ФАКТИ.БГ

Koenigsegg вдигна мерника на Chiron

Публикувана: 13 Януари, 2020 14:48
30 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5593
Koenigsegg вдигна мерника на Chiron
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.6 от 20 гласа.

На салона в Женева през март Koenigsegg ще покаже прототип, с който се заканва да отнеме рекорда за най-бърз сериен автомобил от Bugatti Chiron, съобщава TheSupercarBlog . Ако се съди по името на Mission 500, новата шведска хиперкола ще се опита да премине границата от 500 км/ч.

По неофициална информация новият рекордьор ще бъде специална модификация на Jesko с форсиран двигател и прекалибрирана роботизирана трансмисия Light Speed Transmission (LST) с осем многодискови съединителя в маслена вана. Повече подробности обаче ще бъдат обявени чак на салона в Швейцария.

Bugatti Chiron постави актуалния световен рекорд за скорост през септември миналата година на изпитателния полигон на Volkswagen в Ера Лесин, където успя да развие 490.484 км/ч. Това вероятно е амбицирало шведите да вдигнат летвата още по-високо.

Представеният миналата година Koenigsegg Jesko има 5.0-литров V8 с два турбокомпресора с керамични лагери и допълнителна система за подаване на въздух за елиминиране на турбо дупката. При работа на стандартен бензин двигателят развива 1 280 к.с., а на биоетанол E85 - 1 600 коня. Пиковият въртящ момент от 1 500 Нм е достъпен при 5 100 об/мин, а в диапазона от 2 700 до 6 170 са на разположение 1 000 Нм.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.6 от 20 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Фактите говорят
1 Отговор
Ето това е качествена новина .... браво 5 звезди

Оценка:
-2 +37

Чичо Гошо
2 Отговор
Последно? При 5100 има 1500 Нм а в диапазона от 2700 до 6170 1000 Нм. Демек при 5100 оборота 1500 Нм , а при 5101 оборота 1000 Нм.

Коментиран от #3, #4, #11


Оценка:
-6 +12

РЗС
3 Отговор

До коментар #2 от "Чичо Гошо":


Да, има логика във въпросчето ти.

Оценка:
-3 +12

Така е да
4 Отговор

До коментар #2 от "Чичо Гошо":


Ако не си чувал за ДВГ, така е за теб. А иначе за тези които разбират, означава че в диапазона от 2750 до 6100 оборота имаш на разположение над 1000 Нм, като достигат пик на 5100 оборота до 1500 Нм.

Коментиран от #7, #13


Оценка:
-2 +17

Иванчо l-ви
5 Отговор
В този клас видяхме Saleen, Mclaren, Bugati, Koenigsegg само Японците нещо не ги виждаме..
А уж са най-добрите.

Коментиран от #6


Оценка:
-7 +21

Хулиганчо
6 Отговор

До коментар #5 от "Иванчо l-ви":


Да обаче имат Yaris gr, Civic type R и други модели спортни косачки. О да не забравим великият GTR дето го мерят с всичко.

Оценка:
-8 +11

МВР
7 Отговор

До коментар #4 от "Така е да":


Абе и ти го оплеска малко ама....нищо:)

Оценка:
-2 +9

Фен на БМВ
8 Отговор
Чешат си егото, кому е нужна кола да вдига 500км/ч. Нека има Агера, и Агера с 2.0 литра двигател, да сложат и едни тонколонки в подкалници да вдигат шум и готово. Ще имат продажби, и те доволни и клиента доволен. Ще си гори 6-7л./100, визия супер въобще какво му трябва на българина.

Оценка:
-7 +9

Go4o
9 Отговор
Рекорда за най-бърза СЕРИЙНА кола все още е на Koenigsegg. Този Chiron, както знаем, е тежко модифициран. Също така рекордът е поставен само в една посока на пистата. По същия начин модифицираният Jesko най-вероятно няма да е сериен. Но в крайна сметка Koenigsegg дръпнаха ттрашно много и за мен към момента са на върха на автомобилната индустрия.

Коментиран от #14


Оценка:
-3 +26

Кристиан фон Кьонигзегг
10 Отговор
Ще има ритане на задници! Оу йеа

Оценка:
-3 +7

Хайл
11 Отговор

До коментар #2 от "Чичо Гошо":


Демек-тогава е пика на тягата при 5100 оборота и след това спада като при всяка друга кола но си остава минимум 1000 нм.ти да не мислиш че не пада тягата при Бугати ?

Коментиран от #15


Оценка:
-3 +4

Наглец
12 Отговор
Тоя Касабов още малко ше кае че го е и карАл?

