайте" гения "какво ви казва със 140км /ч разхода ще ви е по- малък спрямо 90 км /ч. Гледайте колко енергия ще е необходима за климатик фарове и други дребни консуматори ,а не за главния консуматор .Очаквам клип как разхода пада с увеличаване на скоростта.

    Коментиран от #106

  • 105 Обясних ти

    0 0 Отговор

    До коментар #103 от "Гениално":

    Обясних ти, в коментар 102! Но явно бавно, вдяваш! Да довърша тогава, 4 кВ за 5 км! За 100 км. излиза 80 кВ, среден разход! Ако караш с 200 км/ч и имаш доста висок разход на ел. енергия от 30 кВ на 100, ще си минал 100 км. за половин час и ще си изхарчил 31,5 кВ за 100 км! 1.5 кВ е половин час отоплението! Айде ходи сега по другите теми, да разказваш колко си умен! Винаги има един най-икономичен режим.

    Коментиран от #107

  • 106 Много си пр. ст

    0 0 Отговор

    До коментар #104 от "Гост 5":

    Аз не пиша за 140 и 90 км/ч. Аз ти пиша за града и изванграда! Да та.... у гения.

    Коментиран от #108

  • 107 Alfa Q 00

    0 0 Отговор

    До коментар #105 от "Обясних ти":

    От статията разбираме ,че с батерия 31кв/ч са изминали 86 км По твоя пример с 200 км/ч изразходваш 31,5кв/ч нещо на тоя Мерцедес печката им харчи много

    Коментиран от #109

  • 108 Гост 5

    0 0 Отговор

    До коментар #106 от "Много си пр. ст":

    Когато се движиш бавно, разхода на 100 излиза повече .Цитирано от твоят коментар ,логично според твоя коментар разхода при примерно 140км/ч да е по-малък спрямо 90км/ч

    Коментиран от #110, #111

  • 109 Написал съм

    1 0 Отговор

    До коментар #107 от "Alfa Q 00":

    Че този Мерцедес харчи много ток! Един нормален ел. автомобил изразходва 16 кВ на 100, разбра ли? Когато изразходва 16 кВ на 100, с такава батерия трябва да изминава 200 км.,разбра ли? За сравнение Голф с 35 кВ батерия го дават да изминава 300 км, но изминава 240 км, а не 86 км,разбра ли? Разхода на този Мерцедес на ток е равностоен на дизел, а в Германия може би ще е по - скъпо да зареждаш ток на този Мерцедес, заради високата консумация на ток! В Германия такива хибриди не се купуват много. Или електрически или дизел/бензин. А и още една причина, при движение само на електрически двигател характеристиките са доста слаби! Ускорението е 6.9 до 100 но с двата двигателя, ако си в режим само на ток, е доста слабо!
  • 110 Не не

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "Гост 5":

    Когато се движиш в задръстване! Не извъртай! Къде съм написал друго? Писах ти за скорост 5 км/ч и скорост 200 км/ч

    Коментиран от #112

  • 111 Гост 5

    0 0 Отговор

    До коментар #108 от "Гост 5":

    Точно за това те признах за гений с твоето откритие ,че разхода в града е по-голям
  • 112 Гост 5

    0 0 Отговор

    До коментар #110 от "Не не":

    Сега задръстване ,после ще последва сняг и кал ,после на място,с климатик ,с печка без печка
  • 113 Alfa Q 00

    0 0 Отговор
    Първо правиш ли разлика между SUV и лек автомобил -Явно НЕ! Второ максималната дистанция която този Mercedes може да измине изцяло електрически е106 км с 31.2кв. Трето тоя разход е като на Tesla Model X

    Коментиран от #114, #115

  • 114 Последен коментар

    0 0 Отговор

    До коментар #113 от "Alfa Q 00":

    Нямам какво да ти обяснявам повече! Даже и да харчи, колкото Модел Х, не върви като Модел Х! Нито на ускорение нито на максимална скорост, на нищо! А харчи колкото Модел Х!
  • 115 Последен коментар

    0 0 Отговор

    До коментар #113 от "Alfa Q 00":

    Ето ти консумацията на Модел Х! 22 кВ среден разход на 100 км!

    https://insideevs.com/news/355282/2019-tesla-model-x-epa-ratings-compared/
  • 116 audi a8

    1 0 Отговор
    Страшно е хора който надали имат книжка пишат и дават мнение за какво става дума.Малий а тези който имат коли сигурно са на поне 20 и повече години ама разбират много.Бат герги астрата или корсата не са коли а еднодневки.Бат кире рендето 19 е одавна за скрап.
  • 117 ИндИанци

    0 0 Отговор
    Като гледам колко разбирачи имааа....🤦‍♂️
    Ако се съберете сигурно ще създадете шедьовър дето да върви на пръдна 😂😂😂😂
  • 118 Габровец 1и9тди

    0 0 Отговор
    И аз пестя. Винаги си нулирам разхода на върха на Шипка и като стигна долу без да натискам спирачки съм с разход около 0,5 на сто. ;)