Last news in Fakti

13 Юли, 2012 10:38 26 680 61

Производството на Volkswagen Golf VII стартира през август

  • volkswagen-
  • golf-
  • gti-
  • gtd

Феновете на VW и по-конкретно на бестселъра Golf с нетърпение очакват появата на новото, седмо поколение на модела. По данни на изданието Automotive News производството на Golf VII ще стартира още през следващия месец.

През август заводите във Волфсбург и Цвикау ще започнат да произвеждат автомобила, а официалната му премиера ще е през септември в Париж. Продажбите на седмата генерация ще стартират месец след автомобилното изложение във френската столица.
 
Все още не е ясно точно как ще изглежда седмата генерация на Golf, но на снимката се вижда рендер на художниците на британското издание Autocar, които, както е известно, са доста точни в прогнозите си. Иначе Golf VII ще се прави на модулната платформа от Audi A3.
 
По-интересното обаче е, че новото VW ще е наблъскано с екстри и технологии, присъщи на автомобили от по-горните класове. Освен това Golf VII ще има хибридна модификация от типа plug-in, агрегатите на която ще разполагат със сумарна мощност 243 к.с.
 
Ще има и пълноценна електрическа версия, както и работеща на природен газ. Бензиновите мотори пък ще са три- и четирицилиндрови, като е предвидена и система за изключване на два от цилиндрите при празен ход (опция за четирицилиндровите).
 
В строя обаче остават и доказаните вече 1.8 TFSI и 2.0 TFSI двигатели, които са подложени на задължителна модернизация. Дизеловите Golf-ове също ще са доста интересни. Най-мощният стандартен ще е със 181 коня, което е повече от сегашния GTD.
 
Наточената нафтова версия ще разполага с два турбокомпресора и 220 к.с. Бензиновият Golf GTI ще има нов блокируем диференциал и уникално управление, а мощността му ще се доближи до тази на настоящата версия с индекс R.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VVV

    0 5 Отговор
    Dobre izglejda za razlika ot nedorazumeniqta golf 5 i golf 6!!!
  • 2 Венцислав Кацарски

    4 0 Отговор
    С нетърпение искам да го видя
  • 3 _FMC_

    3 1 Отговор
    На предни компютърни съчинения, които съм гледал, VII ми харесваше много повече. Това тук вначалото го сбърках със SEAT. Тая форма по-подхожда на испанците, отколкото на Голф. Дано да не изглежда така все пак и дано просто перспективата да омацва нещата.
  • 4 Варадин

    5 1 Отговор
    Това новото Стило ли е?

    Коментиран от #5

  • 5 ВИП АМГ

    1 3 Отговор

    До коментар #4 от "Варадин":

    ne ubijdai stiloto xaxa
  • 6 М_SUX

    2 3 Отговор
    Стига сте обиждали VW, аз не ги харесвам защото обезличават марките, но новия голф си е най-добър в класа. Аз като автомобилен фен няма да си купя никога Vw, но не плюя ей така просто, това не ви е пернишкия голф 3.

    Коментиран от #12

  • 7 Дразнител

    5 1 Отговор
    Фолксваген вече могат да им слагат само размерии като на дрехите защото всичките им кошници са еднакви
  • 8 aha

    1 0 Отговор
    sasobstvenici v koncerna sa i arabski investitori,kak sa se saglasili s el versiqta?!nakade otiva tozi svqt :D
  • 9 драйвър

    5 0 Отговор
    Ама какво става , от ВАГ започнаха да сменят моделите на по на 2-3 години ? Това и корейците не го могат !

