Феновете на VW и по-конкретно на бестселъра Golf с нетърпение очакват появата на новото, седмо поколение на модела. По данни на изданието Automotive News производството на Golf VII ще стартира още през следващия месец.
През август заводите във Волфсбург и Цвикау ще започнат да произвеждат автомобила, а официалната му премиера ще е през септември в Париж. Продажбите на седмата генерация ще стартират месец след автомобилното изложение във френската столица.
Все още не е ясно точно как ще изглежда седмата генерация на Golf, но на снимката се вижда рендер на художниците на британското издание Autocar, които, както е известно, са доста точни в прогнозите си. Иначе Golf VII ще се прави на модулната платформа от Audi A3.
По-интересното обаче е, че новото VW ще е наблъскано с екстри и технологии, присъщи на автомобили от по-горните класове. Освен това Golf VII ще има хибридна модификация от типа plug-in, агрегатите на която ще разполагат със сумарна мощност 243 к.с.
Ще има и пълноценна електрическа версия, както и работеща на природен газ. Бензиновите мотори пък ще са три- и четирицилиндрови, като е предвидена и система за изключване на два от цилиндрите при празен ход (опция за четирицилиндровите).
В строя обаче остават и доказаните вече 1.8 TFSI и 2.0 TFSI двигатели, които са подложени на задължителна модернизация. Дизеловите Golf-ове също ще са доста интересни. Най-мощният стандартен ще е със 181 коня, което е повече от сегашния GTD.
Наточената нафтова версия ще разполага с два турбокомпресора и 220 к.с. Бензиновият Golf GTI ще има нов блокируем диференциал и уникално управление, а мощността му ще се доближи до тази на настоящата версия с индекс R.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 VVV
10:57 13.07.2012
2 Венцислав Кацарски
10:59 13.07.2012
3 _FMC_
11:01 13.07.2012
4 Варадин
Коментиран от #5
11:14 13.07.2012
5 ВИП АМГ
До коментар #4 от "Варадин":
ne ubijdai stiloto xaxa11:16 13.07.2012
6 М_SUX
Коментиран от #12
11:23 13.07.2012
7 Дразнител
11:27 13.07.2012
8 aha
11:36 13.07.2012
9 драйвър
Коментиран от #30
12:00 13.07.2012
10 azsamsuobiknoven4ovek
12:20 13.07.2012
11 Питанка
12:49 13.07.2012
12 ВИП АМГ
До коментар #6 от "М_SUX":
VW e kenef kakvo se panesh.13:01 13.07.2012
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 жехн
13:09 13.07.2012
15 1234
Коментиран от #16, #51
13:12 13.07.2012
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Nik
13:24 13.07.2012
18 песа
13:28 13.07.2012
19 СУХО, ВЪТРЕ, ВЪТРЕ
Коментиран от #21, #27, #29
13:40 13.07.2012
20 Megane
хах - нормално за ВАГ. То Сеат, VW, Ауди, Шкода - все тая - малка разлика в ламарините но като цяло едни и същи части на еднакви платформи.
А на коментар №15: вярно е, че го наричат голфов клас, но едва ли от VW са го създали. На който му харесва да си ги кара голфчетата - има доста други по-добри предложения за тази цифра.
13:43 13.07.2012
21 Дошо
До коментар #19 от "СУХО, ВЪТРЕ, ВЪТРЕ":
Номер 1 ама в Европа, в останали свят предпочитат други марки.13:51 13.07.2012
22 Дошо
13:54 13.07.2012
23 Дошо-акото
Коментиран от #31, #34
14:08 13.07.2012
24 abe, mani...
14:10 13.07.2012
25 abe, mani...
14:34 13.07.2012
26 BMWenko
15:12 13.07.2012
27 _FMC_
До коментар #19 от "СУХО, ВЪТРЕ, ВЪТРЕ":
Всъщност, не са номер едно по продажби в класа си. Пред Голф са и Корола и Фокус :)15:41 13.07.2012
28 инж.
15:41 13.07.2012
29 _FMC_
До коментар #19 от "СУХО, ВЪТРЕ, ВЪТРЕ":
Що се отнася до "Голфовия клас", това е измислица на германците. Тук пък ще измислим GW клас, да ги видим тогава как ще продават пуловерите си :)Коментиран от #32
15:43 13.07.2012
30 real
До коментар #9 от "драйвър":
abe kolegi stari i eftini koli vinagi sa brakmi15:52 13.07.2012
31 Дошо
До коментар #23 от "Дошо-акото":
Какво общо има излизането извън страната с информацията за продажби на автомобили?Много нескопосан опит направи да се направиш на интересен.Плюс това правиш много лошо впечатление като пишеш на някаква маймуница.16:27 13.07.2012
32 Дизайнеров
До коментар #29 от "_FMC_":
Не си прав, Джорджето Джуджаро го е измислил този клас , а той далеч не е немец! Първата кола с подобен дизайн е фиат панда, също дело на Джуджаро.Коментиран от #33
17:00 13.07.2012
33 Дошо
До коментар #32 от "Дизайнеров":
Любимият ми дизайнер е Джани Версаче,а ако мога да избирам как да умра бих искал да е като Джани-от ръката на лудо влюбен в мен мъж17:51 13.07.2012
34 Дошо
До коментар #23 от "Дошо-акото":
И забравих да напиша,че съм бил в столицата на Япония Пекин и там видях кенгурута и имах среща с Японския император Далай Лама.Обиколил съм цялата жалка европа,бил съм в столицата на германия-виена,в холанския град-копенхаген и накрая ми откраднаха протмонето в крадливият френски град-милано,така че няма на мен да ми говориш къде съм бил,ясно ли ти е?Коментиран от #36
17:59 13.07.2012
35 520 зендер
18:55 13.07.2012
36 Дошо e и..от
До коментар #34 от "Дошо":
Дошо каква оценка имаш по география в дипломата и изобщо май не си бил никога зад граница :DКоментиран от #37
19:20 13.07.2012
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 hienata
До коментар #35 Аз много трудно различавам БМВ 520 модел 2004 от модел 2010, това не ги прави лоши коли.
