ФАКТИ.БГ

Щракнаха решетката на новото BMW 4er и колата към нея

Публикувана: 6 Февруари, 2020 11:54
44 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5045
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 8 гласа.

Снимки на новото BMW 4er се появиха едновременно в два профила в Instagram месеци преди официалната премиера на модела. Второто поколение на купето няма почти никакъв камуфлаж, което според запознати може да означава, че дебютът му може да се състои още през пролетта.

Новата "четворка" очевидно няма да се различава особено от изложбения Concept 4, показан миналата година във Франкфурт. Серийната версия има по-сдържани фарове и не толкова "накъдрени" стопове, но дизайнерите не са се отказали от гигантската радиаторна решетка, разделена вертикално от табелата на регистрационния номер.

Преди половин година шефът на M-подразделението Маркус Флаш заяви, че новите M3 и M4 ще бъдат представени не по-рано от края на 2020 г. Между премиерите на стандартните и високопроизводителните модификации на повечето BMW-та обаче обикновено минават около 10 месеца, така че новата четворка може да се очаква още през март в Женева.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Най после
1 Отговор
След толкова години се сетиха да направят по големи решетките та да се охлаждат по добре тея бракми защото нямаха модел който лятно време да не кипне.Дано помислят и за ангренажните вериги и чупливото окачване за да страдат по малко заблудените им клиенти.

Коментиран от #4, #10, #14, #27, #32, #41


Оценка:
-39 +34

Komapak
2 Отговор
Хубаво заглавие. Нова решетка и добавка кола към нея. 😁

Коментиран от #7


Оценка:
-2 +39

Случаен
3 Отговор
Вертикално... Хоризонтално ако изобщо има значение..

Оценка:
-1 +11

Прав чеп
4 Отговор

До коментар #1 от "Най после":


Аз ново кипнало БМВ не съм виждал?! Май караш E34

Коментиран от #6, #8


Оценка:
-11 +21

Байконурски жмел
5 Отговор
На стр.4 от упътването на автомобила има разписанието на автобусите

Оценка:
-10 +27

Не позна
6 Отговор

До коментар #4 от "Прав чеп":


Карам Хонда Сивик.Иначе на един познат с ВMW 5 F10 от 2013-та кипването му излезна към 9000лв.

Оценка:
-8 +16

Borislav Popov
7 Отговор

До коментар #2 от "Komapak":


Нови бъбреци !

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +10

Random
8 Отговор

До коментар #4 от "Прав чеп":


E34 няма ядове с прегряване, всъщност няма БМВ което ако е в изправност да прегрява. Имаха преди време ядове с водните помпи - бяха ги направили от пластмаса която от топлината се разпадаше. Почнаха да ги правят от полимер и нямат ядове. Иначе имаха 1-2 двигателя на които им бяха настроили термостатите на 97 градуса заради емисиите, ама те са на Е81/87 и Е90/91/92/93. E34 с М50 без ванос е неубиваема.

Коментиран от #12


Оценка:
-0 +20

KOC
9 Отговор
некво като ХУНДАЙ и АУДИ транс джен дър

Оценка:
-6 +8

Каракуд
10 Отговор

До коментар #1 от "Най после":


Имах две БМВ-та в Дубай където през лятото достига до над +50, интересно защо никога не кипнаха. Вероятно защото не бяха горублянски ноФ Фнос, карани от бабичка

Оценка:
-4 +31

бай онзи
11 Отговор
хубава... киа

Оценка:
-5 +11

Пишеш на изуст
12 Отговор

До коментар #8 от "Random":


Охладителните системи на ВМW са допотопна изработка в която вентилатора се задвижва от ремък и лятото в задръстване когато мотора работи на празен ход въздушния поток към радиатора е недостатъчен което води до прегряване.Едва от 2005-та година започнаха да поставят електрически задвижвани вентилатори на някои модели но тогава вече имаха куп други дефекти.

Коментиран от #34, #39


Оценка:
-13 +11

хахахаха
13 Отговор

До коментар #7 от "Borislav Popov":


Боре, твоят приятел норвежеца нещо се скри като мишок, кажи нещо за акциите на Тесла. И само да не забравя глупашкото норвежко хахахаха 👅

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +11

type-R
14 Отговор

До коментар #1 от "Най после":


Повечето от тази решетка е бутафорна, ако погледнеш отблизо ще видиш че отвори всъщност липсват. +това всеки технически грамотен човек знае че двигателят не може да се охлажда до безкрай! Той трябва да работи при точно определена температура!!! 90-100°С!!!

Оценка:
-4 +15

Един
15 Отговор
Като чуя "БМВ" - и си го представям смачкано! Що ли?

