5 Юли, 2012 13:30 5 895 9

Hyundai Santa Fe III каца в Европа

  • hyundai-
  • santa fe-
  • париж 2012

Третото поколение на Santa Fe дебютира на Стария конинтент месец след старта на продажбите в Северна Америка. Официалната премиера на модела ще се състои в Париж през септември, но от Hyundai вече разкриха всички подробности за европейската версия на големия кросоувър.

На външен вид тя няма да се различава особено от американската. В Щатите Santa Fe може да се поръча с удължено междуосие и седем места, докато купувачите в Европа ще трябва да се задоволят със стандартна дължина (4 960 мм) дори при трети ред седалки, за които ще се доплаща.

Третата генерация на кросоувъра запазва междуосието на предишното поколение (2 700 мм), но е по-дълга с 400, по-широка с 5 и по-ниска с 45 мм. Напълно сигурен засега е само 2.2-литровият дизел с мощност 195 к.с., съчетан с шестстепенна механична или автоматична трансмисия.

От Huyndai твърдят, че с този двигател Santa Fe харчи 5.9 литра на 100 в смесен цикъл. С включено двойно предаване разходът нараства на 6.1 л/100 км.

Купувачите ще могат да избират между три нива на оборудването. Базовата версия ще разполага със седем еърбега, ESP, асистент за потегляне при наклон, система за стабилизация на ремарке, климатик, пълен електрически пакет, парктроник, светодиоди във фаровете и 18-цолови колела.

Комплектацията Premium ще включва мултимедийна система с навигация, камера за движение на заден ход, климатроник, подгряване на седалките, релси на покрива и хромирани декорации в салона.

Най-разкошната и скъпа версия ще се кипри на 19-цолови колела и ще глези с електрическо позициониране на шофьорската седалка, панорамен люк, ксенонови фарове, система за достъп без ключ, преден парктроник с подпомагаща програма и датчици за налягането в гумите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 blabla

    6 3 Отговор
    Доста масивно изглежда. Определено е за предпочитане пред немските аналози.
  • 2 Станимир Христов

    1 6 Отговор
    ...доста добро копие на Субару Трибека, самоче вътре нищо общо...
  • 3 Методи Методиев

    5 0 Отговор
    Две години карах Санта Фе II.Направих около 80 000 км. в България, Турция и Сирия. Иключителен атомобил. За съжаление трябваше да се разделя с него, защото кризата удари бизнеса и знаете как стоят нещата. Склонен съм да вярвам и за разхода на гориво, който се спонава тук. При зверско каране на моя автомобил, не съм имал по-висок разход от 8.4 среден разход. Когато имах дълги пътувания и с мен бяха и децата, карах вниматлено и спазвах ограниченията на скоростта ми даваше разход около 7.2.л/100 км. А моя беше със старата 4-степенна автоматична скоростна кутия, която определено бе зле синхронизирана.Въпреки това пак ще кажа изключителен автомобил.

    Коментиран от #6

  • 4 Симеон Симеонов

    3 0 Отговор
    Да определен отстрани прилича на трибека,отзад изобщо ,а разхода на гориво -категорично нищо общо.
    Изглежда добре, бих си го купил.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 _FMC_

    3 6 Отговор

    До коментар #3 от "Методи Методиев":

    Сигурно за теб е изключителна кола. Все пак човек оценява спрямо това, което е имал преди това. Аз обаче като чета тестове за тия корейски SUV, оставам с друго впечатление - винаги на последните места в тестовете и единствените хвалби на Запад ( не в БГ) са за цената и понякога за каросерията. За последно ix35 го разкатаха в Auto Bild. Един автомобил не е само добре направено купе с разни джунджурийки, а е по-скоро съвкупност от много неща, които не винаги са важни, но определено накланят везните в някаква посока. Не знам на какво ви мяза тоя Хюндай, но лично аз, отваряйки тоя сайт и виждайки снимката на тоя SUV си помислих за Форд.
  • 7 Japoneze

    4 0 Отговор
    Ford Motora i Company,първо здрастиии!Пак ти казвам стига верва на тия АутоБилд i TUV,те са си компетентни хората(за ТЮВ говоря),Билда
    са малко маскари!За тази цена качеството е повече от добро,но не можем да ги мерим с БМВ,Мерк,Ауди-все още-но корейчетата бързо се учат и не бих се очудил след някои друга годинка така да ошамарят Дойчовците,тогава да видим какво ще пише в Аутобилд-как ще преглътнат да има по-добро от тяхното.Първата ми(закупена лично от мен през 95год.)кола беше Hyundai Excel(Accent)(1.5L 86Hp)-беше по-добра от всеки Кадет или дори Великия Голф 2(където няма място да се обърнеш дори)като динамика,екстри(климатик серийно),комфорт,здравина,икономичност.Тази кола беше правена на базата на Митсубиши Лансер(95год.),лично съм сравнявал окачване и двигател -бяха като две капки вода!Сега сме 2012 -за толкова години са дръпнали напред-не съм карал Санта Фе,но определено ще е кола на място!
  • 8 Crusible

    2 0 Отговор
    Много ми харесва! Масивен с много приятни пропорции, не блести с някакви екзотични дизайнерски решения, но не е и нужно.
    Относно разхода, ами изглежда много оптимистичен и най-вероятно ще се окаже +1л на посочените цифри, но напредъка в технологиит е забележителен и не само за Хюндай. Примерно новата 3ка на БМВ във версията си Efficient dynamics е впечатляващо икономична за 163коня кола, градско дава около 6,5 при никак неикономично каране.
  • 9 petar

    2 0 Отговор
    сантафето е невероятен автомобил в съотношение качесво здравина-цена имам две сантафета на по 5 години-бетон са .този е с по добра визия-да видим каква ще е цената за българия