Honda официално представи рестайлиг версията на своя кросоувър във формата на купе. Купеобразната Honda UR-V 2020 моделна година получава нови брони, подобрена оптика, LED задни светлини и доста голяма U-образна радиаторна решетка в черно.
Кросоувърът нараства и на габарити - на дължина с 40 мм (до 4 856 мм) с междуосие от 2820 мм, а ширината и височината му са съответно 1 942 и 1 670 мм. Иновацията се задвижва от 1.5-литров турбо двигател с мощност 193 конски сили, сдвоен със CVT трансмисия.
Наличен е и по-мощен вариант, който разполага с двулитров двигател с турбокомпресор и с мощност от 272 к.с. Този мотор е комбиниран с деветстепенна автоматична трансмисия. Задвижването може да бъде само предно или 4х4.
Списъкът на предлаганите опции за новия модел включва тризонален климатичен контрол, адаптивен круиз контрол, модерна мултимедия с голям сензорен екран, видеокамери, стъклен покрив с люк, както и полуавтономна система за управление.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Коmapak
Коментиран от #3, #4, #11, #23, #28
13:46 10.01.2020
2 Лудогорец8
13:46 10.01.2020
3 Хехе
До коментар #1 от "Коmapak":
Спри да живееш в миналото. Хонда никога не са имали слаб двигател в по-масовите си модели. Технологиите се променят, току-виж някой е измислил и на 1.0 да направят 200 к.с. и да живее 30 години двигателя :DКоментиран от #6, #7, #8, #14
13:48 10.01.2020
4 Лудогорец8
До коментар #1 от "Коmapak":
1.5 не е добър определено, но повечето хора ще вземат 2.0. 1.5 двигателя ще го купят стари хора които ще ходят предимно само до кварталния магазин!13:49 10.01.2020
5 бмв
13:49 10.01.2020
6 Коmapak
До коментар #3 от "Хехе":
Завършил съм механика и мога да смятам. Не съм казал, че мотора е слаб, а че ще се износи за 200000км. Карам японска машина и съм фен на всичко японско защото работи. Никога не бих си купил автомобил под 2000куб. Въпрос на разбиране на машините!Коментиран от #12, #18
14:11 10.01.2020
7 Алфа Вълкът
До коментар #3 от "Хехе":
Хехе, мечтите са безплатни! Ама знае ли се, може да измислят някоя джаджа да ти се монтира на халката и като пpъднеш да вдигаш мощността на двигателя с 50%.14:16 10.01.2020
8 gvdff
До коментар #3 от "Хехе":
То не е до измисляне, даже си е много възможно. Просто се слагат много здрави и скъпи части, които да държат на много по-голяма мощност. Ама накрая като теглиш чертата ще ти е по-изгодно да сложиш 2ка турбо с 200 коня, пък с малко старание ще го направиш и "чист".14:30 10.01.2020
9 KOC
14:30 10.01.2020
10 Borislav Popov
14:51 10.01.2020
11 Японеца
До коментар #1 от "Коmapak":
Не неуко голфче, прочети малко за ХОНДА!Това да не ти е немски дънер, бмв с 4 турбини!
Коментиран от #15
14:53 10.01.2020
12 Японеца
До коментар #6 от "Коmapak":
Явно много си бягал от часовете, завършил си ментаника, смешно!Коя година завърши, та говориш с лафове от миналия век! Гледай си знанията в ладата, до там си!
Коментиран от #13
14:57 10.01.2020
13 Komapak
До коментар #12 от "Японеца":
То това износване и умора на метала и те в миналия век са останали!!!! Колко мъка има по тоя свят.... Колкото до образуванието ми, не знам нещо да се е променило в машиностроенето от 1984г. когато съм завършил. И лада съм нямал защото се чакаше 10години.16:07 10.01.2020
14 Ммм
До коментар #3 от "Хехе":
Това няма как да стане дори Хонда да са...16:18 10.01.2020
15 Пфдд
До коментар #11 от "Японеца":
Бмв с 4 турбини е уникална кола и няма аналог от японските талиги коиотнси останаха в миналото само славата дето още им се носи. А защо ли Хонда прави копие на Х6 хахах кой диктува правилата... Тази Хондичка с това двигателче само че ще в бледо копие и ще става само за ТAXI хахах...16:24 10.01.2020
16 До Котарак
Коментиран от #20
18:04 10.01.2020
17 Жълтеницата
18:16 10.01.2020
18 гост
До коментар #6 от "Коmapak":
Добре де, 1.6 витек-атмосферка като беше 160кс слаб и лош двигател ли е? Не, моят црх бе на над 350х.км и мъркаше като коте, нито масло харчеше, нищо, просто железен откъм двигател и скорости, ръжда и окачването му бяха сериозен проблем, да, но механиката безотказна и дълговечна. Защо да не направят добър двигател със сходна кубатура и с турбо за малко повече въртящ момент и мощност 25 години след прословутия витек? От Хонда не спят, техният тайп ер е в челната тройка по двигател и управление, няма база за скептика тук.23:10 10.01.2020
19 Кокото
Коментиран от #22
04:46 11.01.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Type R 320hp
1.6/160к.с.
1.6/125к.с
2.0/241к.с.
2.4/190/201 к.с.
3.2/280к.с
3.5/260к.с
За инфо на механика с остарялата информация! Японците имат уникални сплави! Износоустойчиви стомани и много здрави!
Коментиран от #26
11:55 11.01.2020
22 Жико7977
До коментар #19 от "Кокото":
И кисел13:20 11.01.2020
23 незнайко
До коментар #1 от "Коmapak":
Защо говорите така ? 1.8 и 2.0 мотори отдавна ги надуват от АУДИ и Фолксваген . Манияците стигат до 250-300 коня. Тези 192 коня са нищо !!! Пример AUDI A3 1.8 5V TURBO - 1999 година има 180 коня !!! Но нали трябва да ОПЛЮЕМ, сте написали Вашия пост !!!14:00 11.01.2020
24 Emo
15:10 11.01.2020
25 БЪЛГАРИН БУДИСТ
20:20 11.01.2020
26 Жожо
До коментар #21 от "Type R 320hp":
Така е прав сте,като механика и здравина са страхотни коли,но като комфорт и удобство Хонда какво и другите азиатски марки са си чисти легени. Съжалявам ама е така!00:18 12.01.2020
27 Бай Ганев
08:59 12.01.2020
28 Bai hoi
До коментар #1 от "Коmapak":
Формула 1 винаги е задавала тона в автомобилостроенето. Виж какви агрегати се ползват там и ще ти стане ясно. И Хамилтън иска да кара в8 или в10 ама има 1.5 турбо с хибридни системи.10:30 12.01.2020
29 Va60
19:23 12.01.2020