Коментиран от #17, #18


Оценка:
-7 +10

Borislav Popov
16 Отговор

До коментар #13 от "хахахаха":


Каквото имах да казвам, съм го казал в съседната новина : Обявиха финалистите за "Световен автомобил на годината". Какво сега във всяка новина трябва да ви давам обяснение ? Аз, за разлика от вас, не се крия, вие защо не коментирахте, когато акциите на Тесла скачаха нагоре ? Те и сега не са падали, само преди 7-8 дена бяха 500-550 долара, а сега са 734 - 734,70 -152,36 -17,18%...) Някакъв проблем ? Ти само не се притеснявай много, брат, тук след някое друго време и да паднат още със 100-200 долара, това не е страшно за компанията. Ти само глей ко ще стане когато построят завода в Германия и когато се стабилизира и увеличи производството в Китай, те тогава ще стане интересно, те тогава и пак ще си поговорим с теб. А засега, не ме занимавай моля, с глупавите си напомняния за акциите на Тесла, аз досега, ако не се лъжа само 1 или 2 пъти съм споменавал тук, за тяхното поскъпване и то когато бяха още по 400-450 долара. Ясно ли ти е ?

Коментиран от #21


Оценка:
-4 +5

Komapak
17 Отговор

До коментар #15 от "Един":


В България собствениците на тази марка са отделен хабитат. Имат си собствено мнение и критерий спрямо останалите участници в движението. Статистиката за изминалата година със смъртни случаи в България е благосклонно към БМВ. Уверено водят класацията. Не е изненада предположението ти колега....

Оценка:
-5 +11

Е как що
18 Отговор

До коментар #15 от "Един":


За толкова години не разбра ли,че у нас предимно чалгари и селски парвенюта се отъждествяват с тази марка а когато си повярват следва тежко ПТП.

Оценка:
-3 +15

Фъкю
19 Отговор
Да въ фъкъм всичкото разберачии, кой знае кво гофрети и темподобни виерентии карате ама мнение давате за една от най добрите марки автомобили, защо ли...???

Оценка:
-12 +5

Хайл
20 Отговор
За решетката е ясно.на коя страница е разписанието на автобусите

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +10

Хайл
21 Отговор

До коментар #16 от "Borislav Popov":


Ай стига с тая тесла дрисльо

Коментиран от #23


Оценка:
-5 +10

bmw
22 Отговор
Като чуя че някой казва ,че бмвто не било хубаво , тва онова си представям БГ космат селянин с омазан с лютеница потник с жълто под мишницата който кара опел или жигула.

Коментиран от #24


Оценка:
-7 +12

Borislav Popov
23 Отговор

До коментар #21 от "Хайл":


Кьорав ли си или си неграмотен да прочетеш, кой първи проговори тук за Тесла ?? Народа пита, аз отговарям, нищо лично, дрисльо !

Оценка:
-3 +5

А аз
24 Отговор

До коментар #22 от "bmw":


като чуя някой да хвали BMW си представям татуиран примат надрусан с анфети надул чалга.

Оценка:
-7 +14

Сатаната
25 Отговор
От ЕМКИТЕ очакванията ми за визия са много, много по-големи. На това трябва да стигнеш емблемата и тогава да разбереш че не е Хюндай, Кия, тойота и т.н. Ако от 300 м. М-ката не се познава, значи нещо в дизаина ама страшно куца.

Оценка:
-0 +12

Гейлорд Факър
26 Отговор

До коментар #20 от "Хайл":


Едни казват на 35-та страница..други на 4-та.Все пак Алмания може да е всичко,но не и страна с добре уреден градски транспорт,в предвид това може би,че всеки използва автомобилът си.

Оценка:
-0 +2

Хуй
27 Отговор

До коментар #1 от "Най после":


Яж ми хуя като карате дараци е така. Цел живот карам бмв никога несъм имал проблем.

Коментиран от #30


Оценка:
-12 +4

Трифонов
28 Отговор
Обожавам, когато започнат да ми обяснават как БМВ карали "само селяни, чалгари и комплексари", пък налудничавите, смешни Тойоти, Кии, Хюндаи и т.н. кошове... ги карали... те. Некомплексарите, неселяните, нечалгарите. Достатъчно е само да се огледаш по улицата, за да видиш точно колко истина има в подобни тъпотии. От почти всеки японски кош наднича плешив, очилат смешник, стиснал волана с две ръце сякаш ще се бори с него, движейки се много бавно, а в същото време страшно опасно. А като паркира - твърде бавно и силно накриво - отвътре скача на пътя 160 см. гном с не по-малко смешна походка и маниери на стиснат селяк, който разбира от коли, колкото магаре от кладенчова вода. В същото време, преобладаващият брой собственици на не по-стари от 10 години БМВ-та, са мъже и жени, които очевидно държат на вида си, често са не само поддържани, а и доста привлекателни. Демонстрират самочувствие далеч не само заради колата, която карат, а по-скоро заради пълноценния си сексуален живот и по някаква странна и необяснима причина, колкото по-ново и скъпо е БМВ-то, толкова по-толерантен към останалите на пътя, е водачът му... Ммм, дааа... комплексари!

