Третото поколение на Santa Fe дебютира на Стария конинтент месец след старта на продажбите в Северна Америка. Официалната премиера на модела ще се състои в Париж през септември, но от Hyundai вече разкриха всички подробности за европейската версия на големия кросоувър.
На външен вид тя няма да се различава особено от американската. В Щатите Santa Fe може да се поръча с удължено междуосие и седем места, докато купувачите в Европа ще трябва да се задоволят със стандартна дължина (4 960 мм) дори при трети ред седалки, за които ще се доплаща.
Третата генерация на кросоувъра запазва междуосието на предишното поколение (2 700 мм), но е по-дълга с 400, по-широка с 5 и по-ниска с 45 мм. Напълно сигурен засега е само 2.2-литровият дизел с мощност 195 к.с., съчетан с шестстепенна механична или автоматична трансмисия.
От Huyndai твърдят, че с този двигател Santa Fe харчи 5.9 литра на 100 в смесен цикъл. С включено двойно предаване разходът нараства на 6.1 л/100 км.
Купувачите ще могат да избират между три нива на оборудването. Базовата версия ще разполага със седем еърбега, ESP, асистент за потегляне при наклон, система за стабилизация на ремарке, климатик, пълен електрически пакет, парктроник, светодиоди във фаровете и 18-цолови колела.
Най-разкошната и скъпа версия ще се кипри на 19-цолови колела и ще глези с електрическо позициониране на шофьорската седалка, панорамен люк, ксенонови фарове, система за достъп без ключ, преден парктроник с подпомагаща програма и датчици за налягането в гумите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 blabla
13:43 05.07.2012
2 Станимир Христов
13:50 05.07.2012
3 Методи Методиев
Коментиран от #6
21:08 05.07.2012
4 Симеон Симеонов
Изглежда добре, бих си го купил.
21:18 05.07.2012
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 _FMC_
До коментар #3 от "Методи Методиев":
Сигурно за теб е изключителна кола. Все пак човек оценява спрямо това, което е имал преди това. Аз обаче като чета тестове за тия корейски SUV, оставам с друго впечатление - винаги на последните места в тестовете и единствените хвалби на Запад ( не в БГ) са за цената и понякога за каросерията. За последно ix35 го разкатаха в Auto Bild. Един автомобил не е само добре направено купе с разни джунджурийки, а е по-скоро съвкупност от много неща, които не винаги са важни, но определено накланят везните в някаква посока. Не знам на какво ви мяза тоя Хюндай, но лично аз, отваряйки тоя сайт и виждайки снимката на тоя SUV си помислих за Форд.22:48 05.07.2012
7 Japoneze
са малко маскари!За тази цена качеството е повече от добро,но не можем да ги мерим с БМВ,Мерк,Ауди-все още-но корейчетата бързо се учат и не бих се очудил след някои друга годинка така да ошамарят Дойчовците,тогава да видим какво ще пише в Аутобилд-как ще преглътнат да има по-добро от тяхното.Първата ми(закупена лично от мен през 95год.)кола беше Hyundai Excel(Accent)(1.5L 86Hp)-беше по-добра от всеки Кадет или дори Великия Голф 2(където няма място да се обърнеш дори)като динамика,екстри(климатик серийно),комфорт,здравина,икономичност.Тази кола беше правена на базата на Митсубиши Лансер(95год.),лично съм сравнявал окачване и двигател -бяха като две капки вода!Сега сме 2012 -за толкова години са дръпнали напред-не съм карал Санта Фе,но определено ще е кола на място!
01:00 06.07.2012
8 Crusible
Относно разхода, ами изглежда много оптимистичен и най-вероятно ще се окаже +1л на посочените цифри, но напредъка в технологиит е забележителен и не само за Хюндай. Примерно новата 3ка на БМВ във версията си Efficient dynamics е впечатляващо икономична за 163коня кола, градско дава около 6,5 при никак неикономично каране.
11:08 06.07.2012
9 petar
22:35 06.07.2012