    Коментиран от #30

  • 10 azsamsuobiknoven4ovek

    3 1 Отговор
    Всеки турчин или селянин е обожател на Голф Пасат и големите аудита.....
  • 11 Питанка

    3 0 Отговор
    Много често ги сменят тия Голф-ове, бе, що така?
  • 12 ВИП АМГ

    1 4 Отговор

    До коментар #6 от "М_SUX":

    VW e kenef kakvo se panesh.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 жехн

    2 1 Отговор
    Кофти, с Хюндайчетата пак са се наакали от ужас, идва нов Голф и нов срам по улиците за тях. Пак ще ги сочат като прокажени по улиците.
  • 15 1234

    3 1 Отговор
    Как няма да се наакат, Голф е създал този клас, всички останали го имитират. Не напразно се нарича Голфов клас и не случайно от както съществува всеки модел във тест на всяко списание бие конкурентите си. Как да не реват тука, като знаят че в този клас царя е Голф. Всеки иска, но е скъп е малко могат да си го позволят а високото грозде винаги киселее, на тоя дето не може да го докопа.

    Коментиран от #16, #51

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Nik

    3 0 Отговор
    Лично за мен представлява интерес комбинацията с електрозадвижване...
  • 18 песа

    1 2 Отговор
    Ей, как поне малко не я промениха тая визия?! 20 г. - от ІІІ до VІІ серия - само фейслифт. :(((
  • 19 СУХО, ВЪТРЕ, ВЪТРЕ

    2 0 Отговор
    Ex, и на мен ми е интересно и въпреки това са № 1 по продажби в класа си. Изглежда хората добре си вършат работата и знаят кое как се прави.

    Коментиран от #21, #27, #29

  • 20 Megane

    0 2 Отговор
    "Иначе Golf VII ще се прави на модулната платформа от Audi A3."

    хах - нормално за ВАГ. То Сеат, VW, Ауди, Шкода - все тая - малка разлика в ламарините но като цяло едни и същи части на еднакви платформи.
    А на коментар №15: вярно е, че го наричат голфов клас, но едва ли от VW са го създали. На който му харесва да си ги кара голфчетата - има доста други по-добри предложения за тази цифра.
  • 21 Дошо

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "СУХО, ВЪТРЕ, ВЪТРЕ":

    Номер 1 ама в Европа, в останали свят предпочитат други марки.
  • 22 Дошо

    0 2 Отговор
    Класа те си го кръстиха голфов, а и изобщо не е създаден от Голф а от Тойота Корола.Иди кажи, на някой американец, че това е Голфовия клас.Извън Европа тоя кош, никой не го е.ава за нищо
  • 23 Дошо-акото

    1 0 Отговор
    s tvoeto IP ot bg edvali si napuskal stranata...kamo li kontinenta..i ne6to ne mi se vrazva kato teb da komentira svwtovni pazar na koli....q vij v hamerika otkoga karat kostenurka (za nezapoznatite kato do6o kostenurkata e parviqt golf) ot koga q karat

    Коментиран от #31, #34

  • 24 abe, mani...

    0 2 Отговор
    голфа отдавна е умрел, преди около 20 години, сега това са някакви обикновенни колици, които не излизат от сервизите...
  • 25 abe, mani...

    0 1 Отговор
  • 26 BMWenko

    1 3 Отговор
    eeee tiq ot koga koli pravat be.az misleh 4e imat samo golf 2...
  • 27 _FMC_

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "СУХО, ВЪТРЕ, ВЪТРЕ":

    Всъщност, не са номер едно по продажби в класа си. Пред Голф са и Корола и Фокус :)
  • 28 инж.

    1 2 Отговор
    Това на снимката не е ли ПОЛО от '94-та :)))
  • 29 _FMC_

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "СУХО, ВЪТРЕ, ВЪТРЕ":

    Що се отнася до "Голфовия клас", това е измислица на германците. Тук пък ще измислим GW клас, да ги видим тогава как ще продават пуловерите си :)

    Коментиран от #32

  • 30 real

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "драйвър":

    abe kolegi stari i eftini koli vinagi sa brakmi
  • 31 Дошо

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "Дошо-акото":

    Какво общо има излизането извън страната с информацията за продажби на автомобили?Много нескопосан опит направи да се направиш на интересен.Плюс това правиш много лошо впечатление като пишеш на някаква маймуница.
  • 32 Дизайнеров

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "_FMC_":

    Не си прав, Джорджето Джуджаро го е измислил този клас , а той далеч не е немец! Първата кола с подобен дизайн е фиат панда, също дело на Джуджаро.

    Коментиран от #33

  • 33 Дошо

    0 2 Отговор

    До коментар #32 от "Дизайнеров":

    Любимият ми дизайнер е Джани Версаче,а ако мога да избирам как да умра бих искал да е като Джани-от ръката на лудо влюбен в мен мъж
  • 34 Дошо

    2 3 Отговор

    До коментар #23 от "Дошо-акото":

    И забравих да напиша,че съм бил в столицата на Япония Пекин и там видях кенгурута и имах среща с Японския император Далай Лама.Обиколил съм цялата жалка европа,бил съм в столицата на германия-виена,в холанския град-копенхаген и накрая ми откраднаха протмонето в крадливият френски град-милано,така че няма на мен да ми говориш къде съм бил,ясно ли ти е?

    Коментиран от #36

  • 35 520 зендер

    2 0 Отговор
    Аз лично трудно ще различавам Голф 6 и Голф7 но пък може и да съм кьорав.Твърде малко живот дадоха на Голф 6.Ама да попитам -с какво се доказаха ТФСИ-с повредите си ли ....Не не злобея ,нито пък ме е яд на Голф.Просто тези мотори имаха доста дефекти така че не виждам какви толкова технически достойнства имат.Дизелите-добър конкурент е върховата версия битурбо 220кс на Бенц 2.1-204кс.БМВ няма битурбо 2.0 така че изостава с своите 184кс и 380 Нм.Но пък Алпина има интересен двулитров дизел...
  • 36 Дошо e и..от

    1 2 Отговор

    До коментар #34 от "Дошо":

    Дошо каква оценка имаш по география в дипломата и изобщо май не си бил никога зад граница :D

    Коментиран от #37

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #36 погледни значението на думата "ирония"
    До коментар #35 Аз много трудно различавам БМВ 520 модел 2004 от модел 2010, това не ги прави лоши коли.
    До коментар #20 Това е световна тенденция виж Хюндай и КИА на тях всичко им е еднакво (вътрешно оборудване, мотори, платформа), но ме дразни бързата смяна на генерациите. Опел са същата работа 2 години и фейслифт сменят мотора,още 2 години и нова генерация (със стария мотор). Явно това носи печалба защото и други марки възприемат тази тактика.

    Коментиран от #39

  • 39 520 zender

    1 2 Отговор

    До коментар #38 от "hienata":

    Напротив приятел-има разлика.Недей да сравняваш отвратителните изчадия на Крис Бенгъл със сегашните лебеди наречени трета и пета серия...поздрави все пак...
  • 40 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #38 Да де, но само феновете ги знаят тези разлики .И аз различавам Корса Ц до 2004 от Корса Ц след 2004 и сигурно съм един на 10 000. Поздрави и за теб.

    Коментиран от #41

  • 41 520 зендер

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "hienata":

    Стига ве човек -Е60 НЕ Е ВСЕ ЕДНО СЪС Ф10
  • 42 wagenwerks

    2 2 Отговор
    Forever GOLF!!!!
  • 43 ВИП АМГ

    2 4 Отговор
    palen kenef

    Коментиран от #60

  • 44 димитър пенчев

    0 2 Отговор
    DA SE RADVAT V PERNIK :D
  • 45 Адолф Хитлер

    0 2 Отговор
    Абе Дошко ти утрепа коня бе човек.Не знаеш ли коя е столицата на Япония.Айде Япония е далеч ама ти у.ра и градовете в цяла Европа.А Далай Лама не знаех,че е император.Допускам,че си го написал за майтап защото ако е насериозно няма да е зле да си преосмислиш образованието.
  • 46 _FMC_

    2 1 Отговор
    Естествено, че го е написал на майтап, както е майтап и тая компютърна графика на Golf VII.

    Коментиран от #50

  • 47 wulkan

    1 1 Отговор
    Много добро впечатление ми направи този пасаж: "По-интересното обаче е, че новото VW ще е наблъскано с екстри и технологии, присъщи на автомобили от по-горните класове." Браво, клиентите печелят!
  • 48 Пешо Голфа .

    3 3 Отговор
    Ако продължават така да си продават колите от VAG , до няколко години ще купят BMW и Mercedes и ще им оправят кенефите .
    Кои произвежда 2012 година лек автомобил със задно предаване ?
    Не могат да съберат смелост да минат на предно предаване, че дядовците ще спрат да купуват катафалките им .
  • 49 optimista

    1 2 Отговор
    абе момче ти мислиш ли какво говориш бе плаша се от такива индивиди като тебе дати кажа все пак голфовете са ниско бюджетни коли а относно задно предаване много водещи марки само с задно пройзвеждат такаче фолфаджийте няма да стигнат и след 33000 години мерцедес и бмв
    а тоя ми говори за смелост .......

    Коментиран от #59

  • 50 Дошо e и..от

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "_FMC_":

    Едва ли го е написал на майтап,а просто се чуди с какво да ни излъже и ясно личи каква му е общата култура на този Дошо но географията е чужда наука за него и бас държа,че е оставал на изпити по нея,а накрая са го пускали с оценка 3.01
  • 51 4321

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "1234":

    Гроздето е ниско на сергията, но не всеки обича тоя плод!
  • 52 876+F

    0 0 Отговор
    Ооох Ако нямаше голфове в българия мечтии щяхме да сме като в КИПЪР само японци.

    Коментиран от #54

  • 53 ОНЗИ

    0 0 Отговор
    тея освен голфовете май другото не им върви на пазара... добре, че е Перник
  • 54 Ducati

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "876+F":

    То не само в Кипър, карат само японски или японски внос, Говорил съм си с новозенладтци които са ми казвали, че 90 % от колите са японски. Аз лично карам Тойота 2007 година, кипърска вкарана от Япония. А за голфа мисля че е супер и немските коли също!
  • 55 kiril

    0 0 Отговор
    za kakvo sa ni tolkoz kone kato sa ni sa nslgli tolkoz kameri 4e nema da mojem da se platim globite
  • 56 _FMC_

    0 0 Отговор
    Абе умници и в Кипър и в Нова Зеландия движението е ляво!
  • 57 subaro

    0 0 Отговор
    абе като сте фенове на скапания голф
    закакво със него не смеете да напуснете бг
    колата е subaro

    Коментиран от #58

  • 58 до 57

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "subaro":

    Като са толкова хубави японските боклуци защо автопарка в България е предимно от немски автомобили?
  • 59 Пешо Голфа .

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "optimista":

    VAG не е решила, не е купила BMW и Mercedes .

    "Акциите на Volkswagen AG силно поскъпнаха, след като най-големият европейски автомобилостроител обяви, че до края на месеца ще придобие напълно производителя на спортни автомобили Porsche, предаде АР. Котировките на Volkswagen се повишиха с 5,8% до 135,35 евро ($170,14) във вчерашната сутрешна сесия на Франкфуртската фондова борса. В съобщение се посочва, че на 1 август Porsche ще стане поредната изцяло интегрирана марка от групата Volkswagen. Останалите марки са Audi, Volkswagen, Seat, Bugatti, Bentley и камионите MAN и Scania. Volkswagen ще купи оставащите 50,1% от капитала на Porsche, които все още не притежава, като за целта ще плати на холдинговата компания Porsche SE 4,46 млрд. евро ($5,61 млрд.) и една своя акция. През 2009 г. опит на Porsche да спечели контрола над Volkswagen се провали. Volkswagen взе надмощие, но плановете му за придобиване бяха замразени, припомня АР."
  • 60 дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "ВИП АМГ":

    Този Голф е 10 пъти по-хубав от скапаното ти БМВ модел 1980г....!
  • 61 WAT

    0 0 Отговор
    Imam golf 5 - nqma po zdrava kola !!!
    Burza , manevrena i ikonomi4na - karaite si toyoti subarota i pro4ie . Samo znaite 4e nqma po golqmo udovolstvie ot tova da karash nemskite mashini bili te VW,Bmw ili benz!