Коментиран от #29, #31, #33


Оценка:
-13 +9

Точно така
29 Отговор

До коментар #28 от "Трифонов":


и особено като на задното стъкло с тиксо е изписано DRIFT IS NOT А CRIME а на багажника залепена с дъвка буква М и сини ивици си личи с колко много интелект разполага стопанина та даже го тиражира в пространството.Но често идва деня в който част от многото мозък цапа някой стълб или мантинела.

Оценка:
-3 +11

Вярвам ти
30 Отговор

До коментар #27 от "Хуй":


действително нямаш проблем но съществуването на такива като теб е проблем и когато прочета за катастрофа с вехто BMW в която шофьора е пукнал винаги ми става хубаво.

Оценка:
-1 +5

пак аз
31 Отговор

До коментар #28 от "Трифонов":


леле мале колко гордо опсваш типичните брадясали селяци с провиснал анцуг и някакво пухено или пластмасово якенце от Илиенци... като отворят стъклото отвътре дъни някаква цигания на макс... светкащи комплексарчета, с претенции че са само те на пътя, типчино с бавни миризливи дизелови или газови варели правещи се на бързи.. докато не усетят турбинирания бензинов шестак или атмосферния осмак яката първо изотзад докато не могат да насмагат на темпото с умрелата нафта или газ, след което гледат като насрани точката в далечината. Това в права линия, като дойдат завоите след първия са чао... ей тва са 99% от бмв-истите. Останалите са някакви случайно заблудени

Коментиран от #35


Оценка:
-3 +8

Сметай
32 Отговор

До коментар #1 от "Най после":


Колко трябва да си неук и в кой край си забутан да ръсиш такива хондаджийски простотии.

Оценка:
-2 +1

Коmapak
33 Отговор

До коментар #28 от "Трифонов":


Няма друга марка която да обира масови негативи. Очевидно има защо!

Оценка:
-1 +7

Nnnnnnnnn9
34 Отговор

До коментар #12 от "Пишеш на изуст":


С виско са колега, което се включва на друг принцип

Оценка:
-0 +1

Ти не ти,все си селяндур
35 Отговор

До коментар #31 от "пак аз":


Виж сега,комплексите очевидно са ти доста,посети психиатър,като идеш с косачката,пардон Хондата,пък после “ръси”акъл

Коментиран от #37


Оценка:
-7 +1

Ха ха ха ха ха ха ха
36 Отговор
Бмв най-трошливата марка. Който е имал да си признае...

Оценка:
-1 +5

пак аз
37 Отговор

До коментар #35 от "Ти не ти,все си селяндур":


Нещо май се разпозна, много ти здраве от един щастлив шофьор на FX 50, сипващ редовно на немски дъргели :)

Коментиран от #38


Оценка:
-5 +2

Ти не ти,все си селяндур
38 Отговор

До коментар #37 от "пак аз":


Мдааа,нз какво е това FX 50,o чакай сетих се бре,онова недоразумение,на което всички в Европа биха шута и тихомълком напускат пазара.Евала пич,карай такива “истински доказали се” коли!!!

Коментиран от #43


Оценка:
-2 +4

Братане
39 Отговор

До коментар #12 от "Пишеш на изуст":


Недей никога ама никога повече да изказваш мнение камо ли за коли...

Оценка:
-0 +0

БмВ ем пауър
40 Отговор
Фен съм на бмв....но до 2010 г. това са просто едни жигули.....мотор ,кардан,диф.....и коет изпуши първо

Коментиран от #42


Оценка:
-1 +3

Еазимах модел който не кипеше
41 Отговор

До коментар #1 от "Най после":


Дрифтех яко и го направих на каска Тва бмв но не ми пука щото го продадох. :) за което се радвам че беше верно голям боклук като всяко бмв. В смисъл колата е много хубава ама иска постоянно да наливаш пари.

Оценка:
-1 +2

И преди тва
42 Отговор

До коментар #40 от "БмВ ем пауър":


Са москвичи само седмиците са волги а х5 х6 са уазки и газки

Оценка:
-0 +3

пак аз
43 Отговор

До коментар #38 от "Ти не ти,все си селяндур":


абе, капацитет селски, я да те питам - като е толкова неуспешна що ги има толкова по улиците двете поколени и водят класации за надеждност? Карай си там бавния мазен варел със спортни претенции на дизел или газчица и не филосфствай... на колата ми само бензина не можеш да платиш :)

Оценка:
-3 +2

novo bilo
44 Отговор
Бе това си е КИА отвсякъде

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5