Инженерите на Toyota ще преконфигурират настройките на електронната система за стабилизация на RAV4, след като журналисти от шведското издание Teknikens Värld подложиха модела на "лосов тест" и се усъмниха в безопасността на хибридната модификация. След изпитанието японският производител обяви, че кросоувърът съответства на всички стандарти за сигурност и причини за безпокойство няма.
Въпреки това от Toyota са решили да предложат на собствениците на RAV4 избор между два вида настройки на системата VSC (ESP). В първия вариант тя ще сработва в стандартен режим, а във втория - малко по-рано с акцент върху екстрените ситуации.
Новите настройки ще бъдат готови не по-рано от средата на следващата година, след което ще стана достъпни за хибридната RAV-четворка. Ще бъде преразгледана и работата на VSC в бензиновата модификация на модела.
Хибридната Toyota RAV4 си навлече критики от Teknikens Värld, след като журналистите на изданието установиха, че при скорост над 68 км/ч стабилизиращата система сработва прекалено късно. В резултат японският кросоувър започва да се пързаля странично или да се изправя на външните колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алфа Ромео
Коментиран от #2, #4, #7, #12
11:58 19.12.2019
2 Алфа Ромео
До коментар #1 от "Алфа Ромео":
Между другото Кадета даже беше с доста износени амортисьори.Коментиран от #27
12:02 19.12.2019
3 Японеца
Коментиран от #8, #9, #28
12:07 19.12.2019
4 Ивайло
До коментар #1 от "Алфа Ромео":
Абсолютно си прав - колкото е по-висок центъра на тежестта, толкова по-нестабилен на резки промени в посоката става автомобилът!!! Като прибавим и мекото окачване на подобен тип автомобили и голямото тегло ефекта се засилва!!! Неслучайно състезателните автомобили за писта са максимално олекотени, снижени и с максимално твърдо спортно окачване!!! Този тест спортна кола ще го мине "на ютия" (без да се отлепи и да мръдне), че даже и с по висока скорост!!! А тоя слон даже 60 са му много и е готов да се обърне нагоре с точилата!!!Коментиран от #23
12:08 19.12.2019
5 нали
Глупаците в България продължават да им купуват боклуците.
Коментиран от #6
12:22 19.12.2019
6 Значи
До коментар #5 от "нали":
Може би не си карал RAV4 и за това пишеш така.първо имах дизел, а сега новия хибрид. Не съм намерил нещо лошо, за да се оплача, освен че е малко шумна при ускорение. Всичко друго е топ.Коментиран от #21
12:28 19.12.2019
7 gvdff
До коментар #1 от "Алфа Ромео":
Да, това е така. Но това е хибрид, което го прави с по-нисък център на тежестта заради ниско сложените батерии. Други конкуренти на рав 4 нямат тези проблеми, като дори не са хибриди. Няма да коментирам пасата от статията преди 2 дена. това беше тотален провал.Пежо 308 се оказа доста стабилен в теста> дано след като купиха любимата ни марка, да я запазят в истинския й вид и я направят по-добра.
12:32 19.12.2019
8 Иванчо l-ви
До коментар #3 от "Японеца":
Хаха !!! Шегичка нали ?13:25 19.12.2019
9 МВР
До коментар #3 от "Японеца":
Дам.....личи си.13:25 19.12.2019
10 6749
Коментиран от #13
13:29 19.12.2019
11 хммм
13:42 19.12.2019
12 type-R
До коментар #1 от "Алфа Ромео":
Отдавна го повтарям но никой не слуша. Тези СУВта не само не струват, но са дори опасни! Аз искам да си сложа дори на това което се води "спортно купе" по-твърдо окачване че е американски модел и ми е много меко в завоите, а ония как се качват без страх в тия гадни, клатушкащи се СУВ-та, главата ми не го побира!13:52 19.12.2019
13 Кирчо
До коментар #10 от "6749":
Ти явно си болен с тежки болки и невъзможност за нормален мисловен процес, или така казано НЕ СИ НОРМАЛЕН ЧОВЕЧЕ. Няма човек с пари и фен на шофирането който да си е купил тойота, запомни го!Коментиран от #14, #15
13:54 19.12.2019
14 type-R
До коментар #13 от "Кирчо":
Защо, ти да не си карал Супра? Или може би MR2? Или може би тунингована Силвия? Проблемът е в изперколясалото мислене на клиентите на нови коли че предпочитат тези бучкии на колела, вместо истински, сигурен седан!14:02 19.12.2019
15 type-R
До коментар #13 от "Кирчо":
Със европейския Акорд съм взимал завоите в града (В ГРАДА!) със 70, без особен проблем, по-добър шофьор от мен би успял и с повече. Със 120 извън града заобикалям дупките като на игра, и коригирам траекторията в завой, за да избегна тъпите им СУВ-та които дори не могат да си удържат собствената лента! А това? Със 68 вече се прекатурило!!!14:10 19.12.2019
16 ВикиЛексъсЕвксиноград
Коментиран от #17, #18, #19
14:21 19.12.2019
17 type-R
До коментар #16 от "ВикиЛексъсЕвксиноград":
НАПРОТИВ газта се настъпва след апекса на завоя, това ПОМАГА а не пречи! Проблемът е в буцата, не в шофьора!14:25 19.12.2019
18 type-R
До коментар #16 от "ВикиЛексъсЕвксиноград":
Единственото което мога да изкажа като критика е идиотския ъгъл на снимане (също както във F1крият, и то нарочно, скоростта), което пречи да видя реалната дистанция на която се прави маневрата. Но от малкото което прозира през предното стъкло-бясното но точно въртене на волана, мога само да изкажа адмирации за шофьорските умения на тестера. А ти, изхвърли буцата и си купи истинска кола, мила.14:35 19.12.2019
19 gvdff
До коментар #16 от "ВикиЛексъсЕвксиноград":
Да, но това се казва лосов тест. Идеята е при каране извън града (вечер) с 80км/ч да ти изскочи животно/ Лос и ти да реагираш като навъртиш волана с цел да го избегнеш, като идеята е да не се обърне или завърти колата. Същото важи и за в града, ако позволява скорост от 70-80 и ти скокне тъмен обект с каруца, просто тъмен обект, люлинджия, перничанин, друг тип див индивид.Сега ако карате само градско, то аз не виждам смисъл от suv, освен ако искате малко по-височка кола.
16:41 19.12.2019
20 цъ цъ
16:59 19.12.2019
21 Steks
До коментар #6 от "Значи":
То пък едно ускорение ... нищо лично карал съм RAV4 тия от 2014/15 ами пълен труп (не се завждам това е лично мое мнение) весели празници17:39 19.12.2019
22 type-R
17:49 19.12.2019
23 ддд
До коментар #4 от "Ивайло":
Проблемът е в системата за контрол, тази кола е към 1600кг., следващата кола, която тестваха бе Киа Соренто, която е към 1900кг. и не мърда от траекторията. Да, при сув е висок центъра на тежестта, но и гумите са по-големи и по-широки, окачването може и да е твърдо, зависи от настройката и марката. Един туарег с 20 цола джанти ще върви като по релси спрямо една дачия сандеро например. Важното тук е, че мизерниците от Тойота се опитват да пробутат калпава система, която застрашава хората в рисков момент.Коментиран от #24, #25
21:04 19.12.2019
24 type-R
До коментар #23 от "ддд":
Точно от "Туруците" съм бягал по завоите в Балкана! Излизат по 50 см в насрещната лента!21:46 19.12.2019
25 Алфа Ромео
До коментар #23 от "ддд":
Този тип коли са мъртво родени, откаже ли им електрониката или не сработи както трябва са неуправляеми в по екстремни ситуации.21:54 19.12.2019
26 Алфа вълк
23:11 19.12.2019
27 А километража работите ли
До коментар #2 от "Алфа Ромео":
Или и той бе износен....05:55 24.12.2019
28 Швабата
До коментар #3 от "Японеца":
Когато немците са правили коли, японците са карали колела, да ви стане ясно22:32 25.12.2019