До коментар #20 Това е световна тенденция виж Хюндай и КИА на тях всичко им е еднакво (вътрешно оборудване, мотори, платформа), но ме дразни бързата смяна на генерациите. Опел са същата работа 2 години и фейслифт сменят мотора,още 2 години и нова генерация (със стария мотор). Явно това носи печалба защото и други марки възприемат тази тактика.
Коментиран от #39
21:17 13.07.2012
39 520 zender
До коментар #38 от "hienata":
Напротив приятел-има разлика.Недей да сравняваш отвратителните изчадия на Крис Бенгъл със сегашните лебеди наречени трета и пета серия...поздрави все пак...21:22 13.07.2012
40 hienata
Коментиран от #41
21:40 13.07.2012
41 520 зендер
До коментар #40 от "hienata":
Стига ве човек -Е60 НЕ Е ВСЕ ЕДНО СЪС Ф1021:46 13.07.2012
42 wagenwerks
23:14 13.07.2012
43 ВИП АМГ
Коментиран от #60
23:37 13.07.2012
44 димитър пенчев
05:28 14.07.2012
45 Адолф Хитлер
07:19 14.07.2012
46 _FMC_
Коментиран от #50
08:12 14.07.2012
47 wulkan
08:44 14.07.2012
48 Пешо Голфа .
Кои произвежда 2012 година лек автомобил със задно предаване ?
Не могат да съберат смелост да минат на предно предаване, че дядовците ще спрат да купуват катафалките им .
08:56 14.07.2012
49 optimista
а тоя ми говори за смелост .......
Коментиран от #59
09:17 14.07.2012
50 Дошо e и..от
До коментар #46 от "_FMC_":
Едва ли го е написал на майтап,а просто се чуди с какво да ни излъже и ясно личи каква му е общата култура на този Дошо но географията е чужда наука за него и бас държа,че е оставал на изпити по нея,а накрая са го пускали с оценка 3.0110:24 14.07.2012
51 4321
До коментар #15 от "1234":
Гроздето е ниско на сергията, но не всеки обича тоя плод!17:08 14.07.2012
52 876+F
Коментиран от #54
17:43 14.07.2012
53 ОНЗИ
19:59 14.07.2012
54 Ducati
До коментар #52 от "876+F":
То не само в Кипър, карат само японски или японски внос, Говорил съм си с новозенладтци които са ми казвали, че 90 % от колите са японски. Аз лично карам Тойота 2007 година, кипърска вкарана от Япония. А за голфа мисля че е супер и немските коли също!20:39 14.07.2012
55 kiril
21:59 14.07.2012
56 _FMC_
22:20 14.07.2012
57 subaro
закакво със него не смеете да напуснете бг
колата е subaro
Коментиран от #58
03:45 15.07.2012
58 до 57
До коментар #57 от "subaro":
Като са толкова хубави японските боклуци защо автопарка в България е предимно от немски автомобили?12:48 15.07.2012
59 Пешо Голфа .
До коментар #49 от "optimista":
VAG не е решила, не е купила BMW и Mercedes ."Акциите на Volkswagen AG силно поскъпнаха, след като най-големият европейски автомобилостроител обяви, че до края на месеца ще придобие напълно производителя на спортни автомобили Porsche, предаде АР. Котировките на Volkswagen се повишиха с 5,8% до 135,35 евро ($170,14) във вчерашната сутрешна сесия на Франкфуртската фондова борса. В съобщение се посочва, че на 1 август Porsche ще стане поредната изцяло интегрирана марка от групата Volkswagen. Останалите марки са Audi, Volkswagen, Seat, Bugatti, Bentley и камионите MAN и Scania. Volkswagen ще купи оставащите 50,1% от капитала на Porsche, които все още не притежава, като за целта ще плати на холдинговата компания Porsche SE 4,46 млрд. евро ($5,61 млрд.) и една своя акция. През 2009 г. опит на Porsche да спечели контрола над Volkswagen се провали. Volkswagen взе надмощие, но плановете му за придобиване бяха замразени, припомня АР."
13:44 15.07.2012
60 дидо
До коментар #43 от "ВИП АМГ":
Този Голф е 10 пъти по-хубав от скапаното ти БМВ модел 1980г....!09:15 17.07.2012
61 WAT
Burza , manevrena i ikonomi4na - karaite si toyoti subarota i pro4ie . Samo znaite 4e nqma po golqmo udovolstvie ot tova da karash nemskite mashini bili te VW,Bmw ili benz!
19:38 18.07.2012