Оценка:
-4 +4

По принцип си прав
13 Отговор

До коментар #4 от "Така е да":


но в статията е написано доста грешно. Прочети пак и ще видиш грешката,колко е очевидна и за не запознати ще изниква винаги въпроса как при Х-обороти 1500Нм,а в диапазона от Х до Х е 1000Нм. Който е писал статията е пропуснал елементарни подробности.

Оценка:
-3 +2

Разликата между
14 Отговор

До коментар #9 от "Go4o":


Бугати и Кьонигсег е,като да сравняваш картинг с Мерцедес ЕС клас. В Бугати дори при висока скорост е тихо и комфортно,докато в Кьонигсег с антифони да стоиш и комуникираш с вътрешно разговорно устройство заради шума. Комфорт толкова колкото да не е гола ламарината и нищо повече. Кьотнигсег никога няма да стигне аристократизма на Бугати,а що се отнася до скоростта и от Бугати споменаха,че не е проблем да надхвърлят отметката 500,но това вече е равно на самоубииство и таква скорост одвен за някаква си книга за друго няма да служи. Помисли кога и кой по магистрала дори в Германия ще вдигне тази скорост,ами никой.

Коментиран от #20, #26


Оценка:
-12 +11

Как по точно пада
15 Отговор

До коментар #11 от "Хайл":


тягата,би ли обяснил. Тягата пада от различна надморска височина,а не след някаква граница. В случая от 2000 об. тягата е 10000 Нм пика е при 5100об. достигащ 1500Нм и се задържа до границата от 6170 об.,а не че пада след 5100.

Оценка:
-2 +3

Наглец
16 Отговор
А бе пич къде сравняваш Кьонигзеег които се правят в бивша ВВС база с допотопна кола събрала два двигателя на ламборгини в едно и произвеждана от французи във френско село.Що говориш глупости.Нищо не могат да надхвърлят ако можеха щяха да минат 500 км от бугати ама колата става нестабилна щото има формата на сандък.Само на тях им е опасно.Кофа за боклук има по добра аеродинамика от елзаският сандък.

Коментиран от #22


Оценка:
-8 +9

50 cent
17 Отговор
Деа набутАх се!Ама щот съм маймуна!

Оценка:
-1 +5

Грета Тумберг
18 Отговор
Сега ша видити вии викингс поуа!

Оценка:
-1 +7

Енцо Ферарри
19 Отговор
А бе тиа италианци още ли се мъчат с кокошкарниците си.Чеп за зеле не става от тех

Оценка:
-8 +3

Е то се виде.
20 Отговор

До коментар #14 от "Разликата между":


И Хенеси идват.Ше има шамари с крак у немската наглярска мутра.

Оценка:
-4 +9

Тройной
21 Отговор
Продажбите на бугати отиват в киреча.

Оценка:
-2 +8

РЗС
22 Отговор

До коментар #16 от "Наглец":


абе баче как ще кажеш за кьонингсег, че е било шумно и било по-мизерно от бугати. Ти да не боледуваш от някаква мисловна болест, я цъкни в нета за новия звяр на шведите и недей се излага.

Коментиран от #23


Оценка:
-3 +10

Наглец
23 Отговор

До коментар #22 от "РЗС":


Объркал си адреса пич.

Оценка:
-0 +5

Чефо
24 Отговор
Зад клавиатурните инжинери отписаха бугатито дето е с 8 литров двигател, тва с неговите 5 литра мое му пръдне на сещате се кое, и аз на трабанта мога да му шибна хеми с 4 турбини и 2000 коня ма кат седна вътре ще си е все трабант

Оценка:
-3 +5

Разбирач
25 Отговор
Вижте, за момента е много важно коя е най-бързата кола в света.Когато Кьонигсег постигне по-висока скорост от Попфолксваген това ще бъде без значение и шведите напразно ще са си хвърлили труда на вятъра.От друга страна ако Попфолксваген постигне още по-висок резултат това автомотично ще стане нещо изключително важно.

Коментиран от #27


Оценка:
-2 +2

Приликато между
26 Отговор

До коментар #14 от "Разликата между":


А значи 500км/ч е самоубийство, а 490 не са.Добре!

Оценка:
-0 +7

Haters gona hate
27 Отговор

До коментар #25 от "Разбирач":


Попфолксваген !!! Ахахахаххаха ...

Оценка:
-0 +1

Николай
28 Отговор
И аз ги вдигам, на 2 пъти! Дизелче!!! :)

Оценка:
-0 +2

Pecata
29 Отговор
Интересно защо Мерцедес не се включват в тази битка при толкова голяма гама от v8 и v12 двигатели?!?

Коментиран от #30


Оценка:
-0 +2

незнайко
30 Отговор

До коментар #29 от "Pecata":


ЗАЩОТО НЯМАТ ПАРИ !!! Нали затова продават скъпо и прескъпо колите си !

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка