Last news in Fakti

19 Декември, 2019 11:43 5 475 28

Toyota преработва RAV4 след издънката в лосовия тест

  • toyota-
  • rav4-
  • teknikens värld-
  • esp-
  • vsc-
  • лосов тест

Инженерите на Toyota ще преконфигурират настройките на електронната система за стабилизация на RAV4, след като журналисти от шведското издание Teknikens Värld подложиха модела на "лосов тест" и се усъмниха в безопасността на хибридната модификация. След изпитанието японският производител обяви, че кросоувърът съответства на всички стандарти за сигурност и причини за безпокойство няма.

Въпреки това от Toyota са решили да предложат на собствениците на RAV4 избор между два вида настройки на системата VSC (ESP). В първия вариант тя ще сработва в стандартен режим, а във втория - малко по-рано с акцент върху екстрените ситуации.

Новите настройки ще бъдат готови не по-рано от средата на следващата година, след което ще стана достъпни за хибридната RAV-четворка. Ще бъде преразгледана и работата на VSC в бензиновата модификация на модела.

Хибридната Toyota RAV4 си навлече критики от Teknikens Värld, след като журналистите на изданието установиха, че при скорост над 68 км/ч стабилизиращата система сработва прекалено късно. В резултат японският кросоувър започва да се пързаля странично или да се изправя на външните колела.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Ромео

    16 14 Отговор
    Нормално за SUV слонче, кво да очакваш от по-висок и по-тежък автомобил, една кола която трябва да я спасяват електронни системи още от 70-80 км/ч не ми я хвали. Аз навремето ми се наложи рязко да свия надясно за да избегна сблъсък със Кадет при скорост 100 км/ч и колата освен че се наклони доста запази траектория и гумите даже не изсвириха.

    Коментиран от #2, #4, #7, #12

  • 2 Алфа Ромео

    5 15 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Ромео":

    Между другото Кадета даже беше с доста износени амортисьори.

    Коментиран от #27

  • 3 Японеца

    15 24 Отговор
    Германците не могат да правят коли ! По добро от руско и японско няма !

    Коментиран от #8, #9, #28

  • 4 Ивайло

    20 3 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Ромео":

    Абсолютно си прав - колкото е по-висок центъра на тежестта, толкова по-нестабилен на резки промени в посоката става автомобилът!!! Като прибавим и мекото окачване на подобен тип автомобили и голямото тегло ефекта се засилва!!! Неслучайно състезателните автомобили за писта са максимално олекотени, снижени и с максимално твърдо спортно окачване!!! Този тест спортна кола ще го мине "на ютия" (без да се отлепи и да мръдне), че даже и с по висока скорост!!! А тоя слон даже 60 са му много и е готов да се обърне нагоре с точилата!!!

    Коментиран от #23

  • 5 нали

    14 32 Отговор
    Всичките им RAV на Тoйота са издънка!

    Глупаците в България продължават да им купуват боклуците.

    Коментиран от #6

  • 6 Значи

    27 10 Отговор

    До коментар #5 от "нали":

    Може би не си карал RAV4 и за това пишеш така.първо имах дизел, а сега новия хибрид. Не съм намерил нещо лошо, за да се оплача, освен че е малко шумна при ускорение. Всичко друго е топ.

    Коментиран от #21

  • 7 gvdff

    5 3 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Ромео":

    Да, това е така. Но това е хибрид, което го прави с по-нисък център на тежестта заради ниско сложените батерии. Други конкуренти на рав 4 нямат тези проблеми, като дори не са хибриди. Няма да коментирам пасата от статията преди 2 дена. това беше тотален провал.
    Пежо 308 се оказа доста стабилен в теста> дано след като купиха любимата ни марка, да я запазят в истинския й вид и я направят по-добра.
  • 8 Иванчо l-ви

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    Хаха !!! Шегичка нали ?
  • 9 МВР

    4 4 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    Дам.....личи си.
  • 10 6749

    21 14 Отговор
    Тойота си остава най-добрия автомобил на света.

    Коментиран от #13

  • 11 хммм

    18 10 Отговор
    Навремето(преди 30-на години) Тойота проби с ниски цени,но много високо качество.Сега е обратното.Прекалено високи цени за толкова ниско качество!
  • 12 type-R

    12 7 Отговор

    До коментар #1 от "Алфа Ромео":

    Отдавна го повтарям но никой не слуша. Тези СУВта не само не струват, но са дори опасни! Аз искам да си сложа дори на това което се води "спортно купе" по-твърдо окачване че е американски модел и ми е много меко в завоите, а ония как се качват без страх в тия гадни, клатушкащи се СУВ-та, главата ми не го побира!
  • 13 Кирчо

    9 14 Отговор

    До коментар #10 от "6749":

    Ти явно си болен с тежки болки и невъзможност за нормален мисловен процес, или така казано НЕ СИ НОРМАЛЕН ЧОВЕЧЕ. Няма човек с пари и фен на шофирането който да си е купил тойота, запомни го!

    Коментиран от #14, #15

  • 14 type-R

    7 6 Отговор

    До коментар #13 от "Кирчо":

    Защо, ти да не си карал Супра? Или може би MR2? Или може би тунингована Силвия? Проблемът е в изперколясалото мислене на клиентите на нови коли че предпочитат тези бучкии на колела, вместо истински, сигурен седан!
  • 15 type-R

    9 8 Отговор

    До коментар #13 от "Кирчо":

    Със европейския Акорд съм взимал завоите в града (В ГРАДА!) със 70, без особен проблем, по-добър шофьор от мен би успял и с повече. Със 120 извън града заобикалям дупките като на игра, и коригирам траекторията в завой, за да избегна тъпите им СУВ-та които дори не могат да си удържат собствената лента! А това? Със 68 вече се прекатурило!!!
  • 16 ВикиЛексъсЕвксиноград

    10 6 Отговор
    Абсолютно малоумие е този тест! Няма нормален шофьор с каквотото и да е МПС в цивилна среда да настъпва газта до дъно на остър завой - камо ли като на теста: седем - осем пъти брутално остри маневри с пълна газ с над 80 км в час! Това се прави само на писта! Не и на обикновен път!!! - ненапразно на проходите където има поредица от остри заваи ограничението е 40 и дори на правите части е максимум 60! Никой разумен не лети с 80 на поредица от остри завои из проходите.

    Коментиран от #17, #18, #19

  • 17 type-R

    8 6 Отговор

    До коментар #16 от "ВикиЛексъсЕвксиноград":

    НАПРОТИВ газта се настъпва след апекса на завоя, това ПОМАГА а не пречи! Проблемът е в буцата, не в шофьора!
  • 18 type-R

    5 6 Отговор

    До коментар #16 от "ВикиЛексъсЕвксиноград":

    Единственото което мога да изкажа като критика е идиотския ъгъл на снимане (също както във F1крият, и то нарочно, скоростта), което пречи да видя реалната дистанция на която се прави маневрата. Но от малкото което прозира през предното стъкло-бясното но точно въртене на волана, мога само да изкажа адмирации за шофьорските умения на тестера. А ти, изхвърли буцата и си купи истинска кола, мила.
  • 19 gvdff

    7 3 Отговор

    До коментар #16 от "ВикиЛексъсЕвксиноград":

    Да, но това се казва лосов тест. Идеята е при каране извън града (вечер) с 80км/ч да ти изскочи животно/ Лос и ти да реагираш като навъртиш волана с цел да го избегнеш, като идеята е да не се обърне или завърти колата. Същото важи и за в града, ако позволява скорост от 70-80 и ти скокне тъмен обект с каруца, просто тъмен обект, люлинджия, перничанин, друг тип див индивид.
    Сега ако карате само градско, то аз не виждам смисъл от suv, освен ако искате малко по-височка кола.
  • 20 цъ цъ

    8 3 Отговор
    Аве баба ви все SUV с ESP е карала, джендъри !
  • 21 Steks

    8 7 Отговор

    До коментар #6 от "Значи":

    То пък едно ускорение ... нищо лично карал съм RAV4 тия от 2014/15 ами пълен труп (не се завждам това е лично мое мнение) весели празници
  • 22 type-R

    7 4 Отговор
    Точно днес, една госпожица, задръсти движението да кара с 15 км/ч в ново СУВ..... Изтърпяхме я, какво да я правим, само дето не спирам да мисля че една ниска спортна Японка или стара източена, 5 метрова БМВ седмица биха ѝ подхождали далеч повече!
  • 23 ддд

    8 5 Отговор

    До коментар #4 от "Ивайло":

    Проблемът е в системата за контрол, тази кола е към 1600кг., следващата кола, която тестваха бе Киа Соренто, която е към 1900кг. и не мърда от траекторията. Да, при сув е висок центъра на тежестта, но и гумите са по-големи и по-широки, окачването може и да е твърдо, зависи от настройката и марката. Един туарег с 20 цола джанти ще върви като по релси спрямо една дачия сандеро например. Важното тук е, че мизерниците от Тойота се опитват да пробутат калпава система, която застрашава хората в рисков момент.

    Коментиран от #24, #25

  • 24 type-R

    5 5 Отговор

    До коментар #23 от "ддд":

    Точно от "Туруците" съм бягал по завоите в Балкана! Излизат по 50 см в насрещната лента!
  • 25 Алфа Ромео

    8 3 Отговор

    До коментар #23 от "ддд":

    Този тип коли са мъртво родени, откаже ли им електрониката или не сработи както трябва са неуправляеми в по екстремни ситуации.
  • 26 Алфа вълк

    4 8 Отговор
    ами като нямате парички за Сувове какво друго може да плюете ве.
  • 27 А километража работите ли

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Алфа Ромео":

    Или и той бе износен....
  • 28 Швабата

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Японеца":

    Когато немците са правили коли, японците са карали колела, да ви стане ясно